Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 340 din 25 iulie 2012  privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 24/2012 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activitatii realizate de catre furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe tara, fara regim special    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 340 din 25 iulie 2012 privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 24/2012 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activitatii realizate de catre furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe tara, fara regim special

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 538 din 2 august 2012

    Având în vedere:
    - Referatul Direcţiei generale relaţii contractuale nr. DGC/35 din 20 iulie 2012;
    - art. 164 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul prevederilor:
    - art. 139 din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare;
    - Ordinului ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare;
    - art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin:

    ART. I
    Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 24/2012 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activităţii realizate de către furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe ţară, fără regim special, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 108 şi 108 bis din 10 februarie 2012, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. La articolul 1, alineatele (1), (2) şi (7) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "Art. 1. - (1) Se aprobă documentele justificative - formulare, unice pe ţară, fără regim special, care includ desfăşurătoarele necesare raportării activităţii medicilor din asistenţa medicală primară, în vederea decontării de către casele de asigurări de sănătate a activităţii realizate potrivit contractului de furnizare de servicii medicale conform anexelor nr. 1-a-1-n.
    (2) Se aprobă documentele justificative - formulare, unice pe ţară, fără regim special, care includ şi desfăşurătoarele necesare raportării activităţii medicilor din asistenţa medicală ambulatorie de specialitate în vederea decontării de către casele de asigurări de sănătate a activităţii realizate potrivit contractului de furnizare de servicii medicale conform anexelor nr. 2-a-2-p.
    .................................................................
    (7) Se aprobă documentele justificative-formulare, unice pe ţară, fără regim special, care includ şi desfăşurătoarele necesare raportării listei persoanelor cu afecţiuni cronice pentru care se organizează evidenţă distinctă la nivelul medicului de familie/medicului de specialitate din ambulatoriu conform anexelor nr. 7-a - 7-d."

    2. La articolul 4, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) La formularele menţionate la alin. (1) se vor ataşa, după caz:
    a) lista cuprinzând distinct, pentru fiecare cod numeric personal (CNP)/cod unic de asigurare, după caz, specificarea serviciilor medicale efectuate în cazul persoanelor cărora li s-a acordat asistenţă medicală pentru accidente de muncă şi boli profesionale;
    b) lista cuprinzând distinct, pentru fiecare cod numeric personal (CNP)/cod unic de asigurare, după caz, specificarea serviciilor medicale acordate cazurilor prezentate ca urmare a situaţiilor în care le-au fost aduse prejudicii sau daune sănătăţii de către alte persoane;
    c) lista cuprinzând distinct, pentru fiecare cod de identificare a persoanei beneficiare, serviciile medicale acordate cu specificarea următoarelor informaţii: ţara - membră a Uniunii Europene/Spaţiului Economic European, numele şi prenumele, data naşterii, numărul de identificare a instituţiei care a emis cardul european de asigurări sociale de sănătate, numărul de identificare a cardului european de asigurări sociale de sănătate, în cazul persoanelor titulare ale cardului european de asigurări de sănătate;
    d) lista cuprinzând distinct, pentru fiecare cod de identificare a persoanei beneficiare de formulare europene, serviciile medicale acordate cu specificarea următoarelor informaţii: tipul de formular european, ţara, numele şi prenumele, data naşterii, numărul de identificare a instituţiei care a emis formularul european în baza Regulamentului (CE) nr. 883/2004 , respectiv în baza Regulamentului (CEE) nr. 1.408/71 . Tipurile de formulare europene sunt: E 106, E 109, E 112, E 120, E 121; pot fi menţionate şi formularele europene S - corespondente acestor formulare;
    e) lista cuprinzând distinct, pentru fiecare cod de identificare a persoanei beneficiare, serviciile medicale acordate cu specificarea următoarelor informaţii: ţara, numele şi prenumele, data naşterii în cazul cetăţenilor statelor cu care România a încheiat acorduri, înţelegeri, convenţii sau protocoale internaţionale cu prevederi în domeniul sănătăţii;".

    3. Articolul 5 se abrogă.

    4. În tabelul din anexa 1-b, după codul 35 se introduce un nou cod, codul 36, cu următorul cuprins:

┌──────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐
│"Studenţi-doctoranzi scutiţi de plata │ │
│contribuţiei, prevăzuţi la art. 164 din │ │
│Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, │ │
│cu modificările şi completările ulterioare│ 36" │
└──────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┘


    5. În anexa 1-d, la punctul 1, subpunctul II)., litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "a) numărul total de puncte rezultat în raport cu numărul de persoane asigurate din listă şi structura pe grupe de vârstă se înmulţeşte cu raportul dintre 2.200 şi numărul de asiguraţi înscrişi de pe listă, astfel:

                                                      2.200
Nr. puncte de decontat = Total col 4 x ---------------------------------
                                       Număr persoane asigurate înscrise


    În situaţia în care numărul de puncte realizat este mai mare de 19.000, la numărul de puncte calculat conform formulei de mai sus se adaugă suplimentar un număr de puncte care se calculează astfel:

                                (număr de asiguraţi înscrişi-2.200)
Nr. puncte de = Total col. 4 x ----------------------------------- x 0,30"
  decontat număr persoane asigurate înscrise


    6. În anexa 1-d, nota de la punctul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "NOTĂ:
    Desfăşurătorul de la punctul 8 se va completa distinct pentru pacienţii din statele membre ale Uniunii Europene/Spaţiului Economic European, beneficiari ai formularelor europene emise în baza Regulamentului (CE) nr. 883/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind coordonarea sistemelor de securitate socială, respectiv în baza Regulamentului (CEE) nr. 1.408/71 al Consiliului din 14 iunie 1971 privind aplicarea regimurilor de securitate socială în raport cu lucrătorii salariaţi şi familiile acestora care se deplasează în cadrul Comunităţii şi va fi însoţit de lista cuprinzând distinct, pentru fiecare cod de identificare a persoanei beneficiare, tipul de formular european, serviciile medicale acordate cu specificarea următoarelor informaţii: ţara - membră a Uniunii Europene, numele şi prenumele, data naşterii, numele instituţiei care a emis formularul, codul de identificare al acestei instituţii. Pentru cazurile de urgenţă medico-chirurgicală care se trimit către structurile de urgenţă specializate, inclusiv cele pentru care se solicită serviciile de ambulanţă, se vor consemna ca «urgenţă» de către medicul de familie, cu indicarea reperului corespunzător prevăzut la lit. A, B, C ale cap. I din anexa nr. 21 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
    În cazul imunizărilor se ataşează lista cuprinzând raportările nominale şi pe cod de identificare a persoanelor beneficiare, a vaccinărilor efectuate."

    7. În tabelul din anexa 1-i, poziţiile 3 şi 4 se modifică şi vor avea următorul cuprins:

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────┐
│"3. Monitorizarea stării de sănătate pentru bolnavii cu │ │ │
│afecţiuni cronice: │ x │ x │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│a) Pentru asigurarea serviciilor medicale necesare pentru │ │ │
│bolnavii cu afecţiuni cronice monitorizabile la nivelul caselor │ │ │
│de asigurări de sănătate prin cabinetul medicului de familie, │ │ │
│prevăzute în anexa nr. 39 A la Ordinul ministrului sănătăţii şi │ │ │
│al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate │ │ │
│nr. 1.723/950/2011, cu modificările şi completările ulterioare │ **) │ **)│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│b) Pentru asigurarea serviciilor medicale necesare pentru │ │ │
│bolnavii cu afecţiuni cronice, altele decât cele prevăzute în │ │ │
│anexa nr. 39 A la Ordinul ministrului sănătăţii şi al │ │ │
│preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate │ │ │
│nr. 1.723/950/2011, cu modificările şi completările ulterioare, │ │ │
│monitorizabile la nivelul caselor de asigurări de sănătate prin │ │ │
│cabinetul medicului de familie │ ***)│ ***)│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│4. Activităţi de suport - eliberare de acte medicale: │ x │ x" │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│a) certificate de concediu medical │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│b) bilete de trimitere │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│c) prescripţii medicale - pentru care se utilizează formularul de│ │ │
│prescripţie medicală cu regim special │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│d) scutiri medicale pentru copii în caz de îmbolnăviri │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│e) acte medicale necesare copiilor aflaţi în plasament din cadrul│ │ │
│sistemului de asistenţă socială şi protecţia copilului │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│f) documente medicale eliberate pentru copii solicitate la │ │ │
│intrarea în colectivitate. │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────┘


    8. În anexa 1-i, notele *) şi **) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "*) Serviciile medicale nominalizate la art. 1 alin. (2) lit. e) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Pentru evidenţa specifică a acestor bolnavi se utilizează formularele de raportare din anexa 7-a şi anexa 7-b la ordin."

    9. În anexa 1-i, după nota**) se introduce o nouă notă, nota***), cu următorul cuprins:
    "***) Pentru evidenţa specifică a acestor bolnavi se utilizează formularele de raportare din anexa 7-c şi anexa 7-d la ordin."

    10. După anexa 1-j se introduc patru noi anexe, anexele 1-k-1-n, având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 1-4.

    11. După anexa 2-m se introduc trei noi anexe, anexele 2-n-2-p, având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 5-7.

    12. În anexa 3-i, nota se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "NOTĂ:
    Desfăşurătoarele din anexa 3-i se întocmesc în 2 exemplare, dintre care unul rămâne la reprezentantul legal, iar celalalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii medicale spitaliceşti."

    13. După anexa 7-b se introduc două noi anexe, anexele 7-c şi 7-d, având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 8 şi 9.

    14. În cuprinsul ordinului sintagma "cod numeric personal" se înlocuieşte cu sintagma "cod numeric personal/cod unic de asigurare, după caz".

    15. Anexele nr. 1-9 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Casele de asigurări de sănătate judeţene, a municipiului Bucureşti, Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi Casa Asigurărilor de Sănătate a Ministerului Transporturilor vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                          Preşedintele Casei Naţionale
                           de Asigurări de Sănătate,
                                  Doru Bădescu

    Bucureşti, 25 iulie 2012.
    Nr. 340.


    ANEXA 1
    (Anexa nr. 1-k la Ordinul nr. 24/2012)


    Casa de Asigurări de Sănătate
    ............................. Reprezentantul legal al
    Furnizorul de servicii medicale ....... furnizorului
    Localitatea ................. ................................
    Judeţul...................... Medicul de familie..............
                                                                 (nume, prenume)
                                                CNP medic de familie ...........


                         Borderou centralizator privind
                CNP-urile/codurile unice de asigurare, după caz,
                     de la care s-a încasat contravaloarea
                             serviciilor medicale*)
                           Luna ....... Anul ........

┌────┬──────────────┬────────────────┬──────────────┬─────────┬────────────────┐
│Nr. │Codul numeric │Numărul şi seria│Numărul curent│ Numărul │Numărul şi seria│
│crt.│personal/codul│ chitanţei prin │ cu care este │şi seria │ prescripţiei │
│ │ unic de │care s-a încasat│ înregistrată │biletului│ medicale │
│ │ asigurare, │ contravaloarea │ consultaţia │ de │ │
│ │ după caz │ serviciului │în registrul │trimitere│ │
│ │ │ medical │de consultaţii│ │ │
├────┼──────────────┼────────────────┼──────────────┼─────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼────────────────┼──────────────┼─────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼────────────────┼──────────────┼─────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────┴────────────────┴──────────────┴─────────┴────────────────┘

---------
    *) Serviciile medicale la cerere, inclusiv pentru situaţiile programabile, pentru serviciile medicale prevăzute în pachetul de servicii medicale de bază, dacă asiguratul solicită efectuarea serviciilor respective înaintea datei programate, conform art. 2 lit. e) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Consiliului Naţional de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

    NOTĂ:
    Borderoul din anexa 1-k se întocmeşte lunar şi se raportează de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, în format electronic, la casa de asigurări de sănătate, la aceeaşi dată prevăzută în contract/convenţie pentru raportarea activităţii lunare.


    ANEXA 2
    (Anexa 1-l la Ordinul nr. 24/2012)

    Casa de Asigurări de Sănătate
    ............................. Reprezentantul legal al
    Furnizorul de servicii medicale ....... furnizorului
    Localitatea ................. ................................
    Judeţul...................... Medicul de familie..............
                                                                 (nume, prenume)
                                                CNP medic de familie ...........


    1.1. Desfăşurător privind cardurile naţionale de sănătate cu completarea datelor medicale, eliberate în luna ... anul ...

┌─────┬────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────┐
│Nr. │ Codul numeric personal/cod unic de asigurare, după │Tarif*) pe serviciu│
│crt. │ caz, pentru care s-a eliberat cardul naţional de │ (lei) │
│ │ sănătate cu completarea datelor medicale │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ C1 │ C2 │ C3 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│TOTAL│ **) │ ***) │
└─────┴────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────┘

---------
    *) Pentru fiecare CNP/cod unic de asigurare, după caz, se va completa tariful pe serviciu de 5 lei/asigurat conform art. 1 alin. (4) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Număr total CNP-uri/coduri unice de asigurare, după caz, pentru care s-a eliberat cardul naţional de sănătate cu completarea datelor medicale - se numără poziţiile în care sunt înscrise CNP-uri/coduri unice de asigurare, după caz.
    ***) Sumă cuvenită pentru eliberarea cardului naţional de sănătate cu completarea datelor medicale - se obţine prin însumarea pe coloană a tarifelor pe serviciu decontat pentru fiecare asigurat pentru care s-a eliberat cardul naţional de sănătate.

    1.2. Centralizator privind cardurile naţionale de sănătate cu completarea datelor medicale, eliberate în luna ..... anul ....

┌────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Număr total CNP-uri/coduri unice de │ Sumă cuvenită pentru eliberarea │
│ asigurare, după caz, pentru care s-a │ cardului naţional de sănătate │
│ eliberat cardul naţional de sănătate │ cu completarea datelor medicale │
│ cu completarea datelor medicale │ (lei) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ C1 │ C2 │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘


                Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.
                     Reprezentantul legal al furnizorului,
                       ..................................


    NOTE:
    Col. C1 = total col. C2 din desfăşurătorul 1.1; col. C2 = total col. C3 din desfăşurătorul 1.1.
    Desfăşurătorul 1.1 din anexa 1-l se întocmeşte lunar şi se transmite electronic la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul/convenţia de furnizare de servicii medicale; centralizatorul 1.2 din anexa 1-l se întocmeşte lunar în două exemplare, din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul/convenţia de furnizare de servicii medicale.


    ANEXA 3
    (Anexa 1-m la Ordinul nr. 24/2012)

    Casa de Asigurări de Sănătate
    ............................. Reprezentantul legal al
    Furnizorul de servicii medicale ....... furnizorului
    Localitatea ................. ..............................
    Judeţul...................... Medicul de familie ...........
                                                                (nume, prenume)
                                                  CNP medic de familie .........


    1.1. Desfăşurătorul prescripţiilor medicale recomandate în luna ...... anul .....


┌────┬──────────────────────────────┬─────────────┬───────────────────┬────────────────────┐
│Nr. │Codul numeric personal/Codul │ Serie şi │ Tip*) prescripţie │ Tip*) prescripţie │
│crt.│ unic de asigurare, după caz, │ număr │ medicală │ medicală cu regim │
│ │ pentru care s-a eliberat │ prescripţie │ electronică │ special off-line │
│ │ prescripţia medicală │ medicală │(on-line, off-line)│ │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │ C3 │ C4 │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┴──────────────────────────────┴─────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
│ TOTAL GENERAL │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┴───────────────────┼────────────────────┤
│ % prescripţii medicale electronice (on-line şi off-line) recomandate│ │
│ din totalul prescripţiilor medicale recomandate = C3x100/(C3+C4) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Tarif**) pentru recomandare prescripţii medicale electronice - lei │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────┘


-------
    *) Corespunzător fiecărui CNP/cod unic de asigurare, după caz; pentru tipul prescripţiei medicale se completează una dintre următoarele cifre, după caz:
    - "1" în col. C3 dacă prescripţia medicală recomandată este electronică (on-line, off-line);
    - "2" în col. C4 dacă prescripţia medicală recomandată este cu regim special off-line.
    Total col. C3 = se numără poziţiile în care este înscrisă cifra "1"; Total col. C4 = se numără poziţiile în care este înscrisă cifra "2".
    **) Conform art. 1 alin. (4) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.


    1.2. Centralizatorul prescripţiilor medicale electronice on-line şi off-line recomandate în luna .......... anul ..........


┌──────────────┬───────────────┬────────────────┬─────────────────────┬───────────────────┐
│ Număr*) │ Număr*) │ Total număr │ % prescripţiilor │ Sumă cuvenită │
│ prescripţii │ prescripţii │ prescripţii │medicale electronice │pentru recomandare │
│ medicale │ medicale cu │ medicale │ on-line şi off-line │ prescripţii │
│ electronice │ regim special │ recomandate │ recomandate din │ medicale │
│ (on-line şi │ off-line │ │ totalul prescripţi- │ electronice │
│ off-line) │ │ │ ilor medicale │ on-line şi │
│ │ │ │ recomandate │ off-line**) │
├──────────────┼───────────────┼────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┤
│ C1 │ C2 │ C3 = C1 + C2 │ C4 = C1 * 100/C3 │ C5 │
├──────────────┼───────────────┼────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴────────────────┴─────────────────────┴───────────────────┘

---------
    *) Col. C1 = total col. C3 din desfăşurătorul 1.1; col. C2 = total col. C4 din desfăşurătorul 1.1.
    **) Conform art. 1 alin. (4) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

                Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.
                     Reprezentantul legal al furnizorului,
                      ..................................


    NOTĂ:
    Desfăşurătorul 1.1 din anexa 1-m se întocmeşte lunar şi se transmite electronic la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul/convenţia de furnizare de servicii medicale; centralizatorul 1.2 din anexa 1-m se întocmeşte lunar în două exemplare, din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul/convenţia de furnizare de servicii medicale.


    ANEXA 4
    (Anexa 1-n la Ordinul nr. 24/2012)


    Casa de Asigurări de Sănătate
    .............................


           Raportare trimestrială a caselor de asigurări de sănătate
             către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate pentru
                 stabilirea valorii definitive a punctului

         Situaţia sumelor corespunzătoare serviciilor pentru care plata
                     se face prin tarif exprimat în lei în
                asistenţa medicală primară - trimestrul .........

┌─────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────────┬─────────┐
│ │ Luna I │ Luna II │ Luna III │ │
│ Serviciul medical pentru care se face plata ├─────────┬─────┬─────┼─────────┬─────┬─────┼─────────┬─────┬─────┤ Total │
│ prin tarif exprimat în lei │Număr*1) │Tarif│Sumă │Număr*1) │Tarif│Sumă │Număr*1) │Tarif│Sumă │ sumă │
│ │medici/ │ *2) │ *3) │medici/ │ *2) │ *3) │medici/ │ *2) │ *3) │ *3) │
│ │Număr*1) │(lei)│(lei)│Număr*1) │(lei)│(lei)│Număr*1) │(lei)│(lei)│ (lei) │
│ │asiguraţi│ │ │asiguraţi│ │ │asiguraţi│ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │C3=C1│ C4 │ C5 │C6=C4│ C7 │ C8 │C9=C7│ C10=C3+ │
│ │ │ │ xC2 │ │ │ xC5 │ │ │ xC8 │ +C6+C9 │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┤
│1. Recomandare prescripţii medicale electronice │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│on-line şi offline/medic cu listă proprie pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│un număr de prescripţii reprezentând mai mult de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│70% din numărul total al prescripţiilor medicale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│recomandate │ │ 100 │ │ │ 100 │ │ │ 100 │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┤
│2. Recomandare prescripţii medicale electronice │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│on-line şi offline/medic cu listă proprie pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│un număr de prescripţii reprezentând între 50% şi│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│70% din numărul total al prescripţiilor medicale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│recomandate │ │ 50 │ │ │ 50 │ │ │ 50 │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┤
│3. Eliberare card naţional de sănătate cu │ │5 lei│ │ │5 lei│ │ │5 lei│ │ │
│completarea datelor medicale │ │/asi-│ │ │/asi-│ │ │/asi-│ │ │
│ │ │gurat│ │ │gurat│ │ │gurat│ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┤
│Total general: │ x │ x │ │ x │ x │ │ x │ x │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┤
│Sume raportate în plus sau în minus *4) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────┴─────┴─────────┴─────┴─────┴─────────┴─────┴─────┴─────────┘

---------
    *1) Corespunzător rândurilor 1 şi 2, în col. C1, C4 şi C7 se va completa numărul medicilor cu liste proprii, inclusiv medicii nou-veniţi într-o localitate - unitate administrativ-teritorială/zonă (oraş, comună), pentru care s-au decontat sumele aferente serviciilor medicale a căror plată se face prin tarif exprimat în lei.
    Corespunzător rândului 3, în col. C1, C4 şi C7 se va completa numărul asiguraţilor pentru care s-a eliberat cardul naţional de sănătate cu completarea datelor medicale.
    *2) Tarifele sunt conform art. 1 alin. (4) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
    *3) Sumele raportate vor avea obligatoriu două zecimale, chiar dacă cifrele existente după virgulă sunt 0. Se includ şi sumele reprezentând contravaloarea serviciilor prestate de medicii de familie nouveniţi într-o localitate - unitate administrativ-teritorială/zonă (oraş, comună) în baza convenţiilor de furnizare de servicii medicale încheiate cu casele de asigurări de sănătate.
    *4) Se vor trece cu plus sumele omise la raportare într-un trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru, după caz); se vor trece cu minus sumele raportate eronat în plus într-un trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru, după caz). Se va da notă explicativă pentru fiecare diferenţă de sume raportată.

               Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.

                         Preşedinte-director general,
                         ............................


      Directorul executiv al Directorul executiv al
       direcţiei economice, direcţiei relaţii contractuale,
       .................... ......................

                                                     Întocmit
                                             ......................


    NOTĂ:
    Formularul din anexa 1-n se întocmeşte în două exemplare de către casele de asigurări de sănătate, din care un exemplar se înaintează Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, până la data de 15 a lunii următoare încheierii fiecărui trimestru.
    Se va trece în clar numele semnatarilor.


    ANEXA 5
    (Anexa 2-n la Ordinul nr. 24/2012)


    Casa de Asigurări de Sănătate
    ............................. Reprezentantul legal al
    Furnizorul de servicii medicale ....... furnizorului
    Localitatea ................. ................................
    Judeţul...................... Medicul de specialitate*).......
                                                                (nume, prenume)
                                                CNP medic de specialitate.......


     Borderou centralizator privind CNP-urile/codurile unice de asigurare,
    după caz, de la care s-a încasat contravaloarea serviciilor medicale**)
                         Luna ............ anul .......

┌────┬───────────────────┬─────────────────┬───────────────┬────────────────┬─────────────┐
│Nr. │ Codul numeric │Numărul şi seria │Numărul curent │Numărul şi seria│ Numărul │
│crt.│ personal/ codul │ chitanţei prin │ cu care este │ biletului de │ şi seria │
│ │unic de asigurare, │care s-a încasat │ înregistrată │ trimitere │prescripţiei │
│ │ după caz │ contravaloarea │consultaţia în │ │ medicale │
│ │ │ serviciului │ registrul de │ │ │
│ │ │ medical │ consultaţii │ │ │
├────┼───────────────────┼─────────────────┼───────────────┼────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼─────────────────┼───────────────┼────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────┴─────────────────┴───────────────┴────────────────┴─────────────┘

---------
    *) Medicii din specialităţile clinice, inclusiv recuperare-reabilitare a sănătăţii.
    **) Serviciile medicale la cerere, inclusiv pentru situaţiile programabile, pentru serviciile medicale prevăzute în pachetul de servicii medicale de bază, dacă asiguratul solicită efectuarea serviciilor respective înaintea datei programate, conform art. 16 alin. (2) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

    NOTĂ:
    Borderoul din anexa 2-n se întocmeşte lunar şi se raportează de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, în format electronic, la casa de asigurări de sănătate, la aceeaşi dată prevăzută în contract pentru raportarea activităţii lunare.


    ANEXA 6
    (Anexa 2-o la Ordinul nr. 24/2012)

    Casa de Asigurări de Sănătate
    ...............................
    Furnizorul de servicii medicale ...... Reprezentantul legal al
    Localitatea ........... furnizorului
    Judeţul .............................. .............................
                                             Medicul de specialitate*) ........
                                                                (nume, prenume)
                                             CNP medic de specialitate ........


    1.1. Desfăşurătorul prescripţiilor medicale recomandate în luna ....... anul ..........

┌────┬────────────────────┬──────────────┬───────────┬──────────────────┐
│Nr. │Codul numeric │Serie şi număr│Tip**) │Tip**) prescripţie│
│crt.│personal/codul unic │prescripţie │prescripţie│medicală cu regim │
│ │de asigurare, după │medicală │medicală │special off-line │
│ │caz, pentru care │ │electronică│ │
│ │s-a eliberat │ │(on-line, │ │
│ │prescripţia medicală│ │off-line) │ │
├────┼────────────────────┼──────────────┼───────────┼──────────────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │ C3 │ C4 │
├────┼────────────────────┼──────────────┼───────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──────────────┼───────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────┴──────────────┼───────────┼──────────────────┤
│ TOTAL GENERAL: │ │ │
├────────────────────────────────────────┼───────────┴──────────────────┤
│% prescripţii medicale electronice │ │
│(on-line şi off-line) recomandate din │ │
│totalul prescripţiilor medicale │ │
│recomandate = C3x100/(C3+C4) │ │
├────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│Tarif***) pentru recomandare prescripţii│ │
│medicale electronice - lei │ │
└────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

----------
    *) Medicii din specialităţile clinice, inclusiv recuperare-reabilitare a sănătăţii.
    **) Corespunzător fiecărui CNP/cod unic de asigurare, după caz, pentru tipul prescripţiei medicale se completează una dintre următoarele cifre, după caz:
    - "1" în col. C3 dacă prescripţia medicală recomandată este electronică (on-line, off-line);
    - "2" în col. C4 dacă prescripţia medicală recomandată este cu regim special off-line.
    Total col. C3 = se numără poziţiile în care este înscrisă cifra "1"; Total col. C4 = se numără poziţiile în care este înscrisă cifra "2".
    ***) Conform cap. I litera C punctul C2 subpunctul III, respectiv cap. IV punctul 3 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/ 950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

    1.2. Centralizatorul prescripţiilor medicale electronice on-line şi off-line recomandate în luna .......... anul ..........

┌────────────────────┬─────────────┬───────────┬────────────────┬──────────────┐
│ Număr**) │ Număr**) │Total număr│% prescripţiilor│Sumă cuvenită │
│prescripţii medicale│prescripţii │prescripţii│medicale elec- │pentru │
│electronice (on-line│medicale cu │ medicale │tronice on-line │recomandare │
│ şi off-line) │regim special│recomandate│şi off-line │prescripţii │
│ │ off-line │ │recomandate din │medicale │
│ │ │ │totalul │electronice │
│ │ │ │prescripţiilor │on-line şi │
│ │ │ │medicale │off-line***) │
│ │ │ │recomandate │ │
├────────────────────┼─────────────┼───────────┼────────────────┼──────────────┤
│ C1 │ C2 │C3 = C1+C2 │C4 = C1 x 100/C3│ C5 │
├────────────────────┼─────────────┼───────────┼────────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────────────────────┴─────────────┴───────────┴────────────────┴──────────────┘

----------
    *) Medicii din specialităţile clinice, inclusiv recuperare-reabilitare a sănătăţii.
    **) Col. C1 = total col. C3 din desfăşurătorul 1.1; Col. C2 = total col. C4 din desfăşurătorul 1.1.
    ***) Conform cap. I litera C punctul C2 subpunctul III, respectiv cap. IV punctul 3 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

                Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.
                     Reprezentantul legal al furnizorului,
                       ..................................


    NOTĂ:
    Desfăşurătorul 1.1 din anexa 2-o se întocmeşte lunar şi se transmite electronic la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii medicale; centralizatorul 1.2 din anexa 2-o se întocmeşte lunar în două exemplare, din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii medicale.


    ANEXA 7
    (Anexa 2-p la Ordinul nr. 24/2012)


    Casa de Asigurări de Sănătate
    ...............................


    Raportare trimestrială a caselor de asigurări de sănătate către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate pentru stabilirea valorii definitive a punctului


    Situaţia sumelor corespunzătoare serviciilor pentru care plata se face prin tarif exprimat în lei în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile clinice - trimestrul ......


┌───────────────────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┬─────────────┐
│Serviciul medical pentru care se │ Luna I │ Luna II │ Luna III │Total sumă*3)│
│face plata prin tarif exprimat ├────────┬────────┬────────┼────────┬────────┬────────┼────────┬────────┬────────┤ (lei) │
│în lei │Număr*1)│Tarif*2)│ Sumă*3)│Număr*1)│Tarif*2)│ Sumă*3)│Număr*1)│Tarif*2)│Sumă*3) │ │
│ │medici │ (lei) │ (lei) │medici │ (lei) │ (lei) │medici │ (lei) │ (lei) │ │
├───────────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │C3=C1xC2│ C4 │ C5 │C6=C4xC5│ C7 │ C8 │C9=C7xC8│C10=C3+C6+C9 │
├───────────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│1. Recomandare prescripţii medicale│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│electronice on-line şi off-line / │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│medic cu program de lucru ≥ cu 35 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ore/săptămână, pentru un număr de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│prescripţii reprezentând mai mult │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de 70% din numărul total al │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│prescripţiilor medicale recomandate│ │ 100 │ │ │ 100 │ │ │ 100 │ │ │
├───────────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│2. Recomandare prescripţii medicale│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│electronice on-line şi off-line / │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│medic cu program de lucru ≥ cu 35 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ore/săptămână, pentru un număr de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│prescripţii reprezentând între 50% │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│şi 70% din numărul total al │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│prescripţiilor medicale recomandate│ │ 50 │ │ │ 50 │ │ │ 50 │ │ │
├───────────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│3. Recomandare prescripţii medicale│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│electronice on-line şi off-line / │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│medic cu program de lucru între │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│17,5 inclusiv şi 35 ore/săptămână, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pentru un număr de prescripţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│reprezentând mai mult de 70% din │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│numărul total al prescripţiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│medicale recomandate │ │ 60 │ │ │ 60 │ │ │ 60 │ │ │
├───────────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│4. Recomandare prescripţii medicale│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│electronice on-line şi off-line / │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│medic cu program de lucru între │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│17,5 inclusiv şi 35 ore/săptămână, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pentru un număr de prescripţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│reprezentând între 50% şi 70% din │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│numărul total al prescripţiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│medicale recomandate │ │ 30 │ │ │ 30 │ │ │ 30 │ │ │
├───────────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│Total general: │ x │ x │ │ x │ x │ │ x │ x │ │ │
├───────────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│Sume raportate în plus sau in │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│minus*4) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴─────────────┘

----------
    *1) Corespunzător rândurilor 1, 2, 3 şi 4 în col. C1, C4 şi C7 se va completa numărul medicilor pentru care s-au decontat sumele aferente serviciilor medicale a căror plată se face prin tarif exprimat în lei.
    *2) Tarifele sunt conform cap. I litera C punctul C2 subpunctul III din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
    *3) Sumele raportate vor avea obligatoriu două zecimale, chiar dacă cifrele existente după virgulă sunt 0.
    *4) Se vor trece cu plus sumele omise la raportare într-un trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru, după caz); se vor trece cu minus sumele raportate eronat în plus într-un trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru, după caz). Se va da notă explicativă pentru fiecare diferenţă de sume raportată.


                     Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.

                                Preşedinte-director general,
                               .............................


   Directorul executiv al direcţiei economice, Directorul executiv al direcţiei relaţii contractuale,
            ......................... .......................

                                                                     Întocmit
                                                               .................


    NOTĂ:
    Formularul din anexa 2-p se întocmeşte în două exemplare de către casele de asigurări de sănătate, din care un exemplar se înaintează Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, până la data de 15 a lunii următoare încheierii fiecărui trimestru.
    Se va trece în clar numele semnatarilor.


    ANEXA 8
    (Anexa 7-c la Ordinul nr. 24/2012)



    Casa de Asigurări de Sănătate
    ...............................
    Furnizorul de servicii medicale ...... Reprezentantul legal al
    Localitatea ........... furnizorului
    Judeţul .............................. .............................
                                                Medicul de specialitate ..........
                                                                   (nume, prenume)
                                                CNP medic de specialitate ........


        Lista persoanelor cu afecţiuni cronice*) pentru care se organizează
               evidenţă specifică la nivelul medicului de familie

┌────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┐
│Nr. │Cod numeric personal / │ │Codul categoriei din│Data intrării│Data ieşirii│
│crt.│Cod de identificare │Vârsta**)│ care face parte │în evidenţa │din evidenţa│
│ │ │ │ asiguratul***) │medicului de │medicului de│
│ │ │ │ │familie │familie │
├────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┤
│1. Sindroame poststreptococice la copii │
├────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │
├────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┤
│ 2. Afecţiuni cronice cardio-vasculare: cardiopatii congenitale, valvulopatii, │
│ arteriopatii periferice │
├────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │
├────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┤
│3. Afecţiuni cronice digestive: sindrom de malabsorbţie │
├────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │
├────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┤
│4. Afecţiuni cronice de sistem: colagenoze (lupus - copii şi adulţi) │
├────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │
├────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┤
│5. Afecţiuni cronice ale aparatului respirator: astm bronşic, bronhopneumopatia │
│ cronică obstructivă │
├────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │
├────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┤
│6. Afecţiuni cronice ale aparatului uro-genital: sindrom nefrotic şi pielonefrită │
│ cronică, rinichi polichistic │
├────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │
├────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┤
│7. Afecţiuni cronice endocrine: distrofii endemice tireopate, guşă (copii şi adulţi) │
├────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │
├────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┤
│8. Afecţiuni cronice psihiatrice: schizofrenii, psihoză maniaco-depresivă, deliruri │
│ sistematizate cronice │
├────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │
├────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┤
│9. Afecţiuni cronice oftalmologice: glaucom │
├────┬───────────────────────┬─────────┬────────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┼────────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────────┴─────────┴────────────────────┴─────────────┴────────────┘

------------
    *) Altele decât cele prevăzute în anexa nr. 39A la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Se va menţiona vârsta împlinită a persoanei cu afecţiune cronică. Pentru asiguraţii 0-1 ani se va completa vârsta în luni.
    ***) Codul se completează conform nomenclatorului din anexa 1-b la ordin.

    NOTE:
    1. În situaţia în care o persoană prezintă mai multe afecţiuni incluse în listă, evidenţa va conţine raportarea distinctă pentru fiecare afecţiune în parte.
    2. Evidenţa cuprinde toate persoanele care sunt înscrise pe lista medicului de familie şi care prezintă una sau mai multe din afecţiunile enumerate.
    3. Formularul din anexa 7-c se întocmeşte în două exemplare, din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale.
    4. Pe parcursul derulării contractului, listele se vor actualiza semestrial în funcţie de modificările intervenite/mişcarea semestrială a persoanelor cu afecţiuni cronice pe baza anexei 7-d la ordin.
    5. Datele se vor completa cu majuscule.

                             Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.

                                    Reprezentantul legal al furnizorului,
                                    ...................................

      Validat de Casa de Asigurări de Sănătate
          ................................


      Data: .....................



    ANEXA 9
    (Anexa 7-d la Ordinul nr. 24/2012)

    Casa de Asigurări de Sănătate
    ..............................
    Furnizorul de servicii Reprezentantul legal
    medicale ..................... al furnizorului
    Localitatea ........... ..............................
    Judeţul................ Medicul de familie ................
                                                             (nume, prenume)
                                         CNP medic de familie ..............


               Mişcarea persoanelor cu afecţiuni cronice*)
              pentru care se organizează evidenţă specifică
                    la nivelul medicului de familie
                  în semestrul ........ anul ........

    I. Intrări/Ieşiri în/din evidenţă


┌─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┐
│Nr. │Cod numeric personal/ │ Vârsta**) │Codul categoriei│Data intrării│Data ieşirii│
│crt. │ Cod de identificare │ │ din care │ în evidenţa │din evidenţa│
│ │ │ │ face parte │ medicului │ medicului │
│ │ │ │ asiguratul***) │ de familie │ de familie │
├─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┤
│1. Sindroame poststreptococice la copii │
├─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┤
│2. Afecţiuni cronice cardio-vasculare: cardiopatii congenitale, valvulopatii, │
│arteriopatii periferice │
├─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┤
│3. Afecţiuni cronice digestive: sindrom de malabsorbţie │
├─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┤
│4. Afecţiuni cronice de sistem: colagenoze (lupus - copii şi adulţi) │
├─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┤
│5. Afecţiuni cronice ale aparatului respirator: astm bronşic, bronhopneumopatia │
│cronică obstructivă │
├─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┤
│6. Afecţiuni cronice ale aparatului uro-genital: sindrom nefrotic şi pielonefrită │
│cronică, rinichi polichistic │
├─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┤
│7. Afecţiuni cronice endocrine: distrofii endemice tireopate, guşă (copii şi adulţi)│
├─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┤
│8. Afecţiuni cronice psihiatrice: schizofrenii, psihoză maniaco-depresivă, deliruri │
│sistematizate cronice │
├─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┤
│9. Afecţiuni cronice oftalmologice: glaucom │
├─────┬──────────────────────┬───────────┬────────────────┬─────────────┬────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────┼───────────┼────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
└─────┴──────────────────────┴───────────┴────────────────┴─────────────┴────────────┘

-----------
    *) Altele decât cele prevăzute în anexa nr. 39A la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Se va menţiona vârsta împlinită a persoanei cu afecţiune cronică. Pentru asiguraţii 0-1 ani se va completa vârsta în luni.
    ***) Codul se completează conform nomenclatorului din anexa 1-b la ordin.

    II. Recapitulaţia persoanelor cu afecţiuni cronice înscrise pe lista medicului de familie


┌───────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────┐
│ Lista afecţiunilor cronice pentru care │ Număr persoane cu afecţiuni cronice: │
│ se organizează evidenţă ├──────────────────┬───────┬──────┬──────────────────┤
│ distinctă la nivelul medicului │Rămaşi în evidenţă│Intrări│Ieşiri│Rămaşi în evidenţă│
│ de familie*) │ la sfârşitul │ │ │ la sfârşitul │
│ │ semestrului │ │ │ semestrului │
│ │ precedent │ │ │ în curs │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│ 1. │ 2. │ 3. │ 4. │ 5. │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│1. Sindroame poststreptococice la copii │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│2. Afecţiuni cronice cardio-vasculare: │ │ │ │ │
│cardiopatii congenitale, valvulopatii, │ │ │ │ │
│arteriopatii periferice │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│3. Afecţiuni cronice digestive: sindrom │ │ │ │ │
│de malabsorbţie │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│4. Afecţiuni cronice de sistem: colagenoze │ │ │ │ │
│(lupus - copii şi adulţi) │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│5. Afecţiuni cronice ale aparatului │ │ │ │ │
│respirator: astm bronşic, bronhopneumopatia│ │ │ │ │
│cronică obstructivă │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│6. Afecţiuni cronice ale aparatului │ │ │ │ │
│uro-genital: sindrom nefrotic şi │ │ │ │ │
│pielonefrită cronică, rinichi polichistic │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│7. Afecţiuni cronice endocrine: distrofii │ │ │ │ │
│endemice tireopate, guşă (copii şi adulţi) │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│8. Afecţiuni cronice psihiatrice: │ │ │ │ │
│schizofrenii, psihoză maniaco-depresivă, │ │ │ │ │
│deliruri sistematizate cronice │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
│9. Afecţiuni cronice oftalmologice: glaucom│ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴──────────────────┴───────┴──────┴──────────────────┘

------------
    *) Altele decât cele prevăzute în anexa nr. 39A la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

    NOTE:
    1. În situaţia în care o persoană prezintă mai multe afecţiuni incluse în listă, evidenţa va conţine raportarea distinctă pentru fiecare afecţiune în parte.
    2. Evidenţa cuprinde mişcarea semestrială a persoanelor care sunt înscrise pe lista medicului de familie şi care prezintă una sau mai multe din afecţiunile enumerate.
    3. Formularele din anexa 7-d se întocmesc în două exemplare, din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale.
    4. Datele se vor completa cu majuscule.

                     Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.

                          Reprezentantul legal al furnizorului,
                             .............................

    Validat de Casa de Asigurări de Sănătate
          ..........................

          Data: ......................


                             --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016