Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 320 din 16 februarie 1996  privind modificarea Ordinului nr. 1.801/1995    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 320 din 16 februarie 1996 privind modificarea Ordinului nr. 1.801/1995

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 50 din 12 martie 1996
     Ministru de stat, ministrul finanţelor,

    în baza prevederilor art. 7 din Hotărârea Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, republicată, şi a prevederilor art. 6 din Normele metodologice de tipărire, da stabilire a preţurilor şi tarifelor, de adaptare şi utilizare a formularelor specifice, aprobate prin Ordinul ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 1.801/1995,
    având în vedere necesitatea actualizării modelelor şi caracteristicilor formularelor tipizate specifice, utilizate în activitatea de stabilire, evidenţă, urmărire, încasare şi raportare a impozitelor şi taxelor, potrivit modificărilor intervenite în legislaţia fiscală,

    emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă modificarea modelelor următoarelor formulare tipizate, prevăzute în anexa nr. 1 a)*) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finanţelor, 1.801/1995:
---------------
    *) Anexa nr. 1 a) este publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 din 20 noiembrie 1995.

    1. Declaraţia lunară pentru impozitul pe profit al contribuabililor mici, cod 14.13.01.01;
    2. Declaraţie pentru impozitul pe profit pentru contribuabilii mari, cod 14.13.01.01/a;
    3. T.V.A. - Decont pe luna: ............... anul: .............. cod 14.13.01.02;
    4. T.V.A. - Cerere de rambursare, cod 14.13.03.02;
    5. Adresa de confirmare debite, cod 14.13.17.99;
    6. Cont de debite-încasări, cod 14.13.08.99.
    Modelele formularelor mai sus menţionate sunt prezentate în anexa nr. 1 la prezentul ordin.
    ART. 2
    Se aprobă modificarea caracteristicilor, modul de tipărire, difuzare, utilizare şi păstrare, prevăzute în anexa nr. 1 b)**) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 1.801/1995, pentru următoarele formulare:
----------------
    **) Anexa nr. 1 b) este publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 bis din 20 noiembrie 1995.

    1. Cerere de luare în evidenţă ca plătitor de T.V.A., cod 14.13.04.02;
    2. Cerere de înregistrare ca plătitor de T.V.A. prin opţiune, cod 14.13.04.02/a;
    3. Accize - Decont pe luna: ............ anul ............, cod 14.13.01.03;
    4. Accize - Cerere de restituire pe luna: ............. anul: ..........., cod 14.13.03.03;
    5. Declaraţie pentru stabilirea impozitului pa clădiri, a impozitului pe terenuri ocupate de clădiri şi de alte construcţii şi a taxei pentru folosirea terenului proprietate de stat, în cazul contribuabililor persoane juridice, cod 14.13.01.06;
    6. Declaraţie/Situaţie nominală privind stabilirea taxei asupra mijloacelor de transport ale persoanelor juridice, cod 14.13.01.05;
    7. Declaraţie pentru stabilirea impozitului pe clădiri şi a impozitului pe terenuri ocupate de clădiri şi alte construcţii proprietatea contribuabililor persoane fizice, cod 14.13.01.04/a;
    8. Proces-verbal - înştiinţare de plată a impozitului pe clădiri şi terenuri ocupate de clădiri şi alte construcţii, conform Legii nr. 27/1994 privind impozitele şi taxele locale, pentru persoane fizice şi a primelor de asigurare prin efectul legii, cod 14.13.02.04;
    9. Declaraţie/Proces-verbal pentru stabilirea taxei şi a primei de asigurare asupra mijloacelor de transport deţinute de persoane fizice, cod 14.13.05.05/a;
    10. Declaraţie pentru scoaterea din evidenţă a mijloacelor de transport, cod 14.13.06.05;
    11. Proces-verbal de impunere nr. ..... - înştiinţare de plată a impozitului pe venitul agricol realizat pe anul ....., cod 14.13.02.09;
    12. Declaraţie pentru stabilirea impozitului pe veniturile realizate din închirieri sau subînchirieri de clădiri, camere sau terenuri aparţinând persoanelor fizice, cod 14.13.01.08;
    13. Proces-verbal - înştiinţare de plată a sumelor datorate pentru închirieri (subînchirieri) camere, clădiri, terenuri, cod 14.13.02.08;
    14. Chitanţa fiscală, cod 14.13.11.02;
    15. Adresa de confirmare debite, cod 14.13.17.99;
    16. Proces-verbal de verificare gestionară, cod 14.13.19.99;
    17. Certificat de înregistrare fiscală, cod 14.13.20.99;
    18. Informare privind rezultatul stabilirii impozitelor şi taxelor pe anul ....., cod 14.13.08.99/b;
    19. Certificat de atestare fiscală, cod 14.13.21.99;
    20. Proces-verbal de contravenţie nr. ........., cod 14.13.22.99;
    21. Registru rol, de cod 14.13.23.99;
    22. Matricola privind evidenţa persoanelor fizice plătitoare de impozit pe venituri din închirieri sau subînchirieri de clădiri, camere mobilate sau nemobilate şi închirieri de terenuri situate în municipii, oraşe şi alte localităţi, cod 14.13.26.08;
    23. Registru de evidenţă (Matricola) a contribuabililor supuşi impozitului pe veniturile populaţiei, cod 14.13.26.07;
    24. Matricola privind stabilirea impozitului pe venitul agricol şi a primelor de asigurare, cod 14.13.26.09;
    25. Matricola pentru evidenţa mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote, mijloace de transport pe apa) în proprietatea contribuabililor persoane juridice, cod 14.13.26.05;
    26. Matricola pentru evidenţa clădirilor, a terenurilor ocupate de clădiri şi alte construcţii şi a terenurilor proprietate de stat aflate în administrarea sau folosinţa persoanelor juridice, cod 14.13.26.04;
    27. Matricola pentru evidenţa clădirilor şi terenurilor proprietatea contribuabililor persoane fizice, cod 14.13.26.04/a;
    28. Matricola pentru evidenţa mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote, mijloace de transport pe apă) în proprietatea contribuabililor persoane fizice, cod 14.13.26.05/a;
    29. Factura fiscală, cod 14.13.27.02.
    Caracteristicile, modul de tipărire, difuzare, utilizare şi păstrare pentru formularele de mai sus sunt prevăzute în anexa nr. 2 la prezentul ordin.
    ART. 3
    Direcţia de proceduri şi metodologii fiscale, Direcţia presa, relaţii cu publicul, protocol şi administrativ, Direcţia generală organizare, resurse umane şi servicii generale, direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat, precum şi, după caz, direcţiile interesate din Ministerul Finanţelor vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

           Ministru de stat, ministrul finanţelor,
                    Florin Georgescu

    Bucureşti, 16 februarie 1996.
    Nr. 320

    ANEXA 1

                           LISTA
                formularelor tipizate care se modifică

 1. Declaraţia lunară pentru impozitul pe profit al
    contribuabililor mici cod 14.13.01.01;
 2. Declaraţie pentru impozitul pe profit pentru
    contribuabilii mari cod 14.13.01.01/a;
 3. T.V.A. - Decont pe luna: ...... anul: ...... cod 14.13.01.02;
 4. T.V.A. - Cerere de rambursare cod 14.13.03.02;
 5. Adresă de confirmare debite cod 14.13.17.99;
 6. Cont de debite-încasări cod 14.13.08.99.



   ANEXA 1/1

     DECLARAŢIA LUNARĂ PENTRU IMPOZITUL PE PROFIT AL CONTRIBUABILILOR MICI

    Pe perioada de la începutul anului până la ..............................
    Denumirea contribuabilului .........., codul fiscal .....................,
    str. ..............., nr. ......., localitatea ...................,
    judeţul (sectorul) .............., codul poştal ..............

                                                                 - lei -
                                                                 ───────
Venituri din exploatare 01 ────────
Cheltuielile aferente veniturilor din
exploatare (inclusiv cheltuielile privind
impozitul pe profit 02 ────────
Profitul (pierderi) din exploatare
(rd. 01 - rd. 02) 03 ────────
Veniturile financiare 04 ────────
Cheltuielile financiare 05 ────────
Profitul (pierderi) financiar (rd. 04-rd. 05) 06 ────────
Veniturile excepţionale 07 ────────
Cheltuielile excepţionale 08 ────────
Profitul (pierderi) excepţional (rd. 07-rd. 08) 09 ────────
Profitul aferent facturilor neîncasate, existent
la 31.12.1994, calculat prin înmulţirea valorii
facturilor neîncasate cu coeficientul mediu de
rentabilitate "K", înscrise în anexa nr. 2 la
Precizările Ministerului Finanţelor nr.
13.295/1994. Acest profit se distribuie în proporţie
de 1/3 pe primele 3 luni ale anului 1995 10 ────────
Profitul (pierderi) total (rd. 03 + rd. 06 +
+ rd. 09 + rd. 10) 11 ────────

Deduceri:
Dividendele primite de la o alta persoana
juridică română 12 ────────
Reportarea cheltuielilor cu dobânzile rămase
nedeductibile în anii anteriori 13 ────────
Amortizarea sumelor care depăşesc cota de
reparaţii de 5%, care au fost adăugate la
valoarea mijloacelor fixe reparate 14 ────────
Sumele utilizate pentru constituirea sau
majorarea fondului de rezervă în limita
a 5% din profitul contabil anual, până când
acesta va atinge 20% din capitalul social,
inclusiv veniturile din provizioanele pentru
care nu s-a admis deducerea 15 ────────
Sumele utilizate pentru constituirea sau
majorarea rezervei create de societăţi
bancare în limita a 2% din soldul creditelor
acordate şi a fondului de rezervă in
limitele prevăzute de Legea nr. 33/1991
privind activitatea bancară 16 ────────
Sumele utilizate pentru constituirea sau
majorarea rezervelor tehnice ale societăţilor
de asigurare şi reasigurare, conform
dispoziţiilor legale în materie 17 ────────
Total deduceri:
(rd. 12 + rd. 13 + rd. 14 + rd. 15 + rd. 16 +
+ rd. 17) 18 ────────
Profitul (pierderi)
(rd. 11 - rd. 18) 19 ────────
Cheltuieli nedeductibile:
Impozitul pe profitul din orice sursa, română si
străină, din care: 20 ────────
Impozitul pe venitul realizat în străinătate 21 ────────
Amenzi şi penalităţi 22 ────────
Cheltuielile ocazionate de mese, cadouri,
distracţii şi altele asemenea, pentru acţiuni
de protocol, reclamă şi publicitate, care
depăşesc limitele prevăzute de lege 23 ────────
Sumele utilizate pentru constituirea sau
majorarea provizioanelor, a rezervelor,
peste limitele prevăzute de Ordonanţa
Guvernului nr. 70/1994 24 ────────
Cheltuielile de sponsorizare ce depăşesc
limita stabilită de Legea nr. 32/1994 25 ────────
Cheltuielile cu dobânzile care depăşesc suma
veniturilor din dobânzi plus 20% din
celelalte venituri (nu se aplică societăţilor
bancare şi anumitor instituţii financiare) 26 ────────
Cheltuielile cu reparaţiile care depăşesc 5%
din valoarea rămasă a mijloacelor fixe de la
începutul anului 27 ────────
Pierderile din sursele externe, calculate pe
fiecare sursa de venit 28 ────────
Alte cheltuieli nedeductibile din punct de
vedere fiscal 29 ────────
Total cheltuieli nedeductibile (rd. 20 + rd. 22
până la rd. 29) 30 ────────
Profitul impozabil (pierderi) înainte de
reportarea pierderii (rd. 19 + rd. 30) 31 ────────
Pierderile de recuperat din anii precedenţi 32 ────────
Profitul impozabil (pierderi) (rd. 31 - rd. 32) 33 ────────
Impozitul pe profit
* Contribuabilii ale căror venituri se impun cu
cota normală
(rd. 33 x 38%) 34 ────────
* Contribuabilii care obţin venituri din jocuri
de noroc, baruri şi cluburi de noapte
(rd. 33 x 38%) + (rd. 33 x k x 22%) 34 ────────
  k = ponderea veniturilor realizate din aceste
  activităţi în volumul total al veniturilor
* Contribuabilii ale căror venituri din
activităţile agricole sunt egale sau depăşesc 80%
din veniturile totale (rd. 33 x 25%) 34 ────────
Creditul fiscal, din care: 35 ────────
Creditul fiscal extern 36 ────────
Impozitul pe profit aferent perioadei de
scutire, conform art. 31 din Ordonanţa
Guvernului nr. 70/1994 37 ────────
Reducere pentru modernizarea tehnologiei
de fabricaţie, extinderea activităţii in
scopul obţinerii de profituri şi protecţia
mediului înconjurător 38 ────────
Total credit fiscal
(rd. 35 + rd. 38) 39 ────────
Impozitul pe profit datorat
(rd. 34 - rd. 39)
* Dacă rezultatul este zero sau mai puţin,
înscrieţi 0 40 ────────
Impozitul pe profit pe anul curent, plătit
cumulat de la începutul anului fiscal 41 ────────
Impozitul pe profit de plată
(rd. 40 - rd. 41) 42 ────────
Impozitul pe profit, plătit în plus
(rd. 41 - rd. 40) 43 ────────

     Formular M.F. cod 14.13.01.01


                   DOCUMENT DE PLATĂ

┌───────────────────────┬───────────────┬─────────────────┬───────────────────┐
│ Felul │ Numărul │ Data │ Suma │
│ documentului │ │ │ │
├───────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
└───────────────────────┴───────────────┴─────────────────┴───────────────────┘

    Sub penalităţile aplicate pedepsei de fals în acte publice, declar că am
    examinat această declaraţie, inclusiv anexele însoţitoare, şi, în
    conformitate cu informaţiile furnizate, o declar corectă şi completă.

     Numele ........... Prenumele ................ Data ..................

   Funcţia ......................................... Semnătura şi
      (director general sau altă persoană autorizată) ştampila ...........



    ANEXA 1/2

         ROMÂNIA
    MINISTERUL FINANŢELOR

    DECLARAŢIE PENTRU IMPOZITUL PE PROFIT PENTRU CONTRIBUABILII MARI

    Pentru anul calendaristic ............ sau pentru un an fiscal mai mic,
    care începe la data de ........... şi se sfârşeşte la data de .........
    Denumirea contribuabilului .........................................
    Codul fiscal ..............
    Adresa .....(str., nr.)........, localitatea ....................,
    judeţul/sectorul ....................., codul poştal ..................

┌───────────────────────────────────────────────────────────┬────────┬────────┐
│ │ Rândul │ Suma │
│ │ │ - lei -│
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Patrimoniul net - Soldul de la sfârşitul anului (din │ │ │
│ anexa nr. 2, rd. 15, coloana 2) │ 01 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Patrimoniul net - Soldul de la începutul anului (din │ │ │
│ anexa nr. 2, rd. 15, coloana 1) │ 02 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Numai pentru anul 1995, înscrieţi profitul impozabil │ │ │
│ corespunzător facturilor neîncasate la sfârşitul anului │ │ │
│ 1994 - Precizările M.F. nr. 13.295/1994 (anexa nr. 2, │ │ │
│ rd. 05 x rd. 03 / rd. 01) │ 03 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Scădeţi rd. 03 din rd. 02 │ 04 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Indicele de inflaţie pentru întregul an fiscal │ 05 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Înmulţiţi rd. 05 cu rd. 04 │ 06 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Scădeţi rd. 06 din rd. 01 │ 07 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Contribuţiile făcute la capitalul social în timpul │ │ │
│ anului │ 08 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Dividendele primite de o persoana juridică română de la │ │ │
│ altă persoana juridică română │ 09 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Reportarea cheltuielilor cu dobânzile rămase nededucti- │ │ │
│ bile în anul anterior │ 10 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Sumele adăugate la fondul de rezervă, dar numai în limita │ │ │
│ a 5% din profitul contabil anual, până când acesta va │ │ │
│ atinge 20% din capitalul social │ 11 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Actualizarea la inflaţie pentru rd. 08 până la rd. 11 │ 12 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Sumele pentru completarea, în limitele dispoziţiile │ │ │
│ legale în vigoare, a provizioanelor deductibile la │ │ │
│ calculul impozitului pe profit │ 13 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Adunaţi rd. 08 până la rd. 13 │ 14 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Scădeţi rd. 14 din rd. 07 │ 15 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ CHELTUIELI NEDEDUCTIBILE │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Impozitul pe veniturile şi profiturile din surse │ │ │
│ străine │ 16 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Amenzi şi penalităţi │ 17 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Cheltuielile ocazionate de mese, cadouri, distracţii şi │ │ │
│ altele asemenea, pentru acţiuni de protocol, reclama şi │ │ │
│ publicitate, care depăşesc limita prevăzută de legea │ │ │
│ bugetară anuală │ 18 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Sumele declarate în evidenţa contribuabilului, angajate │ │ │
│ în constituirea sau majorarea rezervelor şi provizioanelor│ │ │
│ peste limita legală (cu excepţia celor create de │ │ │
│ societăţi bancare în limita a 2% din soldul creditelor │ │ │
│ acordate şi a fondului de rezervă, potrivit Legii nr. │ │ │
│ 33/1991 privind activitatea bancară, a rezervelor tehnice │ │ │
│ ale societăţilor de asigurare şi a fondului de rezervă în │ │ │
│ limita a 5% din profitul contabil anual, până când acesta │ │ │
│ atinge 20% din capitalul social) │ 19 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Cheltuielile de sponsorizare peste limita prevăzută │ │ │
│ în Legea nr. 32/1994 │ 20 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Cheltuielile cu dobânzile care depăşesc suma veniturilor │ │ │
│ din dobânzi plus 20% din alte venituri (nu se aplică │ │ │
│ societăţilor bancare şi instituţiilor financiare) │ 21 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Pierderile din surse externe, calculate pe fiecare sursă │ │ │
│ de venit │ 22 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Alte cheltuieli nedeductibile din punct de vedere fiscal │ 23 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Actualizarea la inflaţie pentru rd. 16 până la rd. 23 │ 24 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Adunaţi rd. 16 până la rd. 24 │ 25 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ DISTRIBUŢII PENTRU PROPRIETARI │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Distribuţiile plătite proprietarilor │ 26 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Actualizarea la inflaţie pentru rd. 26 │ 27 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Adunaţi rd. 26 cu rd. 27 │ 28 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Profitul impozabil (sau pierderile) înainte de reportarea │ │ │
│ pierderilor (adunaţi rd. 15, 25 şi 28) │ 29 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Pierderea reportată din 5 ani fiscali precedenţi │ 30 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Actualizarea la inflaţie pentru rd. 30 │ 31 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Adunaţi rd. 30 şi rd. 31 │ 32 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Profitul impozabil (pierderi) (scădeţi rd. 32 din rd. 29) │ 33 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Impozitul pe profit intermediar. Înmulţiţi rd. 33 cu 38%, │ │ │
│ cu excepţia următoarelor cazuri: │ │ │
│ - contribuabilii avizaţi şi atestaţi de Ministerul │ │ │
│ Finanţelor, în condiţiile legii, care obţin venituri şi în│ │ │
│ domeniul jocurilor de noroc, precum şi cei care obţin │ │ │
│ venituri din activitatea barurilor de noapte şi a │ │ │
│ cluburilor de noapte │ │ │
│ (rd. 33 x 38%) + (rd. 33 x k x 22%), unde: │ │ │
│ k = ponderea veniturilor realizate din aceste activităţi │ │ │
│ în volumul total al veniturilor; │ │ │
│ - persoanele juridice străine, al căror profit a fost │ │ │
│ obţinut printr-un sediu permanent în România, înmulţesc │ │ │
│ rd. 33 cu 44,2%; │ 34 │ │
│ - contribuabilii ale căror venituri din activităţi │ │ │
│ agricole sunt egale sau depăşesc 80% din totalul │ │ │
│ veniturilor înmulţesc rd. 33 cu 25% │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Creditul fiscal extern │ 35 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Impozitul pe profit înainte de actualizarea la inflaţie │ │ │
│ (scăderi rd. 35 din rd. 34) │ 36 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Reduceri sau scutiri de la plata impozitului pe profit, │ │ │
│ conform dispoziţiilor legale │ 37 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Impozitul pe profit diminuat cu reducerile sau scutirile │ │ │
│ (scădeţi rd. 37 din rd. 36) │ 38 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Actualizarea la inflaţie pentru rd. 38 pentru perioada │ │ │
│ 1 ianuarie a anului următor până la 15 mai a aceluiaşi an │ 39 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Impozitul pe profit (adunaţi rd. 38 şi rd. 39) │ 40 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Plăţi anticipate ale impozitului pe profit pentru acest an│ 41 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Actualizarea la inflaţie pentru rd. 41 │ 42 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Plăţi totale (adunaţi rd. 41 şi rd. 42) │ 43 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Impozitul datorat (dacă suma de la rd. 43 este mai mică │ │ │
│ decât cea de la rd. 40, scădeţi rd. 43 din rd. 40) │ 44 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Sume plătite în plus (dacă suma de la rd. 43 este mai │ │ │
│ mare decât cea de la rd. 40, scădeţi rd. 40 din rd. 43) │ 45 │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ Următoarele 12 plăţi lunare anticipate, calculate numai │ │ │
│ în scop informativ (înmulţiţi rd. 38 cu 1/12; această │ │ │
│ suma se actualizează la inflaţie, lună de lună) │ 46 │ │
└───────────────────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┘
    Formular M.F. cod 14.13.01.01/a

                   DOCUMENT DE PLATA

┌───────────────────────┬───────────────┬─────────────────┬───────────────────┐
│ Felul │ Numărul │ Data │ Suma │
│ documentului │ │ │ │
├───────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
└───────────────────────┴───────────────┴─────────────────┴───────────────────┘

    Sub penalităţile aplicate pedepsei de fals în acte publice, declar că am
examinat aceasta declaraţie, inclusiv anexele însoţitoare, şi, în conformitate
cu informaţiile furnizate, o declar corectă şi completă.

     Numele ........... Prenumele ............. Data ..................

   Funcţia ......................................... Semnătura şi
      (director general sau altă persoană autorizată) ştampila ............



    ANEXA 1
    la declaraţie


                      AMORTIZARE FISCALĂ

    Atenţie!
    Pentru activele din grupele de la 1 la 5 de mai jos, aceasta anexa reprezintă numai un sumar al amortizării fiscale. Trebuie să ţineţi o evidenţă separată a amortizării fiscale pentru fiecare grupa a activelor incluse în grupele de la 1 la 5. Amortizarea pe fiecare activ din grupa 6 se calculează separat. Dacă există mai mult de un activ în grupa 6, contribuabilul va înregistra suma totală.

┌────────────────────────────────┬────────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┐
│ Grupa de mijloace fixe │ Rândul │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
│ │ │-----│-----│-----│-----│-----│-----│
│ │ │ 40% │ 17% │ 10% │ 7% │ 4,5%│ 2% │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Sold la 01.01.199.... │ 01 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Actualizare la inflaţie │ │ │ │ │ │ │ │
│ pentru rd. 01 │ 02 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Amortizarea calculată la rd. │ │ │ │ │ │ │ │
│ 01 + rd. 02 │ 03 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Intrări de mijloace fixe │ 04 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Actualizare la inflaţie pentru │ │ │ │ │ │ │ │
│ rd. 04 │ 05 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Amortizarea pentru mijloacele │ │ │ │ │ │ │ │
│ fixe intrate, calculată la │ │ │ │ │ │ │ │
│ rd. 04 + rd. 05 │ 06 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Ieşiri de mijloace fixe │ 07 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Actualizare la inflaţie │ │ │ │ │ │ │ │
│ pentru rd. 07 │ 08 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Amortizarea pentru mijloacele │ │ │ │ │ │ │ │
│ fixe ieşite, calculată la rd. │ │ │ │ │ │ │ │
│ 07 + rd. 08 │ 09 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Adunaţi rândurile [(rd. 01 + │ │ │ │ │ │ │ │
│ + rd. 02 + rd. 04 + rd. 05) - │ │ │ │ │ │ │ │
│ - (rd. 07 + rd. 08)] │ 10 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Adunaţi rd. 03 + rd. 06 - rd. │ │ │ │ │ │ │ │
│ 09 │ 11 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Diferenţe înregistrate din │ │ │ │ │ │ │ │
│ înstrăinarea mijloacelor fixe, │ │ │ │ │ │ │ │
│ care depăşesc soldul grupei │ 12 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Soldul grupelor mai mici de │ │ │ │ │ │ │ │
│ 200.000 lei │ 13 │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ Sold la 31.12.199.... (rd. 10 -│ │ │ │ │ │ │ │
│ - rd. 11 + rd. 12 - rd. 13) │ 14 │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────────────────┴────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┘



    ANEXA 2
    la declaraţie


                          BILANŢ FISCAL
                        Încheiat la ......

                                                                       - lei -
┌────────────────────────────────────┬────────────┬─────────────┬─────────────┐
│ Explicaţii │ Nr. rând │ Soldul la │ Soldul la │
│ │ │ începutul │ sfârşitul │
│ │ │ anului │ anului │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ A │ B │ 1 │ 2 │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ ACTIV: │ │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ Imobilizări necorporale │ 01 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ Imobilizări corporale │ 02 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ Imobilizări financiare │ 03 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ Stocuri │ 04 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ Alte active circulante - TOTAL, │ │ │ │
│ din care: │ 05 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ - Creanţe │ 06 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ - Titluri de plasament │ 07 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ - Disponibil │ 08 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ Conturi de regularizare şi asimi- │ │ │ │
│ late, exclusiv diferenţe de │ │ │ │
│ conversie │ 09 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ Prime privind rambursarea │ │ │ │
│ obligaţiunilor │ 10 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ TOTAL ACTIV (rd. 01 + rd. 02 + rd. │ │ │ │
│ 03 + rd. 04 + rd. 05) │ 11 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ OBLIGAŢII (rd. 13 + rd. 14) │ 12 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ - Datorii │ 13 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ - Conturi de regularizare şi │ │ │ │
│ asimilate, exclusiv diferenţe de │ │ │ │
│ conversie │ 14 │ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ PATRIMONIU NET (rd. 11 - rd. 12) │ 15 │ │ │
└────────────────────────────────────┴────────────┴─────────────┴─────────────┘



    ANEXA 1/3

                     TAXA PE VALOAREA ADĂUGATĂ


   ┌────────────┐
   │ ROMÂNIA │ ┌─────────┐ ┌─────────┐
   │ M.F. │ DECONT PE LUNA:│ │ ANUL: │ │
   │ MINISTERUL │ └─────────┘ └─────────┘
   │ FINANŢELOR │
   └────────────┘

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
codul fiscal AL PLĂTITORULUI DE T.V.A.: [][][][][][][][][][] │
│ DENUMIREA AGENTULUI ECONOMIC ............................................... │
│ LOCALITATEA ........................, str. ................ nr. ..........., │
│ judeţul (sectorul) ................, codul poştal ...... tel./fax .......... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

        OPERAŢIUNI REALIZATE (ÎN LEI, FĂRĂ ZECIMALE)

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ IEŞIRI │
├────────────────────────────────────────────────┬──────────┬────────┬─────────┤
│ Operaţiuni impozabile │ Valoarea │ Cota │ T.V.A. │
├────┬───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 1 │ Vânzări în ţară │ │ 18% │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 2 │ Vânzări în ţară │ │ 9% │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 3 │ Importuri cu certificat de amânare │ │ X │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 4 │ Regularizări │ │ X │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 5 │ TOTAL T.V.A. COLECTAT [(1)+(2)+(3)+(4)] │ │ │ │
├────┴───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┴─────────┘
│ Alte operaţiuni │ │
├────┬───────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 6 │ Export │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 7 │ Scutite cu drept de deducere │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 8 │ Scutite fără drept de deducere │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 9 │ TOTAL IEŞIRI [(1)+(2)+(4)+(6)+(7)+(8)] │ │
└────┴───────────────────────────────────────────┴──────────┘
┌────┬─────────────────────────────────────────────────┬────┐
│ 10 │ PRO RATA % │ │
└────┴─────────────────────────────────────────────────┴────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ INTRĂRI │
├────────────────────────────────────────────────┬──────────┬────────┬─────────┤
│ Operaţiuni impozabile │ Valoarea │ Cota │ T.V.A. │
├────┬───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 11 │ Cumpărări pentru nevoile agentului │ │ │ │
│ │ economic │ │ 18% │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 12 │ Cumpărări pentru nevoile agentului │ │ │ │
│ │ economic │ │ 9% │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 13 │ Importuri cu certificat de amânare │ │ X │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 14 │ T.V.A. DEDUCTIBILĂ [(11)+(12)+(13)] │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 15 │ T.V.A. DE DEDUS [(14)+(10)/100] │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 16 │ Cumpărări de hârtie de ziar │ │ X │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 17 │ Regularizări │ │ X │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┼──────────┼────────┼─────────┤
│ 18 │ Cumpărări scutite de T.V.A. │ │ X │ X │
├────┼───────────────────────────────────────────┴──────────┴────────┼─────────┤
│ 19 │ T.V.A. DE ÎNCASAT [Sold din luna │ │
│ │ precedentă] │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ 20 │ TOTAL T.V.A. DE DEDUS [(15)+(16)+(17)+(19)] │ │
├────┼───────────────────────────────────────────┬───────────┬───────┴─────────┘
│ 21 │ TOTAL INTRĂRI [(11)+(12)+(13)+(16)+(17)+ │ │
│ │ + (18)] │ │
└────┴───────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐
│ 22 │ SUMA DE PLATĂ [(5)-(20)] │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘
┌────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
│ 23 │ SUMA DE RAMBURSAT [(20)-(5)] │ │
└────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘

┌───────────────────────────────────────┐ ┌────────────────────────────────────┐
│ DOCUMENTE DE PLATĂ │ │ Organul fiscal ...... Codul ...... │
├────────────────┬───────┬──────┬───────┤ │ │
│ TIPUL*) │ NUMĂR │ DATA │ SUMA │ │ Numărul de înregistrare .......... │
├────────────────┼───────┼──────┼───────┤ │ │
│ []1 []2 []3 │ │ │ │ │ Data depunerii (ZZ/LL/AA) .../.../.│
├────────────────┼───────┼──────┼───────┤ │ │
│ []1 []2 []3 │ │ │ │ │ Primit ........................... │
├────────────────┼───────┼──────┼───────┤ │ │
│ []1 []2 []3 │ │ │ │ │ Amendă pentru nedepunere în │
├────────────────┼───────┼──────┼───────┤ │ termen .......................... │
│ []1 []2 []3 │ │ │ │ │ │
└────────────────┴───────┴──────┴───────┘ └────────────────────────────────────┘
    DECLAR CĂ INFORMAŢIILE DIN ACEST DECONT SUNT CORECTE
    Numele ........................ Funcţia .........................
    Prenumele ..................... Semnătura şi ştampila ...........

---------------
    *) Tipul documentului de plată: 1 - chitanţa C.E.C.; 2 - cec cu limită de sumă; 3 - ordin de plată.

            Instrucţiuni de completare a decontului de T.V.A.

    Decontul se va completa în 2 exemplare:
    - originalul rămâne la organul fiscal unde a fost luat în evidenţă ca plătitor de T.V.A.;
    - copia cu confirmarea de primire rămâne la plătitor.

    Ieşiri

    Rândurile 1 şi 2 - Se vor prelua lunar totalul col. 10, 11, 12 şi 13 din Jurnalul pentru vânzări, precum şi operaţiunile asimilate livrărilor (conform art. 2.2. din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992, republicată), centralizate în borderoul pentru operaţiunile asimilate.
    Rândul 3 - Se va prelua totalul din rd. 13 din decont.
    Rândul 6 - Se vor înscrie operaţiunile de export înregistrate în col. 9 din Jurnalul pentru vânzări numai pe baza documentelor prevăzute în normele aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 809/1995.
    Rândul 7 - Se vor evidenţia operaţiunile scutite cu drept de deducere, înscrise în col. 7 din Jurnalul pentru vânzări.
    Rândul 8 - Se vor evidenţia operaţiunile scutite fără drept de deducere, înscrise în col. 8 din Jurnalul pentru vânzări.
    Rândul 10 - Pro rata se va calcula potrivit prevederilor Deciziei nr. 6/1995 a Comisiei centrale pentru aplicarea unitară a prevederilor legale în domeniul impozitelor indirecte.

    Intrări

    Rândurile 11 şi 12 - Se va prelua lunar totalul col. 7, 8, 9 şi 10 din Jurnalul pentru cumpărări.
    Rândul 13 - Se va prelua lunar totalul col. 11 şi 12 din Jurnalul pentru cumpărări.
    Rândul 16 - Se va înscrie contravaloarea hârtiei de ziar, cumpărată în vederea editării, tipăririi şi vânzării de ziare.
    Rândul 18 - Se va prelua totalul col. 6 din Jurnalul pentru cumpărări, reprezentând bunurile şi serviciile achiziţionate de la neplătitorii de T.V.A., precum şi cele care nu au legătura directă cu activitatea agentului economic.


   ANEXA 1/4


   ┌────────────┐
   │ ROMÂNIA │
   │ M.F. │ TAXA PE VALOAREA ADĂUGATĂ
   │ MINISTERUL │ CERERE DE RAMBURSARE
   │ FINANŢELOR │ (SE DEPUNE PENTRU SUME CE DEPĂŞESC 1.000.000 LEI)
   └────────────┘

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
codul fiscal AL PLĂTITORULUI DE T.V.A.: [][][][][][][][][][] │
│ DENUMIREA AGENTULUI ECONOMIC ............................................... │
│ LOCALITATEA ........................, str. ................ nr. ..........., │
│ judeţul (sectorul) ................, codul poştal ...... tel./fax .......... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

 I. RAMBURSARE PENTRU EXPORT: SUME
    Luna: [][]
    1. Plătitori care au realizat atât livrări la intern cât si
       la export:
                                                                    ┌──────────┐
    1.1. Total operaţiuni impozabile realizate [(9)-(8) din decont] │ │
                                                                    ├──────────┤
    1.2. T.V.A. de dedus [(15)+(16)+(17) din decont] │ │
                                                                    └─────┬────┤
    1.3. Ponderea T.V.A. de dedus [(1.2)/(1.1)x100] % │ * │
                                                                    ┌─────┴────┤
    1.4. Operaţiuni de export [(6) din decont] │ │
                                                                    ├──────────┤
    1.5. T.V.A. aferentă exportului [(1.4)x(1.3)/100] │ │
                                                                    └──────────┘

    2. Plătitori care au realizat exclusiv livrări la export:
                                                                    ┌──────────┐
    2.1. Total intrări [(21) din decont] │ │
                                                                    ├──────────┤
    2.2. T.V.A de dedus [(15)+(16)+(17) din decont] │ │
                                                                    └─────┬────┤
    2.3. Ponderea T.V.A. de dedus [(2.2)/(2.1)/100] %│ * │
                                                                    ┌─────┴────┤
    2.4. Operaţiuni de export [(6) din decont] │ │
                                                                    ├──────────┤
    2.5. T.V.A. aferentă exportului [(2.4)x(2.3)/100]*) │ │
                                                                    └──────────┘
 II. RAMBURSARE PENTRU ACTIVITĂŢI SPECIFICE:
    Luna: [][]
                                                                    ┌──────────┐
    Se va depune de unităţile care au drept de rambursare lunară. │ │
                                                                    └──────────┘
    Se va înscrie suma de rambursat din decont (23).

 III. RAMBURSARE PENTRU ÎNTREAGA ACTIVITATE:
     Lunile: [][] [][] [][]
    Se va depune de unităţile care pe o perioadă de 3 luni ┌──────────┐
    consecutiv au raportat sume de rambursat. │ │
                                                                    └──────────┘
    Se va înscrie suma de rambursat din decontul lunii a 3-a (23).

 IV. SOLICIT RAMBURSAREA:
     În contul nr. ...................... deschis la .........................
     Numele ........................... Funcţia ..............................
     Prenumele ........................ Semnătura şi ştampila ................

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL │
├──────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────┤
│ Se aprobă rambursarea pentru suma de [][][][][] │ ORGANUL FISCAL ....... │
│ Nu se aprobă rambursarea sumei de [][][][][] │ CODUL ................. │
│ Suma de reportat în decontul lunii │ NUMĂRUL DE ÎNREGISTRARE ..│
│ următoare [][][][][] │ DATA DEPUNERII (ZZ/LL/AA) │
│ NUMELE PERSOANEI CARE APROBĂ RAMBURSAREA ....... │ ......./......./......... │
│ Funcţia ..... Semnătura .... Data │PRIMIT ................... │
│ (ZZ/LL/AA)........../................/ │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────┘

-----------------
    *) Suma de rambursat se determină potrivit prevederilor Deciziei nr. 5/1995 a preşedintelui Comisiei centrale pentru aplicarea unitară a prevederilor legale în domeniul impozitelor indirecte, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 96 din 19 mai 1995.


    ANEXA 1/5

   MINISTERUL FINANŢELOR
   DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR
   PUBLICE ŞI CONTROLULUI FINANCIAR
   DE STAT A JUDEŢULUI ............
   UNITATEA FISCALĂ
   Nr. ....../.........

                                      Către
                                   ...........................................
    ADRESA DE CONFIRMARE DEBITE ...........................................
                                   ...........................................


    La adresa dvs. nr. ............. din ............ 19 ............ va confirmăm primirea debitului în suma de lei .......... (..se va scrie şi în litere...),
reprezentând .........................., privind pe ..........................., din ..................., str. ................. nr. ..............., bloc .........., sc. ......., et. .........., ap. .............., făcându-va cunoscut ca debitul sus-menţionat a fost înregistrat pe borderoul de debit nr. ....... din ...... 19 ...... şi s-a întocmit înştiinţarea de plată nr. ....... din ....... 19 ...........

              Conducătorul unităţii, Contabil,

   M.F. cod 14.13.17.99 Format A5/t1
   Tipărit la R.A. "Imprimeria Naţională"



    ANEXA 1/6

   MINISTERUL FINANŢELOR
   DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR
   PUBLICE ŞI CONTROLULUI FINANCIAR
   DE STAT A JUDEŢULUI ............
   UNITATEA FISCALĂ ...............

                    CONT DEBITE-ÎNCASĂRI
                     - BUGETE LOCALE - ┌──────────────────┐
                                            │ Către ........ │
                                            └──────────────────┘
        în perioada ianuarie - ............. anul 199 ..............

                                                                  - mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                 Debitul Încasări de la Din col.
                                           începutul anului 6 înca-
                                           din: TOTAL sări în
                                 ─────────────────────────── ÎNCASĂRI numerar
 Codul Denumirea Cod Cu- Rămă- Cu- Rămă- Fără
          venitului rând rent şiţă rent şiţă debit
                                                      (inclusiv
                                                      majorări)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 A B C 1 2 3 4 5 6=3+4+5 7
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
   01.02 Impozitul pe profit*) 01
03.02.01 Impozitul pe veniturile
         liber-profesioniştilor,
         meseriaşilor şi ale
         altor persoane fizice
         independente şi
         asociaţii familiale 02
03.02.02 Impozitul pe clădiri si
         terenuri de la persoane
         fizice 03
03.02.03 taxe asupra mijloacelor
         de transport deţinute
         de persoane fizice 04
03.02.04 taxe de timbru asupra
         succesiunilor şi alte
         taxe de timbru de la
         populaţie 05
03.02.30 Alte impozite şi taxe
         de la populaţie 06
   04.02 taxe pentru folosirea
         terenului proprietate
         de stat 07
   05.02 Impozitul pe clădiri
         şi terenuri de la
         persoane juridice 08
   06.02 Taxa asupra mijloacelor
         de transport deţinute
         de persoane juridice 09
   07.02 Impozitul pe venitul
         agricol 10
08.02.01 Impozitul pe veniturile
         realizate de persoanele
         fizice şi juridice
         nerezidente 11
08.02.30 Alte încasări din
         impozite directe 12
17.02.30 Alte încasări din
         impozite indirecte 13
21.02.30 Alte venituri de la
         instituţii publice 14
22.02.02 Venituri din recupera-
         rea cheltuielilor de
         judecată, imputaţii si
         despăgubiri 15
22.02.03 Venituri din amenzile
         aplicate potrivit
         dispoziţiilor legale 16
22.02.07 Venituri din
         concesiuni**) 17
         TOTAL DE CONTROL
         (rd. 01 la rd. 17
         inclusiv) 18
    5011 Prime de asigurare
         agricolă - cetăţeni 19
    5012 Prime de asigurare
         clădiri urbane 20
    5013 Prime de asigurare de
         răspundere civilă
         pentru pagubele produse
         de accidente auto 21
   15.02 Impozitul pe spec-
         tacole 22
17.02.01 taxe de timbru de la
         persoane juridice 23
17.02.02 Majorări şi penalităţi
         de întârziere pentru
         venituri nevărsate la
         termen***) 24
   20.02 Vărsăminte din profitul
         net al regiilor
         autonome*) 25
21.02.06 taxe pentru examinarea
         conducătorilor de
         autovehicule, eliberarea
         permiselor de conducere
         şi alte venituri privind
         circulaţia pe drumurile
         publice 26
21.02.11 Vărsăminte din dispo-
         nibilităţile instituţii-
         lor publice şi activită-
         ţilor autofinanţate 27
22.02.05 Restituiri de fonduri
         din finanţarea bugetară
         a anilor precedenţi 28
22.02.30 Încasări din alte
         surse 29
30.02.01 Venituri din valorifi-
         carea unor bunuri ale
         instituţiilor
         publice**) 30
30.02.03 Venituri din vânzarea
         locuinţelor construite
         din fondurile statului 31
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
    M.F. cod 14.13.08.99 Format A4/t2
    Tipărit la R.A. "Imprimeria Naţionala"
----------------
    *) De la regiile autonome de subordonare locală.
    **) Administrate de organele locale şi de instituţiile publice
    subordonate acestora.
    ***) Se referă la majorările de întârziere care, potrivit reglementărilor
    legale, nu se înregistrează în acelaşi cont în care se evidenţiază venitul
    care le-a generat.

                    Conducătorul unităţii financiare,



    ANEXA 2


    1. Cerere de luare în evidenţă ca plătitor de T.V.A.

    1. Denumire: Cerere de luare în evidenţă ca plătitor de T.V.A.
    2. Cod: 14.13.04.02
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tipărire: blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: înregistrarea în evidenţa organului fiscal, ca plătitor de T.V.A.
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: contribuabil
    8. Circulă: - 1 exemplar - la organul fiscal
                - 1 exemplar - la plătitor
    9. Se arhivează: la dosarul fiscal al plătitorului.

    2. Cerere de înregistrare ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată prin opţiune

    1. Denumire: Cerere de înregistrare ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată prin opţiune
    2. Cod: 14.13.04.02/a
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tipărire: blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: înregistrarea în evidenţa organului fiscal, ca plătitor de T.V.A.,
    prin opţiune
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: contribuabil
    8. Circulă: - 1 exemplar - la organul fiscal
                - 1 exemplar - la plătitor
    9. Se arhivează: la dosarul fiscal al plătitorului.

    3. Accize-Decont pe luna: ............ anul: .............

    1. Denumire: Accize-Decont pe luna: .......... anul: ...........
    2. Cod: 14.13.01.03
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: cuantificarea veniturilor încasate din accize
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: agentul economic
    8. Circulă: - 1 exemplar - de la agentul economic la unitatea fiscală teritorială
                - 1 exemplar - la agentul economic
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală teritorială.

    4. Accize-Cerere de restituire pe luna:........ anul: .........

    1. Denumire: Accize-Cerere de restituire pe luna: ....... anul: ......
    2. Cod: 14.13.03.03
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: cuantificarea accizelor plătite, care, potrivit legii, se cuvin
    a fi restituite agentului economic
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: agentul economic
    8. Circulă: - 1 exemplar - de la agentul economic la unitatea fiscală teritorială
                - 1 exemplar - la agentul economic
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală teritorială.

    5. Declaraţie pentru stabilirea impozitului pe clădiri, a impozitului pe terenuri
    ocupate de clădiri şi de alte construcţii şi a taxei pentru folosirea terenului
    proprietate de stat, în cazul contribuabililor persoane juridice

    1. Denumire: Declaraţie pentru stabilirea impozitului pe clădiri, a impozitului pe
    terenuri ocupate de clădiri şi de alte construcţii şi a taxei pentru folosirea
    terenului proprietate de stat, în cazul contribuabililor persoane juridice
    2. Cod: 14.13.01.06
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: declararea şi stabilirea impozitului pe clădiri şi pe terenuri,
    precum şi a taxei pentru folosirea terenului proprietate de stat de către persoanele
    juridice
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: contribuabilii - persoane juridice
    8. Circulă: - 1 exemplar - la unitatea fiscală
                - 1 exemplar - la contribuabil
    9. Se arhivează: la dosarul fiscal al contribuabilului.

    6. Declaraţie/Situaţia nominală privind stabilirea taxei asupra mijloacelor de transport
       ale persoanelor juridice

    1. Denumire: Declaraţie/Situaţia nominală privind stabilirea taxei asupra mijloacelor de
    transport ale persoanelor juridice
    2. Cod: 14.13.01.05
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: declararea mijloacelor de transport, precum şi stabilirea taxei
    datorate pentru acestea de către contribuabili, persoane juridice
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: contribuabilul, persoana juridică
    8. Circulă: la unitatea fiscală
    9. Se arhivează: la dosarul fiscal al contribuabilului.

    7. Declaraţie pentru stabilirea impozitului pe clădiri şi a impozitului pe terenuri
    ocupate de clădiri şi alte construcţii proprietatea contribuabililor, persoane fizice

    1. Denumire: Declaraţie pentru stabilirea impozitului pe clădiri şi a impozitului pe
    terenuri ocupate de clădiri şi alte construcţii proprietatea contribuabililor,
    persoane fizice
    2. Cod: 14.13.01.04/a
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: declararea de către contribuabili, persoane fizice, a datelor
    necesare pentru stabilirea impozitului pe clădiri şi pe terenuri
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: contribuabil
    8. Circulă: - 1 exemplar - la unitatea fiscală
                - 1 exemplar - la contribuabil
    9. Se arhivează: la dosarul fiscal al contribuabilului.

    8. Proces-verbal - Înştiinţare de plată a impozitului pe clădiri şi terenuri ocupate
    de clădiri şi alte construcţii conform Legii nr. 27/1994 privind impozitele şi taxele
    locale, pentru persoane fizice, şi a primelor de asigurare prin efectul legii

    1. Denumire: Proces-verbal - Înştiinţare de plată a impozitului pe clădiri şi terenuri
    ocupate de clădiri şi alte construcţii conform Legii nr. 27/1994 privind impozitele şi
    taxele locale, pentru persoane fizice, şi a primelor de asigurare prin efectul legii
    2. Cod: 14.13.02.04
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: stabilirea impozitului pe clădirile şi terenurile aparţinând
    persoanelor fizice, a primelor de asigurare prin efectul legii, precum şi la
    înştiinţarea acestora privind sumele de plată
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: organul fiscal
    8. Circulă: - 1 exemplar - la contribuabil
                - 1 exemplar - la unitatea fiscală
    9. Se arhivează: la dosarul fiscal al contribuabilului.

    9. Declaraţie/Proces-verbal pentru stabilirea taxei şi a primei de asigurare asupra
    mijloacelor de transport deţinute de persoane fizice

    1. Denumire: Declaraţie/Proces-verbal pentru stabilirea taxei şi a primei de asigurare
    asupra mijloacelor de transport deţinute de persoane fizice
    2. Cod: 14.13.05.05/a
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: declararea mijloacelor de transport
    7. Se întocmeşte în: declaraţia - 1 exemplar
                         procesul-verbal - 2 exemplare
                     de: declaraţia - contribuabilul, persoana fizica
                         procesul-verbal - organul fiscal
    8. Circulă: - declaraţia: la unitatea fiscală
                - procesul-verbal - exemplarul 1 - la contribuabil
                                  - exemplarul 2 - la dosarul fiscal al
                                                   contribuabilului
    9. Se arhivează: la dosarul fiscal al contribuabilului.

    10. Declaraţie pentru scoaterea din evidenţa a mijloacelor de transport

    1. Denumire: Declaraţie pentru scoaterea din evidenţa a mijloacelor de transport
    2. Cod: 14.13.06.05
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: scoaterea din evidentele fiscale a mijlocului de transport şi
    comunicare către unităţile fiscale şi contribuabili
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: contribuabil
    8. Circulă: la unitatea fiscală
    9. Se arhivează: la dosarul fiscal al contribuabilului
                  Atenţie la tipărire:
                  - se va respecta exact forma prezentată faţă-verso
                  - cele doua comunicări către organul fiscal şi contribuabil se
                    întocmesc în copie de către organul fiscal.

    11. Proces-verbal de impunere nr. ..... - Înştiinţare de plată a impozitului pe venitul
    agricol realizat pe anul .......

    1. Denumire: Proces-verbal de impunere nr. ..... - Înştiinţare de plată a impozitului pe
    venitul agricol realizat pe anul .......
    2. Cod: 14.13.02.09
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tipărire: blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: calculul impozitului pe venitul agricol datorat, pe baza datelor
    din declaraţie
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: organul fiscal
    8. Circulă: la unitatea fiscală
    9. Se arhivează: originalul - la contribuabil.
                     copia - la dosarul fiscal al contribuabilului.

    12. Declaraţie pentru stabilirea impozitului pe veniturile realizate din închirieri sau
    subînchirieri de clădiri, camere sau terenuri aparţinând persoanelor fizice

    1. Denumire: Declaraţie pentru stabilirea impozitului pe veniturile realizate din
       închirieri sau subînchirieri de clădiri, camere sau terenuri aparţinând
       persoanelor fizice
    2. Cod: 14.13.01.08
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tipărire: blocuri a 50 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: stabilirea impozitului pe veniturile realizate din închirieri
    sau subînchirieri
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: contribuabil
    8. Circulă: la unitatea fiscală
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    13. Proces-verbal - Înştiinţare de plată a sumelor datorate pentru închirieri
    (subînchirieri) de camere, clădiri, terenuri

    1. Denumire: Proces-verbal - Înştiinţare de plată a sumelor datorate pentru închirieri
    (subînchirieri) de camere, clădiri, terenuri
    2. Cod: 14.13.02.08
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tipărire: blocuri a 50 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: stabilirea impozitului pe veniturile realizate din închirieri sau
    subînchirieri, potrivit Decretului nr. 394/1973
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: inspector
    8. Circulă: - 1 exemplar de la unitatea fiscală la contribuabil
    9. Se arhivează: 1 exemplar la unitatea fiscală.

    14. Chitanţa fiscală

    1. Denumire: Chitanţa fiscală
    2. Cod: 14.13.11.02
    3. Format: A6/t1
    4. Caracteristici de tipărire: formular cu regim special, tipărit pe o singura faţă,
    în carnete a câte 100 de file, formate din 50 de seturi a câte 2 file, original şi copie
    de culori diferite, înseriate, pe hârtie autocopiativă sau hârtie ofset
    5. Se difuzează: contra cost, numai plătitorilor de T.V.A., de către unitatea fiscală
    teritorială
    6. Se utilizează la:
    - ca document de deducere a T.V.A., în cazul cumpărărilor de bunuri şi prestărilor de
    servicii pentru nevoile unităţii, când plata acestora se face în numerar;
    - ca document, în cazul în care unii agenţi economici sunt scutiţi de obligaţia emiterii
    unei facturi potrivit legii (ex.: transportul cu taximetre);
    - ca document justificativ de înregistrare în contabilitate
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: vânzător sau prestatorul de servicii
    Eliberarea chitanţei se face după ce bunurile şi serviciile au fost achitate, în
    care sens s-a eliberat bonul la casa de marcat.
    Menţionăm ca chitanţa fiscală nu înlocuieşte "Chitanţa" (cod 14.13.11.99), care se
    întocmeşte pentru încasările în numerar la casieria unităţii.
    8. Circulă: - la cumpărător, pentru înregistrare în Jurnalul pentru cumpărări
    (exemplarul 1);
    - la furnizor, în cazul în care nu se emite factura, pentru înregistrarea în Jurnalul
    pentru vânzări sau la vânzător pentru verificarea operaţiunilor efectuate (exemplarul 2)
    9. Se arhivează: - la cumpărător, compartimentul financiar-contabil (exemplarul 1)
    - la furnizor sau vânzător, după utilizarea completă a carnetului (exemplarul 2).

    15. Adresa de confirmare debite

    1. Denumire: Adresa de confirmare debite
    2. Cod: 14.13.17.99
    3. Format: A5/t1
    4. Caracteristici de tipărire: tipărit pe o singura faţă, în carnete a 100 de file,
    înseriate, copie şi original, numerotate cu acelaşi număr
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: confirmarea primirii de către unităţile fiscale a debitelor
    transmise de alte unităţi în vederea urmăririi şi încasării
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: contabil sau operatorul de rol, după caz
    8. Circulă: la unitatea care a transmis debitul
    9. Se arhivează: la unitatea care a transmis debitul (exemplarul 1) şi la unitatea
    fiscală care a confirmat preluarea debitului (exemplarul 2).

    16. Proces-verbal de verificare gestionară

    1. Denumire: Proces-verbal de verificare gestionară
    2. Cod: 14.13.19.99
    3. Format: A4/t2 x 2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în set de 2 file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: consemnarea constatărilor făcute cu ocazia verificărilor gestionare
    a organelor care fac încasări (agent fiscal, remizier, inspector sau alte persoane
    delegate să facă încasări)
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: organul verificator (şeful circumscripţiei fiscale -
                         oraşe, directorul adjunct la "impozite şi taxe" -
                         municipii, inspectorul fiscal teritorial - comune sau
                         alte persoane delegate să facă încasări)
    8. Circulă: la circumscripţia fiscală, serviciile de impozite şi taxe din cadrul
    administraţiei financiare sau direcţiile de impozite şi taxe din D.G.F.P.C.F.S.,
    după caz, în funcţie de localitate, ca anexă la dosarul de verificare gestionară
    9. Se arhivează: exemplarul 1 la unitatea de care aparţine organul verificator.

    17. Certificat de înregistrare fiscală

    1. Denumire: Certificat de înregistrare fiscală
    2. Cod: 14.13.20.99
    3. Format:
    4. Caracteristici de tipărire: file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: atestarea înscrierii ca plătitor de impozite şi taxe
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: Centrul de Tehnologia Informaţiei Financiare (M.F.) şi
                         se semnează de către directorul general al
                         D.G.F.P.C.F.S.
    8. Circulă: - 1 exemplar - la contribuabili
                - 1 exemplar - la unitatea fiscală
    9. Se arhivează: la dosarul fiscal al contribuabilului.

    18. Informare privind rezultatul stabilirii impozitelor şi taxelor
        pe anul .....

    1. Denumire: Informare privind rezultatul stabilirii impozitelor şi
    taxelor pe anul .......
    2. Cod: 14.13.08.99/b
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: set alcătuit din 3 file duble, tipărite pe ambele feţe
    5. Se difuzează la: raportarea anuala a datelor referitoare la stabilirea materiei
    impozabile la activităţile prestate de asociaţiile familiale, cât şi de persoane
    fizice în mod independent
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: unităţile financiare
    8. Circulă: la serviciul de impozite şi taxe din cadrul administraţiei financiare, iar
    administraţia financiară centralizează datele pe judeţ, respectiv pe
    municipiul Bucureşti, şi le comunică Ministerului Finanţelor
    9. Se arhivează: la administraţia financiară şi la M.F.

    19. Certificat de atestare fiscală

    1. Denumire: Certificat de atestare fiscală
    2. Cod: 14.13.21.99
    3. Format: A6/t1
    4. Caracteristici de tipărire: blocuri a 100 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: atestarea bunurilor şi veniturilor impozabile ale contribuabilului,
    pe baza evidenţelor fiscale
    7. Se întocmeşte în: 2 exemplare
                     de: organul fiscal
    8. Circulă: - 1 exemplar - la contribuabil
                - 1 exemplar - la organul fiscal
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    20. Proces-verbal de contravenţie nr. .........

    1. Denumire: Proces-verbal de contravenţie nr. ......
    2. Cod: 14.13.22.99
    3. Format: A5/t2
    4. Caracteristici de tipărire: - set: original (culoare neagră + 2 copii
                                          (culoare roşie şi verde)
                                   - carnete a 150 de file, tipărite pe ambele
                                     feţe
                                   - file înseriate şi numerotate 3 file cu
                                     acelaşi număr
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: constatarea şi sancţionarea contravenţiilor
    7. Se întocmeşte în: 3 exemplare
                     de: organul fiscal constatator
    8. Circulă: originalul la contravenient
    9. Se arhivează: la organul fiscal (1 copie) în carnet la emitent (1 copie).

    21. Registru de rol

    1. Denumire: Registru de rol
    2. Cod: 14.13.23.99
    3. Format: X4/t2
    4. Caracteristici de tipărire: registre de 50 şi de 300 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: evidenţa nominală a contribuabililor
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenţă operativă
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    22. Matricola privind evidenţa persoanelor fizice plătitoare de impozit pe venituri din
    închirieri sau subînchirieri de clădiri, camere mobilate sau nemobilate şi închirieri
    de terenuri situate în municipii, oraşe şi alte localităţi

    1. Denumire: Matricola privind evidenţa persoanelor fizice plătitoare de impozit
    pe venituri din închirieri sau subînchirieri de clădiri, camere mobilate sau
    nemobilate şi închirieri de terenuri situate în municipii, oraşe şi alte localităţi
    2. Cod: 14.13.26.08
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tipărire: pe ambele feţe, în carnete a 50 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: evidenţa persoanelor fizice, care realizează venituri din
    închirierea clădirilor şi terenurilor
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenţă operativă
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    23. Registru de evidenţă (Matricola) a contribuabililor supuşi impozitelor pe
    veniturile populaţiei

    1. Denumire: Registru de evidenţă (Matricola) a contribuabililor supuşi
    impozitelor pe veniturile populaţiei
    2. Cod: 14.13.26.07
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tipărire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: evidenţa contribuabililor supuşi impozitului pe
    veniturile neagricole
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenţă operativă
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    24. Matricola privind stabilirea impozitului pe venitul agricol şi a
    primelor de asigurare

    1. Denumire: Matricola privind stabilirea impozitului pe venitul agricol şi a
    primelor de asigurare
    2. Cod: 14.13.26.09
    3. Format: X3/t2
    4. Caracteristici de tipărire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: înscrierea terenurilor agricole, pentru stabilirea impozitului pe
    venitul agricol şi a primelor de asigurare, datorate de contribuabili
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circulă: fiind document de evidenţă operativă
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    25. Matricola pentru evidenţa mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote,
    mijloace de transport pe apă), în proprietatea contribuabililor persoane juridice

    1. Denumire: Matricola pentru evidenţa mijloacelor de transport (autovehicule, remorci,
    rulote, mijloace de transport pe apă), în proprietatea contribuabililor
    persoane juridice
    2. Cod: 14.13.26.05
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tipărire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: evidenţa mijloacelor de transport deţinute de persoane juridice,
    a taxei datorate şi a primelor de asigurare prin efectul legii
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenţă operativă
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    26. Matricola pentru evidenţa clădirilor, a terenurilor ocupate de clădiri şi alte
    construcţii şi a terenurilor proprietate de stat aflate în administrarea sau
    folosinţa persoanelor juridice

    1. Denumire: Matricola pentru evidenţa clădirilor, a terenurilor ocupate de clădiri şi
    alte construcţii şi a terenurilor proprietate de stat aflate în administrarea sau
    folosinţa persoanelor juridice
    2. Cod: 14.13.26.04
    3. Format: X3/t2
    4. Caracteristici de tipărire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: evidenţa clădirilor, a terenurilor ocupate de clădiri şi alte
    construcţii şi a terenurilor proprietate de stat aflate în administrarea sau în
    folosinţa persoanelor juridice
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenţă operativă
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    27. Matricola pentru evidenţa clădirilor şi a terenurilor proprietate a
    contribuabililor persoane fizice

    1. Denumire: Matricola pentru evidenţa clădirilor şi a terenurilor proprietate a
    contribuabililor persoane fizice
    2. Cod: 14.13.26.04/a
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tipărire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: evidenţa clădirilor, a terenurilor supuse impozitării, proprietate
    a contribuabililor persoane fizice, precum şi a primelor de asigurare prin efectul legii
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenţă operativă
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    28. Matricola pentru evidenţa mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote,
    mijloace de transport pe apă) în proprietatea contribuabililor persoane fizice

    1. Denumire: Matricola pentru evidenţa mijloacelor de transport (autovehicule, remorci,
    rulote, mijloace de transport pe apa) în proprietatea contribuabililor persoane fizice
    2. Cod: 14.13.26.05/a
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tipărire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzează: gratuit
    6. Se utilizează la: evidenţa mijloacelor de transport deţinute de persoanele fizice,
    a taxei datorate şi a primelor de asigurare prin efectul legii
    7. Se întocmeşte în: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenţă operativă
    9. Se arhivează: la unitatea fiscală.

    29. Factura fiscală

    1. Denumire: Factura fiscală
    2. Cod: 14.13.27.02
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tipărire: formular cu regim special, tipărit pe o singura faţă,
    în blocuri a câte 150 de file, formate din 50 de seturi a câte 3 file, original şi două
    copii, de culori diferite, înseriate, pe hârtie autocopiativă sau hârtie ofset
    5. Se difuzează: contra cost
    6. Se utilizează ca:
    - document pe baza căruia se întocmeşte instrumentul de decontare a produselor şi
    mărfurilor livrate, a lucrărilor executate sau a serviciilor prestate;
    - document de însoţire pe timpul transportului;
    - document de încărcare în gestiunea primitorului;
    - document justificativ de înregistrare în contabilitatea furnizorului şi cumpărătorului
    7. Se întocmeşte în: 3 exemplare, distinct pe cote de T.V.A.
                     de: furnizor (compartimentul desfacere sau alt compartiment
                         desemnat pe baza dispoziţiei de livrare, a avizului de
                         însoţire a mărfii sau a altor documente tipizate care
                         atestă executarea lucrărilor şi prestarea serviciilor)
                         şi se semnează de către compartimentul emitent
    8. Circulă: - la furnizor:
    - la compartimentul în care se efectuează operaţiunea de control financiar preventiv
      pentru acordarea vizei (toate exemplarele); viza de control financiar preventiv se
      acordă numai pe exemplarul 3;
    - la persoanele autorizate să dispună încasări în contul de la banca al unităţii
      (toate exemplarele);
    - la compartimentul desfacere în vederea înregistrării în evidenţele operative şi pentru
      eventualele reclamaţii ale clienţilor (exemplarul 2 al facturii la care se
      anexează dispoziţia de livrare);
    - la compartimentul financiar pentru întocmirea borderoului şi în vederea depunerii
    acestora la banca şi înregistrării în contabilitate (exemplarul 3).
    - la cumpărător:
    - la compartimentul aprovizionare pentru confirmarea operaţiunii, având ataşat
      exemplarul din avizul de însoţire a mărfii care a însoţit produsul sau marfa,
      inclusiv nota de recepţie şi de constatare de diferenţe, în cazul în care marfa
      nu a fost însoţită de factura pe timpul transportului (exemplarul 1);
    - la compartimentul care efectuează operaţiunea de control financiar preventiv
      pentru acordarea vizei (exemplarul 1, împreună cu avizul de însoţire a mărfii,
      inclusiv nota de recepţie şi de constatare de diferenţe, după caz);
    - la compartimentul financiar-contabil pentru acceptarea plăţii, precum şi pentru
      înregistrarea în contabilitate (exemplarul 1, împreună cu avizul de însoţire a
      mărfii, inclusiv nota de recepţie şi de constatare de diferenţe, după caz)
    9. Se arhivează:
    - la furnizor:
      - la compartimentul de desfacere (exemplarul 2);
      - la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 3);
      - la cumpărător:
      - la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 1).


                                       -------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016