Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 521 din 28 martie 2019  privind aprobarea tarifelor pentru serviciile de emitere a avizelor, acordurilor  şi autorizaţiilor de funcţionare în condiţii de siguranţă a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor şi pentru serviciile de emitere a atestatelor de expert, NTLH-079    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 521 din 28 martie 2019 privind aprobarea tarifelor pentru serviciile de emitere a avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor de funcţionare în condiţii de siguranţă a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor şi pentru serviciile de emitere a atestatelor de expert, NTLH-079

EMITENT: Ministerul Apelor şi Pădurilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 273 din 10 aprilie 2019
    Având în vedere Referatul de aprobare nr. 142.248 din 22.03.2019 al Direcţiei managementul riscului la inundaţii şi siguranţa barajelor,
    ţinând seama de Avizul tehnic consultativ nr. 146.307 din 21.03.2019 al Comisiei Naţionale pentru Siguranţa Digurilor - CONSIDIG,
    în temeiul art. 11 din Legea siguranţei digurilor nr. 259/2010, republicată, precum şi al art. 13 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 20/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apelor şi Pădurilor, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul apelor şi pădurilor emite următorul ordin:
    ART. 1
    Se aprobă tarifele pentru serviciile de emitere a avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor de funcţionare în condiţii de siguranţă a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor, precum şi pentru serviciile de emitere a atestatelor de expert, NTLH-079, prevăzute în anexa nr. 1.

    ART. 2
    În conformitate cu prevederile art. 11 din Legea siguranţei digurilor nr. 259/2010, republicată, tarifele includ şi cheltuielile de funcţionare ale:
    a) comisiei de avizare organizate la nivelul autorităţii publice centrale din domeniul apelor;
    b) comisiilor teritoriale de avizare organizate de Administraţia Naţională „Apele Române“;
    c) comisiei de atestare a experţilor pentru evaluarea stării de siguranţă a digurilor;
    d) Comisiei Naţionale pentru Siguranţa Digurilor - CONSIDIG.


    ART. 3
    (1) Tarifele necesare emiterii avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor de funcţionare în condiţii de siguranţă a digurilor, precum şi pentru emiterea atestatelor de expert se achită anticipat de către solicitant.
    (2) În cazul în care, prin cerere, se solicită furnizarea mai multor servicii diferite, tariful se datorează pentru fiecare serviciu solicitat, după natura lui.

    ART. 4
    (1) Tarifele stabilite prin prezentul ordin pot fi plătite cu numerar sau prin virament bancar în contul deschis de Administraţia Naţională „Apele Române“ şi, respectiv, în conturile deschise de administraţiile bazinale de apă ale Administraţiei Naţionale „Apele Române“ şi se utilizează pentru:
    a) organizarea şedinţelor comisiilor de avizare/atestare şi ale secretariatului tehnic;
    b) plata indemnizaţiilor membrilor comisiilor de avizare/atestare şi ale secretariatului tehnic;
    c) realizarea expertizelor pentru evaluarea siguranţei digurilor determinate de situaţii speciale;
    d) dotarea cu aparatură de secretariat şi birotică, în vederea desfăşurării activităţii comisiei;
    e) cheltuieli de documentare, achiziţionarea de publicaţii de specialitate (periodice, manuale, cărţi de specialitate, volume ale unor conferinţe etc.);
    f) cheltuieli de participare la manifestări interne sau internaţionale pe probleme din domeniul siguranţei digurilor.

    (2) Conturile în care se plătesc sau se virează sumele de bani reprezentând tarifele stabilite prin prezentul ordin sunt prevăzute în anexa nr. 2.
    (3) Plata indemnizaţiilor de şedinţă către membrii comisiei de atestare, achiziţiile, precum şi cheltuielile de organizare, în vederea desfăşurării şedinţelor de avizare/atestare, se efectuează pe bază de referat de necesitate, aprobat de conducerea comisiei de atestare.

    ART. 5
    Indemnizaţiile de şedinţă pentru emiterea avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor de funcţionare în condiţii de siguranţă a digurilor, precum şi pentru emiterea atestatelor de expert sunt prevăzute în anexa nr. 3.

    ART. 6
    Direcţia tehnică de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor şi Administraţia Naţională „Apele Române“ vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. 7
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 8
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul apelor şi pădurilor,
                    Adriana Petcu,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 28 martie 2019.
    Nr. 521.
    ANEXA 1

    TARIFELE
    pentru emiterea avizelor, autorizaţiilor, acordurilor, atestatelor de experţi

┌────┬────────┬───────────────┬────────┐
│Nr. │Grupa de│Denumirea │Tariful │
│crt.│servicii│serviciului │(lei), │
│ │ │ │fără TVA│
├────┼────────┼───────────────┼────────┤
│ │ │analiza/ │60% din │
│ │ │verificarea │salariul│
│1 │ │documentaţiilor│minim │
│ │ │de expertiză │brut pe │
│ │ │diguri A şi B │ţară │
├────┤Avizare ├───────────────┼────────┤
│ │ │analiza/ │50% din │
│ │ │verificarea │salariul│
│2 │ │documentaţiilor│minim │
│ │ │de expertiză │brut pe │
│ │ │diguri C şi D │ţară │
├────┼────────┼───────────────┼────────┤
│ │ │emitere/ │35% din │
│ │ │eliberare acord│salariul│
│3 │ │/autorizaţie │minim │
│ │ │diguri A şi B │brut pe │
│ │ │ │ţară │
├────┤Emitere ├───────────────┼────────┤
│ │ │emitere/ │25% din │
│ │ │eliberare acord│salariul│
│4 │ │/autorizaţie │minim │
│ │ │diguri C şi D │brut pe │
│ │ │ │ţară │
├────┼────────┼───────────────┼────────┤
│ │ │ │10% din │
│ │ │verificare │salariul│
│5 │ │dosar │minim │
│ │ │profesional │brut pe │
│ │ │ │ţară │
├────┤ ├───────────────┼────────┤
│ │ │ │20% din │
│ │Atestare│emitere atestat│salariul│
│6 │experţi │expert │minim │
│ │ │ │brut pe │
│ │ │ │ţară │
├────┤ ├───────────────┼────────┤
│ │ │reînnoire/ │15% din │
│ │ │prelungire │salariul│
│7 │ │valabilitate │minim │
│ │ │atestat expert │brut pe │
│ │ │ │ţară │
└────┴────────┴───────────────┴────────┘



    ANEXA 2

    CONTURILE
    comisiilor de avizare/atestare
    1. Comisia de avizare/atestare organizată de autoritatea publică centrală din domeniul apelor
    Cont Administraţia Naţională „Apele Române“
    IBAN: RO85TREZ700502201X009067
    Cod fiscal: RO 24326056

    2. Comisia de avizare Transilvania
    Cont Administraţia Bazinală de Apă Someş-Tisa Cluj-Napoca
    IBAN: RO43TREZ21620F330800XXXX
    Cod fiscal: RO 18269681

    3. Comisia de avizare Muntenia
    Cont Administraţia Bazinală de Apă Olt Râmnicu Vâlcea
    IBAN: RO17TREZ671502201X010664
    Cod fiscal: RO 23730128

    4. Comisia de avizare Moldova
    Cont Administraţia Bazinală de Apă Siret Bacău
    IBAN: RO69TREZ061502201X013928
    Cod fiscal: RO 18264854


    ANEXA 3

    INDEMNIZAŢIILE
    comisiilor de avizare/atestare

┌────┬────────────┬────────────┬────────┐
│Nr. │Grupa de │Denumirea │Tariful │
│crt.│servicii │serviciului │(lei), │
│ │ │ │fără TVA│
├────┼────────────┼────────────┼────────┤
│ │ │Indemnizaţie│ │
│ │ │membru │30% din │
│ │ │comisie de │salariul│
│1 │ │avizare/ │minim │
│ │ │membru │brut pe │
│ │ │supleant │ţară │
│ │ │(IMCA) │ │
├────┤Avizare ├────────────┼────────┤
│ │comisie de │Indemnizaţie│ │
│ │avizare │membru │75% din │
│2 │ │secretariat │IMCA │
│ │ │comisie de │ │
│ │ │avizare │ │
├────┤ ├────────────┼────────┤
│ │ │Indemnizaţie│ │
│3 │ │casier │50% din │
│ │ │comisie de │IMCA │
│ │ │avizare │ │
├────┼────────────┼────────────┼────────┤
│ │ │Indemnizaţie│ │
│ │ │membru │20% din │
│ │ │comisie de │salariul│
│4 │ │avizare │minim │
│ │ │teritorială/│brut pe │
│ │ │membru │ţară │
│ │ │supleant │ │
│ │ │(IMCAT) │ │
├────┤Avizare ├────────────┼────────┤
│ │comisie de │Indemnizaţie│ │
│ │avizare │membru │ │
│5 │teritorială │secretariat │75% din │
│ │ │comisie de │IMCAT │
│ │ │avizare │ │
│ │ │teritorială │ │
├────┤ ├────────────┼────────┤
│ │ │Indemnizaţie│ │
│ │ │casier │50% din │
│6 │ │comisie de │IMCAT │
│ │ │avizare │ │
│ │ │teritorială │ │
├────┼────────────┼────────────┼────────┤
│ │ │Raportor │75% din │
│7 │ │comisie de │IMCA │
│ │Întocmire │avizare │ │
├────┤referate de ├────────────┼────────┤
│ │conformitate│Raportor │ │
│8 │ │comisie de │75% din │
│ │ │avizare │IMCAT │
│ │ │teritorială │ │
├────┼────────────┼────────────┼────────┤
│ │ │Indemnizaţie│ │
│ │ │membru │25% din │
│ │ │comisie de │salariul│
│9 │ │atestare │minim │
│ │ │experţi/ │brut pe │
│ │ │membru │ţară │
│ │ │supleant │ │
│ │ │(IMCAE) │ │
├────┤ ├────────────┼────────┤
│ │Atestare │Indemnizaţie│ │
│ │experţi │membru │ │
│10 │ │secretariat │50% din │
│ │ │comisie de │IMCAE │
│ │ │atestare │ │
│ │ │experţi │ │
├────┤ ├────────────┼────────┤
│ │ │Indemnizaţie│ │
│ │ │casier │25% din │
│11 │ │comisie de │IMCAE │
│ │ │atestare │ │
│ │ │experţi │ │
└────┴────────────┴────────────┴────────┘



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016