Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 355 din 4 mai 2010  pentru aprobarea listelor cuprinzand drumurile de interes national, cu masele si dimensiunile maxime admise in circulatie pentru vehiculele rutiere de transport marfa    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 355 din 4 mai 2010 pentru aprobarea listelor cuprinzand drumurile de interes national, cu masele si dimensiunile maxime admise in circulatie pentru vehiculele rutiere de transport marfa

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 318 din 14 mai 2010

În temeiul prevederilor <>art. 40 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul transporturilor şi infrastructurii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã listele cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime admise în circulaţie pentru vehiculele rutiere de transport marfã, cuprinse în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 3
La intrarea în vigoare a prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului transporturilor nr. 559/2007 pentru aprobarea listelor cuprinzând drumurile publice, cu limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise pentru vehiculele de transport marfã, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 531 din 6 august 2007.


p. Ministrul transporturilor
şi infrastructurii,
Constantin Dascãlu,
secretar de stat


Bucureşti, 4 mai 2010.
Nr. 355.


ANEXA 1

LISTA
cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime
admise prevãzute pentru categoria de drum reabilitat (R)


┌────┬─────┬───────────────────────────────────────────────────┬───────────────┐
│Nr. │ │ │ Lungimea │
│crt.│ DN │ Traseul │ (m) │
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 1. │A1 │Bucureşti (km 10+600)-Piteşti (intersecţia cu DN 7)│ 108.986│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 2. │A2 │Bucureşti (km 9+500)-Lehliu-Drajna Nouã-Feteşti- │ │
│ │ │Cernavodã (intersecţia cu DN 22C) │ 151.480│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 3. │A3 │Turda-Gilãu │ 41.465│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 4. │1 │Bucureşti-Ploieşti-Braşov-Fãgãraş-Sibiu-Sebeş-Cluj-│ │
│ │ │Napoca-Oradea-Borş- frontiera cu Ungaria │ 644.404│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 5. │1A*) │Intersecţia CB-Mogoşoaia-intersecţia CB │ 998│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 6. │1B │Intersecţia cu DN 1-Albeşti Paleologu-intersecţia │ │
│ │ │cu DN 2 │ 67.639│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 7. │1C │Cluj-Napoca (intersecţia cu DN 1)-Dej-Baia Mare- │ │
│ │ │Halmeu-frontiera cu Ucraina │ 217.217│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 8. │1F │Cluj-Napoca (intersecţia cu DN 1) -Zalãu-Supuru de │ │
│ │ │Jos (intersecţia cu DN 19) │ 123.303│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 9. │1H │Intersecţia cu DN 1-intersecţia cu DN 1F │ 69.426│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│10. │10 │Buzãu (intersecţia cu DN 2)-Braşov (intersecţia │ │
│ │ │cu DN 11) │ 144.546│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│11. │11 │Braşov (intersecţia cu DN 1)-Oituz-Oneşti-Bacãu │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 2) │ 179.311│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│12. │11A │Oneşti (intersecţia cu DN 11)-Adjud-Bârlad │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 24) │ 90.701│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│13. │12 │Chichiş (intersecţia cu DN 11) -Sfântu Gheorghe- │ │
│ │ │Miercurea- Ciuc-Gheorghieni-Topliţa │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 15) │ 169.585│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│14. │13 │Braşov (intersecţia cu DN 1)-Târgu Mureş │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 15) │ 168.885│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│15. │13A │Bãlãuşeri (intersecţia cu DN 13)-Miercurea-Ciuc │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 12) │ 130.550│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│16. │14 │Sibiu (intersecţia cu DN 1)-Copşa Micã-Mediaş- │ │
│ │ │Sighişoara (intersecţia cu DN 13) │ 89.920│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│17. │14A │Mediaş (intersecţia cu DN 14)-Iernut │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 15) │ 38.980│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│18. │14B │Teiuş (intersecţia cu DN 1)-Copşa Micã │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 14) │ 54.379│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│19. │15 │Turda (intersecţia cu DN 1)-Târgu Mureş-Reghin- │ │
│ │ │Topliţa-Piatra-Neamţ - Bacãu │ 374.096│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│20. │15A │Intersecţia cu DN 16-Sãrãţel (intersecţia cu DN 17)│ 46.689│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│21. │16 │Apahida (intersecţia cu DN1C)-Reghin (intersecţia │ │
│ │ │cu DN 15) │ 90.306│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│22. │17 │Dej (intersecţia cu DN 1C)-Bistriţa-Suceava │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 2) │ 254.324│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│23. │17C │Bistriţa (intersecţia cu DN 17)-Moisei │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 18) │ 81.295│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│24. │18 │Baia Mare (intersecţia cu DN 1C)-Sighetu Marmaţiei-│ │
│ │ │Iacobeni (intersecţia cu DN 17) │ 221.231│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│25. │19 │Oradea (intersecţia cu DN 1)-Satu Mare-Livada │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 1C) │ 149.701│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│26. │19A │Intersecţia cu DN 1F-Satu Mare-Petea-frontiera cu │ │
│ │ │Ungaria │ 62.229│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│27. │2 │Bucureşti-Urziceni-Buzãu-Râmnicu Sãrat-Bacãu- │ │
│ │ │Suceava-Siret-frontiera cu Ucraina │ 484.966│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│28. │2A │Urziceni (intersecţia cu DN 2)-Slobozia-Giurgeni │ │
│ │ │(km 113+877) │ 113.805│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│29. │2B │Buzãu (intersecţia cu DN 2)-Brãila-Galaţi-frontiera│ │
│ │ │cu Republica Moldova │ 150.730│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│30. │2D │Focşani (intersecţia cu DN 2)-Târgu Secuiesc │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 11) │ 119.343│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│31. │2F │Bacãu (intersecţia cu DN 2)-Vaslui (intersecţia │ │
│ │ │cu DN 24) │ 82.965│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│32. │21 │Brãila (intersecţia cu DN 2B)-Slobozia-Cãlãraşi │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 3) │ 132.205│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│33. │22 │Brãila (intersecţia cu DN 2B)-Tulcea-Ovidiu │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 2A) │ 208.317│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│34. │22C │Cernavodã (intersecţia cu A2)-Murfatlar │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 3) │ 42.740│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│35. │24 │Tişiţa (intersecţia cu DN 2)-Tecuci-Crasna-Iaşi- │ │
│ │ │Sculeni-frontiera cu Republica Moldova │ 218.669│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│36. │24B │Crasna (intersecţia cu DN 24)-Huşi-Albiţa-frontiera│ │
│ │ │cu Republica Moldova │ 48.958│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│37. │25 │Tecuci (intersecţia cu DN 24)-Şendreni │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 2B) │ 68.753│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│38. │28 │Sãbãoani (intersecţia cu DN 2)-Târgu Frumos-Iaşi │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 24) │ 75.218│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│39. │28B │Târgu Frumos (intersecţia cu DN 28)-Botoşani │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 29) │ 78.982│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│40. │3 │Murfatlar (intersecţia cu DN 22C)-intersecţia │ │
│ │ │cu DN 3C-intersecţia cu DN 39 │ 20.200│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│41. │38 │Agigea (intersecţia cu DN 39)-Toprasiar-Negru │ │
│ │ │Vodã-frontiera cu Bulgaria │ 53.817│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│42. │39 │Constanţa (intersecţia cu DN 3)-Tuzla (km 23+500) │ 22.355│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│43. │5 │Bucureşti-Daia-Giurgiu-Pod Giurgiu-frontiera cu │ │
│ │ │Bulgaria │ 64.254│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│44. │5B │Giurgiu (intersecţia cu DN 5)-Ghimpaţi │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 6) │ 38.856│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│45. │52 │Alexandria (intersecţia cu DN 6)-Turnu Mãgurele- │ │
│ │ │frontiera cu Bulgaria │ 52.854│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│46. │55 │Craiova (intersecţia cu DN 6)-Bechet-frontiera cu │ │
│ │ │Bulgaria │ 71.105│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│47. │56 │Craiova (intersecţia cu DN 55)-Calafat-frontiera │ │
│ │ │cu Bulgaria │ 84.660│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│48. │56A │Maglavit (intersecţia cu DN 56)-Şimian │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 6) │ 79.149│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│49. │58 │Caransebeş (intersecţia cu DN 6)-Reşita-Anina │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 57B) │ 83.061│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│50. │58B │Reşiţa (intersecţia cu DN 58)-Voiteg (intersecţia │ │
│ │ │cu DN 59) │ 65.490│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│51. │59 │Timişoara (intersecţia cu DN 6)-Voiteg-Moraviţa- │ │
│ │ │frontiera cu Serbia │ 64.386│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│52. │59A │Timişoara (intersecţia cu DN 6)-Jimbolia-frontiera │ │
│ │ │cu Serbia │ 47.910│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│53. │6 │Bucureşti-Alexandria-Craiova-Drobeta-Turnu Severin-│ │
│ │ │Lugoj-Timişoara-Cenad-frontiera cu Ungaria │ 638.499│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│54. │64 │Caracal (intersecţia cu DN 6)-Bãile Olãneşti │ 135.434│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│55. │65 │Craiova (intersecţia cu DN 6)-Piteşti (intersecţia │ │
│ │ │cu DN 7) │ 123.268│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│56. │65B │Intersecţia cu A1-intersecţia cu DN 65 │ 7.364│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│57. │65F │Intersecţia cu DN 65-intersecţia cu DN 6 │ 14.100│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│58. │66 │Filiaşi (intersecţia cu DN 6)-Târgu Jiu-Petroşani- │ │
│ │ │Simeria (intersecţia cu DN 7) │ 209.131│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│59. │67 │Drobeta-Turnu Severin (intersecţia cu DN 6)- │ │
│ │ │Târgu Jiu-Râmnicu Vâlcea (intersecţia cu DN 7) │ 197.134│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│60. │68 │Caransebeş (intersecţia cu DN 6)-Haţeg │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 66) │ 70.618│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│61. │68A │Lugoj (intersecţia cu DN 6)-Ilia (intersecţia │ │
│ │ │cu DN 7) │ 78.468│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│62. │69 │Timişoara (intersecţia cu DN 6)-Arad │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 7) │ 52.450│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│63. │7 │Bucureşti-Bâldana (intersecţia cu DN 71) │ 28.248│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│64. │7 │Piteşti (intersecţia cu DN 65)-Râmnicu Vâlcea- │ │
│ │ │Cãlimãneşti-Veştem (intersecţia cu DN 1) │ 147.341│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│65. │7 │Sebeş (intersecţia cu DN 1)-Deva-Arad-Nãdlac- │ │
│ │ │frontiera cu Ungaria │ 267.604│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│66. │7B │Intersecţia cu DN 7-Turnu-frontiera cu Ungaria │ 10.200│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│67. │7CC │Intersecţia cu DN 7 (km 191+100)-intersecţia │ │
│ │ │cu DN 7 (km 197+824) │ 7.734│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│68. │71 │Bâldana (intersecţia cu DN 7)-Târgovişte-Sinaia │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 1) │ 109.657│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│69. │72 │Gãeşti (intersecţia cu DN 7)-Târgovişte-Ploieşti │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 1) │ 76.285│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│70. │73 │Piteşti (intersecţia cu DN 7)-Câmpulung Muscel- │ │
│ │ │Râşnov-Braşov (intersecţia cu DN 1) │ 132.216│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│71. │73A │Predeal (intersecţia cu DN 1)-intersecţia cu DN 73 │ 19.910│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│72. │74 │Brad (intersecţia cu DN 76)-Alba Iulia │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 1) │ 104.362│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│73. │74A │Abrud (intersecţia cu DN 74)-Câmpeni │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 75) │ 11.106│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│74. │75 │Ştei (intersecţia cu DN 76)-Câmpeni-Turda │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 1) │ 161.553│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│75. │79 │Arad (intersecţia cu DN 7)-Oradea (intersecţia │ │
│ │ │cu DN 1) │ 115.735│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│76. │79A │Vârfurile (intersecţia cu DN 76)-Chişineu Criş- │ │
│ │ │Vãrşand -frontiera cu Ungaria │ 127.230│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│77. │CB*) │Intersecţia CB cu DN 1A-intersecţia CB cu DN │ │
│ │ │1-intersecţia CB cu DN 2-intersecţia CB cu DN 3- │ │
│ │ │intersecţia CB cu A2-intersecţia CB cu DN 4- │ │
│ │ │intersecţia CB cu DN 5-intersecţia CB cu DN 6- │ │
│ │ │intersecţia CB cu A1-intersecţia CB cu DN 7- │ │
│ │ │intersecţia CB cu DN 1A │ 71.490│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│78. │C 21B│Centura Cãlãraşi DN 21B │ 4.000│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│79. │C 22G│Centura Tulcea DN 22G │ 3.076│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│80. │C3AC │Centura Constanţa DN 3A │ 3.870│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│81. │C ALB│Varianta Ocolire DN 1 (Alba Iulia) │ 7.841│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│82. │C ORA│Centura Ocolire DN 1 (Oradea) │ 14.120│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│83. │C PN │Centura Piatra-Neamţ DN 15 │ 3.990│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│84. │V BN │Varianta Ocolire DN 17 (Bistriţa) │ 6.900│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│85. │V DET│Varianta Ocolire DN 59 (Deta) │ 5.860│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│86. │V GH │Varianta Ocolire DN 1C (Gherla) │ 5.047│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│87. │V FAG│Varianta Ocolire DN 1 (Fãgãraş) │ 5.930│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│88. │V SIB│Varianta Ocolire DN 1 (Sibiu) │ 3.300│
├────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│89. │V TEC│Varianta Ocolire DN 24 (Tecuci) │ 5.020│
├────┼─────┴───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│90 │V TGCJ Varianta Trafic Greu Cluj-Napoca │ 2.453│
├────┼─────┬───────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ 9.333.938│
└────┴─────┴───────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘


___________
*) Acestea se gãsesc cu linie îngroşatã în schiţa prezentatã în prezenta anexã

------------
NOTĂ(CTCE)
Reprezentarea graficã a schiţei se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 318 din 14 mai 2010, la pagina 6, (a se vedea imaginea asociatã).


Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevãzute pentru categoria de drum reabilitat (R) din anexele nr. 2 şi 3 la <>Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.


ANEXA 2

LISTA
cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime
admise prevãzute pentru categoria de drum european (E)


┌────┬─────┬─────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┐
│Nr. │ │ │ Lungimea │
│crt.│ DN │ Traseul │ (m) │
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 1. │19D │Sãcuieni (intersecţia cu DN 19)-frontiera cu Ungaria │ 10.200│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 2. │2A │Giurgeni (km 113+877)-Vadu Oii-Hârşova-Ovidiu- │ │
│ │ │Constanţa (intersecţia cu DN 39) │ 96.062│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 3. │29 │Suceava (intersecţia cu DN 2)-Botoşani │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 29B) │ 38.892│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 4. │3C │Intersecţia cu DN 3 (Palas)-Constanţa-intersecţia │ │
│ │ │cu DN 2A (Ovidiu) │ 11.370│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 5. │39 │Tuzla (km 23+500)-Mangalia-Vama Veche-frontiera cu │ │
│ │ │Bulgaria │ 33.225│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 6. │39A │Eforie Nord (intersecţia cu DN 39)-Port RO-RO │ │
│ │ │Constanţa │ 4.800│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 7. │59C │Jimbolia (intersecţia cu DN 59A)-Sânnicolau Mare │ │
│ │ │(intersecţia cu DN 6) │ 42.240│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 8. │6A │Intersecţia cu DN 6-Baraj Porţile de Fier I-frontiera│ │
│ │ │cu Serbia │ 970│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 9. │76 │Deva (intersecţia cu DN 7)-Brad-Oradea (intersecţia │ │
│ │ │cu DN 1) │ 184.376│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│10. │V ST │Varianta Ocolire DN 76 (Ştei) │ 2.800│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│11. │DA-PO│Constanţa-Constanţa Port (dana) │ 6.000│
├────┼─────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│12. │MAG │Strãzile de categoria I, magistrale care asigurã │ │
│ │ │preluarea fluxurilor majore ale oraşului pe direcţia │ │
│ │ │drumului naţional care traverseazã oraşul sau pe │ │
│ │ │direcţia principalã de legãturã cu acest drum │ │
└────┴─────┴─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ 430.935│
└─────────────┘



Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevãzute pentru categoria de drum european (E) din anexele nr. 2 şi 3 la <>Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.


ANEXA 3

LISTA
cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime
admise prevãzute pentru categoria de drum modernizat (M)

Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 şi 2, altele decât cele pietruite
Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevãzute pentru categoria de drum modernizat (M) din anexele nr. 2 şi 3 la <>Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.


ANEXA 4

LISTA
cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime
admise prevãzute pentru categoria de drum pietruit (P)

Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 şi 2, respectiv cele pietruite
Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevãzute pentru categoria de drum pietruit (P) din anexele nr. 2 şi 3 la <>Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016