Nr. *)..........................
Data ...........................
┌──────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│Cãtre │ Loc rezervat MCSI │
│Ministerul Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale│ │
└──────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumire/Nume şi prenume: │
├────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────────────┤
│Statut: ││_│ persoanã juridicã ││_│ persoanã fizicã │
├────────────────┼─────────────────────────┼────────┬────────┬────────┬──────┤
│ │Str.: │nr. │bl. │sc. │ap. │
│ ├─────────────────────────┼────────┴────────┴────────┴──────┤
│Sediu/Domiciliu:│Localitate: │Cod poştal: │
│ ├─────────────────────────┴─────────────────────────────────┤
│ │Judeţul/Sectorul: │
│ ├─────────────────────────┬─────────────────────────────────┤
│ │Telefon: │Fax: │
│ ├─────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ │E-mail: │Paginã de internet: │
├────────────────┼─────────────────────────┼────────┬────────┬────────┬──────┤
│ │Str.: │nr. │bl. │sc. │ap. │
│ ├─────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼──────┤
│Domiciliul │Localitate: │Cod │ │ │ │
│fiscal: │ │poştal: │ │ │ │
│ ├─────────────────────────┴────────┴────────┴────────┴──────┤
│ │Judeţul/Sectorul: │
│ ├─────────────────────────┬─────────────────────────────────┤
│ │Telefon: │Fax: │
├────────────────┴─────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│Cod de identificare fiscalã/Cod unic de │ │
│înregistrare (pentru persoane juridice): │ │
├──────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│CNP (pentru persoane fizice): │ │
├──────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│Cont: │Banca: │
├────────────────┬─────────────────────────┴────────┬────────────────────────┤
│Reprezentant │Nume: │Funcţie: │
│legal: │ │ │
├────────────────┼─────────────────────────┬────────┼────────────────────────┤
│ │Telefon: │Fax: │E-mail: │
├────────────────┼─────────────────────────┴────────┼────────────────────────┤
│Persoanã de │Nume: │Funcţie: │
│contact: │ │ │
├────────────────┼─────────────────────────┬────────┼────────────────────────┤
│ │Telefon: │Fax: │E-mail: │
└────────────────┴─────────────────────────┴────────┴────────────────────────┘
Solicit eliberarea/reînnoirea Ordinului de omologare a sistemului
informatic destinat operaţiunilor de emitere a facturilor în formã
electronicã.
Ataşez prezentei cereri urmãtoarele documente:
│_│ raportul de audit;
│_│ descrierea funcţionalã a sistemului informatic;
│_│ planul de securitate a sistemului informatic;
│_│ certificãri din punctul de vedere al securitãţii sistemului informatic;
│_│ declaraţia pe propria rãspundere a auditorului, prin care este
exprimatã independenţa sa faţã de subsemnatul şi de producãtorul sistemului
informatic auditat;
│_│ dacã este cazul, descrierea echipamentelor necesare realizãrii
procesului de conversie, în situaţia în care emitentul de
drept al facturii în formã electronicã are un contract valabil încheiat în
baza cãruia beneficiazã de servicii de conversie a facturilor emise pe
suport hârtie în facturi în formã electronicã;
│_│ dovada achitãrii tarifului de omologare.
Semnãtura reprezentantului legal şi ştampila solicitantului ..............