Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 5.643 din 11 decembrie 2003  privind aprobarea Calendarului miscarii personalului didactic in anul scolar 2004-2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 5.643 din 11 decembrie 2003 privind aprobarea Calendarului miscarii personalului didactic in anul scolar 2004-2005

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 99 din 3 februarie 2004
În baza prevederilor <>art. 141 lit. p) din Legea învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 741/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul educaţiei, cercetãrii şi tineretului emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Calendarul mişcãrii personalului didactic în anul şcolar 2004-2005, cuprins în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Direcţia generalã evaluare, prognoze, strategii şi programe pentru învãţãmânt preuniversitar din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului şi inspectoratele şcolare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul educaţiei,
cercetãrii şi tineretului,
Alexandru Athanasiu

Bucureşti, 11 decembrie 2003.
Nr. 5.643.


ANEXĂ

CALENDARUL
mişcãrii personalului didactic în anul şcolar 2004-2005

În conformitate cu prevederile <>art. 11 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, lucrãrile privitoare la mobilitatea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar de stat se organizeazã la nivelul inspectoratelor şcolare coordonate de comisia de mobilitate a personalului didactic numitã prin decizia inspectorului şcolar general, pânã la data de 24.01.2004, formatã din:
a) preşedinte - inspector şcolar general adjunct;
b) vicepreşedinte - inspector cu atribuţii referitoare la selecţia, evidenta şi promovarea personalului didactic/inspector şcolar cu managementul instituţional/inspector şcolar de specialitate
c) secretar - inspector cu atribuţii referitoare la selecţia, evidenţa şi promovarea personalului didactic/inspector şcolar cu managementul/instituţional inspector şcolar de specialitate/director de liceu;
d) membri - inspectori şcolari de specialitate/inspectori şcolari, profesori metodişti, câte unul pentru fiecare specialitate, consilierul juridic şi analistul programator de la inspectoratul şcolar judeţean/al Municipiului Bucureşti.
Reprezentanţii sindicatelor judeţene/ale municipiului Bucureşti, desemnaţi de federaţiile sindicale, semnatare ale Contractului colectiv de munca - unic la nivel de ramura învãţãmânt, participã ca observatori la lucrãrile comisiei. În aceasta calitate au acces la documentele comisiei, au dreptul de a semnala preşedintelui comisiei eventualele nerespectari ale prevederilor legale si semneazã alãturi de membrii comisiei, documentele finale.
1. Întocmirea listelor cuprinzând personalul didactic titular care urmeazã sã fie pensionat cu data de 1 septembrie 2004:
- pentru limita de vârstã standard
- la cerere-conform <>art. 127 al. (3)/Legea nr. 128/1997

Perioada: 26 ianuarie - 09 februarie 2004

a) Cadrele didactice care doresc sã-şi continue activitatea didacticã, în anul şcolar 2004-2005, în condiţiile prevãzute la <>art. 128 din Legea nr. 128/1997 vor depune cererile la inspectoratele şcolare (care trebuie sã conţinã avizul directorului unitãţii şcolare).

Perioada: 26 ianuarie - 09 februarie 2004

b) Discutarea şi soluţionarea cererilor de menţinere în activitate pentru anul şcolar 2004-2005 în şedinţa consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar.

Perioada: 10-12 februarie 2004

2. Constituirea catedrelor şi încadrarea personalului didactic titular în învãţãmânt (conform actului de numire/transfer) pentru anul şcolar 2004-2005:
- la nivelul unitãţilor de învãţãmânt;
- la nivelul inspectoratului şcolar.

Perioada: 13-27 februarie 2004

3. Soluţionarea situaţiilor cadrelor didactice titulare care vor avea restrângere parţialã de activitate în anul şcolar 2004-2005 (completarea de normã didacticã pe an şcolar);
- Soluţionarea cererilor de întregire a normei, prin transferul cadrelor didactice titulare în douã sau în mai multe unitãţi de învãţãmânt, într-o singurã unitate de învãţãmânt.

Perioada: 28 februarie - 03 martie 2004

- Elaborarea deciziilor de restrângere parţialã/transfer.

Termen: 04 martie 2004

4. Pretransferarea personalului didactic la cerere pentru:
- stabilirea în localitatea de domiciliu;
- apropiere de domiciliu;
- schimb de posturi prin consimţãmântul ambelor pãrţi.
Transferul personalului didactic titular disponibilizat ca urmare a restrângerii de activitate sau ca efect al restructurãrii reţelei şcolare.
a) afişarea la inspectoratele şcolare a posturilor/catedrelor şi a cadrelor didactice care intrã în restrângere de activitate începând cu 01.09.2004.

Termen: 05 martie 2004

b) afişarea la inspectoratul şcolar a listei cuprinzând posturile/catedrele didactice vacante/rezervate menţionându-se în listã posturile/catedrele pentru soluţionarea restrângerilor de activitate.

Termen: 26 martie 2004

c) înregistrarea cererilor personalului didactic care solicitã pretransferare şi transferare prin restrângere de activitate se face la Comisia de mobilitate a inspectoratelor şcolare.

Perioada: 10-21 aprilie 2004

d) efectuarea pretransferãrilor şi transferãrilor prin restrângere de activitate se face în şedinţã publicã.

Perioada: 26 - 27 aprilie 2004

e) înregistrarea si rezolvarea contestaţiilor

Perioada: 28 aprilie - 3 mai 2004

f) elaborarea deciziilor de transfer

Termen: 30 aprilie - 3 mai 2004

5. Înregistrarea şi soluţionarea cererilor de concediu fãrã platã (în consiliul de administraţie a I.S J.).

Termen: pânã la 30 aprilie 2004

6. Detaşarea în interesul învãţãmântului.

a) înregistrarea solicitãrilor din partea inspectorilor de specialitate şi a unitãţilor de învãţãmânt;

Perioada: 03 - 05 mai 2004

b) discutarea şi soluţionarea propunerilor fãcute de inspectorii şcolari de specialitate în comisia numitã de inspectorul general;

Termen: 06 mai 2004

c) afişarea listei cadrelor didactice detaşate în interesul învãţãmântului la inspectoratele şcolare;

Termen: 07 mai 2004

d) elaborarea deciziilor de detaşare

Termen: 08 mai 2004

7. Ocuparea prin concurs naţional unic a posturilor declarate vacante.
a) afişarea la inspectoratul şcolar, transmiterea şi publicarea pe portalul M.E.C.T. a listelor cu posturile/catedrele vacante titularizabile.
b) afişarea la inspectoratul şcolar, transmiterea şi publicarea pe portalul M.E.C.T. a listelor cu posturile/catedrele vacante/rezervate netitularizabile.

Termen: 15 mai 2004

c) înregistrarea cererilor candidaţilor la secretariatul comisiei de mobilitate a inspectoratului şcolar.

Perioada: 17 - 28 mai 2004

- promoţia 2004 depune adeverinţa de absolvire.

Termen: 09 iulie 2004

d) verificarea şi avizarea dosarelor candidaţilor de cãtre comisia de mobilitate.

Perioada: 01-10 iunie 2004

e) transmiterea la Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului a situaţiei preliminare cu numãrul total de posturi vacante pe specialitãţi şi numãrul total al candidaţilor înscrişi.

Termen: 10 iulie 2004

f) desfãşurarea concursului (locul va fi anunţat public, cu 30 de zile înainte).

Perioada: 15-16 iulie 2004

g) transmiterea la Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului a situaţiei statistice a derulãrii concursului (numãrul candidaţilor prezenţi şi numãrul candidaţilor absenţi).

Perioada: 15 - 16 iulie 2004, ora 16.00

h) afişarea rezultatelor finale.

Perioada: 22 iulie 2004

8. Depunerea şi verificarea opţiunilor de cãtre candidaţi (cu fişa martor).

Perioada: 23 - 25 iulie 2004

9. Etapa I: Repartizarea computerizatã, în ordinea descrescãtoare a mediei obţinute la concurs, pe posturile/catedrele vacante a cadrelor didactice participante la concursul naţional unic care au obţinut minim media 7.

Termen: 26 iulie 2004

10. Afişarea posturilor/catedrelor titularizabile rãmase vacante şi transmiterea lor la M.E.C.T. pentru publicarea lor pe portal.

Termen: 26 - 27 iulie 2004

11. Depunerea şi verificarea opţiunilor de cãtre candidaţi (cu fişa martor) pentru posturi/catedre rãmase vacante în alte judeţe. Aceastã operaţie se realizeazã la inspectoratul şcolar unde candidatul a susţinut concursul.

Termen: 27 iulie 2004

12. Etapa a II a : Repartizarea computerizatã, în ordinea descrescãtoare a mediei obţinute la concurs, pe posturi/catedre vacante a cadrelor didactice participante la concursul naţional unic care au obţinut minim media 7, din alte judeţe.

Termen: 28 iulie 2003

13. Eliberarea deciziilor de transfer/numire.

Perioada: 28 - 29 iulie 2004

14. Transmiterea la Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului a machetelor cu situaţia statisticã a concursului dupã repartizarea pe posturi/catedre.

Termen: 29 iulie 2004

15. Detaşarea la cerere, a persoanelor interesate prin participarea la concursul din 15, 16 iulie 2004
a. înregistrarea cererilor candidaţilor;

Perioada: 17-28 mai 2004

b. desfãşurarea concursului (locul va fi anunţat public, cu 30 de zile înainte).

Perioada: 15 - 16 iulie 2004

c. - afişarea listei cu posturi/catedre vacante/rezervate netitularizabile şi numele personalului didactic care are continuitate pe aceste posturi/catedre conform prevederilor art. 83 alin. 1 din metodologia de mişcare a personalului didactic
- actualizarea şi afişarea listei cu posturile/catedrele vacante/rezervate netitularizabile.
Termen: 29 iulie 2004

d. depunerea şi verificarea opţiunilor de cãtre candidaţi (cu fişa martor).

Perioada: 30 iulie 2004

e. repartizarea computerizatã, în ordinea descrescãtoare a mediei obţinute la concurs, pe posturi/catedre vacante/rezervate a cadrelor didactice participante la concurs, care au obţinut minimum media 5 (cinci), şi care solicitã detaşare la cerere, şi afişarea rezultatelor;

Termen: 31 iulie 2004

f. eliberarea deciziilor de detaşare.

Termen: 31 iulie 2004

16. Ocuparea, prin suplinire, a posturilor rezervate şi a posturilor rãmase vacante prin concursul din 15, 16 iulie 2004.

a) înregistrarea cererilor la inspectoratele şcolare;

Perioada: 17-28 mai 2004

b) afişarea listei cu posturi/catedre vacante/rezervate netitularizabile şi numele personalului didactic care are continuitate pe aceste posturi/catedre conform prevederilor art. 84 alin. 1 din metodologia de mişcare a personalului didactic.

Termen: 01 august 2004

c) actualizarea şi afişarea listei cu posturile/catedrele vacante/rezervate netitularizabile.

Termen: 01 august 2004

d) depunerea şi verificarea opţiunilor candidaţilor (cu fişa martor) prevãzuţi la art. 84 alin. 2 din metodologia de mişcare a personalului didactic.

Perioada: 02 - 03 august 2004

e) repartizarea computerizatã a suplinitorilor calificaţi conform prevederilor art. 84 alin. 2 din metodologia de mişcare a personalului didactic.

Termen: 04 august 2004

f) şedinţã publicã pentru corecturi şi repartizarea personalului didactic calificat care nu a participat la concurs conform prevederilor art. 84 alin. 3 din metodologia de mişcare a personalului didactic.

Termen: 05 august 2004

g) depunerea si înregistrarea dosarelor pentru cumul si ale suplinitorilor necalificati

Perioada: 20-27 iunie 2004

h) desfãşurarea testãrii suplinitorilor necalificaţi.

Termen: 19 iulie 2004

i) afişarea rezultatelor

Perioada: 20-21 iulie 2004

j) depunerea contestaţiilor şi rezolvarea lor, precum şi afişarea rezultatelor definitive.

Perioada: 22 - 26 iulie 2004

k) şedinţã publicã pentru corecturi şi repartizarea suplinitorilor necalificati pe posturile/catedrele rãmase vacante.

Perioada: 05 august 2004

l) eliberarea deciziilor de numire pe post.

Perioada: 06 august 2004

-----------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016