Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 398 din 21 martie 2013  pentru infiintarea comisiilor consultative ale Ministerului Sanatatii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 398 din 21 martie 2013 pentru infiintarea comisiilor consultative ale Ministerului Sanatatii

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 157 din 25 martie 2013

    Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei de asistenţă medicală şi politici publice nr. E.N. 2.737 din 21 martie 2013,
    având în vedere prevederile art. 16 alin. (1) lit. f) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) şi art. 11 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul sănătăţii emite următorul ordin:

    ART. 1
    Pentru coordonarea ştiinţifică şi metodologică a activităţii de specialitate din reţeaua de asistenţă medicală se înfiinţează şi funcţionează următoarele comisii consultative ale Ministerului Sănătăţii:
    a) Comisia naţională pentru coordonarea comisiilor de specialitate;
    b) comisiile de specialitate.
    ART. 2
    Atribuţiile, precum şi modul de organizare şi funcţionare ale Comisiei naţionale pentru coordonarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii sunt cuprinse în regulamentul de organizare şi funcţionare prevăzut în anexa nr. 1.
    ART. 3
    Atribuţiile, precum şi modul de organizare şi funcţionare ale comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii sunt cuprinse în regulamentul de organizare şi funcţionare prevăzut în anexa nr. 2.
    ART. 4
    Componenţa nominală a Comisiei naţionale pentru coordonarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii este prevăzută în anexa nr. 3.
    ART. 5
    Lista comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii şi componenţa nominală a acestora sunt prevăzute în anexa nr. 4.
    ART. 6
    Participarea persoanelor nominalizate la activităţile desfăşurate în cadrul comisiilor consultative ale Ministerului Sănătăţii în condiţiile prezentului ordin constituie atribuţie de serviciu, se înscrie în fişa postului şi se apreciază în raportul anual de evaluare a performanţelor profesionale.
    ART. 7
    (1) Membrii comisiilor consultative ale Ministerului Sănătăţii se supun prevederilor referitoare la confidenţialitate şi la conflictul de interese, potrivit regulamentului de organizare şi funcţionare.
    (2) Aceştia sunt obligaţi, în termen de 30 de zile de la numire, să întocmească şi să depună o declaraţie de interese, pe propria răspundere, cu privire la funcţiile şi activităţile pe care le desfăşoară, precum şi angajamentul de confidenţialitate.
    (3) Persoanele prevăzute la alin. (1) au obligaţia să îşi actualizeze anual declaraţia de interese, până la data de 31 decembrie a fiecărui an, precum şi ori de câte ori intervin modificări ale datelor care fac obiectul acestei declaraţii.
    (4) Declaraţiile de interese şi angajamentul de confidenţialitate se depun şi se păstrează la Secretariatul general al Ministerului Sănătăţii.
    (5) Declaraţiile de interese se vor publica pe site-ul Ministerului Sănătăţii.
    (6) Modelul declaraţiei de interese şi modelul angajamentului de confidenţialitate sunt prevăzute în anexele nr. 5 şi 6.
    (7) Nerespectarea prevederilor alin. (2) şi (3) atrage pierderea calităţii de membru al comisiei consultative a Ministerului Sănătăţii.
    ART. 8
    Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 9
    Membrii comisiilor consultative ale Ministerului Sănătăţii, precum şi direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 10
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului sănătăţii nr. 326/2009 privind înfiinţarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii şi a Comisiei naţionale de transparenţă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 218 din 6 aprilie 2009, cu modificările şi completările ulterioare.
    ART. 11
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                              Ministrul sănătăţii,
                           Gheorghe-Eugen Nicolăescu

    Bucureşti, 21 martie 2013.
    Nr. 398.


    ANEXA 1

                                   REGULAMENT
           de organizare şi funcţionare al Comisiei naţionale pentru
       coordonarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    (1) Comisia naţională pentru coordonarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii, denumită în continuare Comisia Naţională, este un organism consultativ al Ministerului Sănătăţii şi se asimilează cu comisiile de specialitate ale Ministerului Sănătăţii.
    (2) Comisia Naţională are rolul de a coordona tehnic şi metodologic activitatea comisiilor de specialitate, precum şi de a elabora şi a înainta ministrului sănătăţii propuneri bazate pe dovezi pentru fundamentarea, implementarea, monitorizarea şi evaluarea politicilor de sănătate.
    ART. 2
    (1) Comisia Naţională este formată din 8 membri, un preşedinte şi 2 vicepreşedinţi, personalităţi reprezentative în domeniul sănătăţii.
    (2) Secretariatul tehnic al Comisiei Naţionale este asigurat de reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii, desemnaţi prin ordin al ministrului sănătăţii.
    ART. 3
    (1) Comisia Naţională îşi desfăşoară activitatea în şedinţe plenare, organizate lunar sau ori de câte ori este nevoie, la solicitarea preşedintelui comisiei, a ministrului sănătăţii sau a secretarului de stat cu atribuţii în domeniu.
    (2) Şedinţele Comisiei Naţionale sunt conduse de preşedintele acesteia, de ministrul sănătăţii sau de secretarul de stat cu atribuţii în domeniu, după caz.
    (3) Şedinţele Comisiei Naţionale se desfăşoară la sediul Ministerului Sănătăţii şi numai în prezenţa a cel puţin două treimi din numărul membrilor săi cu drept de vot.
    (4) Preşedintele Comisiei Naţionale are dreptul la un singur vot.
    (5) Membrii Secretariatului tehnic al Comisiei Naţionale nu au drept de vot.
    (6) Pentru informaţii suplimentare, Comisia Naţională poate solicita participarea unor experţi în domeniu laşedinţele acesteia sau poate solicita informaţii şi documente suplimentare de la comisiile de specialitate.
    (7) La şedinţele Comisiei Naţionale pot participa, în calitate de invitaţi, preşedinţi ai comisiilor de specialitate, în funcţie de problematica dezbătută.
    (8) Ministrul sănătăţii sau secretarul de stat desemnat poate participa la lucrările Comisiei Naţionale şi în acest caz conduce lucrările şedinţei.
    ART. 4
    Sediul Comisiei Naţionale este la sediul Ministerului Sănătăţii.
    ART. 5
    (1) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, Comisia Naţională emite hotărâri.
    (2) Cvorumul necesar pentru a lua hotărâri valide este de cel puţin două treimi din numărul membrilor Comisiei Naţionale cu drept de vot, iar hotărârile se adoptă cu votul majorităţii membrilor prezenţi.
    (3) În caz de egalitate, votul preşedintelui decide.
    (4) În situaţia în care sunt supuse dezbaterii probleme specifice domeniului de activitate în care vreunul dintre membrii Comisiei Naţionale îşi desfăşoară activitatea, acesta este obligat să se abţină şi să nu participe la luarea deciziei în această problemă.
    ART. 6
    Actele oficiale ale Comisiei Naţionale sunt semnate numai de preşedintele acesteia.
    ART. 7
    Comisia Naţională este subordonată ministrului sănătăţii sau secretarului de stat desemnat de către acesta.
    ART. 8
    (1) Membrii Comisiei Naţionale cu drept de vot sunt obligaţi ca, în termen de 30 de zile de la numire, să întocmească şi să depună o declaraţie de interese, pe propria răspundere, cu privire la funcţiile şi activităţile pe care le desfăşoară, precum şi angajamentul de confidenţialitate, prevăzute în anexele nr. 5 şi 6 la ordin.
    (2) Declaraţiile de interese şi angajamentele de confidenţialitate ale membrilor Comisiei Naţionale se actualizează anual, până la data de 31 decembrie a fiecărui an, precum şi ori de câte ori intervin modificări ale datelor care fac obiectul acestor declaraţii.
    (3) Declaraţiile de interese şi angajamentul de confidenţialitate se depun şi se păstrează la Secretariatul general al Ministerului Sănătăţii.
    (4) Declaraţiile de interese se vor publica pe site-ul Ministerului Sănătăţii.
    ART. 9
    (1) În termen de 30 de zile de la numire, membrii Comisiei Naţionale sunt obligaţi să comunice Secretariatului general al Ministerului Sănătăţii datele de contact ale acestora, şi anume:
    a) numele şi prenumele;
    b) unitatea sanitară unde îşi desfăşoară activitatea;
    c) adresa de corespondenţă;
    d) adresa de e-mail;
    e) numărul de telefon/număr de fax.
    (2) Datele de contact ale Comisiei Naţionale se vor publica pe site-ul Ministerului Sănătăţii.

    CAP. II
    Atribuţiile Comisiei Naţionale

    ART. 10
    (1) Comisia Naţională are următoarele atribuţii:
    a) coordonează tehnic şi metodologic activitatea comisiilor de specialitate;
    b) monitorizează şi evaluează modul în care comisiile de specialitate îşi îndeplinesc atribuţiile stabilite prin prezentul regulament;
    c) analizează şi avizează propunerile comisiilor de specialitate cu privire la pachetele de servicii medicale care se asigură în cadrul sistemului de sănătate, urmând ca hotărârile adoptate să fie prezentate ministrului sănătăţii;
    d) analizează şi avizează, după caz, fundamentările elaborate de către comisiile de specialitate, pe care le înaintează ministrului sănătăţii în vederea stabilirii deciziilor strategice pentru soluţionarea problemelor specifice domeniului de specialitate al acestora;
    e) la cererea ministrului sănătăţii, propune măsuri de întărire a rolului sistemului de sănătate, de îmbunătăţire a managementului acestuia şi de organizare a serviciilor de sănătate;
    f) elaborează şi înaintează ministrului sănătăţii propuneri bazate pe dovezi pentru fundamentarea, implementarea, monitorizarea şi evaluarea politicilor de sănătate;
    g) participă la elaborarea politicilor, strategiilor şi programelor de acţiune în domeniul sănătăţii populaţiei, în acord cu Programul de guvernare;
    h) elaborează şi prezintă ministrului sănătăţii analize cu privire la starea de sănătate a populaţiei împreună cu tendinţele de evoluţie a acesteia şi propune măsuri pentru îmbunătăţirea acesteia;
    i) identifică şi propune ministrului sănătăţii priorităţile naţionale pe termen scurt, mediu şi lung specifice fiecărui domeniu de intervenţie al asistenţei de sănătate publică stabilite prin lege;
    j) participă la elaborarea, implementarea şi monitorizarea Strategiei naţionale de sănătate;
    k) fundamentează şi propune ministrului sănătăţii măsurile ce se impun a fi luate pentru asigurarea concordanţei cu politicile, strategiile şi recomandările instituţiilor şi organizaţiilor internaţionale în domeniu;
    l) soluţionează la cerere, în termen de 30 de zile calendaristice de la data înregistrării documentului la Secretariatul tehnic al Comisiei Naţionale, litigiile apărute la nivelul comisiilor de specialitate;
    m) îndeplineşte şi alte sarcini, la solicitarea ministrului sănătăţii.
    (2) Comisia Naţională poate solicita, prin intermediul direcţiilor de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii, materiale documentare şi alte informaţii necesare activităţii ei, în condiţiile prevăzute de prezentul regulament.
    ART. 11
    Comisia Naţională poate să hotărască modificarea sau respingerea, după caz, a deciziilor luate de către comisiile de specialitate, cu precizarea motivelor legale care au stat la baza acestei hotărâri.
    ART. 12
    Cheltuielile de deplasare ocazionate de participarea membrilor Comisiei Naţionale la şedinţele acesteia, în condiţiile prezentului regulament, sunt suportate de instituţiile publice în care persoanele sunt încadrate sau unde acestea desfăşoară activitate prin integrare clinică.


    ANEXA 2

                                   REGULAMENT
                   de organizare şi funcţionare al comisiilor
                   de specialitate ale Ministerului Sănătăţii

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    Comisia de specialitate este un organism consultativ prin care Ministerul Sănătăţii coordonează, din punct de vedere ştiinţific şi metodologic, reţeaua de asistenţă medicală corespunzător domeniului de specialitate din sfera de competenţă a comisiei.
    ART. 2
    (1) Comisia de specialitate este formată din personalităţi ale lumii medicale, numite prin ordin de către ministrul sănătăţii.
    (2) Comisia de specialitate este formată din:
    a) preşedinte;
    b) vicepreşedinte;
    c) secretar;
    d) membri.
    (3) Comisia de specialitate poate invita la şedinţele sale şi alţi specialişti din domeniul său de activitate sau din alte domenii, în funcţie de problematica abordată.
    (4) La şedinţele comisiei de specialitate pot participa, în calitate de invitaţi permanenţi, 2 medici rezidenţi sau specialişti cu vechime mai mică de un an în specialitate, precum şi un reprezentant desemnat de asociaţiile reprezentative ale pacienţilor.
    (5) În termen de 14 zile de la publicarea prezentului regulament, preşedintele comisiei desemnează 2 membri cu experienţă în efectuarea reviziilor critice (critical appraisal) ale documentelor care stau la baza evaluării tehnologiilor medicale.
    (6) Numele persoanelor desemnate în condiţiile prevăzute la alin. (5) sunt comunicate în scris ministrului sănătăţii şi Comisiei naţionale pentru coordonarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii.
    ART. 3
    (1) Comisia de specialitate îşi desfăşoară activitatea în şedinţe organizate lunar sau ori de câte ori este necesar.
    (2) Şedinţele comisiei de specialitate se convoacă de către preşedinte, vicepreşedinte, ministrul sănătăţii sau de către secretarul de stat cu atribuţii în domeniu şi se desfăşoară numai în prezenţa persoanei care a convocat comisia de specialitate, precum şi a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi cu drept de vot.
    (3) În situaţia în care, din motive obiective, preşedintele nu poate participa la lucrările comisiei de specialitate, deleagă această competenţă vicepreşedintelui acesteia.
    (4) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, comisia de specialitate emite decizii.
    (5) Cvorumul necesar pentru a lua decizii valide este de cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi cu drept de vot, iar deciziile se adoptă cu majoritatea simplă a voturilor.
    (6) Decizia comisiei de specialitate se consideră validă numai dacă este asumată prin consensul preşedintelui şi al vicepreşedintelui.
    (7) Preşedintele comisiei de specialitate are dreptul la un singur vot.
    (8) Secretarul comisiei de specialitate şi invitaţii care participă la şedinţele acesteia nu au drept de vot.
    (9) În situaţia în care sunt supuse dezbaterii probleme cu privire la persoane fizice şi/sau juridice cu care vreunul dintre membrii comisiei de specialitate are relaţii cu caracter patrimonial, acesta este obligat să se abţină de la rezolvarea cererii, luarea deciziei sau participarea la luarea unei decizii şi să îl informeze de îndată pe preşedintele comisiei de specialitate sau persoana care conduce şedinţa comisiei de specialitate, după caz.
    ART. 4
    (1) Comisia de specialitate poate avea în structura sa una sau mai multe subcomisii, a căror activitate o coordonează.
    (2) Fiecare subcomisie din structura comisiilor de specialitate este condusă de un preşedinte.
    (3) Subcomisiile din structura comisiilor de specialitate îşi pot desfăşura activitatea în şedinţe organizate lunar sau ori de câte ori este necesar, la convocarea preşedintelui subcomisiei, preşedintelui comisiei de specialitate respective, ministrului sănătăţii sau a secretarului de stat cu atribuţii în domeniu.
    (4) Activitatea subcomisiilor din structura comisiilor de specialitate se desfăşoară numai în prezenţa preşedintelui subcomisiei şi a preşedintelui sau vicepreşedintelui comisiei de specialitate respective.
    (5) Deciziile subcomisiei se adoptă cu majoritate simplă a voturilor şi sunt transmise preşedintelui comisiei de specialitate care coordonează activitatea subcomisiei, în termen de 5 zile de la adoptarea acestora.
    ART. 5
    (1) Comisia de specialitate sau subcomisiile acesteia se întrunesc la sediul Ministerului Sănătăţii sau într-o altă locaţie stabilită de preşedintele comisiei sau subcomisiei, după caz.
    (2) Situaţia privind prezenţa la şedinţele comisiei de specialitate şi/sau la şedinţele subcomisiilor acesteia, după caz, se certifică prin semnătura preşedintelui comisiei respective şi se depune de către secretarul comisiei de specialitate la sediul Comisiei naţionale pentru coordonarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii, lunar, până la data de 5 a lunii curente pentru luna anterioară.
    (3) La fiecare şedinţă a comisiei de specialitate se întocmeşte un proces-verbal care este semnat de participanţi.
    ART. 6
    (1) Cheltuielile de deplasare ocazionate de participarea la şedinţele comisiei de specialitate sau la şedinţele subcomisiei acesteia, după caz, în condiţiile prezentului regulament, sunt suportate de instituţiile publice în care persoanele sunt încadrate sau unde acestea desfăşoară activitate prin integrare clinică.
    (2) Specialiştii invitaţi la lucrările comisiei de specialitate sau ale subcomisiei acesteia nu beneficiază de decontarea cheltuielilor de deplasare.
    ART. 7
    Actele oficiale ale comisiei de specialitate sunt semnate numai de preşedintele acesteia.
    ART. 8
    Activitatea comisiei de specialitate este coordonată de Comisia naţională pentru coordonarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii.
    ART. 9
    (1) În termen de 30 de zile de la data publicării prezentului regulament, preşedinţii comisiilor de specialitate sunt obligaţi să comunice Secretariatului general al Ministerului Sănătăţii datele de contact ale tuturor membrilor comisiei pe care o reprezintă, şi anume:
    a) numele şi prenumele;
    b) unitatea sanitară unde îşi desfăşoară activitatea;
    c) adresa de corespondenţă;
    d) adresa de e-mail;
    e) număr de telefon/număr de fax.
    (2) Datele de contact ale comisiilor de specialitate se vor publica pe site-ul Ministerului Sănătăţii.

    CAP. II
    Atribuţiile comisiei de specialitate

    ART. 10
    Comisia de specialitate are următoarele atribuţii:
    1. coordonează, din punct de vedere ştiinţific şi metodologic, reţeaua de asistenţă medicală corespunzător domeniului de specialitate din sfera sa de competenţă;
    2. identifică şi propune ministrului sănătăţii priorităţile naţionale pe termen scurt, mediu şi lung, corespunzător domeniului de specialitate din sfera sa de competenţă;
    3. participă la elaborarea Strategiei naţionale de sănătate;
    4. elaborează ghidurile şi protocoalele de practică medicală, pe care le supune aprobării ministrului sănătăţii;
    5. elaborează propuneri pentru pachetele de servicii medicale care se asigură în cadrul sistemului de sănătate;
    6. participă la procesul de evaluare a tehnologiilor medicale, în conformitate cu metodologia aprobată prin ordin al ministrului sănătăţii;
    7. colaborează cu organisme profesionale din sistemul de sănătate şi instituţii academice în cadrul procesului de evaluare a tehnologiilor medicale;
    8. fundamentează deciziile ministrului sănătăţii cu privire la politicile, strategiile şi programele de acţiune în domeniul sănătăţii populaţiei din sfera sa de competenţă, în acord cu Programul de guvernare;
    9. elaborează criteriile specifice necesare în vederea constituirii registrelor naţionale pentru bolile cu impact major asupra sănătăţii;
    10. colaborează cu structurile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii pentru elaborarea programelor de pregătire profesională, organizarea şi desfăşurarea activităţii de învăţământ;
    11. coordonează activitatea subcomisiilor pe care le are în structura sa;
    12. participă la acţiunile de control şi evaluare a activităţii de specialitate din instituţiile sanitare, la solicitarea Ministerului Sănătăţii;
    13. colaborează cu Comisia naţională de acreditare a spitalelor la elaborarea şi fundamentarea criteriilor şi standardelor de acreditare în vederea acreditării spitalelor;
    14. elaborează şi propune ministrului sănătăţii dotarea minimă obligatorie cu aparatură medicală şi materiale sanitare a unităţilor sanitare, pe tipuri de spitale;
    15. elaborează şi propune ministrului sănătăţii nomenclatoare cu tehnologii specifice sistemului de sănătate;
    16. participă, prin specialiştii desemnaţi, la elaborarea documentaţiei pentru produsele care fac obiectul procedurilor de achiziţii publice organizate de Ministerul Sănătăţii;
    17. propune ministrului sănătăţii medicamentele, materialele sanitare şi echipamentele medicale care pot fi incluse în Lista cu medicamentele, materialele sanitare, echipamentele medicale, echipamentele de protecţie, serviciile, combustibilii şi lubrifianţii pentru parcul auto pentru care se organizează achiziţii publice centralizate, la nivel naţional, în condiţiile legii;
    18. colaborează cu societăţile ştiinţifice sau asociaţiile profesional-ştiinţifice în problemele majore ori de interes naţional dinsfera sa de competenţă;
    19. formulează şi propune ministrului sănătăţii criteriile de evaluare a unităţilor sanitare sau secţiilor/compartimentelor de specialitate din sfera sa de competenţă;
    20. participă la procesul de guvernanţă clinică, de îmbunătăţire continuă a calităţii actului medical şi a siguranţei pacientului prin elaborarea de proceduri şi standarde specifice, precum şi prin monitorizarea modului de implementare a acestora;
    21. evaluează, la solicitarea Ministerului Sănătăţii, recomandările formulate de către comisiile de specialitate teritoriale pentru trimiterea la tratament medical în străinătate a unor categorii de bolnavi;
    22. propune ministrului sănătăţii preşedintele fiecărei comisii de specialitate teritoriale constituite în vederea trimiterii la tratament medical în străinătate a unor categorii de bolnavi;
    23. îndeplineşte şi alte sarcini stabilite de ministrul sănătăţii, în acord cu specificul domeniului de activitate pe care îl coordonează;
    24. fundamentează deciziile ministrului sănătăţii cu privire la problemele specifice domeniului de specialitate din sfera sa de competenţă, vizând:
    a) elaborarea politicilor şi strategiilor Ministerului Sănătăţii în domeniul său de competenţă;
    b) elaborarea de criterii şi standarde de performanţă pentru organizarea, monitorizarea şi evaluarea activităţii medicale din unităţile sanitare;
    c) achiziţia de aparatură de înaltă performanţă pentru dotarea unităţilor sanitare publice;
    d) pregătirea continuă a personalului medical de specialitate din sistemul de sănătate;
    e) pregătirea prin rezidenţiat a medicilor specialişti (numărul de posturi necesar pentru pregătirea prin rezidenţiat, criteriile de admitere, structura pregătirii, precum şi alte atribuţii);
    f) elaborarea criteriilor de admitere pentru obţinerea celei dea doua specialităţi;
    g) programul de investiţii pentru dezvoltarea şi modernizarea sistemului de sănătate;
    h) organizarea şi funcţionarea structurilor de specialitate din sistemul de sănătate.
    ART. 11
    În domeniul programelor naţionale de sănătate, comisia de specialitate colaborează cu direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii pentru:
    a) identificarea şi rezolvarea cu prioritate a problemelor de sănătate specifice domeniului său de competenţă, în conformitate cu Strategia naţională de sănătate a Ministerului Sănătăţii;
    b) evaluarea nevoilor populaţiei, evidenţiate din date obiective;
    c) asigurarea concordanţei programelor naţionale de sănătate cu politicile, strategiile şi recomandările instituţiilor şi organizaţiilor internaţionale în domeniu;
    d) definirea structurii, obiectivelor, activităţilor, precum şi a oricăror altor condiţii şi termene necesare implementării şi derulării programelor naţionale de sănătate;
    e) elaborarea criteriilor de selecţie a unităţilor de specialitate prin care se implementează programele naţionale de sănătate;
    f) estimarea şi fundamentarea necesarului de resurse financiare în raport cu obiectivele şi activităţile cuprinse în programele naţionale de sănătate, precum şi cu politicile, strategiile şi recomandările instituţiilor şi organizaţiilor internaţionale în domeniu;
    g) stabilirea măsurilor necesare în vederea îmbunătăţirii modului de derulare a programelor naţionale de sănătate;
    h) propunerea unităţilor de asistenţă tehnică şi management al programelor naţionale de sănătate;
    i) elaborarea de criterii, standarde şi metodologii pentru evaluarea impactului, oportunităţii şi eficienţei programelor naţionale de sănătate;
    j) controlul şi analiza modului de aplicare de către personalul medical cu responsabilităţi în implementarea programelor naţionale de sănătate a ghidurilor de practică medicală, protocoalelor de diagnostic şi a protocoalelor terapeutice privind prescrierea medicamentelor care se acordă în cadrul programelor naţionale de sănătate, aprobate în condiţiile legii.
    ART. 12
    Comisia de specialitate poate solicita, prin intermediul direcţiilor de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii, materiale documentare şi alte informaţii necesare activităţii ei, în condiţiile prevăzute de prezentul regulament.
    ART. 13
    Ministerul Sănătăţii, prin direcţiile de specialitate, asigură buna desfăşurare a şedinţelor comisiei de specialitate.


    ANEXA 3

                              COMPONENŢA NOMINALĂ
                    a Comisiei naţionale pentru coordonarea
             comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii

    Preşedinte: acad. prof. univ. dr. Constantin Popa - Bucureşti
    Vicepreşedinţi: prof. dr. Radu Deac - Târgu Mureş
    Prof. dr. Alexandru Irimie - Cluj-Napoca
    Membri:
    Prof. dr. Vasile Astărăstoaie - Iaşi
    Prof. dr. Daniela Bartoş - Bucureşti
    Prof. dr. Mircea Beuran - Bucureşti
    Prof. dr. Adrian Streinu-Cercel - Bucureşti
    Prof. dr. Maria Dorobanţu - Bucureşti
    Prof. dr. Monica Pop - Bucureşti
    Prof. dr. Irinel Popescu - Bucureşti
    Prof. dr. Gheorghe Peltecu - Bucureşti
    Prof. dr. Ioanel Sinescu - Bucureşti
    Prof. dr. Mihai Voiculescu - Bucureşti


    ANEXA 4

                      Lista comisiilor de specialitate ale
            Ministerului Sănătăţii şi componenţa nominală a acestora

    I. Comisiile de specialitate:
    1. Comisia de anestezie şi terapie intensivă;
    2. Comisia de boli infecţioase;
    3. Comisia de cardiologie;
    4. Comisia de dermatovenerologie;
    5. Comisia de diabet zaharat, nutriţie şi boli metabolice;
    6. Comisia de endocrinologie;
    7. Comisia de farmacologie clinică;
    8. Comisia de gastroenterologie;
    9. Comisia de genetică medicală;
    10. Comisia de geriatrie şi gerontologie;
    11. Comisia de hematologie;
    12. Comisia de medicină de familie;
    13. Comisia de medicină de urgenţă şi dezastre;
    14. Comisia de medicină internă;
    15. Comisia de medicina muncii;
    16. Comisia de nefrologie;
    17. Comisia de neurologie, neurologie pediatrică;
    18. Comisia de oncologie;
    19. Comisia de paliaţie;
    20. Comisia de pediatrie şi neonatologie;
    21. Comisia de pneumologie, alergologie şi imunologie clinică;
    22. Comisia de psihiatrie şi psihiatrie pediatrică;
    23. Comisia de reabilitare medicală;
    24. Comisia de reumatologie;
    25. Comisia de chirurgie cardiovasculară;
    26. Comisia de chirurgie generală;
    27. Comisia de chirurgie plastică - microchirurgie reconstructivă;
    28. Comisia de chirurgie toracică;
    29. Comisia de chirurgie pediatrică;
    30. Comisia de neurochirurgie;
    31. Comisia de obstetrică-ginecologie;
    32. Comisia de oftalmologie;
    33. Comisia de ortopedie şi traumatologie;
    34. Comisia de ortopedie pediatrică;
    35. Comisia de otorinolaringologie;
    36. Comisia de urologie;
    37. Comisia de anatomie patologică;
    38. Comisia de epidemiologie;
    39. Comisia de medicină de laborator;
    40. Comisia de medicină legală;
    41. Comisia de radiologie-imagistică medicală şi medicină nucleară;
    42. Comisia de sănătate publică şi management;
    43. Comisia de igienă;
    44. Comisia de medicină dentară;
    45. Comisia de chirurgie orală şi maxilo-facială;
    46. Comisia naţională de luptă anti-SIDA;
    47. Comisia de bioetică.

    II. Componenţa nominală a comisiilor de specialitate:
    1. Comisia de anestezie şi terapie intensivă
    Preşedinte: prof. dr. Dorel Săndesc - Timişoara
    Vicepreşedinte: conf. dr. Şerban Ion Bubenek Turconi - Bucureşti
    Secretar: dr. Ovidiu Bedreag - Timişoara
    Membri:
    Conf. dr. Daniela Filipescu - Bucureşti
    Prof. dr. Sanda Copotoiu - Târgu Mureş
    Conf. dr. Ioana Grinţescu - Bucureşti
    Conf. dr. Natalia Hagău - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Elena Copaciu - Bucureşti
    Şef lucrări dr. Dana Tomescu - Bucureşti
    Şef lucrări dr. Gabriela Droc - Bucureşti

    2. Comisia de boli infecţioase
    Preşedinte: prof. dr. Adrian Streinu-Cercel - Bucureşti
    Vicepreşedinte: conf. dr. Victoria Aramă - Bucureşti
    Secretar: dr. Sorin Petrea - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Emanoil Ceauşu - Bucureşti
    Prof. dr. Augustin Cupşa - Craiova
    Prof. dr. Carmen Dorobăţ - Iaşi
    Prof. dr. Sorin Rugină - Constanţa
    Prof. dr. Doina Ţăţulescu - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Gabriel-Adrian Popescu - Bucureşti
    Şef lucrări dr. Voica Lăzureanu - Timişoara
    2.1. Subcomisia pentru limitarea rezistenţei microbiene
    Preşedinte: conf. dr. Gabriel-Adrian Popescu - Bucureşti
    Membri:
    Conf. dr. Irina Codiţă - Bucureşti
    Dr. Roxana Şerban - Bucureşti
    Dr. Edit Szekely - Târgu Mureş
    Dr. Daniela Tălăpan - Bucureşti
    Farm. Gabriela Ruja - Bucureşti

    3. Comisia de cardiologie
    Preşedinte: prof. dr. Cezar Macarie - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Dragoş Vinereanu - Bucureşti
    Secretar: prof. dr. Dan Gaiţă - Timişoara
    Membri:
    Dr. Dan Deleanu - Bucureşti
    Prof. dr. Ştefan Iosif Drăgulescu - Timişoara
    Prof. dr. Dan Dobreanu - Târgu Mureş
    Prof. dr. Maria Dorobanţu - Bucureşti
    Prof. dr. Carmen Ginghină - Bucureşti
    Prof. dr. Doina Dimulescu - Bucureşti
    Prof. dr. Cătălina Georgescu-Arsenescu - Iaşi
    Conf. dr. Iancu Adrian - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Crina Sinescu - Bucureşti

    4. Comisia de dermato-venerologie
    Preşedinte: prof. dr. Călin Giurcăneanu - Bucureşti
    Vicepreşedinte: conf. dr. George Sorin Ţiplică - Bucureşti
    Secretar: dr. Alin Codruţ Nicolescu - Bucureşti
    Membri:
    Conf. dr. Laura Gheuca Solovăstru - Iaşi
    Conf. dr. Silviu Morariu - Târgu Mureş
    Conf. dr. Cătălin Popescu - Bucureşti
    Conf. dr. Virgil Pătraşcu - Craiova
    Conf. dr. Maria Rotaru - Sibiu

    5. Comisia de diabet zaharat, nutriţie şi boli metabolice
    Preşedinte: dr. Alina Nicolau - Bucureşti
    Vicepreşedinte: conf. dr. Ioan Andrei Vereşiu - Cluj-Napoca
    Secretar: dr. Rucsandra Dănciulescu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Constantin Ionescu-Târgovişte - Bucureşti
    Prof. dr. Petru Aurel Babeş - Oradea
    Prof. dr. Mariana Graur - Iaşi
    Prof. dr. Radu Lichiardopol - Bucureşti
    Prof. dr. Gabriela Radulian - Bucureşti
    Prof. dr. Maria Moţa - Craiova
    Prof. dr. Ioana Micle - Timişoara
    Conf. dr. Romulus Timar - Timişoara
    Şef lucrări dr. Maria Niţescu - Bucureşti

    6. Comisia de endocrinologie
    Preşedinte: prof. dr. Constantin Dumitrache - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Simona Fica - Bucureşti
    Secretar: dr. Raluca Alexandra Trifanescu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Voichiţa Mogoş - Iaşi
    Prof. dr. Circo Eduard - Constanţa
    Conf. dr. Cătălina Poiană - Bucureşti
    Conf. dr. Ionela Paşcanu - Târgu Mureş
    Conf. dr. Carmen Georgescu - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Aurora Miloş - Timişoara
    Conf. dr. Ghervan Cristina - Cluj
    Şef lucrări dr. Adina Mariana Ghemigean - Bucureşti
    Şef lucrări dr. Diana Loreta Păun - Bucureşti

    7. Comisia de farmacologie clinică
    Preşedinte: acad. prof. dr. Victor Voicu - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Anca Buzoianu - Cluj-Napoca
    Secretar: asist. dr. Tudosie Mihai - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Ioan Fulga - Bucureşti
    Prof. dr. Mihai Nechifor - Iaşi
    Prof. dr. Gheorghe Ţarălungă - Constanţa
    Conf. dr. Daniel Vasile - Bucureşti
    Conf. dr. Andrei Tică - Craiova

    8. Comisia de gastroenterologie
    Preşedinte: prof. dr. Oliviu Pascu - Cluj-Napoca
    Vicepreşedinte: prof. dr. Mircea Diculescu - Bucureşti
    Secretar: dr. Teodor Bădescu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Ligia Bancu - Târgu Mureş
    Prof. dr. Adrian Săftoiu - Craiova
    Prof. dr. Ioan Sporea - Timişoara
    Prof. dr. Anca Trifan - Iaşi
    Conf. dr. Eugen Dumitru - Constanţa
    Conf. dr. Cristin-Constantin Vere - Craiova
    Şef lucrări dr. Gabriel Constantinescu - Bucureşti

    9. Comisia de genetică medicală
    Preşedinte: prof. dr. Marius Bembea - Oradea
    Vicepreşedinte: prof. dr. Maria Puiu - Timişoara
    Secretar: dr. Vasilica Plăiaşu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Emilia Severin - Bucureşti
    Conf. dr. Vlad Gorduza - Iaşi
    Prof. dr. Pop Ioan Victor - Cluj-Napoca

    10. Comisia de geriatrie şi gerontologie
    Preşedinte: conf. dr. Luiza Spiru - Bucureşti
    Vicepreşedinte: şef lucrări dr. Gabriel Prada - Bucureşti
    Secretar: dr. Ioana Ioancio - Bucureşti
    Membri:
    Conf. dr. Ioan Valer Donca - Cluj
    Conf. dr. Dana Ioana Alexa - Iaşi
    Conf. dr. Maria Georgescu - Bucureşti
    Şef lucrări dr. Lelia Maria Şuşan - Timişoara
    Dr. Carmen Ştiru - Bucureşti

    11. Comisia de hematologie
    Preşedinte: prof. dr. Margit Şerban - Timişoara
    Vicepreşedinte: prof. dr. Anca Lupu - Bucureşti
    Secretar: şef lucrări Iulia Ursuleac - Bucureşti
    Membri:
    Dr. Florentina Vlădăreanu - Bucureşti
    Dr. Călin Lazăr - Cluj-Napoca
    Dr. Cătălin Dănăilă - Iaşi
    Dr. Alina Dobrotă - Constanţa
    Dr. Luminiţa Rusen - Bucureşti
    Conf. dr. Coriu Daniel - Bucureşti
    Dr. Valentina Uscătescu - Bucureşti

    12. Comisia de medicină de familie
    Preşedinte: prof. dr. Matei Dumitru - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. Viorela Enăchescu - Craiova
    Secretar: dr. Adrian Grom - Vaslui
    Membri:
    Doina Ileana Mihăilă - Bucureşti
    Dr. Rodica Tănăsescu - Bucureşti
    Dr. Cristina Isar - Bucureşti
    Dr. Sever Cristian Oană - Bucureşti
    Dr. Adela Iancu - Bucureşti
    Dr. Anca Bălan - Cluj
    Dr. Loredana Piloff - Sibiu
    Dr. Cecilia Grigore - Iaşi
    Dr. Cătălin Petrencic - Călăraşi
    Dr. Sandra Alexiu - Bucureşti
    Dr. Marina Pârcălabu - Bucureşti

    13. Comisia de medicină de urgenţă şi dezastre
    Preşedinte: şef lucrări dr. Raed Arafat - Târgu Mureş
    Vicepreşedinte: dr. Hadrian Liviu Borcea - Oradea
    Secretar: dr. Cătălina Cornea - Bucureşti
    Membri:
    Şef lucrări dr. Luciana Rotaru - Craiova
    Dr. Alice Grasu - Bucureşti
    Dr. Leonida Iancu - Timişoara
    Dr. Bogdan Opriţă - Bucureşti
    Dr. Vasile Popescu - Constanţa
    Dr. Monica Puticiu - Arad
    Dr. Horia Simu - Cluj-Napoca
    Dr. Lavinia Ramona Orac - Târgu Mureş
    Dr. Alexandra Cojocaru - Constanţa

    14. Comisia de medicină internă
    Preşedinte: prof. dr. Ioan Brukner - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Daniela Bartoş - Bucureşti
    Secretar: şef lucrări dr. Elisabeta Bădilă - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Emil Caraşca - Târgu Mureş
    Prof. dr. Coman Tănăsescu - Bucureşti
    Conf. dr. Ioana Dana Alexa - Iaşi
    Conf. dr. Florin Petrescu - Craiova
    Prof. dr. Dan Dumitraşcu - Cluj-Napoca

    15. Comisia de medicina muncii
    Preşedinte: prof. dr. Eugenia Naghi - Bucureşti
    Vicepreşedinte: conf. dr. Elena Ana Păuncu - Timişoara
    Secretar: dr. Marina Oţelea - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Marilena Oargă - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Ion Toma - Craiova
    Şef lucrări dr. Stelian Morariu - Arad
    Dr. Mihaela Stoia - Sibiu
    Dr. Adriana Todea - Bucureşti

    16. Comisia de nefrologie
    Preşedinte: prof. dr. Gabriel Mircescu - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Adrian Covic - Iaşi
    Secretar: dr. Liliana Gârneaţă - Bucureşti
    Membri:
    Conf. dr.Grigore Dogaru - Târgu Mureş
    Prof. dr. Alexandru Ciocâlteu - Bucureşti
    Prof. dr. Dan Ştefan Vlăduţiu - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Gabriel Bako - Oradea
    Prof. dr. Eugen Moţa - Craiova
    Conf. dr. Mircea Nicolae Penescu - Bucureşti
    Dr. Ovidiu Sorin Golea - Timişoara

    17. Comisia de neurologie, neurologie pediatrică
    Preşedinte: prof. dr. Ovidiu Alexandru Băjenaru - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Dafin Mureşanu - Cluj-Napoca
    Secretar: asist. dr. Mihai Vasile - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Perju Dumbravă Lăcrămioara - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Cristian-Dinu Popescu - Iaşi
    Prof. dr. Mihaela Simu - Timişoara
    Conf. dr. Bogdan Popescu - Bucureşti
    Conf. dr. Rodica Bălaşa - Târgu Mureş
    Conf. dr. Tuţă Sorin - Bucureşti
    Conf. dr. Dana Cristina Craiu - Bucureşti

    18. Comisia de oncologie
    Preşedinte: prof. dr. Alexandru Irimie - Cluj-Napoca
    Vicepreşedinte: prof. dr. Anca Lupu - Bucureşti
    Secretar: dr. Alexandru Eniu - Cluj-Napoca
    18.1. Subcomisia oncologie medicală (tumori solide)
    Preşedinte: prof. dr. Tudor Ciuleanu - Cluj-Napoca;
    Membri:
    Conf. dr. Lucian Miron - Iaşi
    Dr. Ciprian Aldea - Bucureşti
    Dr. Călin Alexandru Grigorescu - Bucureşti
    Dr. Ştefan Curescu - Timişoara
    Dr. Şerban Donea - Bucureşti
    18.2. Subcomisia oncohematologie
    Preşedinte: prof. dr. Anca Lupu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Hortensia Ioniţă - Timişoara
    Prof. dr. Oltean Galafteon - Târgu Mureş
    Conf. dr. Anca Bojan - Cluj-Napoca
    Dr. Radu Niculescu - Bucuresti
    Dr. Cristina Burcoveanu - Iaşi
    18.3. Subcomisia de chirurgie oncologică
    Preşedinte: prof. dr. Brătucu Eugen - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Viorel Scripcariu - Iaşi
    Prof. dr. Alexandru Blidaru - Bucureşti
    Prof. dr. Alexandru Irimie - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Octavian Mazilu - Timişoara
    Şef lucrări dr. Patriciu Achimaş-Cadariu - Cluj-Napoca
    18.4. Subcomisia radioterapie
    Preşedinte: conf. dr. Valentin Cernea - Cluj-Napoca
    Membri:
    Şef lucrări dr. Xenia Elena Bacinschi - Bucureşti
    Dr. Laura Rebegea Paraschiv - Galaţi
    Dr. Bogdan Lişcu - Bucureşti
    Dr. Mircea Nicolae Savu - Bucureşti
    Dr. Anca Munteanu - Iaşi
    18.5. Subcomisia oncopediatrie
    Preşedinte: conf. dr. Monica Desire Dragomir - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Despina Baghiu - Târgu Mureş
    Conf. dr. Smaranda Arghirescu - Timişoara
    Conf. dr. Ingrid-Crenguţa Miron - Iaşi
    Şef lucrări dr. Anca Colita - Bucureşti
    Dr. Rodica Voichiţa Cosnarovici - Cluj-Napoca

    19. Comisia de paliaţie
    Preşedinte: dr. Daniela Moşoiu - Hospice Casa Speranţei Braşov
    Vicepreşedinte: dr. Răzvan Curcă - Alba Iulia
    Secretar: as. univ. dr. Estera Boeriu - Timişoara
    Membri:
    Prof. dr. Mirela Gherman - Cluj-Napoca
    As. univ. dr. Vladimir Poroh - Iaşi
    Dr. Silviu Corbu - Oradea
    Dr. Angelica Lascu - Constanţa
    Dr. Sorina Pop - Cluj-Napoca

    20. Comisia de pediatrie şi neonatologie
    Preşedinte: prof. dr. Doina Pleşca - Bucureşti
    Vicepreşedinte: conf. dr. Silvia Stoicescu - Bucureşti
    Secretar: dr. Carmen Zăpucioiu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Evelina Moraru - Iaşi
    Prof. dr. Liviu Pop - Timişoara
    Conf. dr. Oana Mărgineanu - Târgu Mureş
    Dr. Andreica Marian - Cluj-Napoca
    Dr. Alin Stănescu - Bucureşti

    21. Comisia de pneumologie, alergologie şi imunologie clinică
    Preşedinte: prof. dr. Miron Bogdan - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Voicu Tudorache - Timişoara
    Secretar: dr. Claudia Lucia Toma - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Doina Todea - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Dragoş Bumbăcea - Bucureşti
    Prof. dr. Traian Mihăescu - Iaşi
    Conf. dr. Florin Dan Popescu - Bucureşti
    Dr. Irina Strâmbu - Bucureşti

    22. Comisia de psihiatrie şi psihiatrie pediatrică
    Preşedinte: prof. dr. Dragoş Marinescu - Craiova
    Vicepreşedinte: prof. dr. Dan Prelipceanu - Bucureşti
    Secretar: conf. dr. Cristinel Ştefănescu - Iaşi
    Membri:
    Prof. dr. Ioana Micluţia - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Aurel Nireştean - Târgu Mureş
    Prof. dr. Delia Podea - Arad
    Prof. dr. Iuliana Dobrescu - Bucureşti
    Prof. dr. Tudor Udriştoiu - Craiova
    As. univ. dr. Laura Mateescu - Bucureşti
    Dr. Simona Macovei - Bucureşti

    23. Comisia de reabilitare medicală
    Preşedinte: prof. dr. Mihai Berteanu - Bucureşti
    Vicepreşedinte: conf. dr. Ioan Onac - Cluj-Napoca
    Secretar: şef lucrări dr. Florina Popa - Sibiu
    Membri:
    Prof. dr. Gelu Onose - Bucureşti
    Prof. dr. Dan Nemeş - Timişoara
    Prof. dr. Roxana Popescu - Craiova
    Conf. dr. Adrian Bighea - Craiova
    Conf. dr. Anca Ionescu - Bucureşti
    Şef lucrări dr. Sorin Stratulat - Iaşi
    Dr. Daiana Popa - Băile Felix, judeţul Bihor

    24. Comisia de reumatologie
    Preşedinte: prof. dr. Ruxandra Ionescu - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Simona Rednic - Cluj-Napoca
    Secretar: dr. Laura Grosanu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Rodica Chiriac - Iaşi
    Prof. dr. Paulina Ciurea - Craiova
    Prof. dr. Maria Şuta - Constanţa
    Conf. dr. Mihai Bojincă - Bucureşti
    Dr. Cătălin Codreanu - Bucureşti

    25. Comisia de chirurgie cardiovasculară
    Preşedinte: prof. dr. Radu Deac - Târgu Mureş
    Vicepreşedinte: prof. dr. Grigore Tinică - Iaşi
    Secretar: as. univ. dr. Liviu Moraru - Târgu Mureş
    Membri:
    Prof. dr. Vlad Iliescu - Bucureşti
    Prof. dr. Marian Gaspar - Timişoara
    Conf. dr. Horaţiu Moldovan - Bucureşti
    Conf. dr. Horaţiu Suciu - Târgu Mureş
    Conf. dr. Traian Scridon - Cluj-Napoca
    Dr. Viorel Goleanu - Bucureşti
    25.1. Subcomisia de chirurgie vasculară
    Preşedinte: dr. Sorin Liviu Băilă - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Mihai Ionac - Timişoara
    Dr. Ionel Droc - Bucureşti
    Dr. Horia Mureşan - Bucureşti
    Dr. Marina Jana Pacescu - Bucureşti
    Dr. Adrian Mureşan - Târgu Mureş

    26. Comisia de chirurgie generală
    Preşedinte: prof. dr. Mircea Beuran - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Florian Popa - Bucureşti
    Secretar: şef lucrări dr. Cristian Iorga - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Traian Pătraşcu - Bucureşti
    Prof. dr. Silviu Constantinoiu - Bucureşti
    Prof. dr. Constantin Copotoiu - Târgu Mureş
    Prof. dr. Ştefan Georgescu - Iaşi
    Prof. dr. Vasile Sârbu - Constanţa
    Conf. dr. Cornel Iancu - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Lică Ion - Bucureşti

    27. Comisia de chirurgie plastică - microchirurgie reconstructivă
    Preşedinte: prof. dr. Ioan Lascăr - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Dan Mircea Enescu - Bucureşti
    Secretar: şef lucrări dr. Dragoş Zamfirescu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Ioan Bordeianu - Constanţa
    Prof. dr. Tiberiu Bratu - Timişoara
    Prof. dr. Ioan Petre Florescu - Bucureşti
    Prof. dr. Alexandru Georgescu - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Toma Mugea - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Teodor Stamate - Iaşi
    Conf. dr. Horia Pârvănescu - Craiova
    Dr. Dan Chelariu - Bacău
    Dr. Dorin Dorobanţu - Târgu Mureş

    28. Comisia de chirurgie toracică
    Preşedinte: prof. dr. Ioan Cordoş - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Teodor Horvat - Bucureşti
    Secretar: dr. Ciprian Nicolae Bolca - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Alexandru Constantin Nicodim - Timişoara
    Şef lucrări dr. Cristina Grigorescu - Iaşi
    Dr. Cezar Motaş - Bucureşti
    Dr. Claudiu Eduard Nistor - Bucureşti
    Dr. Dan Nicolau - Cluj-Napoca

    29. Comisia de chirurgie pediatrică
    Preşedinte: conf. dr. Radu Bălănescu - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Eugen Boia - Timişoara
    Secretar: asist. dr. Laura Topor - Bucureşti
    Membri:
    Conf. dr. Gabriel Aprodu - Iaşi
    Conf. dr. Sebastian Nicolae Ionescu - Bucureşti
    Şef lucrări dr. Ovidiu Ciobanu - Craiova
    Sef lucrări dr. Horaţiu Viorel Gocan - Cluj-Napoca
    Sef lucrări dr. Horea Gozar - Târgu Mureş

    30. Comisia de neurochirurgie
    Preşedinte: prof. dr. Radu Mircea Gorgan - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Ioan Ştefan Florian - Cluj-Napoca
    Secretar: asist. dr. Corneliu Toader - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Nicolae Ianovici - Iaşi
    Conf. dr. Dumitru Mohan - Oradea
    As. univ. dr. Horia Pleş - Timişoara
    Dr. Adrian Bălaşa - Târgu Mureş
    Dr. Sergiu Stoica - Bucureşti

    31. Comisia de obstetrică-ginecologie
    Preşedinte: prof. dr. Gheorghe Peltecu - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Radu Vlădăreanu - Bucureşti
    Secretar: dr. George Iancu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Doru Atanasiu - Timişoara
    Prof. dr. Mircea Onofirescu - Iaşi
    Prof. dr. Bela Szabo - Târgu Mureş
    Prof. dr. Florin Stamatian - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Vlad Tica - Constanţa
    Conf. dr. Nicolae Suciu - Bucureşti
    Conf. dr. Nicolae Cernea - Craiova

    32. Comisia de oftalmologie
    Preşedinte: prof. dr. Monica Pop - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Mihai Pop - Bucureşti
    Secretar: dr. Cornel Ştefan - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Liliana Voinea - Bucureşti
    Prof. dr. Dorin Chiseliţă - Iaşi
    Prof. dr. Cristina Vlăduţiu - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Adriana Stănilă - Sibiu.
    Şef lucrări dr. Florin Baltă - Bucureşti

    33. Comisia de ortopedie şi traumatologie
    Preşedinte: conf. dr. Cristian Ioan Stoica - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Ors Nagy - Târgu Mureş
    Secretar: şef lucrări dr. Alexandru Ulici - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Dinu Antonescu - Bucureşti
    Prof. dr. Paul Botez - Iaşi
    Prof. dr. Dan Lucaciu - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Radu Prejbeanu - Timişoara
    Prof. dr. Cătălin Cârstoiu - Bucureşti
    Conf. dr. Horia Orban - Bucureşti
    Conf. dr. Gheorghe Popescu - Bucureşti

    34. Comisia de ortopedie pediatrică
    Preşedinte: prof. dr. Gheorghe Burnei - Bucureşti
    Vicepreşedinte: şef lucrări dr. Alexandru Ulici - Bucureşti
    Secretar: dr. Costel Vlad - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Mihail Jianu - Bucureşti
    Dr. Dan Apostol - Iaşi
    Dr. Liviu Muntean - Braşov

    35. Comisia de otorinolaringologie
    Preşedinte: prof. dr. Viorel Zainea - Bucureşti
    Vicepreşedinte: conf. dr. Gheorghe Muhlfay - Târgu Mureş
    Secretar: asist. dr. Hainăroşie Răzvan - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Codruţ Sarafoleanu - Bucureşti
    Prof. dr. Elena Ioniţă - Craiova
    Prof. dr. Marcel Cozgărea - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Mihail Dan Cobzeanu - Iaşi
    Dr. Stamate Dan - Bucureşti

    36. Comisia de urologie
    Preşedinte: prof. dr. Ioanel Sinescu - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Mihai Lucan - Cluj-Napoca
    Secretar: conf. dr. Gabriel Gluck - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Viorel Bucuraş - Timişoara
    Prof. dr. Petrişor Geavlete - Bucureşti
    Prof. dr. Braticevici Bogdan - Bucureşti
    Conf. dr. Dan Mischianu - Bucureşti
    Conf. dr. Costică Novac - Iaşi
    Conf. dr. Viorel Jinga - Bucureşti
    Conf. dr. Martha Orsolya - Târgu Mureş

    37. Comisia de anatomie patologică
    Preşedinte: prof. dr. Maria Sajin - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Cristiana Simionescu - Craiova
    Secretar: conf. dr. Mariana Costache - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Imre Egyed - Târgu Mureş
    Prof. dr. Alis Dema - Timişoara
    Prof. dr. Irina Draga Căruntu - Iaşi
    Prof. dr. Elena Roşca - Oradea
    Prof. dr. Mariana Aşchie - Constanţa
    Conf. dr. Doiniţa Crişan - Cluj-Napoca
    Dr. Teodora Vlădescu - Bucureşti

    38. Comisia de epidemiologie
    Preşedinte: prof. dr. Doina Azoicăi - Iaşi
    Vicepreşedinte: şef lucrări dr. Daniela Piţigoi - Bucureşti
    Secretar: dr. Alina Zaharia - Bucureşti
    Membri:
    Dr. Graţiana Chicin - Timişoara
    Dr. Adriana Pistol - Bucureşti
    Dr. Florin Popovici - Bucureşti
    Dr. Carmen Sima - Baia Mare
    Dr. Camelia Truică - Călăraşi

    39. Comisia de medicină de laborator
    Preşedinte: conf. dr. Alexandru Rafila - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Luminiţa Iancu - Iaşi
    Secretar: dr. Gabriel Ionescu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Monica Likker - Timişoara
    Prof. dr. Simona Ruţă - Bucureşti
    Prof. dr. Olga Dorobăţ - Bucureşti
    Conf. dr. Carmen Pânzaru - Iaşi
    Conf. dr. Minodora Dobreanu - Târgu Mureş

    40. Comisia de medicină legală
    Preşedinte: prof. dr. Dan Dermengiu - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Vasile Astărăstoae - Iaşi
    Secretar: dr. Cătălin Dogăroiu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Alexandra Enache - Timişoara
    Prof. dr. Roxana Zăvoi - Craiova
    Conf. dr. Cristian Curcă - Bucureşti
    Conf. dr. Gabriel Mihalache - Oradea
    Conf. dr. Silviu Morar - Sibiu
    Conf. dr. Dan Perju Dumbravă - Cluj-Napoca
    Şef lucrări dr. Viorel Hădărean - Târgu Mureş

    41. Comisia de radiologie-imagistică medicală şi medicină nucleară
    Preşedinte: prof. dr. Constantin Zaharia - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Gheorghe Iana - Bucureşti
    Secretar: dr. Ruxandra Vlădescu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Radu Badea - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Mircea Buruian - Târgu Mureş
    Prof. dr. Sorin Dudea - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Zoia Stoica - Craiova
    Prof. dr. Dragoş Negru - Iaşi
    Conf. dr. Ioana Lupescu - Bucureşti
    Conf. dr. Florin Bârsăşteanu - Timişoara

    42. Comisia de sănătate publică şi management
    Preşedinte: prof. dr. Petru Armean - Bucureşti
    Vicepreşedinte: conf. dr. Carmen Domnariu - Sibiu
    Secretar: as. univ. dr. Eugenia Bratu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Corneliu Amariei - Constanţa
    Prof. dr. Dana Mincă - Bucureşti
    Conf. dr. Cristina Borzan - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Mugur Ghelase - Craiova
    Şef lucrări dr. Florentina Furtunescu - Bucureşti
    Dr. Mioara Predescu - Bucureşti
    Dr. Virgil Ciobanu - Timişoara

    43. Comisia de igienă
    Preşedinte: prof. dr. Brigitta Vlaicu - Timişoara
    Vicepreşedinte: şef lucrări dr. Maria Niţescu - Bucureşti
    Secretar: şef lucrări dr. Alexandra Cucu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Monica Popa - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Lucian Indrei - Iaşi
    Dr. Mariana Vlad - Cluj-Napoca
    Dr. Corina Zugravu - Bucureşti
    Dr. Andra Neamţu - Bucureşti

    44. Comisia de medicină dentară
    Preşedinte: prof. dr. Alexandru Bucur - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Dragoş Stanciu - Bucureşti
    Secretar: dr. Elena Delia Daragiu - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Virgil Cârligeriu - Timişoara
    Prof. dr. Mariana Păcurar - Târgu Mureş
    Prof. dr. Norina Forna - Iaşi
    Prof. dr. Ecaterina Ionescu - Bucureşti
    Prof. dr. Alin Şerbănescu - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Teodor Trăistaru - Bucureşti
    Prof. dr. Radu Câmpeanu - Cluj-Napoca

    45. Comisia de chirurgie orală şi maxilo-facială
    Preşedinte: prof. dr. Grigore Băciuţ - Cluj-Napoca
    Vicepreşedinte: prof. dr. Alexandru Bucur - Bucureşti
    Secretar: dr. Marius Pricop - Timişoara
    Membri:
    Prof. dr. Ecaterina Ionescu - Bucureşti
    Prof. dr. Mircea Surpăţeanu - Craiova
    Prof. dr. Adrian Creangă - Constanţa
    Prof. dr. Dezideriu Kovacs - Târgu Mureş
    Dr. Eugenia Popescu - Iaşi

    46. Comisia naţională de luptă anti-SIDA
    Preşedinte: prof. dr. Adrian Streinu-Cercel - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Augustin Cupşa - Craiova
    Secretar: dr. Gabriel Colţan - Bucureşti
    Membri:
    Prof. dr. Doina Ţăţulescu - Cluj-Napoca
    Prof. dr. Lucian Negruţiu - Timişoara
    Conf. dr. Carmen Chiriac -Târgu Mureş
    Conf. dr. Elisabeta Otilia Benea - Bucureşti
    Conf. dr. Dan Duiculescu - Bucureşti
    Şef lucrări dr. Daniela Piţigoi - Bucureşti
    Dr. Liviu Prisăcariu - Iaşi
    Dr. Mariana Mărdărescu - Bucureşti
    Dr. Dan Oţelea - Bucureşti

    47. Comisia de bioetică
    Preşedinte: prof. dr. Radu Palade - Bucureşti
    Vicepreşedinte: prof. dr. Vladimir Beliş - Bucureşti
    Secretar: dr. Carmen Sălăvăstru - Bucureşti
    Membri:
    Conf. dr. Ioan Zanc - Cluj-Napoca
    Conf. dr. Mugurel Ştefan Ghelase - Craiova
    Conf. dr. Dan Perju Dumbravă - Cluj-Napoca
    Dr. Cristina Gavrilovici - Iaşi
    Dr. Carmen Pantiş - Oradea


    ANEXA 5

                             DECLARAŢIE DE INTERESE
                      a membrilor comisiilor consultative

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Numele: │ Prenumele: │
├──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┤
│Funcţia: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Adresa profesională: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Locul de muncă: │
├───────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┤
│Adresa │ │
│Strada nr. │ │
│Cod poştal │Localitatea │
├───────────────────────┴──────────────┬───────────────────────────────────────┤
│Număr de telefon (serviciu) │Număr de telefon (acasă) │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│Număr de telefon (mobil) │Număr de fax │
├──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┤
│Adresa de e-mail │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Comisia:
┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    A. Interese personale
    Indicaţi mai jos toate legăturile cu societăţile producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţară ale societăţilor comerciale producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:
    1. Participare financiară la capitalul unei societăţi din categoriile menţionate mai sus
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura participării financiare │
│ Denumirea societăţii │ (deţinere de acţiuni) │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2. Activitate/Activităţi care conduce/conduc la o remunerare personală
    2.1. Legătură/Legături durabilă/durabile sau permanentă/permanente (LD) (contract de muncă cu remunerare regulată)
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura legăturii durabile sau │
│ Denumirea societăţii │ permanente │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.2. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): studii clinice şi lucrări ştiinţifice
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura studiilor sau lucrărilor │
│ Denumirea societăţii │ ştiinţifice │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.3. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): rapoarte de expertiză
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Denumirea produsului pentru care s-a │
│ Denumirea societăţii │ întocmit raportul de expertiză │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.4. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): activităţi de consiliere
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │ Natura activităţii de consiliere │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.5. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): conferinţe, alte acţiuni de formare
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Subiectul conferinţelor sau │
│ Denumirea societăţii │ acţiunilor de formare │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.6. Altele
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │ Natura activităţii │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    3. Activităţi care conduc la obţinerea unui vărsământ în bugetul unei instituţii
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │Instituţia beneficiară a vărsământului │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    4. Altă/Alte legătură/legături (fără remunerare) (FR)
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │ Natura activităţii │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    B. Interese ale soţului/soţiei

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Numele: │ Prenumele: │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    Indicaţi mai jos toate legăturile cu societăţile producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţară ale societăţilor comerciale producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:
    1. Participare financiară la capitalul unei societăţi din categoriile menţionate mai sus
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura participării financiare │
│ Denumirea societăţii │ (deţinere de acţiuni) │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2. Activitate/Activităţi care conduce/conduc la o remunerare personală
    2.1. Legătură/Legături durabilă/durabile sau permanentă/permanente (LD) (contract de muncă cu remunerare regulată)
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura legăturii durabile sau │
│ Denumirea societăţii │ permanente │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.2. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): studii clinice şi lucrări ştiinţifice
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura studiilor sau lucrărilor │
│ Denumirea societăţii │ ştiinţifice │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.3. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): rapoarte de expertiză
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Denumirea produsului pentru care s-a │
│ Denumirea societăţii │ întocmit raportul de expertiză │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.4. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): activităţi de consiliere
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │ Natura activităţii de consiliere │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.5. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): conferinţe, alte acţiuni de formare
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Subiectul conferinţelor sau │
│ Denumirea societăţii │ acţiunilor de formare │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.6. Altele
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │ Natura activităţii │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    3. Activităţi care conduc la obţinerea unui vărsământ în bugetul unei instituţii
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │Instituţia beneficiară a vărsământului │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    4. Altă/Alte legătură/legături (fără remunerare) (FR)
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │ Natura activităţii │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    C. Interese ale rudelor de gradul I (părinţi, copii, fraţi)

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Numele şi prenumele │ Tipul de rudenie │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    Indicaţi mai jos toate legăturile cu societăţile producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţară ale societăţilor comerciale producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:
    1. Participare financiară la capitalul unei societăţi din categoriile menţionate mai sus
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura participării financiare │
│ Denumirea societăţii │ (deţinere de acţiuni) │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2. Activitate/Activităţi care conduce/conduc la o remunerare personală
    2.1. Legătură/Legături durabilă/durabile sau permanentă/permanente (LD) (contract de muncă cu remunerare regulată)
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura legăturii durabile sau │
│ Denumirea societăţii │ permanente │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.2. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): studii clinice şi lucrări ştiinţifice
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura studiilor sau lucrărilor │
│ Denumirea societăţii │ ştiinţifice │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.3. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): rapoarte de expertiză
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Denumirea produsului pentru care s-a │
│ Denumirea societăţii │ întocmit raportul de expertiză │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.4. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): activităţi de consiliere
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │ Natura activităţii de consiliere │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.5. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): conferinţe, alte acţiuni de formare
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Subiectul conferinţelor sau │
│ Denumirea societăţii │ acţiunilor de formare │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    2.6. Altele
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │ Natura activităţii │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    3. Activităţi care conduc la obţinerea unui vărsământ în bugetul unei instituţii
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │Instituţia beneficiară a vărsământului │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    4. Altă/Alte legătură/legături (fără remunerare) (FR)
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societăţii │ Natura activităţii │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    D. Interese ale persoanelor aflate în întreţinere

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Numele şi prenumele │ Tipul de rudenie │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    Indicaţi mai jos toate legăturile cu societăţile producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţară ale societăţilor comerciale producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:
    Participare financiară la capitalul unei societăţi din categoriile menţionate mai sus
    [] niciuna

┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Natura participării financiare │
│ Denumirea societăţii │ (deţinere de acţiuni) │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


    Subsemnatul/Subsemnata, ........................................................, declar prin prezenta, pe propria răspundere, că toate interesele directe sau indirecte susceptibile de a aduce atingere obiectivităţii de care trebuie să fac dovadă în cadrul mandatului meu sunt enumerate mai sus.
    Mă angajez să declar imediat orice modificare apărută în legătură cu cele menţionate mai sus.

    Data ...................... Semnătura .................


    ANEXA 6

                        ANGAJAMENT DE CONFIDENŢIALITATE
                       al membrilor comisiei consultative

    Subsemnatul/Subsemnata, ..................................., având profesia de ...................... la ....................., membru al Comisiei de specialitate ..............................., mă angajez prin prezentul angajament să păstrez confidenţialitatea tuturor documentelor discutate în cadrul comisiei, cu excepţia celor care devin publice prin publicare sau prin ordin al ministrului sănătăţii.

    Data ...................... Semnătura ..................

                                    -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016