Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul prevederilor art. 3 alin. (2) lit. k) pct. (ii) din anexa nr. 1 "Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autorităţii de Siguranţă Feroviară Română - ASFR" la anexa nr. 1 "Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autorităţii Feroviare Române - AFER", aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 626/1998 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Feroviare Române - AFER, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 367/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, ministrul transporturilor emite următorul ordin: ART. I Instrucţiunile privind revizia tehnică şi întreţinerea vagoanelor în exploatare nr. 250, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.817/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.039 şi 1.039 bis din 23 noiembrie 2005, se modifică şi se completează după cum urmează: - Tabelul din anexa nr. 7 la instrucţiuni se înlocuieşte cu tabelul prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. ART. II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul transporturilor, Ludovic Orban Bucureşti, 19 iunie 2007. Nr. 462. ANEXA 1 (Anexa nr. 7 la instrucţiuni) Numărul de vagoane de calatori exprimat în osii ce pot fi incalzite în functie de sursa de energie
┌───────┬────────────┬───────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐
│ │ │ │Tipul sursei de încălzire │ │
│ │ │ ├─────────────┬─────────────┬───────────┬─────────────┬─────────────┬─────────────┬─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Locomotive │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │tip │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │Locomotive │040 DHC, │ │
│ │ │ │ │ │Locomotive │LDE 2100 CP- │Vagon WIT cu │cu abur de │Locomotive cu│ │
│ │ │ │Seria 060 EA,│Seria 040 EC │modernizate│INDA, DHC │agregate │mare putere, │abur de │ │
│ │ │ │EA1, EB │ │SIEMENS │1250 CP- │moderne de │de remorcare │putere │ │
│ │ │ │ │ │ │ALSTOM GM │abur │şi încălzire │mică, │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │incluziv │ │
│ │Tipul de │ │ │ │ │ │ │ │vagoane WIT │ │
│ │vagoane de │Treptele de│ │ │ │ │ │ │(404 – 406) │ │
│Grupa │calatori din│temperatură├───────┬─────┼───────┬─────┼───────────┼─────────────┼───────┬─────┼───────┬─────┼───────┬─────┤Durata de │
│de │compunerea │exterioară │ │ │ │ │ │Vagoane de │ │ │ │ │ │ │preîncălzire│
│vagoane│trenului │la °C │ │ │ │ │ │Clasă sau │ │ │ │ │ │ │a garniturii│
│ │Seria │ │ │ │ │ │ │Clasă + poştă│ │ │ │ │ │ │în minute │
│ │vagonului │ │ │ │ │ │Numai │+ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │Clasă│ │Clasă│vagoane │Bagaj │ │Clasă│ │Clasă│ │Clasă│ │
│ │ │ │Numai │+ │Numai │+ │de clasă │Vagoane de │Numai │+ │Numai │+ │Numai │+ │ │
│ │ │ │vagoane│poştă│vagoane│poştă│sau │dormit, │vagoane│poştă│vagoane│poştă│vagoane│poştă│ │
│ │ │ │de │+ │de │+ │Clasă + │cuşetă, │de │+ │de │+ │de │+ │ │
│ │ │ │clasă │bagaj│clasă │bagaj│poştă + │bar, │clasă │bagaj│clasă │bagaj│clasă │bagaj│ │
│ │ │ │ │ │ │ │bagaj │restaurant │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │care nu au │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │sursă │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │de energie │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │proprie │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │16 │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Vagoane pe 4│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │osii, │+10 ...-10 │64 │68 │48 │58 │60 │ │52 │56 │44 │48 │36 │40 │75 │
│ │construcţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │modernă, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tip UIC, ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1947; 1950; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1957; 2047; │-10 ... -20│60 │64 │44 │48 │60 │ │40 │44 │36 │40 │28 │32 │100 │
│ │2050; 2057; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │2626; 2647; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │3957; 3950; ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │2180; 5030; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │7180; 7050; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│A │6050; 1955; │sub -20 │60 │64 │44 │48 │60 │ │36 │40 │32 │36 │24 │28 │110 │
│ │2055; 2058 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Vagoane pe 4│+10 ... -10│64 │68 │48 │58 │60 │ │52 │56 │44 │48 │36 │40 │20 │
│ │osii, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │construcţie ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │modernă, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tip UIC, │-10 ... -20│60 │64 │44 │48 │60 │ │40 │44 │36 │40 │28 │32 │40 │
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │2190; 1976; ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │2076; 8976; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │7131 │sub -20 │60 │64 │44 │48 │60 │ │36 │40 │32 │36 │24 │28 │60 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │Numărul de │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Vagoane pe 4│ │ │ │ │ │ │vagoane │ │ │ │ │ │ │ │
│ │osii, │+10 ... -10│64 │68 │52 │56 │60 │exprimat în │52 │56 │48 │52 │40 │44 │60 │
│ │construcţie │ │ │ │ │ │ │osii │ │ │ │ │ │ │ │
│ │nouă, tip │ │ │ │ │ │ │ce pot fi │ │ │ │ │ │ │ │
│ │suburban, ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤încălzite se ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │va │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1147; 1157; │ │ │ │ │ │ │stabili la │ │ │ │ │ │ │ │
│B │2147; │-10 ... -20│64 │68 │52 │56 │60 │compunere, în│40 │44 │36 │40 │28 │32 │90 │
│ │2157; 8547 │ │ │ │ │ │ │funcţie de │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sau │ │ │ │ │ │ │puterea │ │ │ │ │ │ │ │
│ │construcţie ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤generatorului├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │clasică, │ │ │ │ │ │ │electric al │ │ │ │ │ │ │ │
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │locomotivei │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1947 sau │sub -20 │64 │68 │52 │56 │60 │şi │32 │36 │28 │32 │24 │28 │110 │
│ │2047 │ │ │ │ │ │ │de consumul │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │de │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤energie ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │Cupluri de │ │ │ │ │ │ │electrică al │ │ │ │ │ │ │ │
│ │câte 4 │+10 ...-10 │51 │55 │38 │42 │60 │vagoanelor │38 │42 │34 │38 │30 │34 │75 │
│ │vagoane │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │etajate, ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │seria │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│C │TE-2617, │-10 ... -20│51 │55 │38 │42 │60 │ │34 │38 │30 │34 │25 │29 │100 │
│ │combinate cu│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │vagoane pe 4├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │osii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │din grupele │sub -20 │51 │55 │38 │42 │60 │ │30 │34 │25 │29 │21 │25 │120 │
│ │A şi B │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │Vagoane pe 4│+10 ...-10 │- │- │- │- │- │ │52 │56 │48 │52 │40 │44 │75 │
│ │osii, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │construcţie ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│D │veche, │-10 ... -20│- │- │- │- │- │ │48 │52 │40 │44 │32 │36 │100 │
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1722; 2920; ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │2921; 2922 │sub -20 │- │- │- │- │- │ │40 │44 │36 │40 │28 │32 │120 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────────────┼───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Vagoane pe 2│+10 ...-10 │- │- │- │- │- │ │30 │32 │28 │30 │24 │26 │75 │
│ │osii, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │modernizate,├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │semicuplări │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│E │de abur │-10 ... -20│- │- │- │- │- │ │26 │28 │24 │26 │20 │22 │100 │
│ │secţiune │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │mare, ├───────────┼───────┼─────┼───────┼─────┼───────────┤ ├───────┼─────┼───────┼─────┼───────┼─────┼────────────┤
│ │seriile: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1426; 2426 │sub -20 │- │- │- │- │- │ │22 │24 │20 │22 │16 │18 │120 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────┴────────────┴───────────┴───────┴─────┴───────┴─────┴───────────┴─────────────┴───────┴─────┴───────┴─────┴───────┴─────┴────────────┘
---------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.