Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 563 din 31 iulie 2008  pentru aprobarea Regulamentului privind implementarea Programului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 563 din 31 iulie 2008 pentru aprobarea Regulamentului privind implementarea Programului "Electrificare 2007-2009"

EMITENT: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 604 din 13 august 2008

Având în vedere prevederile <>art. 4 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 328/2007 pentru aprobarea Programului "Electrificare 2007-2009" privind alimentarea cu energie electricã a localitãţilor neelectrificate şi înfiinţarea Unitãţii de management al programului, cu modificãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008 ,

ministrul internelor şi reformei administrative emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Regulamentul privind implementarea Programului "Electrificare 2007-2009", prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Direcţia generalã pentru comunitãţi locale, zone asistate, ajutor de stat şi parteneriat cu structurile asociative din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative urmãreşte punerea în aplicare a prevederilor prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul internelor
şi reformei administrative,
Cristian David

Bucureşti, 31 iulie 2008.
Nr. 563.

ANEXĂ

REGULAMENT
privind implementarea Programului "Electrificare 2007-2009"

I. Descriere generalã
ART. 1
(1) Obiectivele Programului "Electrificare 2007-2009" sunt de a facilita racordarea la reţelele de energie electricã pentru cât mai multe gospodãrii în vederea creşterii calitãţii vieţii locuitorilor şi a potenţialului economic din zonele neelectrificate.
(2) Programul "Electrificare 2007-2009" asigurã cofinanţarea proiectelor de investiţii pentru electrificarea localitãţilor, prin acordarea de transferuri cãtre bugetele locale din bugetul Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, în limita fondurilor alocate de la bugetul de stat cu aceastã destinaţie.
II. Beneficiarii Programului "Electrificare 2007-2009"
ART. 2
Beneficiari eligibili pentru finanţare în cadrul Programului "Electrificare 2007-2009" sunt:
a) autoritãţile publice locale;
b) asociaţiile de dezvoltare intercomunitarã realizate între douã sau mai multe autoritãţi publice locale, înfiinţate în conformitate cu legislaţia în vigoare.
ART. 3
Reţelele de distribuţie a energiei electrice finanţate din bugetele locale, bugetul de stat sau din alte fonduri legal constituite de cãtre autoritãţile publice locale în calitatea lor de titulare ale investiţiilor se înscriu în patrimoniul autoritãţilor respective.
III. Responsabilitãţi în derularea Programului "Electrificare 2007-2009"
ART. 4
(1) Pentru realizarea reţelelor de electrificare, autoritatea localã iniţiatoare a proiectului de investiţii solicitã Comisiei interministeriale de coordonare acordarea sprijinului financiar în cadrul Programului "Electrificare 2007-2009", prin completarea unei cereri de finanţare, conform modeluluistandard prezentat în anexa nr. 1 la Manualul de finanţare.
(2) Urmãrirea realizãrii proiectelor de investiţii în cadrul Programului "Electrificare 2007-2009" revine fiecãrei autoritãţi locale, care, în colaborare cu operatorii principali care deţin concesiunea serviciului de distribuţie în zona respectivã, va identifica cele mai eficiente soluţii de electrificare din punct de vedere tehnic şi economic. Costurile pentru realizarea studiilor de soluţie de electrificare se suportã de cãtre autoritãţile locale beneficiare, potrivit reglementãrilor legale în vigoare.
ART. 5
Unitatea de management al Programului "Electrificare 2007-2009", înfiinţatã la nivelul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, este autoritatea competentã responsabilã cu administrarea Programului "Electrificare 2007-2009" la nivel naţional.
ART. 6
(1) Pentru ducerea la îndeplinire a atribuţiilor ce îi revin potrivit Regulamentului de funcţionare, Unitatea de management al Programului "Electrificare 2007-2009" colaboreazã cu colectivele de specialitate din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene.
(2) Colectivele de specialitate din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene analizeazã documentaţiile proiectelor iniţiate de autoritãţile locale, în scopul verificãrii îndeplinirii condiţiilor de eligibilitate impuse de prezentul regulament şi întocmesc lista proiectelor prioritare (anexa nr. 5 la Manualul de finanţare), în conformitate cu obiectivele Programului "Electrificare 2007-2009", pe baza procedurii descrise în manualul de finanţare.
ART. 7
Dosarele proiectelor care se regãsesc pe lista de prioritãţi întocmitã la nivelul consiliilor judeţene vor fi transmise Unitãţii de management al Programului "Electrificare 2007-2009".
IV. Categorii de proiecte eligibile
ART. 8
Obiectivele de investiţii finanţate prin Programul "Electrificare 2007-2009" sunt:
a) realizarea de noi reţele electrice de distribuţie;
b) extinderea reţelelor electrice existente;
c) reţele electrice izolate pentru energia electricã produsã prin utilizarea grupurilor electrogene;
d) lucrãri pentru producerea de energie electricã prin utilizarea de surse regenerabile pentru situaţiile în care soluţia clasicã de extindere/realizare a reţelelor de alimentare cu energie electricã nu este viabilã din punct de vedere economic;
ART. 9
Lucrãrile finanţate în cadrul Programului "Electrificare 2007-2009" pot fi realizate de cãtre orice operator economic autorizat, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
ART. 10
Ca regulã generalã impusã de raţiuni economice bazate pe rezultatele studiului de soluţie, pentru proiectele ai cãror parametri îndeplinesc simultan condiţiile de mai jos electrificarea se realizeazã fie prin producerea de energie electricã prin utilizarea de grupuri electrogene, fie prin utilizarea surselor regenerabile de energie:
a) numãrul gospodãriilor beneficiare este mai mic de 10;
b) distanţa faţã de cel mai apropiat punct de racord depãşeşte 10 km.
V. Condiţii pentru finanţarea şi implementarea proiectelor
Verificarea eligibilitãţii administrative
ART. 11
Criteriile de eligibilitate sunt condiţii obligatorii care trebuie sã fie îndeplinite de cãtre solicitant şi de cãtre proiect pentru a putea fi acceptat drept candidat pentru acordarea unei finanţãri de la bugetul de stat pentru electrificarea localitãţilor.
ART. 12
Pentru a obţine finanţare în cadrul Programului "Electrificare 2007-2009", un beneficiar eligibil depune o cerere de finanţare la sediul consiliului judeţean, iar verificarea îndeplinirii criteriilor de eligibilitate administrativã cuprinse în Manualul de finanţare se face de colectivele de specialitate din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene.
Verificarea eligibilitãţii tehnice şi financiare
ART. 13
Studiul de fezabilitate elaborat conform prevederilor legale în vigoare se aprobã prin hotãrâre a consiliului local, potrivit modelului cuprins în anexa nr. 2 la Manualul de finanţare.
ART. 14
Pentru a fi considerate eligibile în contextul Programului "Electrificare 2007-2009", cheltuielile ocazionate de realizarea obiectivelor de investiţii trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele condiţii:
a) sã fie necesare pentru realizarea proiectului, sã fie prevãzute în devizul general de cheltuieli ale proiectului, întocmit conform legislaţiei în vigoare;
b) sã fie efectiv realizate pe perioada execuţiei proiectului, cu excepţia cheltuielilor pentru proiectare si asistenţã tehnicã, aşa cum sunt definite în <>Hotãrârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnicoeconomice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrãri de intervenţii (anexa nr. 4, cap. 3 al Devizului general), cheltuieli a cãror angajare poate fi fãcutã de cãtre solicitant înainte de decizia Comisiei interministeriale de coordonare, referitoare la aprobarea finanţãrii;
c) sã fie înregistrate în evidenţele contabile ale solicitantului, sã fie identificabile şi verificabile si sã fie susţinute de documente justificative de platã în original.
VI. Procedura de selecţie
ART. 15
(1) Proiectele declarate eligibile la nivelul fiecãrui judeţ sunt evaluate de colectivele de specialitate din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene, în vederea stabilirii prioritãţii la finanţare, pe baza criteriilor prezentate în Manualul de finanţare.
(2) Colectivele de specialitate din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene întocmesc câte o fişã de evaluare pentru fiecare proiect, prin acordarea unui punctaj în funcţie de gradul de îndeplinire a criteriilor de prioritizare. Pe baza acestui punctaj se întocmeşte lista proiectelor prioritare la nivelul fiecãrui judeţ, propuse pentru acordarea de fonduri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
(3) Lista proiectelor prioritare se aprobã prin hotãrâre a consiliului judeţean.
ART. 16
Comisia interministerialã de coordonare, în urma analizãrii rapoartelor de evaluare elaborate de Unitatea de management al Programului "Electrificare 2007-2009" pe baza listelor de prioritãţi întocmite la nivelul judeţelor, hotãrãşte asupra aprobãrii cererii de finanţare pentru proiectele propuse.
VII. Alte dispoziţii
ART. 17
(1) Manualul de finanţare face parte integrantã din prezentul regulament şi cuprinde regulile de pregãtire, depunere şi selecţie a proiectelor în cadrul Programului "Electrificare 2007-2009".
(2) Comisia interministerialã de coordonare a Programului "Electrificare 2007-2009" poate aduce completãri Manualului de finanţare şi poate emite precizãri referitoare la aplicarea prevederilor acestuia.
ART. 18
Sprijinul financiar acordat în cadrul Programului "Electrificare 2007-2009" este complementar mãsurilor şi acţiunilor realizate prin alte programe naţionale, precum şi cu cele care se vor realiza prin Programul naţional de dezvoltare ruralã 2007-2013.

ANEXĂ


──────
la regulament
──────────────

MANUAL DE FINANŢARE

1. Depunerea şi verificarea cererii de finanţare
Reprezentanţii legali ai titularilor de proiecte sau împuterniciţii prin procurã legalizatã (în original) ai acestora depun personal la sediile consiliilor judeţene, la termenele stabilite de acestea, dosarele de finanţare aferente proiectelor propuse.
Cererea de finanţare este parte componentã a dosarului de finanţare, care pe lângã aceasta conţine în mod obligatoriu documentele prevãzute în anexa nr. 3.
Colectivele de specialitate din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene analizeazã documentaţiile depuse de cãtre beneficiari din punctul de vedere al conformitãţii administrative, notificând solicitanţilor eventualele abateri constatate în termen de cel mult 10 zile de la data depunerii dosarelor de finanţare.
Solicitanţii au obligaţia sã aducã completãrile solicitate în termen de 5 zile de la primirea notificãrii, în caz contrar proiectul fiind considerat neeligibil.
Eligibilitatea administrativã a unui proiect este declaratã dupã asigurarea îndeplinirii urmãtoarelor criterii:
1. beneficiarul trebuie sã prezinte toate avizele necesare realizãrii investiţiei şi are întocmitã documentaţia justificativã pentru susţinerea oportunitãţii şi necesitãţii investiţiei, potrivit opisului dosarului de finanţare prevãzut în anexa nr. 3;
2. proiectele depuse respectã legislaţia în vigoare referitoare la normele de siguranţã în domeniul energiei.
Beneficiarii au obligaţia sã furnizeze orice alte informaţii de naturã tehnicã sau financiarã solicitate de consiliile judeţene sau de Unitatea de management al Programului, în termen de 10 zile de la data primirii cererii.
Pentru acordarea fondurilor de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, în vederea finanţãrii obiectivelor de investiţii realizate în cadrul Programului "Electrificare 2007-2009", sunt luate în considerare doar cheltuielile eligibile, respectiv:
1. studii de teren;
2. cheltuieli pentru amenajarea terenului;
3. cheltuieli de proiectare pentru pregãtirea proiectului (studii de soluţie, studii de fezabilitate, proiecte tehnice);
4. consultanţã şi asistenţã tehnicã pe perioada implementãrii proiectului, inclusiv asistenţã tehnicã din partea operatorilor principali de distribuţie, în limita a 1,5% din costul eligibil al proiectului;
5. cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii;
6. cheltuieli de construcţii şi instalaţii, utilaje şi echipamente tehnologice;
7. montajul utilajelor tehnologice aferente reţelelor electrice;
8. cheltuieli aferente pentru darea în exploatare;
9. amenajãri pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţialã.
Sunt considerate neeligibile urmãtoarele categorii de cheltuieli:
1. cheltuieli pentru obţinerea terenurilor pe care urmeazã a fi amplasate obiectivele de investiţii;
2. construirea de drumuri de acces pentru conectarea la reţelele electrice existente;
3. cheltuieli conexe organizãrii de şantier care depãşesc 3% din costul total eligibil al proiectului;
4. comisioane bancare, cote, taxe, costul creditului şi alte cheltuieli similare;
5. cheltuieli de regie, chirii şi salarii ale personalului angajat în administraţia publicã în activitãţi de management, implementare, monitorizare şi control;
6. achiziţionarea de mijloace de transport;
7. branşamentele individuale ale gospodãriilor şi ale consumatorilor necasnici la infrastructura nou-creatã.
2. Prioritizarea proiectelor
Prioritizarea proiectelor declarate eligibile se va face prin acordarea unui punctaj în funcţie de gradul de îndeplinire a unor criterii necesare atingerii obiectivelor Programului "Electrificare 2007-2009" prevãzute de <>Hotãrârea Guvernului nr. 328/2007 , astfel:

Fişa de evaluare





┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│ Proiect Criterii de impact │Punctaj│
├─────────────────┬────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│Denumire obiectiv│ creşterea calitãţii vieţii │ 1-40 │
│ ├────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │eliminarea decalajelor majore de dezvoltare la │ │
│ │nivelul judeţului │ 1-30 │
│ ├────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │crearea potenţialului dezvoltare prin atragerea de │ │
│ │investiţii │ 1-20 │
│ ├────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │protecţia mediului prin utilizarea de resurse │ │
│ │regenerabile │ 1-10 │
└─────────────────┴────────────────────────────────────────────────────┴───────┘



Dacã în urma procesului de verificare colectivele de specialitate din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene constatã cã anumite criterii de selecţie completate de solicitant în cererea de finanţare nu coincid cu realitatea, diferenţele vor fi aduse la cunoştinţa solicitanţilor, care vor rãspunde în termen de 10 zile de la notificare, în caz contrar proiectul fiind declarat neeligibil.
În cazul proiectelor cu acelaşi punctaj departajarea se va face prin hotãrâre a consiliului judeţean, avându-se în vedere obiectivul general al Programului "Electrificare 2007-2009".
3. Repartizarea sumelor pe judeţe şi proiecte eligibile
Consiliile judeţene transmit Unitãţii de management al Programului "Electrificare 2007-2009" lista proiectelor prioritare întocmitã la nivel judeţean, însoţitã de dosarele de finanţare corespunzãtoare, în termen de cel mult 15 zile de la data fixatã pentru depunerea documentaţiilor de cãtre beneficiari.
Unitatea de management al Programului "Electrificare 2007-2009" analizeazã listele de prioritãţi întocmite la nivelul judeţelor şi realizeazã un raport asupra necesarului de finanţare la nivelul fiecãrui judeţ, document care va fundamenta decizia comisiei cu privire la repartizare.
Comisia interministerialã de coordonare aprobã repartizarea transferurilor pe judeţe şi hotãrãşte asupra oportunitãţii proiectelor care se regãsesc pe lista de prioritãţi.
Repartizarea sumelor pe unitãţi administrativ-teritoriale şi pe proiecte se face prin decizie a directorului direcţiei generale a finanţelor publice judeţene, în limita fondurilor aprobate de comisie.
4. Raportare şi publicitate
Documentaţiile proiectelor vor fi depuse de cãtre beneficiari la sediile consiliilor judeţene pânã cel mai târziu la data de 15 august 2008 şi, respectiv, 30 iunie 2009. În cazuri temeinic justificate şi cu aprobarea Comisiei interministeriale de coordonare, sesiunile de depunere pot fi prelungite şi dupã aceste date.
Solicitanţii vor fi informaţi de cãtre comisie, în scris, asupra hotãrârii cu privire la cererile de finanţare depuse.
Comunitãţile locale ale cãror cereri de finanţare au fost aprobate de comisie vor raporta trimestrial colectivelor de specialitate din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene stadiul privind execuţia lucrãrilor şi situaţia cheltuirii fondurilor alocate, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 4, care vor fi centralizate şi transmise Unitãţii de management al Programului "Electrificare 2007-2009".


ANEXA 1


───────
la Manualul de finanţare
─────────────────────────

A. Date de înregistrare
(Secţiune rezervatã aparatului de specialitate al Consiliului judeţean)





┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Numãr de înregistrare ┌─┬─┬─┬─┐ │
│ │ │ │ │ │ │
│ └─┴─┴─┴─┘ │
│ Data înregistrãrii ┌─┬─┐ ┌─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┐ │
│ │ │ │/ │ │ │/ │ │ │ │ │ │
│ └─┴─┘ └─┴─┘ └─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│ Numele şi prenumele persoanei care opereazã │
│ înregistreazã Funcţia Semnãtura │
│ ┌─────────────────────┐ ┌─────────────────────┐ ┌─────────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ └─────────────────────┘ └─────────────────────┘ └─────────────────────┘ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



B. Date de identificare solicitant
(Se completeazã de cãtre solicitant)

B1. Descrierea solicitantului


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Denumire solicitant ┌──────────────────────────────────────────────────────┐ │
│ │ │ │
│ └──────────────────────────────────────────────────────┘ │
│ │
│ Statut juridic ┌─────────────────────┐ │
│ │ │ │
│ └─────────────────────┘ │
│ Judeţ Localitate │
│ Adresã sediu ┌─────────────────────┐ ┌─────────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ └─────────────────────┘ └─────────────────────┘ │
│ Strada Numãr Cod poştal │
│ ┌─────────────────────┐ ┌─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ └─────────────────────┘ └─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ Telefon Fax Email │
│ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌──────────────┐ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └──────────────┘ │
│ Denumirea Trezoreriei┌─────────────────────────────────────────────────────┐ │
│ │ │ │
│ └─────────────────────────────────────────────────────┘ │
│ │
│ Cod IBAN ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




B2. Date de identitate ale reprezentantului legal de proiect


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Nume Prenume ┌──────────────────────────────────────────────────────┐ │
│ │ │ │
│ └──────────────────────────────────────────────────────┘ │
│ │
│ Judeţ Localitate │
│ Adresã reprezentant ┌─────────────────────┐ ┌─────────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ └─────────────────────┘ └─────────────────────┘ │
│ Strada Numãr Cod poştal │
│ ┌─────────────────────┐ ┌─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ └─────────────────────┘ └─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ Telefon Fax Email │
│ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌──────────────┐ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └──────────────┘ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



C. Descrierea proiectului

C1. Titlu proiect (maximum 5 rânduri)



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



C2. Amplasarea proiectului



Judeţul Localitatea Satul
┌──────────────────────────┐ ┌──────────────────┐ ┌──────────────────┐
│ │ │ │ │ │
└──────────────────────────┘ └──────────────────┘ └──────────────────┘



C3. Descrierea proiectului (maximum 20 rânduri)


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



C4. Obiectivele proiectului


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ creşterea calitãţii vieţii ┌─┐ │
│ │ │ │
│ └─┘ │
│ creşterea potenţialului economic ┌─┐ │
│ │ │ │
│ └─┘ │
│ eliminare deficienţe majore de dezvoltare ┌─┐ │
│ │ │ │
│ └─┘ │
│ │
│ protecţia mediului prin utilizarea de resurse ┌─┐ │
│ regenerabile │ │ │
│ └─┘ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




C5. Valoarea proiectului



Valoare totalã Valoare cerere de finanţare Valoare cofinanţare
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘



Reprezentant legal,



ANEXA 2


───────
la Manualul de finanţare
─────────────────────────

HOTĂRÂRE
privind aprobarea studiului de fezabilitate al proiectului
"......................................................"*1)

În temeiul <>art. 45 alin. (1) din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
analizând prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 328/2007 pentru aprobarea Programului "Electrificare 2007-2009" privind alimentarea cu energie electricã a localitãţilor neelectrificate şi înfiinţarea Unitãţii de management al programului,
luând act de Regulamentul de implementare a Programului "Electrificare 2007-2009",
ţinând seama de prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrãri de intervenţii, aprobarea structurii devizului general şi a Metodologiei privind elaborarea devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrãri de intervenţii, analizând studiul de fezabilitate şi indicatorii tehnico-economici ai proiectului
"...................................................................."*1),
în conformitate cu dispoziţiile <>Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Legii bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007 , cu modificãrile ulterioare,
în temeiul art. 36 alin. (2) lit. b), alin. (4) lit. a) şi al <>art. 45 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 215/2001 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
Consiliul Local al ...................................*2) adoptã prezenta hotãrâre.

JUDEŢUL ..................................*3)
CONSILIUL LOCAL AL ..................*2)

Art. 1. - Se aprobã studiul de fezabilitate al proiectului .............*1) pentru care se solicitã finanţarea în baza Programului "Electrificare 2007-2009".
Art. 2. - Orice cheltuieli neeligibile impuse de implementarea proiectului prevãzut la art. 1, precum şi cheltuielile de întreţinere şi exploatare pentru acesta se suportã din veniturile proprii ale bugetului local şi/sau din împrumuturi.
Art. 3. - Primarul .......................................*2) este responsabil pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotãrâri.
Nr. ........... din ...................... 200 ....
_____________
*1) Se înscrie titlul proiectului pentru care se solicitã finanţare.
*2) Se înscriu categoria şi denumirea unitãţii administrativ-teritoriale solicitante.
*3)Se înscrie denumirea judeţului.

ANEXA 3
────────
la Manualul de finanţare
────────────────────────

DOSARUL DE FINANŢARE
Dosarul de finanţare cuprinde:
1. pagina opis, respectiv pagina cu numãrul 0 a dosarului de finanţare;
2. cererea de finanţare completatã potrivit modelului prezentat în anexa nr. 1 la Manualul de finanţare;
3. certificatul de urbanism;
4. extras din inventarul bunurilor aparţinând domeniului public, aprobat prin hotãrâre a Guvernului, din care sã rezulte regimul juridic al terenurilor pe care se vor amplasa obiectivele de investiţii;
5. extras din inventarul bunurilor aparţinând domeniului privat al unitãţii administrativ-teritoriale sau extras din evidenţa contabilã în cazul terenurilor care aparţin domeniului privat al unitãţii administrativ-teritoriale;
6. dovada depunerii cererilor în vederea obţinerii acordurilor şi avizelor solicitate prin certificatul de urbanism;
7. certificatul de înregistrare fiscalã în care se menţioneazã codul de înregistrare fiscalã al unitãţii administrativ-teritoriale;
8. studiul de fezabilitate întocmit conform prevederilor legale în vigoare;
9. hotãrârea consiliului local al unitãţii administrativ-teritoriale privind aprobarea studiului de fezabilitate şi a indicatorilor tehnico-economici ai proiectului, potrivit modelului din anexa nr. 2 la Manualul de finanţare;
10. declaraţie pe propria rãspundere semnatã de reprezentantul legal, referitoare la existenţa unei cofinanţãri din bugetul local al unitãţii administrativ-teritoriale;
11. numãrul de locuitori ai unitãţii administrativ-teritoriale şi numãrul de locuitori deserviţi de proiect, potrivit datelor statistice obţinute cu ocazia ultimului recensãmânt;
12. lista cu semnãturi ale locuitorilor/operatorilor economici care susţin realizarea investiţiilor şi angajamentul acestora privind racordarea din surse proprii la reţeaua de energie electricã;
13. documente justificative pentru angajamentul/ disponibilitatea altor surse de finanţare;
14. declaraţie pe propria rãspundere, semnatã de reprezentantul legal, referitoare la inexistenţa litigiilor asupra proprietãţii terenului destinat obiectivului de investiţii, aflate pe rolul instanţelor judecãtoreşti.


ANEXA 4
───────
la Manualul de finanţare
────────────────────────

Trim. ..... Anul .....

RAPORTARE TRIMESTRIALĂ
privind utilizarea transferurilor primite din bugetul Ministerului
Internelor şi Reformei Administrative pentru finanţarea Programului
"Electrificare 2007-2009"


Comuna/Oraşul/Municipiul ....................................





- mii lei -
┌────┬────────────┬────────────┬─────────┬─────────┬────────────┬──────────────┐
│Nr. │Localitatea/│Denumirea │Valoarea │Nr. │Valoarea │ │
│crt.│Satul │obiectivului│aprobatã │contrac- │lucrãrilor │ Observaţii │
│ │ │ │conform │tului de │executate │ │
│ │ │ │Hotãrârii│servicii/│şi decontate│ │
│ │ │ │Comisiei │lucrãri │ │ │
│ │ │ │nr..../ │ │ │ │
│ │ │ │200.... │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼─────────┼─────────┼────────────┼──────────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼─────────┼─────────┼────────────┼──────────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼─────────┼─────────┼────────────┼──────────────┤
│3. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼─────────┼─────────┼────────────┼──────────────┤
│: │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼─────────┼─────────┼────────────┼──────────────┤
│: │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼─────────┼─────────┼────────────┼──────────────┤
│: │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼─────────┼─────────┼────────────┼──────────────┤
│: │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴────────────┴─────────┴─────────┴────────────┴──────────────┘



ANEXA 5


───────
la Manualul de finanţare
────────────────────────

JUDEŢUL .........................

LISTA
proiectelor prioritare propuse pentru finanţare în cadrul Programului
"Electrificare 2007-2009"






- mii lei -
┌────┬─────────────┬───────┬──────────┬───────────┬─────────┬────────┬─────────┐
│Nr. │ Denumirea │Benefi-│Nr. de │Nr. de │% contri-│Valoarea│Faza │
│crt.│obiectivului/│ciarul │locuitori │gospodãrii │buţie │investi-│documen- │
│ │ Titlul │ │deserviţi │beneficiare│buget │ţiei │taţiei de│
│ │proiectului │ │de proiect│ │local │ │proiec- │
│ │ │ │ │ │şi alte │ │tare │
│ │ │ │ │ │surse │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼──────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼──────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼──────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│3. │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼──────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│: │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼──────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│: │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼──────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│: │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼──────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│: │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴───────┴──────────┴───────────┴─────────┴────────┴─────────┘



Preşedintele consiliului judeţean,
..................................
_____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016