┌────┬──────────────┬──────────────┬──────────┬────────┬────────┬────────┬─────────┬────────┬────────────┬─────────────┐
│ │ Denumirea/ │ Codul de │ │ │ │ │ Sumã │ Data │Destinatarul│Data primirii│
│Nr. │ numele şi │ înregistrare │ Data │ │ │ │ recti- │ trans- │ cererii de │ cererii de │
│crt.│ prenumele │ în scopuri │ înregis- │Perioada│ Suma │Pro-rata│ ficatã │miterii │ informaţii │ informaţii │
│ │solicitantului│ de TVA sau │ trãrii │ de │ soli- │ defini-│conform │cererii │suplimentare│suplimentare │
│ │ │ codul de │ cererii │rambur- │citatã │ tivã │pro-ratei│ de │(solicitant,│ de cãtre │
│ │ │ înregistrare │ de │ sare │- lei - │ │ defini- │ infor- │autoritatea │destinatarul │
│ │ │ fiscalã al │rambursare│ │ │ │ tive │ maţii │competentã │ acestei │
│ │ │solicitantului│ a TVA │ │ │ │- lei - │supli- │ din SMS, │ cereri │
│ │ │ │ │ │ │ │ │mentare │ altã │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ sursã) │ │
├────┼──────────────┼──────────────┼──────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼────────────┼─────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │
└────┴──────────────┴──────────────┴──────────┴────────┴────────┴────────┴─────────┴────────┴────────────┴─────────────┘
-continuare-
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┬───────────────┬─────────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────────┐
│Data primirii │ Data │ Destinatarul │ Data primirii │Data primirii│ │ │ │ │
│rãspunsului │ transmiterii │ cererii de │cererii de alte│ rãspunsului │ Decizia │ Suma │ Sumã │ Data │
│la cererea │cererii de alte│alte informaţii│ informaţii │ la cererea │organului│aprobatã│ respinsã│ efectuãrii │
│de informaţii │ informaţii │ suplimentare │ suplimentare │ de alte │fiscal*) │ - lei- │ - lei - │compensãrii │
│suplimentare │suplimentare │ (solicitant, │ de cãtre │ informaţii │ │ │ │ şi/sau │
│ │ │ autoritatea │ destinatarul │suplimentare │ │ │ │restituirii │
│ │ │ competentã │acestei cereri │ │ │ │ │ │
│ │ │ din SMS, │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ altã sursã) │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┼─────────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ 12 │ 13 │ 14 │ 15 │ 16 │ 17 │ 18 │ 19 │ 20 │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┴───────────────┴─────────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────────┘
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
[] CERERE DE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
[] CERERE DE ALTE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Solicitant │
│Denumire/Nume, prenume .............................................. │
│Cod de înregistrare în scopuri de TVA/Cod de înregistrare fiscalã │
│..................................................................... │
│Ţara de rezidenţã ................................................... │
│Adresa completã în ţara de rezidenţã ................................ │
│..................................................................... │
│Cod poştal .......... Telefon ................ E-mail ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Prin Cererea dvs. de rambursare nr. ............................, depusã în
data de ..........................., aferentã anului ............, perioadei
......... - ..........., s-a solicitat rambursarea sumei de .............. lei.
În vederea soluţionãrii respectivei solicitãri de rambursare, vã rugãm sã
transmiteţi, la adresa de mail ................/adresa ......................,
în termen de cel mult o lunã de la data primirii prezentei cereri, copii scanate
ale urmãtoarelor documente/urmãtoarele documente:
- factura nr. ................... din data de ..........................;
- documentul de import nr. ............ din data de ..................;
- alte documente (de exemplu, contract prestãri servicii, documente de
platã etc.)
Director coordonator,
Întocmit, ............
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
[] CERERE DE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
[] CERERE DE ALTE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Autoritatea competentã din statul membru în care este stabilit │
│solicitantul │
│..................................................................... │
│Ţara de rezidenţã ................................................... │
│Adresa completã în ţara de rezidenţã ................................ │
│..................................................................... │
│Cod poştal .......... Telefon ................ E-mail ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Prin Cererea de rambursare nr. ............................ din data de
..............., aferentã anului ................, perioadei ............. -
..........., depusã de cãtre .........................., cod de înregistrare
în scopuri de TVA/cod de înregistrare fiscalã ..............................,
s-a solicitat rambursarea din România a sumei de ....................... lei,
în conformitate cu prevederile Directivei 2008/9/CE a Consiliului din
12 februarie 2008 de stabilire a normelor detaliate privind rambursarea taxei
pe valoarea adãugatã, prevãzutã în Directiva 2006/112/CE, cãtre persoane
impozabile stabilite în alt stat membru decât statul membru de rambursare.
În vederea soluţionãrii respectivei solicitãri de rambursare, vã rugãm sã
ne comunicaţi, la adresa de mail ......................., urmãtoarele
informaţii:
..........................................................................
..........................................................................
Director coordonator,
Întocmit, ..............
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
[] CERERE DE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
[] CERERE DE ALTE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Cãtre: (de exemplu, persoana impozabilã stabilitã în România care a │
│emis factura nr. .....) │
│ ................................................................... │
│ ................................................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Prin Cererea de rambursare nr. ............. din data de .................,
aferentã anului ................., perioadei .............. - ...............,
depusã de cãtre ................................................, s-a solicitat
rambursarea din România a sumei de ...................... lei, în conformitate
cu prevederile Directivei 2008/9/CE a Consiliului din 12 februarie 2008 de
stabilire a normelor detaliate privind rambursarea taxei pe valoarea adãugatã,
prevãzutã în Directiva 2006/112/CE, cãtre persoane impozabile stabilite în alt
stat membru decât statul membru de rambursare.
În vederea soluţionãrii respectivei solicitãri de rambursare, vã rugãm sã
transmiteţi, la adresa de mail ...................../ adresa .................
.................., în termen de cel mult o lunã de la data primirii prezentei
cereri, copii scanate ale urmãtoarelor documente/urmãtoarele documente:
- factura nr. ...................... din data de .........................;
- documentul de import nr. ................ din data de ..................;
- alte documente (de exemplu, contract prestãri servicii, documente de
platã etc.)
Director coordonator,
Întocmit, ................
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
Aprobat
Director coordonator,
.......................
Avizat
Şef compartiment specialitate,
.............................
REFERAT PENTRU ANALIZÃ DOCUMENTARÃ
A. Date de identificare ale persoanei impozabile
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Solicitant │
│Denumire/Nume, prenume .............................................. │
│Cod de înregistrare în scopuri de TVA/Cod de înregistrare fiscalã │
│..................................................................... │
│Ţara de rezidenţã ................................................... │
│Adresa completã în ţara de rezidenţã ................................ │
│..................................................................... │
│Cod poştal .......... Telefon ................ E-mail ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
B. Analiza documentarã a cererii de rambursare nr. ......./...............
aferentã anului ............, perioadei .......... - .............., prin care
s-a solicitat suma de ............... lei
Au fost solicitate urmãtoarele: ...................................., de
la ...................., în data de ................................, la care
s-a primit rãspuns în data de ..................../nu s-a primit rãspuns.
Au fost analizate urmãtoarele:
...................................................................... .
A fost efectuatã cercetare la faţa locului la .........................,
în perioada .......................................... .
În urma analizei s-au constatat urmãtoarele: ......................... .
C. Concluzii:
a) Se propune aprobarea rambursãrii în sumã de ............ lei.
b) Se propune respingerea rambursãrii TVA ..................... lei.
Întocmit, ................
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
DECIZIE DE RAMBURSARE A TAXEI PE VALOAREA ADÃUGATÃ
pentru persoanele impozabile nestabilite în România, stabilite
în alt stat membru al Uniunii Europene
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Cãtre │
│Denumire/Nume, prenume .............................................. │
│Cod de înregistrare în scopuri de TVA/Cod de înregistrare fiscalã al │
│solicitantului ...................................................... │
│Ţara de rezidenţã ................................................... │
│Adresa completã în ţara de rezidenţã ................................ │
│..................................................................... │
│Cod poştal .......... Telefon ................ E-mail ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
În baza <>art. 147^2 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 571/2003 privind Codul
fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi a art. 85 alin. (2)
din <>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, a Cererii de
rambursare a taxei pe valoarea adãugatã cãtre persoanele impozabile nestabilite
în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene, pentru anul
.........., perioada ..... - ......, înregistratã cu nr. ...................
din ................, cu numãrul de referinţã ........................... şi a
analizei/cercetãrii la faţa locului efectuate în perioada ...................,
se stabileşte taxa pe valoarea adãugatã de rambursat, astfel:
TVA solicitatã la rambursare ............................ lei
TVA aprobatã la rambursare ............................ lei
TVA respinsã la rambursare ............................. lei
Motivul de fapt (detaliat pentru fiecare document de achiziţie, document
de import)
...........................................................................
...........................................................................
Temeiul de drept
Act normativ: ............., art. .... paragraful .... pct. .... lit. ....
alin. ....
...........................................................................
...........................................................................
Suma aprobatã la rambursare urmeazã procedura prevãzutã la art. 115, 116
sau 117, dupã caz, din <>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu
modificãrile şi completãrile ulterioare.
Prezenta decizie de rambursare a taxei pe valoarea adãugatã poate fi
contestatã, la organul fiscal competent, în conformitate cu dispoziţiile
<>art. 209 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi
completãrile ulterioare, sub sancţiunea decãderii, în termen de 30 de zile de
la data comunicãrii, potrivit art. 207 alin. (1) din acelaşi act normativ.
Aprobat, Verificat, Întocmit,
Funcţia Funcţia Funcţia
............... ................ ................
(Nume, prenume) (Nume, prenume) (Nume, prenume)
................ ................ ................
(Data) (Data) (Data)
................ ................ ................
(Semnãtura) (Semnãtura) (Semnãtura)
................ ................ ................
Cod MFP: 14.13.02.02/18
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
DECIZIE
privind stabilirea diferenţelor de taxã pe valoarea adãugatã
rambursatã în condiţiile <>art. 147^2 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal
Cãtre:
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│Denumire/Nume, prenume .............................................. │
│Cod de înregistrare în scopuri de TVA/Cod de înregistrare fiscalã al │
│solicitantului ...................................................... │
│Ţara de rezidenţã ................................................... │
│Adresa completã în ţara de rezidenţã ................................ │
│..................................................................... │
│Cod poştal .......... Telefon ................ E-mail ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
În baza <>art. 147^2 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 571/2003 privind Codul
fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi a art. 85 alin.(2) din
<>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prin Decizia de
rambursare nr. .............. din data de..................................,
a fost aprobatã rambursarea sumei de ........................ lei.
Având în vedere rectificarea sumei solicitate ca urmare a stabilirii
pro-ratei definitive, comunicatã prin cererea de rambursare/declaraţia de
ajustare a pro-ratei transmisã electronic în data de .......................,
Se stabilesc diferenţele de taxã pe valoarea adãugatã rambursatã, dupã
cum urmeazã:
[] diferenţã suplimentarã de platã de .......................... lei. Suma
rambursatã necuvenit se plãteşte în funcţie de data comunicãrii prezentei,
astfel:
[] - dacã data comunicãrii este cuprinsã în intervalul 1-15 din lunã,
termenul de platã este pânã la data de 5 a lunii urmãtoare;
[] - dacã data comunicãrii este cuprinsã în intervalul 16-31 din lunã,
termenul de platã este pânã la data de 20 a lunii urmãtoare.
Pentru neplata sumelor stabilite se vor calcula majorãri de întârziere,
conform legii. Prezenta decizie reprezintã titlu de creanţã şi constituie
înştiinţare de platã, conform legii.
SAU
[] diferenţã suplimentarã de rambursat de ................. lei.
Diferenţele suplimentare de taxã pe valoarea adãugatã urmeazã procedura
prevãzutã la art. 115, 116 sau 117, dupã caz, din Ordonanţa Guvernului nr.
92/2003, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Împotriva prezentului înscris se poate formula contestaţie la organul
fiscal, în conformitate cu dispoziţiile art. 209 din Ordonanţa Guvernului
nr. 92/2003, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sub
sancţiunea decãderii, în termen de 30 de zile de la data comunicãrii,
potrivit art. 207 alin. (1) din acelaşi act normativ.
Director coordonator,
Numele şi prenumele ..........................
Semnãtura şi ştampila unitãţii ...............
Cod MFP: 14.13.02.02/19