Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Văzând Referatul de aprobare nr. N.B. 1.269 din 1 aprilie 2014 al Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice din cadrul Ministerului Sănătăţii, având în vedere art. 93 alin. (4) şi (4^1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul sănătăţii emite următorul ordin: ART. I Ordinul ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 435 din 17 iulie 2013, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 1, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul conţinut: "(2) Acţiunile prevăzute la alin. (1) se derulează de către secţiile ATI din spitalele nominalizate în anexă şi se finanţează din fonduri asigurate din bugetul Ministerului Sănătăţii, de la bugetul de stat şi din veniturile proprii ale acestuia." 2. La articolul 1, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins: "(4) În anul 2014, fondurile alocate acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI prevăzute la alin. (1) sunt în sumă de 157.800 mii lei." 3. În normele tehnice, la articolul 9 punctul 2, literele f) şi g) se abrogă. 4. În normele tehnice, la articolul 13, după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins: "g) avizează documentele justificative (facturile) care însoţesc cererile de finanţare lunară." 5. În normele tehnice, articolul 18 se modifică şi va avea următorul cuprins: "Art. 18. - Anexele nr. 1, 1a), 1b), 2, 3, 4 şi 5 fac parte integrantă din prezentele norme tehnice." 6. Anexa nr. 1 la normele tehnice se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 1. 7. După anexa nr. 1 la normele tehnice se introduc două noi anexe, anexele nr. 1a) şi 1b), având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 2 şi 3. 8. După anexa nr. 3 la normele tehnice se introduc două noi anexe, anexele nr. 4 şi 5, având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 4 şi 5. ART. II Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin. ART. III Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică şi instituţiile publice care derulează AP-ATI vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. IV Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Nicolae Bănicioiu Bucureşti, 2 aprilie 2014. Nr. 380. ANEXA 1 -------(Anexa nr. 1 la normele tehnice)-------------------------------- STRUCTURA AP-ATI I. Activităţi: 1. Achiziţionarea medicaţiei necesare în tratamentul pacienţilor incluşi în AP-ATI: - soluţii perfuzabile; - soluţii perfuzabile combinate, gata de administrare, pentru administrare intravenoasă, sub formă de flacoane/pungi perfuzabile sau seringi preumplute pentru administrarea prin injectomat, pregătite prin metode standardizate de calitate şi siguranţă; - soluţii de alimentaţie enterală şi parenterală; - sedative, analgetice, curare, simptomatice; - antibiotice; - vasoactive, antiaritmice, medicaţie cardiologică; - medicaţie pentru profilaxia sau tratamentul bolii trombembolice; - medicaţie pentru profilaxia sau tratamentul ulcerului gastroduodenal de stres sau a hemoragiei digestive superioare; - medicaţie pentru tratamentul coagulopatiilor sau hemoragiilor; - medicaţie pentru tratamentul disfuncţiilor de organ; - antitoxice; - tratamente patogenetice specifice fiecărei patologii. 2. Achiziţionarea de reactivi specifici şi materiale consumabile pentru determinări de laborator în punctele de lucru proprii (gaze arteriale, electroliţi, hematologie, markeri biologici de sepsis şi inflamaţie). Achiziţionarea de casete de determinare automată rapidă pentru analizor tip PCR a agenţilor patogeni şi sensibilităţii/rezistenţei la antibiotice - se vor putea achiziţiona în cadrul unui program-pilot în: spitalele clinice judeţene de urgenţă Cluj, Târgu Mureş, Iaşi, Timişoara, Craiova, Spitalul de Urgenţă Floreasca Bucureşti, Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti, Spitalul Clinic Fundeni, Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof. Dr. C. C. Iliescu" Bucureşti. 3. Achiziţionarea de materiale consumabile necesare monitorizării pacienţilor: - catetere intravasculare; - kituri pentru monitorizare hemodinamică invazivă - inclusiv Swan Ganz; - kituri pentru monitorizare hemodinamică prin metode minim invazive - PICCO, Vigileo, LIDCCO, ecografie transtoracică sau transesofagiană; - consumabile pentru monitorizare standard - electrozi EKS, manşete şi cabluri tensiometre, senzori pulsoximetrie, senzori capnografie, senzori temperatură, gel electrozi; - kituri pentru monitorizarea presiunii intracraniene; - kituri pentru monitorizarea presiunii intravezicale; - kituri pentru monitorizare funcţie, circulaţie şi oxigenare cerebrală; - consumabile pentru monitorizarea noninvazivă, continuă a hemoglobinei sanguine; - consumabile pentru monitorizarea continuă, dinamică a coagulării şi funcţiei plachetare. 4. Achiziţionarea de materiale consumabile necesare ventilaţiei mecanice: - sonde de intubaţie speciale, cu calităţi de etanşeitate şi protecţie superioare; - canule de traheostomie; - kituri de cricotirotomie; - măşti faciale sau alte sisteme pentru ventilaţie noninvazivă; - circuite/tuburi ventilator; - filtre antibacteriene; - senzori de flux ventilatoare; - senzori de oxigen; - sisteme de aspiraţie traheală în sistem închis, cu durată lungă de utilizare; - sisteme de aspiraţie pleurală. 5. Achiziţionarea de kituri consumabile şi soluţii pentru efectuarea tehnicilor de epuraţie extrarenală continuă. 6. Achiziţionarea de kituri consumabile şi soluţii pentru efectuarea tehnicilor de dializă hepatică. 7. Achiziţionarea de kituri şi materiale consumabile pentru efectuarea tehnicilor de oxigenare extracorporeală sau eliminare extracorporeală a CO(2). 8. Achiziţionarea de kituri şi materiale consumabile pentru aparate de tip Cell-Saver; 9. Achiziţionarea de kituri şi consumabile pentru dispozitive de asistare mecanică a circulaţiei. 10. Achiziţionarea de materiale consumabile necesare pentru tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici: - seringi şi kituri pentru injectomate; - kituri pentru infuzomate; - kituri pentru administrarea nutriţiei enterale pe nutripompă; - kituri pentru administrarea transfuziilor în ritm rapid şi încălzite; - seturi consumabile pentru încălzire activă pacienţi; - seturi consumabile pentru profilaxia mecanică a bolii trombembolice; - soluţii şi materiale sanitare necesare îngrijirii pacienţilor - consumabile tip etichete de siguranţă pentru seringile cu medicamente specifice şi cu administrare restricţionată; - echipamente de protecţie pentru personalul sanitar. 11. Consumabile, kituri şi piese de schimb ale aparaturii şi echipamentelor din dotarea secţiei ATI II. Criterii de eligibilitate: De activităţile prevăzute la cap. I beneficiază pacienţii critici, cu funcţiile vitale afectate, internaţi în secţiile ATI cu următoarele diagnostice: - politraumatisme; - traumatisme craniocerebrale; - malformaţii vasculare, anevrisme cerebrale; - accidente vasculare cerebrale; - anevrisme vase mari; - mari urgenţe cardiovasculare, medicale sau chirurgicale; - arsuri; - intoxicaţii acute severe; - insuficienţă respiratorie acută ce necesită ventilaţie mecanică; - sepsis sever, şoc septic; - pancreatită acută severă; - cazuri ce necesită epuraţie extrarenală, dializă hepatică sau oxigenare extracorporeală şi eliminare extracorporeală a CO(2). III. Indicatori de evaluare: 1. Indicatori fizici: - numărul de pacienţi critici din secţiile ATI (anexa nr. 4 la normele tehnice); - evidenţa nominală a pacienţilor critici din secţiile ATI pe bază de cod numeric personal [anexele 1a) şi 1b) la normele tehnice]. 2. Indicatori de eficienţă: - cost mediu/pacient critic din secţia ATI (anexa nr. 4 la normele tehnice); - execuţia bugetului aprobat pentru AP-ATI (anexa nr. 5 la normele tehnice). 3. Indicatori de rezultat: - Realizarea de registre naţionale pentru patologiile specifice, de ghiduri şi protocoale de diagnostic şi tratament al pacienţilor critici, prezentarea acestora pentru aprobare Ministerului Sănătăţii şi implementarea lor în practica medicală. IV. Natura cheltuielilor AP-ATI: - cheltuieli pentru medicamente, materiale sanitare, consumabile, reactivi şi piese de schimb (pentru punctele de lucru proprii, în cazul în care secţia deţine aparat propriu de gaze arteriale şi electroliţi şi analizor automat rapid tip PCR pentru diagnosticarea infecţiilor şi rezistenţei la antibiotice) specifice monitorizării, tratamentului şi îngrijirii pacienţilor critici din secţiile ATI. V. Unităţi care derulează AP-ATI:
┌────┬───────┬──────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Nr. │Judeţul│ Unitatea sanitară │ Administrare │
│crt.│ │ │ │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 1 │ B │Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 2 │ B │Institutul Clinic Fundeni │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 3 │ B │Institutul de Urgenţă pentru Boli │ │
│ │ │Cardiovasculare "Prof. Dr. C.C. │ │
│ │ │Iliescu" Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 4 │ B │Spitalul Universitar de Urgenţă │ │
│ │ │Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 5 │ B │Spitalul Clinic de Urgenţă pentru │ │
│ │ │Copii "Grigore Alexandrescu" Bucureşti│ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 6 │ B │Spitalul Clinic de Urgenţă pentru │ │
│ │ │Copii "M. S. Curie" Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 7 │ B │Spitalul Clinic de Urgenţă "Sfântul │ │
│ │ │Ioan" │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 8 │ B │Spitalul Clinic de Urgenţă "Sf. │ │
│ │ │Pantelimon" │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 9 │ B │Spitalul Clinic de Urgenţă "Bagdasar │ │
│ │ │Arseni" Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 10 │ B │Spitalul Clinic de Urgenţă Chirurgie │ │
│ │ │Plastică Reparatorie şi Arşi Bucureşti│ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 11 │ B │Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi │ │
│ │ │Copilului "Prof. Dr. A. Rusescu" │ │
│ │ │Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 12 │ B │Institutul de Pneumoftiziologie "M. │ │
│ │ │Nasta" Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 13 │ B │Institutul Naţional de Boli │ │
│ │ │Infecţioase "Prof. dr. M. Balş" │ │
│ │ │Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 14 │ B │Institutul Naţional de Neurologie şi │ │
│ │ │Boli Neurovasculare Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 15 │ B │Institutul Oncologic "Prof. Dr. │ │
│ │ │Alexandru Trestioreanu" Bucureşti │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 16 │ CJ │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │ │
│ │ │Cluj-Napoca │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 17 │ CJ │Structurile implicate în asigurarea │ │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │ │
│ │ │terapie intensivă în cardiologie şi │ │
│ │ │chirurgie cardiovasculară din cadrul │ │
│ │ │Institutului Inimii de Urgenţă pentru │ │
│ │ │Boli Cardiovasculare "N. Stăncioiu" │ │
│ │ │Cluj-Napoca │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 18 │ CJ │Structurile implicate în asigurarea │ │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │ │
│ │ │terapie intensivă în gastroenterologie│ │
│ │ │din Institutul Regional de │ │
│ │ │Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. │ │
│ │ │Dr. O. Fodor" Cluj-Napoca │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 19 │ CJ │Institutul Oncologic "Prof. Dr. I. │ │
│ │ │Chiricuţă" Cluj-Napoca │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 20 │ DJ │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │ │
│ │ │Craiova │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 21 │ IS │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │ │
│ │ │"Sf. Spiridon" Iaşi │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 22 │ IS │Structurile implicate în asigurarea │ │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │ │
│ │ │terapie intensivă în cardiologie şi │ │
│ │ │chirurgie cardiovasculară din cadrul │ │
│ │ │Institutului de Boli Cardiovasculare │ │
│ │ │"Prof. Dr. G.I.M. Georgescu" Iaşi │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 23 │ IS │Institutul Regional de Oncologie Iaşi │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 24 │ MS │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │ │
│ │ │Târgu Mureş │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 25 │ MS │Institutul de Urgenţă pentru Boli │ │
│ │ │Cardiovasculare şi Transplant Târgu │ │
│ │ │Mureş │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 26 │ TM │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │ │
│ │ │Timişoara │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 27 │ TM │Structurile implicate în asigurarea │ │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │ │
│ │ │terapie intensivă în cardiologie şi │ │
│ │ │chirurgie cardiovasculară din cadrul │ │
│ │ │Institutului de boli Cardiovasculare │ │
│ │ │Timişoara │ Ministerul Sănătăţii │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 28 │ AB │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Alba │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 29 │ AR │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Arad │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 30 │ AG │Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti │Administraţia publică │
│ │ │ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 31 │ AG │Spitalul de Pediatrie Piteşti │Administraţia publică │
│ │ │ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 32 │ BC │Spitalul Judeţean de Urgenţă Bacău │Administraţia publică │
│ │ │ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 33 │ BH │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Oradea │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 34 │ BN │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Bistriţa │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 35 │ BT │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Botoşani │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 36 │ BR │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Brăila │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 37 │ BV │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Braşov │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 38 │ BV │Spitalul Clinic de Copii Braşov │Administraţia publică │
│ │ │ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 39 │ B │Spitalul Clinic Sfânta Maria Bucureşti│Administraţia publică │
│ │ │ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 40 │ BZ │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Buzău │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 41 │ CJ │Structurile implicate în asigurarea │Administraţia publică │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │locală │
│ │ │terapie intensivă din cadrul │ │
│ │ │Spitalului Clinic de Urgenţă pentru │ │
│ │ │Copii Cluj-Napoca │ │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 42 │ CJ │Structurile implicate în asigurarea │Administraţia publică │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │locală │
│ │ │terapie intensivă din cadrul │ │
│ │ │Spitalului Municipal Cluj-Napoca │ │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 43 │ CL │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Călăraşi │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 44 │ CS │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Reşiţa │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 45 │ CT │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Constanţa │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 46 │ CV │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Sfântu Gheorghe │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 47 │ DB │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Târgovişte │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 48 │ GL │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │"Sf. Apostol Andrei" Galaţi │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 49 │ GL │Spitalul Clinic de Urgenţă pentru │Administraţia publică │
│ │ │Copii "Sf. Ioan" Galaţi │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 50 │ GR │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Giurgiu │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 51 │ GJ │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Târgu Jiu │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 52 │ HR │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Miercurea-Ciuc │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 53 │ HD │Spitalul Judeţean de Urgenţă Deva │Administraţia publică │
│ │ │ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 54 │ IL │ Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │ Slobozia │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 55 │ IS │Structurile implicate în asigurarea │Administraţia publică │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │locală │
│ │ │terapie intensivă pentru copii din │ │
│ │ │cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă │ │
│ │ │pentru Copii "Sf. Maria" Iaşi │ │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 56 │ IS │Structurile implicate în asigurarea │Administraţia publică │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │locală │
│ │ │terapie intensivă în neurologie şi │ │
│ │ │neurochirurgie din cadrul Spitalului │ │
│ │ │Clinic de Urgenţă "Prof. Dr. N. Oblu" │ │
│ │ │Iaşi: │ │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 57 │ IF │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Ilfov │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 58 │ MM │Spitalul Judeţean de Urgenţă "Dr. C. │Administraţia publică │
│ │ │Opriş" Baia Mare │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 59 │ MH │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Turnu Severin │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 60 │ NT │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Piatra-Neamţ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 61 │ OT │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Slatina │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 62 │ PH │Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti │Administraţia publică │
│ │ │ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 63 │ PH │Spitalul de Pediatrie Ploieşti │Administraţia publică │
│ │ │ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 64 │ SJ │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Zalău │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 65 │ SM │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Satu Mare │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 66 │ SB │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Sibiu │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 67 │ SB │Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu │Administraţia publică │
│ │ │ │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 68 │ SV │Spitalul Judeţean de Urgenţă "Sf. Ioan│Administraţia publică │
│ │ │cel Nou" Suceava │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 69 │ TR │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Alexandria │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 70 │ TM │Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Timişoara │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 71 │ TM │Structurile implicate în asigurarea │Administraţia publică │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │locală │
│ │ │terapie intensivă din cadrul │ │
│ │ │Spitalului Clinic de Urgenţă pentru │ │
│ │ │Copii "L. Ţurcanu" Timişoara │ │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 72 │ TM │Structurile implicate în asigurarea │Administraţia publică │
│ │ │asistenţei medicale de urgenţă şi │locală │
│ │ │terapie intensivă din cadrul │ │
│ │ │Spitalului Municipal Timişoara │ │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 73 │ TL │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Tulcea │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 74 │ VL │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Râmnicu Vâlcea │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 75 │ VS │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Vaslui │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 76 │ VN │Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă │Administraţia publică │
│ │ │Focşani │locală │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 77 │ B │Spitalul Universitar de Urgenţă Elias │ Academia Română │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 78 │ B │Centrul Clinic de Urgenţă de Boli │Ministerul Apărării │
│ │ │Cardiovasculare "Acad. Vasile Cândea │Naţionale │
│ │ │Bucureşti │ │
├────┼───────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 79 │ B │Spitalul Universitar de Urgenţă │Ministerul Apărării │
│ │ │Militar Central "Dr. Carol Davila" │Naţionale │
└────┴───────┴──────────────────────────────────────┴────────────────────────┘
VI. Repartiţia fondurilor pentru unităţile sanitare care derulează AP-ATI se propune de către Comisia ATI a Ministerului Sănătăţii şi se aprobă de către Ministerul Sănătăţii. ANEXA 2 -------[Anexa nr. 1a) la normele tehnice]---------------------------------- FORMULAR de raportare lunară Unitatea sanitară ......................
┌────┬───────────────────────┬──────────────┬───────────┐
│Nr. │ CNP │Localitatea de│Secţia de │
│crt.│ │ domiciliu │provenienţă│
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
└────┴───────────────────────┴──────────────┴───────────┘
Lista beneficiarilor AP-IMA
Luna/anul ...........
Manager, Coordonator local,
............... .................
ANEXA 3 -------[Anexa nr. 1b) la normele tehnice]---------------------------------- FORMULAR de raportare pentru pacientul internat în secţia ATI (nu se transmite, se păstrează în secţia ATI; este destinat analizei medicale a complexităţii cazului şi tratamentului) I. Date pacient 1. Numele, prenumele 2. F.O. 3. Data internării în secţia ATI 4. Data externării din secţia ATI 5. Diagnostic II. Proceduri/Tratamente 1. Monitorizare standard [] 2. Monitorizare complexă a) PICCO [] b) Vigileo [] c) Swan-Ganz [] d) Presiunea intracraniană [] e) Presiunea intraabdominală [] f) Altele (INVOS, BIS, Vigilance etc.) [] - precizaţi - 3. Epuraţie extrarenală a) Hemodializă intermitentă [] b) Hemodiafiltrare [] c) Plasmafereză [] d) Hemodiafiltrare kit sepsis [] 4. Epuraţie extracorporeală CO(2) (tip NOVALUNG) [] 5. ECMO [] 6. Dializă hepatică [] 7. Balon contrapulsaţie aortică [] 8. Tratamente specifice cu cost ridicat [] (Novoseven, Complex protrombinic, Factori de coagulare etc. - precizaţi) ANEXA 4 -------(Anexa nr. 4 la normele tehnice)-------------------------------- MACHETA DE RAPORTARE a indicatorilor de evaluare (fizici şi de eficienţă) conform pct. III din anexa nr. 1 la normele tehnice Unitatea ........................ Acţiuni prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI Raportare pentru trimestrul*)....
Nr. .... din ....
┌───────────────┬─────────┬──────────┬──────────┬─────────┬──────────┬──────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┬───────────┐
│ AP-ATI │Prevedere│Finanţare │Indicatori│Finanţare│Indicatori│Cheltuiala│Cheltuiala│Cost │Plăţi │Plăţi │Suma │
│ │bugetară │primită în│fizici │primită │fizici │efectivă │efectivă │mediu │efectuate │efectuate│rămasă │
│ │anuală │trimestrul│realizaţi │de la │realizaţi │realizată │realizată │realizat │în │cumulat │neutilizată│
│ │(lei) │de │în │începutul│cumulat de│în │cumulat de│pe │trimestrul│de la │de la │
│ │ │raportat │trimestrul│anului │la │trimestrul│la │fiecare │de │începutul│începutul │
│ │ │(lei) │de │(lei) │începutul │de │începutul │indicator│raportat │anului │anului │
│ │ │ │raportat │ │anului │raportat │anului │fizic │(lei) │(lei) │ │
│ │ │ │ │ │ │(lei) │(lei) │(lei) │ │ │ │
├───────────────┼─────────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┼───────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9=8/6 │ 10 │ 11 │ 12=5-11 │
├───────────────┼─────────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┼───────────┤
│Numărul de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pacienţi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│critici din │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│secţiile ATI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────┴─────────┴──────────┴──────────┴─────────┴──────────┴──────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┴───────────┘
Managerul unităţii care derulează Directorul financiar-contabil Coordonatorul AP-ATI,
AP-ATI**), al unităţii sanitare**), ..................
................................. .............................
Directorul executiv al direcţiei Directorul executiv adjunct economic
de sănătate publică***) al direcţiei de sănătate publică***)
................................ ....................................
----- *) Raportarea se întocmeşte trimestrial şi anual. **) Semnează raportările întocmite de unitatea sanitară pentru AP-ATI derulate la nivelul acesteia, pe care le transmit direcţiei de sănătate publică. Pentru unităţile sanitare aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii, raportările vor fi transmise Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI. ***) Semnează raportările centralizate la nivelul judeţului pe care le transmit Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013. NOTĂ: Costul mediu/indicator fizic se calculează ca raport între cheltuielile efective şi indicatorii fizici realizaţi. În cazul în care au fost finanţate şi alte acţiuni pentru care nu au fost stabiliţi indicatori fizici, acestea vor fi evidenţiate distinct, indicându-se fiecare acţiune. Sumele care se găsesc în tabel se exprimă în lei. ANEXA 5 -------(Anexa nr. 5 la normele tehnice)-------------------------------- MACHETA DE RAPORTARE a execuţiei bugetare pentru AP-ATI Acţiuni prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI Unitatea care derulează AP-ATI*)/Direcţia de sănătate publică**) .......................... Raportare pentru***)................................................. Execuţia bugetară
┌──────┬───────────────┬─────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │Titlul bugetar │ Buget de stat │ Venituri proprii │
│crt. │ │ │ │
├──────┼───────────────┼─────────┬─────────┬─────────┬─────────┬─────────┼─────────┬─────────┬─────────┬─────────┬─────────┤
│ │ │Prevedere│Finanţare│Finanţare│Plăţi │Plăţi │Prevedere│Finanţare│Finanţare│Plăţi │Plăţi │
│ │ │bugetară │primită │primită │efectuate│efectuate│bugetară │primită │primită │efectuate│efectuate│
│ │ │anuală │în tri- │de la │în tri- │cumulat │anuală │în tri- │de la │în tri- │cumulat │
│ │ │(lei) │mestrul │începutul│mestrul │de la │(lei) │mestrul │începutul│mestrul │de la │
│ │ │ │de │anului │de │începutul│ │de │anului │de │începutul│
│ │ │ │raportat │(lei) │raportat │anului │ │raportat │(lei) │raportat │anului │
│ │ │ │(lei) │ │(lei) │(lei) │ │(lei) │ │(lei) │(lei) │
├──────┼───────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │
├──────┼───────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│1 │Total, din │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼───────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│1.1 │Bunuri şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │servicii, din │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼───────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│1.1.1 │Bunuri şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │servicii AAPL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼───────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│1.1.2 │Bunuri şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │servicii DSP │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼───────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│1.2 │Transferuri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────┴───────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┘
Managerul unităţii care derulează Directorul financiar-contabil Coordonatorul local,
AP-ATI*), al unităţii sanitare*), ....................
................................. .............................
Directorul executiv al direcţiei Directorul executiv adjunct economic
de sănătate publică**), al direcţiei de sănătate publică**),
................................ ....................................
----- *) Semnează raportările întocmite de unitatea sanitară pentru AP-ATI derulate la nivelul acesteia, pe care le transmit direcţiei de sănătate publică. Pentru unităţile sanitare aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii, raportările vor fi transmise Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de finanţare şi realizare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI. **) Semnează raportările centralizate la nivelul judeţului pe care le transmit Serviciului politici coordonare şi monitorizare asistenţă medicală de urgenţă, telemedicină şi programe strategice, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătăţii nr. 850/2013. ***) Raportarea se întocmeşte trimestrial şi anual. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.