Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 32 din 21 februarie 2020  pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei medicale, aprobat prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 203/2016     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 32 din 21 februarie 2020 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei medicale, aprobat prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 203/2016

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 152 din 25 februarie 2020
    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Direcţiei medicale, aprobat prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 203/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.062 din 29 decembrie 2016, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
    "(3) DM îndeplineşte atribuţiile care revin direcţiilor de sănătate publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, pentru MAI."

    2. La articolul 5 alineatul (1), litera j) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "j) Compartimentul management stări excepţionale;"

    3. La articolul 14, litera t) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "t) elaborează strategia de dotare cu aparatură medicală a unităţilor din reţeaua sanitară proprie;"

    4. La articolul 14, după litera aa) se introduce o nouă literă, litera ab), cu următorul cuprins:
    "ab) analizează, la nevoie şi conform competenţelor, profilul, structura şi normele de organizare şi funcţionare ale unităţilor sanitare din cadrul MAI."

    5. La articolul 25 alineatul (3), literele d) şi j) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "d) avizează statele de organizare ale structurilor subordonate DM, potrivit organigramelor aprobate şi posturilor repartizate prin ordin al ministrului afacerilor interne;
    ................................................................................................
j) operează în statele de organizare ale DM şi structurilor subordonate modificările structurale intervenite;"

    6. La articolul 27 alineatul (1), literele a), b), e), f), h), j), t) şi v) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) aplică politica sanitară a statului prin participarea la implementarea strategiilor de reformă în domeniul sanitar, elaborate şi aprobate de MS;
b) organizează, monitorizează, coordonează, îndrumă şi controlează activitatea de acordare a asistenţei medicale primare, ambulatorii de specialitate, stomatologice, spitaliceşti, serviciilor de sănătate conexe asistenţei medicale şi serviciilor medicale de recuperare-reabilitare, în conformitate cu reglementările în vigoare şi metodologia specifică acestor activităţi, în vederea asigurării sănătăţii efectivelor MAI;
    ...............................................................................................
e) analizează starea de sănătate a personalului asistat, pe baza principalilor indicatori ai stării de sănătate a efectivelor MAI şi a factorilor de risc care o influenţează;
f) coordonează asigurarea medicală a misiunilor specifice;
    ................................................................................................
h) organizează, coordonează şi monitorizează activitatea de acordare a asistenţei medicale cadrelor MAI de către unităţile subordonate, în caz de dezastre, atacuri teroriste, război, conflicte sociale şi alte situaţii de criză;
    ...............................................................................................
j) cooperează cu celelalte structuri medicale din sistemul apărării, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autorităţii judecătoreşti şi structurile de profil ale MS pentru asigurarea medicală în situaţii de criză, în baza protocoalelor şi planurilor de acţiune comune;
    ...............................................................................................
t) ia măsuri pentru trimiterea la tratament în străinătate a personalului MAI, rănit sau invalid, ca urmare a unui accident de muncă, conform normelor legale în vigoare;
    ...............................................................................................
v) analizează petiţiile şi sesizările cu privire la acordarea asistenţei medicale primare, ambulatorii de specialitate, stomatologice, spitaliceşti, serviciilor de sănătate conexe asistenţei medicale şi serviciilor medicale de recuperare-reabilitare a sănătăţii pentru asiguraţi, propune măsuri de rezolvare şi formulează proiecte de răspuns;"

    7. La articolul 27 alineatul (1), literele c), d), i), k), l) şi n)-r) se abrogă.
    8. La articolul 27 alineatul (1), după litera v) se introduc două noi litere, literele w) şi x), cu următorul cuprins:
    "w) reprezintă DM în relaţiile cu MS, CASA OPSNAJ şi organizaţiile profesionale;
x) participă la elaborarea proiectelor de acte normative privind asigurarea asistenţei medicale pentru asiguraţii MAI."

    9. La articolul 27 alineatul (2), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins:
    "d) evaluează şi participă la identificarea priorităţilor în domeniul asistenţei medicale şi propune măsuri pentru rezolvarea problemelor identificate."

    10. La articolul 27, alineatul (3) se abrogă.
    11. La articolul 27 alineatul (4), partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Pe linia formării profesionale de specialitate Serviciul asistenţă medicală, farmaceutic, aparatură medicală are următoarele atribuţii specifice:"

    12. La articolul 27 alineatul (5), literele a), b), d), g), i), k), m),n) şi p) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) organizează, monitorizează, coordonează, îndrumă şi controlează activitatea de acordare a asistenţei farmaceutice în farmaciile cu circuit închis din cadrul reţelei sanitare a MAI;
b) participă, împreună cu alţi specialişti din DM şi din unităţile subordonate, la elaborarea baremelor de medicamente şi materiale sanitare cuprinse în trusele de urgenţă/misiune;
    ...............................................................................................
d) verifică, în vederea avizării potrivit actelor normative interne de la nivelul MAI, specificaţiile tehnice pentru produsele de resort din domeniul de competenţă al serviciului, care urmează a fi achiziţionate în MAI;
    ...............................................................................................
g) avizează rapoartele privind ofertele de donaţie, dar manual, comodat sau sponsorizare, pentru produse de resort medical, întocmite de unităţile subordonate, dacă nu există în cadrul acestora structuri gestionare ale domeniilor care fac obiectul avizării;
    ...............................................................................................
i) reprezintă DM în relaţiile cu MS, Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale şi Colegiul Farmaciştilor din România;
    ...............................................................................................
k) analizează, în vederea avizării, propunerile unităţilor subordonate privind orice modificare adusă structurii/sediului/funcţionării farmaciilor cu circuit închis din cadrul reţelei sanitare a MAI;
    ...............................................................................................
m) analizează petiţiile şi sesizările cu privire la acordarea asistenţei farmaceutice pentru asiguraţii MAI, propune măsuri de rezolvare şi formulează proiecte de răspuns;
n) participă la elaborarea proiectelor de acte normative privind asigurarea asistenţei farmaceutice pentru asiguraţii MAI;
    ...............................................................................................
p) elaborează, împreună cu alţi specialiştii din DM şi din unităţile subordonate, baremele de instrumentar medical, medicamente şi consumabile cuprinse în inventarele de complet la pace şi război."

    13. La articolul 27 alineatul (5), literele e), f), h), j), l) şi o) se abrogă.
    14. La articolul 28 alineatul (1), litera k) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "k) verifică, în vederea avizării potrivit actelor normative interne de la nivelul MAI, specificaţiile tehnice pentru produsele de resort din domeniul de competenţă al serviciului, care urmează a fi achiziţionate în MAI;"

    15. La capitolul V, titlul secţiunii a 10-a se modifică şi va avea următorul cuprins:
    " SECŢIUNEA a 10-a
    Compartimentul management stări excepţionale
"

    16. La articolul 31, partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 31
    Compartimentul management stări excepţionale are următoarele atribuţii specifice:"

    17. La articolul 31, literele b), d) şi g)-i) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "b) participă la întocmirea planului de mobilizare al unităţii, analizează propunerile structurilor DM pentru actualizarea planului de mobilizare al DM şi verifică întreţinerea, depozitarea, conservarea, împrospătarea şi funcţionarea aparaturii, instrumentarului, substitutelor şi altor materiale sanitare existente la rezerva proprie şi rezerva operativă;
    ...............................................................................................
d) participă la activităţi pe linia managementului stărilor excepţionale;
    ...............................................................................................
g) coordonează întocmirea şi actualizarea documentelor pe linia managementului stărilor excepţionale ale structurilor cu sarcini pe această linie;
h) execută activităţi de îndrumare pe linia managementului stărilor excepţionale din DM;
i) elaborează şi transmite dispoziţii pe linia managementului stărilor excepţionale către unităţile subordonate DM;"

    18. La articolul 31, după litera l) se introduc două noi litere, literele m) şi n), cu următorul cuprins:
    "m) elaborează, în urma procesului de analiză şi consultare cu specialiştii din aparatul propriu şi din unităţile beneficiare subordonate, proiectele tabelelor de înzestrare cu armament, muniţii, mijloace tehnice şi materiale necesare DM şi structurilor subordonate acesteia;
n) elaborează cererile de produse şi servicii necesare DM şi structurilor subordonate pentru un an de război."

    19. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul afacerilor interne,
                    Marcel Ion Vela

    Bucureşti, 21 februarie 2020.
    Nr. 32.
    ANEXA 1

    ^1) Anexa este reprodusă în facsimil.
    (Anexa nr. 1 la regulament)
    ORGANIGRAMA
    Direcţiei medicale
 (a se vedea imaginea asociată)
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016