Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 512 din 2 septembrie 2015  privind punerea în aplicare a Regulamentului pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare, funcţionare şi procedură al Consiliului Concurenţei, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 101/2012    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 512 din 2 septembrie 2015 privind punerea în aplicare a Regulamentului pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare, funcţionare şi procedură al Consiliului Concurenţei, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 101/2012

EMITENT: CONSILIUL CONCURENŢEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 676 din 4 septembrie 2015

    În baza prevederilor art. 19 alin. (4) lit. d), ale art. 26 alin. (1), precum şi ale art. 27 alin. (1) din Legea concurenţei nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Consiliului Concurenţei emite următorul ordin:

    ART. 1
    În urma adoptării în Plenul Consiliului Concurenţei se pune în aplicare Regulamentul pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare, funcţionare şi procedură al Consiliului Concurenţei, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 101/2012, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 113 din 14 februarie 2012, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Compartimentele de specialitate din cadrul Consiliului Concurenţei vor urmări punerea în aplicare a prevederilor prezentului ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.

            Preşedintele Consiliului Concurenţei,
                  Bogdan Marius Chiriţoiu

    Bucureşti, 2 septembrie 2015.
    Nr. 512.

    ANEXĂ

                        REGULAMENT
         pentru modificarea şi completarea Regulamentului
     de organizare, funcţionare şi procedură al Consiliului
     Concurenţei, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui
              Consiliului Concurenţei nr. 101/2012

    În temeiul art. 26 alin. (1) din Legea concurenţei nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

    Consiliul Concurenţei adoptă prezentul regulament.

    ARTICOL UNIC
    Regulamentul de organizare, funcţionare şi procedură al Consiliului Concurenţei, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 101/2012, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 113 din 14 februarie 2012, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. Articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 2. - Consiliul Concurenţei are atribuţii privind protecţia, menţinerea şi stimularea concurenţei şi a unui mediu concurenţial normal, în vederea promovării intereselor consumatorilor."

    2. La articolul 4, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 4. - (1) Potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2011, Consiliul de supraveghere din domeniul feroviar, denumit în continuare Consiliul feroviar, funcţionează în cadrul Consiliului Concurenţei şi este organizat ca o structură fără personalitate juridică."

    3. La articolul 6, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Organe de conducere din cadrul Consiliului Concurenţei sunt preşedintele, directorul general, secretarul general, secretar general adjunct, directorii şi şefii de serviciu."

    4. La articolul 7, după alineatul (1) se introduc două noi alineate, alineatele (1^1) şi (1^2), cu următorul cuprins:
    "(1^1) În cadrul direcţiilor se pot constitui, prin ordin al preşedintelui Consiliului Concurenţei, şi alte servicii, birouri şi compartimente, cu respectarea reglementărilor legale.
    (1^2) În organizarea Consiliului Concurenţei funcţionează un director general, subordonat direct preşedintelui Consiliului Concurenţei."

    5. La articolul 7, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) În organizarea Consiliului Concurenţei funcţionează un secretar general şi un secretar general adjunct."

    6. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 8. - (1) La Consiliul Concurenţei sunt încadrate următoarele categorii de personal: funcţionari publici de specialitate, funcţionari publici pe funcţii publice generale, manageri publici şi personal contractual. Funcţia publică de specialitate este cea de inspector de concurenţă.
    (2) Activitatea desfăşurată în cadrul Consiliului Concurenţei de către angajaţii Consiliului Concurenţei cu studii superioare juridice, economice sau altă specialitate constituie, după caz, vechime în specialitatea juridică, economică, respectiv altă specialitate, corespunzător studiilor absolvite.
    (3) Pentru realizarea obiectivelor şi atribuţiilor sale generale şi specifice, Consiliul Concurenţei poate colabora cu specialişti în diverse domenii de activitate, prin încheierea de convenţii civile sau contracte individuale de muncă cu timp parţial, după caz, în condiţiile legii. De asemenea poate solicita şi primi sprijin din partea altor instituţii specializate ale statului."

    7. La articolul 9 alineatul (1), după litera g) se introduc două noi litere, literele g^1) şi g^2), cu următorul cuprins:
    "g^1) emite recomandări către mediul de afaceri, autorităţile publice sau consumatori, pentru facilitarea dezvoltării pieţei şi a concurenţei în cazul constatării unor disfuncţionalităţi ale pieţei în cadrul unei investigaţii privind un anumit sector economic;
    g^2) impune, prin decizie, măsurile necesare, adecvate şi proporţionale pentru remedierea disfuncţionalităţilor pieţei constatate în cadrul unei investigaţii privind un anumit sector economic;"

    8. La articolul 9 alineatul (1), după litera i) se introduce o nouă literă, litera i^1), cu următorul cuprins:
    "i^1) decide asupra cererilor întreprinderilor privind recunoaşterea de către acestea a răspunderii pentru săvârşirea faptelor anticoncurenţiale în conformitate cu prevederile instrucţiunilor privind individualizarea sancţiunilor pentru practici anticoncurenţiale;"

    9. La articolul 9 alineatul (1), litera j) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "j) emite avize sau puncte de vedere pentru proiectele de acte normative, proiectele de documente de politici publice, care pot avea impact anticoncurenţial, şi poate recomanda modificarea acestora;"

    10. La articolul 9, după alineatul(2) se introduce un nou alineat, alineatul (2^1), cu următorul cuprins:
    "(2^1) În situaţii de excepţie, pentru cazurile cu un grad de complexitate ridicat, Plenul Consiliului Concurenţei constată şi sancţionează contravenţiile prevăzute de lege în competenţa decizională a comisiei, la cererea motivată a cel puţin unui membru al acesteia."

    11. La articolul 9, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) După finalizarea raportului de investigaţie, înainte de transmiterea acestuia părţilor implicate, Plenul Consiliului Concurenţei poate delega, în funcţie de complexitatea cazului, către o comisie formată din 3 membri ai plenului examinarea acestuia şi luarea deciziilor corespunzătoare. Hotărârea plenului de delegare a atribuţiilor şi de desemnare a componenţei comisiei va fi pusă în aplicare prin ordin al preşedintelui Consiliului Concurenţei. Atunci când în componenţa comisiei intră preşedintele Consiliului Concurenţei, acesta va conduce şedinţa de audieri, iar, dacă în componenţă intră unul dintre vicepreşedinţi, şedinţa va fi condusă de către vicepreşedinte."

    12. La articolul 10, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Plenul Consiliului Concurenţei poate delega către o comisie formată din 3 membri ai Plenului Consiliului Concurenţei examinarea rapoartelor de investigaţie şi decizia asupra măsurilor de luat, analiza autorizărilor concentrărilor economice, precum şi a punctelor de vedere, a recomandărilor şi avizelor formulate în realizarea atribuţiilor prevăzute de lege. Prin ordinul de stabilire a componenţei comisiei preşedintele Consiliului Concurenţei va desemna pe unul dintre membrii acesteia pentru a conduce lucrările. La cererea motivată a cel puţin unui membru al comisiei sau a preşedintelui Consiliului Concurenţei, cazul cu care aceasta a fost învestită este supus atenţiei Plenului Consiliului Concurenţei, care va decide."

    13. La articolul 11 alineatul (1), după litera e) se introduce o nouă literă, litera e^1), cu următorul cuprins:
    "e^1) poate solicita analizarea în plen a unui caz aflat spre soluţionare în competenţa unei comisii;"

    14. La articolul 11 alineatul (1), literele f), i) şi k) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "f) dispune, prin ordin, efectuarea investigaţiilor pe baza hotărârii luate de plen sau comisie, desemnând raportorul, la propunerea directorului general, şi poate recomanda un termen de finalizare a investigaţiei;
    ..............................................................
    i) permite părţilor în cauză consultarea dosarului de investigaţie şi obţinerea, în format electronic, de copii şi extrase ale actelor procedurii de investigaţie;
    ..............................................................
    k) fixează data până la care trebuie trimise observaţiile părţilor implicate în procedura de investigaţie, cu privire la conţinutul raportului de investigaţie, respectiv, data audierii, după caz;"

    15. La articolul 11 alineatul (1), litera ş) se abrogă.

    16. La articolul 11, alineatele (2) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) Preşedintele Consiliului Concurenţei poate delega puteri de reprezentare, prin ordin, oricăruia dintre vicepreşedinţi, consilierii de concurenţă, directorului general, directori, inspectorii de concurenţă sau oricăror altor salariaţi, mandatul trebuind să menţioneze expres puterile delegate şi durata exercitării lor.
    (3) În caz de absenţă ori de indisponibilitate a preşedintelui, reprezentarea legală a Consiliului Concurenţei revine unuia dintre vicepreşedinţi sau, în lipsa acestora, unui alt membru al Plenului Consiliului Concurenţei, înlocuitorul fiind desemnat prin ordin al preşedintelui pe durata absenţei sau a indisponibilităţii sale."

    17. După articolul 11 se introduce un nou articol, articolul 11^1, cu următorul cuprins:
    "Art. 11^1. - Directorul general din Consiliul Concurenţei are următoarele atribuţii:
    a) coordonează implementarea obiectivelor strategice ale Consiliului Concurenţei;
    b) coordonează derularea proceselor şi a procedurilor de lucru care guvernează activitatea Consiliului Concurenţei, atât faţă de Plenul Consiliului Concurenţei, cât şi faţă de părţile implicate în procedurile Consiliului Concurenţei;
    c) aplică strategia generală stabilită în Plenul Consiliului Concurenţei;
    d) urmăreşte respectarea regulilor procedurale, inclusiv dreptul la apărare al părţilor implicate şi dreptul terţilor de a lua parte la procedurile Consiliului Concurenţei;
    e) conduce, coordonează şi gestionează activitatea operaţională a direcţiilor şi compartimentelor din subordine;

    f) avizează documentele elaborate în cadrul direcţiilor şi compartimentelor pe care le coordonează, precum şi ordinele preşedintelui Consiliului Concurenţei care se referă la activitatea acestor direcţii şi compartimente;
    g) verifică stadiul de operare exactă a fiecărui caz instrumentat de către direcţiile şi compartimentele din structura organizatorică a Consiliului Concurenţei;
    h) solicită date şi documente direcţiilor şi compartimentelor din structura organizatorică a instituţiei, conform însărcinărilor primite de la preşedintele Consiliului Concurenţei, având acces la documentele care circulă în cadrul direcţiilor şi compartimentelor din structura organizatorică a Consiliului Concurenţei;
    i) urmăreşte prezentarea documentelor şi soluţionarea cazurilor în cadrul termenelor legale de către direcţiile şi compartimentele din structura organizatorică a instituţiei, precum şi armonizarea programelor intercompartimentale;
    j) solicită îndeplinirea oricăror activităţi de către personalul, direcţiile şi compartimentele din subordine, în vederea îndeplinirii sarcinilor încredinţate de către preşedintele Consiliului Concurenţei;
    k) coordonează, îndrumă, supraveghează şi raportează preşedintelui Consiliului Concurenţei modul în care sarcinile, dispoziţiile şi hotărârile luate la nivelul conducerii instituţiei sunt puse în aplicare de către direcţiile şi compartimentele din structura organizatorică a instituţiei;
    l) propune preşedintelui Consiliului Concurenţei desemnarea raportorilor în cazurile investigate de Consiliul Concurenţei;
    m) asistă şi îndrumă preşedintele şi Plenul Consiliului Concurenţei în respectarea procedurilor de lucru ale Consiliului Concurenţei;
    n) realizează informări, analize şi rapoarte solicitate de către preşedinte sau plen;
    o) face propuneri de îmbunătăţire a activităţii Consiliului Concurenţei;
    p) participă la şedinţele Plenului Consiliului Concurenţei, fără drept de vot, şi contrasemnează deciziile şi avizele emise de Plenul Consiliului Concurenţei;
    q) îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin dispoziţia preşedintelui Consiliului Concurenţei."

    18. Articolul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 12. - În vederea exercitării atribuţiilor sale, Consiliul Concurenţei dispune de aparatul propriu, alcătuit din secretar general, secretar general adjunct, director general, direcţii, servicii şi compartimente, conform organigramei prevăzute în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul regulament."

    19. La articolul 13, alineatele (2), (4), (5) şi (6) se modifică şi vor avea următorul cuprins :
    "(2) În cadrul Consiliului Concurenţei funcţionează Serviciul carteluri.
    ....................................................................
    (4) Direcţia buget, Direcţia resurse umane, Direcţia administrativă şi Compartimentul manageri publici se află în subordinea secretarului general. Preşedintele stabileşte, prin ordin, compartimentele şi activităţile coordonate de secretarul general şi secretarul general adjunct.
    (5) Direcţia relaţii externe şi comunicare şi Direcţia juridic-contencios sunt subordonate direct preşedintelui Consiliului Concurenţei. Direcţia bunuri de consum, Direcţia servicii, Direcţia industrie şi energie, Direcţia ajutor de stat, Direcţia teritorială, Direcţia licitaţii şi petiţii, Direcţia cercetare-sinteze şi Serviciul carteluri sunt subordonate direct directorului general, care este subordonat direct preşedintelui Consiliului Concurenţei.
    (6) În cadrul Consiliului Concurenţei funcţionează Compartimentul audit public intern, Compartimentul documente clasificate şi Compartimentul asistenţă plen, subordonate direct preşedintelui Consiliului Concurenţei."

    20. La articolul 14, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a^1), cu următorul cuprins:
    "a^1) îndeplinirea obiectivelor şi activităţilor prevăzute în planurile anuale de acţiuni;"

    21. La articolul 14, litera k) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "k) elaborarea propunerilor în vederea emiterii de avize sau puncte de vedere pentru proiectele de acte normative, proiectele de documente de politici publice care pot avea impact anticoncurenţial, cu posibilitatea recomandării modificării acestora;"

    22. La articolul 15, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a^1), cu următorul cuprins:
    "a^1) îndeplinirea obiectivelor şi activităţilor prevăzute în planurile anuale de acţiuni;"

    23. La articolul 16 alineatul (1), după litera r) se introduce o nouă literă, litera r^1), cu următorul cuprins:
    "r^1) îndeplinirea obiectivelor şi activităţilor prevăzute în planurile anuale de acţiuni;"

    24. La articolul 17, după litera e) se introduc trei noi litere, literele e^1), e^2) şi e^3), cu următorul cuprins:
    "e^1) asigură schimbul de date informatizat cu alte instituţii conform protocoalelor de colaborare;
    e^2) participă, alături de celelalte direcţii, la elaborarea, definirea, conducerea şi implementarea proiectelor Consiliului Concurenţei, prin asigurarea expertizei de specialitate;
    e^3) asigură asistenţă de specialitate pentru derularea de către direcţiile şi compartimentele din subordinea secretarului general a procedurilor cu specific TIC sau de analiză economică;"

    25. La articolul 17, literele g) şi h) se abrogă.

    26. La articolul 17, litera i) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "i) creează şi dezvoltă baze de date privind piaţa unor produse şi servicii, utile compartimentelor de specialitate pentru identificarea şi catalogarea pieţelor relevante;"

    27. La articolul 17, literele j) şi k) se abrogă.

    28. La articolul 17, litera l) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "l) întocmeşte periodic situaţii statistice şi sinteze privind lucrările şi cazurile instrumentate de direcţiile, serviciile, compartimentele de specialitate din cadrul Consiliului Concurenţei;"

    29. La articolul 17, după litera n) se introduce o nouă literă, litera n^1), cu următorul cuprins:
    "n^1) îndeplineşte obiectivele şi activităţile generale prevăzute în planurile anuale de acţiuni;"

    30. La articolul 17, literele o), p) şi r) se abrogă.

    31. La articolul 17, după litera r) se introduc două noi litere, literele r^1) şi r^2), cu următorul cuprins:
    "r^1) asigură diseminarea la nivelul Consiliului Concurenţei a rezultatelor activităţii de cercetare sau de IT, prin intermediul cursurilor şi seminarelor interne;
    r^2) asigură diseminarea internă a subiectelor relevante din zona teoriei microeconomice, a analizei şi modelării economice, a analizei statistice şi econometrice sau domeniului IT;"

    32. Articolul 18 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 18. - (1) Direcţia juridic-contencios are următoarele atribuţii:
    a) acordă consultanţă de specialitate membrilor Plenului Consiliului Concurenţei şi personalului din direcţiile de specialitate şi din Serviciul carteluri;
    b) acordă consultanţă juridică direcţiilor din subordinea secretarului general;
    c) reprezintă Consiliul Concurenţei în faţa instanţelor judecătoreşti, aceasta incluzând activitatea de întocmire şi semnare a întâmpinărilor, răspunsurilor la întâmpinare, notelor de şedinţă, concluziilor scrise, precum şi activitatea ce ţine de pledarea cauzelor în faţa instanţelor judecătoreşti;
    d) întocmeşte cererile de chemare în judecată şi căile de atac ordinare şi/sau extraordinare împotriva hotărârilor judecătoreşti ce vor fi semnate de către preşedintele Consiliului Concurenţei ori înlocuitorul acestuia;
    e) colaborează cu inspectorii de concurenţă care au instrumentat cazurile aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti, în vederea îndeplinirii activităţii de reprezentare a Consiliului Concurenţei în faţa instanţelor judecătoreşti;
    f) colaborează cu direcţiile de specialitate din cadrul Consiliului Concurenţei la efectuarea de inspecţii;
    g) difuzează în interiorul instituţiei informări periodice privind actele normative care reglementează concurenţa sau care au incidenţă asupra mediului concurenţial şi contribuie la crearea bazei centralizate de date şi documente a instituţiei;
    h) avizează în prealabil pentru legalitate deciziile Consiliului Concurenţei, ordinele preşedintelui Consiliului Concurenţei, contractele de achiziţie publică, precum şi alte acte juridice pentru care legislaţia prevede obligaţia avizării de legalitate;
    i) colaborează cu celelalte compartimente de specialitate la redactarea actelor emise de Consiliul Concurenţei şi de preşedintele acestuia;
    j) efectuează cercetări de doctrină şi jurisprudenţă în domeniul concurenţei în dosarele aflate pe rolul instanţelor de judecată în care Consiliul Concurenţei este parte;
    k) participă la elaborarea proiectului de raport anual al Consiliului Concurenţei, în colaborare cu direcţiile de specialitate şi direcţiile şi compartimentele din subordinea secretarului general;
    l) asigură obţinerea avizelor şi a aprobărilor legale de la Consiliul Legislativ şi de la alte organe, potrivit dispoziţiilor legale;
    m) transmite spre informare organelor de executare fiscală hotărârile judecătoreşti executorii/definitive care vizează venituri bugetare sub forma amenzilor contravenţionale aplicate de Consiliul Concurenţei;
    n) aplică strategia generală stabilită în Plenul Consiliului Concurenţei;
    o) îndeplineşte obiectivele şi activităţile prevăzute în planurile anuale de acţiuni;
    p) îndeplineşte orice alte sarcini dispuse de către preşedinte, specifice activităţii direcţiei.
    (2) Activitatea desfăşurată în cadrul direcţiei de către inspectorii de concurenţă cu studii superioare juridice constituie vechime în muncă juridică în sensul prevederilor art. 7 din Legea nr. 514/2003 privind organizarea şi exercitarea profesiei de consilier juridic, cu completările ulterioare."

    33. La articolul 19 alineatul (1), după litera r) se introduce o nouă literă, litera r^1), cu următorul cuprins:
    "r^1) îndeplineşte obiectivele şi activităţile prevăzute în planurile anuale de acţiuni;"

    34. La articolul 20 alineatul (1) litera A, după litera k) se introduce o nouă literă, litera k^1), cu următorul cuprins:
    "k^1) îndeplineşte obiectivele şi activităţile prevăzute în planurile anuale de acţiuni;"

    35. La articolul 21, literele b) şi h) se abrogă.

    36. La articolul 21, litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "c) solicită date şi documente structurilor din cadrul Consiliului Concurenţei, conform însărcinărilor primite de la preşedinte, şi urmăreşte soluţionarea şi prezentarea la termen a acestora;"

    37. La articolul 22, litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "d) întocmeşte procesele-verbale ale şedinţelor în plen şi în comisii ale Consiliului Concurenţei, precum şi ale şedinţelor de audiere şi asigură consultarea acestora;"

    38. Articolul 24 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 24. - Compartimentul documente clasificate are următoarele atribuţii:
    a) gestionează informaţiile clasificate din cadrul Consiliului Concurenţei şi este responsabil cu protecţia personalului şi securitatea documentelor clasificate;
    b) asigură relaţionarea cu autorităţile şi instituţiile statului care au atribuţii pe linia protecţiei informaţiilor clasificate."

    39. Titlul Secţiunii a 3-a se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "SECŢIUNEA a 3-a
    Atribuţiile secretarului general şi ale secretarului general adjunct"

    40. Articolul 26 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 26. - (1) În subordinea secretarului general funcţionează Direcţia buget, Direcţia resurse umane, Direcţia administrativă şi Compartimentul manageri publici.
    (2) Secretarul general este subordonat preşedintelui Consiliului Concurenţei şi are relaţii funcţionale cu structurile din cadrul Consiliului Concurenţei, cu organe ale administraţiei publice centrale şi locale în aria sa de activitate, precum şi cu furnizori de bunuri şi servicii.
    (3) În activitatea sa, secretarul general este ajutat de un secretar general adjunct."

    41. La articolul 27 alineatul (1), literele e), i), j), k), l) şi m) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "e) urmăresc îndeplinirea activităţilor şi obiectivelor stabilite compartimentelor din subordine;
    ......................................................................
    i) propun măsuri ce trebuie luate cu privire la circulaţia şi transferul bunurilor;
    j) propun măsuri pentru efectuarea inventarierii anuale a tuturor bunurilor din patrimoniul Consiliului Concurenţei;
    k) urmăresc punerea în practică a proceselor-verbale de sancţionare şi a deciziilor Consiliului Concurenţei privind sancţionarea întreprinderilor pentru încălcarea prevederilor legii concurenţei, precum şi a deciziilor de autorizare a concentrărilor economice;
    l) propun angajarea, avansarea în funcţie şi grade profesionale, sancţionarea disciplinară şi eliberarea din funcţie a salariaţilor din direcţiile şi serviciile ce intră în subordinea directă a acestuia;
    m) stabilesc modul de utilizare şi de arhivare a registrelor;"

    42. La articolul 27 alineatul (1), după litera m) se introduce o nouă literă, litera m^1), cu următorul cuprins:
    "m^1) avizează proiectele derulate în cadrul instituţiei, conform competenţelor pe care le au;"

    43. La articolul 27, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Preşedintele stabileşte prin ordin compartimentele şi activităţile coordonate de secretarul general şi secretarul general adjunct."

    44. La articolul 29, litera q) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "q) urmăreşte încasarea tarifelor de notificare şi a taxelor concentrărilor economice, conform deciziilor emise de Consiliul Concurenţei, şi gestionează contul de disponibil din sume colectate pentru bugetul de stat;"

    45. La articolul 29, după litera q) se introduc trei noi litere, literele q^1), q^2) şi q^3), cu următorul cuprins:
    "q^1) urmăreşte încasarea amenzilor dispuse de Consiliul Concurenţei prin decizii şi procese-verbale de sancţionare;
    q^2) solicită trezoreriilor confirmarea plăţilor, reprezentând amenzi, efectuate de operatorii economici prin ordine de plată;
    q^3) colaborează cu direcţiile de specialitate în vederea respectării prevederilor protocolului de colaborare încheiat cu Agenţia Naţională de Administrare Fiscală privind executarea creanţelor bugetare provenite din aplicarea sancţiunilor de către Consiliul Concurenţei;"

    46. La articolul 29, litera s) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "s) îndeplineşte şi alte sarcini încredinţate de preşedintele Consiliului Concurenţei, secretarul general sau secretarul general adjunct."

    47. La articolul 30, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a^1), cu următorul cuprins:
    "a^1) organizează stagiile de pregătire practică în cadrul instituţiei;"

    48. La articolul 30, litera b) se abrogă.

    49. La articolul 30, după litera c) se introduce o nouă literă, litera c^1), cu următorul cuprins:
    "c^1) întocmeşte situaţii statistice privind locurile de muncă vacante (trimestrial), privind numărul de posturi şi fondul de salarii, din cadrul Consiliului Concurenţei (semestrial);"

    50. La articolul 30, după litera g) se introduce o nouă literă, litera g^1), cu următorul cuprins:
    "g^1) participă la promovarea în mediul on-line şi prin alte mijloace de promovare a activităţilor de recrutare şi a activităţilor care contribuie la îmbunătăţirea proceselor de selecţie de resurse umane;"

    51. La articolul 30, literele h), r) şi x) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "h) organizează şi asigură derularea, conform prevederilor legale în vigoare, a procesului de recrutare şi selecţie de personal;
    ....................................................................
    r) asigură aplicarea prevederilor legale privind declaraţiile de avere şi interese, respectiv primirea, procesarea şi transmiterea acestora către Agenţia Naţională de Integritate, precum şi publicarea lor pe pagina de internet a instituţiei;
    ....................................................................
    x) îndeplineşte şi alte sarcini încredinţate de preşedintele Consiliului Concurenţei, secretarul general sau secretarul general adjunct;"

    52. La articolul 30, după litera w) se introduc două noi litere, literele w^1) şi w^2), cu următorul cuprins:
    "w^1) formulează puncte de vedere în domeniul resurselor umane;
    w^2) derulează demersurile necesare obţinerii documentelor pentru angajaţii instituţiei care desfăşoară activităţi în cadrul organismelor internaţionale;"

    53. Articolul 31 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 31. - Direcţia administrativă are următoarele atribuţii:
    a) întocmeşte programul achiziţiilor publice de produse, servicii şi lucrări pe baza necesităţilor obiective transmise de direcţiile Consiliului Concurenţei;
    b) elaborează şi întocmeşte documentaţia pentru achiziţiile publice de bunuri, servicii şi lucrări, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
    c) elaborează şi urmăreşte încheierea contractelor şi comenzilor de achiziţii publice şi răspunde de gestionarea acestora;
    d) realizează achiziţia de bunuri, servicii şi lucrări prin aplicarea procedurilor de achiziţie sau prin achiziţie directă, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
    e) recepţionează produsele şi serviciile achiziţionate şi face parte din comisia de recepţie a lucrărilor achiziţionate;
    f) întocmeşte documentaţia către Regia Autonomă «Monitorul Oficial» pentru publicarea ordinelor şi deciziilor emise de Consiliul Concurenţei;
    g) verifică şi avizează facturile emise de furnizori sau prestatori;
    h) întocmeşte normele de consum pentru furnituri de birou pentru toate direcţiile instituţiei;
    i) asigură condiţiile optime de desfăşurare a activităţii instituţiei în spaţiul alocat de către deţinătorul spaţiului prin gestionarea contractului de prestări servicii şi utilităţi şi asigurarea legăturii cu personalul de intervenţie, respectiv instalatori, electricieni etc.;
    j) participă la inventarierea anuală a materialelor, mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar;
    k) asigură recepţia, gestionarea şi eliberarea materialelor din magazia de materiale în conformitate cu normele de consum şi referatele aprobate;
    l) asigură gestionarea şi întreţinerea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar în folosinţă din evidenţele contabile ale Consiliului Concurenţei;
    m) asigură gestionarea şi eliberarea materialelor din magazia de materiale în conformitate cu normele de consum aprobate şi referatele aprobate;
    n) se ocupă de rezervarea şi pregătirea sălilor pentru şedinţele de audieri;
    o) gestionează şi răspunde de buna funcţionare a parcului auto, asigurând atât realizarea reviziilor şi reparaţiilor pentru autoturisme, cât şi punerea la dispoziţie a mijloacelor de transport necesare realizării activităţilor specifice Consiliului Concurenţei;
    p) răspunde de achiziţia, gestionarea, eliberarea bonurilor valorice de carburant auto şi de urmărirea privind încadrarea în consumul normat de carburant;
    q) asigură organizarea şi desfăşurarea, potrivit legislaţiei în vigoare, a instructajelor angajaţilor instituţiei în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi al prevenirii şi stingerii incendiilor;
    r) organizează şi gestionează arhiva Consiliului Concurenţei potrivit prevederilor Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, republicată;
    s) distribuie corespondenţa sosită şi asigură predarea acesteia către cabinetul preşedintelui şi înregistrează documentele aferente în registrele dedicate;
    ş) primeşte, înregistrează şi asigură evidenţa, distribuţia şi circulaţia corespondenţei şi a altor documente;
    t) organizează şi desfăşoară activităţile de protocol la nivelul instituţiei;
    ţ) asigură sprijin direcţiilor de specialitate în vederea acordării accesului la dosar şi fotocopierii documentelor;
    u) îndeplineşte şi alte sarcini încredinţate de preşedintele Consiliului Concurenţei, secretarul general sau secretarul general adjunct."

    54. Articolul 32 se abrogă;

    55. La articolul 33, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(5) În cazul întâlnirilor care au loc între reprezentanţii Consiliului Concurenţei şi părţile sau reprezentanţii împuterniciţi ai acestora, în situaţia în care are loc o analiză preliminară ori o investigaţie privind posibila săvârşire a unor practici anticoncurenţiale, vor fi întocmite procese-verbale în care vor fi consemnate succint: iniţiatorul întâlnirii, scopul acesteia şi aspectele discutate. În general, procesele-verbale vor fi semnate doar de reprezentanţii Consiliului Concurenţei şi vor reprezenta documente interne, cu excepţia situaţiilor în care se impune ca toate persoanele prezente la întâlnire să semneze respectivul proces-verbal, iar acesta să poată fi folosit ca material probatoriu, cum ar fi, de exemplu, declaraţiile obţinute în cadrul investigaţiilor."

    56. La articolul 40 alineatul (1), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "b) din oficiu."

    57. La articolul 40, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:
    "(5) În vederea utilizării raţionale a resurselor pentru declanşarea şi efectuarea investigaţiilor, Consiliul Concurenţei poate prioritiza cazurile în funcţie de potenţialul impact asupra concurenţei efective, de interesul general al consumatorilor sau de importanţa strategică a sectorului economic vizat."

    58. La articolul 41, alineatele (2) şi (6) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) Raportorul este numit prin ordin al preşedintelui Consiliului Concurenţei, la propunerea directorului general. Membrii echipei de investigaţie sunt desemnaţi la propunerea directorului direcţiei de resort, respectiv a şefului Serviciului carteluri, cu aprobarea preşedintelui.
    .................................................................
    (6) În cazul în care raportorul propune închiderea unei investigaţii declanşate la plângere, raportul de investigaţie este înaintat preşedintelui, care va dispune dacă este necesară audierea sau dacă se va solicita părţilor implicate să îşi exprime opţiunea cu privire la organizarea de audieri."

    59. La articolul 41 alineatul (3), litera n) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "n) asigură acordarea accesului la dosarul de investigaţie cu sprijinul direcţiilor din subordinea secretarului general;"

    60. La articolul 46, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 46. - (1) Inspectorii de concurenţă, cu excepţia debutanţilor, sunt abilitaţi să efectueze inspecţii şi pot proceda la efectuarea de inspecţii conform ordinului emis de către preşedintele Consiliului Concurenţei şi a autorizării judiciare date prin încheiere judecătorească."

    61. La articolul 47, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 47. - (1) O copie certificată a ordinului preşedintelui Consiliului Concurenţei de investigaţie împreună cu copia certificată a ordinului de inspecţie şi a autorizării judiciare vor fi înmânate de inspectorii de concurenţă abilitaţi întreprinderii sau asociaţiei de întreprinderi supuse inspecţiei ori, după caz, persoanei fizice la domiciliul căreia are loc inspecţia."

    62. La articolul 47, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:
    "(1^1) În cazul în care comunicarea nu se poate face fizic reprezentantului legal sau, în lipsa acestuia, oricărui angajat al întreprinderii respective, aceasta se poate efectua şi prin telefax, poştă electronică ori prin alte mijloace care asigură transmiterea textului ordinului şi autorizării judiciare, precum şi confirmarea expedierii acestuia. În această situaţie, comunicarea ordinului de inspecţie şi a documentelor aferente acestuia se socoteşte îndeplinită la data şi ora înscrise pe copia imprimată a confirmării expedierii. În ipoteza în care comunicarea nu se poate face prin niciuna dintre modalităţile prevăzute mai sus, inspectorii de concurenţă vor proceda la afişarea ordinului de inspecţie, a autorizării judiciare şi a ordinului de declanşare a investigaţiei la amplasamentul destinat inspecţiei, întocmind în acest sens un proces-verbal de afişare, în care vor fi indicate data şi ora afişării."

    63. La articolul 48, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 48. - (1) Inspecţiile se desfăşoară în timpul programului obişnuit de lucru în prezenţa reprezentantului întreprinderii ori asociaţiei de întreprinderi inspectate sau a persoanei desemnate de către acesta. În lipsa unui program de lucru prestabilit sau în situaţia unui program de lucru zilnic mai mic de 8 ore, inspecţia se va efectua în intervalul orar 8,00-18,00."

    64. Articolul 51 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 51. - (1) Inspectorii de concurenţă au dreptul de a intra în orice spaţiu, pe orice teren şi în orice mijloc de transport pe care întreprinderea ori asociaţia de întreprinderi supuse inspecţiei le deţine legal şi/sau îşi desfăşoară activitatea şi de a inspecta conţinutul fiecărui loc de depozitare a documentelor.
    (2) Inspectorii de concurenţă au dreptul să examineze orice documente, registre, acte financiar-contabile şi comerciale sau alte evidenţe legate de activitatea întreprinderii ori asociaţiilor de întreprinderi, indiferent de locul în care sunt depozitate şi de suportul fizic sau electronic pe care sunt păstrate, şi să ridice ori să obţină în orice formă copii sau extrase după acestea.
    (3) Inspectorii de concurenţă au dreptul, pe durata desfăşurării inspecţiei, de a cere schimbarea parolei/blocarea unor conturi de utilizator şi/sau de email."

    65. La articolul 52, după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins:
    "d) să pună la dispoziţie şi să asigure accesul la toate echipamentele şi programele folosite, inclusiv acces offsite, să furnizeze parolele şi cheile de criptare/decriptare necesare şi să asigure suportul necesar inspectorilor."

    66. La articolul 55 alineatul (4), după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:
    "f) echipamentul ar fi putut fi folosit în activităţi ce privesc scopul inspecţiei."

    67. La articolul 55 alineatul (5), literele a) şi c) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) Consiliul Concurenţei utilizează în procedurile forensic echipamente şi software specializate, utilizate şi de celelalte autorităţi de concurenţă naţionale din Uniunea Europeană.
    ..................................................................
    c) Prin imagine/copie forensic se înţelege o copie «bit-cu-bit» a unui suport informatic cum ar fi HDD fizic, memorie flash, PDA, card SIM etc., care include şi spaţiile neutilizate şi nealocate. Această copie se realizează cu echipamente şi software specializate, utilizate şi de celelalte autorităţi de concurenţă naţionale din Uniunea Europeană."

    68. La articolul 55, după alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (7), cu următorul cuprins:
    "(7) În cadrul activităţii forensic, Consiliul Concurenţei poate folosi specialişti din cadrul altor instituţii şi autorităţi naţionale sau din statele membre ale Uniunii Europene."

    69. La articolul 58, alineatele (1), (2), (4) şi (7) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "Art. 58. - (1) Preşedintele Consiliului Concurenţei, după primirea raportului de investigaţie, decide dacă este necesară organizarea de audieri pentru dezbaterea acestuia. Dacă nu este decisă organizarea de audieri, se va solicita părţilor implicate, la momentul trimiterii raportului de investigaţie, ca, odată cu transmiterea observaţiilor scrise, să comunice dacă doresc ca raportul să fie dezbătut în cadrul unei audieri. Preşedintele Consiliului Concurenţei poate desemna experţi şi poate admite audierea autorului plângerii, la solicitarea acestuia, precum şi a oricărei persoane fizice sau juridice care declară că deţine date şi informaţii relevante pentru stabilirea adevărului în cauza investigată.
    (2) O copie a raportului va fi transmisă spre luare la cunoştinţă părţilor implicate care sunt supuse investigaţiei, acordându-li-se acestora un termen de minimum 30 de zile în care să îşi formuleze observaţiile. Persoanelor a căror audiere a fost admisă potrivit alin. (1) li se va trimite copia raportului numai la cerere şi dacă Consiliul Concurenţei apreciază că este util în interesul investigaţiei.
    ...................................................................
    (4) În termen de 3 zile lucrătoare de la stabilirea datei audierii şi a formulei de audiere, respectiv în plen sau în comisie, o copie a raportului de investigaţie, principalele documente care au stat la baza propunerii din raport (anexele la raport), opisul acestora şi opisul actelor din dosarul de investigaţie vor fi înaintate de la Cabinetul preşedintelui la Compartimentul asistenţă plen în scopul multiplicării şi transmiterii acestora, împreună cu programarea datei audierii, către membrii plenului sau ai comisiei, după caz, precum şi directorului general. La solicitarea membrilor plenului sau ai comisiei, precum şi a directorului general, Compartimentul asistenţă plen va pune la dispoziţia acestora întregul dosar de investigaţie. Dezbaterea cauzei are loc în cadrul şedinţei de audiere. Deliberarea are loc după audiere, iar, în situaţia în care plenul sau comisia consideră necesar pronunţarea poate fi amânată conform termenelor prevăzute în Regulamentul privind desfăşurarea audierilor în cadrul Consiliului Concurenţei şi adoptarea deciziilor.
    ...................................................................
    (7) Audierile vor fi înregistrate pe suport audiovideo, aceste înregistrări nefiind publice."

    70. La articolul 59 alineatul (2), după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins:
    "g) decizie de impunere a măsurilor necesare, adecvate şi proporţionale pentru remedierea disfuncţionalităţilor pieţei."

    71. La articolul 62, alineatele (3), (4), (5) şi (8) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(3) La lucrările în plen, cu excepţia deliberărilor, pot fi invitaţi directorul general, conducătorii direcţiilor implicate şi secretarul general.
    (4) Lucrările în plen se consemnează în procesul-verbal de şedinţă, întocmit de persoanele nominalizate de preşedintele Consiliului Concurenţei şi semnat de toţi membrii plenului care au participat la şedinţă. În procesul-verbal de şedinţă se consemnează cvorumul, desfăşurarea lucrărilor, votul, hotărârile adoptate şi opiniile separate exprimate, dacă este cazul.
    (5) Plenul Consiliului Concurenţei se întruneşte valabil în prezenţa majorităţii membrilor în funcţie, dar nu mai puţin de 3 dintre aceştia şi adoptă hotărâri cu votul majorităţii membrilor prezenţi, dintre care unul trebuie să fie preşedintele sau reprezentantul său desemnat.
    ....................................................................
    (8) În cazuri urgente, ce nu suportă amânare, participarea la şedinţele de plen a unui membru al plenului care nu este prezent în instituţie din motive obiective poate avea loc şi prin mijloace de comunicare la distanţă care să întrunească condiţiile tehnice necesare pentru identificarea celui ce participă, şi care totodată să garanteze securizarea comunicării."

    72. La articolul 63, alineatele (1) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "Art. 63. - (1) În vederea deliberării şi adoptării deciziilor prevăzute de lege, preşedintele Consiliului Concurenţei va desemna o comisie pentru fiecare caz în parte. Fiecare comisie este formată din 3 membri ai Plenului Consiliului Concurenţei. Preşedintele Consiliului Concurenţei stabileşte componenţa comisiei pentru fiecare caz în parte şi îl desemnează pe unul dintre membri pentru a conduce lucrările acesteia.
    .....................................................................
    (3) Lucrările comisiei sunt conduse de membrul plenului desemnat în acest sens de către preşedintele Consiliului Concurenţei, care convoacă fiecare comisie, şi se consemnează în procesul-verbal de şedinţă. Programul deliberărilor, precum şi materialele ce vor fi analizate se transmit tuturor membrilor cu cel puţin două zile înainte de întrunirea comisiei."

    73. La articolul 63, după alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (6), cu următorul cuprins:
    "(6) Examinarea punctelor de vedere a recomandărilor şi avizelor poate fi delegată de către Plenul Consiliului Concurenţei unei comisii alcătuite din 3 membri ai plenului."

    74. La articolul 64 alineatul (1) litera B, litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "a) Registrul de evidenţă întocmit la nivelul Cabinetului preşedintelui, vicepreşedinţilor, consilierilor de concurenţă, secretarului general, secretarului general adjunct, direcţiilor şi Serviciului carteluri din cadrul Consiliului Concurenţei;"

    75. La articolul 64, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Stabilirea rubricilor registrelor prevăzute la alin (1) lit. A se face în funcţie de natura lucrărilor evidenţiate, la propunerea secretarului general, şi se aprobă de către preşedinte."

    76. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul regulament.

    77. Anexa nr. 2 se abrogă.

    ANEXĂ
    Anexa nr. 1 la regulament

            ORGANIGRAMA CONSILIULUI CONCURENŢEI




                                                           ┌─────────────────────────────────┐
                                        ┌──────────────────┤ PLENUL CONSILIULUI CONCURENŢEI ├─────────────────────┐
                                        │ └─────────────────────────────────┘ │
                                        │ ┌─────────────────┐ ┌────────────────┐ ┌──────────────────┐ │
                                        │ │ VICEPREŞEDINTE* │ │ PREŞEDINTE │ │ VICEPREŞEDINTE* │ │
                                        │ └─────────────────┘ └───────┬────────┘ └──────────────────┘ │
                                        │ │ │
                                        │ ┌─────────────┐ ┌────────────┐ │ ┌─────────────┐ ┌────────────┐ │
                                        │ │Consilier de │ │Consilier de│ │ │ Consilier de│ │Consilier de│ │
                                        │ │concurenţă* │ │ concurenţă*│ │ │ concurenţă* │ │ concurenţă*│ │
                                        │ └─────────────┘ └────────────┘ │ └─────────────┘ └────────────┘ │
                                        └────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┘
                                                 ┌───────────────────────────┤
                                                 │ ┌────────────────┐ │
                                                 │ │DIRECTOR GENERAL├───────┼──┐ ┌─────────────────┐
                                                 │ └─┬──────────────┘ │ └────────────────────────┤ SECRETAR GENERAL├─────┐
┌───────────────────────────────────────────────┐│ │ ┌──────────┐ │ ┌──────────────┐ └─────────┬───────┘ │
│Consiliul de supraveghere din domeniul feroviar││ │ │ Cabinet ├──────┼─────┤ Compartiment │ │ ┌────┴─────┐
│ ┌──────┐┌──────┐┌──────────┐┌──────┐┌──────┐ ││ │ │Preşedinte│ │ │Asistenţă Plen│ ┌─────────┴───────┐│ Manageri │
│ │Membru││Membru││Preşedinte││Membru││Membru│ ││ │ └──────────┘ │ └──────────────┘ │Secretar General ││ Publici │
│ └──────┘└──────┘└──────────┘└──────┘└──────┘ ││ │ │ │ Adjunct │└──────────┘
└─┬─────────────────────────────────────────────┘│ │ ┌────────────┐ │ ┌────────────┐ └─────────┬───────┘
  │ ┌──────────────────────────────────────┘ │ │Compartiment├────┼───┤Compartiment│ │
  │ │ │ │ Documente │ │ │Audit Public│ │
  │ │ │ │ secrete │ │ │ Intern │ ┌───────┼────────┐
  │ │ │ └────────────┘ │ └────────────┘ │ │ │
  │ │ │ │ │ │ │
  │ │ │ └───────┬────────────┐ │ │ │
  │┌──────┘ ┌─────────┬─────────┬──────────┬────┬─┴─┬──────────┬────────┐ │ │ │ │ │
  ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
  ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
┌─┴┴──────┐┌────┴───┐┌────┴───┐┌────┴────┐┌────┴───┐│┌──┴─────┐┌───┴────┐┌──┴─────┐┌─┴────────┐┌──┴────┐ ┌─┴────┐┌─┴──────┐┌┴───────┐
│Direcţia ││Direcţia││Direcţia││Direcţia ││Direcţia│││Direcţia││Direcţia││Direcţia││Direcţia ││Direc- │ │Direc-││Direcţia││Direcţia│
│de ││ Bunuri ││Servicii││Industrie││Licita- │││Ajutor ││Cerceta-││terito- ││Relaţii ││ţia │ │ţia ││Resurse ││Adminis-│
│suprave- ││ de ││ ││şi ││ţii şi │││de stat ││ re şi ││rială ││externe ││juridic│ │buget ││Umane ││trativă │
│ghere ││ Consum ││ ││Energie ││Petiţii │││ ││sinteze ││ ││şi ││Conten-│ │ ││ ││ │
│feroviară││ ││ ││ ││ │││ ││ ││ ││Comunicare││cios │ │ ││ ││ │
└─────────┘└────────┘└────────┘└─────────┘└────────┘│└───────┬┘└────────┘└──┬─────┘└────┬─────┘└───────┘ └──────┘└────────┘└────────┘
                                                    │ │ │ │
                                               ┌────┴────┐┌──┴─────────┐ ┌──┴─────────┐┌┴─────────────┐
                                               │Serviciul││Serviciul de│ │Inspectorate││ Serviciul │
                                               │Carteluri││ Asistenţă │ │ de ││ Relaţii │
                                               └─────────┘│ Tehnică şi │ │concurenţă ││instituţionale│
                                                          │ Cercetare │ └────────────┘│şi Comunicare │
                                                          └────────────┘ └──────────────┘

 ┌──────────────────────────────────┐
 │* Coordonează unele activităţi │
 │desfăşurate de direcţii, servicii,│
 │compartimente sau module │
 └──────────────────────────────────┘


                                    -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016