Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 325 din 13 iulie 2021 privind modificarea şi completarea Regulamentului de constatare, notificare şi sancţionare a abaterilor de la reglementările emise în domeniul de activitate al Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 505/2019
EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C. PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 710 din 19 iulie 2021
Având în vedere:
- art. 20 alin. (1) lit. a) şi art. 21 alin. (1) lit. b) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– Referatul de aprobare nr. 909.787 din 22.06.2021 al Direcţiei generale control,
în temeiul prevederilor art. 4 alin. (4) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 22/2017, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 16 alin. (7) şi (9) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C. emite prezentul ordin.
ART. I
Regulamentul de constatare, notificare şi sancţionare a abaterilor de la reglementările emise în domeniul de activitate al Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 505/2019, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 869 din 28 octombrie 2019, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 12, alineatul (7) se modifică şi va avea următorul cuprins:
"(7) În cazul în care entitatea controlată refuză să semneze nota de control, echipa de control va menţiona în notă împrejurările care au condus la această situaţie, urmând ca acest document să fie transmis entităţii, conform procedurilor prevăzute la art. 18 alin. (6) şi (8) din prezentul regulament."
2. La articolul 12, alineatul (8) se modifică şi va avea următorul cuprins:
"(8) Dacă entitatea controlată nu se supune controlului prin orice mijloace, echipa de control menţionează în cuprinsul notei de control situaţia. În acest caz, nota de control trebuie să fie semnată şi de către un martor care să confirme cele menţionate, urmând ca acest document să fie transmis entităţii, conform procedurilor prevăzute la art. 18 alin. (6) şi (8) din prezentul regulament."
3. La articolul 12, după alineatul (8) se introduc patru noi alineate, alineatele (9)-(12), cu următorul cuprins:
"(9) În lipsa unui martor, şeful echipei de control va preciza motivele şi împrejurările care au condus la încheierea notei de control în acest mod.
(10) Entitatea controlată, prin reprezentantul legal/desemnat, poate solicita formularea în scris a unui punct de vedere cu privire la constatările din nota de control, în termen de maximum 7 zile lucrătoare de la data înregistrării notei de control.
(11) În cazul în care entitatea controlată refuză înregistrarea notei de control, aceasta poate fi semnată de un martor sau, în lipsa acestuia, se va face menţiunea «refuză să înregistreze» şi se comunică entităţii, conform procedurilor prevăzute la art. 18 alin. (6) şi (8) din prezentul regulament.
(12) Dacă la expirarea termenului prevăzut la alin. (10), entitatea controlată refuză semnarea notei de control, atunci echipa de control va menţiona în notă împrejurările care au condus la această situaţie, urmând ca acest document să fie transmis entităţii, conform procedurilor prevăzute la art. 18 alin. (6) din prezentul regulament."
4. La articolul 14, după primul alineat se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:
"(2) Entităţile supuse controlului sunt obligate să pună la dispoziţia echipei de control toate documentele, evidenţele şi actele specifice, precum şi un spaţiu adecvat, în vederea bunei desfăşurări a activităţii de control."
ART. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice,
Ionel Tescaru
Bucureşti, 13 iulie 2021.
Nr. 325.
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: