Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 49 din 15 martie 2024  privind modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 128/2011 pentru organizarea activităţilor privind accesul poliţiei locale la baze de date ale Ministerului Afacerilor Interne    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 49 din 15 martie 2024 privind modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 128/2011 pentru organizarea activităţilor privind accesul poliţiei locale la baze de date ale Ministerului Afacerilor Interne

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 245 din 22 martie 2024
    În temeiul prevederilor art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    viceprim-ministrul, ministrul afacerilor interne, emite următorul ordin:
    ART. I
    Anexa nr. 2 la Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 128/2011 pentru organizarea activităţilor privind accesul poliţiei locale la baze de date ale Ministerului Afacerilor Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 491 din 11 iulie 2011, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Protocoalele de colaborare încheiate potrivit Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 128/2011, anterior intrării în vigoare a prezentului ordin, îşi păstrează valabilitatea până la încheierea unor noi protocoale care să conţină clauzele prevăzute în modelul Protocolului privind accesul poliţiei locale la bazele de date ale Ministerului Afacerilor Interne, astfel cum a fost modificat prin anexa la prezentul ordin, dar nu mai mult de 12 luni de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne,
                    Bogdan Despescu,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 15 martie 2024.
    Nr. 49.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 128/2011)
    - Model -
    PROTOCOL
    privind accesul Poliţiei Locale a ....(municipiul/oraşul/sectorul/comuna).... la
    baze de date ale Ministerului Afacerilor Interne

┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┐
│Primăria │Inspectoratul de Poliţie Judeţean │
│..............................................................│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│(municipiul/oraşul/sectorul/comuna) │...............................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│ │sau │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│Poliţia Locală a │Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului │
│............................................................ │Bucureşti │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│(municipiul/oraşul/sectorul/comuna) │Nr. ....... din ........... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│ │Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│Nr. .............. din .............. │Nr. ....... din ........... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│ │Direcţia Generală Permise de Conducere şi │
│ │Înmatriculări │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│ │Nr. ....... din ........... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────┘

    Având în vedere dispoziţiile art. 3 din Legea nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 11^5 alin. (1) lit. e), f) şi h) din Ordonanţa Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de paşapoarte şi serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 362/2002, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 2 alin. (1) lit. c) şi art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.367/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 148/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de paşapoarte şi serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, precum şi a Ordonanţei Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, aprobată prin Legea nr. 355/2023,
    ţinând seama de dispoziţiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulament general privind protecţia datelor) şi ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE,
    în temeiul art. 20 alin. (2) din Legea poliţiei locale nr. 155/2010, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 34 lit. a) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.332/2010, se încheie prezentul protocol între:
    Unitatea administrativ-teritorială ...(municipiul/oraşul/sectorul/comuna)...., reprezentată de domnul ..............., în calitate de primar,
    şi
    Inspectoratul de Poliţie Judeţean ............./Direcţia Generală Poliţie a Municipiului Bucureşti, cu sediul în .............., reprezentat(ă) de ..........., în calitate de ..........,
    Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor, cu sediul în .........., reprezentată de .........., în calitate de director general,
    Direcţia Generală Permise de Conducere şi Înmatriculări, cu sediul în .................., reprezentată de ........, în calitate de director general, denumite în continuare structuri abilitate.
    1. Obiectul protocolului
    ART. 1
    Prezentul protocol are ca obiect asigurarea accesului la baze de date ale Ministerului Afacerilor Interne pentru îndeplinirea atribuţiilor legale ale poliţiei locale, în conformitate cu dispoziţiile art. 20 alin. (2) din Legea poliţiei locale nr. 155/2010, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.


    2. Baze de date
    ART. 2
    Bazele de date la care se asigură accesul poliţiei locale, denumite în continuare baze de date, sunt:
    a) Evidenţa informatică a persoanelor date în urmărire şi a persoanelor dispărute - „Urmăriţi“;
    b) Evidenţa informatică a furturilor de autovehicule săvârşite în România şi a celor săvârşite în alte state sesizate oficial Poliţiei Române - „Furt auto“;
    c) Registrul naţional de evidenţă a permiselor de conducere şi a vehiculelor înmatriculate;
    d) Registrul naţional de evidenţă a persoanelor.



    3. Accesul la bazele de date
    ART. 3
    (1) Accesul la bazele de date se asigură în condiţiile actelor normative în vigoare, cu respectarea clauzelor cuprinse în prezentul protocol, exclusiv pentru îndeplinirea atribuţiilor legale ale poliţiei locale.
    (2) Condiţiile tehnice şi de securitate privind accesul la bazele de date sunt prevăzute în anexa nr. 1, respectiv în specificaţiile tehnice stabilite de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, denumit în continuare STS, împreună cu Direcţia Generală pentru Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei, denumită în continuare DGCTI, din cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI).
    (3) Accesul la bazele de date se realizează exclusiv prin intermediul aplicaţiilor informatice puse la dispoziţie de structurile abilitate, pe suportul de comunicaţii asigurat de DGCTI şi STS, de persoane anume desemnate, agreate de părţi, denumite în continuare utilizatori. Datele de identificare ale utilizatorilor se transmit în timp util părţii interesate.
    (4) STS asigură administrarea şi funcţionarea permanentă a reţelei de comunicaţii tip VPN a poliţiei locale.
    (5) În vederea accesării bazelor de date, STS asigură conectarea reţelei VPN a poliţiei locale cu reţeaua RCVD a MAI, prin intermediul reţelei de cooperare extranet STS.
    (6) Conturile de utilizator şi numărul acestora se vor acorda în funcţie de capacitatea tehnică a sistemelor de a suporta interogările aferente numărului de utilizatori şi raportat la evoluţiile tehnologice ale bazelor de date ale Ministerului Afacerilor Interne.
    (7) Până la asigurarea accesului în condiţiile prevăzute la alin. (6), accesul la bazele de date se realizează numai prin dispeceratul poliţiei locale şi se limitează la maximum 5 staţii/ dispecerat. Numărul maxim de utilizatori la nivelul poliţiei locale este de 20.
    (8) Nivelul de acces la bazele de date prevăzute la art. 2, facilitat pentru exercitarea atribuţiilor poliţiei locale, este stabilit de către structurile abilitate ale MAI, prin aplicaţiile informatice puse de acestea la dispoziţie.


    4. Condiţii pentru utilizatori
    ART. 4
    (1) Utilizatorii dobândesc drept de acces la bazele de date numai după semnarea unui angajament de confidenţialitate, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2, şi a unui instructaj cu privire la normele legale în domeniul protecţiei persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, respectiv numai în condiţiile deţinerii unui certificat digital eliberat de STS.
    (2) Se interzice utilizatorilor să transmită datele de autentificare altor persoane ori să utilizeze alte date de autentificare decât cele alocate.


    5. Responsabilităţile structurilor abilitate
    ART. 5
    În vederea realizării obiectului protocolului, structurilor abilitate le revin următoarele responsabilităţi:
    a) să colaboreze cu structurile teritoriale ale STS pentru asigurarea accesului la bazele de date, potrivit solicitărilor adresate în scris de poliţia locală;
    b) să monitorizeze toate accesările şi să ţină o evidenţă a acestora, în condiţii care să permită identificarea utilizatorului;
    c) să pună la dispoziţia poliţiei locale aplicaţiile informatice prin care se asigură accesul la bazele de date, în condiţii de securitate a prelucrării;
    d) să urmărească respectarea de către poliţia locală a condiţiilor de accesare a bazelor de date şi să revoce dreptul de acces, în cazul constatării unor încălcări ale acestor condiţii;
    e) să ofere expertiza necesară pentru realizarea obiectului protocolului, la solicitarea poliţiei locale.



    6. Responsabilităţile poliţiei locale
    ART. 6
    (1) În vederea realizării obiectului protocolului, poliţiei locale îi revin următoarele responsabilităţi:
    a) să solicite accesul la bazele de date şi să comunice, în scris, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti/ inspectoratului de poliţie judeţean competent teritorial informaţiile prevăzute la pct. III din anexa nr. 3 la Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 128/2011 pentru organizarea activităţilor privind accesul poliţiei locale la baze de date ale Ministerului Afacerilor Interne;
    b) să stabilească dispozitivele prin care se realizează accesul la bazele de date şi să solicite evaluarea acestora din punct de vedere tehnic;
    c) în funcţie de soluţia tehnică identificată, să achiziţioneze şi să utilizeze echipamentele şi serviciile prevăzute în proiectul tehnic propus/avizat de STS şi Ministerul Afacerilor Interne, precum şi să solicite asistenţă tehnică pe durata procesului de operaţionalizare a conexiunilor;
    d) să consulte bazele de date numai prin intermediul aplicaţiilor informatice puse la dispoziţie de MAI;
    e) să stabilească utilizatorii şi să le distribuie certificatele digitale emise de STS, să asigure instruirea periodică a acestora şi să comunice Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti/inspectoratului de poliţie judeţean competent teritorial orice modificări intervenite în situaţia fiecărui utilizator pentru care s-ar impune revocarea dreptului de acces;
    f) să întocmească metodologii proprii de lucru privind protecţia datelor cu caracter personal;
    g) să sesizeze de îndată unitatea de poliţie competentă teritorial în cazul identificării unor persoane sau autovehicule urmărite;
    h) să nu conecteze echipamentele prin care se asigură accesul la bazele de date la alte reţele;
    i) să păstreze la sediul dispeceratului, pentru o perioadă de cel puţin 2 ani, angajamentele de confidenţialitate şi instructajele periodice şi să le pună la dispoziţia autorităţilor competente în domeniu;
    j) să ia măsurile necesare pentru asigurarea confidenţialităţii şi securităţii prelucrărilor de date;
    k) să nu dezvăluie către terţi datele obţinute din accesarea bazelor de date;
    l) să ia măsurile legale ce se impun atunci când se constată că informaţiile din bazele de date au fost utilizate cu încălcarea prevederilor legale în vigoare şi ale prezentului protocol.

    (2) Poliţia locală nu va transfera, comunica, pune la dispoziţie, divulga şi nu va supune datele furnizate de către structurile abilitate ale MAI unei operaţiuni de prelucrare cu efect similar, direct sau indirect, către persoane fizice sau juridice terţe, sub nicio formă, cu excepţia transferului către instanţa de judecată sau către organul de urmărire penală, la cererea expresă a acestora.


    7. Protecţia datelor cu caracter personal
    ART. 7
    (1) Părţile dispun măsurile necesare pentru asigurarea protecţiei datelor cu caracter personal, în condiţiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulament general privind protecţia datelor).
    (2) În scopul asigurării respectării prevederilor alin. (1), părţile dispun măsuri specifice pentru asigurarea respectării dispoziţiilor art. 25 din Regulamentul (UE) 2016/679.

    ART. 8
    (1) În sensul prevederilor art. 7, părţile dispun măsurile necesare pentru a se informa în scris, reciproc, în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării protocolului, cu privire la responsabilul cu protecţia datelor cu caracter personal desemnat în conformitate cu dispoziţiile art. 37 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679.
    (2) Părţile dispun măsurile necesare pentru ca:
    a) responsabilul cu protecţia datelor cu caracter personal desemnat în cadrul fiecăreia dintre instituţii să aibă acces la prelucrările de date cu caracter personal desfăşurate în baza prezentului protocol;
    b) responsabilii cu protecţia datelor cu caracter personal desemnaţi să poată colabora în scopul îndeplinirii funcţiilor şi sarcinilor prevăzute la art. 38 şi 39 din Regulamentul (UE) 2016/679.


    ART. 9
    (1) În scopul respectării principiului transparenţei prelucrărilor, în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării, prezentul protocol va fi publicat pe pagina de internet a poliţiei locale, într-un spaţiu uşor accesibil publicului, dedicat transparenţei prelucrărilor de date cu caracter personal derulate. Prezentul protocol se va afişa şi la sediul poliţiei locale, într-un spaţiu amenajat corespunzător.
    (2) Informaţiile referitoare la responsabilul cu protecţia datelor cu caracter personal desemnat şi la modalitatea în care poate fi contactat se publică conform alin. (1).
    (3) Aplicarea protocolului este condiţionată de publicarea acestuia în condiţiile alin. (1), sens în care poliţia locală comunică în scris îndeplinirea acestei obligaţii structurilor abilitate.

    ART. 10
    (1) Părţile evaluează ori de câte ori este necesar, dar cel puţin o dată pe an, modul în care este asigurat un nivel adecvat al securităţii prelucrărilor realizate în temeiul prezentului protocol, cu luarea în considerare a dispoziţiilor art. 32 alin. (2) din Regulamentul (UE) 2016/679.
    (2) Orice încălcare a securităţii datelor cu caracter personal care priveşte datele prelucrate în temeiul prezentului protocol este notificată de îndată administratorului bazei de date. Transmiterea notificării se realizează cel târziu la momentul transmiterii notificării către Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în condiţiile art. 33 alin. (1) din Regulamentul (UE) 2016/679. Notificarea va cuprinde cel puţin informaţiile prevăzute la art. 33 alin. (3) din Regulamentul (UE) 2016/679.
    (3) În situaţia încălcării securităţii datelor cu caracter personal care priveşte datele prelucrate în temeiul prezentului protocol, părţile se informează reciproc în cazul transmiterii unor notificări în condiţiile art. 34 din Regulamentul (UE) 2016/679.

    ART. 11
    (1) Părţile dispun măsurile necesare pentru crearea unei evidenţe a activităţilor de prelucrare derulate în temeiul prezentului protocol.
    (2) Părţile au obligaţia să adopte măsurile de procedură necesare pentru verificarea legalităţii prelucrărilor realizate în cadrul fiecăreia dintre instituţii, creând în acest sens un mecanism de monitorizare a prelucrărilor.
    (3) În cadrul măsurilor privind asigurarea transparenţei, adoptate în condiţiile art. 9 alin. (1), părţile dispun măsurile necesare pentru publicarea informaţiilor prevăzute la art. 30 alin. (1) din Regulamentul (UE) 2016/679, relevante pentru aplicarea dispoziţiilor prezentului protocol.


    8. Proceduri privind drepturile persoanelor vizate
    ART. 12
    (1) Poliţia locală se obligă să asigure exercitarea dreptului la informare al persoanelor vizate cu privire la prelucrările de date cu caracter personal realizate în temeiul prezentului protocol.
    (2) În scopul aplicării dispoziţiilor alin. (1), cu ocazia realizării oricărei activităţi de prelucrare care presupune interacţiunea cu persoana vizată, poliţia locală o va informa, cu respectarea dispoziţiilor art. 13 din Regulamentul (UE) 2016/679, cu privire la realizarea prelucrărilor în temeiul prezentului protocol.
    (3) Părţile garantează exercitarea dreptului de acces al persoanei vizate şi dispun toate măsurile necesare pentru asigurarea aplicării dispoziţiilor art. 15 din Regulamentul (UE) 2016/679.
    (4) Poliţia locală va informa de îndată structurile abilitate ale MAI cu privire la primirea unei cereri formulate în exercitarea dreptului de acces care priveşte datele cu caracter personal furnizate de către structurile abilitate ale MAI.

    ART. 13
    (1) În cazul în care poliţia locală sesizează neconcordanţe între datele consultate potrivit art. 1 şi cele prelucrate în sistemele de evidenţă proprii ori cele înscrise în documentele de identitate ale cetăţenilor, îndrumă persoanele vizate de neconcordanţele în cauză către structurile abilitate ale MAI, pentru efectuarea de verificări punctuale, în vederea clarificării situaţiei şi, după caz, a corectării datelor.
    (2) Poliţia locală informează de îndată structurile abilitate ale MAI cu privire la primirea unei cereri formulate în exercitarea dreptului la rectificare sau la ştergere care priveşte datele cu caracter personal furnizate de către structurile abilitate ale MAI.

    ART. 14
    (1) În cazul în care poliţia locală dispune măsura restricţionării prelucrării cu privire la datele furnizate de către structurile abilitate ale MAI, aceasta informează de îndată structurile abilitate ale MAI. Informarea trebuie să cuprindă inclusiv precizarea situaţiei de la art. 18 alin. (1) din Regulamentul (UE) 2016/679, pe care se întemeiază o astfel de măsură.
    (2) Poliţia locală informează structurile abilitate ale MAI cu privire la adoptarea unei măsuri de ridicare a restricţiei de prelucrare comunicate potrivit alin. (1).

    ART. 15
    (1) În cazul în care poliţia locală primeşte o cerere formulată în exercitarea dreptului de opoziţie, cu privire la datele furnizate de către structurile abilitate ale MAI, informează de îndată structurile abilitate ale MAI.
    (2) Poliţia locală are obligaţia de a informa structurile abilitate ale MAI cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate prin intermediul unor mijloace noi de prelucrare automatizată, în special în situaţia utilizării unor noi tehnologii sau a unor tehnologii care permit crearea de profiluri.
    (3) Poliţia locală nu poate adopta niciun fel de măsură de natură să producă efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă, doar pe baza prelucrării datelor furnizate de către structurile abilitate ale MAI.
    (4) Poliţia locală informează în scris structurile abilitate ale MAI, în termen de trei luni de la intrarea în vigoare a prezentului protocol, cu privire la măsurile dispuse pentru aplicarea dispoziţiilor art. 22 alin. (3) din Regulamentul (UE) 2016/679.

    ART. 16
    În situaţia exercitării dreptului de acces, de rectificare, de ştergere, de restricţionare, de opoziţie al persoanelor vizate, în conformitate cu prevederile legislaţiei privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, structurile abilitate ale MAI vor comunica acestora situaţiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sub forma transferului către poliţia locală, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă sau obţinerea acordului poliţiei locale cu privire la informarea respectivă.


    9. Comunicarea între părţi
    ART. 17
    (1) Orice comunicare între părţi în scopul realizării obiectului protocolului se realizează în scris.
    (2) Comunicările între părţi se pot realiza şi prin telefon, fax sau e-mail, sub condiţia confirmării în scris a primirii comunicării.
    (3) Notificările transmise prin fax sau e-mail se consideră primite în prima zi lucrătoare următoare celei în care au fost expediate.


    10. Intrarea în vigoare şi amendamente
    ART. 18
    (1) Prezentul protocol intră în vigoare la data semnării şi înregistrării de către părţi şi este valabil un an de la această dată.
    (2) Valabilitatea protocolului se prelungeşte de drept, pe perioade succesive de câte un an, dacă niciuna dintre părţi nu notifică celeilalte, cu cel puţin 30 de zile înainte de expirarea termenului, voinţa de încetare a aplicabilităţii acestuia.
    (3) Prezentul protocol poate fi modificat şi/sau completat prin acordul scris al părţilor, cu respectarea regulilor prevăzute la alin. (1) şi (2).
    (4) Protocoalele de colaborare încheiate până la data intrării în vigoare a prezentului protocol, având ca obiect accesul la bazele de date menţionate la art. 2, îşi încetează aplicabilitatea*1).
    *1) Prevederea se înscrie în măsura în care la nivel local au fost încheiate cu structurile Ministerului Afacerilor Interne protocoale de colaborare având ca obiect accesul la bazele de date prevăzute în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 128/2011.



    11. Eficientizarea cooperării
    ART. 19
    Părţile vor analiza, ori de câte ori situaţia impune, modul de îndeplinire a obiectului protocolului şi se vor informa reciproc cu privire la problemele constatate, în vederea luării măsurilor optime.


    12. Anexele la protocol
    ART. 20
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul protocol.


    Prezentul protocol a fost întocmit în ....... exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară.

┌────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────┐
│Primar, │Inspectorul-şef al inspectoratului │
│ │de poliţie judeţean, │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│............................│...........................................│
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ │sau │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ │Directorul general al Direcţiei Generale │
│ │de Poliţie a Municipiului Bucureşti, │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ │...........................................│
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ │Directorul general al Direcţiei Generale │
│ │pentru Evidenţa Persoanelor, │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ │...........................................│
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ │Directorul general al Direcţiei Generale │
│ │Permise de Conducere şi Înmatriculări, │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
│ │...........................................│
└────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────┘

    ANEXA 1

    la protocol
    CONDIŢII TEHNICE ŞI DE SECURITATE
    privind accesul poliţiei locale la bazele de
    date ale Ministerului Afacerilor Interne
    Se înscriu datele prevăzute în anexa nr. 3 la Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 128/2011 pentru organizarea activităţilor privind accesul poliţiei locale la baze de date ale Ministerului Afacerilor Interne.
    La pct. I şi II se vor înscrie datele tehnice şi de securitate rezultate după alegerea soluţiei tehnice care va fi implementată.

    ANEXA 2

    la protocol
    ANGAJAMENT DE CONFIDENŢIALITATE
    Subsemnatul/Subsemnata, ............., născut(ă) în localitatea .........., la data de ............, fiul (fiica) lui ........... şi al(a) ............., angajat(ă) al (a) ................, în funcţia de .............., cu domiciliul în ..................., declar pe propria răspundere că am luat cunoştinţă de prevederile legale privind protecţia datelor cu caracter personal şi consimt să păstrez confidenţialitatea datelor cu caracter personal a căror prelucrare o efectuez în condiţiile legii, în virtutea atribuţiilor de serviciu, inclusiv după încetarea activităţilor de prelucrare a acestor date.
    Cunosc faptul că încălcarea prevederilor legale privind protecţia datelor cu caracter personal atrage răspunderea administrativă, disciplinară, materială, civilă ori penală, în raport cu gravitatea faptei, potrivit legii.

┌───────────────────────────┬───────────────────┐
│Semnătura │Data │
│...........................│...................│
└───────────────────────────┴───────────────────┘


    ---------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016