Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 326 din 16 martie 2009  privind infiintarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sanatatii si a Comisiei nationale de transparenta    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 326 din 16 martie 2009 privind infiintarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sanatatii si a Comisiei nationale de transparenta

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 218 din 6 aprilie 2009


Având în vedere Referatul de aprobare nr. I.B. 2.660 din 16 martie 2009 al Direcţiei generale de sãnãtate publicã, asistenţã medicalã şi programe,
în temeiul <>art. 16 alin. (1) lit. f) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al art. 7 alin. (4) şi al <>art. 11 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.718/2008 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Pentru coordonarea activitãţii specifice domeniului sanitar, la nivelul Ministerului Sãnãtãţii se înfiinţeazã şi funcţioneazã cu rol consultativ comisiile de specialitate.
(2) Se înfiinţeazã Comisia naţionalã de transparenţã din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, în vederea întocmirii şi revizuirii listei cu denumiri comune internaţionale ale medicamentelor de uz uman de care beneficiazã asiguraţii în tratamentul ambulatoriu cu sau fãrã contribuţie personalã, pe bazã de prescripţie medicalã, în sistemul de asigurãri sociale de sãnãtate, precum şi în vederea întocmirii listei cu denumiri comune internaţionale ale medicamentelor de uz uman de care beneficiazã asiguraţii în tratamentul spitalicesc.
ART. 2
(1) Regulamentul de organizare şi funcţionare al comisiilor de specialitate ale Ministerului Sãnãtãţii este prevãzut în anexa nr. 1A, iar al Comisiei naţionale de transparenţã, în anexa nr. 1B.
(2) Componenţa comisiilor de specialitate ale Ministerului Sãnãtãţii este prevãzutã în anexa nr. 2A, iar a Comisiei naţionale de transparenţã, în anexa nr. 2B.
ART. 3
(1) Participarea persoanelor nominalizate în comisiile de specialitate ale Ministerului Sãnãtãţii constituie atribuţie de serviciu, se înscrie în fişa postului şi se apreciazã în raportul anual de evaluare a performanţelor profesionale.
(2) Membrii comisiilor de specialitate beneficiazã de o indemnizaţie lunarã de 10% din indemnizaţia secretarului de stat, care se acordã proporţional cu numãrul de participãri efective la şedinţe.
ART. 4
(1) Membrii comisiilor de specialitate ale Ministerului Sãnãtãţii şi ai Comisiei naţionale de transparenţã se supun prevederilor referitoare la confidenţialitate şi conflictul de interese, potrivit regulamentului de organizare şi funcţionare.
(2) Aceştia sunt obligaţi, în termen de 30 de zile de la numire, sã întocmeascã şi sã depunã declaraţia de interese şi angajamentul de confidenţialitate.
(3) Declaraţiile de interese se depun la Secretariatul general al Ministerului Sãnãtãţii şi se vor publica pe site-ul Ministerului Sãnãtãţii.
(4) Modelul declaraţiei de interese şi modelul angajamentului de confidenţialitate sunt prevãzute în anexele nr. 3 şi 4.
(5) Nerespectarea prevederilor alin. (2) atrage pierderea calitãţii de membru al comisiei de specialitate a Ministerului Sãnãtãţii, respectiv al Comisiei naţionale de transparenţã.
ART. 5
Anexele nr. 1A, 1B, 2A, 2B, 3 şi 4 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 6
Membrii care fac parte din comisiile de specialitate şi din Comisia naţionalã de transparenţã, precum şi direcţiile de specialitate din Ministerul Sãnãtãţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 7
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului sãnãtãţii publice nr. 169/2008 privind înfiinţarea comisiilor consultative ale Ministerului Sãnãtãţii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 148 din 27 februarie 2008, cu modificãrile ulterioare.
ART. 8
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Ion Bazac

Bucureşti, 16 martie 2009.
Nr. 326.


ANEXA 1A

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare al comisiilor de specialitate
ale Ministerului Sãnãtãţii

CAP. I
Prevederi generale

ART. 1
Comisia de specialitate reprezintã structura tehnicã prin care Ministerul Sãnãtãţii coordoneazã din punct de vedere ştiinţific şi metodologic domeniul de specialitate din sfera de competenţã a comisiei.
ART. 2
(1) Comisia de specialitate este formatã dintr-un numãr variabil de personalitãţi ale lumii medicale, numite prin ordin de cãtre ministrul sãnãtãţii.
(2) Comisia este organizatã pe urmãtoarele funcţii: preşedinte, vicepreşedinte, membri, secretar.
(3) Comisia poate avea în structura sa una sau mai multe subcomisii.
(4) Comisia poate invita la lucrãrile sale şi alţi specialişti din domeniul sãu de activitate sau din alte domenii, în funcţie de problematica abordatã.
(5) La lucrãrile comisiei de specialitate participã în calitate de observator maximum 2 reprezentanţi desemnaţi de fiecare dintre asociaţiile reprezentative ale bolnavilor.
ART. 3
(1) Comisia de specialitate îşi desfãşoarã activitatea în şedinţe organizate lunar sau ori de câte ori este necesar.
(2) Şedinţele comisiei se convoacã de cãtre preşedinte, se desfãşoarã numai în prezenţa acestuia şi a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor sãi.
(3) În situaţia în care, din motive obiective, preşedintele nu poate participa la lucrãrile comisiei, deleagã aceastã competenţã vicepreşedintelui comisiei.
(4) Deciziile comisiei se adoptã cu majoritatea simplã a voturilor.
(5) În situaţia egalitãţii de voturi, decizia aparţine preşedintelui comisiei.
(6) Preşedintele comisiei are dreptul la un singur vot.
(7) Secretarul comisiei şi invitaţii care participã la lucrãrile comisiei nu au drept de vot.
ART. 4
(1) Membrii comisiei de specialitate completeazã declaraţia de interese şi semneazã angajamentul de confidenţialitate, prevãzute în anexele nr. 3 şi 4 la ordin. Semnarea angajamentului de confidenţialitate se realizeazã şi de cãtre reprezentanţii desemnaţi în calitate de observator pe lângã comisia de specialitate.
(2) Declaraţiile de interese ale membrilor comisiei de specialitate se actualizeazã anual sau ori de câte ori apar modificãri semnificative şi se pãstreazã la Secretariatul general al Ministerului Sãnãtãţii.
ART. 5
(1) Comisia de specialitate se întruneşte la sediul Ministerului Sãnãtãţii.
(2) Situaţia prezenţei membrilor comisiei, certificatã prin semnãtura preşedintelui acesteia, se depune, prin grija Secretariatului comisiei din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, lunar, pânã la data de 5 a lunii curente pentru luna expiratã.
ART. 6
(1) Cheltuielile de deplasare ocazionate de participarea la şedinţele comisiei sunt suportate de instituţiile în care persoanele sunt încadrate sau unde acestea desfãşoarã activitate prin integrare clinicã.
(2) Cheltuielile de deplasare din alte localitãţi, ocazionate de participarea membrilor în Comisia de specialitate de medicinã de familie, sunt suportate din bugetul Ministerului Sãnãtãţii de la titlul II "Bunuri şi servicii - Deplasãri, detaşãri, transferãri". În vederea decontãrii, documentele de transport se depun la serviciul financiar din cadrul Direcţiei generale buget şi credite externe din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, pânã la data de 5 a lunii curente pentru luna expiratã.
(3) Specialiştii invitaţi la lucrãrile comisiei de specialitate nu beneficiazã de decontarea cheltuielilor de deplasare.

CAP. II
Atribuţiile comisiei de specialitate

ART. 7
Comisia de specialitate are urmãtoarele atribuţii:
a) coordoneazã, din punct de vedere ştiinţific şi metodologic, domeniul de specialitate din sfera sa de competenţã;
b) elaboreazã propuneri pentru pachetul de bazã de servicii medicale din cadrul sistemului de asigurãri sociale şi private de sãnãtate;
c) fundamenteazã deciziile ministrului sãnãtãţii în probleme specifice domeniului de specialitate, vizând:
- elaborarea politicilor şi strategiilor Ministerului Sãnãtãţii în domeniul sãu de competenţã;
- elaborarea şi aplicarea ghidurilor de practicã medicalã şi a protocoalelor diagnostice şi terapeutice;
- proiectarea de criterii şi standarde de performanţã pentru organizarea şi evaluarea activitãţii medicale din unitãţile sanitare publice;
- achiziţia de aparaturã de înaltã performanţã pentru dotarea unitãţilor sanitare publice;
- pregãtirea continuã a personalului de specialitate din sistemul de sãnãtate;
- pregãtirea prin rezidenţiat a medicilor specialişti (numãrul de posturi necesar pentru pregãtirea pentru rezidenţiat, criteriile de admitere, structura pregãtirii etc.);
- elaborarea criteriilor de admitere pentru obţinerea celei de-a doua specialitãţi;
- programul de investiţii pentru dezvoltarea şi modernizarea sistemului de sãnãtate;
- organizarea structurilor de specialitate ale instituţiilor din sistemul de sãnãtate;
d) elaboreazã criterii specifice în vederea constituirii registrelor naţionale pentru bolile cu impact major asupra sãnãtãţii;
e) colaboreazã cu Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti pentru elaborarea programelor de pregãtire profesionalã, organizarea şi desfãşurarea activitãţii de învãţãmânt;
f) participã la organizarea şi desfãşurarea acţiunilor de control şi evaluare a activitãţii de specialitate întreprinse de Ministerul Sãnãtãţii în instituţiile sanitare;
g) colaboreazã cu Comisia naţionalã de acreditare la elaborarea şi fundamentarea criteriilor şi standardelor de performanţã în vederea acreditãrii unitãţilor sanitare publice;
h) elaboreazã standarde, pe tipuri de spitale, privind dotarea cu aparaturã medicalã, materiale sanitare, precum şi nomenclatoare cu medicamente specifice asistenţei terapeutice;
i) participã la elaborarea documentaţiei pentru achiziţiile de medicamente şi materiale sanitare pentru programele naţionale de sãnãtate;
j) consultã societãţile ştiinţifice sau asociaţiile profesional-ştiinţifice în problemele majore ori de interes naţional ale specialitãţii;
k) formuleazã criteriile de evaluare a instituţiilor sau secţiilor/compartimentelor din specialitate;
l) evalueazã bolnavii pentru trimiterea la tratament în strãinãtate, în conformitate cu metodologia stabilitã prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 50/2004 privind metodologia de trimitere a unor categorii de bolnavi pentru tratament în strãinãtate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
m) analizeazã şi avizeazã, în termen de 10 zile de la primire, caietele de sarcini sau documentaţia descriptivã elaborate în vederea achiziţionãrii de medicamente, materiale sanitare, aparate/echipamente medicale şi mijloace de transport specifice, primite de la comisiile de întocmire a documentaţiei de atribuire;
n) îndeplineşte şi alte sarcini stabilite de ministrul sãnãtãţii, în acord cu specificul domeniului de activitate pe care îl coordoneazã.
ART. 8
(1) Avizul prevãzut la art. 7 lit. m) este aviz consultativ.
(2) În situaţia nerespectãrii termenului prevãzut la art. 7 lit. m), la propunerea motivatã a directorului Direcţiei pentru infrastructurã sanitarã, logisticã şi dispozitive medicale, ministrul sãnãtãţii dispune înlocuirea din comisia de specialitate a persoanelor care se fac vinovate de neîndeplinirea atribuţiei.
ART. 9
Comisia de specialitate colaboreazã cu Direcţia generalã de sãnãtate publicã, asistenţã medicalã şi programe pentru rezolvarea urmãtoarelor probleme:
- definirea obiectivelor şi activitãţilor cuprinse în programele naţionale de sãnãtate;
- estimarea necesarului de fonduri pentru organizarea şi desfãşurarea programelor naţionale de sãnãtate;
- elaborarea de criterii şi standarde pentru evaluarea impactului, oportunitãţii şi eficienţei programelor naţionale de sãnãtate;
- analiza modului de aplicare a strategiilor terapeutice şi de îndeplinire a obiectivelor programelor naţionale de sãnãtate;
- elaborarea, în proiect, a listelor de medicamente şi materiale sanitare ce urmeazã a fi achiziţionate pentru programele naţionale de sãnãtate.
ART. 10
Comisia de specialitate poate solicita, prin intermediul direcţiilor din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, materiale documentare şi alte informaţii necesare activitãţii ei.
ART. 11
Ministerul Sãnãtãţii, prin direcţiile de specialitate, asigurã buna desfãşurare a lucrãrilor comisiei de specialitate.


ANEXA 1B

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare al Comisiei
naţionale de transparenţã

CAP. I
Prevederi generale

ART. 1
Comisia naţionalã de transparenţã este structura consultativã a Ministerului Sãnãtãţii care are rolul de a elabora şi de a prezenta ministrului sãnãtãţii proiectul listei cu denumiri comune internaţionale (DCI) ale medicamentelor de care beneficiazã asiguraţii, cu sau fãrã contribuţie personalã.
ART. 2
(1) Comisia naţionalã de transparenţã este formatã din 10 membri, dintre care 9 personalitãţi reprezentative în domeniul sãnãtãţii şi un secretar.
(2) Secretariatul Comisiei naţionale de transparenţã este asigurat de reprezentanţi ai Direcţiei generale strategii şi politica medicamentului sau ai Direcţiei generale de sãnãtate publicã, asistenţã medicalã şi programe, dupã caz, desemnaţi prin ordin al ministrului sãnãtãţii.
ART. 3
(1) Comisia naţionalã de transparenţã îşi desfãşoarã activitatea în şedinţe plenare, organizate lunar sau ori de câte ori este nevoie, la solicitarea preşedintelui ales al comisiei sau a ministrului sãnãtãţii.
(2) Şedinţele Comisiei naţionale de transparenţã sunt conduse de preşedintele ales al acesteia.
(3) Şedinţele Comisiei naţionale de transparenţã se desfãşoarã numai în prezenţa a cel puţin douã treimi din numãrul membrilor sãi cu drept de vot.
(4) Deciziile Comisiei naţionale de transparenţã se iau prin consens.
(5) Preşedintele de şedinţã al Comisiei naţionale de transparenţã are dreptul la un singur vot.
(6) Membrii Secretariatului Comisiei naţionale de transparenţã nu au drept de vot.
(7) Pentru informaţii terapeutice suplimentare, Comisia naţionalã de transparenţã poate solicita participarea unor experţi în domeniu sau poate solicita date suplimentare de la comisiile de specialitate.
(8) La şedinţele Comisiei naţionale de transparenţã pot participa în calitate de invitaţi preşedinţi ai comisiilor de specialitate, în funcţie de problematica dezbãtutã.
(9) Ministrul sãnãtãţii poate participa la lucrãrile Comisiei naţionale de transparenţã şi în acest caz prezideazã lucrãrile şedinţei.
ART. 4
Comisia naţionalã de transparenţã este coordonatã de ministrul sãnãtãţii sau de un secretar de stat desemnat de cãtre acesta.
ART. 5
Membrii Comisiei naţionale de transparenţã cu drept de vot completeazã declaraţia de interese şi semneazã angajamentul de confidenţialitate, prevãzute în anexele nr. 3 şi 4 la ordin.
ART. 6
Comisia naţionalã de transparenţã se întruneşte la sediul Ministerului Sãnãtãţii.
ART. 7
Cheltuielile de deplasare prilejuite de participarea membrilor Comisiei naţionale de transparenţã şi a invitaţilor la lucrãrile ei sunt suportate din bugetul Ministerului Sãnãtãţii.

CAP. II
Atribuţiile Comisiei naţionale de transparenţã

ART. 8
(1) Comisia naţionalã de transparenţã are urmãtoarele atribuţii:
a) propune spre aprobare ministrului sãnãtãţii lista documentelor care trebuie depuse de solicitant pentru susţinerea cererii de includere a unei noi DCI în lista cu denumiri comune internaţionale ale medicamentelor de uz uman de care beneficiazã asiguraţii în tratamentul spitalicesc, precum şi în lista cu denumiri comune internaţionale ale medicamentelor de uz uman de care beneficiazã asiguraţii în tratamentul ambulatoriu cu sau fãrã contribuţie personalã, pe bazã de prescripţie medicalã, în sistemul de asigurãri sociale de sãnãtate, denumite în continuare liste, care vor fi aprobate prin ordin al ministrului sãnãtãţii, urmând sã fie publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I;
b) pe baza propunerilor primite de la comisiile consultative de specialitate ale Ministerului Sãnãtãţii, denumite în continuare comisii, elaboreazã şi propune spre aprobare ministrului sãnãtãţii criteriile pentru includerea, neincluderea sau excluderea DCI-urilor în/din liste, care vor fi aprobate prin ordin al ministrului sãnãtãţii, urmând a fi publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I;
c) analizeazã şi evalueazã propunerile comisiilor de includere/neincludere a noi DCI-uri în liste sau de excludere a DCI-urilor deja incluse din liste, pe baza evaluãrii documentaţiei de susţinere a propunerii, depusã la Secretariatul Comisiei naţionale de transparenţã de cãtre solicitanţi;
d) analizeazã şi avizeazã propunerilor comisiilor privind procentul de compensare pentru fiecare DCI şi îl valideazã sau propune modificarea acestuia;
e) întocmeşte/revizuieşte listele pe baza criteriilor aprobate prin ordin al ministrului sãnãtãţii şi le transmite spre aprobare ministrului sãnãtãţii;
f) pe baza propunerilor primite de la comisii, elaboreazã strategia terapeuticã şi participã la elaborarea politicilor şi strategiilor ce vor fi aplicate de Ministerul Sãnãtãţii pentru îmbunãtãţirea stãrii de sãnãtate a populaţiei şi creşterea calitãţii activitãţii medicale;
g) analizeazã interdisciplinar propunerile comisiilor pentru pachetul de bazã de servicii medicale şi definitiveazã proiectul acestuia;
h) pe baza propunerilor primite de la comisii, avizeazã ghidurile de practicã medicalã şi protocoalele diagnostice şi terapeutice elaborate de colegiile profesionale ale personalului medical;
i) valideazã criteriile şi standardele de performanţã propuse de comisii pentru evaluarea activitãţii medicale din instituţiile sanitare;
j) analizeazã şi valideazã, din punctul de vedere al exigenţelor activitãţii medicale, criteriile şi standardele de performanţã pentru acreditarea şi autorizarea spitalelor, propuse de comisii;
k) evalueazã periodic asigurarea populaţiei cu medicamente în ambulatoriu şi propune mãsuri pentru îmbunãtãţirea acesteia;
l) evalueazã activitãţile şi performanţele comisiilor de specialitate;
m) îndeplineşte şi alte sarcini la cererea ministrului sãnãtãţii.
(2) Comisia naţionalã de transparenţã poate solicita, prin intermediul direcţiilor de specialitate din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, materiale documentare şi alte informaţii necesare activitãţii ei.
ART. 9
Comisia naţionalã de transparenţã include/exclude în/din liste DCI-uri numai în baza propunerii primite de la comisii.

CAP. III
Procedura de lucru a Comisiei naţionale de transparenţã în legãturã cu includerea/neincluderea sau excluderea DCI-urilor în/din liste

ART. 10
Primirea cererilor de includere de DCI-uri noi în liste se efectueazã conform programului de primire a documentaţiei, afişat la sediul Secretariatului Comisiei naţionale de transparenţã.
ART. 11
(1) Secretariatul verificã documentaţia din punct de vedere formal.
(2) Dacã documentaţia este completã, cererea primeşte numãr de înregistrare şi intrã în procedura de evaluare, care va fi finalizatã în maximum 90 de zile de la data primirii cererii.
(3) Dacã documentaţia este incompletã, cererea se înregistreazã, dar termenul de 90 de zile în care trebuie finalizatã procedura se întrerupe şi se noteazã în registrul de intrãri motivul întreruperii; solicitantul poate sã revinã cu documentaţia completatã. Termenul de 90 de zile începe sã curgã de la momentul la care Secretariatul Comisiei naţionale de transparenţã constatã, în scris, cã documentaţia este completã.
ART. 12
În funcţie de cererile primite, Comisia naţionalã de transparenţã solicitã preşedinţilor comisiilor relevante desemnarea unui numãr de 2 reprezentanţi pentru evaluarea documentaţiei.
ART. 13
Dupã desemnarea reprezentanţilor comisiilor se planificã prima întâlnire a acestora la sediul Comisiei naţionale de transparenţã.
ART. 14
În cadrul primei întâlniri a reprezentanţilor comisiilor desemnaţi, aceştia primesc documentaţia de susţinere a cererii de includere în liste.
ART. 15
(1) Reprezentanţii desemnaţi ai comisiilor care se aflã în conflict de interese trebuie sã îşi decline participarea, iar Comisia naţionalã de transparenţã solicitã preşedintelui comisiei o nouã propunere.
(2) În cazul în care DCI-ul evaluat se adreseazã unei boli rare şi numãrul de experţi existenţi în problema respectivã este limitat, se poate aproba de cãtre ministrul sãnãtãţii o derogare pentru expertul/experţii aflat/aflaţi în conflict de interese.
ART. 16
În termen de 30 de zile calendaristice de la primirea documentaţiei, fiecare reprezentant al comisiei de specialitate evalueazã documentaţia pe baza criteriilor de includere/neincludere sau excludere, aprobate prin ordin al ministrului sãnãtãţii, şi îşi formuleazã în scris opinia în legãturã cu documentaţia studiatã.
ART. 17
Opiniile celor 2 reprezentanţi ai comisiei de specialitate asupra documentaţiei analizate sunt transmise în scris Comisiei naţionale de transparenţã, menţionându-se criteriul în baza cãruia s-a fãcut propunerea de includere sau, în cazul propunerii de respingere a cererii, anexându-se un raport justificativ, întocmit pe baza criteriilor stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii.
ART. 18
Dacã este necesar, reprezentanţii comisiei de specialitate pot cere informaţii suplimentare solicitantului.
ART. 19
(1) Comisia naţionalã de transparenţã informeazã solicitanţii în legãturã cu necesitatea de a completa documentaţia.
(2) În cazul în care au fost solicitate informaţii suplimentare sau completãri, timpul de rezolvare a cererii se prelungeşte cu 90 de zile de la data primirii completãrilor la Comisia naţionalã de transparenţã.
ART. 20
(1) Comisia naţionalã de transparenţã analizeazã şi, dacã este cazul, avizeazã propunerile reprezentanţilor comisiilor de specialitate şi transmite spre aprobare ministrului sãnãtãţii propunerile avizate.
(2) Membrii Comisiei naţionale de transparenţã aflaţi în conflict de interese nu pot participa la şedinţã.
(3) Deciziile Comisiei naţionale de transparenţã se iau cu votul majoritãţii membrilor prezenţi.
(4) În caz de egalitate de voturi, decizia aparţine preşedintelui Comisiei naţionale de transparenţã.
(5) Secretarul Comisiei naţionale de transparenţã nu are drept de vot.
ART. 21
(1) Evaluarea listelor în vigoare în vederea eventualei excluderi a unor DCI-uri care se încadreazã în criteriile de excludere stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii se efectueazã cu cel puţin 90 de zile înainte de expirarea valabilitãţii listelor în vigoare.
(2) Evaluarea este efectuatã de Comisia naţionalã de transparenţã, cu consultarea reprezentanţilor comisiilor de specialitate, în termen de 30 de zile, în baza datelor ştiinţifice disponibile.
ART. 22
Opiniile reprezentanţilor comisiilor de specialitate sunt transmise în scris Comisiei naţionale de transparenţã, menţionându-se criteriul/criteriile în baza cãruia/cãrora s-a fãcut propunerea de excludere; propunerea de excludere trebuie sã fie însoţitã de un raport justificativ.
ART. 23
În termen de 30 de zile de la transmiterea de cãtre reprezentanţii comisiilor de specialitate a propunerilor de excludere, Comisia naţionalã de transparenţã analizeazã şi, dacã este cazul, avizeazã propunerile; propunerile avizate de Comisia naţionalã de transparenţã sunt transmise spre aprobare ministrului sãnãtãţii.
ART. 24
(1) În cazul propunerilor de includere în liste care nu sunt avizate de Comisia naţionalã de transparenţã şi/sau care nu sunt aprobate de ministrul sãnãtãţii, solicitantul este înştiinţat în scris, în termen de 3 zile de la formularea deciziei. Decizia este însoţitã de raportul justificativ elaborat de Comisia naţionalã de transparenţã.
(2) În termen de 10 zile de la primirea deciziei, solicitantul poate transmite o contestaţie, însoţitã de documentaţia de susţinere, la Secretariatul Comisiei naţionale de transparenţã.
ART. 25
(1) În cazul DCI-urilor excluse din liste, decizia de excludere este publicatã pe site-ul Ministerului Sãnãtãţii. Decizia este însoţitã de raportul justificativ elaborat de Comisia naţionalã de transparenţã.
(2) În termen de 10 zile de la publicarea deciziei, persoanele interesate pot transmite o contestaţie, însoţitã de documentaţia de susţinere.
ART. 26
Pe baza propunerilor reprezentanţilor comisiilor de specialitate, avizate de Comisia naţionalã de transparenţã şi aprobate de ministrul sãnãtãţii, listele se actualizeazã anual.
ART. 27
Comisia naţionalã de transparenţã are sediul în Ministerul Sãnãtãţii şi dispune de o încãpere şi toate dotãrile necesare desfãşurãrii activitãţii (calculatoare, imprimantã, telefon, fax, copiator şi mobilier), precum şi de spaţiu dedicat în arhiva ministerului.
ART. 28
Cheltuielile necesare funcţionãrii Comisiei naţionale de transparenţã sunt suportate din bugetul Ministerului Sãnãtãţii.


ANEXA 2A


I. Comisiile de specialitate
1. Comisia de anestezie şi terapie intensivã
2. Comisia de boli infecţioase
3. Comisia de cardiologie
4. Comisia de dermato-venerologie
5. Comisia de diabet
6. Comisia de endocrinologie
7. Comisia de farmacologie clinicã, toxicologie şi toxicodependenţã
8. Comisia de gastroenterologie şi hepatologie
9. Comisia de geneticã medicalã
10. Comisia de geriatrie şi gerontologie
11. Comisia de hematologie şi transfuzii
12. Comisia de medicinã de familie
13. Comisia de medicinã de urgenţã şi dezastre
14. Comisia de medicinã internã
15. Comisia de medicina muncii
16. Comisia de nefrologie
17. Comisia de neurologie, neurologie pediatricã
18. Comisia de oncologie
19. Comisia de pediatrie şi neonatologie
20. Comisia de pneumologie, alergologie şi imunologie clinicã
21. Comisia de psihiatrie şi psihiatrie pediatricã
22. Comisia de recuperare, medicinã fizicã şi balneologie
23. Comisia de reumatologie
24. Comisia de chirurgie cardiovascularã
25. Comisia de chirurgie generalã
26. Comisia de chirurgie microinvazivã
27. Comisia de chirurgie plasticã şi microchirurgie reconstructivã
28. Comisia de chirurgie toracicã
29. Comisia de neurochirurgie
30. Comisia de obstetricã-ginecologie
31. Comisia de oftalmologie
32. Comisia de ortopedie şi traumatologie
33. Comisia de otorinolaringologie
34. Comisia de urologie
35. Comisia de anatomie patologicã
36. Comisia de epidemiologie
37. Comisia de medicinã de laborator
38. Comisia de medicinã legalã
39. Comisia de radiologie-imagisticã medicalã şi medicinã nuclearã
40. Comisia de sãnãtate publicã
41. Comisia de specialitãţi medico-dentare
42. Comisia de promovare a sãnãtãţii
43. Comisia de bioeticã
44. Comisia de luptã anti-SIDA
45. Comisia de psihologie

II. Componenţa comisiilor de specialitate
1. Comisia de anestezie şi terapie intensivã
Preşedinte: prof. dr. Dorel Sãndesc - Timişoara
Vicepreşedinte: conf. dr. Şerban Turconi Bubenek -
Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Şerban Marinescu - Bucureşti
- conf. dr. Natalia Hagãu - Cluj-Napoca
- prof. dr. Sanda Copotoiu - Târgu Mureş
- conf. dr. Ioana Grinţescu - Bucureşti
- conf. dr. Ioana Grigoraş - Iaşi
- prof. dr. Dan Tulbure - Bucureşti
- prof. dr. Nicolae Dobrovici Bacalbaşa - Galaţi
Secretar: conf. dr. Daniela Filipescu - Bucureşti

2. Comisia de boli infecţioase
Preşedinte: prof. dr. Adrian Streinu Cercel - Bucureşti
Vicepreşedinte: conf. dr. Victoria Aramã - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Emanoil Ceauşu - Bucureşti
- prof. dr. Virginia Zanc- Cluj-Napoca
- dr. Dan Oţelea - Bucureşti
- prof. dr. Sorin Ruginã - Constanţa
- prof. dr. Carmen Dorobãţ - Iaşi
Secretar: dr. Sorin Petrea - Bucureşti

3. Comisia de cardiologie
Preşedinte: prof. dr. Dragoş Vinereanu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof.dr. Cezar Macarie - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Ştefan Iosif Drãgulescu - Timişoara
- prof. dr. Maria Dorobanţu - Bucureşti
- prof. dr. Eduard Apetrei - Bucureşti
- prof. dr. Grigore Tinicã - Iaşi
- prof. dr. Mircea Cintezã - Bucureşti
- prof. dr. Dan Dominic Ionescu - Craiova
- prof. dr. Carmen Ginghinã - Bucureşti
Secretar: prof. dr. Dan Gaiţã - Timişoara

4. Comisia de dermato-venerologie
Preşedinte: prof. dr. Cãlin Giurcãneanu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Ioan Nedelcu - Bucureşti
Membri:
- conf. dr. Silviu Morariu - Târgu Mureş
- prof. dr. Virgil Feier - Timişoara
- prof. dr. Zenaida Petrescu - Iaşi
- prof. dr. Alexandru Tãtaru - Cluj-Napoca
Secretar: conf. dr. George Sorin Ţiplicã - Bucureşti

5. Comisia de diabet
Preşedinte: prof. dr. Constantin Ionescu Târgovişte -
Bucureşti
Vicepreşedinte: dr. Alina Nicolau - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Radu Lichiardopol - Bucureşti
- prof. dr. Mariana Graur - Iaşi
- conf. dr. Maria Moţa - Craiova
- conf. dr. Romulus Timar - Timişoara
- şef lucrãri dr. Gabriela Roman - Cluj-Napoca
Secretar: dr. Rucsandra Dãnciulescu - Bucureşti

6. Comisia de endocrinologie
Preşedinte: prof. dr. Mihail Coculescu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Ioana Zosin - Timişoara
Membri:
- prof. dr. Voichiţa Mogoş - Iaşi
- conf. dr. Daniel Grigorie - Bucureşti
- prof. dr. Simona Fica - Bucureşti
- conf. dr. Carmen Georgescu - Cluj-Napoca
- conf. dr. Corin Badiu - Bucureşti
Secretar: dr. Adriana Toma - Piteşti

7. Comisia de farmacologie clinicã, toxicologie şi
toxicodependenţã
Preşedinte: acad. prof. dr. Victor Voicu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Anca Buzoianu - Cluj-Napoca
Membri:
- prof. dr. Mihai Nechifor - Iaşi
- prof. dr. Gheorghe Ţarãlungã - Constanţa
- conf. dr. Liviu Miclea - Bucureşti
- prof. dr. Radu Macovei - Bucureşti
Secretar: asist. dr. Tudosie Mihai - Bucureşti

8. Comisia de gastroenterologie şi hepatologie
Preşedinte: prof. dr. Oliviu Pascu - Cluj-Napoca
Vicepreşedinte: prof. dr. Mircea Diculescu - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Dan Olteanu - Bucureşti
- prof. dr. Coman Tãnãsescu - Bucureşti
- prof. dr. Radu Voiosu - Bucureşti
- prof. dr. Tudorel Ciurea - Craiova
- prof. dr. Anca Trifan - Iaşi
- prof. dr. Ligia Bancu - Târgu Mureş
- prof. dr. Ioan Sporea - Timişoara
- conf. dr. Liana Gheorghe - Bucureşti
Secretar: conf. dr. Mircea Mãnuc - Bucureşti

9. Comisia de geneticã medicalã
Preşedinte: prof. dr. Ioan Victor Pop - Cluj-Napoca
Vicepreşedinte: prof. dr. Marius Bembea - Oradea
Membri:
- prof. dr. Valerica Belengeanu - Timişoara
- prof. dr. Mircea Covic - Iaşi
Secretar: şef lucrãri dr. Anca Popescu

10. Comisia de geriatrie şi gerontologie
Preşedinte: conf. dr. Luiza Spiru - Bucureşti
Vicepreşedinte: şef lucrãri dr. Gabriel Prada - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Olimpia Ghidrai - Cluj-Napoca
- conf. dr. Ioana Alexa - Iaşi
- dr. Rodica Nicolescu - Timişoara
- dr. Carmen Ştiru - Bucureşti
- dr. Oana Cuzino - Bucureşti
- conf. dr. Maria Georgescu - Bucureşti
Secretar: dr. Cristina Vâlcea - Bucureşti

11. Comisia de hematologie şi transfuzii
Preşedinte: dr. Mihaela Hoinãrescu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. Dr. Marghit Şerban - Timişoara
Membri:
- conf. dr. Adriana Coliţã - Bucureşti
- dr. Cristina Burcoveanu - Iaşi
- dr. Emanoil Gheorghiţã - Braşov
- dr. Stana Jenariu - Timişoara
- dr. Valentina Uscãtescu - Bucureşti

Subcomisia de transfuzii:
- dr. Alina Dobrotã - Constanţa
- dr. Aurel Rosin - Sfântu Gheorghe
- dr. Doina Vuculescu - Bucureşti
Secretar: dr. Florentina Vlãdãreanu - Bucureşti

12. Comisia de medicinã de familie
Preşedinte: conf. dr. Matei Dumitru - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Rodica Petrovanu - Iaşi
Membri:
- prof. dr. Viorela Enãchescu - Craiova
- asist. univ. dr. Daniela Mihaela Baltã - Bucureşti
- dr. Paul Şerban - Botoşani
- dr. Doina Ileana Mihãilã - Bucureşti
- dr. Victor Manea - Bucureşti
- dr. Mirela Profir - Craiova
- dr. Ileana Brânzã - Brãila
- dr. Simona Şopov - Tulcea
- dr. Loredana Piloff - Sibiu
Secretar: asist. dr. Adela Mihaela Iancu - Bucureşti

13. Comisia de medicinã de urgenţã şi dezastre
Preşedinte: şef de lucrãri dr. Raed Arafat - Târgu Mureş
Vicepreşedinte: dr. Hadrian Borcea - Oradea
Membri:
- dr. Vasile Popescu - Constanţa
- dr. Leonida Iancu - Timişoara
- şef lucrãri dr. Luciana Rotaru - Craiova
- dr. Bogdan Opriţã - Bucureşti
- dr. Nicolae George Moldovan - Cluj-Napoca
- dr. Alis Grasu - Bucureşti
- dr. Monica Puticiu - Arad
Secretar: dr. Ioana Dimitriu - Bucureşti

14. Comisia de medicinã internã
Preşedinte: prof. dr. Minerva Muraru - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Coman Tãnãsescu - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Emilian Caraşca - Târgu Mureş
- prof. dr. Sorin Ruginã - Constanţa
- prof. dr. Mircea Grigorescu - Cluj-Napoca
- conf. dr. Ioana Dana Alexa - Iaşi
- conf. dr. Florin Petrescu - Craiova
Secretar: conf. dr. Horia Bãlan - Bucureşti

15. Comisia de medicina muncii
Preşedinte: prof. dr. Eugenia Naghi - Bucureşti
Vicepreşedinte: conf. dr. Elena Ana Pãuncu - Timişoara
Membri:
- dr. Doina Popa - Iaşi
- dr. Mihaela Stoia - Sibiu
- prof. dr. Marilena Oargã - Cluj-Napoca
- conf. dr. Lorand Szasz - Târgu Mureş
- dr. Adriana Todea - Bucureşti
- prof. dr. Ion Toma - Craiova
Secretar: dr. Marina Oţelea - Bucureşti

16. Comisia de nefrologie
Preşedinte: prof. dr. Gabriel Mircescu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Alexandru Ciocâlteu - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Adrian Covic - Iaşi
- prof. dr. Mirela Gherman-Cãprioarã - Cluj-Napoca
- conf. dr. Aurel Bizo - Cluj-Napoca
- conf. dr. Grigore Dogaru - Târgu Mureş
- conf. dr. Mircea Nicolae Penescu - Bucureşti
- dr. Ovidiu Sorin Golea - Timişoara
Secretar: asist. dr. Liliana Gârneaţã - Bucureşti

17. Comisia de neurologie, neurologie pediatricã
Preşedinte: prof. dr. Ovidiu Alexandru Bãjenaru - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Marina Ţicmeanu - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Cristian Dinu Popescu - Iaşi
- prof. dr. Dafin Mureşeanu - Cluj-Napoca
- prof. dr. Lãcrãmioara Perju Dumbravã - Cluj-Napoca
- prof. dr. Ana Câmpeanu - Bucureşti
- prof. dr. Mihaela Simu - Timişoara
Secretar: asist. dr. Mihai Vasile - Bucureşti

18. Comisia de oncologie
Preşedinte: prof. dr. Rodica Anghel - Bucureşti
Vicepreşedinte: conf. dr. Alexandru Irimie - Cluj-Napoca

Subcomisia chirurgie oncologicã
Preşedinte: prof. dr. Irinel Popescu - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Eugen Brãtucu - chirurgie oncologicã - Bucureşti
- prof. dr. Nicola Trãilã - chirurgie oncologicã - Timişoara
- conf. dr. Alin Rancea - chirurgie oncologicã - Cluj-Napoca

Subcomisia oncologie medicalã
Preşedinte: conf. dr. Tudor Ciuleanu - Cluj-Napoca
Membri:
- conf. dr. Lucian Miron - oncologie medicalã - Iaşi
- dr. Ciprian Aldea - oncologie medicalã - Bucureşti
- dr. Ştefan Curãscu - oncologie medicalã - Timişoara
- dr. Laurenţia Minea - oncologie medicalã - Bucureşti

Subcomisia radioterapie
Preşedinte: prof. dr. Viorica Nagy - Cluj-Napoca
Membri:
- dr. Xenia Bacinschi - radioterapie - Bucureşti
- dr. Gabriel Kacso - radioterapie - Cluj-Napoca
- dr. Laura Rebegea - radioterapie - Galaţi

Subcomisia oncohematologie
Preşedinte: prof. dr. Anca Lupu - Bucureşti
Membri:
- dr. Galafteon Oltean - oncohematologie - Târgu Mureş
- prof. dr. Hortensia Ioniţã - oncohematologie - Timişoara
- dr. Mioara Ionescu - anatomie patologicã - citologie - Bucureşti
- dr. Ileana Condrea - anatomie patologicã - Bucureşti

Subcomisia paliaţie
Preşedinte: dr. Daniela Moşoiu - Braşov
Membri:
- dr. Alexandru Grigorescu - paliaţie - Bucureşti
- dr. Gabriela Rahnea - paliaţie - Bucureşti
Secretar: dr. Mircea Dediu - Bucureşti

19. Comisia de pediatrie şi neonatologie
Preşedinte: prof. dr. Dumitru Orãşeanu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Coriolan Ulmeanu - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Constantin Arion - Bucureşti
- prof. dr. Nicolae Miu - Cluj-Napoca
- prof. dr. Dan Moraru - Iaşi
- conf. dr. Maria Stamatin - Iaşi
- prof. dr. Ioan Muntean - Târgu Mureş
Secretar: conf. dr. Silvia Stoicescu - Bucureşti

20. Comisia de pneumologie, alergologie şi imunologie clinicã
Preşedinte - prof. dr. Miron Bogdan - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Voicu Tudorache - Timişoara
Membri:
- prof. Florin Mihãlţan - Bucureşti
- prof. dr. Victor Cristea - Cluj-Napoca
- prof. dr. Traian Mihãiescu - Iaşi
- prof. dr. Gabriela Jimborean - Târgu Mureş
- conf. dr. Florin Dan Popescu - Bucureşti
- conf. dr. Oana Arghir - Constanţa
- şef lucrãri dr. Irina Strâmbu - Bucureşti
Secretar: şef lucrãri dr. Dragoş Bumbãcea - Bucureşti

21. Comisia de psihiatrie şi psihiatrie pediatricã
Preşedinte: prof. dr. Dragoş Marinescu - Craiova
Vicepreşedinte: prof. dr. Dan Prelipceanu - Bucureşti
Membri:
- conf. dr. Radu Mihailescu - Bucureşti
- prof. dr. Aurel Nireştean - Târgu Mureş
- prof. dr. Delia Podea - Arad
- prof. dr. Ioana Micluţia - Bucureşti
Secretar: conf. dr. Cristinel Ştefãnescu - Iaşi

22. Comisia de recuperare, medicinã fizicã şi balneologie
Preşedinte: prof. dr. Mihai Berteanu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Liviu Pop - Cluj-Napoca
Membri:
- prof. dr. Roxana Sanda Popescu - Craiova
- prof. dr. Adriana Sarah Nica - Bucureşti
- conf. dr. Dan Nemeş - Timişoara
- conf. dr. Delia Cintezã - Bucureşti
Secretar: dr. Horaţiu Dinu - Bucureşti

23. Comisia de reumatologie
Preşedinte: prof. dr. Ruxandra Ionescu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Rodica Chiriac - Iaşi
Membri:
- prof. dr. Simona Rednic - Cluj-Napoca
- prof. dr. Lia Georgescu - Târgu Mureş
- prof. dr. Maria Şuta - Constanţa
- dr. Magda Pârvu - Bucureşti
Secretar: dr. Cãtãlin Codreanu - Bucureşti

24. Comisia de chirurgie cardiovascularã
Preşedinte: prof. dr. Radu Deac - Târgu Mureş
Vicepreşedinte: prof. dr. Mircea Bârsan - Cluj-Napoca
Membri:
- prof. dr. Vlad Iliescu - Bucureşti
- prof. dr. Grigore Tinicã - Iaşi
- prof. dr. Gaspar Marian - Timişoara
- dr. Sorin Bãilã - Bucureşti
Secretar: conf. dr. Horaţiu Moldovan - Bucureşti

25. Comisia de chirurgie generalã
Preşedinte: prof. dr. Mircea Beuran - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Traian Pãtraşcu - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Eugen Brãtucu - Bucureşti
- prof. dr. Ştefan Georgescu - Iaşi
- prof. dr. Silviu Constantinoiu - Bucureşti
- prof. dr. Constantin Ciucea - Cluj-Napoca
- prof. dr. Vasile Sârbu - Constanţa
- prof. dr. Constantin Copotoiu - Târgu Mureş
Secretar: dr. Silviu Ciurea - Bucureşti

26. Comisia de chirurgie microinvazivã
Preşedinte: prof. dr. Fulger Lazãr - Timişoara
Vicepreşedinte: dr. Doru Filipescu - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Constantin Copotoiu -Târgu Mureş
- conf. dr. Cãtãlin Vasilescu - Bucureşti
- şef lucrãri dr. Victor Tomulescu - Bucureşti
- dr. Cãtalin Copãescu - Bucureşti
- dr. Eugen Nicolau - Bucureşti
- şef lucrãri dr. Victor Strîmbu - Bucureşti
- dr. Dan Ulmeanu - Bucureşti
Secretar: dr. Bogdan Şerbãnescu - Bucureşti

27. Comisia de chirurgie plasticã şi microchirurgie reconstructivã
Preşedinte: prof. dr. Ioan Lascãr - Bucureşti
Vicepreşedinte: conf. dr. Dragoş Pieptu - Iaşi
Membri:
- prof. dr. Dan Enescu - Bucureşti
- dr. Adrian Reboşapcã - Bucureşti
- prof. dr. Mihai Ionac - Timişoara
Secretar: dr. Bogdan Andreescu - Bucureşti

28. Comisia de chirurgie toracicã
Preşedinte: prof. dr. Teodor Horvat - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Ioan Cordoş - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Alexandru Constantin Nicodin - Timişoara
- dr. Dan Nicolau - Cluj-Napoca
- prof. dr. Alexandru Mihail Boţianu -Târgu Mureş
Secretar: asist. dr. Cezar Motaş - Bucureşti

29. Comisia de neurochirurgie
Preşedinte: prof. dr. Alexandru Vlad Ciurea - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Nicolae Ianovici - Iaşi
Membri:
- prof. dr. Ştefan Florian - Cluj-Napoca
- prof. dr. Constantin Costea - Timişoara
- şef lucrãri dr. Alexandru Lupşa - Târgu Mureş
- conf. dr. Bogdan Davidescu - Constanţa
- şef lucrãri dr. Cornel Mihalache - Galaţi
Secretar: asist. dr. Corneliu Toader - Bucureşti

30. Comisia de obstetricã-ginecologie
Preşedinte: prof. dr. Bogdan Marinescu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Gheorghe Peltecu - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Radu Vlãdãreanu - Bucureşti
- conf. dr. Daniel Mureşan - Cluj-Napoca
- prof. dr. Florentina Pricop - Iaşi
- conf. dr. Nicolae Cernea - Craiova
- prof. dr. Vlad Tica - Constanţa
- dr. Iulian Badea - Bucureşti
Secretar: dr. Alexandru Filipescu - Bucureşti

31. Comisia de oftalmologie
Preşedinte: prof. dr. Monica Pop - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Mihai Pop - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Benone Cârstocea - Bucureşti
- prof. dr. Cristina Vlãduţiu - Cluj-Napoca
- prof. dr. Dorin Chiseliţã - Iaşi
- conf. dr. Doina Bãrãscu - Craiova
- prof. dr. Liliana Voinea - Bucureşti
Secretar: conf.dr. Cristian Celea - Bucureşti

32. Comisia de ortopedie şi traumatologie
Preşedinte: conf. dr. Cristian Ioan Stoica - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Horia Vermeşan - Timişoara
Membri:
- prof. dr. Dinu Antonescu - Bucureşti
- prof. dr. Gheorghe Burnei - Bucureşti
- prof. dr. Dan Barbu - Bucureşti
- prof. dr. Dan Goţia - Iaşi
- prof. dr. Dan Lucaciu - Cluj-Napoca
- prof. dr. Ştefan Cristea - Bucureşti
Secretar: dr. Gheorghe Popescu - Bucureşti

33. Comisia de otorinolaringologie
Preşedinte: prof. dr. Vasile Costinescu - Iaşi
Vicepreşedinte: prof. dr. Elena Ioniţã - Craiova
Membri:
- prof. dr. Stan Cotulbea - Timişoara
- şef lucrãri dr. Simona Şerban - Bucureşti
- prof. dr. Silviu Albu - Cluj-Napoca
- prof. dr. Viorel Zainea - Bucureşti
- şef lucrãri dr. Sorin Sabãu - Târgu Mureş
- prof. dr. Cristian Popescu - Bucureşti
Secretar: prof. dr. Codruţ Sarafoleanu - Bucureşti

34. Comisia de urologie
Preşedinte: prof dr. Ioanel Sinescu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Mihai Lucan - Cluj-Napoca
Membri:
- prof. dr. Petrişor Geavlete - Bucureşti
- conf. dr. Costicã Novac - Iaşi
- prof. dr. Viorel Bucuraş -Timişoara
- conf. dr. Dan Mischianu - Bucureşti
Secretar: conf. dr. Gabriel Gluck - Bucureşti

35. Comisia de anatomie patologicã
Preşedinte: prof. dr. Maria Sajin - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Carmen Ardelean - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Petre Florescu - Cluj-Napoca
- prof. dr. Doina Rãdulescu - Iaşi
- conf. dr. Iancu Emil Pleşea - Craiova
- prof. dr. Elena Lazãr - Timişoara
- dr. Teodora Vlãdescu - Bucureşti
Secretar: şef lucrãri dr. Gabriel Becheanu - Bucureşti

36. Comisia de epidemiologie
Preşedinte: conf. dr. Geza Molnar - Cluj-Napoca
Vicepreşedinte: conf. dr. Alexandru Rafila - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Doina Azoicãi - Iaşi
- dr. Carmen Sima - Baia Mare
- dr. Camelia Truicã - Cãlãraşi
- dr. Adriana Pistol - Bucureşti
- dr. Florin Popovici - Bucureşti
Secretar: şef lucrãri dr. Daniela Piţigoi - Bucureşti

37. Comisia de medicinã de laborator
Preşedinte: prof. dr. Marian Neguţ - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Olga Dorobãţ - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Liuba Petrov - Cluj-Napoca
- prof. dr. Simona Ruţã - Bucureşti
- conf. dr. Minodora Dobreanu - Târgu Mureş
- prof. dr. Roxana Moldovan - Timişoara
- prof. dr. Luminiţa Iancu - Iaşi
- conf. dr. Alexandru Rafila - Bucureşti
Secretar: şef lucrãri dr. Gabriel Ionescu - Bucureşti

38. Comisia de medicinã legalã
Preşedinte: prof. dr. Dan Dermengiu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Vasile Astãrãstoae - Iaşi
Membri:
- conf. dr. Cristian Curcã - Bucureşti
- prof. dr. Alexandra Enache - Timişoara
- conf. dr. Gabriela Beatrice Ioan - Iaşi
- conf. dr. Silviu Morar - Sibiu
- conf. dr. Dan Perju Dumbravã - Cluj-Napoca
- prof. dr. Roxana Zãvoi - Craiova
Secretar: asist. dr. Cãtãlin Dogãroiu - Bucureşti

39. Comisia de radiologie-imagisticã medicalã şi medicinã nuclearã
Preşedinte: prof. dr. Gheorghe Iana - Bucureşti
Vicepreşedinte: conf. dr. Florin Bârsãşteanu - Timişoara
Membri:
- prof. dr. Radu Badea - Cluj-Napoca
- prof. dr. Zoia Stoica - Craiova
- prof. dr. Constantin Zaharia - Bucureşti
- prof. dr. Mircea Buruian - Târgu Mureş
- prof. dr. Sorin Dudea - Cluj-Napoca
- conf. dr. Dragoş Negru - Iaşi
Secretar: dr. Ruxandra Vlãdescu - Bucureşti

40. Comisia de sãnãtate publicã
Preşedinte: prof. dr. Cristian Vlãdescu - Bucureşti
Vicepreşedinte: conf. dr. Carmen Domnariu - Sibiu
Membri:
- prof. dr. Petru Armean - Bucureşti
- prof. dr. Corneliu Amariei - Constanţa
- conf. dr. Cristina Borzan - Cluj-Napoca
- conf. dr. Mugur Ghelase - Craiova
- şef lucrãri dr. Alexandra Cucu - Bucureşti
Secretar: dr. Adina Bucur - Timişoara

41. Comisia de specialitãţi medico-dentare
Preşedinte: prof. dr. Dragoş Stanciu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Alexandru Bucur - Bucureşti
Membri:
- prof. dr. Alin Şerbãnescu - Cluj-Napoca
- prof. dr. Teodor Trãistaru - Bucureşti
- prof. dr. Norina Forna - Iaşi
- prof. dr. Ioan Sîrbu - Bucureşti
- prof. dr. Virgil Cârligeriu - Timişoara
- prof. dr. Mariana Pãcurar - Târgu Mureş
- dr. Alexandru Brezoiescu - Bucureşti
- prof. dr. Ecaterina Ionescu - Bucureşti
Secretar: dr. Delia Barbu - Timişoara

42. Comisia de promovare a sãnãtãţii
Preşedinte: şef lucrãri dr. Adriana Vasile - Bucureşti
Vicepreşedinte: asist. dr. Eugenia Bratu - Bucureşti
Membri:
- dr. Maria Cãiescu - Piatra-Neamţ
- dr. Mariana Popa - Râmnicu Vâlcea
Secretar: şef lucrãri dr. Daniela Mãnuc - Bucureşti

43. Comisia de bioeticã
Preşedinte: prof. dr. Radu Palade - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Vladimir Beliş - Bucureşti
Membri:
- conf. dr. Ioan Zanc - Cluj-Napoca
- dr. Cristina Gavrilovici - Iaşi
- conf. dr. Mugurel Ştefan Ghelase - Craiova
- conf. dr. Dan Perju Dumbravã - Cluj-Napoca
Secretar: dr. Carmen Sãlãvãstru - Bucureşti

44. Comisia de luptã anti-SIDA
Preşedinte: prof. dr. Adrian Streinu Cercel - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Augustin Cupşa - Craiova
Membri:
- prof. dr. Doina Ţãţulescu - Cluj-Napoca
- dr. Liviu Prisãcariu - Iaşi
- dr. Mariana Mãrdãrescu - Bucureşti
- conf. dr. Carmen Chiriac - Târgu Mureş
- prof. dr. Lucian Negruţiu - Timişoara
- conf. dr. Elisabeta Otilia Benea - Bucureşti
- conf. dr. Dan Duiculescu - Bucureşti
Secretar: conf. dr. Alexandru Rafila - Bucureşti

45. Comisia de psihologie
Preşedinte: prof. dr. Mihaela Minulescu - Bucureşti
Vicepreşedinte: prof. dr. Ion Dafinoiu - Iaşi
Membri:
- prof. dr. Daniel David - Cluj-Napoca
- conf. dr. Ion Duvac - Bucureşti
- lector dr. Bogdan Ion - Bucureşti
Secretar: psiholog pr. Marinela Nicula - Bucureşti


ANEXA 2B


COMISIA NAŢIONALĂ DE TRANSPARENŢĂ

Preşedinte: acad. prof. dr. Victor Voicu
Membri:
- prof. dr. Teodor Ciuleanu
- prof. dr. Rodica Anghel
- prof. dr. Dan Cheţa
- prof. dr. Dragoş Vinereanu
- prof. dr. Dragoş Marinescu
- conf. dr. Liviu Miclea
- farm. pr. Rodica Bãdescu
- farm. Ancamaria Negru
Secretar: dr. Bogdan Grigore


ANEXA 3

DECLARAŢIE DE INTERESE
a membrilor comisiilor



┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Numele: │ Prenumele: │
├──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│Funcţia: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Adresa profesionalã: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Locul de muncã: │
├──────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┤
│Adresa: │ │
├──────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│Strada nr. │ │
├──────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│Cod poştal │Localitatea │
├──────────────────────┴───────────────┬─────────────────────────────────────┤
│Numãr de telefon (serviciu) │Numãr de telefon (acasã) │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Numãr de telefon (mobil) │Numãr de fax │
├──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│Adresa de e-mail │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Comisia:


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘




A. Interese personale

Indicaţi mai jos toate legãturile cu societãţile producãtoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţarã ale societãţilor comerciale producãtoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:

1. Participare financiarã la capitalul unei societãţi din categoriile menţionate mai sus
[] niciuna


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura participãrii financiare │
│ │ (deţinere de acţiuni) │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2. Activitate/Activitãţi care conduce/conduc la o remunerare personalã

2.1. Legãturã/Legãturi durabilã/durabile sau permanentã/permanente (LD) (contract de muncã cu remunerare regulatã)
[] niciuna


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura legãturii durabile sau │
│ │ permanente │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2.2. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): studii clinice şi lucrãri ştiinţifice
[] niciuna



┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura studiilor sau lucrãrilor
│ │ ştiinţifice │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2.3. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): rapoarte de expertizã
[] niciuna


┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Denumirea produsului pentru care s-a întocmit │
│ │ raportul de expertizã │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘



2.4. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): activitãţi de consiliere
[] niciuna


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura activitãţii de consiliere │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2.5. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): conferinţe, alte acţiuni de formare
[] niciuna



┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │Subiectul conferinţelor sau acţiunilor de formare│
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘



2.6. Altele
[] niciuna


┌──────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura activitãţii │
├──────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────┘



3. Activitãţi care conduc la obţinerea unui vãrsãmânt în bugetul unei instituţii
[] niciuna


┌──────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Instituţia beneficiarã a vãrsãmântului │
├──────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘



4. Altã/Alte legãturã/legãturi (fãrã remunerare) (FR)
[] niciuna


┌──────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura activitãţii │
├──────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────┘




B. Interese ale soţului/soţiei



┌──────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Numele │ Prenumele │
├──────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────┘



Indicaţi mai jos toate legãturile cu societãţile producãtoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţarã ale societãţilor comerciale producãtoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:

1. Participare financiarã la capitalul unei societãţi din categoriile menţionate mai sus
[] niciuna


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura participãrii financiare │
│ │ (deţinere de acţiuni) │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2. Activitate/Activitãţi care conduce/conduc la o remunerare personalã

2.1. Legãturã/Legãturi durabilã/durabile sau permanentã/permanente (LD) (contract de muncã cu remunerare regulatã)
[] niciuna



┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura legãturii durabile sau │
│ │ permanente │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘




2.2. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): studii clinice şi lucrãri ştiinţifice
[] niciuna


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura studiilor sau lucrãrilor
│ │ ştiinţifice │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2.3. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): rapoarte de expertizã
[] niciuna



┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Denumirea produsului pentru care s-a întocmit │
│ │ raportul de expertizã │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘



2.4. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): activitãţi de consiliere
[] niciuna



┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura activitãţii de consiliere │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2.5. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): conferinţe, alte acţiuni de formare
[] niciuna



┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │Subiectul conferinţelor sau acţiunilor de formare│
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘



2.6. Altele
[] niciuna


┌──────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura activitãţii │
├──────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────┘



3. Activitãţi care conduc la obţinerea unui vãrsãmânt în bugetul unei instituţii
[] niciuna


┌──────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Instituţia beneficiarã a vãrsãmântului │
├──────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘



4. Altã/Alte legãturã/legãturi (fãrã remunerare) (FR)
[] niciuna


┌──────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura activitãţii │
├──────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────┘




C. Interese ale rudelor de gradul I (pãrinţi, copii, fraţi)



┌──────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Numele, prenumele │ Tipul de rudenie │
├──────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────┘



Indicaţi mai jos toate legãturile cu societãţile producãtoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţarã ale societãţilor comerciale producãtoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:

1. Participare financiarã la capitalul unei societãţi din categoriile menţionate mai sus
[] niciuna


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura participãrii financiare │
│ │ (deţinere de acţiuni) │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2. Activitate/Activitãţi care conduce/conduc la o remunerare personalã

2.1. Legãturã/Legãturi durabilã/durabile sau permanentã/permanente (LD) (contract de muncã cu remunerare regulatã)
[] niciuna


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura legãturii durabile sau │
│ │ permanente │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2.2. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): studii clinice şi lucrãri ştiinţifice
[] niciuna


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura studiilor sau lucrãrilor
│ │ ştiinţifice │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2.3. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): rapoarte de expertizã
[] niciuna



┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Denumirea produsului pentru care s-a întocmit │
│ │ raportul de expertizã │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘



2.4. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): activitãţi de consiliere
[] niciuna



┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura activitãţii de consiliere │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



2.5. Intervenţie/Intervenţii punctualã/punctuale (IP): conferinţe, alte acţiuni de formare
[] niciuna



┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │Subiectul conferinţelor sau acţiunilor de formare│
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘



2.6. Altele
[] niciuna


┌──────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura activitãţii │
├──────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────┘



3. Activitãţi care conduc la obţinerea unui vãrsãmânt în bugetul unei instituţii
[] niciuna


┌──────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Instituţia beneficiarã a vãrsãmântului │
├──────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘



4. Altã/Alte legãturã/legãturi (fãrã remunerare) (FR)
[] niciuna


┌──────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura activitãţii │
├──────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────┘



D. Interese ale persoanelor aflate în întreţinere



┌──────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Numele, prenumele │ Tipul de rudenie │
├──────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────┘



Indicaţi mai jos toate legãturile cu societãţile producãtoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţarã ale societãţilor comerciale producãtoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:
Participare financiarã la capitalul unei societãţi din categoriile menţionate mai sus
[] niciuna



┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Denumirea societãţii │ Natura participãrii financiare │
│ │ (deţinere de acţiuni) │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



Subsemnatul/Subsemnata, .............., declar prin prezenta, pe propria rãspundere, cã toate interesele directe sau indirecte susceptibile de a aduce atingere obiectivitãţii de care trebuie sã fac dovadã în cadrul mandatului meu sunt enumerate mai sus.
Mã angajez sã declar imediat orice modificare apãrutã în legãturã cu cele menţionate mai sus.


Data ............ Semnãtura ...................


ANEXA 4

ANGAJAMENT DE CONFIDENŢIALITATE
al membrilor comisiei

Subsemnatul/Subsemnata, .............................., având profesia de ............................... la .................., membru al Comisiei de specialitate ......................................., mã angajez prin prezentul angajament sã pãstrez confidenţialitatea tuturor documentelor discutate în cadrul comisiei, cu excepţia celor care devin publice prin publicare sau prin ordin al ministrului sãnãtãţii.

Data ............ Semnãtura ...............


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016