Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 462 din 19 iunie 2007  pentru modificarea şi completarea Instrucţiunilor privind revizia tehnică şi întreţinerea vagoanelor în exploatare nr. 250, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.817/2005     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 462 din 19 iunie 2007 pentru modificarea şi completarea Instrucţiunilor privind revizia tehnică şi întreţinerea vagoanelor în exploatare nr. 250, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.817/2005

EMITENT: Ministerul Transporturilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 438 din 28 iunie 2007
    În temeiul prevederilor art. 3 alin. (2) lit. k) pct. (ii) din anexa nr. 1 "Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autorităţii de Siguranţă Feroviară Română - ASFR" la anexa nr. 1 "Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autorităţii Feroviare Române - AFER", aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 626/1998 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Feroviare Române - AFER, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 367/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor,
    ministrul transporturilor emite următorul ordin:
    ART. I
    Instrucţiunile privind revizia tehnică şi întreţinerea vagoanelor în exploatare nr. 250, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.817/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.039 şi 1.039 bis din 23 noiembrie 2005, se modifică şi se completează după cum urmează:
    - Tabelul din anexa nr. 7 la instrucţiuni se înlocuieşte cu tabelul prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul transporturilor,
                    Ludovic Orban

    Bucureşti, 19 iunie 2007.
    Nr. 462.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 7 la instrucţiuni)
    Numărul de vagoane de calatori exprimat în osii ce pot fi incalzite în functie de sursa de energie

┌───────┬────────────┬───────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐
│ │ │ │Tipul sursei de încălzire │ │
│ │ │ ├─────────────┬─────────────┬───────────┬─────────────┬─────────────┬─────────────┬─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Locomotive │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │tip │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │Locomotive │040 DHC, │ │
│ │ │ │ │ │Locomotive │LDE 2100 CP- │Vagon WIT cu │cu abur de │Locomotive cu│ │
│ │ │ │Seria 060 EA,│Seria 040 EC │modernizate│INDA, DHC │agregate │mare putere, │abur de │ │
│ │ │ │EA1, EB │ │SIEMENS │1250 CP- │moderne de │de remorcare │putere │ │
│ │ │ │ │ │ │ALSTOM GM │abur │şi încălzire │mică, │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │incluziv │ │
│ │Tipul de │ │ │ │ │ │ │ │vagoane WIT │ │
│ │vagoane de │Treptele de│ │ │ │ │ │ │(404 – 406) │ │
│Grupa │calatori din│temperatură├───────┬─────┼───────┬─────┼───────────┼─────────────┼───────┬─────┼───────┬─────┼───────┬─────┤Durata de │
│de │compunerea │exterioară │ │ │ │ │ │Vagoane de │ │ │ │ │ │ │preîncălzire│
│vagoane│trenului │la °C │ │ │ │ │ │Clasă sau │ │ │ │ │ │ │a garniturii│
│ │Seria │ │ │ │ │ │ │Clasă + poştă│ │ │ │ │ │ │în minute │
│ │vagonului │ │ │ │ │ │Numai │+ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │Clasă│ │Clasă│vagoane │Bagaj │ │Clasă│ │Clasă│ │Clasă│ │
│ │ │ │Numai │+ │Numai │+ │de clasă │Vagoane de │Numai │+ │Numai │+ │Numai │+ │ │
│ │ │ │vagoane│poştă│vagoane│poştă│sau │dormit, │vagoane│poştă│vagoane│poştă│vagoane│poştă│ │
│ │ │ │de │+ │de │+ │Clasă + │cuşetă, │de │+ │de │+ │de │+ │ │
│ │ │ │clasă │bagaj│clasă │bagaj│poştă + │bar, │clasă │bagaj│clasă │bagaj│clasă │bagaj│ │
│ │ │ │ │ │ │ │bagaj │restaurant │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │care nu au │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │sursă │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │de energie │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │proprie │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │16 │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Vagoane pe 4│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │osii, │+10 ...-10 │64 │68 │48 │58 │60 │ │52 │56 │44 │48 │36 │40 │75 │
│ │construcţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │modernă, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tip UIC, ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1947; 1950; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1957; 2047; │-10 ... -20│60 │64 │44 │48 │60 │ │40 │44 │36 │40 │28 │32 │100 │
│ │2050; 2057; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │2626; 2647; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │3957; 3950; ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │2180; 5030; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │7180; 7050; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│A │6050; 1955; │sub -20 │60 │64 │44 │48 │60 │ │36 │40 │32 │36 │24 │28 │110 │
│ │2055; 2058 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Vagoane pe 4│+10 ... -10│64 │68 │48 │58 │60 │ │52 │56 │44 │48 │36 │40 │20 │
│ │osii, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │construcţie ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │modernă, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tip UIC, │-10 ... -20│60 │64 │44 │48 │60 │ │40 │44 │36 │40 │28 │32 │40 │
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │2190; 1976; ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │2076; 8976; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │7131 │sub -20 │60 │64 │44 │48 │60 │ │36 │40 │32 │36 │24 │28 │60 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │Numărul de │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Vagoane pe 4│ │ │ │ │ │ │vagoane │ │ │ │ │ │ │ │
│ │osii, │+10 ... -10│64 │68 │52 │56 │60 │exprimat în │52 │56 │48 │52 │40 │44 │60 │
│ │construcţie │ │ │ │ │ │ │osii │ │ │ │ │ │ │ │
│ │nouă, tip │ │ │ │ │ │ │ce pot fi │ │ │ │ │ │ │ │
│ │suburban, ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤încălzite se ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │va │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1147; 1157; │ │ │ │ │ │ │stabili la │ │ │ │ │ │ │ │
│B │2147; │-10 ... -20│64 │68 │52 │56 │60 │compunere, în│40 │44 │36 │40 │28 │32 │90 │
│ │2157; 8547 │ │ │ │ │ │ │funcţie de │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sau │ │ │ │ │ │ │puterea │ │ │ │ │ │ │ │
│ │construcţie ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤generatorului├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │clasică, │ │ │ │ │ │ │electric al │ │ │ │ │ │ │ │
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │locomotivei │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1947 sau │sub -20 │64 │68 │52 │56 │60 │şi │32 │36 │28 │32 │24 │28 │110 │
│ │2047 │ │ │ │ │ │ │de consumul │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │de │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤energie ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │Cupluri de │ │ │ │ │ │ │electrică al │ │ │ │ │ │ │ │
│ │câte 4 │+10 ...-10 │51 │55 │38 │42 │60 │vagoanelor │38 │42 │34 │38 │30 │34 │75 │
│ │vagoane │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │etajate, ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │seria │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│C │TE-2617, │-10 ... -20│51 │55 │38 │42 │60 │ │34 │38 │30 │34 │25 │29 │100 │
│ │combinate cu│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │vagoane pe 4├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │osii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │din grupele │sub -20 │51 │55 │38 │42 │60 │ │30 │34 │25 │29 │21 │25 │120 │
│ │A şi B │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │Vagoane pe 4│+10 ...-10 │- │- │- │- │- │ │52 │56 │48 │52 │40 │44 │75 │
│ │osii, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │construcţie ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│D │veche, │-10 ... -20│- │- │- │- │- │ │48 │52 │40 │44 │32 │36 │100 │
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1722; 2920; ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │2921; 2922 │sub -20 │- │- │- │- │- │ │40 │44 │36 │40 │28 │32 │120 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Vagoane pe 2│+10 ...-10 │- │- │- │- │- │ │30 │32 │28 │30 │24 │26 │75 │
│ │osii, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │modernizate,├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │semicuplări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│E │de abur │-10 ... -20│- │- │- │- │- │ │26 │28 │24 │26 │20 │22 │100 │
│ │secţiune │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │mare, ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1426; 2426 │sub -20 │- │- │- │- │- │ │22 │24 │20 │22 │16 │18 │120 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────┴────────────┴───────────┴───────┴─────┴───────┴─────┴───────────┴─────────────┴───────┴─────┴───────┴─────┴───────┴─────┴────────────┘


    ---------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016