Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 564 din 21 aprilie 2000  pentru aprobarea Normelor privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adaugata pentru bunurile si serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si personalului acestora    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 564 din 21 aprilie 2000 pentru aprobarea Normelor privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adaugata pentru bunurile si serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si reprezentantelor internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si personalului acestora

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 204 din 11 mai 2000

Ministrul finanţelor,
în baza prevederilor <>art. 17 lit. B. k) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adãugatã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 113 din 15 martie 2000,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificãrile ulterioare,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Normele privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adãugatã pentru bunurile şi serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi personalului acestora, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Certificatele de cota zero a taxei pe valoarea adãugatã pentru închirierea de spaţii misiunilor diplomatice sau personalului acestora, eliberate pana la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, rãmân valabile pana la expirarea contractelor în baza cãrora au fost eliberate.
ART. 3
Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti va lua mãsuri pentru aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.


Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes


ANEXA 1

NORME
privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adãugatã pentru bunurile şi serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi personalului acestora

1. Bunurile livrate şi serviciile prestate în favoarea directa a ambasadelor, a consulatelor generale şi a reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora - cu excepţia cetãţenilor romani -, care se încadreazã la cota zero a taxei pe valoarea adãugatã, precum şi limita plafonului de livrare sau de prestare de la care se aplica cota zero a taxei pe valoarea adãugatã se stabilesc de Ministerul Afacerilor Externe, pe baza de reciprocitate acordatã misiunilor diplomatice romane şi personalului acestora.
Rãspunderea pentru verificarea respectãrii condiţiilor de reciprocitate revine Direcţiei de protocol din cadrul Ministerului Afacerilor Externe.
Sunt asimilate taxei pe valoarea adãugatã şi intra sub incidenta reciprocitãţii impozitele pe consum generale aplicate misiunilor diplomatice romane şi personalului acestora de cãtre statele partenere.
2. Cota zero a taxei pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii efectuate în favoarea directa a ambasadelor, a consulatelor generale şi a reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora se realizeazã prin restituirea taxei pe valoarea adãugatã de cãtre Ministerul Finanţelor prin Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti.
Prin derogare de la prevederile alineatului precedent persoanele juridice pot livra bunuri şi pot presta servicii în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, cu excepţia cetãţenilor romani, fãrã taxa pe valoarea adãugatã, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrãrilor, pe baza unui certificat de cota zero eliberat de Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, conform modelului prezentat în anexa nr. 1 la prezentele norme, şi a legitimatiei speciale eliberate în acest scop de Ministerul Afacerilor Externe.
Certificatul de cota zero a taxei pe valoarea adãugatã se elibereazã numai în cazul în care încasarea contravalorii bunurilor livrate şi serviciilor prestate nu se efectueazã în numerar sau cu instrumente de plata nenominale, la cererea persoanei juridice care livreaza bunuri sau presteazã servicii, întocmitã potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezentele norme, pe baza urmãtoarelor documente:
- copia de pe actul constitutiv;
- copia de pe certificatul de înregistrare fiscalã;
- copia de pe înştiinţarea de luare în evidenta ca plãtitor de taxa pe valoarea adãugatã;
- certificatul de atestare fiscalã eliberat în acest scop;
- dovada dotãrii cu aparatura necesarã pentru utilizarea cãrţilor de credit;
- declaraţia pe propria rãspundere din care sa rezulte ca nu se va incasa contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate în numerar ori cu instrumente nenominale.
Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti va comunica Ministerului Afacerilor Externe lista cuprinzând persoanele juridice cãrora li s-au eliberat certificate de cota zero a taxei pe valoarea adãugatã.
Ministerul Afacerilor Externe elibereazã legitimatii speciale numai în cazurile de reciprocitate efectivã deplina, fãrã existenta unor restrictii sortimentale şi plafonari valorice sau cantitative, acordate de statul partener misiunilor diplomatice romane şi personalului acestora.
De asemenea, persoanele juridice care închiriazã spaţii cu destinaţia de sediu al ambasadelor, consulatelor generale şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, resedinte ale sefilor acestora, precum şi locuinţe pentru personalul misiunilor diplomatice, cu excepţia cetãţenilor romani, pot factura contravaloarea chiriei cu cota zero a taxei pe valoarea adãugatã, în baza unui certificat eliberat în acest scop de Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, conform modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme.
Certificatul va fi eliberat la cererea persoanelor juridice care închiriazã spaţii ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale sau personalului acestora, potrivit modelului de cerere prezentat în anexa nr. 4 la prezentele norme, pe baza urmãtoarelor documente:
- copia de pe actul constitutiv;
- copia de pe certificatul de înregistrare fiscalã;
- copia de pe înştiinţarea de luare în evidenta ca plãtitor de taxa pe valoarea adãugatã;
- copia de pe actul de proprietate sau, în cazul spaţiilor proprietate de stat, de pe actul de folosinta sau de administrare a spaţiilor care fac obiectul închirierii;
- documentul care atesta achitarea impozitului pe clãdiri şi a impozitului sau taxei pe teren, pentru spaţiile care fac obiectul închirierii;
- certificatul de atestare fiscalã eliberat în acest scop;
- copia autentificatã de pe contractul de închiriere încheiat cu ambasadele, consulatele generale, reprezentantele internaţionale interguvernamentale sau cu personalul acestora;
- avizul Ministerului Afacerilor Externe privind respectarea condiţiilor de reciprocitate pentru închirierea de spaţii.
Cererile de eliberare a certificatelor de aplicare a cotei zero a taxei pe valoarea adãugatã se soluţioneazã în termen de 15 zile de la data depunerii cererii şi documentelor solicitate. Certificatele sunt valabile de la data de întâi a lunii urmãtoare celei în care s-a depus cererea, pe durata de valabilitate a contractelor de închiriere care au stat la baza eliberãrii lor.
3. Furnizorii de bunuri şi servicii în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale şi a reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora au obligaţia sa emita facturi fiscale şi alte documente specifice, prevãzute în <>Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiarã şi contabila şi a normelor metodologice privind întocmirea şi utilizarea acestora, care sa cuprindã denumirea misiunii diplomatice, a reprezentantei internaţionale interguvernamentale acreditate în România sau numele şi prenumele, în cazul personalului acestora, în vederea identificarii cumpãrãtorului.
Pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii efectuate în mod global pentru nevoile unui imobil cu mai multe apartamente, în care misiunea diplomaticã, precum şi personalul acesteia ocupa o parte, cu titlu de proprietar sau de chiriaş, documentele necesare sunt:
a) decontul cuprinzând cheltuielile comune şi taxa pe valoarea adãugatã, întocmit de administratorul imobilului, cu indicarea cotei-pãrţi pe care colocatarul este obligat sa o plãteascã potrivit normelor legale privind repartizarea cheltuielilor comune pe locatari;
b) chitanţa emisã de administraţia imobilului, prin care se certifica plata cheltuielilor comune şi a taxei pe valoarea adãugatã, rezultatã din decont.
4. Cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã prevãzute în anexele nr. 5 şi 6 la prezentele norme, însoţite de documentele în care se consemneazã vânzãrile de bunuri şi prestãrile de servicii care îndeplinesc condiţiile legale de încadrare la cota zero a taxei pe valoarea adãugatã, de documentele care atesta achitarea contravalorii acestora şi de borderourile întocmite în doua exemplare, se transmit trimestrial, cel mai târziu pana la finele lunii urmãtoare încheierii trimestrului pentru care se solicita restituirea, Ministerului Afacerilor Externe de cãtre ambasadele, consulatele generale şi de reprezentantele internaţionale interguvernamentale acreditate în România.
Documentele care însoţesc cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã se depun în copie pentru uzul oficial al ambasadelor, consulatelor generale şi al reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi în original de cãtre personalul acestora. Pot fi prezentate în copie documentele pentru bunurile de folosinta îndelungatã, prevãzute în anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 394/1995 privind obligaţiile ce revin agenţilor economici - persoane fizice sau juridice - în comercializarea produselor de folosinta îndelungatã, destinate consumatorilor, republicatã, cu modificãrile ulterioare.
Cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã vor fi justificate numai cu documente aferente cumpãrãrilor efectuate în trimestrul pentru care se solicita restituirea taxei pe valoarea adãugatã, însoţite de documentele care atesta efectuarea plãţii contravalorii bunurilor şi a serviciilor pana la data depunerii cererilor, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevãd termene mai mari de 3 luni.
Se admit bonurile fiscale emise de aparate de marcat electronice fiscale, aprobate conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, numai însoţite de facturi fiscale, cu excepţia bonurilor fiscale emise pentru carburanţi auto, care sunt admise la restituire cu condiţia ca unitãţile de desfacere a carburantilor auto sa înscrie pe acestea denumirea cumpãrãtorului şi numãrul de înmatriculare al autovehiculului, sub semnatura şi ştampila unitãţii.
Borderourile trebuie sa cuprindã:
- numãrul curent;
- denumirea, numãrul şi data documentului;
- valoarea înscrisã în document;
- valoarea taxei pe valoarea adãugatã aferente;
- totalul valorii înscrise în documente;
- totalul taxei pe valoarea adãugatã.
Nedepunerea în termen a documentelor justificative atrage pierderea dreptului de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevãd termene mai mari de 3 luni.
Cererile de restituire şi documentele justificative nedepuse în termen vor fi returnate de Ministerul Afacerilor Externe celor care le-au transmis.
Sumele trecute în borderourile anexate la cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã se verifica de Direcţia de protocol din cadrul Ministerului Afacerilor Externe cu documentele primite. În urma verificãrii, pe borderou se va face menţiunea, sub semnatura, "Confruntat cu documentele de vânzare".
Dupã verificare Ministerul Afacerilor Externe transmite documentaţia avizatã favorabil ambasadelor, consulatelor generale sau reprezentantelor internaţionale interguvernamentale, care o vor depune la Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, pentru restituirea taxei pe valoarea adãugatã aferente bunurilor şi serviciilor care îndeplinesc condiţiile legale de aplicare a cotei zero a taxei pe valoarea adãugatã.
Ministerul Afacerilor Externe va comunica Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, în termen de 15 zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentelor norme, lista cuprinzând statele pentru care condiţiile de reciprocitate prevãd termene de restituire mai mari de 3 luni. Informaţiile respective vor fi actualizate ori de câte ori intervin modificãri în relaţiile reciproce dintre state.
5. Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti analizeazã cererile de restituire a taxei pa valoarea adãugatã, precum şi documentele insotitoare.
Verificarea şi analiza efectuate urmãresc:
- ca documentele ce atesta achiziţionarea de bunuri şi de servicii sa corespundã formularelor tipizate comune şi specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adãugatã, prevãzute de reglementãrile în vigoare, sa se refere la trimestrul pentru care se solicita restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevãd termene mai mari de 3 luni, şi sa permitã identificarea furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii;
- specificarea în documentele respective, într-o coloana distinctã, a sumei reprezentând taxa pe valoarea adãugatã aferentã valorii bunurilor şi serviciilor achiziţionate, precum şi existenta dovezii achitãrii acestora;
- existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe;
- corectitudinea calculelor.
În urma verificãrii şi analizei se întocmeşte o nota în care se consemneazã numãrul şi data cererii, rezultatul verificãrii şi propuneri cu privire la aprobarea restituirii sau la respingerea cererii de restituire a taxei pe valoarea adãugatã.
Restituirea taxei pe valoarea adãugatã se aproba de cãtre directorul general al Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti. Pe baza aprobãrii se întocmesc comunicarea cãtre trezorerie, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 7 la prezentele norme, precum şi comunicarea cãtre misiunea diplomaticã privind modul de soluţionare a cererii, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 8 la prezentele norme.
6. În baza comunicãrilor primite trezoreria va întocmi ordine de plata tip trezorerie (OPHT) pentru fiecare misiune diplomaticã, în care se va înscrie suma care se restituie. Pe versoul ordinului de plata se vor mentiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice şi suma restituitã personalului acestora, în cazul în care nu sunt deschise conturi personale în care sa se facã vãrsãmintele.
Operaţiunile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã se evidenţiazã în contabilitate prin contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adãugatã restituitã", deschis la trezoreria statului.
7. Intra sub incidenta prezentelor norme numai bunurile şi serviciile a cãror contravaloare a fost achitatã în lei pe teritoriul României.
8. Cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã aferente cumpãrãrilor efectuate în trimestrul I al anului 2000 se vor soluţiona conform prevederilor <>Ordinului ministrului finanţelor nr. 2.049 din 30 octombrie 1998 privind regimul taxei pe valoarea adãugatã pentru bunurile şi serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi personalului diplomatic al acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 497 din 23 decembrie 1998.

ANEXA Nr. 1


──────────
la norme
────────

MINISTERUL FINANŢELOR
DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE
ŞI CONTROLULUI FINANCIAR DE STAT
A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI

CERTIFICAT
Nr. ........ din ...........

În conformitate cu prevederile <>art. 17 lit. B.k) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adãugatã se acorda cota zero a taxei pe valoarea adãugatã persoanei juridice ......... pentru livrarea de bunuri şi prestarea de servicii în cadrul obiectului de activitate, în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi a personalului acestora.
Persoana juridicã ......... va efectua livrãri de bunuri şi prestãri de servicii în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, cu excepţia cetãţenilor romani, fãrã taxa pe valoarea adãugatã, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrãrilor, pe baza legitimatiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor Externe, cu condiţia sa nu se încaseze în numerar sau cu instrumente de plata nenominale contravaloarea bunurilor livrate şi a serviciilor prestate.
Prezentul certificat este valabil 12 luni de la data de ........ .

Director general,
....................

ANEXA 2
───────
la norme
────────

CERERE

Denumirea persoanei juridice solicitante ............
codul fiscal ........................................
Sediul ..............................................

În conformitate cu prevederile <>art. 17 lit. B.k) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adãugatã, prin prezenta cerere solicitam eliberarea unui certificat pentru livrarea de bunuri şi prestarea de servicii în cadrul obiectului de activitate, în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi a personalului acestora, fãrã taxa pe valoarea adãugatã şi cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrãrilor destinate realizãrii acestor operaţiuni.
Anexãm, conform Normelor privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adãugatã pentru bunurile şi serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi personalului acestora, urmãtoarele documente:
- copia de pe actul constitutiv;
- copia de pe certificatul de înregistrare fiscalã;
- copia de pe înştiinţarea de luare în evidenta ca plãtitor de taxa pe valoarea adãugatã;
- certificatul de atestare fiscalã eliberat în acest scop;
- dovada dotãrii cu aparatura necesarã pentru utilizarea cãrţilor de credit;
- declaraţia pe propria rãspundere din care sa rezulte ca nu se va incasa în numerar sau cu instrumente nenominale contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate.
Ne obligam sa respectam condiţiile stabilite prin normele mai sus menţionate referitoare la neincasarea în numerar sau cu instrumente de plata nenominale şi la identificarea beneficiarului bunurilor şi serviciilor pe baza legitimatiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor Externe.

Semnatura şi ştampila Data
..................... ..........


ANEXA 3
───────
la norme
────────

MINISTERUL FINANŢELOR
DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE
ŞI CONTROLULUI FINANCIAR DE STAT
A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI

CERTIFICAT
Nr. ...... din .......

În conformitate cu prevederile <>art. 17 lit. B.k) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adãugatã se acorda cota zero a taxei pe valoarea adãugatã persoanei juridice ......... pentru închirierea de spaţii ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România sau personalului acestora, în baza contractelor:
- nr. ...../ ....., încheiat cu .........;
- nr. ...../ ....., încheiat cu ........ .
Persoana juridicã ....... va aplica cota zero a taxei pe valoarea adãugatã la facturarea serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adãugatã aferente cumpãrãrilor de bunuri şi servicii destinate realizãrii contractelor prevãzute mai sus.
Prezentul certificat este valabil începând cu data de ..... .

Director general,
.................

ANEXA 4
───────
la norme
────────

CERERE

Denumirea persoanei juridice solicitante .............
codul fiscal .........................................
Sediul ...............................................

În conformitate cu prevederile <>art. 17 lit. B.k) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adãugatã, prin prezenta cerere solicitam eliberarea unui certificat pentru facturarea cu cota zero a taxei pe valoarea adãugatã a chiriei aferente spaţiilor închiriate misiunilor diplomatice sau personalului diplomatic al acestora în baza contractelor:
- nr. ...../ ......., încheiat cu ........;
- nr. ...../ ......., încheiat cu ....... .

Semnatura şi ştampila Data
..................... .........

ANEXA 5
───────
la norme
────────





┌─────────────────────────┬──────────────────┬────────────────────────────────┐
│ Numãrul de înregistrare │ │Numãrul de înregistrare │
│ ....................... │ │...................... │
│ │ CERERE │ │
│ │ de restituire a │Din data de: ........ │
│ │ taxei pe valoarea│ Loc rezervat pentru │
│ │ adãugatã │ Ministerul Finanţelor│
│ │ │ Externe │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ Din data de: ...........│ │ │
│ Loc rezervat │ │ │
│ pentru │ │ │
│ Ministerul │ │ │
│ Finanţelor │ │ │
└─────────────────────────┴──────────────────┴────────────────────────────────┘

┌────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │
│ │ Denumirea instituţiei: │
│ │ a) Ambasada ..................................................... │
│ │ │
│ │ b) Consulatul general ........................................... │
│ 1. │ │
│ │ c) Reprezentanta organizaţiei internaţionale interguvernamentale │
│ │ ................................................................. │
│ │ │
│ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ Adresa: │
│ │ │
│ 2. │ Localitatea .........., str. ........ nr. ......, sectorul ........, │
│ │ cosul poştal ........... │
│ │ │
└────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adãugatã plãtite pentru cumpãrãri de bunuri/prestãri de servicii, în baza prevederilor <>art. 17 lit. B.k) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adãugatã, în suma de ........ lei.



Se anexeazã documentele (se marcheaza cu x):
_
- factura fiscalã [_]
_
- bon de comanda - chitanţa [_]
_
- alte documente legal aprobate [_]
_
- documente de plata [_]
_
- borderou [_]
┌──┐
Restituirea este aferentã trimestrului │ │
└──┘



Solicitam restituirea în contul nr. ......., deschis la .............. -

Sucursala ........................................ .

Conducãtorul instituţiei diplomatice,
....................................
(semnatura şi ştampila)



┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE │
│ │
│ Avizam favorabil restituirea T.V.A. în suma de ......... lei, fiind │
│ îndeplinite condiţiile de reciprocitate. │
│ │
│ │
│ Directorul Direcţiei protocol, │
│ │
│ Semnatura ............ Data ............. │
│ │
│ Ştampila │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR │
│ │
│ Aprobam restituirea T.V.A. în suma de ....... lei. │
│ │
│ Directorul general al Direcţiei generale │
│ a finanţelor publice şi controlului financiar de stat │
│ a municipiului Bucureşti, │
│ │
│ Semnatura ............. Data ........... │
│ │
│ Ştampila │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘






ANEXA 6
───────
la norme
────────

┌───────────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────────┐
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ Numãrul de înregistrare │ │ │
│ │ │Numãrul de înregistrare │
│ ....................... │ │....................... │
│ │ │ │
│ Din data de: .......... │ │ Din data de: ............. │
│ Loc rezervat pentru │ │ Loc rezervat pentru │
│ Ministerul Finanţelor│ │ Ministerul Finanţelor │
│ │ │ Externe │
│ │ CERERE │ │
│ │ de restituire a │ │
│ │taxei pe valoarea│ │
│ │ adãugatã │ │
│ │ │ │
│ Din data de: ........... │ │ │
│ Loc rezervat pentru │ │ │
│ Ministerul Afacerilor │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
└───────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────────┘

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Numele şi prenumele solicitantului ................................. │
│ │
│ Oficiul diplomatic ................................................. │
│ │
│ Funcţia solicitantului ............................................. │
│ │
│ Numãrul carnetului eliberat de Ministerul Afacerilor Externe ....... │
│ │
│ Adresa: │
│ │
│ localitatea .........., str. ......... nr. ....., sectorul ........, │
│ codul poştal .............................. │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adãugatã plãtite pentru cumpãrãri de bunuri/prestãri de servicii, în baza prevederilor <>art. 17 lit. B.k) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adãugatã, în suma de ......... lei.



Se anexeazã documentele (se marcheaza cu x):
_
- factura fiscalã [_]
_
- bon de comanda - chitanţa [_]
_
- alte documente legal aprobate [_]
_
- documente de plata [_]
_
- borderou [_]

┌──┐
Restituirea este aferentã trimestrului │ │
└──┘


Solicitam restituirea în contul nr. .........., deschis la ...........

Sucursala .......................... .

Conducãtorul instituţiei diplomatice,
.....................................
(semnatura şi ştampila)




┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE │
│ │
│ Avizam favorabil restituirea T.V.A. în suma de ......... lei, fiind │
│ îndeplinite condiţiile de reciprocitate. │
│ │
│ │
│ Directorul Direcţiei protocol, │
│ │
│ Semnatura ............ Data ............. │
│ │
│ Ştampila │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR │
│ │
│ Aprobam restituirea T.V.A. în suma de ....... lei. │
│ │
│ Directorul general al Direcţiei generale │
│ a finanţelor publice şi controlului financiar de stat │
│ a municipiului Bucureşti, │
│ │
│ Semnatura ............. Data ........... │
│ │
│ Ştampila │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 7


───────
la norme
────────

DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE
ŞI CONTROLULUI FINANCIAR DE STAT
A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI

DIRECŢIA CONTROL FINANCIAR FISCAL Nr. ......./.........

Cãtre

Trezoreria ...........................

Va comunicãm, ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, înregistratã la Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti sub nr. ......./......., ca s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adãugatã aferente bunurilor şi serviciilor cumpãrate de:
a) Misiunea diplomaticã a ..................................;
b) personalul diplomatic al Misiunii diplomatice ...........,
în suma de:
a) ........................ lei;
b) ........................ lei.

Va rugãm ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament în contul ....................... (misiunii diplomatice sau al persoanei) nr. ........ deschis la Banca ..........., Sucursala ........ .

Alãturat va remitem cererea de restituire aprobatã, pe baza cãreia va rugãm sa efectuati viramentul.

Director,


ANEXA 8
───────
la norme
────────

DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE
ŞI CONTROLULUI FINANCIAR DE STAT
A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI

DIRECŢIA CONTROL FINANCIAR FISCAL Nr. ....../............

Cãtre ......................

Prin prezenta va comunicãm, ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, înregistratã la Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti sub nr. ......../........., ca vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adãugatã aferente bunurilor şi serviciilor cumpãrate pentru:

a) Misiunea diplomaticã a ..............................................;

b) personalul diplomatic al Misiunii diplomatice .......................,

urmând ca plata sa se efectueze prin virament în contul ......... (misiunii diplomatice sau al persoanei) nr. ....... deschis la Banca .........., Sucursala ...............

Sumele aferente sunt:

a) ........................ lei;
b) ........................ lei.

Director,


──────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016