Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 441 din 4 aprilie 2008  pentru stabilirea atributiilor autoritatilor responsabile cu implementarea datelor in sistemul Eurodac si pentru stabilirea metodologiei practice de cooperare in vederea aplicarii regulamentelor europene in domeniu    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 441 din 4 aprilie 2008 pentru stabilirea atributiilor autoritatilor responsabile cu implementarea datelor in sistemul Eurodac si pentru stabilirea metodologiei practice de cooperare in vederea aplicarii regulamentelor europene in domeniu

EMITENT: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 11 aprilie 2008
ORDIN nr. 441 din 4 aprilie 2008
pentru stabilirea atribuţiilor autoritãţilor responsabile cu implementarea datelor în sistemul Eurodac şi pentru stabilirea metodologiei practice de cooperare în vederea aplicãrii regulamentelor europene în domeniu
EMITENT: MINISTERUL INTERNELOR ŞI REFORMEI ADMINISTRATIVE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 11 aprilie 2008


Având în vedere obligativitatea aplicãrii legislaţiei comunitare începând cu data aderãrii României la Uniunea Europeanã, precum şi faptul cã regulamentele comunitare sunt direct aplicabile, relevante în acest domeniu fiind:
- Regulamentul (CE) nr. 2.725/2000 al Consiliului din 11 decembrie 2000 privind instituirea sistemului "Eurodac" pentru compararea amprentelor digitale în scopul aplicãrii eficiente a Convenţiei de la Dublin, publicat în Jurnalul Oficial al Comunitãţilor Europene nr. L 316 din 15 decembrie 2000, denumit în continuare Regulamentul Eurodac;
- Regulamentul (CE) nr. 407/2002 al Consiliului din 28 februarie 2002 de stabilire a anumitor norme de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 2.725/2000 privind instituirea sistemului "Eurodac" pentru compararea amprentelor digitale în scopul aplicãrii eficiente a Convenţiei de la Dublin, publicat în Jurnalul Oficial al Comunitãţilor Europene nr. L 62 din 5 martie 2002;
- Regulamentul (CE) nr. 343/2003 al Consiliului din 18 februarie 2003 de stabilire a criteriilor şi mecanismelor de determinare a statului membru responsabil de examinarea unei cereri de azil prezentate într-unul dintre statele membre de cãtre un resortisant al unei ţãri terţe, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 50 din 25 februarie 2003, denumit în continuare Regulamentul Dublin II,
având în vedere implementarea sistemului Eurodac în România prin participarea mai multor structuri din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, denumit în continuare M.I.R.A.,
în temeiul <>art. 115 alin. (2) din Legea nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificãrile ulterioare, şi al <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008 ,

ministrul internelor şi reformei administrative emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Oficiul Român pentru Imigrãri, denumit în continuare O.R.I., este structura responsabilã de managementul tranzacţiilor electronice cu amprente papilare în format digital între Unitatea Centralã a Comisiei Europene şi România. O.R.I. asigurã administrarea staţiilor de amprentare din dotare, precum şi conectarea acestora la nodul de comunicaţii al Reţelei de comunicaţii integrate voce/date a M.I.R.A., denumitã în continuare RCVD.
(2) Direcţia generalã pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din cadrul M.I.R.A., denumitã în continuare D.G.C.T.I., este structura responsabilã prin grija cãreia se asigurã comunicaţiile de date de arie largã prin RCVD, necesare staţiilor de amprentare din locaţiile stabilite pe teritoriul României pentru interoperabilitate cu echipamentele instalate la sediul central al O.R.I.
(3) D.G.C.T.I. este responsabilã de asigurarea comunicaţiei în vederea transmiterii datelor de la O.R.I. cãtre Unitatea Centralã a Comisiei Europene prin intermediul reţelei europene de transmitere a datelor sTESTA.
(4) O.R.I. şi Inspectoratul General al Poliţiei de Frontierã, denumit în continuare I.G.P.F., sunt structurile din cadrul M.I.R.A. responsabile de prelevarea amprentelor papilare în format digital, conform Regulamentului Eurodac, şi transmiterea acestora cãtre Punctul naţional de acces Eurodac.
(5) O.R.I. este structura responsabilã de stocarea, gestionarea şi transmiterea cãtre Unitatea Centralã a Comisiei Europene a amprentelor papilare în format electronic transmise de staţiile de amprentare din dotarea O.R.I. şi I.G.P.F. cãtre sistemul Eurodac, având calitatea de Punct naţional de acces Eurodac. O.R.I. este responsabil de gestionarea rezultatelor transmise de Unitatea Centralã Eurodac, respectiv compararea rezultatelor în cazul coincidenţelor şi folosirea lor în cadrul procedurii de determinare a statului membru responsabil, potrivit Regulamentului Dublin II.
(6) Inspectoratul General al Poliţiei Române, denumit în continuare I.G.P.R., prin Institutul de Criminalisticã, este responsabil de stocarea şi gestionarea amprentelor papilare în format electronic transmise de staţiile de amprentare din dotarea O.R.I. şi I.G.P.F. cãtre sistemul AFIS naţional.
ART. 2
Structurile prevãzute la art. 1 au obligaţia de a sprijini activ acţiunea de implementare şi transmitere a datelor în sistemul Eurodac, gestionarea şi utilizarea rãspunsurilor venite de la Unitatea Centralã Eurodac a Comisiei Europene, prin specialiştii anume desemnaţi de cãtre conducerile acestor structuri, care trebuie sã participe la întâlnirile de coordonare organizate periodic de cãtre O.R.I. şi care asigurã implementarea mãsurilor ce intrã în responsabilitatea structurilor din care fac parte.
ART. 3
Şefii structurilor din cadrul O.R.I. şi al I.G.P.F. care au în dotare staţiile de amprentare conectate la Eurodac asigurã deservirea permanentã a staţiilor de cãtre personal specializat şi instruit în acest sens şi verificã calitatea amprentelor papilare prelevate şi transmise cãtre sistemul Eurodac.
ART. 4
(1) O.R.I. îndeplineşte urmãtoarele atribuţii în vederea implementãrii datelor şi utilizãrii sistemului Eurodac:
a) este responsabil de transmiterea datelor de categorie 1 - solicitanţi de azil, categorie 3 - strãini cu şedere ilegalã şi categorie 9 - solicitãri de blocare, actualizare şi ştergere pentru date de categorie 1;
b) amprenteazã şi implementeazã în sistem categorie 1 Eurodac solicitanţii de azil care au împlinit vârsta de 14 ani. Solicitanţii de azil vor fi informaţi în scris, în condiţiile legii, cu privire la procedura prevãzutã de Regulamentul Eurodac şi de Regulamentul Dublin II şi la consecinţele acesteia, potrivit modelului stabilit în anexa nr. 7 la Normele metodologice de aplicare a <>Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.251/2006 ;
c) amprenteazã şi verificã în sistem categorie 3 Eurodac strãinii cu şedere ilegalã care au împlinit vârsta de 14 ani. Strãinii cu şedere ilegalã vor fi informaţi în scris, în condiţiile legii, cu privire la procedura prevãzutã de Regulamentul Eurodac şi de Regulamentul Dublin II şi la consecinţele acesteia, potrivit modelului stabilit în anexa nr. 8 la Normele metodologice de aplicare a <>Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.251/2006 .
(2) I.G.P.F. îndeplineşte urmãtoarele atribuţii în vederea implementãrii datelor şi utilizãrii sistemului Eurodac:
a) este instituţia responsabilã de transmiterea tuturor datelor de categorie 2 Eurodac, respectiv strãinii care au împlinit 14 ani, reţinuţi pentru trecere ilegalã a unei frontiere externe, astfel cum este definitã la <>art. 1 lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 243/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi care nu pot fi trimişi înapoi, respectiv returnaţi, în baza acordurilor de readmisie sau a altor înţelegeri bilaterale;
b) informeazã în scris toţi strãinii care sunt amprentaţi şi care fac parte din categoria 2 Eurodac cu privire la procedura prevãzutã de Regulamentul Eurodac şi la consecinţele acesteia, potrivit modelului stabilit prin dispoziţie a directorului general al O.R.I.;
c) în cazul cererilor de azil depuse în punctele de trecere a frontierei de stat, deschise traficului internaţional, I.G.P.F. este responsabil cu prelevarea şi transmiterea amprentelor papilare ale solicitanţilor de azil cãrora nu li s-a permis accesul pe teritoriul României, fiind implementate în sistem categorie 1 Eurodac. Solicitanţii de azil astfel amprentaţi sunt informaţi în scris, în condiţiile legii, cu privire la procedura prevãzutã de Regulamentul Eurodac şi de Regulamentul Dublin II şi la consecinţele acesteia, potrivit modelului stabilit în anexa nr. 9 la Normele metodologice de aplicare a <>Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.251/2006 .
ART. 5
Pentru operativitate sporitã, personalul din cadrul structurilor prevãzute la art. 4 poate utiliza staţiile de amprentare conectate la sistemul Eurodac din dotarea oricãrei structuri a M.I.R.A., cu respectarea metodologiei privind utilizarea sistemului naţional de management al tranzacţiilor Eurodac şi în limitele atribuţiilor stabilite prin prezentul ordin pentru structura din care face parte. În cazul în care staţiile de amprentare conectate la sistemul Eurodac sunt folosite şi în scopuri poliţieneşti, pentru verificãri în sistemul AFIS naţional, implementãrile în baza de date Eurodac au întotdeauna prioritate.
ART. 6
Metodologia privind utilizarea sistemului naţional de management al tranzacţiilor Eurodac este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 7
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul internelor şi reformei administrative,
Cristian David

Bucureşti, 4 aprilie 2008.
Nr. 441.


ANEXÃ

METODOLOGIE
privind utilizarea sistemului naţional de management
al tranzacţiilor Eurodac

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Sistemul naţional de management al tranzacţiilor Eurodac, denumit în continuare Sistemul naţional Eurodac, este autorizat sã funcţioneze în condiţiile prevãzute de lege, pentru procesarea amprentelor papilare în vederea stabilirii identitãţii mai multor categorii de strãini, conform Regulamentului Eurodac.
ART. 2
Sistemul naţional Eurodac funcţioneazã ca o bazã de date operativã, informatizatã, constituitã şi coordonatã la nivelul Direcţiei azil şi integrare din cadrul O.R.I.
ART. 3
Prin implementarea Sistemului naţional Eurodac, pentru unitãţile din cadrul M.I.R.A. se stabilesc 32 de zone de lucru dotate cu staţii de amprentare, care asigurã activitãţile specifice de prelevare a amprentelor papilare, astfel cum este prevãzut în anexa nr.1, care face parte integrantã din prezenta metodologie.
ART. 4
Datele de interes operativ despre persoanele aflate în una dintre categoriile Eurodac se transmit simultan cãtre Unitatea Centralã Eurodac şi cãtre sistemul AFIS naţional şi apoi se înregistreazã în baza de date a O.R.I., cãruia îi revine responsabilitatea gestionãrii bazelor de date cu tranzacţii Eurodac.
ART. 5
Prin grija D.G.C.T.I. se asigurã securizarea accesului şi criptarea transmisiei datelor între nodurile de comunicaţii ale RCVD, disponibilitatea RCVD prin intermediul cãreia staţiile de amprentare sunt conectate la sediul central al O.R.I. şi accesul O.R.I. la reţeaua europeanã de transmitere a datelor sTESTA.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea Sistemului naţional Eurodac

ART. 6
Amprentele papilare prelevate la staţiile de amprentare conectate la Eurodac sunt stocate în baza de date Eurodac naţionalã şi în sistemul AFIS naţional.
ART. 7
Prin intermediul Sistemului naţional Eurodac pot fi comparate, în vederea identificãrii, amprente papilare cu înregistrãrile din baza de date existentã în Unitatea Centralã Eurodac. Staţiile de amprentare - Livescan/Cardscan trimit fişiere NIST-RO ce conţin înregistrãri ale unor amprente papilare şi în sistemul AFIS naţional, în scopul stabilirii identitãţii persoanelor.
ART. 8
Amprentarea persoanelor constã în prelevarea amprentelor papilare digitale şi palmare direct pe LiveScaner sau pe fişe decadactilare tip Eurodac - dactilocarta europeanã, astfel cum este prevãzut în anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezenta metodologie.
ART. 9
(1) Amprentarea persoanelor pentru Eurodac poate fi realizatã:
a) electronic, prin facilitãţile sistemului la staţiile de amprentare din dotarea unitãţilor din cadrul M.I.R.A.;
b) manual, cu tuş negru tipografic pe fişe dactiloscopice decadactilare tip Eurodac, ce pot fi introduse în sistem prin scanare.
(2) La amprentarea electronicã trebuie respectate urmãtoarele reguli tehnice privind calitatea acestei operaţiuni:
a) verificarea mâinilor celui amprentat în sensul de a fi perfect curate;
b) orientarea verticalã a amprentelor pe blocul optic;
c) rularea completã a suprafeţei falangetelor fãrã întoarcere la punctul de plecare;
d) plasarea desenelor papilare strict în spaţiile delimitate de dreptunghiul de încadrare de pe ecran şi în ordinea cerutã de program;
e) completarea obligatorie a câmpurilor alfanumerice reprezentând datele demografice ale persoanei;
f) ştergerea suprafeţei de sticlã a blocului optic, dupã amprentarea fiecãrui deget sau ori de câte ori suprafaţa este murdarã.
(3) La amprentarea manualã trebuie respectate urmãtoarele reguli tehnice privind calitatea acestei operaţiuni:
a) verificarea mâinilor celui amprentat în sensul de a fi perfect curate;
b) imprimarea zonei reliefului papilar numai cu tuş negru tipografic la amprentarea clasicã, repartizat uniform pe suprafaţa degetelor şi palmelor;
c) orientarea verticalã a amprentelor pe formular;
d) apãsarea şi rularea completã a suprafeţei falangetelor fãrã întoarcere la punctul de plecare;
e) plasarea desenelor papilare strict în spaţiile delimitate pe formular, excluzând inversarea degetelor sau mâinilor (stânga-dreapta), evitând astfel înregistrãrile duble;
f) completarea obligatorie a rubricilor de pe aversul şi reversul imprimatelor pe care sunt prelevate amprentele papilare cu date corecte, citeţ şi cu litere majuscule.
ART. 10
Responsabilitatea privind amprentarea persoanelor care se încadreazã într-una din categoriile Eurodac, verificarea datelor de identificare ale acestora şi completarea câmpurilor aplicaţiei instalate pe Livescan şi/sau a rubricilor de pe imprimatele destinate amprentãrii numai cu litere majuscule revine personalului specializat din structurile O.R.I., I.G.P.F. sau I.G.P.R.
ART. 11
Responsabilitatea cu privire la pregãtirea agenţilor şi ofiţerilor de poliţie în ceea ce priveşte tehnica amprentãrii persoanelor şi efectuarea acestei activitãţi revine specialiştilor de la serviciile criminalistice sau persoanelor anume desemnate pentru aceastã activitate din structurile operative ale unitãţilor din cadrul M.I.R.A.

CAP. III
Metodologia de lucru la staţiile de amprentare

ART. 12
(1) La O.R.I se organizeazã şi funcţioneazã baza de date naţionalã Eurodac care cuprinde înregistrãrile amprentelor papilare prelevate de la categoriile de persoane prevãzute în Regulamentul Eurodac.
(2) Fiecare înregistrare are atribuit un identificator format Eurodac cu lungimea de 19 digiţi.
(3) Structura identificatorului format Eurodac este:


┌──┬──┬────┬───┬───┬───────────┬─────┬─────┬───┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┐
│ T│ T│ N │ J │ J │ N1 │ X │ X │ C │ A│ A│ L│ L│ Z│ Z│ H│ H│ M│ M│
├──┴──┼────┼───┴───┼───────────┼─────┴─────┼───┼──┴──┼──┴──┼──┴──┼──┴──┼──┴──┤
│ţarã │cat.│ judeţ │autoritatea│nr. staţiei│tip│ an │lunã │ zi │ orã │minut│
└─────┴────┴───────┴───────────┴───────────┴───┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┘



unde:
a) TT reprezintã codul de ţarã unde s-a fãcut amprentarea;
b) N reprezintã categoria Eurodac (1, 2, 3);
c) JJ reprezintã codul judeţului;
d) N1 reprezintã autoritatea care amprenteazã:"0"-O.R.I.-D.A.I.; "1"-O.R.I.-D.M.; "2"-I.G.P.F.; "3"-I.G.P.R.;
e) XX reprezintã numãrul staţiei de amprentare al autoritãţii din judeţul respectiv;
f) C reprezintã tipul de amprentare (T - fişã dactiloscopicã; L - urma);
g) AA-LL-ZZ-HH-MM reprezintã anul-luna-ziua-ora-minutul când s-a fãcut amprentarea.
ART. 13
La completarea dosarelor electronice, operatorii staţiilor de amprentare au obligaţia de a introduce datele conform cu manualul de utilizare al Livescanerului, iar în cazul când se foloseşte scanarea fişei, trebuie verificat modul cum au fost completate menţiunile privind datele de identificare ale persoanei de pe imprimatele pe care au fost prelevate amprentele papilare.
ART. 14
Autoritãţile care au în dotare staţii de amprentare pentru Eurodac au obligaţia:
a) sã respecte prevederile legale privind prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal ale persoanelor amprentate;
b) sã verifice ca fiecare tranzacţie cãtre Eurodac sã parcurgã corect întregul flux de lucru, astfel cum este prevãzut în anexa nr. 3, care face parte integrantã din prezenta metodologie, şi sã contacteze în maximum 24 de ore administratorul local al staţiei de amprentare sau Serviciul Dublin şi Eurodac din cadrul O.R.I - Direcţia azil şi integrare pentru orice neregulã apãrutã în fluxul de lucru;
c) în perioada de garanţie, sã notifice în scris la O.R.I. şi la Alcatel România orice defecţiune hardware sau software apãrutã în timpul funcţionãrii echipamentelor care fac obiectul contractului Eurodac - România;
d) în perioada de postgaranţie, sã asigure condiţiile necesare pentru continuarea mentenanţei echipamentelor.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 15
În locaţiile unde sunt staţii de amprentare pentru Eurodac se vor desemna, de cãtre şefii structurilor care au în dotare staţiile de amprentare respective, ofiţeri sau agenţi care prin pregãtirea de specialitate sunt în mãsurã sã asigure monitorizarea funcţionãrii corespunzãtoare a staţiilor de amprentare, sã constate şi sã menţioneze în registrul tehnic al staţiei orice defecţiune apãrutã la staţia de amprentare şi sã informeze în maximum 24 de ore:
- ofiţerii administratori de sistem ai autoritãţii de care aparţin, care vor interveni, dupã caz, pentru remedierea disfuncţionalitãţilor; sau
- administratorii Sistemului naţional Eurodac din cadrul Direcţiei azil şi integrare din O.R.I.; sau
- reprezentanţii Alcatel România care asigurã suportul tehnic în perioada de garanţie.
ART. 16
I.G.P.R. şi I.G.P.F. comunicã O.R.I., în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei metodologii, datele de contact ale ofiţerilor administratori de sistem, ale personalului specializat care utilizeazã şi rãspunde de funcţionarea fiecãrei staţii şi ale înlocuitorilor acestora.
ART. 17
O.R.I. comunicã I.G.P.R. şi I.G.P.F. datele de contact ale administratorilor Sistemului naţional Eurodac, pentru asigurarea suportului tehnic necesar.


ANEXA 1
la metodologie

DISTRIBUŢIA STAŢIILOR DE AMPRENTARE


┌────┬──────────────┬─────────────────────────────────────┬────────┬───────────┐
│Nr. │ │ │ Codul │ │
│crt.│Judeţul/Oraşul│ Nume Livescan/Cardscan │ LS │Autoritatea│
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 1│Arad │O.R.I. Arad │ AR101 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 2│Arad │CIBP Arad │ AR201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 3│Bihor │CIBP Bihor │ BH201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 4│Botoşani │CIBP Botoşani │ BT201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 5│Bucureşti │O.R.I. Otopeni │ IF101 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 6│Bucureşti │O.R.I. - "Nicolae Iorga" │ BU101 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 7│Bucureşti │BCP Bucharest Otopeni Airport │ IF201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 8│Bucureşti │BCP Bucharest Bãneasa Airport │ BU201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 9│Bucureşti │GIRP HQ Bucharest - LiveScan Motorola│ BU301 │ I.G.P.R. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 10│Bucuresti │O.R.I. - Direcţia azil şi integrare │ │ │
│ │ │Bucureşti │ BU001 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 11│Bucureşti │ORI - Direcţia azil şi integrare │ │ │
│ │ │Bucureşti - CardScan Motorola │ BU004 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 12│Bucureşti │O.R.I. - Tudor Gociu │ BU003 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 13│Bucureşti │O.R.I. - Vasile Stolnicu │ BU002 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 14│Caraş-Severin │CIBP Caraş-Severin (Oraviţa) │ CS201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 15│Cluj │BCP Cluj Airport │ CJ201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 16│Constanţa │CIBP Constanţa │ CT201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 17│Constanţa │O.R.I. Constanţa │ CT001 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 18│Dolj │CIBP Dolj (CalORIt) │ DJ201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 19│Galaţi │O.R.I. Galaţi - LiveScan Motorola │ GL001 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 20│Giurgiu │CIBP Giurgiu │ GR201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 21│Iaşi │CIBP Iaşi │ IS201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 22│Maramureş │CIBP Maramureş (Sighetu Marmaţiei) │ MM201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 23│Maramureş │O.R.I. Şomcuta Mare │ MM001 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 24│Mehedinţi │CIBP Mehedinţi │ MH201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 25│Satu Mare │CIBP Satu Mare │ SM201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 26│Sibiu │BCP Sibiu Airport │ SB201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 27│Suceava │CIBP Suceava (Rãdãuţi) │ SV201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 28│Suceava │O.R.I. Rãdãuţi │ SV001 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 29│Timiş │BCP Timişoara Airport │ TM201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 30│Timiş │O.R.I. Timişoara - LiveScan Motorola │ TM001 │ O.R.I. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 31│Tulcea │CIBP Tulcea │ TL201 │ I.J.P.F. │
├────┼──────────────┼─────────────────────────────────────┼────────┼───────────┤
│ 32│Vaslui │CIBP Vaslui (Huşi) │ VS201 │ I.J.P.F. │
└────┴──────────────┴─────────────────────────────────────┴────────┴───────────┘




ANEXA 2
la metodologie

Fişa dactiloscopicã - tip Eurodac

FIŞA DACTILOSCOPICÃ


┌────┬─────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐
│ 1.│ Numãr de referinţã │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┤
│ 2.│ Locul amprentãrii │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┤
│ 3.│ Data aplicãrii │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┤
│ 4.│ Sex │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┤
│ 5.│ Data amprentãrii │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┤
│ 6.│ Data transmiterii │ │
└────┴─────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────┘



IMPRESIUNI DIGITALE RULATE




┌───────────────┬──────────────────┬──────────────────┬─────────────────┬──────────────┐
𗈕. MARE DREPT 𗈖. ARÃTÃTOR DREPT 𗈗. MIJLOCIU DREPT 𗈘. INELAR DREPT 𗈙. MIC DREPT │
├───────────────┼──────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
├───────────────┼──────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼──────────────┤
𗈚. MARE STÂNG 𗈛. ARÃTÃTOR STÂNG 𗈜. MIJLOCIU STÂNG 𗈝. INELAR STÂNG 󧓒. MIC STÂNG │
├───────────────┼──────────────────┼──────────────────┼─────────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└───────────────┴──────────────────┴──────────────────┴─────────────────┴──────────────┘



IMPRESIUNI DIGITALE DE CONTROL


┌───────────────┬──────────────────────────────────────────┬───────────────┐
│ MÂNA STÂNGÃ │ DEGETELE MARI │ MÂNA DREAPTÃ │
│ ├────────────────────┬─────────────────────┤ │
│ │ STÂNGA │ DREAPTA │ │
│ ├────────────────────┼─────────────────────┤ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
└───────────────┴────────────────────┴─────────────────────┴───────────────┘



Atenţie: imaginea fişei este reprezentativã, fişa este în format A4.


ANEXA 3
la metodologie

FLUX
pentru realizarea unui dosar nou pe staţiile Livescan-Cardscan

- Selectarea tipului de activitate: amprentare cu blocul optic (livescan) sau prin scanare fişã (cardscan) şi a categoriei Eurodac
- Introducerea datelor demografice alfanumerice
- Achiziţia imaginii faciale (fotografia) persoanei
- Achiziţia amprentelor de degete şi palmã
- Achiziţia semnãturii electronice (optional)
- Salvarea dosarului
- Expedierea dosarului (se face automat în momentul salvãrii dosarului)
- Imprimarea dosarelor create cu blocul optic
- Primirea rezultatului de la Eurodac:
* în "Lista de aştepare pentru transmisie" în coloana "Stare" se poate vedea starea dosarului creat. Valorile acestui câmp se actualizeazã automat astfel:
* în aşteptare - dosarul nu a fost trimis cãtre serverul Eurodac România;
* aşteptare ACK - aşteaptã confirmarea expedierii cu succes a dosarului;
* aşteptare raport - dosarul a fost trimis cu succes şi se aşteptã un rãspuns;
* aşteptare validare - apare în momentul când s-a primit un rãspuns de la Eurodac şi se aşteaptã validarea operatorului pentru închiderea dosarului;
* în "Lista de aşteptare pentru transmisie" în coloana "Rezultat" se poate vedea rezultatul comparãrii amprentelor cu baza de date Eurodac. Rãspunsul poate fi:
* "coincidenţã", "lipsã coincidenţã" sau "eroare" pentru categoriile 1 şi 3;
* "OK" sau "eroare" pentru categoria 2;
* în cazul apariţiei mesajului "eroare' se vor contacta, în cel mult 24 de ore, administratorii Sistemului naţional Eurodac pentru instrucţiuni suplimentare;
* în cazul în care nu se primeşte niciun rezultat de la Eurodac (în "Lista de aşteptare pentru transmisie" în coloana "Rezultat") în termen de 3 zile calendaristice se vor contacta administratorii Sistemului naţional Eurodac
- Validare rezultat: operatorul trebuie sã închidã dosarul respectiv prin apãsarea butonului "Validare"

Observaţie:
Un dosar este considerat complet dacã s-a primit un rãspuns de "coincidenţã" sau "lipsã coincidenţã" de la Eurodac şi operatorul a închis dosarul respectiv, validând acest rezultat. Odatã cu crearea unui dosar staţia de amprentare trebuie sã rãmânã pornitã pânã la primirea unui rãspuns ("coincidenţã", "lipsã coincidenţã" sau "eroare" pentru categoriile 1 şi 3; "OK" sau "eroare" pentru categoria 2) în "Lista de aşteptare pentru transmisie" în coloana "Rezultat".

-------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016