Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 523 din 20 martie 2020 pentru completarea Ordinului secretarului general al Camerei Deputaţilor nr. 1.173/2018 privind procedurile publicării, republicării şi rectificării, precum şi ale publicării în numere speciale, cu tiraj limitat, a actelor în Monitorul Oficial al României
EMITENT: Secretarul General al Camerei Deputaţilor PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 227 din 20 martie 2020
În temeiul prevederilor art. 22 din Legea nr. 202/1998 privind organizarea Monitorului Oficial al României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 249 alin. (4) din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, cu modificările şi completările ulterioare,
secretarul general al Camerei Deputaţilor emite prezentul ordin.
ART. I
Ordinul secretarului general al Camerei Deputaţilor nr. 1.173/2018 privind procedurile publicării, republicării şi rectificării, precum şi ale publicării în numere speciale, cu tiraj limitat, a actelor în Monitorul Oficial al României, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 657 din 29 iulie 2018, se completează după cum urmează:
1. La articolul 3, după alineatul (1) se introducdouă noi alineate, alineatele (1^1) şi (1^2), cu următorul cuprins:
"(1^1) Prin derogare de la prevederile alin. (1), în situaţii excepţionale, constatate de către autorităţile abilitate, precum epidemiile, pandemiile, fenomenele naturale extreme, cutremurele, actele de terorism şi alte situaţii care fac imposibilă derularea procedurii transmiterii actelor conform alin. (1), actele se transmit exclusiv în format electronic, în fişier certificat electronic, în condiţiile prevederilor alin. (3).
(1^2) Secretarul general al Camerei Deputaţilor stabileşte prin ordin perioada în care sunt aplicabile prevederile alin. (1^1)."
2. La articolul 3, după alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (5^1), cu următorul cuprins:
"(5^1) În situaţiile prevăzute la alin. (1^1), emitenţii vor transmite prin e-mail la secretarul general al Camerei Deputaţilor actele supuse publicării, însoţite de o adresă de înaintare certificată electronic care să cuprindă informaţiile prevăzute la alin. (5) lit. a)-c), precum şi precizarea că documentul a fost semnat de conducătorul emitentului sau de către locţiitorul acestuia, atunci când este cazul, în condiţiile legii."
3. La articolul 3, după alineatul (7) se introduce un nou alineat, alineatul (8), cu următorul cuprins:
"(8) Evidenţa actelor primite spre publicare conform prevederilor alin. (1^1) se ţine la secretarul general al Camerei Deputaţilor într-un registru electronic."
4. La articolul 4, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:
"(2) În cazul actelor primite conform art. 3 alin. (1^1), secretarul general al Camerei Deputaţilor dispune publicarea actelor primite de la emitenţi în termen de cel mult 24 de ore de la data primirii acestora, prin transmiterea lor prin e-mail către regia autonomă, acordând viza prin semnarea electronică a adresei de înaintare prevăzute la art. 3 alin. (5^1) şi menţionând numărul de înregistrare al fiecărui act în registrul prevăzut la art. 3 alin. (8)."
5. După articolul 11 se introduce un nou articol, articolul 11^1, cu următorul cuprins:
"ART. 11^1
Prevederile art. 3 alin. (1^1) se aplică în mod corespunzător procedurii republicării actelor normative în Partea I a Monitorului Oficial al României în ceea ce priveşte transmiterea cererii de republicare, a avizului Consiliului Legislativ, a formei republicabile şi registrul special prevăzut la art. 9 alin. (5)."
6. După articolul 15 se introduce un nou articol, articolul 15^1, cu următorul cuprins:
"ART. 15^1
Prevederile art. 3 alin. (1^1) se aplică în mod corespunzător procedurii rectificării actelor normative în Partea I a Monitorului Oficial al României în ceea ce priveşte transmiterea cererii de rectificare, a avizului Consiliului Legislativ şi registrul special prevăzut la art. 9 alin. (5)."
7. La articolul 16, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:
"(4) Prevederile art. 3 alin. (1^1) se aplică în mod corespunzător procedurii publicării unor acte normative care au volum extins şi/sau interesează, prin obiectul lor de reglementare, doar un număr restrâns de persoane ori care conţin informaţii clasificate în ceea ce priveşte transmiterea cererii de publicare şi a notei transmise de regia autonomă."
8. La articolul 24, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (2^1), cu următorul cuprins:
"(2^1) În situaţii excepţionale, constatate de către autorităţile abilitate, precum epidemiile, pandemiile, fenomenele naturale extreme, cutremurele, actele de terorism şi alte situaţii care fac imposibilă transmiterea actelor supuse publicării pe suport hârtie, directorul general al regiei autonome poate decide ca actele să fie transmise exclusiv prin e-mail în fişier electronic certificat."
9. La articolul 27, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
"(3) În cazul în care actele se transmit potrivit prevederilor art. 3 alin. (1^1), prevederile alin. (1) şi (2) nu mai sunt aplicabile."
ART. II
Ordinul secretarului general al Camerei Deputaţilor nr. 1.173/2018 privind procedurile publicării, republicării şi rectificării, precum şi ale publicării în numere speciale, cu tiraj limitat, a actelor în Monitorul Oficial al României, cu completările aduse prin prezentul ordin, se va republica, dându-se textelor o nouă numerotare.
Secretarul general al Camerei Deputaţilor,
Silvia-Claudia Mihalcea
Bucureşti, 20 martie 2020.
Nr. 523.
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: