Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei generale economice nr. R.L. 513/2012 avizat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de Ministerul Finanţelor Publice, în conformitate cu prevederile Hotãrârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 324/2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ministrul sãnãtãţii emite prezentul ordin. ART. 1 Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" Bucureşti pe anul 2012, unitate aflatã în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin. ART. 2 (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzute la art. 1 reprezintã limite maxime ce nu pot fi depãşite. (2) În cazul în care, în execuţie, se înregistreazã nerealizãri ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" Bucureşti va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi. ART. 3 Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" Bucureşti va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. 4 Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sãnãtãţii, Ritli Ladislau Bucureşti, 24 ianuarie 2012. Nr. 50. ANEXĂ MINISTERUL SĂNĂTĂŢII Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" Bucureşti BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012
- mii lei -
┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐
│ │Nr.│Prognozat│
│ INDICATORI │rd.│ 2012 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ A │ 0 │ 1 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 01│ 37.676│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE, │ │ │
│din care: │ 02│ 37.454│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*) │ 03│ 6.470│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi conexe │ 04│ 27.097│
│ activitãţii de cercetare-dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Alte venituri din exploatare │ 05│ 3.887│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 06│ 222│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 07│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│III. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 08│ 37.633│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare, totale, │ │ │
│ din care: │ 09│ 37.622│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 10│ 18.315│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 14.534│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b1. cheltuieli cu salariile din care: │ 12│ 11.205│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - indemnizaţiile membrilor consiliului │ │ │
│ de administraţie │ 13│ 50│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - drepturile salariale ale directorului │ │ │
│ (general) │ 14│ 115│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b2. contribuţii de asigurãri sociale de stat│ 15│ 2.331│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b3. contribuţii de asigurãri de şomaj │ 16│ 56│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b4. contribuţii de asigurãri sociale de │ 17│ 583│
│ sãnãtate │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b5. contribuţii de asigurãri pentru │ 18│ 30│
│ accidente de muncã şi boli profesionale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b6. contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 95│
│ indemnizaţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b7. contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 28│
│ creanţelor salariale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b8. contribuţii la fondul de pensii │ 21│ │
│ facultative │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b9. alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 206│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - tichete de masã │ 23│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 24│ 206│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 4.498│
│ zãrile, provizioanele şi ajustãrile │ │ │
│ pentru depreciere │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 26│ 12│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ 27│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21(3) din │ 29│ │
│ Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 30│ 263│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ 11│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - cheltuieli privind dobânzile │ 32│ 0│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - alte cheltuieli financiare │ 33│ 11│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ 34│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 43│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 7│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│V. REZULTATUL NET │ 37│ 36│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ │
│ ANII PRECEDENŢI │ │ 36│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO- │ 39│ │
│ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │
│ PRECEDENŢI │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ 40│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii │ 41│ │
│ institutului naţional │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii curente, │ 42│ │
│ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 4.727│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Surse proprii │ 44│ 4.727│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ │
│ investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 47│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 48│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│5. Alte surse │ 49│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ X. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 4.727│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 4.727│
│ la finele anului │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Rambursãri de rate aferente creditelor │ 52│ │
│ pentru investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 53│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 54│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 37.676│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 37.633│
│ (rd.08) │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.55 - rd.56) │ 57│ 43│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total institut, │ 58│ 600│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - numãr mediu de personal de cercetare- │ 59│ 93│
│ dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 1.536│
│ institut - lei/persoanã/lunã │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de │ 61│ 1.103│
│ cercetare-dezvoltare - lei/persoanã/lunar│ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 0,11│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│8. Rata rentabilitãţii financiare │ 63│ 1,10│
│ rd. 37*100/capital propriu │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│10. Plãţi restante │ 64│ 3.000│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 65│ 3.000│
└────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘
----------- *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele realizate din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumã de 1.239 mii lei, încheiate pânã la data de 31.12.2011, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite, care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 0 lei. -------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.