─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Activitatea eligibilã Cheltuieli Valoarea maximã Documente
crt. eligibile a finanţãrii justificative
pe activitãţi
- lei -
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Participãri la târguri - Cheltuieli pentru: 20.000 - Contractul cu organizatorul
şi expoziţii interna- - Taxa de participare târgului/expoziţiei
ţionale, organizate - Închiriere stand - Ordin de deplasare
în strãinãtate, - Amenajare stand - Facturã fiscalã/chitanţã
cu stand propriu sau - Cheltuieli de transport*1) fiscalã
în asociere cu alţi - Cheltuieli de cazare*1) - Documente platã - bilete
agenţi economici pe perioada târgului pentru mijloacele de
- Cheltuieli de transport transport
mostre - Asigurare auto şi carte
verde (dacã este cazul)
- Foaie de parcurs (dacã este
cazul)
- Ordine de platã
- Dispoziţii de platã valutarã
externã
- Declaraţie de export
temporar (pentru mostre)
- Copie de pe extrasul de cont
- Traduceri legalizate pentru
documentele justificative
redactate în limbi strãine
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Participãri la târguri - Cheltuieli pentru: 10.000 - Contractul cu organizatorul
şi expoziţii, organi- - Taxa de participare târgului/expoziţiei
zate în ţarã, cu stand - Închiriere stand - Ordin de deplasare
propriu sau în asoci- - Amenajare stand - Facturã fiscalã/chitanţã
ere cu alţi agenţi - Cheltuieli de transport*2) fiscalã
economici - Cheltuieli de cazare*2) - Documente platã - bilete
pe perioada târgului pentru mijloacele de
transport
- Foaie de parcurs (dacã este
cazul)
- Ordine de platã
- Copie de pe extrasul de cont
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Elaborarea şi pro- Cheltuieli pentru elabora- 10.000 - Contracte de furnizare*4)
ducţia de materiale rea şi producţia materia- - Facturã fiscalã/chitanţã
tipãrite de promo- lelor de promovare: fiscalã
vare a produselor a) pliante, mape - Ordine de platã
de artã popularã, b) broşuri - Copie de pe extrasul de cont
artizanat şi a c) cataloage - Mostre pentru materialele
meşteşugurilor*3) d) afişe de promovare realizate
e) bannere
f) CD - uri
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Activitatea eligibilã Cheltuieli Valoarea maximã Documente
crt. eligibile a finanţãrii justificative
pe activitãţi
- lei -
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Realizarea unui site Elaborare de pagini WEB 3.000 - Contracte de servicii*2)
pe Internet pentru pentru prezentarea pe - Facturã fiscalã/chitanţã
prezentarea activi- Internet a activitãţii fiscalã
tãţii solicitantului solicitantului şi a - Ordine de platã
şi a produselor sau produselor sau servi- - Copie de pe extrasul de cont
serviciilor ciilor promovate
promovate*1)
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Achiziţionarea de - Cheltuieli pentru achizi- 6.000 - Certificatul de garanţie
calculatoare (tip PC ţionare calculatoare - Facturã fiscalã/chitanţã
şi/sau sisteme porta- fiscalã detaliatã, pe
bile, formate din: componente şi preţuri
unitate centralã, - Ordine de platã/chitanţã
monitor, imprimantã, - Copie de pe extrasul de cont
eventual licenţa
sistemului de operare)
necesare pentru
desfãşurarea
activitãţii
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Achiziţionarea de - Cheltuieli pentru achizi- 20.000 - Certificatul de garanţie
diverse scule, ţionare - Facturã fiscalã/chitanţã
dispozitive, echi- fiscalã detaliatã, pe
pamente, utilaje, componente şi preţuri
maşini, precum şi - Ordine de platã/ chitanţã
achiziţionarea a - Copie de pe extrasul de cont
2 calculatoare (tip
P şi/sau sisteme
portabile, formate
din: unitate cen-
tralã, monitor,
imprimantã, eventual
licenţa sistemului
de operare) necesare
pentru desfãşurarea
activitãţii
(exceptând liniile
tehnologice)
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
*1) Site-ul se realizeazã în limba românã şi cel puţin într-o limbã de largã circulaţie
internaţionalã.
*2) În contract trebuie sã se precizeze perioada de desfãşurare a activitãţii, limbile în
care se realizeazã site-ul şi adresa paginii WEB.
Subscrisa, ......................., având datele de identificare menţionate
la secţiunea A, reprezentatã legal prin dl/dna ......................., având
calitatea de .............................., solicit finanţarea în condiţiile
prevederilor programului aprobat prin Ordinul preşedintelui nr. ......./2007.
SECŢIUNEA A Prezentarea solicitantului
Denumirea completã a solicitantului .......................................
Adresa ..................................... cod poştal ...................
Telefon: ................. Fax: .............. E-mail: ....................
Data înregistrãrii ........................................................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului (dupã caz)
...........................................................................
codul fiscal (dupã caz) ...................................................
Codul unic de înregistrare (dupã caz) .....................................
Nr. cont (5070) în care se solicitã transferarea alocaţiei financiare
nerambursabile ................, deschis la Trezoreria ....................
Forma juridicã: ......................................
_
Forma de proprietate 100% privatã DA │_│
_
NU │_│
Capitalul social: ............ lei, deţinut de:
- persoane fizice ............. %
- persoane juridice ............. %
Obiectul principal de activitate ..........................................
Cod CAEN ..................................................................
Numãrul mediu anual de personal (în anul fiscal anterior) .................
Cifra de afaceri anualã netã (conform ultimului bilanţ contabil anual
aprobat) ................................ lei
Profit net/pierdere (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat)
......................................... lei
În prezent desfãşor activitate de ............, conform cod CAEN ..........
_
│_│ Produsele pe care doresc sã le promovez la export cu sprijinul acestui
program
Categorii: ...............................................................
Numãr: ...................................................................
_
│_│ Produsele pe care doresc sã le promovez pe piaţa internã cu sprijinul
acestui program
Categorii: ...............................................................
Numãr: ...................................................................
_
│_│ Numãr de locuri de muncã nou-create ......................................
Din care pentru femei ....................................................
_
│_│ Numãrul de noi contracte încheiate .......................................
Numãr de vizitatori la stand .............................................
Numãr accesãri paginã web ................................................
Creşterea estimatã a vânzãrilor (%) ......................................
Numele ...........................
Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*) Funcţia
Data semnãrii:
___________
*) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi
persoanã autorizatã sã reprezinte legal agentul economic.
SECŢIUNEA B Prezentarea activitãţilor pentru care solicit finanţare
în cadrul Programului
Tipul activitãţilor pentru care se solicitã finanţarea:
_
│_│ Participãri la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în
_ strãinãtate, cu stand propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici
│_│ Participãri la târguri şi expoziţii organizate în ţarã, cu stand propriu
_ sau în asociere cu alţi agenţi economici
│_│ Elaborarea şi producţia de materiale tipãrite de promovare a agentului
_ economic redactate în limbi de circulaţie internaţionalã
│_│ Realizarea unui site pe internet pentru prezentarea activitãţii solicitan-
_ tului şi a produselor şi/sau serviciilor promovate
│_│ Achiziţionarea de calculatoare (tip PC şi/sau sisteme portabile, formate
din: unitate centralã, monitor, imprimantã, eventual licenţa sistemului de
_ operare) necesare pentru desfãşurarea activitãţii
│_│ Achiziţionarea de diverse scule, dispozitive, echipamente, utilaje, maşini,
necesare pentru desfãşurarea activitãţii productive (exceptând liniile
tehnologice)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Tipul de cheltuialã Valoarea Din care:
Denumirea activitãţii pentru care cheltuielilor valoarea
se solicitã finanţare eligibile*1) finanţãrii
- lei - solicita-
te*2)
- lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
_ _
│_│ Participãri la târguri │_│ Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii interna- contractului cu organizatorul,
ţionale, organizate în incluzând:
strãinãtate, cu stand │_│ Închiriere stand, taxa de ...... ......
propriu sau în asociere participare
cu alţi agenţi economici*3) │_│ Amenajare stand ...... ......
_
│_│ Cheltuieli de transport ...... ......
_
│_│ Cheltuieli de cazare pe perioada
_ târgului ...... ......
│_│ Cheltuieli cu transportul mostrelor ...... ......
TOTAL ...... .......
Denumire târg/expoziţie internaţio-
nalã*4)
Perioada de desfãşurare a activi-
tãţii: de la ....... la .......
(zi/ lunã/ an) (zi/ lunã/ an)
Date privind organizatorul târgului
Denumire: ..........................................
Adresa: ............................................
Fax: ...............................................
Numãr de persoane care vor participa în activitate din partea
solicitantului
.............................................................
Telefon ..................... Fax ...........................
_ _
│_│ Participãri la târguri │_│ Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii organizate contractului cu organizatorul,
în ţarã, cu stand propriu incluzând:
sau în asociere cu alţi │_│ Închiriere stand, taxa de ...... ......
agenţi economici*5) participare
│_│ Amenajare stand ...... ......
_
│_│ Cheltuieli de transport ...... ......
_
│_│ Cheltuieli de cazare pe perioada
_ târgului ...... ......
│_│ Cheltuieli cu transportul mostrelor ...... ......
TOTAL ...... .......
Denumire târg/expoziţie*6) ...........
Perioada de desfãşurare a activi-
tãţii: de la ....... la .......
(zi/ lunã/ an) (zi/ lunã/ an)
Date privind organizatorul târgului*7)
Denumire: ..........................................
Adresa: ............................................
Fax: ...............................................
Numãr de persoane care vor participa în activitate din partea
solicitantului
.............................................................
Telefon ..................... Fax ...........................
___________
*1) Valoarea cheltuielilor eligibile fãrã TVA.
*2) 90% din valoarea cheltuielilor eligibile fãrã TVA.
*3) Suma totalã nu va depãşi 20 mii lei.
*4) Se completeazã pentru fiecare târg/expoziţie internaţionalã.
*5) Suma totalã nu va depãşi 10 mii lei.
*6) Se completeazã pentru fiecare târg.
*7) Se completeazã pentru fiecare furnizor.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Tipul de cheltuialã Valoarea Din care:
Denumirea activitãţii pentru care cheltuielilor valoarea
se solicitã finanţare eligibile*1) finanţãrii
- lei - solicita-
te*2)
- lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
_ _
│_│ Elaborarea şi producţia │_│ Elaborarea şi producţia materia-
de materiale tipãrite de lelor publicitare stipulate în
promovare a agentului contractul ce urmeazã a fi
economic*3) semnat cu furnizorul*4) ....... ........
- pliante Denumire furnizor: ......................................
- broşuri Adresa: .................................................
- cataloage .........................................................
- afişe .........................................................
- bannere Telefon: ................................................
- CD-uri Fax: ....................................................
_ _
│_│ Realizarea unui site │_│ Elaborare de pagini web pentru
pe internet pentru prezentarea pe internet a activitãţii
prezentarea activitãţii solicitantului şi a produselor
solicitantului promovate ....... ........
şi a produselor Date privind partenerul*6) contractual:
promovate*5) Denumire: ...............................................
Adresa: .................................................
.........................................................
Telefon: ................................................
Fax: ....................................................
_ _
│_│ Achiziţionarea de │_│ Cheltuieli pentru achiziţia de
calculatoare necesare calculatoare, imprimante,
pentru desfãşurarea sisteme de operare ....... ........
activitãţii*7) Obiectul contractului de achiziţie ............
Date privind furnizorul:
Denumire: ...............................................
.........................................................
.........................................................
Adresa: .................................................
.........................................................
Telefon: ................................................
Fax: ....................................................
_ _
│_│ Achiziţionarea de │_│ Cheltuieli pentru achiziţia de
diverse scule, dispozitive, diverse scule, dispozitive,
echipamente, utilaje, echipamente, utilaje, maşini ....... ........
maşini necesare pentru Obiectul contractului de achiziţie ............
desfãşurarea activitãţii Date privind furnizorul*4):
(exceptând liniile Denumire: ..................................................
tehnologice)*8) .........................................................
.........................................................
Adresa: .................................................
.........................................................
Telefon: ................................................
Fax: ....................................................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea totalã a finanţãrii solicitate .........
SECŢIUNEA C Declaraţie pe propria rãspundere
Subsemnatul(a), ............................., identificat(ã) cu B.I./ C.I.
seria ....... nr. ............., eliberat de ................................
la data de ............., cu domiciliul în localitatea .....................,
str. ................... nr. ........, bl. ......, sc. ......., ap. ........,
sectorul/judeţul ......................, în calitate de reprezentant legal al
agentului economic ............................, declar pe propria rãspundere
cã toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezenta cerere sunt corecte
şi complete, iar societatea nu se aflã în dificultate, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunilor privind ajutorul de stat pentru salvarea şi
restructurarea firmelor în dificultate, publicate în Jurnalul Oficial al
Comisiei Europene OJC 244/2004.
Înţeleg cã orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor
în scopul de a obţine avantaje pecuniare este pedepsitã conform legii.
De asemenea, declar pe propria rãspundere cã în ultimii 3 (trei) ani
fiscali, inclusiv anul în curs:
_
│_│ nu am beneficiat de ajutoare de stat şi de ajutoare de minimis;
_
│_│ am beneficiat de ajutoare de stat şi de ajutoare de minimis:
┌────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────────┬───────────────┐
│Nr. │ Anul │ Forma │ Instituţia │ Programul prin │ Cuantumul │
│crt.│ acordãrii │ ajutorului │finanţatoare│ care a │ ajutorului │
│ │ ajutorului │ │ │ beneficiat de │ acordat │
│ │ │ │ │ finanţare │ │
├────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────────┼───────────────┤
│ TOTAL: │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘
în conformitate cu prevederile Regulamentului CE nr. 1998/2006 privind
aplicarea art. 87 şi 88 ale Tratatului CE publicat în Jurnalul Oficial al
Comisiei Europene OJL 379/2006.
Declar pe propria rãspundere cã activitãţile pentru care solicit finanţarea
prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finanţare de minimis
în anul bugetar în curs şi cã voi raporta pe o perioadã de trei ani cãtre
unitatea de implementare a programului din cadrul ANIMMC efectele participãrii
la program, conform pct. 7.10 din prezenta procedurã.
Declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile furnizate şi consemnate
în prezenta cerere sunt corecte şi complete şi înţeleg cã orice omisiune sau
incorectitudine în prezentarea informaţiilor în scopul de a obţine avantaje
pecuniare este pedepsitã conform legii.
Notã!
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei
persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri.
Reprezentanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din
elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul
acestora.
În cadrul Programului vor fi acceptate numai cererile-tip de acord de
principiu pentru finanţare care sunt completate în mod corect, orice modifi-
care a conţinutului acesteia faţã de varianta transmisã şi publicatã în Moni-
torul Oficial al României atrãgând respingerea de la finanţare.
Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*) Ştampila
Numele .........................................
Semnãtura ......................................
Data semnãrii ..................................
_____________
*) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi
persoanã autorizatã sã reprezinte legal societatea.
I. Date de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii
............................................................................
Adresa sediului social
............................................................................
Codul unic de înregistrare
............................................................................
Numele şi funcţia
............................................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, directorul general sau echivalent)
II. Tipul întreprinderii
Indicaţi, dupã caz, tipul întreprinderii:
_
│_│ Întreprindere autonomã În acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt
preluate doar din situaţia economico-financiarã a întreprinderii solicitante.
Se va completa doar declaraţia, fãrã anexa nr. 4 la procedurã.
_
│_│ Întreprindere partenerã Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezul-
tatelor calculelor efectuate conform anexei nr. 4 la procedurã, precum şi a
fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
_
│_│ Întreprindere legatã Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezulta-
telor calculelor efectuate conform anexei nr. 4 la procedurã, precum şi a
fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Exerciţiul financiar de referinţã*2) │
├─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┤
│Numãrul mediu anual de │Cifra de afaceri anualã │Active totale │
│salariaţi │netã (mii lei/mii euro) │(mii lei/mii euro) │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘
Important: Precizaţi dacã, faţã de │_│ Nu
exerciţiul financiar anterior, datele _
financiare au înregistrat modificãri │_│ Da (în acest caz se va com-
care determinã încadrarea întreprin- pleta şi se va ataşa o decla-
derii într-o altã categorie (respectiv raţie referitoare la exerciţiul
microîntreprindere, întreprindere micã, financiar anterior)
mijlocie sau mare).
Semnãtura .................................................................
(numele şi funcţia semnatarului autorizat sã reprezinte întreprinderea)
Declar pe propria rãspundere cã datele din aceastã declaraţie şi din anexe
sunt conforme cu realitatea.
Data întocmirii .................... Ştampila
Semnãtura ..........................
_____________
*1) Datele sunt calculate în conformitate cu art. 6 din OG nr. 27/2006.
*2) Datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri
anualã netã şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu
financiar raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari
sau asociaţi.
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
│ Perioada de referinţã
├────────────────────────┬──────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ │Numãrul mediu │Cifra de afaceri │ Total active │
│ │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ salariaţi │(mii lei/mii euro)│ │
├────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
𗈕. Datele*1) întreprin- │ │ │ │
│derii solicitante sau │ │ │ │
│din situaţiile financia-│ │ │ │
│re anuale consolidate │ │ │ │
│(se vor introduce datele│ │ │ │
│din tabelul B1 din sec- │ │ │ │
│ţiunea B2) │ │ │ │
├────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
𗈖. Datele cumulate*1) în│ │ │ │
│mod proporţional ale tu-│ │ │ │
│turor întreprinderilor │ │ │ │
│partenere, dacã este ca-│ │ │ │
│zul (se vor introduce │ │ │ │
│datele din secţiunea A) │ │ │ │
├────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
𗈗. Datele cumulate ale │ │ │ │
│tuturor întreprinderilor│ │ │ │
│legate*1) (dacã existã)-│ │ │ │
│dacã nu au fost deja in-│ │ │ │
│cluse prin consolidare │ │ │ │
│la pct. 1 din acest ta- │ │ │ │
│bel (se vor introduce │ │ │ │
│datele din tabelul B2 │ │ │ │
│din secţiunea B) │ │ │ │
├────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└────────────────────────┴──────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
Tabelul A.1
┌───────────────────────────────────────────┬──────────┬──────────┬──────────┐
│ Întreprinderea partenerã - Date de │ Numãrul │Cifra de │ Active │
│ identificare │ mediu │afaceri │ totale │
├──────────┬──────────┬──────────┬──────────┤ anual de │ anualã │(mii lei/ │
│Numele sau│ Adresa │Cod unic │Numele şi │ salariaţi│ netã │mii euro) │
│denumirea │ sediului │ de │prenumele │ │(mii lei/ │ │
│întreprin-│ social │înregis- │preşedin- │ │mii euro) │ │
│derii │ │trare │telui con-│ │ │ │
│ │ │ │siliului │ │ │ │
│ │ │ │de admi- │ │ │ │
│ │ │ │nistraţie,│ │ │ │
│ │ │ │director │ │ │ │
│ │ │ │general │ │ │ │
│ │ │ │sau echi- │ │ │ │
│ │ │ │valent │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈘. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈙. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈚. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈛. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈜. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┴──────────┴──────────┴──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│Total │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴──────────┴──────────┴──────────┘
1. Date de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii
.............................................................................
Adresa sediului social
.............................................................................
Codul unic de înregistrare
.............................................................................
Numele, prenumele şi funcţia
.............................................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, directorul general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprinderea legatã
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┤
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │anual de salariaţi│ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │*1) │(mii lei/mii euro) │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│Total │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
Tabelul de parteneriat - A.2
┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale*2) │
│ Procent │anual de salariaţi│ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro) │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│Valoare rezultatã │ │ │ │
│în urma aplicãrii │ │ │ │
│celui mai mare │ │ │ │
│procent la datele │ │ │ │
│introduse în tabe-│ │ │ │
│lul de la pct. 1. │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
Aceste date se vor introduce în Tabelul A.1.
_
│_│ Cazul 1: Întreprinderea solicitantã ţine situaţii financiare anuale
consolidate sau este inclusã în situaţiile financiare anuale consolidate
ale unei alte întreprinderi (tabelul B1).
_
│_│ Cazul 2: Întreprinderea solicitantã sau una ori mai multe întreprinderi
legate nu întocmeşte/nu întocmesc ori nu este/nu sunt/ inclusã/incluse în
situaţiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).
Cazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintã baza de
calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.
Tabelul B1
┌──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
│ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale*2) │
│anual de salariaţi│ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│*2) │(mii lei/mii euro) │ │
┌──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│Total │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce
la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere
sau legate".
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┤
│ Întreprinderea │ Adresa sediului │ Cod unic de │Numele şi prenu- │
│legatã (denumire/ │ social │ înregistrare │mele preşedintelui│
│date de identifi- │ │ │consiliului de │
│care) │ │ │administraţie, │
│ │ │ │director general │
│ │ │ │sau echivalent │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ A. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ B. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ C. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ D. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ E. │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
Tabelul B2
┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
│ Întreprinderea │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ numãrul: │anual de salariaţi│ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro) │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ 1.*) │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ 2.*) │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ 3.*) │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ 4.*) │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ 5.*) │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ Total │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
1. Date de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii
.............................................................................
Adresa sediului social
.............................................................................
Codul unic de înregistrare
.............................................................................
Numele, prenumele şi funcţia
.............................................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, directorul general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprindere
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┤
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │anual de salariaţi│ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │*1) │(mii lei/mii euro) │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│Total │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
Datele trebuie introduse în tabelul B2 din secţiunea B.
┌─────────────────────────────────────────────┐
│Data: ...................................... │
│Numãrul notificãrii: ....................... │
└─────────────────────────────────────────────┘
- NOTIFICARE*1) -
PRIVIND
ACORDUL DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE
(în condiţiile prevãzute în anexa nr. 2 la procedurã)
DESTINATAR: Societatea: ...................................................
Data înregistrãrii societãţii comerciale: .................................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrul comerţului (dupã caz):
............................................................................
codul fiscal (dupã caz): ..................................................
Codul unic de înregistrare (dupã caz): ....................................
Adresa: ...................................................................
Ca urmare a Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare nr. ..........
din data de ............., vã notificãm prin prezenta acordul nostru de prin-
cipiu pentru finanţarea urmãtoarelor activitãţi şi cheltuieli aferente
acestora:
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Tipul de cheltuialã Valoarea
Denumirea activitãţii pentru care finanţãrii
se solicitã finanţare aprobate de
principiu
- lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
_ _
│_│ Participãri la târguri │_│ Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii interna- contractului cu organizatorul,
ţionale, organizate în incluzând:
strãinãtate, cu stand │_│ Închiriere stand, taxa de ............
propriu sau în asociere participare
cu alţi agenţi economici │_│ Amenajare stand ............
_
│_│ Cheltuieli de transport ............
_
│_│ Cheltuieli de cazare pe perioada
_ târgului ............
│_│ Cheltuieli de transport mostre ............
TOTAL ............
Denumire târg/expoziţie ....................................
Denumire organizator .......................................
_ _
│_│ Participãri la târguri │_│ Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii organizate contractului cu organizatorul,
în ţarã, cu stand propriu incluzând:
sau în asociere cu alţi │_│ Închiriere stand, taxa de ............
agenţi economici participare
│_│ Amenajare stand ............
_
│_│ Cheltuieli de transport ............
_
│_│ Cheltuieli de cazare, pe perioada ............
târgului
TOTAL ............
Denumire târg/expoziţie ....................................
Denumire organizator .......................................
_ _
│_│ Elaborarea şi producţia │_│ Elaborarea şi producţia materia-
de materiale tipãrite de lelor publicitare stipulate în
promovare a agentului contractul ce urmeazã a fi
economic semnat cu furnizorul ............
Denumire furnizor: ......................................
_ _
│_│ Realizarea unui site │_│ Elaborare de pagini web pentru
pe internet pentru prezentarea pe internet a activitãţii
prezentarea activitãţii solicitantului şi a produselor
solicitantului promovate la export ............
şi a produselor/servi- Denumire furnizor: ......................................
ciilor promovate
_ _
│_│ Achiziţionarea de │_│ Cheltuieli pentru achiziţionarea
calculatoare necesare de calculatoare ............
pentru desfãşurarea
activitãţii; TOTAL ............
_ _
│_│ Achiziţionarea de │_│ Cheltuieli pentru achiziţia de
diverse scule, dispozitive, diverse scule, dispozitive,
echipamente, utilaje, echipamente, utilaje, maşini ............
maşini necesare pentru Obiectul contractului de achiziţie ............
desfãşurarea activitãţii Denumire furnizor: ......................................
(exceptând liniile
tehnologice)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea totalã a finanţãrii aprobate de principiu .......................
Subscrisa ........................, având datele de identificare menţionate
la secţiunea A, reprezentatã legal prin dl/dna ........................ având
calitatea de ......................., solicit anularea acordului de principiu
pentru finanţare, obţinut prin Notificarea nr. ... din data de ......, pentru
categoriile de cheltuieli prezentate în secţiunea B.
SECŢIUNEA A Prezentarea solicitantului
Denumirea societãţii: .....................................................
Adresa: ...................................................................
Telefon: .............. Fax: ............... E-mail: ......................
Data înregistrãrii societãţii: ............................................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului (dupã caz):
...........................................................................
codul fiscal (dupã caz): ..................................................
Codul unic de înregistrare (dupã caz): ....................................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea activitãţii Tipul de cheltuialã Valoarea
finanţãrii
pentru care
se solicitã
anularea
- lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
_ _
│_│ Participãri la târguri │_│ Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii interna- contractului cu organizatorul,
ţionale, organizate în incluzând:
strãinãtate, cu stand │_│ Închiriere stand, taxa de ............
propriu sau în asociere participare
cu alţi agenţi economici │_│ Amenajarea standului ............
_
│_│ Cheltuieli de transport ............
_
│_│ Cheltuieli de cazare, pe perioada
_ târgului ............
│_│ Cheltuieli cu transportul mostrelor ............
TOTAL ............
Denumirea târului/expoziţiei
internaţionale la care se renunţã
.......................................................
_ _
│_│ Participãri la târguri │_│ Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii organizate contractului cu organizatorul,
în ţarã, cu stand propriu incluzând:
sau în asociere cu alţi │_│ Închirierea standului, taxa de ............
agenţi economici participare
│_│ Amenajarea standului ............
_
│_│ Cheltuieli de transport, pe perioada ............
târgului
_
│_│ Cheltuieli de cazare ............
TOTAL ............
Denumirea târgului/expoziţiei la care se renunţã
............................................................
_ _
│_│ Elaborarea şi producţia │_│ Elaborarea şi producţia materia-
de materiale tipãrite, de lelor publicitare stipulate în
promovare a agentului contractul ce urmeazã a fi
economic semnat cu furnizorul ............
- pliante Denumirea partenerului contractual la care se renunţã:
- broşuri ............................................................
- cataloage
- afişe
- bannere
- CD-uri
_ _
│_│ Realizarea unui site │_│ Elaborare de pagini WEB pentru
pe internet pentru prezentarea pe Internet a activitãţii
prezentarea activitãţii solicitantului şi a produselor
solicitantului promovate la export ............
şi a produselor Denumirea partenerului contractual la care se renunţã:
promovate ............................................................
_ _
│_│ Achiziţionarea de │_│ Achiziţionarea de calculatoare ............
calculatoare necesare
pentru desfãşurarea TOTAL ............
activitãţii;
Denumirea partenerului contractual la care se renunţã:
............................................................
_ _
│_│ Achiziţionarea de │_│ Cheltuieli pentru achiziţia de
diverse scule, dispozitive, diverse scule, dispozitive,
echipamente, utilaje, echipamente, utilaje, maşini ............
maşini necesare pentru Obiectul contractului de achiziţie ............
desfãşurarea activitãţii Denumirea partenerului contractual la care se renunţã:
............................................................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Subsemnatul/subsemnata .........................., identificat/identificatã
cu actul de identitate seria ........ nr. ......................, eliberat de
.................... la data de ..............., cu domiciliul în localitatea
................., str. .................. nr. ........ bl. ....., sc. .....,
ap. ......, sectorul/judeţul ..................., în calitate de reprezentant
legal al societãţii ........................, declar pe propria rãspundere cã
solicit anularea totalã sau parţialã a finanţãrii pentru care am primit
acordul de principiu al ANIMMC, în conformitate cu cele declarate mai sus.
Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*1) Funcţia: .............
Data semnãrii: ..................
Subscrisa ..................................., având datele de identificare
menţionate mai jos, reprezentatã legal prin domnul/doamna ..................,
având calitatea de ...................., identificat/identificatã cu actul de
identitate seria ........ nr. ................, eliberat de .................
la data de ....................., cu domiciliul în localitatea ..............
str. ............... nr. ...., bl. ..., sc. ..., ap. ...., sectorul/judeţul
.............., cod poştal ........., solicit eliberarea alocaţiei financiare
nerambursabile în condiţiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul
preşedintelui nr. .........../2007.
Datele de identificare a solicitantului:
Denumirea completã a solicitantului: ......................................
Adresa ........................................Cod Poştal .................
Telefon: ................ Fax:................ E-mail......................
Data înregistrãrii organizaţiei ...........................................
Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului (dupã caz) ...............
codul fiscal (dupã caz) ...................................................
Codul unic de înregistrare (dupã caz) .....................................
Cont bancar (5070) nr. ............................., deschis la Trezoreria
........................
Anexez la prezenta formularul de decont (conform anexei nr. 8), precum şi
documentele justificative prevãzute în anexa nr. 1 la program, în original şi
în copie, în ordinea activitãţilor şi documentelor justificative completate
în formularul de decont.
Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*) Funcţia: ............
Data semnãrii: ..................
_____________
*) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi
persoanã autorizatã sã reprezinte legal societatea.
Denumirea solicitantului ..................................................
- Lei*) -
┌────┬────────┬──────┬────────────────────┬───────────────────────────┬──────┐
│Nr. │Activi- │Obiec-│ Factura │ Document de platã │Valoa-│
│crt.│tatea*2)│tul ├──────┬──────┬──────┼──────┬──────┬──────┬──────┤rea │
│ │ │factu-│ Nr. │ Datã │Valoa-│Felul │ Nr. │Datã │Valoa-│aloca-│
│ │ │rii │ │ │re cu/│docu- │ │ │rea cu│ţiei │
│ │ │ │ │ │fãrã │mentu-│ │ │ TVA │finan-│
│ │ │ │ │ │TVA │lui │ │ │ │ciare │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │neram-│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │bursa-│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │bile │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┤ │ ├──────┼──────┤ │ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┤ │ ├──────┼──────┤ │ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ 3. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┤ │ ├──────┼──────┤ │ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ 4. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┤ │ ├──────┼──────┤ │ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ 5. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┤ │ ├──────┼──────┤ │ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ 6. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┤ │ ├──────┼──────┤ │ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ 7. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┤ │ ├──────┼──────┤ │ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ 8. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┤ │ ├──────┼──────┤ │ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ 9. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────┤ │ ├──────┼──────┤ │ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴──────┴──────┼──────┼──────┼──────┴──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │/////////////│ │ │ │
│TOTAL │ │/////////////│ │ │ │
├──────┼──────┼/////////////├──────┼──────┼──────┤
│ │ │/////////////│ │ │ │
└──────┴──────┴─────────────┴──────┴──────┴──────┘
Reprezentantul legal/împuternicitul agentului economic**)
Numele ................................ Ştampila
Semnãtura .............................
Funcţia: ..................... Data semnãrii: ............
┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ │ Coordonator │ Verificator │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│Nume şi prenume │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│Semnãtura │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│Data │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘
Perioada pentru raportare: anul .............
Datele de identificare a societãţii:
Denumirea societãţii ......................................................
Adresa ............................... Cod Poştal .........................
Telefon: ................ Fax: .............. E-mail ......................
Data înregistrãrii societãţii ............................................
Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului (dupã caz) ...............
Codul unic de înregistrare (dupã caz) .....................................
Am obţinut Notificarea de acord de principiu pentru finanţare nr. ......../
zz.ll.., iar eliberarea alocaţiei financiare s-a efectuat pe baza Cererii
-tip de eliberare a AFN nr. ............... din data de ...............
Date de raportare tehnicã:
- Cifra de afaceri: ..........................lei;
- Profitul brut: .............................lei;
- Numãrul mediu scriptic anual de personal: ............................. ;
- Numãr de locuri de muncã nou create: .................., din care pentru
femei ...............
- În perioada consideratã aţi încheiat contracte cu noi parteneri?
_
NU │_│
_
DA │_│,
- În perioada consideratã aţi exportat pe noi prietenii?
_
NU │_│
_
DA │_│, în urmãtoarele ţãri" ...........................................
Subsemnata/Subsemnatul .........................., identificat/identificatã
cu actul de identitate seria .......... nr. ..................... eliberat de
în calitate de reprezentant legal al societãţii ............................,
declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile furnizate şi consemnate în
prezentul formular sunt corecte şi complete.
Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului**) Funcţia: .........
Data semnãrii: .......
_ ┌────────┐
│_│ datele de identificare ale societãţii; │ │
_ ├────────┤
│_│ codul unic de înregistrare; │ │
_ ├────────┤
│_│ acţionarii/asociaţii; │ │
_ ├────────┤
│_│ reprezentanţii legali ai societãţii; │ │
_ ├────────┤
│_│ domeniul de activitate principal şi domeniile de activitate │ │
secundare; │ │
_ ├────────┤
│_│ punctele de lucru sau alte sedii secundare ale societãţii; │ │
_ ├────────┤
│_│ data ultimei menţiuni înscrise în registru şi obiectul acesteia. │ │
│ │
├────────┤
2. Copie certificatã (ştampilatã şi semnatã de reprezentantul legal)│ │
a autorizaţiei, în cazul persoanelor fizice autorizate sau al │ │
asociaţiilor familiale. │ │
├────────┤
3. Copie certificatã (ştampilatã şi semnatã de reprezentantul legal)│ │
a certificatului de înregistrare. │ │
├────────┤
4. Copie certificatã (ştampilatã şi semnatã de reprezentantul legal)│ │
a certificatului de înscriere a asociaţiei/fundaţiei în registrul│ │
asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa judecãtoriei în a │ │
cãrei circumscripţie teritorialã îşi are sediul, în cazul asocia-│ │
ţiilor sau fundaţiilor. │ │
├────────┤
5. Certificatul de atestare fiscalã privind îndeplinirea obligaţii- │ │
lor de platã la bugetul general consolidat, în original sau în │ │
copie legalizatã, eliberat de direcţiile generale teritoriale ale│ │
finanţelor publice, emis conform prevederilor legale (inclusiv │ │
pentru punctele de lucru, filiale, sucursale, subunitãţi sau alte│ │
sedii secundare ale societãţii). │ │
├────────┤
6. Certificatul privind îndeplinirea obligaţiilor de platã cãtre │ │
bugetele locale, în original sau în copie legalizatã, eliberat de│ │
cãtre direcţiile de impozite şi taxe locale din cadrul primãrii- │ │
lor din raza/razele teritoriale unde societatea îşi desfãşoarã │ │
activitatea, emis conform prevederilor legale (inclusiv pentru │ │
punctele de lucru, filiale, sucursale, subunitãţi sau alte sedii │ │
secundare ale societãţii). │ │
├────────┤
7. Impunerea venitului realizat în anul fiscal anterior, în original│ │
sau copie legalizatã, în cazul persoanelor fizice autorizate sau │ │
al asociaţiilor familiale. │ │
├────────┤
8. Dovada numãrului mediu anual de salariaţi, a cifrei de afaceri │ │
anuale nete şi activelor totale, anexa nr. 3(4), dupã caz, │ │
la procedurã. │ │
├────────┤
9. Copia buletinului de identitate/cãrţii de identitate al/a persoa-│ │
nei autorizate sã semneze cererea-tip de acord de principiu │ │
pentru finanţare. │ │
├────────┤
10. Împuternicirea reprezentantului societãţii solicitante, care │ │
semneazã cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare, dacã│ │
este cazul. └────────┘
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. OTIMMC ADRESA TELEFON
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. BRAŞOV Str. Prahova nr.2, Braşov, C.P.500209 0368-434154
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. CLUJ Str. Horea nr. 13, Cluj-Napoca, C.P.400174 0264-487224
0264-487244
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. CONSTANŢA Bd. Tomis nr. 79-81, et.1, cod 900669, Constanţa, 0241-661253
C.P.900669 0241-661254
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. CRAIOVA Str. Sfinţii Apostoli nr. 72, Craiova, C.P.200501 0251-510785
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. GALAŢI Str. Prelungirea Traian nr. 1, bl. Pescãruş, 0236-416610
tronson C, parter, Galaţi, C.P.800037
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. IAŞI Str. Doamna Elena nr.61A, et.2, Iaşi, C.P.700398 0232-261101
0232-805078
0232-805079
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. TÂRGU MUREŞ Piata Victoriei nr. 5, et. 2, Târgu Mureş, 0265-311660
C.P.540029
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. TIMIŞOARA Bd. Revoluţiei nr. 8, Timişoara, C.P.300024 0256-292739
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────