Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 5.615 din 11 noiembrie 2010 privind aprobarea Calendarului miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2011-2012
EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 760 din 15 noiembrie 2010
În baza prevederilor <>art. 141 lit. p) din Legea învãţãmântului nr. 84/1995, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului, cu modificãrile ulterioare,
ministrul educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.
ART. 1
Se aprobã Calendarul mişcãrii personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Direcţia generalã management, resurse umane şi reţea şcolarã din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului, Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare şi inspectoratele şcolare duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul educaţiei, cercetãrii,
tineretului şi sportului,
Kiraly Andrei Gheorghe,
secretar de stat
Bucureşti, 11 noiembrie 2010.
Nr. 5.615.
ANEXĂ
CALENDARUL
mişcãrii personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar
pentru anul şcolar 2011-2012
În conformitate cu prevederile <>art. 11 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, lucrãrile privitoare la mobilitatea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar de stat se organizeazã la nivelul inspectoratelor şcolare şi sunt coordonate de comisia de mobilitate a personalului didactic (comisia de mobilitate), numitã prin decizie a inspectorului şcolar general, pânã la data de 3 ianuarie 2011, în urmãtoarea componenţã:
a) preşedinte - inspector şcolar general adjunct cu atribuţii în domeniul managementului resurselor umane;
b) vicepreşedinte - inspector şcolar cu atribuţii referitoare la managementul resurselor umane/inspector şcolar cu managementul instituţional/inspector şcolar de specialitate;
c) secretari - inspectori şcolari cu atribuţii referitoare la managementul resurselor umane/inspectori şcolari cu managementul instituţional/inspectori şcolari de specialitate/ directori de unitãţi de învãţãmânt de nivel liceal;
d) membri - inspectori şcolari de specialitate/inspectori şcolari/inspector responsabil pentru învãţãmântul în limbile minoritãţilor naţionale/profesori metodişti, câte unul pentru fiecare specialitate, consilierul juridic şi analistul programator de la inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti.
Comisia de mobilitate îşi desfãşoarã activitatea conform prezentului calendar şi este abilitatã sã ia decizii şi în afara perioadei prevãzute de acesta, pentru rezolvarea tuturor situaţiilor care pot sã aparã, în baza hotãrârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului şcolar, cu informarea şi avizul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului, cu excepţia transferãrii pentru restrângere de activitate, pretransferãrii, întregirilor de normã didacticã şi completãrilor de normã pe perioadã nedeterminatã.
Comisia de mobilitate judeţeanã/a municipiului Bucureşti îşi desfãşoarã activitatea pe durata unui an calendaristic.
Reprezentanţii organizaţiilor sindicale reprezentative la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti participã ca observatori la toate etapele mişcãrii personalului didactic de predare şi pregãtire/instruire practicã din învãţãmântul preuniversitar. În aceastã calitate, au acces la documentele comisiei de mobilitate, au dreptul de a semnala preşedintelui comisiei de mobilitate eventualele nerespectãri ale prevederilor legale şi semneazã alãturi de membrii comisiei de mobilitate documentele finale.
I. Ca urmare a restructurãrii reţelei şcolare, a transformãrii unor unitãţi de învãţãmânt în unitãţi de alt nivel şi a schimbãrii denumirii unitãţilor de învãţãmânt, inspectoratele şcolare revizuiesc deciziile de restructurare a reţelei şcolare şi, în baza acestora şi a <>art. 11 alin. (5) din Legea nr. 128/1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, emit noi documente de numire pentru personalul didactic titular afectat de aceste schimbãri.
Pentru cadrele didactice titulare la nivel gimnazial/şcoalã de arte şi meserii în unitãţi cu clasele V-XII/XIII sau I-XII/XIII, care îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 7 alin. (1) lit. e) şi <>art. 10 alin. (1) lit. b^2) din Legea nr. 128/1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, la solicitarea acestora, inspectoratele şcolare emit noi documente de numire în care se precizeazã nivelul cel mai înalt de învãţãmânt al unitãţii, în funcţie de postul/catedra ocupat/ocupatã.
Perioada: 3-21 ianuarie 2011
II. Ordinea desfãşurãrii etapelor mişcãrii personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012 este urmãtoarea:
1. Întocmirea listelor cuprinzând personalul didactic titular care urmeazã sã fie pensionat cu data de 1 septembrie 2011:
a) pentru limitã de vârstã standard;
b) la cerere, conform <>art. 127 alin. (3) din Legea nr. 128/1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
Perioada: 24 ianuarie-4 februarie 2011
c) cadrele didactice care doresc sã îşi continue activitatea didacticã în anul şcolar 2011-2012, în condiţiile prevãzute la <>art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, depun cererile la inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti, însoţite de avizul consiliului profesoral al unitãţii de învãţãmânt;
Perioada: 24 ianuarie-4 februarie 2011
d) cadrele didactice titulare care solicitã continuarea activitãţii în învãţãmânt, conform <>art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pot fi menţinute ca titulare în funcţia didacticã peste vârsta standard de pensionare numai dacã a fost asigurat numãrul necesar de posturi didactice/catedre vacante corespunzãtoare pentru soluţionarea restrângerilor de activitate. Consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar aprobã menţinerea în activitate a cadrelor didactice peste vârsta standard de pensionare în funcţie de: evoluţia demograficã, planurile de învãţãmânt, dinamica resurselor umane, politicile de personal şi evoluţia planurilor de şcolarizare;
Perioada: 8-9 februarie 2011
e) comunicarea acordului/refuzului de menţinere în activitate sau a avizului de pensionare;
Termen: 11 februarie 2011
f) depunerea contestaţiilor la inspectoratul şcolar;
Perioada: 14-15 februarie 2011
g) soluţionarea contestaţiilor de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 17 februarie 2011
h) comunicarea rezultatelor la contestaţii.
Termen: 18 februarie 2011
2. Constituirea catedrelor şi încadrarea personalului didactic titular în învãţãmânt (conform actului de numire/transfer) pentru anul şcolar 2011-2012:
a) la nivelul unitãţilor de învãţãmânt;
b) la nivelul inspectoratului şcolar.
Perioada: 21 februarie-11 martie 2011
3. Soluţionarea cererilor privind completãrile şi întregirile normei didactice ale cadrelor didactice titulare pentru anul şcolar 2011-2012:
a) înregistrarea cererilor de întregire a normei didactice la inspectoratul şcolar;
Perioada: 14-15 martie 2011
b) soluţionarea în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar a cererilor de întregire a normei didactice, prin transferul cadrelor didactice titulare în douã sau în mai multe unitãţi de învãţãmânt/specializãri, într-o singurã unitate de învãţãmânt/ specializare şi a situaţiilor prevãzute la art. 27 alin. (1) şi (2) din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.616/2010;
Termen: 17 martie 2011
c) afişarea la inspectoratele şcolare a listei orelor/catedrelor vacante/rezervate, pentru soluţionarea completãrilor normei didactice în alte unitãţi de învãţãmânt;
Termen: 21 martie 2011
d) înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice la inspectoratul şcolar;
Perioada: 22-23 martie 2011
e) completarea de cãtre comisia de mobilitate judeţeanã/a municipiului Bucureşti a normei didactice cu ore la altã/alte specializare/specializãri la nivelul unitãţii de învãţãmânt, la solicitarea şi cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an şcolar;
f) completarea, în şedinţã publicã organizatã de cãtre comisia de mobilitate judeţeanã/a municipiului Bucureşti, a normei didactice cu ore la altã/alte unitate/unitãţi de învãţãmânt, la solicitarea şi cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an şcolar;
Perioada: 24-28 martie 2011
g) emiterea şi comunicarea deciziilor de completare a normei didactice/transfer.
Termen: 29 martie 2011
4. Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea reţelei şcolare şi pretransferarea personalului didactic titular la cerere:
a) afişarea la inspectoratele şcolare a listei posturilor didactice/catedrelor care intrã în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2011;
Termen: 21 martie 2011
b) afişarea la inspectoratul şcolar a listei cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate, în baza hotãrârii consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 30 martie 2011
c) afişarea la inspectoratele şcolare a listei cadrelor didactice care intrã în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2011;
Termen: 6 aprilie 2011
d) înregistrarea cererilor personalului didactic care solicitã transferarea pentru restrângere de activitate şi pretransferarea la cerere de cãtre comisia de mobilitate a inspectoratului şcolar;
Perioada: 7-21 aprilie 2011
e) afişarea la inspectoratul şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicitã transferarea pentru restrângere de activitate şi pretransferarea la cerere;
Termen: 27 aprilie 2011
f) înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate de cãtre inspectoratul şcolar;
Perioada: 28-29 aprilie 2011
g) soluţionarea contestaţiilor de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea listelor finale;
Termen: 3 mai 2011
h) organizarea şi desfãşurarea probelor practice/orale în profilul postului;
Perioada: 4-5 mai 2011
i) efectuarea, în ordine, mai întâi a transferãrilor pentru restrângere de activitate şi apoi a pretransferãrilor, în aceeaşi şedinţã publicã;
Perioada: 6-10 mai 2011
j) înregistrarea contestaţiilor la inspectoratul şcolar;
Perioada: 11-12 mai 2011
k) soluţionarea contestaţiilor de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 13 mai 2011
l) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;
Termen: 16 mai 2011
m) emiterea şi comunicarea deciziilor de transfer pentru restrângere de activitate şi de pretransfer.
Termen: 17 mai 2011
5. Detaşarea în interesul învãţãmântului:
a) înregistrarea de cãtre inspectorii de specialitate a solicitãrilor unitãţilor de învãţãmânt;
Perioada: 18-23 mai 2011
b) organizarea şi desfãşurarea probelor practice/orale în profilul postului;
Perioada: 24-25 mai 2011
c) discutarea şi soluţionarea propunerilor fãcute de inspectorii şcolari de specialitate în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 27 mai 2011
d) afişarea listei cadrelor didactice detaşate în interesul învãţãmântului la inspectoratele şcolare;
Termen: 30 mai 2011
e) emiterea şi comunicarea deciziilor de detaşare în interesul învãţãmântului.
Termen: 31 mai 2011
6. Ocuparea prin concurs, detaşare la cerere şi suplinire a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unitãţile de învãţãmânt preuniversitar:
a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului a listei actualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile propuse pentru concurs de cãtre comisia de mobilitate judeţeanã/a municipiului Bucureşti şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar;
Termen: 30 mai 2011
b) stabilirea listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante titularizabile pentru concurs de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 31 mai 2011
c) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului a listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile stabilite de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar şi la centrele/unitãţile de învãţãmânt care organizeazã concurs;
Termen: 6 iunie 2011
d) comunicarea acordului/refuzului continuitãţii cadrelor didactice pentru detaşarea la cerere sau suplinire, în anul şcolar 2011-2012, de cãtre unitãţile de învãţãmânt la inspectoratul şcolar;
Perioada: 31 mai-6 iunie 2011
e) înregistrarea cererilor de înscriere a candidaţilor la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la secretariatul unitãţii de învãţãmânt/ centrului care organizeazã concurs, inclusiv pentru absolvenţii promoţiei 2011, pentru cadrele didactice care solicitã detaşarea la cerere prin concurs/concurs specific, pentru candidaţii care solicitã continuitate pentru suplinire şi pentru candidaţii participanţi la concursul naţional din iulie 2009 şi/sau la concursul din iulie 2010, care au obţinut minimum nota 7,00 (şapte), ale cãror posturi propuse pentru continuitate au fost ocupate de cãtre titulari, au fost vacantate pentru concurs sau au fost desfiinţate ca urmare a modificãrii planului de şcolarizare/planului de învãţãmânt/reorganizãrii reţelei şcolare, precum şi pentru candidaţii care solicitã suplinire în baza notelor la concursul naţional din iulie 2009 şi/sau la concursul din iulie 2010.
Perioada: 14-24 iunie 2011
Absolvenţii promoţiei 2011 depun adeverinţa de absolvire şi valideazã fişa de înscriere (prin semnãturã).
Termen: 7 iulie 2011
NOTĂ
Pentru posturile didactice/catedrele care nu necesitã probã practicã, absolvenţii promoţiei 2011 care susţin examenul de licenţã/absolvire dupã data de 7 iulie 2011 pot participa la proba scrisã în cadrul concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unitãţile de învãţãmânt preuniversitar numai dupã prezentarea adeverinţei de absolvire.
f) verificarea şi avizarea dosarelor candidaţilor de cãtre comisia de organizare şi desfãşurare a concursului şi consilierul juridic al inspectoratului şcolar;
Perioada: 27 iunie-1 iulie 2011
g) verificarea şi evaluarea dosarelor cadrelor didactice care solicitã detaşarea la cerere prin concurs specific, în baza criteriilor de evaluare a personalului didactic cuprinse în anexa nr. 2 din metodologia aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.616/2010;
Perioada: 27-28 iunie 2011
h) afişarea la centrele de concurs a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicitã detaşarea la cerere prin concurs specific;
Termen: 29 iunie 2011
i) depunerea contestaţiilor privind punctajele acordate la inspectoratul şcolar;
Perioada: 29-30 iunie 2011
j) soluţionarea contestaţiilor de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 1 iulie 2011
k) comunicarea soluţiilor la contestaţii;
Termen: 4 iulie 2011
l) validarea obligatorie a fişelor de înscriere de cãtre candidaţi, prin semnãturã, sau de cãtre împuterniciţii acestora, prin procurã notarialã în original, conform graficului stabilit de comisia de organizare şi desfãşurare a concursului; neprezentarea la validare atrage anularea înscrierii la concurs;
Perioada: 4-6 iulie 2011
m) extragerea din aplicaţia Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului a situaţiei preliminare cu numãrul total de posturi didactice/catedre vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile, pe specialitãţi, şi numãrul total al candidaţilor înscrişi;
Termen: 7 iulie 2011
n) organizarea şi desfãşurarea probelor practice/orale în profilul postului;
În zilele de: 8 şi 11 iulie 2011
o) desfãşurarea concursului (locul va fi anunţat public cu cel puţin 30 de zile înainte);
Termen: 13 iulie 2011
p) transmiterea situaţiei statistice a derulãrii concursului (numãrul candidaţilor prezenţi şi numãrul candidaţilor absenţi) la Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului;
Termen: 13 iulie 2011, ora 12,00
q) afişarea rezultatelor;
Termen: 18 iulie 2011
r) înregistrarea contestaţiilor şi transmiterea acestora comisiei de rezolvare a contestaţiilor;
Perioada: 18-19 iulie 2011
s) rezolvarea contestaţiilor;
Termen: 20 iulie 2011
t) afişarea rezultatelor finale.
Termen: 21 iulie 2011
6.1. Etapa I de repartizare - repartizarea în şedinţã publicã, la nivel de centru de concurs/unitate de învãţãmânt, a candidaţilor care au obţinut cel puţin nota 7,00 (şapte) la concursul din 13 iulie 2011 pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile:
a) repartizarea în şedinţã publicã, la nivelul centrului de concurs/unitãţii de învãţãmânt, a candidaţilor care au obţinut cel puţin nota 7,00 (şapte) pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile;
În zilele de: 22 şi 25 iulie 2011
b) reactualizarea şi afişarea listei posturilor didactice/ catedrelor vacante titularizabile pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului, la inspectoratele şcolare şi la centrele/unitãţile de învãţãmânt care organizeazã concurs;
Termen: 26 iulie 2011
c) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã.
Termen: 5 august 2011
6.2. Etapa a II-a de repartizare - repartizarea candidaţilor care au obţinut cel puţin nota 7,00 (şapte) la concursul din 13 iulie 2011 în alte centre de concurs/judeţe pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile rãmase neocupate dupã prima etapã de repartizare:
a) depunerea şi înregistrarea cererilor de înscriere a candidaţilor/opţiunilor candidaţilor pentru etapa de repartizare în alte centre de concurs/judeţe;
Perioada: 27-28 iulie 2011
b) repartizarea candidaţilor care au obţinut cel puţin nota 7,00 (şapte) în alte centre de concurs/judeţe pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile rãmase neocupate dupã prima etapã de repartizare;
Termen: 29 iulie 2011
c) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã.
Termen: 5 august 2011
6.3. Publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului a listei cu posturile didactice/catedrele netitularizabile rãmase vacante, inclusiv a celor titularizabile rãmase neocupate care au devenit netitularizabile, şi cu posturile didactice/catedrelor rezervate şi afişarea acestora la inspectoratele şcolare şi la centrele de concurs. Afişarea listei candidaţilor repartizaţi pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului, la inspectoratele şcolare şi la centrele/unitãţile de învãţãmânt care organizeazã concurs.
Termen: 30 iulie 2011
7. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor netitularizabile rãmase vacante/rezervate la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti de cãtre cadre didactice titulare, prin detaşarea în interesul învãţãmântului pentru restrângere de activitate nesoluţionatã şi detaşarea la cerere, şi de cãtre cadre didactice calificate, prin suplinire:
a) revalidarea fişelor de înscriere de cãtre candidaţi (prin semnãturã) pentru candidaţii care s-au înscris la concurs în perioada 14-24 iunie 2011;
b) depunerea şi înregistrarea dosarelor pentru detaşarea în interesul învãţãmântului pentru restrângere nesoluţionatã, completarea normei didactice, pentru detaşarea la cerere prin concurs specific şi pentru suplinire de cãtre candidaţii care nu s-au înscris în perioada 14-24 iunie 2011, precum şi de cãtre candidaţii care solicitã suplinire în baza rezultatelor obţinute la concursul din luna iulie 2009 şi/sau luna iulie 2010;
Perioada: 1-2 august 2011
c) organizarea şi desfãşurarea probelor practice/orale în profilul postului (pentru candidaţii care nu au susţinut aceste probe sau care au fost respinşi la aceste probe în zilele de 8 şi 11 iulie 2011);
Termen: 3 august 2011
d) organizarea la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti a concursului pentru suplinire;
Termen: 4 august 2011
e) afişarea rezultatelor;
Termen: 5 august 2011
f) depunerea şi rezolvarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor definitive.
În zilele de: 5 şi 8 august 2011
7.1. Etapa a III-a de repartizare - repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate, în şedinţã publicã, la nivel judeţean, a cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice, a cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate nesoluţionatã, a cadrelor didactice titulare care solicitã detaşarea la cerere şi a suplinitorilor calificaţi, în ordine, astfel:
a) avizarea în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar a detaşãrilor în interesul învãţãmântului pentru îndeplinirea funcţiilor de conducere în unitãţi de învãţãmânt: director şi director adjunct; reactualizarea şi afişarea listei cu posturile didactice/catedrele rãmase vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele şcolare şi publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului;
Termen: 22 august 2011
b) soluţionarea completãrilor de normã didacticã şi repartizarea cadrelor didactice titulare prin detaşarea în interesul învãţãmântului pentru restrângere de activitate nesoluţionatã;
c) repartizarea cadrelor didactice titulare care beneficiazã de continuitate pentru detaşarea la cerere, conform metodologiei aprobate prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.616/2010;
d) repartizarea în şedinţã publicã a cadrelor didactice titulare prin detaşarea la cerere în ordinea descrescãtoare a notelor obţinute la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unitãţile de învãţãmânt preuniversitar;
e) repartizarea în şedinţã publicã a cadrelor didactice titulare prin detaşarea la cerere în ordinea descrescãtoare a punctajului obţinut prin aplicarea criteriilor şi a punctajelor de evaluare a personalului didactic cuprinse în anexa nr. 2 la metodologia aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.616/2010;
f) repartizarea candidaţilor care beneficiazã de continuitate pentru suplinire, conform metodologiei aprobate prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.616/2010;
g) reactualizarea şi afişarea listei cu posturile didactice/ catedrele rãmase vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele şcolare şi publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului;
Termen: 23 august 2011
h) completarea normei didactice a candidaţilor repartizaţi prin continuitate pentru suplinire pe catedre incomplete şi repartizarea suplinitorilor calificaţi, în şedinţã publicã, la nivelul judeţului al municipiului Bucureşti, în conformitate cu prevederile art. 77 din metodologia aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.616/2010;
i) repartizarea candidaţilor prevãzuţi la art. 80 alin. (6) din metodologia aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.616/2010 în regim de cumul/platã cu ora;
Perioada: 24-26 august 2011
j) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã.
Termen: 31 august 2011
7.2. Afişarea listei candidaţilor repartizaţi, reactualizarea şi afişarea listei cu posturile didactice/catedrele rãmase vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele şcolare şi publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului.
Termen: 27 august 2011
8. Acordarea orelor în regim de platã cu ora/cumul cadrelor didactice titulare, asociate şi pensionate:
a) depunerea şi înregistrarea dosarelor la inspectoratele şcolare pentru cumul/platã cu ora;
Perioadele: 7-9 iunie 2011; 1-2 august 2011
b) acordarea orelor rãmase neocupate în regim de cumul/platã cu ora personalului didactic titular şi cadrelor didactice asociate/pensionate;
Termen: 29 august 2011
c) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã.
Termen: 31 august 2011
9. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor netitularizabile rãmase vacante/rezervate la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti cu suplinitori fãrã studii corespunzãtoare postului:
a) depunerea dosarelor suplinitorilor fãrã studii corespunzãtoare postului;
Perioadele: 7-9 iunie 2011; 1-2 august 2011
b) organizarea testãrii suplinitorilor fãrã studii corespunzãtoare postului;
Perioada: 3-4 august 2011
c) afişarea rezultatelor;
Termen: 5 august 2011
d) depunerea, rezolvarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor definitive.
În zilele de: 5 şi 8 august 2011
9.1. Etapa a IV-a de repartizare - şedinţã publicã organizatã la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti pentru:
a) soluţionarea cererilor cadrelor didactice titulare, a cãror restrângere de activitate nu a fost soluţionatã, prin detaşarea în interesul învãţãmântului pentru nesoluţionarea restrângerii de activitate, pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru care nu au studii corespunzãtoare, cu salarizare ca personal didactic fãrã studii corespunzãtoare postului, cu acordul scris al cadrelor didactice în cauzã;
b) repartizarea suplinitorilor fãrã studii corespunzãtoare pe posturile didactice/catedrele rãmase vacante/rezervate, conform art. 87 din metodologia aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.616/2010;
Termen: 30 august 2011
c) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã.
Termen: 31 august 2011
III. Transmiterea la Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului a situaţiei statistice globale privind repartizarea candidaţilor pe posturi didactice/catedre vacante/ rezervate.
Termen: 16 septembrie 2011
_____________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: