────────
la secţiunea I
──────────────
Graficul desfãşurãrii concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit - sesiunea 2005
- 20 ianuarie-11 februarie 2005: depunerea dosarelor la registratura inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti;
- 14 februarie-21 februarie 2005: analiza dosarelor de cãtre inspectorul de specialitate, cu consultarea consiliului consultativ;
- 22 februarie-5 martie 2005: verificarea dosarelor de cãtre Comisia de coordonare a lucrãrilor în vederea acordãrii gradaţiei de merit;
- 22 februarie-5 martie 2005: verificarea dosarelor de cãtre reprezentanţii federaţiilor sindicale reprezentative din învãţãmânt şi refacerea punctajelor, în situaţia în care observaţiile sunt juste, împreunã cu inspectorul de specialitate;
- 7 martie 2005: consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti aprobã lista candidaţilor admişi;
- 8 martie 2005: afişarea listei la avizierul inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti;
- 10 martie-14 martie 2005: depunerea contestaţiilor;
- 15 martie 2005: rezolvarea contestaţiilor de cãtre comisie;
- 16 martie 2005: validarea rezultatelor finale ale concursului de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti;
- 22 martie 2005: înaintarea la Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, în vederea emiterii ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii, a tabelului nominal cu personalul didactic de predare, didactic auxiliar şi cel de conducere din unitãţile de învãţãmânt, nominalizat pentru acordarea gradaţiei de merit;
- 31 mai 2005: elaborarea ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii.
ANEXA 2
────────
la secţiunea I
──────────────
┌────┬─────────┬───────┬─────────────┬────────────┬───────────┬─────────┐
│Nr. │Numele si│Functia│Specialitatea│Vechimiea in│Unitatea de│Punctajul│
│crt.│prenumele│ │ │ invatamant │invatamant │ obtinut│
├────┼─────────┼───────┼─────────────┼────────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴───────┴─────────────┴────────────┴───────────┴─────────┘