┌───────────────────────────────┬─────────────────┐
│Numãr de copii înscrişi la curs│ Numãr de grupe │
├───────────────────────────────┼─────────────────┤
│Între 15 şi 25 │ 1 │
├───────────────────────────────┼─────────────────┤
│Cel mult 50 │ 2 │
├───────────────────────────────┼─────────────────┤
│Între 51 şi 74 │ 3 │
├───────────────────────────────┼─────────────────┤
│Între 75 şi 100 │ 4 │
├───────────────────────────────┼─────────────────┤
│Între 101 şi 125 │ 5 │
├───────────────────────────────┼─────────────────┤
│Între 125 şi 150 │ 6 │
├───────────────────────────────┼─────────────────┤
│Între 151 şi 174 │ 7 │
├───────────────────────────────┼─────────────────┤
│Între 175 şi 200 │ 8 │
├───────────────────────────────┼─────────────────┤
│Între 200 şi 225 │ 9 │
└───────────────────────────────┴─────────────────┘
┌────┬───────────┬───────┬───────────┬──────────────┬─────────────────────────┐
│Nr. │Unitatea de│Tema │Clasa/Grupa│Numãrul de ore│Numãrul de elevi prezenţi│
│crt.│învãţare │lecţiei│ │ │ │
├────┼───────────┼───────┼───────────┼──────────────┼─────────────────────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────┼───────────┼──────────────┼─────────────────────────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────┼───────────┼──────────────┼─────────────────────────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────┼───────────┼──────────────┼─────────────────────────┤
│....│ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴───────┴───────────┴──────────────┴─────────────────────────┘
──────────
*1) Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie.
*2) Se descrie pe scurt în maximum 10 rânduri fiecare lecţie predatã.
*3) Se menţioneazã problemele intervenite în activitatea de predare a cursului.
ANEXA 3
┌─────────────────────┬────────────────────────────┬───────────────────────────┐
│UNITÃŢI DE COMPETENŢÃ│ INDICATORI DE PERFORMANŢà │ PUNCTAJ │
├─────────────────────┼────────────────────────────┼─────┬────────────┬────────┤
│ │ │MAXIM│AUTOEVALUARE│EVALUARE│
├─────────────────────┼────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│A. Proiectarea 𗈕. Cunoaşterea programei şi │ │ │ │
│didacticã │a materialelor bibliografice│ │ │ │
│ 20 p │recomandate │ 5 │ │ │
│ 𗈖. Selecţia materialelor şi │ │ │ │
│ │mijloacelor didactice │ 5 │ │ │
│ 𗈗. Elaborarea planificãrilor│ │ │ │
│ │calendaristice │ 5 │ │ │
│ │● alegerea unor strategii │ │ │ │
│ │optime pentru parcurgerea │ │ │ │
│ │programei şi atingerea │ │ │ │
│ │obiectivelor generale şi │ │ │ │
│ │specifice │ │ │ │
│ 𗈘. Elaborarea proiectelor │ │ │ │
│ │didactice │ 5 │ │ │
│ │● stabilirea obiectivelor │ │ │ │
│ │lecţiilor │ │ │ │
│ │● fixarea conţinutului uni- │ │ │ │
│ │tãţilor de învãţare │ │ │ │
│ │● corelarea strategiilor │ │ │ │
│ │didactice cu prevederile │ │ │ │
│ │programei, obiectivele şi │ │ │ │
│ │conţinuturile activitãţilor │ │ │ │
│ │şi numãrul orelor alocate │ │ │ │
│ │● gestionarea timpului │ │ │ │
│ │pentru fiecare secvenţã │ │ │ │
│ │de învãţare │ │ │ │
│ │● transmiterea accesibilã a │ │ │ │
│ │informaţiei conform nivelu- │ │ │ │
│ │lui de pregãtire al elevilor│ │ │ │
├─────────────────────┼────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│B. Procesul de învã- 𗈕. Selectarea situaţiilor de│ │ │ │
│ţare │învãţare care duc la crearea│ │ │ │
│ 20 p │şi dezvoltarea deprinderilor│ │ │ │
│ │şi abilitãţilor │ 5 │ │ │
│ 𗈖. Selecţia procedeelor, │ │ │ │
│ │tehnicilor şi metodelor de │ │ │ │
│ │predare (în funcţie de │ │ │ │
│ │obiectivele propuse, de │ │ │ │
│ │particularitãţile de vârstã │ │ │ │
│ │ale elevilor şi de eteroge- │ │ │ │
│ │nitatea grupelor) │ 5 │ │ │
│ 𗈗. Organizarea activitãţilor│ │ │ │
│ │practice şi aplicative în │ │ │ │
│ │procesul de învãţare │ 5 │ │ │
│ 𗈘. Evaluarea elevilor │ │ │ │
│ │● alegerea şi utilizarea │ │ │ │
│ │instrumentelor de evaluare │ │ │ │
│ │● aprecierea şi valorifica- │ │ │ │
│ │rea rezultatelor evaluãrii │ │ │ │
├─────────────────────┼────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│C. Raportãri lunare 𗈕. Punctualitatea transmite-│ │ │ │
│privind activitatea │ rii │ 5 │ │ │
│didacticã │ │ │ │ │
│ 10 p 𗈖. Rigurozitatea întocmirii │ │ │ │
│ │respectând normele de re- │ │ │ │
│ │dactare şi completare │ 5 │ │ │
├─────────────────────┼────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│D. Acţiuni extracurs │Participarea sau organizarea│ │ │ │
│ 10 p │de expoziţii, cenacluri, │ │ │ │
│ │simpozioane, sesiuni de co- │ │ │ │
│ │municãri ale elevilor, ma- │ │ │ │
│ │nifestãri cultural-artis- │ 10 │ │ │
│ │tice, sportive şi de │ │ │ │
│ │recreere; elaborarea sau │ │ │ │
│ │colaborarea la reviste şco- │ │ │ │
│ │lare sau alte publicaţii │ │ │ │
├─────────────────────┼────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│E. Dezvoltarea profe-𗈕. Participarea la activitã-│ │ │ │
│sionalã │ţi de perfecţionare şi │ │ │ │
│ 10 p │formare profesionalã orga- │ │ │ │
│ │nizate la nivelul şcolii. │ 5 │ │ │
│ 𗈖. Participarea la activitã-│ │ │ │
│ │ţi de perfecţionare şi for- │ │ │ │
│ │mare profesionalã organizate│ │ │ │
│ │de instituţii la nivel │ │ │ │
│ │regional/naţional │ 5 │ │ │
├─────────────────────┼────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│F. Evaluarea realiza-𗈕. Implicarea în promovarea │ │ │ │
│tã de directorii │cursului de Limbã, culturã │ │ │ │
│şcolilor │şi civilizaţie româneascã │ │ │ │
│ 20 p │în unitatea şcolarã │ 2 │ │ │
│ 𗈖. Activitatea didacticã │ │ │ │
│ │desfãşuratã în anul şcolar │ │ │ │
│ -2010 │ 2 │ │ │
│ 𗈗. Respectarea regulamen- │ │ │ │
│ │tului de organizare şi │ │ │ │
│ │funcţionare a unitãţii de │ │ │ │
│ │învãţãmânt │ 2 │ │ │
│ 𗈘. Colaborarea cu colectivul│ │ │ │
│ │de cadre didactice şi condu-│ │ │ │
│ │cãtorul unitãţii de învãţã- │ │ │ │
│ │mânt │ 2 │ │ │
│ 𗈙. Participarea şi implica- │ │ │ │
│ │rea în activitãţile unitãţii│ │ │ │
│ │şcolare │ 2 │ │ │
│ 𗈚. Organizarea şi desfãşu- │ │ │ │
│ │rarea activitãţilor │ │ │ │
│ │extracurs │ 2 │ │ │
│ 𗈛. Colaborarea cu familiile │ │ │ │
│ │copiilor │ 2 │ │ │
│ 𗈜. Sprijinul acordat elevi- │ │ │ │
│ │lor de origine românã în │ │ │ │
│ │procesul de integrare în │ │ │ │
│ │ţara de adopţie │ 2 │ │ │
│ 𗈝. Contribuţia la promovarea│ │ │ │
│ │interculturalitãţii şi a │ │ │ │
│ │multilingvismului │ 2 │ │ │
│ . Impactul realizat prin │ │ │ │
│ │predarea cursului │ 2 │ │ │
├─────────────────────┼────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│G. Raportul anual de │(maximum 3 pagini în limba │ │ │ │
│activitate │ românã) │ 10 │ │ │
│ 10 p │ │ │ │ │
├─────────────────────┼────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│PUNCTAJ TOTAL: │ │ 100 │ │ │
└─────────────────────┴────────────────────────────┴─────┴────────────┴────────┘
┌─────────────────┬──────────────────────┐
│PUNCTAJ TOTAL │ CALIFICATIVUL │
├─────────────────┼──────────────────────┤
p-100 p │ Foarte bine │
├─────────────────┼──────────────────────┤
p-80 p │ Bine │
├─────────────────┼──────────────────────┤
p-70 p │ Satisfãcãtor │
├─────────────────┼──────────────────────┤
│Sub 60 p │ Nesatisfãcãtor │
└─────────────────┴──────────────────────┘
┌────┬────────────────┬────────────────┬─────┬──────┬───────────────┐
│Nr. │Numãrul de elevi│Numãrul de grupe│Clasa│Vârsta│Naţionalitatea │
│crt.│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│....│ │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴────────────────┴─────┴──────┴───────────────┘