Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 359 din 19 mai 2003  privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2003 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T.), aflat în coordonarea Ministerului Turismului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 359 din 19 mai 2003 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2003 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T.), aflat în coordonarea Ministerului Turismului

EMITENT: MINISTERUL TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 411 din 12 iunie 2003

    În temeiul Hotărârii Guvernului nr. 24/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Turismului, al Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, precum şi al art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică,

    ministrul turismului emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aproba bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2003 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T.), aflat în coordonarea Ministerului Turismului, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T.) reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea prin ordin al ministrului turismului, după obţinerea avizului Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale şi al Ministerului Finanţelor Publice.
    (2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T.) va efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienta aprobaţi.
    ART. 3
    Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage răspunderea contravenţională în condiţiile legii.
    ART. 4
    Direcţia generală economică, administrativă şi resurse umane şi Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T) vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 5
    Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                      Ministrul turismului,
                        Dan Matei-Agathon

    Bucureşti, 19 mai 2003.
    Nr. 359.


    ANEXĂ

    MINISTERUL TURISMULUI
    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN TURISM - I.N.C.D.T.

                 BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2003

                                                                 - mii lei -
───────────────────────────────────────┬────┬───────────┬────────────┬────────
     SPECIFICAŢIE │Nr. │Anul 2002 │Anul 2002 │
                                       │rd. │ Buget │Prevederi │ %
                                       │ │ aprobat │ │
───────────────────────────────────────┴────┴───────────┴────────────┴────────
 I. VENITURI TOTALE din care: 01 6.848.000 7.600.000 111,0
 f. Venituri din exploatare, din care 02 6.795.000 7.540.000 111,0
 a) Venituri din activitatea de baza*1) 03 6.770.000 7.490.000 110,6
 b) Venituri din alte activităţi 04 25.000 50.000 200,0
 2. Venituri financiare 05 53.000 60.000 113,2
 3. Venituri extraordinare 06 - - -
 II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 07 6.265.000 7.135.000 113,9
 f. Cheltuieli de exploatare,
    total, din care: 08 6.265.000 7.130.000 113,8
 a) Cheltuieli materiale 09 372.439 435.005 116,8
 b) Cheltuieli de personal, din care: 10 4.166.788 5.273.095 126,6
 - cheltuieli cu salariile 11 2.920.000 3.660.000 125,3
 - contribuţii pentru asigurări
   sociale de stat 12 582.382 793.636 136,3
 - contribuţii pentru asigurările
   de şomaj 13 133.606 121.259 90,7
 - contribuţii pentru asigurările
   sociale de sănătate 14 204.400 256.200 125,3
 - tichete de masa 15 268.000 442.000 165,0
 c) Cheltuieli de exploatare privind
   amortizarea şi provizioanele 16 114.273 91.600 80,1
 d) Cheltuieli prevăzute de art. 32
   din Legea bugetului de stat pe
   anul 2003 nr. 631/2002 17 17.500 25.000 142,8
 e) Cheltuieli de protocol 18 24.000 25.000 104,2
 f) Cheltuieli de reclama şi
   publicitate 19 - - -
 g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20 - - -
 h) Alte cheltuieli 21 1.570.000 1.280.300 81,5



────────────────
*1) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu
    Ministerul Educaţiei şi Cercetării sunt în suma de 4.993,5 mil. lei,
    din care: 1.300 mil. lei - contract nr. 3A01/08.08.2002 cu S.C. IPA SA
    (programul AMTRANS); 1.550 mil. lei - contract nr. 82/01.11.2002 cu I.C.I.
    (programul INFOSOC); 138,5 mii. lei - contract nr. 69/2001 cu USAMV
    (programul AGRAL); 375,0 mil. lei -contract cu AMCSIT (programul
    RELANSIN); 1.630 mil. lei - contract pentru finanţarea Programului
    Nucleu TURISM al I.N.C.D.T.


 2. CHELTUIELI FINANCIARE, din care: 22 - 5.000 -
    - cheltuieli privind dobânzile - - -
    - alte cheltuieli financiare - 5.000 -
 3. CHELTUIELI EXTRAORDINARE 23 - - -
 III. REZULTAT BRUT (profit/pierdere) 24 583.000 465.000 79,8
 IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE
    STABILITE POTRIVIT LEGII 25 - - -
 V. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
    DIN ANII PRECEDENŢI 26 - - -
 VI. IMPOZIT PE PROFIT 27 148.715 120.050 80,7
 VII. PROFITUL DE REPARTIZAT rămas
    după acoperirea pierderilor
    contabile din anii precedenţi
    (potrivit O.G. nr. 67/2002),
    din care: 28 434.285 344.950 79,4
 a) pentru cointeresarea personalului
    angajat 29 86.857 68.990 79,4
 b) pentru finanţarea dezvoltării
    institutului, în conformitate cu
    planul de investiţii şi dotări
    aprobat de organul administraţiei
    centrale coordonator 30 260.571 206.970 79,4
 c) pentru desfăşurarea activităţii
    curente 31 86.857 68.990 79,4
 d) vărsăminte la buget 32 - - -
 VIII. SURSE DE FINANŢARE A
    INVESTIŢIILOR, din care: 33 179.668 260.571 145,0
 1. Surse proprii 34 179.668 260.571 145,0
 2. Alocaţii de la bugetul de stat
    pentru investiţii 35 - - -
 3. Credite bancare pentru investiţii,
    din care: 36 - - -
    - interne 37 - - -
    - externe 38 - - -
 4. Alte surse 39 - - -
 IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII,
    din care: 40 179.668 260.571 145,0
 1. Investiţii, inclusiv investiţii
    în curs la finele anului 41 179.668 260.571 145,0
 2. Rambursări rate aferente creditelor
    pentru investiţii, din care: 42 - - -
    - interne 43 - - -
    - externe 44 - - -
 X. DATE DE FUNDAMENTARE
 1. Venituri totale 45 6.848.000 7.600.000 111,0
 2. Costuri totale 46 6.265.000 7.135.000 113,9
 3. Rezultate (+) 47 583.000 465.000 79,8
 4. Număr mediu de personal,
    total institut, din care: 48 28 31 110,7
    - număr mediu personal de
    cercetare-dezvoltare 49 24 26 108,3
 5. Câştigul mediu lunar pe salariat,
    total institut *) 50 6.516.296 7.609.842 116,8
 6. Câştigul mediu lunar pe personal
    de cercetare - dezvoltare 51 6.540.870 7.866.667 120,3
 7. Rentabilitatea
    (rd. 47/rd. 46 x 100) 52 9,3 6,5 69,9
 8. Productivitatea muncii pe total
    personal - mii lei/pers
    (rd. 45/rd. 48) 53 244.571 245.161 100,2
 9. Rata rentabilităţii financiare
   (rd. 28 x 1 007 capital propriu) 54 213,18 58,6 27,5
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

----------
    *) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenta sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a directorului general şi a drepturilor băneşti ale persoanelor angajate pe baza de convenţie civilă de prestări servicii.
----------

    NOTA: În cheltuielile cu salariile pe anul 2003 s-au cuprins şi:
    ● suma de 470.000 mii lei reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
    ● suma de 435.000 mii lei reprezentând drepturile băneşti ale directorului general;
    ● suma de 15.457 mii lei reprezentând drepturile băneşti ale persoanelor angajate pe baza de convenţie civilă de prestări servicii în perioada 01.01.2003 - 28.02.2003.

                            ────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016