Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 370 din 30 noiembrie 2005  privind modificarea formularelor prevazute in anexa nr. 4 la Metodologia de control, inspectie si monitorizare, aplicabila in domeniul de competenta al Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap, aprobata prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr. 248/2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 370 din 30 noiembrie 2005 privind modificarea formularelor prevazute in anexa nr. 4 la Metodologia de control, inspectie si monitorizare, aplicabila in domeniul de competenta al Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap, aprobata prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap nr. 248/2005

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI-AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.113 din 9 decembrie 2005
Având în vedere prevederile <>art. 1 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2003 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 239/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 5 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2003 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 239/2003 ,

preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se modificã formularele prevãzute în anexa nr. 4 la Metodologia de control, inspecţie şi monitorizare, aplicabilã în domeniul de competenţã al Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap, aprobatã prin Ordinul preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap nr. 248/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 912 din 12 octombrie 2005, conform anexei.
ART. 2
Anexa face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 3
Direcţiile de specialitate din cadrul Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Autoritãţii Naţionale
pentru Persoanele cu Handicap,
Silviu George Didilescu

Bucureşti, 30 noiembrie 2005.
Nr. 370.

ANEXA

RAPORT DE ACTIVITATE
PENTRU PERIOADA .....................



Date de identificare a proiectului
┌────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Nr. de inregistrare in │ │
│Registrul Comisiei de │ │
│Evaluare │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Titlul proiectului │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Solicitant │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Adresa │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Telefon │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Fax │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│E-mail │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Responsabil institutie/ │ │
│organizatie │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Coordonator │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Echipa de management a Proiectului │ │
│(nume,functie in organizatie,functie in echipa) │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Localizarea proiectului (localitate, adresa) │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Contract de Finantare (nr./data) │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Acte Aditionale la Acordul de │(daca este cazul) │
│Finantare nr./data │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Durata proeictului │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Data efectiva a inceperii proeictului │ │
└────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘
┌──────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐
│Mediatizarea proiectului │(daca s-a realizat in perioada de raportare │
│(mijloace/metode) │ │
└──────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────┘

Obiective specifice

┌──────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│ │ Realizat │
│ │(exprimat procentual) │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│1 │ % │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│2 │ % │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│3 │ % │
└──────────────────────────────────────────────┴──────────────────────────┘

Activitati

┌────┬────────────┬────────────┬───┬─────────────────┬──────────┬───────────┐
│Luna│ Activitati │ Activitati │ % │ Abaterile de la │ Evaluare │ Observatii│
│ │ planificate│ realizate │ │ activitatile │ interna │ (****) │
│ │ (*) │ (**) │ │ planificate; │ (***) │ │
│ │ │ │ │ Justificari │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼───┼─────────────────┼──────────┼───────────┤
├────┼────────────┼────────────┼───┼─────────────────┼──────────┼───────────┤
├────┼────────────┼────────────┼───┼─────────────────┼──────────┼───────────┤
├────┼────────────┼────────────┼───┼─────────────────┼──────────┼───────────┤
├────┼────────────┼────────────┼───┼─────────────────┼──────────┼───────────┤
├────┼────────────┼────────────┼───┼─────────────────┼──────────┼───────────┤
└────┴────────────┴────────────┴───┴─────────────────┴──────────┴───────────┘

Grupa tinta

┌──────┬────────────┬──────────┬───┬────────────────────────────────────────┐
│ Luna │ Planificat │ Realizat │ % │ Justificari abateri │
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
└──────┴────────────┴──────────┴───┴────────────────────────────────────────┘

Rezultate scontate

┌──────┬────────────┬──────────┬───┬────────────────────────────────────────┐
│ Luna │ Planificat │ Realizat │ % │ Justificari abateri │
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
└──────┴────────────┴──────────┴───┴────────────────────────────────────────┘

Indicatori de performanta

┌──────┬────────────┬──────────┬───┬────────────────────────────────────────┐
│ Luna │ Planificat │ Realizat │ % │ Justificari abateri │
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
└──────┴────────────┴──────────┴───┴────────────────────────────────────────┘

Impact

┌──────┬────────────┬──────────┬───┬────────────────────────────────────────┐
│ Luna │ Planificat │ Realizat │ % │ Justificari abateri │
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
└──────┴────────────┴──────────┴───┴────────────────────────────────────────┘

Parteneriat

┌──────────┬────────────┬─────────────────────┬───┬─────────────────────────┐
│ Partener │ Angajament │ Angajament realizat │ % │Justificarea diferentelor│
│ │ asumat in │ efectiv │ │ │
│ │ proiect │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────┼─────────────────────┼───┼─────────────────────────┤
├──────────┼────────────┼─────────────────────┼───┼─────────────────────────┤
├──────────┼────────────┼─────────────────────┼───┼─────────────────────────┤
├──────────┼────────────┼─────────────────────┼───┼─────────────────────────┤
├──────────┼────────────┼─────────────────────┼───┼─────────────────────────┤
└──────────┴────────────┴─────────────────────┴───┴─────────────────────────┘

Valabilitatea/Sustenabilitatea proiectului (Cum veti continua activitatile
dupa incetarea finantarii?)

┌───────────────────┬─────────────────┬───────────────────┬────────────────┬──┐
│Surse de finantare,│Actiuni realizate│Rezultat scontat al│Rezultat obtinut│% │
│parteneri sau │pentru sensibili-│actiunilor (pana la│ efectiv │ │
│donatori identifi- │zarea donatorilor│ data) │ (la data) │ │
│cati care va vor │ (si data) │ │ │ │
│sustine in viitor │ │ │ │ │
│ activitatile │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────┼───────────────────┼────────────────┼──┤
├───────────────────┼─────────────────┼───────────────────┼────────────────┼──┤
├───────────────────┼─────────────────┼───────────────────┼────────────────┼──┤
└───────────────────┴─────────────────┴───────────────────┴────────────────┴──┘

Voluntariat

┌──────┬────────────┬──────────┬───┬────────────────────────────────────────┐
│ Luna │ Planificat │ Realizat │ % │ Justificari abateri │
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
├──────┼────────────┼──────────┼───┼────────────────────────────────────────┤
└──────┴────────────┴──────────┴───┴────────────────────────────────────────┘

I. Anexati:
- lista beneficiarilor (nume, semnatura, loc de munca - daca e cazul -
si numar de telefon) cu semnatura si stampila organizatiei;
- agende si liste de participanti pentru seminarii, mese rotunde;
chestionare de evaluare;
- materiale redactate in cadul proiectului;
- articole din presa referitoare la activitati din cadrul proiectului;
- orice alt material relevant pentru modul de desfasurare al proiectului
conform prevederilor ghidului solicitantului.

(*) Activitati planificate
- precizati activitatile planificate asa cum au fost acestea formulate in
cererea de finantare.
(**) Activitati realizate
- precizati numarul de participanti, locul de desfasurare si durata pentru
fiecare activitate realizata
(***) Evaluare interna
- evaluati rezultatele activitatilor desfasurate.
(****) Observatii
- daca in urma evaluarii remarcati modificari/imbunatatiri care trebuie
aduse proiectului, mentionati-le.

Semnatura si stampila beneficiar VIZE:
Inspector
Judetean/Sector: ................



RAPORT DE MONITORIZARE
PENTRU PERIODA ..................


┌────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Echipa de monitorizare ANPH │1. │
│ │2. │
│ │3. │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Nr si data vizitei de monitorizare │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Nr. de inregistrare in │ │
│Registrul Comisiei de │ │
│Evaluare │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Titlul proiectului │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Solicitant │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Adresa │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Telefon │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Fax │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│E-mail │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Responsabil institutie/organizatie │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Coordonator proiect │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Echipa de management al proiectului │ │
│(nume,functie in organizatie,functie in echipa) │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Localizarea proiectului (localitate, adresa) │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Contract de finantare (nr./data) │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Acte Aditionale la Acordul de │(daca este cazul) │
│Finantare nr./data │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Durata proeictului │ │
├────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│Data efectiva a inceperii proeictului │ │
└────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘


Descrierea vizitelor: (se indica doar nr. si data Notei de vizita si se
anexeaza Nota de vizita)
Continut minim al Notei de vizita:
1. Persoane contactate
2. Vizite efectuate la: (locatia proiectului, alte institutii)
3. Verificarea Raportului de activitate si financiar privind gradul de
realizare si situatia financiara, incepand cu lista de probleme consemnata
in Raportul de monitorizare al Inspectorului de judet/sector. În urma
verificarii, Echipa de monitorizare din cadrul ANPH face observatiile
cuvenite si atentioneaza pe beneficiarul de finantare cu privire la gradul
de realizare, situatia financiara si recomandarile ce vor fi consemnate in
Raportul sau de monitorizare.

Observaţii:
Notele de vizitã se întocmesc în cel puţin douã exemplare originale un
exemplar original revenind beneficiarului finanţãrii.
Notele de vizita vor fi întocmite de echipa de monitorizare şi vor fi
semnate de membrii acesteia, de reprezentantul beneficiarului finanţãrii
şi de ceilalţi participanţi la discuţii.
Notele de vizitã întocmite cu ocazia participãrii la procedura de achiziţii
a bunurilor/serviciilor/lucrãrilor necesare derulãrii proiectului vor
menţiona pe lãngã prevederile generale ale unei note de vizitã rezultatul
procedurii şi confirmarea legalitãţii acesteia.
Se vor anexa notelor de vizitã documentele relevante preluate cu ocazia
vizitei de monitorizare, în copie.

CONCLUZII

a. Realizari
┌─────────────────────────────┬───────┬───────────────────────────┐
│Grad de realizare pentru: │ % │ Observatii │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Activitati │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Obiective specifice │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Grup tinta │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Rezultate │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Indicatori │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Impact │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Parteneriat │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Viabilitate │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Voluntariat │ │ │
└─────────────────────────────┴───────┴───────────────────────────┘

b. Situatie financiara:
lei RON
┌───────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────────────────┐
│Buget/Plati │ ANPH │ Beneficiar │ Altii │ Sume nedecontate │
│ ├─────┬──────┼─────┬──────┼─────┬──────┼─────┬──────────┬──────┤
│ │Buget│Decont│Buget│Decont│Buget│Decont│ANPH │Beneficiar│ Altii│
├───────────────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────────┼──────┤
│Total din care:│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────────┼──────┤
│Transa 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────────┼──────┤
│Transa 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────────┼──────┤
│Transa 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────────┴──────┘

c. Recomandari
In mod obligatoriu acest punct trebuie sa contina una din urmatoarele
recomandari:
● rezilierea contractului si returnarea sumelor achitate (cu motivarea
corespunzatoare)
● rezilierea contractului pentru restul sumei (cu motivarea corespunzatoare)
● continuarea proiectului si eliberarea transei urmatoare conditionat de
eliminarea deficientelor constatate (cu mentiunea expresa a acestora si a
termenului de rezolvare)
● continuarea proiectului si eliberarea transei urmatoare

Echipa de monitorizare ANPH:
1.
2.
3.



RAPORT DE MONITORIZARE
PENTRU PERIOADA..........................


┌────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│Monitor: Inspector Judetean │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ │1. │
│ │2. │
│Nr. si data vizitei de monitorizare │3. │
│ │ │
│ │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Nr. de inregistrare in Registrul │ │
│Comisiei de Evaluare │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Titlul proiectului │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Solicitant │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Adresa │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Telefon │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Fax │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│E-mail │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Responsabil institutie/organizatie │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Coordonator proiect │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Echipa de management al proiectului │ │
│(nume, functie in organizatie, │ │
│functie in echipa) │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Localizarea proiectului │ │
│(localitate, adresa) │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Contract de finantare │ │
│(nr. /data) │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Acte Aditionale la Acordul de │daca este cazul │
│Finantare (nr./data) │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Durata proiectului │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Data efectiva a inceperii proiectului │ │
└────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘

Descrierea vizitelor: (se indica doar nr. si data Notei de vizita si se
anexeaza Nota de vizita)
a. vizite efectuate pana la intocmirea si semnarea rapoartelor, consemnate
in Note de vizita cu urmatorul continut:
1. Persoane contactate
2. Vizite efectuate la: (locatia proiectului, alte institutii, etc.)
3. Constatari, documente solicitate beneficiarului, recomandari, probleme
de rezolvat pana la urmatoarea vizita
b. vizita efectuata cu ocazia solicitarii de obtinere a vizei pe Raportul
de activitate si financiar, consemnata in Nota de vizita cu urmatorul
continut:
1. Persoane contactate
2. Vizite efectuate la: (locatia proiectului, alte institutii, etc.)
3. Verificarea Raportului de activitate si a Raportului financiar privind
gradul de realizare si situatia financiara. In urma verificarii, Inspectorul
de judet face observatiile cuvenite si atentioneaza pe beneficiarul de
finantare cu privire la gradul de realizare, situatia financiara si
recomandarile ce vor fi consemnate in Raportul sau de monitorizare.

Observatii:
Notele de vizitã se întocmesc în cel puţin douã exemplare originale un
exemplar original revenind beneficiarului finanţãrii.
Notele de vizitã vor fi întocmite de inspectorul de judeţ şi vor fi semnate
de acesta, de reprezentantul beneficiarului finanţarii şi de ceilalţi
participanţi la discuţii.
Notele de vizita întocmite cu ocazia participãrii inspectorului de judeţ ca
observator la procedura de achiziţii a bunurilor/serviciilor/lucrãrilor
necesare derulãrii proiectului vor meaţiona pe lângã prevederile generale
ale unei note de vizitã rezultatul procedurii şi confirmarea legalitãţii
acesteia.
Se vor anexa notelor de vizitã documentele relevante preluate cu ocazia
vizitei de monitorizare, în copie.

CONCLUZII

a. Realizari
┌─────────────────────────────┬───────┬───────────────────────────┐
│Grad de realizare pentru: │ % │ Observatii │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Activitati │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Obiective specifice │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Grup tinta │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Rezultate │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Indicatori │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Impact │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Parteneriat │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Viabilitate │ │ │
├─────────────────────────────┼───────┼───────────────────────────┤
│Voluntariat │ │ │
└─────────────────────────────┴───────┴───────────────────────────┘

b. Situatie financiara:
lei RON
┌───────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────────────────┐
│Buget/Plati │ ANPH │ Beneficiar │ Altii │ Sume nedecontate │
│ ├─────┬──────┼─────┬──────┼─────┬──────┼─────┬──────────┬──────┤
│ │Buget│Decont│Buget│Decont│Buget│Decont│ANPH │Beneficiar│ Altii│
├───────────────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────────┼──────┤
│Total din care:│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────────┼──────┤
│Transa 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────────┼──────┤
│Transa 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────────┼──────┤
│Transa 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────────┴──────┘

c. Recomandari
In mod obligatoriu acest punct trebuie sa contina una din urmatoarele
recomandari:
● rezilierea contractului si returnarea sumelor achitate (cu motivarea
corespunzatoare)
● rezilierea contractului pentru restul sumei (cu motivarea corespunzatoare)
● continuarea proiectului si eliberarea transei urmatoare conditionat de
eliminarea deficientelor constatate (cu mentiunea expresa a acestora si a
termenului de rezolvare)
● continuarea proiectului si eliberarea transei urmatoare

d. lista de probleme pe care trebuie sa le aiba in vedere echipa de
monitorizare din partea ANPH.

Inspector Judetean ........................
Data:



RAPORT FINANCIAR
Transa ...................


1. Situatia financiara:
┌────┬──────────────────────┬────────┬────────┬────────┬───────────────────────┐
│Nr. │Buget/Plati │ ANPH │ Benefi-│ Altii │ Sume nedecontate │
│crt.│ │ │ ciar │ │ │
│ │ ├───┬────┼───┬────┼───┬────┼────┬──────────┼───────┤
│ │ │Bu-│De- │Bu-│De- │Bu-│De- │ANPH│Beneficiar│Altii │
│ │ │get│cont│get│cont│get│cont│ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I. │Cheltuieli referitoare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │la proiect │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.1 │Reparatii si amenajari│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.2 │Dotari tehnice si │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │cheltuieli de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │instalare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.3 │Chelt. de intretinere │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │si service echipamente│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.4 │Software │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.5 │Materiale si servicii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │necesare in procesul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │derularii proiectului │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.6 │Inchirieri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.7 │Consumabile │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.8 │Transport │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.9 │Cazare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.10│Masa │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│I.11│Mediatizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│II. │Cheltuieli referitoare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │la implementare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │proiect │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│II.1│Cheltuieli │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │administrative │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│II.2│Plata colaboratori │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│II.3│Voluntariat │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│II.4│Alte chelt. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼──────────┼───────┤
│III │TOTAL lei RON │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────────────┴───┴────┴───┴────┴───┴────┴────┴──────────┴───────┘

Observaţii:
● Structura bugetului nu poate fi modificatã decât cu acordul ANPH;
● Pentru fiecare poziţie bugetara se va face o anexã în care se însumeazã
toate cheltuielile aferente acelei poziţii bugetare. În anexã se precizeazã
emitentul, tipul (factura, chitanţa, ordin de plata, stat de platã, etc),
nr. şi data documentului, valoarea şi se anexeazã fotocopiile tuturor
documentelor de decontare prevãzute în prezentul ghid (factura, chitanţa,
ordin de platã, stat de platã, liste de participanţi cu semnãturile de
confirmare unde este cazul, precum şi orice alt document pe baza cãruia se
deconteazã o sumã);
● Pentru achiziţii de bunuri, servicii şi lucrãri necesare derulãrii
proiectului se va anexa în copie dosarul de achiziţie.

Semnatura si stampila beneficiar: ...................

Inspector judetean ..............


FISA FINALA DE EVALUARE A PROIECTULUI


┌────┬──────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. │ │ │
│crt.│ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 1 │Subcomisie: │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 2 │Nume proiect │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 3 │Punctaj subcomisie: │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 4 │Obiective proiect: │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 5 │Activitati proiect: │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 6 │Buget solicitat: │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 7 │Buget alocat: │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 8 │Puncte tari proiect: │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 9 │Puncte slabe proiect │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 10 │Recomandari subcomisie: │ │
└────┴──────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘

Subcomisie

Evaluator 1 Evaluator 2:

Nume Nume
Semnatura Semnatura
Data Data


____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016