TABEL
cu clasificarea activitãţilor
din economia naţionalã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cod CAEN Denumirea activitãţii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5010 Comerţ cu autovehicule
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5020 Întreţinerea şi repararea autovehiculelor (fãrã reparaţii executate
în întreprinderi organizate de tip industrial)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5030 Comerţ cu piese şi accesorii pentru autovehicule
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5040 Comerţ cu motociclete, piese şi accesorii aferente; întreţinerea şi
repararea motocicletelor
(5041; 5042)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5050 Comerţ cu amãnuntul al carburanţilor pentru autovehicule
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5131 Comerţ cu ridicata al fructelor şi legumelor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5132 Comerţ cu ridicata al cãrnii şi produselor din carne
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5133 Comerţ cu ridicata al produselor lactate, ouãlor, uleiurilor şi
grãsimilor comestibile
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5136 Comerţ cu ridicata al zahãrului, ciocolatei şi produselor zaharoase
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5137 Comerţ cu ridicata cu cafea, ceai, cacao şi condimente
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5138 Comerţ cu ridicata specializat al altor alimente, inclusiv peşte,
crustacee şi moluşte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5139 Comerţ cu ridicata nespecializat, de produse alimentare, bãuturi şi
tutun
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5141 Comerţ cu ridicata al produselor textile
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5142 Comerţ cu ridicata al îmbrãcãmintei şi încãlţãmintei
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5143 Comerţ cu ridicata al aparatelor electrice şi de uz gospodãresc, al
aparatelor de radio şi televizoarelor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5144 Comerţ cu ridicata al produselor din ceramicã, sticlãrie, tapete şi
produse de întreţinere
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5145 Comerţ cu ridicata al produselor cosmetice şi de parfumerie
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5146 Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5147 Comerţ cu ridicata al altor bunuri de consum, nealimentare, n.c.a.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5151 Comerţ cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi şi gazoşi şi
al produselor derivate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5153 Comerţ cu ridicata al materialului lemnos şi al materialelor de
construcţii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5154 Comerţ cu ridicata al echipamentelor şi furniturilor de fierãrie
pentru instalaţii sanitare şi de încãlzire
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5155 Comerţ cu ridicata al produselor chimice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5156 Comerţ cu ridicata al altor produse intermediare, n.c.a.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5164 Comerţ cu ridicata al maşinilor şi materialelor de birou
(5185)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5166 Comerţ cu ridicata al maşinilor, accesoriilor şi uneltelor agricole
(5188)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5170 Comerţ cu ridicata al altor produse, n.c.a.
(5190)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5211 Comerţ cu amãnuntul în magazine nespecializate, cu vânzare
predominantã de produse alimentare, bãuturi şi tutun
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5212 Comerţ cu amãnuntul în magazine nespecializate, cu vânzare
predominantã de produse nealimentare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5221 Comerţ cu amãnuntul al fructelor şi legumelor proaspete
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5222 Comerţ cu amãnuntul al cãrnii şi al produselor din carne
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5223 Comerţ cu amãnuntul al peştelui, crustaceelor şi moluştelor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5224 Comerţ cu amãnuntul al pâinii, produselor de patiserie şi produselor
zaharoase
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5225 Comerţ cu amãnuntul al bãuturilor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5226 Comerţ cu amãnuntul al produselor din tutun
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5227 Comerţ cu amãnuntul în magazine specializate, al produselor
alimentare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5231 Comerţ cu amãnuntul al produselor farmaceutice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5232 Comerţ cu amãnuntul al articolelor medicale şi ortopedice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5233 Comerţ cu amãnuntul al produselor cosmetice şi de parfumerie
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5241 Comerţ cu amãnuntul al textilelor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5242 Comerţ cu amãnuntul al îmbrãcãmintei
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5243 Comerţ cu amãnuntul al încãlţãmintei şi articolelor din piele
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5244 Comerţ cu amãnuntul al mobilei, al articolelor de iluminat şi al
altor articole de uz casnic
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5245 Comerţ cu amãnuntul al articolelor şi aparatelor electrocasnice, al
aparatelor de radio şi televizoarelor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5246 Comerţ cu amãnuntul al articolelor de fierãrie, cu articole din
sticlã şi cu cele pentru vopsit
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5247 Comerţ cu amãnuntul al cãrţilor, jurnalelor şi articolelor de
papetãrie
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5248 Comerţ cu amãnuntul în magazine specializate, al altor produse
n.c.a.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5260 Comerţ cu amãnuntul al bunurilor de ocazie vândute prin magazine
(5250)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5261 Comerţ cu amãnuntul prin corespondenţã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5262 Comerţ cu amãnuntul prin standuri în pieţe
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5263 Comerţ cu amãnuntul care nu se efectueazã prin magazine
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5271 Reparaţii de încãlţãminte şi ale altor articole din piele
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5272 Reparaţii de articole electrice de uz gospodãresc
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5273 Reparaţii de ceasuri şi bijuterii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5274 Reparaţii de alte articole personale n.c.a.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5530 Restaurante
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5540 Baruri
(5541; 5542)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5551 Cantine
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5552 Alte unitãţi de preparare a hranei
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7020 Închirierea şi subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau
închiriate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7032 Administrarea imobilelor pe bazã de tarife sau contract
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7110 Închirierea autoturismelor şi utilitarelor de capacitate micã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7133 Închirierea maşinilor şi echipamentelor de birou, inclusiv a
calculatoarelor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7140 Închirierea bunurilor personale şi gospodãreşti n.c.a.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7250 Întreţinerea şi repararea maşinilor de birou, de contabilizat şi a
calculatoarelor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7470 Activitãţi de întreţinere şi curãţare a clãdirilor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7481 Activitãţi fotografice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7483 Activitãţi de secretariat, dactilografiere, multiplicare şi
traduceri
(7485)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9301 Spãlarea, curãţarea şi vopsirea textilelor şi blãnurilor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9302 Coafurã şi alte activitãţi de înfrumuseţare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9303 Activitãţi de pompe funebre şi similare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9304 Activitãţi de întreţinere corporalã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9305 Alte activitãţi de servicii personale n.c.a.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9500 Activitãţi ale gospodãriilor private ce angajeazã personal casnic
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
ACTIVITÃŢI ŞI CHELTUIELI ELIGIBILE
┌───┬────────────────────┬──────────────────────┬────────────────────────────┐
│Nr.│Activitãţi eligibile│Cheltuieli Valoarea │ Documente justificative │
│crt│ │eligibile maximã a │ care însoţesc formularul │
│ │ │ finanţãrii │ de decont │
│ │ │ pe │ │
│ │ │ activitate*)│ │
│ │ │ - lei - │ │
├───┼────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 1.│Achiziţionarea de │- cheltuieli 6.000 │- Certificatul de garanţie, │
│ │tehnicã de calcul │pentru │original şi copie │
│ │pentru facilitarea │achiziţionare │certificatã; │
│ │accesului agentului │ │- Facturã fiscalã detaliatã,│
│ │economic la │ │pe componente şi preţuri, │
│ │informare (tip PC, │ │original şi copie │
│ │inclusiv sisteme │ │certificatã; │
│ │portabile, format │ │- Instrumente de platã │
│ │din: unitate │ │(ordine de platã/ chitanţã/ │
│ │centralã, monitor, │ │cotor filã CEC/ foaie de │
│ │imprimantã, licenţa │ │vãrsãmânt), original şi │
│ │sistemului de │ │copie certificatã; │
│ │operare) │ │- Copie certificatã dupã │
│ │ │ │extrasul de cont, dupã caz. │
├───┼────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 2.│Realizarea unui site│- cheltuieli 3.000 │- Contractul de prestãri │
│ │pe Internet, pentru │pentru │servicii privind realizarea │
│ │prezentarea │realizare │site, cu specificarea │
│ │activitãţii │ │adresei paginii WEB, │
│ │comerciantului şi a │ │original şi copie │
│ │produselor │ │certificatã; │
│ │comercializate de │ │- Facturã fiscalã, original │
│ │acesta, (inclusiv │ │şi copie certificatã; │
│ │cheltuieli │ │- Instrumente de platã │
│ │înregistrare │ │(ordine de platã/chitanţã/ │
│ │domeniu, fãrã │ │cotor filã CEC/ foaie de │
│ │hosting), pentru │ │vãrsãmânt), original şi │
│ │operatorii care nu │ │copie certificatã; │
│ │au alt site. │ │- Copie certificatã dupã │
│ │ │ │extrasul de cont, dupã caz. │
├───┼────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 3.│Achiziţionarea de │- cheltuieli 2.500 │- Documente de garanţie, │
│ │cititoare pentru cod│pentru │original şi copie │
│ │cu bare; │achiziţionare │certificatã; │
│ │ │ │- Facturã fiscalã/chitanţã │
│ │ │ │fiscalã, original şi copie │
│ │ │ │certificatã; │
│ │ │ │- Instrumente de platã │
│ │ │ │(ordine de platã/chitanţã/ │
│ │ │ │cotor filã CEC/ foaie de │
│ │ │ │vãrsãmânt), original şi │
│ │ │ │copie certificatã; │
│ │ │ │- Copie certificatã dupã │
│ │ │ │extrasul de cont, dupã caz. │
├───┼────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 4.│Achiziţionarea de │- cheltuieli 4.000 │- Documente de garanţie şi │
│ │cântare electronice │pentru │de conformitate, │
│ │cu/fãrã printer │achiziţionare │- Facturã fiscalã/chitanţã │
│ │pentru etichetare │ │fiscalã, original şi copie │
│ │inclus │ │certificatã; │
│ │ │ │- Instrumente de platã │
│ │ │ │(ordine de platã/chitanţã/ │
│ │ │ │cotor filã CEC/ foaie de │
│ │ │ │vãrsãmânt), original şi │
│ │ │ │copie certificatã; │
│ │ │ │- Copie certificatã dupã │
│ │ │ │extrasul de cont, dupã caz. │
├───┼────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 5.│Achiziţionarea de │- cheltuieli 3.000 │- Declaraţia de instalare │
│ │aparate de marcat │pentru │conform Hotãrârii Guvernului│
│ │electronice fiscale │achiziţionare │nr. 479/2003, original şi │
│ │ │ │copie certificatã; │
│ │ │ │- Facturã fiscalã/chitanţã │
│ │ │ │fiscalã, original şi copie │
│ │ │ │certificatã; │
│ │ │ │- Instrumente de platã │
│ │ │ │(ordine de platã/chitanţã/ │
│ │ │ │cotor filã CEC/ foaie de │
│ │ │ │vãrsãmânt), original şi │
│ │ │ │copie certificatã; │
│ │ │ │- Copie certificatã dupã │
│ │ │ │extrasul de cont, dupã caz. │
├───┼────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 6.│Achiziţionarea de │- cheltuieli 50.000 │- Certificatul de garanţie, │
│ │maşini, utilaje şi │pentru │original şi copie │
│ │instalaţii │achiziţionare │certificatã; │
│ │tehnologice pentru │ │- Facturã fiscalã detaliatã,│
│ │grupa 2.1, 2.2.9 şi │ │pe componente şi preţuri, │
│ 𗈖.2.10 din HG │ │original şi copie │
│ /2004 - exclusiv│ │certificatã; │
│ │Jocuri de noroc │ │- Instrumente de platã │
│ │mecanice, electrice,│ │(ordine de platã/chitanţã/ │
│ │electronice, mese de│ │cotor filã CEC/ foaie de │
│ │biliard, instrumente│ │vãrsãmânt), original şi │
│ │şi automate muzicale│ │copie certificatã; │
│ │ │ │- Copie certificatã dupã │
│ │ │ │extrasul de cont, dupã caz. │
│ │ │ │- Copie certificatã de pe │
│ │ │ │fişa de amortizare a │
│ │ │ │activului achiziţionat cu │
│ │ │ │codul de clasificare al │
│ │ │ │acestuia. │
└───┴────────────────────┴──────────────────────┴────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Se completeazã numai de cãtre ANIMMC │
│ Numãrul cererii ...................... │
│ Data şi ora înregistrãrii ............ │
│ Numele reprezentantului │
│ ANIMMC ............................... │
│ │
│ Semnãtura │
│ │
└────────────────────────────────────────┘
CERERE-TIP DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE
(Se completeazã obligatoriu toate rubricile din
formularul-tip în limba românã, prin tehnoredactare.)
Subscrisa ................... având datele de identificare menţionate la
secţiunea A, reprezentatã legal prin dl/dna ..................................
având calitatea de ............. solicit finanţarea în condiţiile prevederilor
programului aprobat prin Ordinul preşedintelui ANIMMC nr. .........../2007
SECŢIUNEA A Prezentarea agentului economic
Denumirea completã a agentului economic ...................................
Adresa ....................... .......... Localitatea .....................
Jud. ................ Telefon ............ Fax ............. Email ...........
Cod poştal ............................
Data înregistrãrii agentului economic .....................................
Nr. de ordine în registrul comerţului .....................................
Codul unic de înregistrare ................................................
Nr. cont (5070) în care se solicitã transferarea alocaţiei financiare
nerambursabile (RO) ....................... deschis la Trezoreria ...........
Obiectul principal de activitate ..........................................
Cod CAEN ..................................................................
Forma juridicã ............................................................
Capitalul social: ................... lei deţinut de
- persoane fizice .................%
- persoane juridice: .................%
Numãrul mediu scriptic anual de personal (în anul fiscal anterior - 2006)
.......................................................
Cifra de afaceri (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat - pentru
2006) .............................................. lei
Profit net/pierdere (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat -
pentru 2006) ....................................... lei
Activitãţile pentru care se solicitã finanţare în cadrul prezentului
Program trebuie sã fie în concordanţã cu activitatea principalã a
solicitantului.
SECŢIUNEA B
Prezentarea activitãţilor pentru care se solicitã finanţare în cadrul
Programului
Tipul de activitãţi pentru care se solicitã finanţarea în cadrul
Programului:
┌────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────┐
│[] achizi- │[] realiza- │[] achizi- │[] achizi- │[] achizi- │[] achizi- │
│ţionarea de │rea unui │ţionarea de │ţionarea de │ţionarea de │ţionarea │
│tehnicã de │site pe │cititoare │cântare │aparate de │maşinilor, │
│calcul │Internet │pentru cod │electronice │marcat │utilajelor │
│ │ │cu bare │cu/fãrã │electronice │şi insta- │
│ │ │ │printer │fizcale │laţiilor │
│ │ │ │pentru │ │tehnologice│
│ │ │ │etichetare │ │ │
│ │ │ │inclusiv │ │ │
└────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────────┘
┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
│ Denumirea │ Codul de │ Valoarea estimatã │ Valoarea │
│ activitãţii*1) │clasificare (dacã │ a cheltuielilor │ finanţãrii │
│ │ este cazul)*2) │ eligibile*3) │nerambursabile*4) │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│[] achiziţionarea │ │ │ │
│de tehnicã de │ │ │ │
│calcul │ │ │ │
│ ................ │ ................ │ ................. │ ................ │
│ ................ │ ................ │ ................. │ ................ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│[] realizarea │ │ │ │
│unui site pe │ │ │ │
│Internet │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│[] achiziţionarea │ │ │ │
│de cititoare │ │ │ │
│pentru cod de bare│ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│[] achiziţionarea │ │ │ │
│de cântare │ │ │ │
│electrice cu/fãrã │ │ │ │
│printer pentru │ │ │ │
│etichetare inclus │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│[] achiziţionarea │ │ │ │
│de aparate de │ │ │ │
│marcat electronice│ │ │ │
│fiscale │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│[] achiziţionarea │ │ │ │
│urmãtoarelor │ │ │ │
│maşini, utilaje şi│ │ │ │
│instalaţii │ │ │ │
│tehnologice │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ 1.- ............ │ ................ │ ................. │ ................ │
│ 2.- ............ │ ................ │ ................. │ ................ │
│ 3.- ............ │ ................ │ ................. │ ................ │
│ ................ │ │ ................. │ ................ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │TOTAL*5) │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
Ca urmare a desfãşurãrii activitãţilor finanţate prin prezentul Program,
estimãm realizarea urmãtorilor indicatori:
- numãr precontracte/contracte încheiate prin utilizarea site-ului
(dupã caz) ............................................................
- ponderea creşterii profitului din total cifrã de afaceri ............. %
- ponderea creşterii vânzãrilor/serviciilor folosind utilaje noi ....... %
- ponderea diversificãrii produselor vândute/serviciilor (în cadrul
aceluiaşi cod CAEN) .....................................................%
- ponderea creşterii calitative a activitãţii prin noua prezentare ......%
SECŢIUNEA C Declaraţie pe propria rãspundere
Subsemnatul/Subsemnata, ................, identificat/identificatã cu actul
de identitate seria ....... nr. ........, eliberat de ............. la data de
..........., cu domiciliul în localitatea .................., str. ...........
nr. ...., bl. ....., sc. ......, ap. ......, sectorul/judeţul ...............,
în calitate de reprezentant legal al societãţii .........................,
declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile furnizate şi consemnate în
prezenta cerere sunt corecte şi complete şi cã societatea nu se aflã în
dificultate, în conformitate cu prevederile "Instrucţiunilor privind ajutorul
de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor în dificultate", publicate
în Jurnalul Oficial al Comisiei Europene OJC 244/2004.
Înţeleg cã orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor
în scopul de a obţine avantaje pecuniare este pedepsitã conform legii.
Declar pe propria rãspundere cã activitãţile pentru care solicit finanţarea
prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finanţare de la bugetul
de stat sau orice alt tip de subvenţie în cadrul altor programe/subprograme cu
finanţare nerambursabilã şi cã voi raporta pe o perioada de trei ani cãtre
unitatea de implementare a programului din cadrul ANIMMC efectele participãrii
la Program, conform pct. 7.9 din prezenta procedurã.
De asemenea, declar pe propria rãspundere cã în ultimii 3 (trei) ani
fiscali, inclusiv anul în curs:
[] nu am beneficiat de ajutor de stat şi de ajutoare de minimis;
[] am beneficiat de urmãtoarele ajutoare de stat şi de ajutoare de minimis:
┌───┬────────────────┬────────────┬──────────────┬──────────────┬────────────┐
│Nr.│ Anul acordãrii │ Forma │ Instituţi │ Programul │ Cuantumul │
│crt│ ajutorului │ ajutorului │ finanţatoare │ prin care a │ ajutorului │
│ │ │ │ │ beneficiat │ acordat │
│ │ │ │ │ de finanţare │ │
├───┼────────────────┼────────────┼──────────────┼──────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────┼────────────┼──────────────┼──────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├───┴────────────────┴────────────┴──────────────┴──────────────┼────────────┤
│ TOTAL│ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┘
în conformitate cu prevederile Regulamentului CE nr. 1998/2006 privind
aplicarea art. 87 şi 88 ale Tratatului CE, publicat în Jurnalul Oficial al
Comisiei Europene OJL 379/2006.
Notã!
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei
persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri.
Reprezentanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din
elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul
acestora.
În cadrul Programului vor fi acceptate numai cererile-tip de acord de
principiu pentru finanţare care sunt completate în mod corect, orice
modificare a conţinutului acesteia faţã de varianta transmisã şi publicatã în
Monitorul Oficial al României atrãgând respingerea de la finanţare.
Reprezentantul legal/Împuternicitul agentului economic *6)
Numele ........................................ Ştampila
Funcţia: ........................................
Semnãtura ........................................
Data semnãrii: ......................................
DECLARAŢIE
privind încadrarea întreprinderii în
categoria întreprinderilor mici şi mijlocii
I. Date de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Adresa sediului social
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cod unic de înregistrare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numele şi funcţia
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)
II. Tipul întreprinderii
Indicaţi, dupã caz, tipul întreprinderii:
[] Întreprindere autonomã În acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt
preluate doar din situaţia economico-financiarã a întreprinderii solicitante.
Se va completa doar declaraţia, fãrã anexa nr. 5 la procedurã.
[] Întreprindere partenerã Se va completa tabelul de mai jos pe baza
rezultatelor calculelor efectuate conform anexei nr. 5 la procedurã, precum şi
a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
[] Întreprindere legatã Se va completa tabelul de mai jos pe baza
rezultatelor calculelor efectuate conform anexei nr. 5 la procedurã, precum şi
a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Exerciţiul financiar de referinţã*2) │
├─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┤
│ Numãrul mediu anual │ Cifra de afaceri anualã │ Active totale │
│ de salariaţi │ netã (mii lei/mii euro) │ (mii lei/mii euro) │
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘
Important: Precizaţi dacã, faţã de [] Nu
exerciţiul financiar anterior, datele [] Da (în acest caz se va
financiare au înregistrat modificãri completa şi se va ataşa o
care determinã încadrarea întreprinderii declaraţie referitoare la
într-o altã categorie (respectiv exerciţiul financiar anterior)
microîntreprindere, întreprindere micã,
mijlocie sau mare).
Declar pe propria rãspundere cã datele din aceastã declaraţie şi din anexe
sunt conforme cu realitatea.
Reprezentantul legal/Împuternicitul agentului economic*3)
Numele ........................................ Ştampila
Funcţia: ......................................
Semnãtura .....................................
Data semnãrii: ................................
CALCULUL
pentru întreprinderile partenere sau legate
Secţiunile care trebuie incluse, dupã caz:
- secţiunea A, dacã întreprinderea solicitantã are cel puţin o
întreprindere partenerã (precum şi orice fişe adiţionale);
- secţiunea B, dacã întreprinderea solicitantã este legatã cu cel puţin o
întreprindere (precum şi orice fişe adiţionale).
Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã - anul 2006 │
├──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┤
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Total active │
│ │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ salariaţi │(mii lei/mii euro) │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
𗈕. Datele*1) │ │ │ │
│întreprinderii │ │ │ │
│solicitante sau │ │ │ │
│din situaţiile │ │ │ │
│financiare anuale │ │ │ │
│consolidate (se │ │ │ │
│vor introduce │ │ │ │
│datele din tabelul│ │ │ │
│B1 din secţiunea │ │ │ │
│B *2) ) │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
𗈖. Datele cumulate│ │ │ │
│*1) în mod │ │ │ │
│proporţional ale │ │ │ │
│tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor │ │ │ │
│partenere, dacã │ │ │ │
│este cazul (se vor│ │ │ │
│introduce datele │ │ │ │
│din secţiunea A) │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
𗈗. Datele cumulate│ │ │ │
│ale tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor │ │ │ │
│legate*1) (dacã │ │ │ │
│existã) - dacã nu │ │ │ │
│au fost deja │ │ │ │
│incluse prin │ │ │ │
│consolidare la │ │ │ │
│pct. 1 din acest │ │ │ │
│tabel (se vor │ │ │ │
│introduce datele │ │ │ │
│din tabelul B2 │ │ │ │
│din secţiunea B) │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
Datele incluse în secţiunea "Total" din tabel trebuie introduse în tabelul
"Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii" din anexa nr. 4
la procedurã.
SECŢIUNEA A Întreprinderi partenere
Pentru fiecare întreprindere pentru care a fost completatã "fişa de
parteneriat" [câte o fişã pentru fiecare întreprindere partenerã a
întreprinderii solicitante şi pentru orice întreprindere partenerã a oricãrei
întreprinderi legate, ale cãrei date nu au fost încã incluse în situaţiile
financiare anuale consolidate ale acelei întreprinderi legate], datele din
aceastã fişã de parteneriat trebuie sã fie introduse în tabelul de mai jos.
1. Date de identificare şi date financiare preliminare
Tabelul A.1
┌─────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬─────────┐
│Întreprinderea partenerã │ Numãrul │Cifra de │ Active │
│- Date de identificare │ mediu │ afaceri │ totale │
├──────────┬────────┬───────────┬─────────────┤anual de │ anualã │(mii lei/│
│Numele sau│ Adresa │Cod unic de│ Numele şi │salariaţi│ netã │mii euro)│
│denumirea │sediului│înregistra-│ prenumele │ │(mii lei/│ │
│întreprin-│ social │re │preşedintelui│ │mii euro)│ │
│derii │ │ │ consiliului │ │ │ │
│ │ │ │ de │ │ │ │
│ │ │ │administraţie│ │ │ │
│ │ │ │ director │ │ │ │
│ │ │ │ general sau │ │ │ │
│ │ │ │ echivalent │ │ │ │
├──────────┼────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
𗈘. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
𗈙. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
𗈚. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
𗈛. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
𗈜. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┴────────┴───────────┴─────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│Total │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┘
NOTÃ:
Aceste date sunt rezultatul unui calcul proporţional efectuat pe baza
"fişei de parteneriat", pentru fiecare întreprindere cu care întreprinderea
solicitantã este direct sau indirect partenerã.
Datele introduse în secţiunea "Total" vor fi introduse la pct. 2 din
tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate"
(referitor la întreprinderile partenere).
Aceste date rezultã din situaţiile financiare anuale consolidate şi din
alte date ale întreprinderii partenere, dacã existã, la care se adaugã în
proporţie de 100% datele întreprinderilor care sunt legate cu aceastã
întreprindere partenerã, în cazul în care acestea nu au fost deja incluse în
situaţiile financiare anuale consolidate ale întreprinderii partenere. Dacã
este necesar, adãugaţi "fişe privind legãtura dintre întreprinderi" pentru
întreprinderile care nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale
consolidate.
FIŞA DE PARTENERIAT
1. Date de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Adresa sediului social
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cod unic de înregistrare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numele, prenumele şi funcţia
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(preşedintelui consiliului de administraţie,
directorului general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprinderea legatã
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã - anul 2006 │
├──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┤
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale*2) │
│ │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ salariaţi*1) │(mii lei/mii euro) │ │
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ TOTAL│ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
NOTÃ:
Aceste date rezultã din conturile sau alte date ale întreprinderii
partenere, consolidate, dacã existã. La acestea se adaugã într-un procent de
100% datele întreprinderilor care sunt legate de aceastã întreprindere
partenerã, dacã datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate
au fost deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere.
Dacã este necesar, se va adãuga "fişa întreprinderii legate" pentru
întreprinderile care nu au fost încã incluse prin consolidare.
3. Calculul proporţional
a) Indicaţi exact proporţia deţinutã*1) de întreprinderea solicitantã (sau
de întreprinderea legatã prin intermediul cãreia se stabileşte legãtura de
parteneriat), în întreprinderea partenerã la care se referã aceastã fişã:
............................................................................
............................................................................
Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinutã de întreprinderea partenerã, la
care se referã aceastã fişã, din capitalul social al întreprinderii
solicitante (sau în întreprinderea legatã):
..............................................................................
..............................................................................
b) Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional
obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face
referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 1.
Tabelul de parteneriat - A.2
┌──────────────────────────┬─────────────┬────────────────┬──────────────────┐
│ Procent │Numãrul mediu│Cifra de afaceri│ Active totale*2) │
│ │ anual de │anualã netã (mii│(mii lei/mii euro)│
│ │ salariaţi │ lei/mii euro) │ │
│ │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼──────────────────┤
│Valoare rezultatã în urma │ │ │ │
│aplicãrii celui mai mare │ │ │ │
│procent la datele │ │ │ │
│introduse în tabelul de la│ │ │ │
│pct. 1. │ │ │ │
└──────────────────────────┴─────────────┴────────────────┴──────────────────┘
Aceste date se vor introduce în tabelul A.1.
SECŢIUNEA B Întreprinderi legate
1. Determinarea situaţiei aplicabile întreprinderii care solicitã
încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii:
[] Cazul 1: Întreprinderea solicitantã ţine situaţii financiare anuale
consolidate sau este inclusã în situaţiile financiare anuale consolidate ale
unei alte întreprinderi (tabelul B1).
[] Cazul 2: Întreprinderea solicitantã sau una ori mai multe întreprinderi
legate nu întocmeşte/întocmesc ori nu este/nu sunt inclusã/incluse în
situaţiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).
NOTÃ:
Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã derivã din
situaţiile financiare anuale şi din alte date ale acestora, consolidate dacã
este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele oricãrei eventuale
întreprinderi partenere a acelei întreprinderi legate, situatã imediat în aval
sau în amonte, dacã nu a fost deja inclusã prin consolidare *3).
2. Metode de calcul pentru fiecare caz
Cazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintã baza de
calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.
Tabelul B1
┌─────────────────────┬───────────────────┬───────────────────┐
│ Numãrul mediu anual │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ de salariaţi*4) │ anualã netã (mii │ (mii lei/mii euro)│
│ │ lei/mii euro) │ │
┌──────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└──────────────┴─────────────────────┴───────────────────┴───────────────────┘
Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor
introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi
partenere sau legate".
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├─────────────────┬─────────────────┬──────────────┬─────────────────────────┤
│ Întreprinderea │ Adresa sediului │ Cod unic de │ Numele şi prenumele │
│legatã (denumire/│ social │ înregistrare │preşedintelui consiliului│
│ date de │ │ │ de administraţie, │
│ identificare) │ │ │directorului general sau │
│ │ │ │ echivalent │
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────┼─────────────────────────┤
│ A. │ │ │ │
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────┼─────────────────────────┤
│ B. │ │ │ │
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────┼─────────────────────────┤
│ C. │ │ │ │
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────┼─────────────────────────┤
│ D. │ │ │ │
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────┼─────────────────────────┤
│ E. │ │ │ │
└─────────────────┴─────────────────┴──────────────┴─────────────────────────┘
NOTÃ:
Întreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost
încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate
partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi
o "fişã de parteneriat" trebuie adãugate la secţiunea A.
Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legatã (inclusiv prin intermediul
altor întreprinderi legate), se va completa o "fişã privind legãtura dintre
întreprinderi" şi se vor adãuga datele din situaţiile financiare anuale ale
tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2 de mai jos.
Tabelul B2
┌────────────────┬───────────────┬────────────────────┬────────────────────┐
│ Întreprinderea │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ numãrul: │ anual de │ anualã netã │ (mii lei/mii euro) │
│ │ salariaţi │ (mii lei/mii euro) │ │
├────────────────┼───────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│ 1. *) │ │ │ │
├────────────────┼───────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│ 2. *) │ │ │ │
├────────────────┼───────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│ 3. *) │ │ │ │
├────────────────┼───────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│ 4. *) │ │ │ │
├────────────────┼───────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│ 5. *) │ │ │ │
├────────────────┴───────────────┼────────────────────┼────────────────────┤
│ Total │ │ │
└────────────────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┘
NOTÃ:
Datele rezultate în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor
introduce la pct. 3 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi
partenere sau legate" (privind întreprinderile legate).
Reprezentantul legal/împuternicitul agentului economic*1)
Numele ........................................ Ştampila
Funcţia: ......................................
Semnãtura .....................................
Data semnãrii: ................................
FIŞA
privind legãtura dintre întreprinderi
nr. ........ din tabelul B2, secţiunea B
(numai pentru întreprinderile legate care nu
sunt incluse în situaţiile financiare
anuale consolidate)
1. Date de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Adresa sediului social
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cod unic de înregistrare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numele, prenumele şi funcţia
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(preşedintelui consiliului de administraţie,
directorului general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprindere
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numãrul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ de salariaţi*1) │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro)│ │
├──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ TOTAL│ │ │ │
└──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
Datele trebuie introduse în tabelul B2 din secţiunea B.
NOTÃ:
Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã sunt extrase
din situaţiile financiare anuale şi din alte date aferente acestora,
consolidate dacã este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele
oricãrei eventuale întreprinderi partenere ale întreprinderii legate, situatã
imediat în aval sau în amonte de aceasta, dacã nu au fost deja incluse în
situaţiile financiare anuale consolidate.
Acest tip de întreprinderi partenere sunt considerate ca fiind
întreprinderi direct partenere cu întreprinderea solicitantã. Datele aferente
acestora şi "fişa de parteneriat" trebuie introduse în secţiunea A.
Reprezentantul legal/împuternicitul agentului economic*2)
Numele ........................................ Ştampila
Funcţia: ......................................
Semnãtura .....................................
Data semnãrii: ................................
┌──────────────────────────────────┐
│ Numãrul notificãrii ............ │
│ │
│ Data ........................... │
└──────────────────────────────────┘
- NOTIFICARE*1) -
privind acordul de principiu pentru finanţare
DESTINATAR:
Denumirea agentului economic ..............................................
Data înregistrãrii ........................................................
Nr. de ordine în registrul comerţului .....................................
Codul unic de înregistrare ................................................
Sediul/Adresa .............................................................
Tel./Fax ..................................................................
Urmare a cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare nr. ...........
din data de .............., vã notificãm prin prezenta acordul de principiu
pentru finanţarea urmãtoarelor activitãţi şi cheltuieli aferente acestora:
┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea activitãţii*2) │ Valoarea finanţãrii aprobate de │
│ │ principiu │
│ │ - lei - │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea de tehnicã de calcul│ │
│ ............................... │ │
│ ............................... │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] realizarea unui site pe internet │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea de cititoare pentru │ │
│ cod cu bare │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea de aparate de marcat│ │
│ electronice fiscale │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea de cântare │ │
│ electronice cu/fãrã printer pentru │ │
│ etichetare inclus │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea urmãtoarelor maşini,│ │
│ utilaje şi instalaţii tehnologice: │ │
│ ................................ │ │
│ ................................ │ │
│ ................................ │ │
│ ................................ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ TOTAL*3) │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
Prezenta procedurã instituie o schemã de ajutor de minimis. Acordarea
ajutoarelor de minimis în cadrul Programului se va face numai cu respectarea
criteriilor privind ajutorul de minimis prevãzute de Regulamentul CE nr.
1.998/2006, privind aplicarea art. 87 şi 88 ale Tratatului CE.
Pragul maxim al ajutorului de minimis acordat unui operator economic,
cumulat pe parcursul ultimilor 3 ani fiscali (2 ani fiscali precedenţi şi anul
fiscal în curs), fie din surse publice naţionale, fie din surse comunitare,
este în valoare totalã de 200.000 euro.
Valoarea totalã a finanţãrii aprobate de principiu ........................
Coordonator UIP .......................................
Semnãtura .............................................
CERERE-TIP DE ELIBERARE A ALOCAŢIEI FINANCIARE NERAMBURSABILE
(Se completeazã toate rubricile din
formularul-tip în limba românã, prin tehnoredactare.)
Subscrisa ..................................., având datele de identificare
menţionate mai jos, reprezentatã legal prin dl/dna ..........................,
identificat(ã) cu B.I./C.I. seria ...... nr. ..............., eliberat la data
de ............, cu domiciliul în localitatea ........................... str.
............................. nr. ......, bl. ........, sc. ...., ap. ........
sectorul/judeţul ......................., cod poştal ................, solicit
eliberarea alocaţiei financiare nerambursabile în condiţiile prevederilor
programului aprobat prin Ordinul preşedintelui ANIMMC nr. .............../2007
Datele de identificare ale agentului economic
Denumirea agentului economic ..............................................
Data înregistrãrii ........................................................
Nr. de ordine în registrul comerţului .....................................
Codul unic de înregistrare ................................................
Sediul/adresa .............................................................
Telefon ..................... Fax ............. E-mail ....................
Cont bancar nr. (5070) .................. deschis la Trezoreria ...........
Nr. cererii tip de acord de principiu pentru finanţare. ...................
Nr. notificãrii privind acordul de principiu pentru finanţare .............
Anexez la prezenta:
a) formularul de decont prevãzut în anexa nr. 8 la procedura de
implementare a Programului, însoţit de documentele justificative prevãzute în
anexa nr. 2 la procedurã, în ordinea activitãţilor;
b) declaraţie pe propria rãspundere cã activul (activele) achiziţionate
sunt noi şi cã nu aplicã pentru acestea amortizarea acceleratã prevãzutã în
<>Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificãrile şi completãrile
ulterioare;
c) copie certificatã de pe fişa de amortizare a activului achiziţionat cu
codul de clasificare al acestuia;
d) angajamentul societãţii comerciale/persoanei fizice autorizate/
asociaţiei familiale solicitante de a raporta efectele participãrii în program
pe o perioadã de trei ani cãtre Unitatea de Implementare a Programului din
cadrul ANIMMC, conform anexei nr. 10 la procedurã;
e) lista tuturor documentelor depuse în vederea eliberãrii alocaţiei
financiare nerambursabile, anexa nr. 11 secţiunea B.
Reprezentantul legal/împuternicitul
agentului economic*1)
Numele .................................. Ştampila
Funcţia: ................................
Semnãtura ...............................
Data semnãrii: ..........................
Denumirea solicitantului/agentului economic .............................
- lei -
┌───┬──────┬──────┬─────────────────────┬────────────────────────┬─────────┐
│Nr.│Denu- │Codul │ Factura │Instrumente de platã*4) │Valoarea │
│crt│mirea │de ├──────┬──────┬───────┼────────┬───┬────┬──────┤alocaţiei│
│ │acti- │clasi-│Nr. │Datã │Valoare│Felul │Nr.│Datã│Valoa-│financia-│
│ │vitã- │ficare│factu-│factu-│facturã│documen-│ │ │rea cu│re neram-│
│ │ţii*2)│*3) │rã │rã │cu/fãrã│tului │ │ │TVA │bursabile│
│ │ │ │ │ │TVA │ │ │ │ │ │
├───┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼────────┼───┼────┼──────┼─────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────┼──────┤ │ ├───────┼────────┼───┤ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼────────┼───┼────┼──────┼─────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────┼──────┤ │ ├───────┼────────┼───┤ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼────────┼───┼────┼──────┼─────────┤
│ 3.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────┼──────┤ │ ├───────┼────────┼───┤ ├──────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴──────┴──────┴──────┼──────┼───────┼────────┴───┴────┼──────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
│ ├───────┤ │ │ │
│TOTAL │ │ │ │ │
└──────┴───────┴─────────────────┴──────┴─────────┘
Reprezentantul legal/împuternicitul agentului economic*)
Numele .................................... Ştampila
Semnãtura .................................
Funcţia: ..................................
Data semnãrii: ............................
Viza UIP**)
┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
│ │Coordonator │Verificator │Verificator │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│Nume şi prenume │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│Semnãtura │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│Data │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│Bun de platã (lei)│ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
CERERE-TIP DE RENUNŢARE TOTALÃ SAU PARŢIALÃ
A FINANŢÃRII PENTRU CARE EXISTÃ ACORD DE PRINCIPIU
(Se completeazã în cazul modificãrii uneia
dintre condiţiile în care s-a obţinut acordul
de principiu asupra finanţãrii.)
Subscrisa ........................, având datele de identificare menţionate
la secţiunea A, reprezentatã legal prin dl/dna ........................, având
calitatea de .........., renunţ la finanţarea pentru categoriile de cheltuieli
prezentate în secţiunea B.
SECŢIUNEA A
Prezentarea agentului economic
Denumirea agentului economic ..............................................
Adresa ....................................................................
Telefon ............... Fax ....................... E-mail ................
Cod poştal .....................................
Data înregistrãrii ........................................................
Nr. de ordine în registrul comerţului .....................................
Codul unic de înregistrare ................................................
Nr. cererii tip de acord de principiu pentru finanţare ....................
Nr. notificãrii ...........................................................
Valoarea totalã pentru care se solicitã renunţarea la finanţare ...........
Reprezentantul legal/împuternicitul agentului economic*1)
Numele ................................ Ştampila
Funcţia: ..............................
Semnãtura .............................
Data semnãrii: ........................
NOTÃ:
Aceastã cerere se completeazã numai în cazul în care se renunţã în
totalitate la cel puţin una din activitãţi.
SECŢIUNEA B
Cheltuieli pentru care se solicitã renunţarea la finanţare în cadrul
Programului
┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea activitãţii*2) │ Valoarea finanţãrii pentru care se │
│ │ solicitã renunţarea │
│ │ - lei - │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea de tehnicã de calcul│ │
│ ................................ │ │
│ ................................ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] realizarea unui site pe Internet │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea de cititoare pentru │ │
│ cod cu bare │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea de cântare │ │
│ electronice cu/fãrã printer pentru │ │
│ etichetare inclus │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea de aparate de marcat│ │
│ electronice fiscale │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│[] achiziţionarea urmãtoarelor maşini,│ │
│ utilaje şi instalaţii tehnologice: │ │
│ .................................. │ │
│ .................................. │ │
│ .................................. │ │
│ .................................. │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ TOTAL │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
SECŢIUNEA C
Declaraţie pe propria rãspundere
Subsemnatul(a) ............................................, identificat(ã)
........................cu B.I./C.I./paşaport seria ........ nr. ............,
eliberat la data de ..............., cu domiciliul în localitatea ............
str. .......................... nr. ....., bl. ..., sc. ........., ap .......,
sectorul/judeţul ................................, în calitate de reprezentant
legal al agentului economic ..............................., declar pe propria
rãspundere cã renunţ (total sau parţial) la finanţarea pentru care am primit
acordul de principiu al ANIMMC - notificare nr. ....................... .
Reprezentantul legal/împuternicitul agentului economic*3)
Numele ................................... Ştampila
Funcţia: .................................
Semnãtura ................................
Data semnãrii: ...........................
FORMULAR DE RAPORTARE*1)
PENTRU PROGRAMUL DE DEZVOLTARE
ŞI MODERNIZARE A ACTIVITÃŢILOR
DE COMERCIALIZARE A PRODUSELOR ŞI
SERVICIILOR DE PIAŢÃ
(Se completeazã toate rubricile
în limba românã, prin tehnoredactare.)
Perioada pentru raportare: anul .............
Datele de identificare ale societãţii
Denumirea societãţii comerciale ...........................................
Adresa ....................................................................
Telefon: ......... Fax: ............ E-mail ......... Cod poştal ..........
Data înregistrãrii societãţii comerciale ..................................
Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului (dupã caz) ...............
Codul unic de înregistrare (dupã caz) .....................................
Am accesat programul în anul bugetar 2007; cererea-tip de acord de
principiu a avut nr. ......../................. .
Notificarea de acord de principiu pentru finanţare nr. ......./.......... .
Date de raportare:
- Cifra de afaceri: .................................................. lei;
- Creşterea cifrei de afaceri faţã de anul anterior .....................%;
- Profitul brut ...................................................... lei;
- Creşterea profitului brut faţã de anul anterior .......................%;
- Numãrul mediu anual de personal: ...................................... ;
- Creşterea numãrului mediu anual faţã de anul anterior .................%;
- Numãr de contracte încheiate ...........................................;
- Creşterea numãrului de contracte încheiate faţã de anul anterior ......%;
- Încadrarea calitativã a activitãţii prin noua prezentare ..............%.
Subsemnatul/Subsemnata ......................., identificat/identificatã cu
actul de identitate seria ....... nr. ......, eliberat de ......... la data de
............, cu domiciliul în localitatea ................., str. ...........
nr. ...... bl. ....., sc. ......, ap. ......, sectorul/judeţul ..............,
în calitate de reprezentant legal al societãţii comerciale ..................,
declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile furnizate şi consemnate în
prezentul formular sunt corecte şi complete.
Reprezentantul legal /împuternicitul agentului economic*2)
Numele ................................. Ştampila
Funcţia: ...............................
Semnãtura ..............................
Data semnãrii: .........................
OPIS*)
SECŢIUNEA A - Documente care însoţesc cererea-tip de acord de principiu
pentru finanţare:
┌───────┐
1. certificatul constatator, în original, emis de oficiul │ │
registrului comerţului de pe lângã tribunalul din raza │ │
teritorialã a sediului întreprinderii (termen de valabilitate │ │
30 de zile calendaristice de la data eliberãrii), care va │ │
cuprinde: ├───────┤
[] datele de identificare ale societãţii; │ │
├───────┤
[] codul unic de înregistrare; │ │
├───────┤
[] acţionarii/asociaţii; │ │
├───────┤
[] reprezentanţii legali ai societãţii; │ │
├───────┤
[] domeniul de activitate principal şi domeniile de │ │
activitate secundare; │ │
├───────┤
[] punctele de lucru şi alte sedii secundare ale │ │
societãţii; │ │
├───────┤
[] situaţia societãţii (dacã este în stare de funcţionare, │ │
dizolvare, reorganizare judiciarã, lichidare, insolvenţã, │ │
faliment sau suspendare temporarã a activitãţii); │ │
2. declaraţie pe propria rãspundere privind încadrarea │ │
societãţii pentru anul fiscal 2006, cuprinzând: numãrul mediu │ │
anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele │ │
totale, anexa nr. 4 şi anexa nr. 5 la procedurã; ├───────┤
3*1). certificatul fiscal privind îndeplinirea obligaţiilor de │ │
platã cãtre bugetul general consolidat , în original sau în copie │ │
legalizatã, eliberat de cãtre direcţiile generale teritoriale ale │ │
finanţelor publice pentru sediul social şi toate punctele de │ │
lucru cu personalitate juridicã, în termen de valabilitate la │ │
data depunerii dosarului; ├───────┤
4*2). certificatul de atestare fiscalã privind îndeplinirea │ │
obligaţiilor de platã cãtre bugetele locale, în original sau în │ │
copie legalizatã, eliberat de cãtre direcţiile de impozite şi │ │
taxe locale din cadrul primãriilor din raza/razele teritoriale │ │
unde societatea îşi desfãşoarã activitatea, pentru sediul social │ │
şi toate punctele de lucru, în termen de valabilitate la data │ │
depunerii dosarului; ├───────┤
5. împuternicirea reprezentantului legal societãţii │ │
solicitante, care semneazã documentele din cadrul programului; │ │
6. copia certificatã a buletinului de identitate/cãrţii de │ │
identitate a împuternicitului. └───────┘
SECŢIUNEA B - Documente care însoţesc cererea-tip de eliberare
a alocaţiei financiare nerambursabile:
┌───────┐
a) formularul de decont prevãzut în anexa nr. 8, însoţit de │ │
documentele justificative, în original şi în copie certificatã, │ │
prevãzute în anexa nr. 2 la procedurã; │ │
├───────┤
b) declaraţie pe propria rãspundere cã activul (activele) │ │
achiziţionate sunt noi şi cã nu aplicã pentru acestea amortizarea │ │
acceleratã prevãzutã în <>Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, │ │
cu modificãrile şi completãrile ulterioare; │ │
├───────┤
c) copie certificatã de pe fişa de amortizare a activului │ │
achiziţionat, cu codul de clasificare al acestuia; │ │
├───────┤
d) angajamentul persoanei juridice/persoanei fizice │ │
autorizate/asociaţiei familiale solicitante de a raporta efectele │ │
participãrii în program pe o perioadã de trei ani cãtre Unitatea │ │
de Implementare a Programului din cadrul ANIMMC, conform anexei │ │
nr. 10 la procedurã. └───────┘
Reprezentantul legal /împuternicitul agentului economic*3)
Numele ............................. Ştampila
Funcţia: ...........................
Semnãtura ..........................
Data semnãrii: .....................
LISTA
oficiilor teritoriale ale întreprinderilor
mici şi mijlocii şi cooperaţie
┌───┬──────────────────┬───────────────────────────────────────┬─────────────┐
│Nr.│ OTIMMC │ Adresa │ Telefon │
│crt│ │ │ │
├───┼──────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 1.│ BRAŞOV │Str. Prahova nr. 2, Braşov, C.P.500209 │ 0368-434154 │
├───┼──────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 2.│ CLUJ │Str. Horea nr. 13, Cluj-Napoca, │ 0264-487224 │
│ │ │C.P.400174 │ 0264-487244 │
├───┼──────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 3.│ CONSTANŢA │Bd. Tomis nr. 79-81, et.1, cod 900669, │ 0241-661253 │
│ │ │Constanţa, C.P.900669 │ 0241-661254 │
├───┼──────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 4.│ CRAIOVA │Str. Sfinţii Apostoli nr. 72, Craiova, │ 0251-510785 │
│ │ │C.P.200501 │ │
├───┼──────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 5.│ GALAŢI │Str. Prelungirea Traian nr. 1, bl. │ 0236-416610 │
│ │ │Pescãruş, tronson C, parter, Galaţi, │ │
│ │ │C.P.800037 │ │
├───┼──────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 6.│ IAŞI │Str.Doamna Elena nr. 61A, et.2, Iaşi, │ 0232-261101 │
│ │ │C.P.700398 │ 0332-805078 │
│ │ │ │ 0332-805079 │
├───┼──────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 7.│ TÂRGU MUREŞ │Piaţa Victoriei nr. 5, et.2, Târgu │ 0265-311660 │
│ │ │Mureş, C.P.540029 │ │
├───┼──────────────────┼───────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 8.│ TIMIŞOARA │Bd. Revoluţiei nr. 8, Timişoara, │ 0256-292739 │
│ │ │C.P.300024 │ │
└───┴──────────────────┴───────────────────────────────────────┴─────────────┘