Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 5 din 4 ianuarie 2024  pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea criteriilor de risc care stau la baza analizei, aplicarea sigiliilor inteligente şi monitorizarea transporturilor rutiere de bunuri - RO e-Sigiliu, precum şi a unor formulare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 5 din 4 ianuarie 2024 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea criteriilor de risc care stau la baza analizei, aplicarea sigiliilor inteligente şi monitorizarea transporturilor rutiere de bunuri - RO e-Sigiliu, precum şi a unor formulare

EMITENT: Autoritatea Vamală Română
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 10 din 5 ianuarie 2024
    În temeiul art. LVII alin. (4) din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 8 alin. (3) - (4) din Hotărârea Guvernului nr. 237/2022 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Vamale Române şi pentru modificarea pct. 1 de la lit. C din cadrul anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 791/2009 privind condiţiile pentru certificarea aeroporturilor civile internaţionale sau deschise traficului aerian internaţional, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare,
    având în vedere avizul conform al Ministerului Finanţelor comunicat prin Adresa nr. 744.640 din 3.01.2024, potrivit prevederilor art. 342 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Autorităţii Vamale Române şi preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emit următorul ordin:
    ART. 1
    (1) Se aprobă Procedura privind stabilirea criteriilor de risc care stau la baza analizei, aplicarea sigiliilor inteligente şi monitorizarea transporturilor rutiere de bunuri - RO e-Sigiliu, prevăzută în anexa nr. 1.
    (2) Se aprobă următoarele formulare:
    a) Fişa de monitorizare a transportului, prevăzută în anexa nr. 2;
    b) Proces-verbal de sigilare/desigilare, prevăzut în anexa nr. 3;
    c) Angajamentul de plată, prevăzut în anexa nr. 4.


    ART. 2
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 3
    Autoritatea Vamală Română şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia generală antifraudă fiscală, şi structurile subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Autorităţii Vamale Române,
                    Ion Cupă
                    Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
                    Nicoleta-Mioara Cîrciumaru

    ANEXA 1

    PROCEDURĂ

    ANEXA 2

    FIŞA DE MONITORIZARE A TRANSPORTULUI
    Exemplarul nr. 1 - destinat iniţiatorului monitorizării transportului
    Nr. ....../......
    A.V.R./DGAF......................
    Judeţul ............., locul .........., data ......., ora iniţierii supravegherii ................
    Lucrător vamal/Inspector: Numele şi prenumele, funcţia .....................
    Mijloc de transport: ....................................................
    Conducător auto: Numele şi prenumele ......., CNP ......., telefon mobil .......
    Traseul agreat şi durata până la destinaţie: ..................................
    Documente însoţitoare: ......................................
    Bunurile transportate: ...........................................
    Felul bunurilor - încadrare tarifară: ..................................................
    Cantitate: ..............................
    Valoare: ..............................
    Firma de transport: .......................................................
    Firmă de expediţie: ........................................
    Firmă destinatară: .............................................
    Destinaţie: …….............................................
    Judeţul ............., data şi ora închiderii monitorizării ..................
    Lucrător vamal/Inspector: Numele şi prenumele ........., funcţia .....................
    E-Sigiliu: serii de identificare, starea de funcţionare: .............…
    Valoarea dispozitivului inteligent: ....................…
    Locul aplicării dispozitivului inteligent la momentul plecării: ................................
    Demontarea e-Sigiliilor: ........................................................
    Incidente pe parcursul traseului: .........................................
    ..............................................................
    ..............................................................

┌───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┐
│Am predat/Am primit. │Am predat/Am primit. │
├─────────────────────────────┬─────────────────────────────┼─────────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Inspector A.V.R./ │Conducător auto, │Conducător auto, │Inspector A.V.R./ │
│Inspector DGAF, │.............................│.............................│Inspector DGAF, │
│.............................│ │ │.............................│
└─────────────────────────────┴─────────────────────────────┴─────────────────────────────┴─────────────────────────────┘



    ANEXA 3

    PROCES-VERBAL
    de sigilare/desigilare
    încheiat în ......... ziua ... luna .... anul .......
    Subsemnaţii, .................., având funcţia de inspector în cadrul Autorităţii Vamale Române/Direcţiei generale antifraudă fiscală, în baza prevederilor art. 6 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 74/2013 privind unele măsuri pentru îmbunătăţirea şi reorganizarea activităţii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 144/2014, cu modificările ulterioare/Hotărârea Guvernului nr. 707/2006 pentru probarea Regulamentului de aplicare a Codului vamal al României, cu modificările şi completările ulterioare, a ordinelor de serviciu şi a legitimaţiilor de control nr. ..........., astăzi, .........., ora .........., în prezenţa ................,
    având funcţia de ............ la ................, posesor al B.I./C.I./paşaport seria ...... nr. ......, eliberat(ă) de .................. la data de ..........., cu domiciliul în localitatea ..................., bd./str. ................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul .................., CNP ..................., am procedat la sigilarea următoarelor: ...................
    Cele sigilate aparţin ...................................................... .
    Sigilarea a fost determinată de .................... .
    A fost aplicat sigiliul ......................... .
    În conformitate cu prevederile art. 260 din Codul penal, înlăturarea sau distrugerea sigiliului constituie infracţiune şi se pedepseşte conform legii.
    Prezentul proces-verbal a fost întocmit în două exemplare, din care un exemplar a fost înmânat ......., domiciliat(ă) în ................., posesor/posesoare al/a B.I./C.I./paşaport seria ....... nr. ........, având calitatea de .............. la .............. .
    Inspectori,
    (numele, prenumele şi semnătura)
    ............................…
    ............................…
    Contribuabil,
    (denumirea)
    ............................…
    Reprezentant,
    (numele, prenumele şi semnătura)
    ....................
    Martori
    .......[numele şi prenumele, adresa, semnătura, B.I./C.I./paşaport seria/nr. ....., eliberat(ă) de ............ la data de ..........].......


    ANEXA 4

    ANGAJAMENT DE PLATĂ
    Având în vedere prevederile art. 7 alin. (1) lit. b) din anexa nr. 1 la Ordinul preşedintelui Autorităţii Vamale Române şi al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 5/5/2024 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea criteriilor de risc care stau la baza analizei, aplicarea sigiliilor inteligente şi monitorizarea transporturilor rutiere de bunuri - RO e-Sigiliu, precum şi a unor formulare, persoana juridică/persoana fizică ........... se obligă la plata contravalorii în cuantum de*1) ......... lei a echipamentelor electronice de supraveghere aplicate conform Fişei de monitorizare a transportului nr. ......... din data de ........., în contul ............. al .........., ca urmare a aplicării prevederilor art. ........... .
    *1) Valoarea de achiziţie a dispozitivului inteligent aplicat.

    Prezentul angajament de plată este completat şi semnat de către conducătorul mijlocului de transport .........., domiciliat în ........., str. ......... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul ........, care se legitimează cu B.I./C.I./paşaport .... seria ..... nr. ......, emis(ă) de ....... la data de ........ .
    Data: ...................................…
    Numele şi prenumele: ....................…
    Semnătura: ..............................…
    Prezentul document constituie titlu executoriu, iar în cazul în care debitorul nu îşi respectă obligaţiile de plată, acesta va fi învestit cu titlu executoriu şi se va trece la executarea silită.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016