┌─┬────────────────┬───────────────┬────────┬──────────────────────────────────┐
│N│ │ │Valoarea│ │
│r│ │ │maxima a│ │
│ │ Servicii │ Cheltuieli │finanta-│ Documente justificative │
│c│ eligibile │ eligibile │rii pe │ │
│r│ │ │activi- │ │
│t│ │ │tate │ │
│ │ │ │ -lei- │ │
├─┼────────────────┼───────────────┼────────┼──────────────────────────────────┤
𗈕│Cursuri de │Taxa de parti- │ 2.000𗈕. Contractul de servicii cu │
│ │instruire pentru│cipare, │ │organizatorul instruirii*1); │
│ │personalul │inclusiv │ 𗈖. Diploma/certificatul obţinut │ │ │implicat în │documentaţia │ │în original şi copie; │
│ │activitãţi │necesarã │ 𗈗. Copia certificatului de │
│ │legate de │instruirii │ │înregistrare al furnizorului de │
│ │managementul │pentru cursuri:│ │instruire; │
│ │calitãţii/ │- responsabil │ 𗈘. Documente justificative │
│ │mediului/ │al sistemului │ │privind calificarea persoanelor │
│ │sãnãtãţii şi │de management │ │care realizeazã instruirea; │
│ │securitãţii │al calitãţii; │ 𗈙. Facturã fiscalã/chitanţã │
│ │muncii/ │- auditor │ │fiscalã, în original şi copie; │
│ │siguranţei │intern pentru │ 𗈚. Ordin de platã în original │
│ │produselor │sistemele de │ │şi copie; │
│ │alimentare │management al │ 𗈛. Copia extrasului de cont. │
│ │ │calitãţii. │ │ │
├─┼────────────────┼───────────────┼────────┼──────────────────────────────────┤
𗈖│Consultanţa │Tarif de │ 7.500𗈕. Contractul de servicii cu │
│ │primitã în │consultanţã, │ │consultantul*2); │
│ │scopul implemen-│cu menţionarea │ 𗈖. Copie dupã certificatul de │
│ │tãrii sistemelor│documentaţiei │ │înregistrare al furnizorului de │
│ │de management al│elaborate în │ │consultanţã, cu menţiunea codului │
│ │calitãţii/ │cadrul │ │CAEN clasa 74; │
│ │mediului/ │contractului │ 𗈗. Specificaţia activitãţilor şi │
│ │sãnãtãţii şi │ │ │documentelor elaborate în cadrul │
│ │securitãţii │ │ │consultanţei: │
│ │muncii/ │ │ │- procesul-verbal de instruire în │
│ │siguranţei │ │ │SMC sau declaraţia pe propria │
│ │produselor │ │ │rãspundere, semnatã şi ştampilatã │
│ │alimentare, sau │ │ │de reprezentantul legal, privind │
│ │sistemelor │ │ │evidenţa nominalã a salariaţilor │
│ │integrate │ │ │care au participat la consultanţã,│
│ │ │ │ │respectiv funcţiile deţinute de │
│ │ │ │ │aceştia în cadrul societãţii │
│ │ │ │ │comerciale; │
│ │ │ │ │- Manualul calitãţii în format │
│ │ │ │ │electronic (CD, dischetã); │
│ │ │ │ │- lista procedurilor de sistem; │
│ │ │ │ │- lista procedurilor operaţionale;│
│ │ │ │ 𗈘. Facturã fiscalã/chitanţã │
│ │ │ │ │fiscalã, în original şi copie; │
│ │ │ │ 𗈙. Ordine de platã în original │
│ │ │ │ │şi copie; │
│ │ │ │ 𗈚. Copii ale extraselor de cont. │
├─┼────────────────┼───────────────┼────────┼──────────────────────────────────┤
𗈗│a) Certificarea │Taxa de audit │ 7.500𗈕. Contracte de servicii*3); │
│ │sistemului de │şi certificare │ 𗈖. Facturã fiscalã/chitanţã │
│ │management al │ │ │fiscalã în original şi copie; │
│ │calitãţii/ │ │ 𗈗. Ordine de platã în original │
│ │mediului/ │ │ │şi copie; │
│ │sãnãtãţii şi │ │ 𗈘. Copii ale extraselor de cont; │
│ │securitãţii │ │ 𗈙. Original şi copie dupã │
│ │muncii/ │ │ │certificatele emise de │
│ │siguranţei │ │ │organismele de certificare; │
│ │produselor │ │ 𗈚. Copie dupã documentul care │
│ │alimentare, în │ │ │atestã acreditarea de cãtre │
│ │conformitate cu │ │ │RENAR sau recunoaşterea │
│ │unul din │ │ │europeanã a acestora. │
│ │standardele: │ │ │ │
│ │-SR-EN-ISO │ │ │ │
│ :2001 │ │ │ │
│ │(sisteme de │ │ │ │
│ │management │ │ │ │
│ │al calitãţii); │ │ │ │
│ │-SR-EN-ISO │ │ │ │
│ :2000 │ │ │ │
│ │(sisteme de │ │ │ │
│ │management de │ │ │ │
│ │mediu); │ │ │ │
│ │-SR-EN-ISO │ │ │ │
│ :2005 │ │ │ │
│ │(managementul │ │ │ │
│ │siguranţei │ │ │ │
│ │produselor │ │ │ │
│ │alimentare); │ │ │ │
│ │-SR-EN-ISO │ │ │ │
│ :2004 │ │ │ │
│ │(managementul │ │ │ │
│ │sãnãtãţii şi │ │ │ │
│ │securitãţii │ │ │ │
│ │în muncã). │ │ │ │
├─┼────────────────┼───────────────┼────────┼──────────────────────────────────┤
𗈘│Certificarea │Taxa de audit │ 9.000𗈕. Contracte de servicii*4); │
│ │sistemului de │şi certificare │ 𗈖. Facturã fiscalã/chitanţã │
│ │management al │ │ │fiscalã în original şi copie; │
│ │calitãţii │ │ 𗈗. Ordine de platã în original │
│ │integrat: │ │ │şi copie; │
│ │- calitate/mediu│ │ 𗈘. Copii ale extraselor de cont; │
│ │- calitate/ │ │ 𗈙. Original şi copie dupã │
│ │siguranţa │ │ │certificatele elaborate în cadrul │
│ │produselor │ │ │contractelor încheiate cu │
│ │alimentare; │ │ │organismele de certificare; │
│ │- calitate/ │ │ 𗈚. Copie dupã documentul care │
│ │sãnãtatea şi │ │ │atestã acreditarea de cãtre RENAR │
│ │securitatea │ │ │sau recunoaşterea europeanã a │
│ │muncii; │ │ │acestora. │
│ │- calitate/ │ │ │ │
│ │mediu/siguranţa │ │ │ │
│ │produselor │ │ │ │
│ │alimentare; │ │ │ │
│ │- calitate/ │ │ │ │
│ │mediu/sãnãtatea │ │ │ │
│ │şi securitatea │ │ │ │
│ │muncii. │ │ │ │
└─┴────────────────┴───────────────┴────────┴──────────────────────────────────┘
───────
la procedurã
────────────
┌─────────────────────────────────────────────────────┐
│Data/ora înregistrãrii ............................. │
│Numãrul înregistrãrii............................... │
│Nume reprezentant ANIMMC............................ │
│Semnãtura .......................................... │
└─────────────────────────────────────────────────────┘
Denumire întreprindere: .......................................
Adresa: ......................... cod poştal ..................
Telefon: ............... Fax: ........... E-mail: .............
Data înregistrãrii societãţii/data înregistrãrii autorizaţiei
administrative/autorizaţiei eliberate de primarii unitãţilor
administrativ-teritoriale (dupã caz): ..................................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului (dupã caz):
.....................................................................
Codul unic de înregistrare: .........................................
Nr. cont (IBAN) în care se solicitã transferarea alocaţiei financiare
nerambursabile: ..... 5070) ....... deschis la Trezoreria ............
Forma juridicã: .....................................................
Forma de proprietate 100% privatã NU [] DA []
Capitalul social: ........... lei deţinut de
- persoane fizice: ............ %
- IMM*1) : ............ %
- societãţi comerciale mari*2) : ............ %.
Obiectul principal de activitate: ...................................
.....................................................................
Cod CAEN: ...........................................................
Numãrul mediu scriptic anual de personal (în anul fiscal anterior):
.....................................................................
Cifra de afaceri (cf. ultimului bilanţ contabil anual aprobat):
.............................................. lei
Profit net/ pierdere (cf. ultimului bilanţ contabil anual aprobat)
.......................................... lei
[] Produsele pe care doresc sã le promovez pe piaţa internaţionalã
ca urmare a certificãrii obţinute
Categorii .....................................................
Numãr .........................................................
Tara ..........................................................
[] Produsele pe care doresc sã le promovez pe piaţa internã ca
urmare a certificãrii obţinute
Categorii .....................................................
Numãr .........................................................
[] Numãr de locuri de muncã nou-create ...........................
Numãr de angajaţi instruiţi ...................................
[] Numãrul de noi contracte încheiate ............................
Creşterea estimatã a vânzãrilor (%) ...........................
Numele: .............................................................
Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*) Funcţia
Data semnãrii:
┌──────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────┬────────┐
│ │ Tipul de cheltuialã pentru │Valoarea│Valoarea│
│ Denumirea serviciilor │ care se acordã finanţare │cheltu │finan │
│ │ │ielilor │tarii │
│ │ │eligi- │solici- │
│ │ │bile*1) │tate*2) │
│ │ │-lei- │ -lei- │
├──┬───────────────────────────────────────────┼──┬───────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│Cursuri de instruire pentru personalul │[]│- taxa de participare pentru │ │ │
│ │implicat în activitãţi legate de calitate, │ │un curs, inclusiv documentaţia │ │ │
│ │mediu, sãnãtatea şi securitatea muncii, │ │necesarã instruirii*3) │ │ │
│ │siguranţa produselor alimentare │ │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────────┼──┼───────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │Numãr de persoane instruite │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────────┼──┴───────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │TOTAL │ ...... │ ..... │
│ │ ├──────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │Denumirea şi tematica cursului*4): │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │Date privind organizatorul*5): │ │ │
│ │ ├──┬───────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │Denumire: .........................│ │ │
│ │ ├──┼───────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │Adresa ................. │ │ │
│ │ │ │........................ │ │ │
│ │ │ │Telefon ................ │ │ │
│ │ │ │Fax .................... │ │ │
│ │ ├──┼───────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │Semnãtura autorizatã şi ştampila │ │ │
│ │ │ │solicitantului │ │ │
│ │ │ │Funcţia │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ Data semnãrii: │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
└──┴───────────────────────────────────────────┴──┴───────────────────────────────────┴────────┴────────┘
┌───────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┬────────┬────────┐
│ │ Tipul de cheltuialã pentru │Valoarea│Valoarea│
│ Denumirea serviciilor │ care se acordã finanţare │cheltu │finan │
│ │ │ielilor │tarii │
│ │ │eligi- │solici- │
│ │ │bile*1) │tate*2) │
│ │ │-lei- │ -lei- │
├──┬────────────────────────────────────────┼──┬──────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│Consultanţa primitã în scopul │[]│Tarif de consultanţã, cu menţionarea │ │ │
│ │implementãrii sistemelor │ │de documentaţiei elaborate în cadrul │ │ │
│ │management al calitãţii, mediului, │ │contractului*3) │ │ │
│ │sãnãtãţii şi securitãţii muncii, │ │- .................................. │ │ │
│ │siguranţei produselor alimentare │ │- .................................. │ │ │
│ │şi sistemelor integrate │ │- .................................. │ │ │
│ │ │ │- .................................. │ │ │
│ │ │ │- .................................. │ │ │
│ │ │ │- .................................. │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┴──────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │ TOTAL │ ..... │ ..... │
│ │ ├─────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │Denumirea serviciului de consultanţã: │ │ │
│ │ ├─────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │Date privind consultantul: │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┬──────────────────────────────────────┴────────┴────────┤
│ │ │ │Denumire: .......................... │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Adresa ............................. │
│ │ │ │.................................... │
│ │ │ │Telefon ............................ │
│ │ │ │Fax ................................ │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Semnãtura autorizatã şi ştampila │
│ │ │ │solicitantului │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ Funcţia │
│ │ │ │Data semnãrii: │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┼──────────────────────────────────────┬────────┬────────┤
│[]│Certificarea sistemului de │[]│Taxe de audit şi certificare*4) │ │ │
│ │management al calitãţii, mediului, │ │ │ │ │
│ │sãnãtãţii şi securitãţii muncii, │ │ │ │ │
│ │siguranţei produselor alimentare │ │ │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┴──────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │TOTAL │ ..... │ ..... │
├──┼────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │Date privind organismul de certificare: │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┬──────────────────────────────────────┴────────┴────────┤
│ │ │ │Denumire: ............................................. │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Adresa ................................................ │
│ │ │ │....................................................... │
│ │ │ │Telefon ............................................... │
│ │ │ │Fax ................................................... │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Semnãtura autorizatã şi ştampila │
│ │ │ │solicitantului │
│ │ │ │Funcţia │
│ │ │ │Data semnãrii: │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┼──────────────────────────────────────┬────────┬────────┤
│[]│Certificarea sistemului integrat de │[]│Taxe de audit şi certificare*5) │ │ │
│ │management: calitate/mediu; calitate/ │ │ │ │ │
│ │siguranţa produselor alimentare; │ │ │ │ │
│ │calitate/OHSAS etc. │ │ │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┴──────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │TOTAL │ ..... │ ..... │
├──┼────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │Date privind organismul de certificare: │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┬──────────────────────────────────────┴────────┴────────┤
│ │ │ │Denumire: ............................................. │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Adresa ................................................ │
│ │ │ │....................................................... │
│ │ │ │Telefon ............................................... │
│ │ │ │Fax ................................................... │
├──┼────────────────────────────────────────┼──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Semnãtura autorizatã şi ştampila │
│ │ │ │solicitantului │
│ │ │ │Funcţia │
│ │ │ │Data semnãrii: │
└──┴────────────────────────────────────────┴──┴────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬──────────┬──────────┬────────────┬────────────────────────┬───────────┐
│Nr. │ Anul │ Forma │ Instituţia │Programul prin care a │ Cuantumul │
│crt.│acordãrii │ajutorului│finanţatoare│ beneficiat de finanţare│ ajutorului│
│ │ajutorului│ │ │ │ acordat │
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼────────────────────────┼───────────┤
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼────────────────────────┼───────────┤
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼────────────────────────┼───────────┤
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼────────────────────────┼───────────┤
└────┴──────────┴──────────┴────────────┴────────────────────────┴───────────┘
───────
la procedurã
────────────
┌─────────────────────────────────────────────────────┐
│Data/ora înregistrãrii ............................. │
│Numãrul notificãrii ................................ │
└─────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┬────────┐
│ │ Tipul de cheltuialã pentru │Valoarea│
│ Denumirea serviciilor │ care se acordã finanţare │finan- │
│ │ │tarii │
│ │ │aprobate│
│ │ │de prin-│
│ │ │cipiu │
│ │ │-lei- │
├──┬───────────────────────────────────────────┼──┬────────────────────────────────────────────┼────────┤
│[]│Cursuri de instruire pentru personalul │[]│- taxa de participare pentru un curs, │ │
│ │implicat în activitãţi legate de calitate/ │ │inclusiv documentaţia necesarã instruirii │ │
│ │mediu/sãnãtatea şi securitatea │ │ │ │
│ │muncii/ siguranţa produselor │ │ │ │
│ │alimentare │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────────┼──┴────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ │Denumire furnizor: │ ...... │
├──┼───────────────────────────────────────────┼──┬────────────────────────────────────────────┼────────┤
│[]│Consultanţa primitã în scopul │[]│Tarif de consultanţã, cu menţionarea │ │
│ │implementãrii sistemelor de │ │documentaţiei elaborate în cadrul │ │
│ │management al calitãţii/mediului/ │ │contractului │ │
│ │sãnãtãţii şi securitãţii muncii/ │ │ │ │
│ │siguranţei produselor alimentare │ │ │ │
│ │şi sistemelor integrate │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────────┼──┴────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ │Denumire furnizor: │ ...... │
├──┼───────────────────────────────────────────┼──┬────────────────────────────────────────────┼────────┤
│[]│Certificarea sistemului de │[]│Taxe de audit şi certificare │ │
│ │management al calitãţii/mediului/ │ │ │ │
│ │sãnãtãţii şi securitãţii muncii/ │ │ │ │
│ │siguranţei produselor alimentare │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────────┼──┴────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ │Denumire furnizor: │ ...... │
├──┼───────────────────────────────────────────┼──┬────────────────────────────────────────────┼────────┤
│[]│Certificarea sistemului integrat │[]│Taxe de audit şi certificare │ │
│ │de management │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────────┼──┴────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ │Denumire furnizor: │ ...... │
├──┼───────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ │Valoarea totalã a finanţãrii aprobate │ │
│ │ │de principiu │ │
└──┴───────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────┴────────┘
───────
la procedurã
────────────
┌─────────────────────────────────────────────────────┐
│Data/ora înregistrãrii ............................. │
│Numãrul înregistrãrii............................... │
│Nume reprezentant ANIMMC............................ │
│Semnãtura .......................................... │
└─────────────────────────────────────────────────────┘
───────
la procedurã
────────────
FORMULAR DE DECONT*1)
Beneficiarul alocatiei financiare:
..................................
Data: ............
LEI
┌─────────┬────────┬─────┬───────┬─────────┬───────────────────────────────────┐
│ │ │ │ │ │ Document de plata │
│ │Obiectul│ Nr.│ Data │Valoare ├────────────┬───┬────┬─────────────┤
│Serviciul│facturii│fac- │factura│Factura │ Felul │ │ │ Valoarea │
│*2) │ │tura │ ├────┬────┤documentului│Nr.│Data├──────┬──────┤
│ │ │ │ │Cu │Fara│ │ │ │Cu │Fara │
│ │ │ │ │TVA │TVA │ │ │ │TVA │TVA │
├─────────┼────────┼─────┼───────┼────┼────┼────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
├─────────┼────────┼─────┼───────┼────┼────┼────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
├─────────┼────────┼─────┼───────┼────┼────┼────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
├─────────┼────────┼─────┼───────┼────┼────┼────────────┼───┼────┼──────┼──────┤
│ Total: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────┴────────┴─────┴───────┴────┴────┴────────────┴───┴────┴──────┴──────┘
───────
la procedurã
─────────────
CERERE -TIP DE RENUNŢARE TOTALÃ SAU PARŢIALÃ
A FINANŢÃRII PENTRU CARE EXISTÃ ACORD DE PRINCIPIU
(se completeazã în cazul modificãrii uneia dintre condiţiile în care s-a obţinut acordul de principiu asupra finanţãrii)
Subscrisa ...... având datele de identificare menţionate la secţiunea A, reprezentatã legal prin dl/dna .......... având calitatea de ........, renunţ la finanţarea pentru categoriile de cheltuieli prezentate în secţiunea B.
SECŢIUNEA A Prezentarea solicitantului
Denumire întreprindere ...............................................
Adresa ...............................................................
Telefon: ......... Fax: ............... E-mail: ......................
Data înregistrãrii agentului economic/data înregistrãrii autorizaţiei administrative/autorizaţiei eliberate de primarii unitãţilor administrativ-teritoriale (dupã caz): ....................................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrul comerţului (dupã caz) ......
Codul unic de înregistrare (dupã caz) ................................
NOTÃ IMPORTANTÃ!
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.
Numele: .......................................................
Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*1)
Funcţia
Data semnãrii:
_________________
*1) Toate cererile incluse în dosar vor fi semnate de aceeaşi persoanã autorizatã sã reprezinte legal agentul economic.
SECŢIUNEA B Cheltuieli pentru care se solicitã renunţarea la finanţare
┌──┬───────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┬───────────┐
│ │ │ │Valoarea │
│ │ Denumirea serviciilor │ Tipul de cheltuiala │finantarii │
│ │ │ │pentru care│
│ │ │ │se solicita│
│ │ │ │renuntarea │
│ │ │ │ - lei - │
│ │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────┼──┬────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│[]│Cursuri de instruire pentru personalul │[]│- taxa de participare pentru un curs, │ │
│ │implicat în activitãţi legate de │ │inclusiv documentaţia necesarã instruirii │ │
│ │calitate/mediu/sãnãtatea şi securitatea│ │ │ │
│ │muncii/siguranţa produselor alimentare │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────┼──┴────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │Numãr de persoane instruite │ │
├──┼───────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │TOTAL │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │Denumirea şi tematica cursului: │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │Date privind organizatorul: │ │
│ │ ├──┬────────────────────────────────────────────┴───────────┤
│ │ │ │Denumire: ............................................. │
│ │ │ │Adresa................................................. │
│ │ │ │....................................................... │
│ │ │ │Telefon ...................... │
│ │ │ │Fax .......................... │
│ │ ├──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului │
│ │ │ │Funcţia │
│ │ │ │ │
│ │ │ │Data semnãrii: │
├──┼───────────────────────────────────────┼──┼────────────────────────────────────────────┬───────────┤
│[]│Consultanţa primitã în scopul │[]│Tarif de consultanţã, cu menţionarea │ │
│ │implementãrii sistemelor de │ │documentaţiei elaborate în cadrul │ │
│ │management al calitãţii/mediului/ │ │contractului │ │
│ │sãnãtãţii şi securitãţii muncii/ │ │ │ │
│ │siguranţei produselor alimentare │ │ │ │
│ │şi sistemelor integrate │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────┼──┴────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │TOTAL │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │Denumirea serviciului de consultanţã: │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │Date privind consultantul: │ │
│ │ ├──┬────────────────────────────────────────────┴───────────┤
│ │ │ │Denumire: ............................................. │
│ │ │ │Adresa ................................................ │
│ │ │ │....................................................... │
│ │ │ │Telefon ................................ │
│ │ │ │Fax .................................... │
│ │ ├──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului │
│ │ │ │ │
│ │ │ │Funcţia │
│ │ │ │ │
│ │ │ │Data semnãrii: │
├──┼───────────────────────────────────────┼──┼────────────────────────────────────────────┬───────────┤
│[]│Certificarea sistemului de │[]│Taxe de audit şi certificare │ │
│ │management al calitãţii/mediului/ │ │ │ │
│ │sãnãtãţii şi securitãţii muncii/ │ │ │ │
│ │siguranţei produselor alimentare │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────┼──┴────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │TOTAL │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │Date privind organismul de certificare: │ │
│ │ ├──┬────────────────────────────────────────────┴───────────┤
│ │ │ │Denumire: ............................................ │
│ │ │ │Adresa ............................................... │
│ │ │ │...................................................... │
│ │ │ │Telefon ................................. │
│ │ │ │Fax ..................................... │
│ │ ├──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului │
│ │ │ │Funcţia │
│ │ │ │ │
│ │ │ │Data semnãrii: │
├──┼───────────────────────────────────────┼──┼────────────────────────────────────────────┬───────────┤
│[]│Certificarea sistemului integrat de │[]│Taxe de audit şi certificare │ │
│ │management │ │ │ │
├──┼───────────────────────────────────────┼──┴────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │TOTAL │ │
│ │ ├───────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │Date privind organismul de certificare: │ │
│ │ ├──┬────────────────────────────────────────────┴───────────┤
│ │ │ │Denumire: .......................................... │
│ │ ├──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Adresa ............................................. │
│ │ │ │.................................................... │
│ │ │ │Telefon ............................ │
│ │ │ │Fax ................................ │
│ │ ├──┼────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului │
│ │ │ │ │
│ │ │ │Funcţia │
│ │ │ │ │
│ │ │ │Data semnãrii: │
└──┴───────────────────────────────────────┴──┴────────────────────────────────────────────────────────┘
───────
la procedurã
────────────
┌─────────────────────────────────────────────────────┐
│Data/ora înregistrãrii ............................. │
│Numãrul înregistrãrii............................... │
│Nume reprezentant ANIMMC............................ │
│Semnãtura .......................................... │
└─────────────────────────────────────────────────────┘
───────
la procedurã
────────────
Formularul A
DECLARAŢIE
privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mijlocii
I. Date de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii ......................................
Adresa sediului social ........................................
Cod unic de înregistrare ......................................
Numele şi funcţia .............................................
(preşedintele consiliului de administraţie,
directorul general sau echivalent)
II. Tipul întreprinderii
Indicaţi, dupã caz, tipul întreprinderii:
[] Întreprindere autonomã În acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia economico-financiarã a întreprinderii solicitante. Se va completa doar declaraţia, fãrã formularul B.
[] Întreprindere partenerã Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
[] Întreprindere legatã Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Exercitiul financiar de referinta*2) │
├──────────────────────┬────────────────────────────┬──────────────────────────┤
│Numarul mediu anual de│Cifra de afaceri anuala neta│ Active totale │
│ salariati │ (mii lei/mii Euro) │ (mii lei/mii Euro) │
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
└──────────────────────┴────────────────────────────┴──────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinta │
├────────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┬──────────────┤
│ │Numarul mediu│Cifra de afaceri│ Total active │
│ │ anual de │anuala neta (mii│ (mii lei/mii │
│ │ salariati │ lei/mii Euro) │ Euro) │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼──────────────┤
𗈕. Datele*1) intreprinderii │ │ │ │
│solicitante sau din situatiile │ │ │ │
│financiare anuale consolidate │ │ │ │
│(se vor introduce datele din │ │ │ │
│tabelul B1 din sectiunea B*2) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼──────────────┤
𗈖. Datele cumulate*1) in mod │ │ │ │
│proportional ale tuturor │ │ │ │
│intreprinderilor partenere, daca│ │ │ │
│este cazul (se vor introduce │ │ │ │
│datele din sectiunea A) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼──────────────┤
𗈗. Datele cumulate ale tuturor │ │ │ │
│intreprinderilor legate*1) (daca│ │ │ │
│exista) - daca nu au fost deja │ │ │ │
│incluse prin consolidare la pct.│ │ │ │
𗈕 din acest tabel (se vor │ │ │ │
│introduce datele din tabelul B2 │ │ │ │
│din sectiunea B) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼──────────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┴──────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬────────┐
│ Intreprinderea partenera - │ │ │ │
│ Date de identificare │ │ │ │
│ │ │ │ │
├────────────┬────────┬────────────┬──────────────┤ │ │ │
│ │ │ │ Numele si │ │Cifra de │ │
│ │ │ │ prenumele │ Numarul │ afaceri │Active │
│ Numele sau│ Adresa │ │presedintelui │ mediu │ anuala │totale │
│ denumirea │sediului│Cod unic de │consiliului de│anual de │neta (mii│(mii │
│intreprinde-│ social │inregistrare│administratie,│salariati│ lei/mii │lei/ │
│rii │ │ │ directorului │ │ euro) │mii │
│ │ │ │ general sau │ │ │euro │
│ │ │ │ echivalent │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈘. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈙. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈚. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈛. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈜. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┴────────┴────────────┴──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│Total │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinta │
├────────────────────┬───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numarul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ de salariati*1) │ anuala neta │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro)│ │
├────────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└────────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
┌───────────────────────────┬────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ │ Numarul │ Cifra de afaceri │ Active totale*3) │
│ Procent │mediu anual │ anuala neta │(mii lei/mii euro)│
│ │de salariati│(mii lei/mii euro)│ │
│ │*1) │ │ │
├───────────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│Valoare rezultata in urma │ │ │ │
│aplicarii celui mai mare │ │ │ │
│procent la datele introduse│ │ │ │
│in tabelul de la pct. 1. │ │ │ │
└───────────────────────────┴────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
┌───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│Numarul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Total active │
│ de salariati*7) │ anuala neta │(mii lei/mii euro)│
│ │(mii lei/mii euro)│ │
┌────────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└────────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea intreprinderilor incluse prin consolidare │
├─────────────────────┬───────────────┬─────────────┬──────────────────────────┤
│Intreprinderea legata│ │ │ Numele si prenumele │
│ (denumire/date de │Adresa sediului│ Cod unic de │presedintelui consiliului │
│ identificare) │ social │inregistrare │ de administratie, │
│ │ │ │ directorului general │
│ │ │ │ sau echivalent │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│A. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│B. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│C. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│D. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│E. │ │ │ │
└─────────────────────┴───────────────┴─────────────┴──────────────────────────┘
┌────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬────────────────────┐
│ │Numarul mediu│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│Intreprinderea numarul: │ anual de │ anuala neta │ (mii lei/mii euro) │
│ │ salariati │(mii lei/mii euro)│ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈕.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈖.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈗.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈘.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈙.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinta │
├────────────────────┬───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numarul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ de salariati*8) │ anuala neta │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro)│ │
├────────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└────────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
────────
la procedurã
─────────────
OPIS*)
________________
*) Se va nota cu X in dreptul fiecarui document numai daca acesta este depus in dosar. ANIMMC nu isi asuma raspunderea pentru lipsa documentelor din cadrul dosarului, chiar daca acestea au fost marcate ca fiind incluse in cuprinsul acestuia
1. Certificat constatator, in original, emis de oficiul registrului ┌──┐
comertului de pe langa tribunal din raza teritoriala unde isi are │ │
sediul intreprinderea, care va cuprinde: │ │
├──┤
- datele de identificare ale intreprinderii; │ │
├──┤
- codul unic de inregistrare; │ │
├──┤
- actionarii/asociatii; │ │
├──┤
- reprezentantii legali ai intreprinderii; │ │
├──┤
- domeniul de activitate principal si domeniile de activitate │ │
secundare; │ │
├──┤
- punctele de lucru sau alte sedii secundare ale intreprinderii; │ │
├──┤
[] data ultimei mentiuni in registru si obiectul acesteia; │ │
├──┤
2. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor │ │
de plata la bugetul general consolidat, in original sau in copie │ │
legalizata, eliberate de catre directia generala teritoriala a │ │
finantelor publice din raza/razele teritoriale unde │ │
intreprinderea isi desfasoara activitatea (inclusiv punctele │ │
de lucru), filiale, sucursale, subunitati sau alte sedii secundare ├──┤
ale societatii) │ │
│ │
│ │
3. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata catre │ │
bugetele locale, in original sau in copie legalizata, eliberate de │ │
catre directia de impozite si taxe locale din cadrul primariei din │ │
raza/razele teritoriale unde intreprinderea isi desfasoara activitatea │ │
(inclusiv punctele de lucru), filiale, sucursale, subunitati sau │ │
alte sedii secundare ale societatii). │ │
├──┤
4. Dovada numarului mediu anual de salariati, a cifrei de afaceri anuala │ │
neta si a valorii activelor totale, anexa nr. 8 la Procedura │ │
├──┤
5. Copia buletinului de identitate/cartii de identitate al/a persoanei │ │
autorizate sa semneze cererea-tip de acord de principiu pentru │ │
finantare; │ │
├──┤
6. Imputernicirea reprezentantului intreprinderii solicitante, care │ │
semneaza cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, │ │
daca este cazul; │ │
├──┤
7. Copie dupa certificatul de inregistrare al firmei furnizoare de │ │
servicii de instruire. │ │
│ │
8. Copie dupa certificatul de inregistrare al firmei furnizoare de │ │
servicii de consultanta. │ │
│ │
9. Copie dupa certificatul de inregistrare al firmei furnizoare de │ │
servicii de certificare. │ │
└──┘
Numele si prenumele ...............
Semnatura si stampila .............
────────
la Procedurã
────────────
LISTA
oficiilor teritoriale ale întreprinderilor mici şi mijlocii şi cooperaţie
┌────┬────────────┬──────────────────────────────────────────────┬─────────────┐
│Nr. │ OTIMMC │ ADRESA │ TELEFON │
│crt.│ │ │ │
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 1. │BRAŞOV │Str. Prahova nr. 2 Braşov C.P.500209 │ 0368-434154│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 2. │CLUJ │Str. Horea nr. 13 Cluj-Napoca C.P.400174 │ 0264-487.224│
│ │ │ │ 0264-487.244│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 3. │CONSTANŢA │Bd. Tomis 79-81, et. 1, cod 900669, │ 0241-661253│
│ │ │Constanta, C.P.900669 │ 0241-661254│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 4. │CRAIOVA │Str. Sfintii Apostoli nr.72 Craiova C.P.200501│ 0251-510785│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 5. │GALAŢI │Str. Prelungirea Traian nr. 1, bl. Pescãruş, │ │
│ │ │tronson C, parter, Galaţi, C.P.800037 │ 0236-416610│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 6. │IAŞI │Str. Doamna Elena nr. 61A, et. 2, Iaşi, │ 0232-261101│
│ │ │C.P.700398 │ 0332-805078│
│ │ │ │ 0332-805079│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 7. │TÂRGU MUREŞ │Piata Victoriei nr. 5 et. 2 Târgu Mureş, │ │
│ │ │C.P.540029 │ 0265-311660│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 8. │TIMIŞOARA │Bd. Revoluţiei nr. 8 Timişoara, C.P.300024 │ 0256-292739│
└────┴────────────┴──────────────────────────────────────────────┴─────────────┘