Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 434 din 15 decembrie 2014  pentru aprobarea Regulamentului privind evaluarea activităţii profesionale a personalului auxiliar de specialitate şi a personalului conex din cadrul Ministerului Public    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 434 din 15 decembrie 2014 pentru aprobarea Regulamentului privind evaluarea activităţii profesionale a personalului auxiliar de specialitate şi a personalului conex din cadrul Ministerului Public

EMITENT: PARCHETUL DE PE LÂNGĂ ÎNALTA CURTE DE CASAŢIE ŞI JUSTIŢIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 36 din 16 ianuarie 2015

    În aplicarea prevederilor art. 26 alin. (6) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare, faţă de dispoziţiile art. 74 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea şi al personalului care funcţionează în cadrul Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, cu modificările şi completările ulterioare,
    văzând şi Referatul de aprobare nr. 3.998/2014 din 24 noiembrie 2014 al Secţiei de resurse umane şi documentare,
    în temeiul art. 62 alin. (1), art. 70 alin. (1) şi (2) şi art. 76 din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

    procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă Regulamentul privind evaluarea activităţii profesionale a personalului auxiliar de specialitate şi a personalului conex din cadrul Ministerului Public, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Secţia de resurse umane şi documentare va lua măsurile necesare pentru ducerea la îndeplinire a dispoziţiilor regulamentului prevăzut la art. 1.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi pe pagina de internet a Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
    ART. 4
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie nr. 112/2013 pentru aprobarea Regulamentului privind evaluarea activităţii profesionale a personalului auxiliar de specialitate şi a personalului conex din cadrul Ministerului Public, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 384 din 27 iunie 2013.


                       Procurorul general
                    al Parchetului de pe lângă
                 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie,
                       Tiberiu Mihail Niţu


    Bucureşti, 15 decembrie 2014.
    Nr. 434.


    ANEXĂ

                                REGULAMENT
        privind evaluarea activităţii profesionale a personalului auxiliar
          de specialitate şi a personalului conex din cadrul
                            Ministerului Public

    ART. 1
    Evaluarea activităţii profesionale anuale a personalului auxiliar de specialitate şi a personalului conex din cadrul Ministerului Public se realizează potrivit legii şi prezentului regulament.
    ART. 2
    (1) Prezentul regulament stabileşte cadrul general pentru realizarea următoarelor obiective:
    a) asigurarea concordanţei dintre cerinţele şi standardele postului, descrise în fişa postului, şi calităţile angajatului: profesionale, aptitudinale şi atitudinale;
    b) asigurarea unui sistem motivaţional, care să determine creşterea performanţelor profesionale individuale, prin avansarea sau promovarea în grade ori trepte profesionale superioare.
    (2) Pentru atingerea acestor obiective, prezentul regulament prevede:
    a) evaluarea posturilor în funcţie de caracteristicile descriptive privind exigenţele şi performanţele pe care acestea le impun angajaţilor;
    b) evaluarea performanţelor profesionale ale angajaţilor în raport cu cerinţele posturilor.
    ART. 3
    Evaluarea activităţii profesionale a personalului auxiliar de specialitate şi a personalului conex are ca scop aprecierea criteriilor de evaluare stabilite pentru perioada respectivă şi a rezultatelor obţinute în mod efectiv.
    ART. 4
    (1) Activitatea personalului auxiliar de specialitate şi a personalului conex al parchetelor este evaluată anual de către conducătorul parchetului în care îşi desfăşoară activitatea, prin acordarea calificativelor "foarte bine", "bine", "satisfăcător" şi "nesatisfăcător".
    (2) Prin conducătorul parchetului se înţelege: prim-procurorul parchetului de pe lângă judecătorie şi tribunal, procurorul general al parchetului de pe lângă curtea de apel şi procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
    (3) Absolvirea oricărei forme de pregătire continuă, organizată de Şcoala Naţională de Grefieri sau, după caz, de instituţiile de profil, constituie un criteriu care se are în vedere la evaluarea anuală a personalului auxiliar de specialitate al parchetelor.
    (4) În cazul specialiştilor IT, evaluarea se realizează cu sprijinul compartimentului de specialitate informatică din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi se avizează de şeful compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
    (5) La evaluarea activităţii personalului auxiliar de specialitate cu funcţii de conducere se va avea în vedere şi modul de îndeplinire a atribuţiilor manageriale specifice.
    (6) Evaluarea personalului prevăzut de prezentul regulament, detaşat sau delegat la alte instituţii, se face de instituţia la care acesta funcţionează, în raport cu specificul activităţii desfăşurate.
    ART. 5
    (1) Activitatea se apreciază anual, prin evaluarea performanţelor profesionale individuale.
    (2) Perioada evaluată este cuprinsă între 1 ianuarie şi 31 decembrie din anul pentru care se face evaluarea.
    (3) Perioada de evaluare este cuprinsă între 15 februarie şi 15 martie din anul următor perioadei evaluate.
    (4) Sunt supuşi evaluării anuale salariaţii care au desfăşurat activitate cel puţin 6 luni în cursul perioadei evaluate.
    (5) Sunt exceptate de la evaluarea anuală, desfăşurată în perioada prevăzută la alin. (2), următoarele categorii de salariaţi:
    a) persoanele angajate ca debutanţi, pentru care evaluarea se face după expirarea perioadei corespunzătoare stagiului de debutant;
    b) persoanele al căror raport de muncă este suspendat, în condiţiile legii, pentru care evaluarea se face la expirarea unei perioade cuprinse între 6 şi 12 luni de la reluarea activităţii.
    ART. 6
    În mod excepţional, evaluarea performanţelor profesionale individuale ale personalului auxiliar de specialitate şi ale personalului conex se face şi în cursul perioadei evaluate, în următoarele cazuri:
    a) atunci când pe parcursul perioadei evaluate raporturile de muncă ale salariatului evaluat încetează sau se modifică, în condiţiile legii. În acest caz, salariatul va fi evaluat pentru perioada de până la încetarea sau modificarea raporturilor de muncă;
    b) la sfârşitul perioadei de stagiu pentru personalul debutant.
    ART. 7
    Criteriile generale de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale personalului auxiliar de specialitate şi ale personalului conex sunt cele prevăzute la art. 5 lit. c) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare.
    ART. 8
    (1) Performanţele profesionale individuale ale personalului auxiliar de specialitate şi ale personalului conex din cadrul parchetelor sunt evaluate şi în funcţie de specificul activităţii compartimentului în care salariatul îşi desfăşoară activitatea, după cum urmează:
    a) criterii specifice de evaluare comune pentru funcţiile de conducere şi pentru funcţiile de execuţie:
    - capacitatea de rezolvare eficientă a problemelor;
    - capacitatea de asumare a responsabilităţilor;
    - capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite;
    - creativitate şi spirit de iniţiativă;
    - capacitatea de planificare şi organizare a timpului de lucru;
    - capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate;
    - integritatea morală şi etică profesională;
    b) criterii specifice de evaluare pentru funcţiile de conducere:
    - capacitatea de organizare;
    - capacitatea de conducere;
    - capacitatea de coordonare;
    - capacitatea de control;
    - competenţa decizională;
    - capacitatea de delegare;
    - capacitatea de dezvoltare a abilităţilor personalului;
    - abilităţile de mediere şi negociere;
    c) criterii specifice de evaluare pentru funcţiile de execuţie:
    - capacitatea de a lucra independent;
    - capacitatea de a lucra în echipă.
    (2) În funcţie de atribuţiile concrete ale fiecărei categorii de personal auxiliar de specialitate şi personal conex, potrivit regulamentului de ordine interioară al parchetelor, evaluatorul poate stabili şi alte criterii de evaluare; criteriile astfel stabilite se aduc la cunoştinţa salariatului evaluat la începutul perioadei evaluate.
    (3) Salariaţii care exercită cu caracter temporar o funcţie de conducere vor fi evaluaţi pentru perioada exercitării temporare a acestei funcţii pe baza criteriilor de evaluare stabilite pentru funcţia de conducere respectivă.
    (4) Personalul debutant este evaluat conform criteriilor prevăzute în anexa nr. 3.
    ART. 9
    (1) Procedura evaluării se realizează prin completarea fişei de evaluare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1, respectiv în anexele nr. 2 şi 3, de către procurorul şef ierarhic al persoanei evaluate sau, în lipsa unui şef direct, de persoana care are calitatea de evaluator, după caz.
    (2) Prin procurorul şef ierarhic al persoanei evaluate se înţelege procurorul şef al compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea cel evaluat.
    ART. 10
    Completarea fişelor de evaluare se face după cum urmează:
    a) se stabileşte gradul de îndeplinire a obiectivelor, prin raportare la atribuţiile stabilite prin fişa postului, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 4;
    b) se consemnează, după caz, rezultatele deosebite ale salariatului, dificultăţile obiective întâmpinate de acesta în perioada evaluată şi orice alte observaţii considerate relevante;
    c) se stabilesc criteriile specifice de evaluare pentru următoarea perioadă de evaluare, dacă este cazul;
    d) se stabilesc eventualele necesităţi de formare profesională pentru anul următor perioadei evaluate.
    ART. 11
    (1) Notările şi consemnările procurorului şef ierarhic conform art. 9 sunt supuse aprobării evaluatorului.
    (2) Pentru stabilirea calificativului, evaluatorul va proceda la notarea criteriilor de evaluare prin acordarea unei note de la 1 la 5 pentru fiecare criteriu, nota exprimând aprecierea gradului de îndeplinire a acestora.
    (3) Pentru a obţine nota finală se face media aritmetică a notelor obţinute ca urmare a aprecierii criteriilor, rezultate din media aritmetică a notelor acordate pentru fiecare criteriu.
    (4) Fişa de evaluare conţinând nota finală se semnează şi se datează de către evaluator şi de către persoana evaluată.
    (5) Semnificaţia notelor prevăzute la alin. (1) este următoarea: nota 1 - nivel minim şi nota 5 - nivel maxim.
    ART. 12
    (1) Calificativul final al evaluării se stabileşte pe baza notei finale, după cum urmează:
    a) între 4,01 şi 5,00 - foarte bine;
    b) între 3,01 şi 4,00 - bine;
    c) între 2,01 şi 3,00 - satisfăcător;
    d) între 1,00 şi 2,00 - nesatisfăcător.
    (2) Fişa de evaluare se ataşează la dosarul profesional.
    ART. 13
    Salariaţii nemulţumiţi de calificativul acordat se pot adresa instanţei competente, în condiţiile legii.
    ART. 14
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul regulament.


    ANEXA 1
la regulament

                           FIŞĂ DE EVALUARE
      a activităţii profesionale a persoanelor care ocupă funcţii de
       conducere din cadrul personalului auxiliar de specialitate

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Numele şi prenumele persoanei evaluate: │
│Funcţia: ......................................................... │
│Gradul: .......................................................... │
│Data ultimei promovări: .......................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Perioada evaluată: de la ................. la ................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬──────────┐
│Criteriile generale de evaluare a performanţei │Nota│Comentarii│
│ profesionale individuale │ │ │
├────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 1. │Cunoştinţe şi experienţă │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 2. │Complexitate, creativitate şi diversitatea activităţilor │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 3. │Judecata şi impactul deciziilor │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 4. │Influenţă, coordonare şi supervizare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 5. │Contacte şi comunicare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 6. │Condiţii de muncă │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 7. │Incompatibilităţi şi regimuri speciale │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 8. │Absolvirea oricărei forme de pregătire continuă │ │ │
│ │organizate de Şcoala Naţională de Grefieri sau, după caz,│ │ │
│ │de instituţiile de profil │ │ │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴────┴──────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬──────────┐
│ Criteriile specifice de evaluare a performanţei │ │ │
│ profesionale individuale │Nota│Comentarii│
├────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 1.│Capacitatea de organizare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 2.│Capacitatea de conducere │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 3.│Capacitatea de coordonare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 4.│Capacitatea de control │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 5.│Competenţa decizională │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 6.│Capacitatea de a delega │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 7.│Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 8.│Abilităţi de mediere şi negociere │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 9.│Capacitatea de a rezolva eficient problemele │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 10.│Capacitatea de asumare a responsabilităţilor │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 11.│Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a │ │ │
│ │experienţei dobândite │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 12.│Creativitate şi spirit de iniţiativă │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 13.│Capacitatea de planificare şi organizare a timpului │ │ │
│ │de lucru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 14.│Capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 15.│Integritatea morală şi etică profesională │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 16.│Alte criterii specifice │ │ │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴────┴──────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nota finală a evaluării: │
│Calificativul evaluării: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Rezultate deosebite: │
│1. ......................................................................... │
│2. ......................................................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată: │
│1. ......................................................................... │
│2. ......................................................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Alte observaţii: │
│1. ......................................................................... │
│2. ......................................................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Propuneri de formare profesională pentru perioada următoare: │
│............................................................................ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    Criterii specifice pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Criteriul │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    1. Numele şi prenumele persoanei care a completat fişa de evaluare ........
    Funcţia ............................
    Semnătura ..........................
    Data ...............................

    2. Numele şi prenumele persoanei care a făcut evaluarea ...................
    Funcţia ............................
    Semnătura ..........................
    Data ...............................

    3. Numele şi prenumele persoanei evaluate .................................
    Luarea la cunoştinţă a calificativului .....................
    Semnătura ..................................................
    Data .......................................................


    ANEXA 2
la regulament

                                  FIŞĂ DE EVALUARE
          a activităţii profesionale a persoanelor care ocupă funcţii de
            execuţie din cadrul personalului auxiliar de specialitate
                          şi al personalului conex

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Numele şi prenumele persoanei evaluate: │
│Funcţia: ......................................................... │
│Gradul: .......................................................... │
│Data ultimei promovări: .......................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Perioada evaluată: de la ................. la ................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬──────────┐
│Criteriile generale de evaluare a performanţei │ │ │
│ profesionale individuale │Nota│Comentarii│
├───┬──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 1.│Cunoştinţe şi experienţă │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 2.│Complexitate, creativitate şi diversitatea activităţilor │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 3.│Judecata şi impactul deciziilor │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 4.│Influenţă, coordonare şi supervizare │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 5.│Contacte şi comunicare │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 6.│Condiţii de muncă │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 7.│Incompatibilităţi şi regimuri speciale │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 8.│Absolvirea oricărei forme de pregătire continuă │ │ │
│ │organizate de Şcoala Naţională de Grefieri sau, după caz, │ │ │
│ │de instituţiile de profil │ │ │
└───┴──────────────────────────────────────────────────────────┴────┴──────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬──────────┐
│ Criteriile specifice de evaluare a performanţei │ │ │
│ profesionale individuale │Nota│Comentarii│
├───┬──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 1.│Capacitatea de a rezolva eficient problemele │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 2.│Capacitatea de asumare a responsabilităţilor │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 3.│Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a │ │ │
│ │experienţei dobândite │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 4.│Creativitate şi spirit de iniţiativă │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 5.│Capacitatea de planificare şi organizare a timpului de │ │ │
│ │lucru │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 6.│Capacitatea de a lucra independent │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 7.│Capacitatea de a lucra în echipă │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 8.│Capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 9.│Integritatea morală şi etică profesională │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│10.│Alte criterii specifice │ │ │
└───┴──────────────────────────────────────────────────────────┴────┴──────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nota finală a evaluării: │
│Calificativul evaluării: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Rezultate deosebite: │
│1. .......................................................................... │
│2. .......................................................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată: │
│1. .......................................................................... │
│2. .......................................................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Alte observaţii: │
│1. .......................................................................... │
│2. .......................................................................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Propuneri de formare profesională pentru perioada următoare: │
│............................................................................. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    Criterii specifice pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Criteriul │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    1. Numele şi prenumele persoanei care a completat fişa de evaluare ........
    Funcţia ............................
    Semnătura ..........................
    Data ...............................

    2. Numele şi prenumele persoanei care a făcut evaluarea ...................
    Funcţia ............................
    Semnătura ..........................
    Data ...............................

    3. Numele şi prenumele persoanei evaluate .................................
    Luarea la cunoştinţă a calificativului ............................
    Semnătura .........................................................
    Data ..............................................................


    ANEXA 3
la regulament

                                  FIŞA DE EVALUARE
        a activităţii profesionale a personalului auxiliar de specialitate/
              personalului conex care ocupă posturi de debutant,
                         la sfârşitul perioadei de stagiu

    Numele ............................ prenumele ............................
    Funcţia ..................................................................
    Locul de muncă/compartimentul ............................................
    Perioada de stagiu: de la ................. la ...........................

    Criteriile de evaluare pentru personalul auxiliar de specialitate/personalul conex debutant

┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬──────────┐
│ Criteriile generale de evaluare a performanţei │ │ │
│ profesionale individuale │Nota│Comentarii│
├───┬──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 1.│Cunoştinţe şi experienţă │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 2.│Complexitate, creativitate şi diversitatea activităţilor │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 3.│Judecata şi impactul deciziilor │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 4.│Influenţă, coordonare şi supervizare │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 5.│Contacte şi comunicare │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 6.│Condiţii de muncă │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 7.│Incompatibilităţi şi regimuri speciale │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────┼──────────┤
│ 8.│Absolvirea oricărei forme de pregătire continuă organizate│ │ │
│ │de Şcoala Naţională de Grefieri sau, după caz, de │ │ │
│ │instituţiile de profil │ │ │
└───┴──────────────────────────────────────────────────────────┴────┴──────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────┐
│Criteriile specifice de evaluare a performanţei profesionale individuale│ Nota│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Gradul de realizare a atribuţiilor prevăzute în fişa postului │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Calitatea lucrărilor executate şi a activităţilor desfăşurate │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Gradul de cunoaştere a reglementărilor specifice domeniului │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Gradul de adaptare şi flexibilitate în îndeplinirea atribuţiilor │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Capacitatea de transmitere a ideilor în scris şi verbal │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Capacitatea de lucru în echipă, de a se integra în aceasta, de a-şi │ │
│aduce contribuţia, prin activitatea desfăşurată, la îndeplinirea │ │
│obiectivelor echipei, respectarea regulilor stabilite de conducerea │ │
│structurii din care face parte etc. │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Menţiuni privind intervalul de evaluare: │
│ .............................................................................│
│ .............................................................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Calificativul de evaluare: ..................................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Recomandări: ................................................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    1. Numele şi prenumele persoanei care a completat fişa de evaluare ........
    Funcţia ............................
    Semnătura ..........................
    Data ...............................

    2. Numele şi prenumele persoanei care a făcut evaluarea ...................
    Funcţia ............................
    Semnătura ..........................
    Data ...............................

    3. Numele şi prenumele persoanei evaluate .................................
    Luarea la cunoştinţă a calificativului ............................
    Semnătura .........................................................
    Data ..............................................................


    ANEXA 4
la regulament

    Denumirea parchetului:
    Direcţia/Serviciul/Biroul/Compartimentul:

                                      Aprobat*1)
──────────
    *1) Conducătorul parchetului.
──────────


                             FIŞA POSTULUI
                             Nr. .........

    A. Informaţii generale privind postul
    1. Denumirea postului:
    2. Nivelul postului (de conducere/de execuţie):
    3. Obiectivul/Obiectivele postului:

    B. Cerinţe specifice pentru ocuparea postului
    1. Pregătire:
    - studii
    - cursuri/programe de perfecţionare/specializare
    - limbi străine şi nivelul de cunoaştere
    - cunoştinţe de operare/programe pe calculator şi nivelul de cunoaştere
    - autorizaţii speciale
    2. Abilităţi, calităţi, aptitudini necesare
    3. Experienţă:
    - vechime în muncă
    - vechime în specialitate
    4. Competenţă managerială (pentru posturile de conducere)

    C. Descrierea sarcinilor ce revin postului
    1.
    2.
    ...............................................................

    D. Responsabilitatea implicată de post
    1. De pregătire/luare a deciziilor*2):
    2. Delegarea de atribuţii şi competenţă:
    3. De păstrare a confidenţialităţii:
──────────
    *2) Pentru posturile de conducere.
──────────

    E. Sfera relaţională a titularului postului
    1. Sfera relaţională internă:
    a) relaţii ierarhice:
    - subordonat faţă de:
    - superior pentru:
    b) relaţii funcţionale:
    c) relaţii de control:
    d) relaţii de reprezentare:
    2. Sfera relaţională externă:
    a) cu autorităţi şi instituţii publice:
    b) cu organizaţii internaţionale:
    c) cu persoane juridice private:

    F. Atribuţiile postului
    - descrierea activităţilor şi responsabilităţilor corespunzătoare postului

    G. Întocmit de:
    1. Numele şi prenumele:
    2. Funcţia de conducere:
    3. Semnătura:
    4. Data întocmirii:

    Avizat de:
    1. Numele şi prenumele:
    2. Funcţia publică de conducere:
    3. Semnătura:
    4. Data:

    Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului
    1. Numele şi prenumele:
    2. Funcţia şi gradaţia corespunzătoare tranşei de vechime (dacă este cazul):
    3. Semnătura:
    4. Data:
                            ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016