Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 37 din 24 februarie 2016  pentru modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale logistice, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, nr. 73/2015    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 37 din 24 februarie 2016 pentru modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale logistice, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, nr. 73/2015

EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 167 din 4 martie 2016

    În temeiul prevederilor art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:

    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale logistice, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, nr. 73/2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 571 din 30 iulie 2015, se modifică după cum urmează:

    1. La articolul 4 alineatul (1) punctul I, subpunctul 6 va avea următorul cuprins:
    "6. Serviciul programe investiţii şi planificare;"

    2. La articolul 4 alineatul (1) punctul II subpunctul 1 litera b), poziţia (iii) va avea următorul cuprins:
    "(iii) Biroul analize tarife şi execuţie buget;".

    3. La articolul 20, literele v) şi w) vor avea următorul cuprins:
    "v) participă la şedinţele Consiliului tehnico-economic al Ministerului Afacerilor Interne în vederea avizării studiilor de fezabilitate pentru realizarea unor lucrări de investiţii şi intervenţii asupra construcţiilor, în limita competenţelor;
    w) participă, în calitate de invitat, la recepţia la terminarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente obiectivelor cuprinse în programele de investiţii ale Ministerului Afacerilor Interne;".

    4. La articolul 20, literele x) şi y) se abrogă.

    5. La capitolul V, titlul secţiunii a 5-a va avea următorul cuprins:
    "Serviciul programe investiţii şi planificare"

    6. La articolul 25, partea introductivă va avea următorul cuprins:
    "Art. 25. - Obiectivele specifice Serviciului programe investiţii şi planificare sunt:".

    7. Articolul 26 va avea următorul cuprins:
    "Art. 26. - În realizarea obiectivelor specifice, Serviciul programe investiţii şi planificare are următoarele atribuţii:
    a) elaborează şi structurează direcţiile de acţiune privind politicile investiţionale ce urmează a fi aplicate în Ministerul Afacerilor Interne, pe care le supune aprobării ordonatorului principal de credite;
    b) elaborează/actualizează Strategia fiscal-bugetară a Ministerului Afacerilor Interne, exclusiv pentru cheltuielile cu investiţiile finanţate din sursele aflate în responsabilitatea Direcţiei Generale, în conformitate cu prevederile Legii nr. 69/2010, republicată, şi o transmite/susţine la Ministerul Finanţelor Publice, după obţinerea aprobării ordonatorului principal de credite;
    c) evaluează şi selectează obiectivele/acţiunile de investiţii în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 980/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind criteriile de evaluare şi selecţie a obiectivelor de investiţii publice, în vederea includerii acestora în Programul anual de investiţii al Ministerului Afacerilor Interne, în baza propunerilor ordonatorilor secundari şi terţiari de credite din finanţarea directă a ordonatorului principal de credite;
    d) elaborează criterii de prioritizare specifice pentru evaluarea şi selecţia obiectivelor de investiţii, conform pct. 5 lit. B din anexa nr. 2 la Normele metodologice privind criteriile de evaluare şi selecţie a obiectivelor de investiţii publice, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 980/2005;
    e) întocmeşte/actualizează Programul multianual de investiţii publice al Ministerului Afacerilor Interne, conform Legii nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare, în funcţie de prevederile Strategiei fiscal-bugetare şi ale politicilor investiţionale aprobate;
    f) întocmeşte şi actualizează Programul anual de investiţii al Ministerului Afacerilor Interne cu finanţare integrală sau parţială de la bugetul de stat pentru cheltuielile de capital;
    g) întocmeşte şi actualizează fişele obiectivelor şi acţiunilor de investiţii cuprinse în Programul anual de investiţii al Ministerului Afacerilor Interne, anexă la legea bugetului de stat, prin operarea aplicaţiei informatice implementate de Ministerul Finanţelor Publice;
    h) repartizează şi urmăreşte utilizarea atât a creditelor bugetare, cât şi a creditelor de angajament alocate Ministerului Afacerilor Interne prin legea bugetului de stat pentru realizarea obiectivelor şi acţiunilor de investiţii multianuale;
    i) întocmeşte şi transmite către ordonatorii secundari şi terţiari de credite din finanţarea directă a ordonatorului principal de credite extrasele din Programul anual de investiţii al Ministerului Afacerilor Interne pentru obiectivele de investiţii şi alte cheltuieli de investiţii defalcate pe categorii de bunuri, conform legii bugetului de stat;
    j) analizează propunerile ordonatorilor secundari/terţiari de credite privind modificarea/redistribuirea fondurilor între obiectivele, programele sau categoriile de investiţii cuprinse în Programul anual de investiţii al Ministerului Afacerilor Interne, anexă la bugetul ordonatorului principal de credite, în cadrul exerciţiului bugetar;
    k) întocmeşte, pentru cheltuielile de capital finanţate din sursele aflate în responsabilitatea Direcţiei Generale, propunerile de modificare a bugetului Ministerului Afacerilor Interne, în cadrul procesului de rectificare a bugetului de stat;
    l) propune virări de credite bugetare şi de angajament, în limita fondurilor aprobate pentru sursele aflate în responsabilitatea Direcţiei Generale, atât între capitole, cât şi între articole şi alineate bugetare, cu respectarea prevederilor Legii nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare, în scopul eficientizării execuţiei bugetare;
    m) participă, prin personalul desemnat, la şedinţele Consiliului tehnico-economic al Ministerului Afacerilor Interne, organizate pentru analiza şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi şi/sau lucrărilor de intervenţie la construcţiile din administrarea ministerului;
    n) constituie şi actualizează baza de date referitoare la valorile iniţiale/actualizate aferente investiţiilor - lucrări de construcţii, aprobate în Consiliul tehnico-economic al Ministerului Afacerilor Interne;
    o) iniţiază demersuri pentru obţinerea aprobării ordonatorului principal de credite pentru actualizarea valorii investiţiilor - lucrări de construcţii, în funcţie de evoluţia indicelui de preţuri, în baza art. 43 alin. (2) din Legea nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
    p) întocmeşte rapoarte statistice, solicitate trimestrial de către Institutul Naţional de Statistică în baza convenţiei de colaborare;
    q) monitorizează Programul anual de investiţii al Ministerului Afacerilor Interne şi elaborează fişele solicitate lunar de Ministerul Finanţelor Publice, în baza Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 1.202/2008 privind stabilirea structurii situaţiilor referitoare la monitorizarea derulării programului de investiţii publice prevăzute la art. 5 alin. (2) şi a unor precizări referitoare la prevederile art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar;
    r) întocmeşte Situaţia privind stadiul realizării obiectivelor şi acţiunilor de investiţii publice ale Ministerului Afacerilor Interne, pe care o transmite trimestrial la Comisia Naţională de Prognoză;
    s) elaborează Situaţia privind stadiul implementării proiectelor promovate ce se încadrează în categoria lucrărilor publice care au fost avizate în Consiliul interministerial, pe care o transmite la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice;
    ş) postează pe site-ul Ministerului Afacerilor Interne şi actualizează lunar situaţia cu informaţiile publice privind cheltuielile de capital efectuate de structurile ministerului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
    t) avizează listele de trezorerie întocmite de ordonatorii de credite aflaţi în finanţarea directă a ordonatorului principal;
    ţ) soluţionează rapoartele transmise de ordonatorii secundari/terţiari de credite privind solicitările de fonduri pe linia cheltuielilor de capital;
    u) întocmeşte şi actualizează baza de date cu solicitările ordonatorilor de credite din finanţarea directă a ordonatorului principal de modificare sau suplimentare a bugetului alocat, utilizată atât la analiza solicitărilor de virări de credite, cât şi la fundamentarea solicitărilor de rectificare a bugetului de stat;
    v) participă la elaborarea şi actualizarea programelor sectoriale ce cuprind cheltuieli de capital;
    w) monitorizează derularea programelor sectoriale aprobate de conducerea Ministerului Afacerilor Interne, finanţate din sursele aflate în responsabilitatea Direcţiei Generale, şi elaborează analize, sinteze sau raportări cu privire la derularea acestora;
    x) formulează propuneri de activităţi, ţinând cont de experienţa organizaţională a instituţiei în domeniul abordat, de nevoile acesteia şi de cerinţele legislative din domeniu;
    y) participă, prin personalul desemnat, în comisiile constituite la nivelul aparatului central al Ministerului Afacerilor Interne pentru evaluarea proiectelor cu finanţare externă, pentru evitarea suprapunerilor investiţionale;
    z) asigură sprijin şi îndrumare pentru structurile logistice ale Ministerului Afacerilor Interne privind finanţarea investiţiilor din fonduri externe;
    aa) avizează ideile de proiecte care cuprind lucrări de construcţii, pentru care se solicită finanţare din fonduri externe;
    bb) identifică şi analizează, împreună cu beneficiarii, posibilele surse de finanţare externă pentru activităţile logistice specifice Ministerului Afacerilor Interne, prin care pot fi îndeplinite obiectivele specifice;
    cc) acordă sprijin comisiilor de evaluare numite pentru achiziţiile de lucrări de proiectare şi execuţie a obiectivelor de investiţii şi intervenţii la construcţii importante, prevăzute în programele anuale, în limita competenţelor cuprinse în actele normative în vigoare;
    dd) acordă consultanţă unităţilor de administrare la elaborarea documentelor referitoare la atribuirea, contractarea proiectării şi execuţiei, recepţionarea lucrărilor de investiţii sau intervenţii asupra construcţiilor din programul acestora;
    ee) participă la identificarea de noi oportunităţi pentru dezvoltarea proiectelor, în acord cu ghidurile aferente fiecărui program, împreună cu structurile interesate;
    ff) avizează Programul anual al achiziţiilor publice pentru structurile aparatului central al Ministerului Afacerilor Interne, inclusiv propunerile de modificare sau completare, pentru cheltuielile finanţate din titlul XIII «Active nefinanciare»;
    gg) execută controale tematice, de sprijin şi îndrumare la structurile Ministerului Afacerilor Interne, urmărind modul de fundamentare şi realizare a Programului anual/multianual de investiţii, şi participă la inspecţiile organizate de Direcţia Generală şi de Corpul de control al ministrului;
    hh) urmăreşte, inclusiv prin deplasări în teritoriu, stadiile fizice şi valorice aferente lucrărilor de natura investiţiilor cuprinse în Programul multianual de investiţii al Ministerului Afacerilor Interne;
    ii) participă, în calitate de reprezentant al ordonatorului principal de credite, prin persoane desemnate, la activităţile de recepţie la terminarea lucrărilor, pentru obiectivele de investiţii şi lucrările de intervenţie cuprinse în Programul multianual de investiţii al Ministerului Afacerilor Interne;
    jj) elaborează metodologii, proceduri şi ghiduri pe domeniul de responsabilitate şi acordă inclusiv consultanţă pe linia finanţării obiectivelor şi acţiunilor de investiţii;
    kk) organizează instructaje şi convocări pe linia de programare investiţională;
    ll) asigură evidenţa, păstrarea şi manipularea documentelor clasificate şi neclasificate din cadrul compartimentului, conform prevederilor legale."

    8. Anexa nr. 1 "Organigrama Direcţiei generale logistice" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                         Ministrul afacerilor interne,
                                   Petre Tobă

    Bucureşti, 24 februarie 2016.
    Nr. 37.


    ANEXĂ
    (Anexa nr. 1 la regulament)

                                  ORGANIGRAMA
                          Direcţiei generale logistice



    I. APARAT PROPRIU

                                   ┌──────────────────────┐
                      ┌────────────┤ DIRECTOR GENERAL ├───────────────┐
                      │ └───────────┬──────────┘ │
          ┌───────────┴──────────┐ │ ┌──────────┴──────────┐
          │ DIRECTOR GENERAL │ │ │ DIRECTOR GENERAL │
          │ ADJUNCT │ │ │ ADJUNCT │
          └──────────────────────┘ │ └─────────────────────┘
                                               │
      ┌──────────────┬──────────────┬──────────┴────┬────────────────┬─────────────────┐
 ┌────┴──────┐┌──────┴──────┐┌─────────────┐┌───────┴─────┐┌─────────┴────────┐┌───────┴────┐
 │ SERVICIUL ││ SERVICIUL ││ SERVICIUL ││ SERVICIUL ││SERVICIUL PROGRAME││ STRUCTURA │
 │ TEHNIC ││ PATRIMONIU ││ NORME ││ CONTROLUL ││ INVESTIŢII ŞI ││ DE │
 │ ││IMOBILIAR ŞI ││LOGISTICE ŞI ││CALITĂŢII ÎN ││ PLANIFICARE ││ SECURITATE │
 └───────────┘│ PROTECŢIA ││REGLEMENTĂRI ││ CONSTRUCŢII ││ (la nivel de │└────────────┘
              │ MEDIULUI ││ ││ ││ compartiment) │
              └─────────────┘└─────────────┘└─────────────┘└──────────────────┘
 --------------------------------------------------------------------------------------------
    II. STRUCTURI SUBORDONATE DIRECŢIEI GENERALE
    1. STRUCTURI SUBORDONATE NEMIJLOCIT - STRUCTURĂ UNICĂ 2. STRUCTURI SUBORDONATE

 ┌───────────┐┌─────────────┐┌──────────┐┌──────────────────┐ ┌──────────────────────┐
 │ Serviciul ││ Financiar ││ Biroul ││Biroul secretariat│ │ Direcţia │
 │ resurse ││ (la nivel ││ juridic ││ şi documente │ │ administrativă │
 │ umane ││ direcţie) ││ ││ clasificate │ └──────────────────────┘
 └┬──────────┘└─────────┬───┘└──────────┘└──────────────────┘ ┌──────────────────────┐
  │ ┌─────────────────┐ │ ┌────────────────┐ │ Direcţia suport │
  │ │ Biroul │ │ │ Biroul │ │ tehnic │
  ├─┤ selecţionare, │ ├─┤ salarii │ └──────────────────────┘
  │ │ încadrare şi │ │ └────────────────┘ ┌──────────────────────┐
  │ │ promovare │ │ ┌────────────────┐ │ Direcţia cercetare, │
  │ │ personal │ ├─┤ Biroul │ │ dezvoltare şi suport │
  │ └─────────────────┘ │ │ contabilitate │ │ logistic operaţional │
  │ ┌─────────────────┐ │ └────────────────┘ └──────────────────────┘
  │ │ Biroul evidenţă │ │ ┌────────────────┐ ┌──────────────────────┐
  ├─┤ personal │ │ │ Biroul analize │ │ Grupul de proiectare │
  │ └─────────────────┘ └─┤ tarife şi │ │(la nivel de direcţie)│
  │ ┌─────────────────┐ │ execuţie buget │ └──────────────────────┘
  │ │ Compartimentul │ └────────────────┘ ┌──────────────────────┐
  ├─┤ pregătire │ │ Grupul achiziţii │
  │ │ profesională │ │ publice (la nivel │
  │ └─────────────────┘ │ de direcţie) │
  │ ┌─────────────────┐ └──────────────────────┘
  │ │ Compartimentul │ ┌──────────────────────┐
  └─┤ prevenire a │ │ Tipografia │
    │ riscurilor │ │ (la nivel serviciu) │
    │ profesionale şi │ └──────────────────────┘
    │ protecţie a │
    │ lucrătorilor la │
    │ locul de muncă │
    └─────────────────┘


                                   ----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016