Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 455 din 14 iunie 2010  pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncă    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 455 din 14 iunie 2010 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncă

EMITENT: Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 411 din 21 iunie 2010
    Având în vedere:
    - art. 51 alin. (2) din Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006;
    – art. 36 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006;
    – art. 3 alin. (1) lit. C.e) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Muncii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.377/2009, cu modificările ulterioare,

    în baza art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:
    ART. 1
    Prezentul ordin stabileşte modul de constituire a comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncă, denumite în continuare comisii de abilitare şi avizare teritoriale.

    ART. 2
    Comisiile de abilitare şi avizare teritoriale au următoarea componenţă:
    - reprezentantul conducerii din cadrul inspectoratului teritorial de muncă - preşedinte;
    – reprezentantul nominalizat al comisiei de autorizare judeţeană sau a municipiului Bucureşti, înfiinţată de Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor;
    – reprezentantul teritorial al asigurătorului pentru accidente de muncă şi boli profesionale.


    ART. 3
    (1) În prima şedinţă, comisiile de abilitare şi avizare teritoriale au obligaţia de a elabora şi de a aproba regulamentul de funcţionare propriu, elaborat pe baza regulamentului-cadru prevăzut în anexa nr. 1.
    (2) Comisiile de abilitare şi avizare teritoriale întocmesc, la fiecare întrunire, un raport al şedinţei, în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 2, şi îl transmit la Inspecţia Muncii în format electronic, în termen de 5 zile de la data întrunirii.

    ART. 4
    (1) Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este asigurat de personal din cadrul inspectoratului teritorial de muncă.
    (2) Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este numit prin decizie de reprezentatul conducerii inspectoratului teritorial de muncă.

    ART. 5
    Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale are următoarele limite de competenţă:
    1. ţine evidenţa solicitanţilor care depun dosare de abilitare şi/sau avizare;
    2. analizează dacă dosarele sunt complete, conform prevederilor art. 37, respectiv art. 187 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006;
    3. restituie prin poştă, cu confirmare de primire, dosarele incomplete şi/sau respinse de comisie, însoţite de motivaţia restituirii, conform legii;
    4. propune membrilor comisiei data întrunirii pentru analiza solicitărilor;
    5. afişează la sediul inspectoratului teritorial de muncă, cu cel puţin o lună de zile înainte, data întrunirii comisiei;
    6. emite certificatele de abilitare şi/sau avizele, conform deciziilor luate de comisie, potrivit prevederilor prezentului ordin;
    7. transmite, în termenele şi condiţiile prevăzute la art. 39, respectiv la art. 188 din normele metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006, certificatele de abilitare şi/sau avizele emise de comisie;
    8. participă la întrunirile comisiei şi întocmeşte procesulverbal de şedinţă;
    9. răspunde pentru corectitudinea întocmirii documentelor şi pentru gestionarea acestora.


    ART. 6
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 7
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 754/2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 887 din 31 octombrie 2006, cu modificările ulterioare.

    ART. 8
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul muncii,
                    familiei şi protecţiei sociale,
                    Mihai Constantin Şeitan

    Bucureşti, 14 iunie 2010.
    Nr. 455.
    ANEXA 1

    REGULAMENT-CADRU

    ANEXA 2

    Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie
    şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire
    în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
    RAPORT
    În şedinţa din data ........ au fost supuse analizei dosarele următoarelor persoane, prin care se solicită:
    A. abilitarea ca serviciu extern de prevenire şi protecţie:
    1. .........................................................
    2. .........................................................
    3. .........................................................
    4. .........................................................
    5. .........................................................
    În urma analizei, membrii comisiei au decis:
    1. emiterea certificatelor de abilitare pentru următorii titulari:

┌────┬────────────┬────────────┬───────────┐
│ │Titularul, │ │ │
│ │adresa, CUI,│Certificatul│Personalul │
│Nr. │nr. de │de abilitare│din cadrul │
│crt.│înregistrare│nr./data │serviciului│
│ │în registrul│ │extern │
│ │comerţului │ │ │
└────┴────────────┴────────────┴───────────┘


┌┬┬┬─────────┬────────┬───────┬─────────┬──────────┐
││││Numele şi│Codul │ │Nivelul │Cursul/ │
││││prenumele│numeric │Funcţia│de │furnizorul│
││││ │personal│ │pregătire│ │
├┼┼┼─────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
││││ │ │ │ │ │
└┴┴┴─────────┴────────┴───────┴─────────┴──────────┘


    2. respingerea solicitării de abilitare pentru:

┌────┬─────────────────────────┬───────┐
│Nr. │Titularul, adresa, CUI, │ │
│crt.│nr. de înregistrare în │Motivul│
│ │registrul comerţului │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │ │ │
└────┴─────────────────────────┴───────┘




    B. avizarea documentaţiei cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă realizate:
    1. .........................................................
    2. .........................................................
    3. .........................................................
    4. .........................................................
    5. .........................................................
    În urma analizei, membrii comisiei au decis:
    1. emiterea avizelor pentru următoarele documentaţii:

┌────┬────────────┬──────┬─────────────┬─────────────┐
│ │Titularul, │ │ │ │
│ │adresa, CUI,│Avizul│ │ │
│Nr. │nr. de │nr./ │Tipul │Titlul │
│crt.│înregistrare│data │documentaţiei│documentaţiei│
│ │în registrul│ │ │ │
│ │comerţului │ │ │ │
├────┼────────────┼──────┼─────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴──────┴─────────────┴─────────────┘


    2. emiterea următoarelor decizii de respingere:

┌────┬────────────┬───────┬─────────────┬─────────────┬───────┐
│ │Titularul, │ │ │ │ │
│ │adresa, CUI,│Decizia│ │ │ │
│Nr. │nr. de │nr./ │Tipul │Titlul │Motivul│
│crt.│înregistrare│data │documentaţiei│documentaţiei│ │
│ │în registrul│ │ │ │ │
│ │comerţului │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───────┼─────────────┼─────────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴───────┴─────────────┴─────────────┴───────┘





    Preşedinţe,
    ..................

    -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016