┌─────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┐
│ Aria curriculară/disciplina │ Clasa │
│ │ pregătitoare │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│I. Limbă şi comunicare │ 4-5 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Formarea abilităţilor de comunicare │ 4-5 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│II. Om şi societate │ 2-3 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Educaţie pentru societate │ 1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Religie │ 1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│III. Matematică şi ştiinţe ale naturii │ 4-5 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Matematică şi explorarea mediului │ 4-5 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│IV. Arte şi tehnologii │ 3-4 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Arte vizuale şi lucru manual │ 2-3 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Muzică şi mişcare │ 1-2 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│V. Sănătate şi motricitate │ 2-3 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Educaţie fizică şi activităţi sportive │ 2-3 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│VI. Consiliere şi orientare │ 1-2 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Dezvoltare personală - Consiliere │ 1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Total ore trunchi comun │ 16 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Curriculum la decizia şcolii │ 1-4 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Număr minim ore pe săptămână │ 17 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Număr maxim ore pe săptămână │ 20 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│VII. Terapii specifice şi de compensare │ 10 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Terapii şi activităţi specifice*) │ 7-8 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Kinetoterapie │ 1-2 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Psihodiagnoză, terapie şi programe de intervenţie │ 1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│VIII. Terapie educaţională complexă şi integrată │ O normă de │
│ │ învăţător/ │
│ │ institutor/ │
│ │ profesor- │
│ │ educator │
│ │pentru fiecare│
│ │ clasă │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┐
│ Aria curriculară/disciplina │ Clasa │
│ │ pregătitoare │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│I. Limbă şi comunicare │ 3-4 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Formarea abilităţilor de comunicare │ 3-4 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│II. Om şi societate │ 2-3 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Educaţie pentru societate │ 1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Religie │ 1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│III. Matematică şi ştiinţe ale naturii │ 3-4 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Educaţie senzorială, motorie şi psihomotorie │ 2-3 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Elemente de matematică aplicată şi explorarea mediului │ 1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│IV. Arte şi tehnologii │ 3-4 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Arte vizuale şi lucru manual │ 2-3 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Muzică şi mişcare │ 1-2 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│V. Sănătate şi motricitate │ 2-3 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Educaţie fizică şi activităţi sportive │ 2 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│VI. Consiliere şi orientare │ 1-2 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Dezvoltare personală - Consiliere │ 1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Opţionale │ 0-1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Total ore trunchi comun │ 14 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Curriculum la decizia şcolii │ 2-4 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Număr minim ore pe săptămână │ 16 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Număr maxim ore pe săptămână │ 18 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│VII. Terapii specifice şi de compensare │ 10 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Terapii şi activităţi specifice*) │ 7-8 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Kinetoterapie │ 1-2 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Psihodiagnoză, terapie şi programe de intervenţie │ 1 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│VIII. Terapie educaţională complexă şi integrată │ O normă de │
│ │ învăţător/ │
│ │ institutor/ │
│ │ profesor- │
│ │ educator │
│ │pentru fiecare│
│ │ clasă │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┘