AUTORITATEA NATIONALA
SANITARÃ VETERINARA ŞI
PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Direcţia sanitarã veterinara
şi pentru siguranta alimentelor
...............................
DOCUMENT DE ÎNREGISTRARE
SANITARÃ VETERINARA PENTRU
UNITÃŢILE DE VÂNZARE DIRECTA
DE PRODUSE PRIMARE
Nr. ....... din ........
I. Denuinirea unitãţii :...................., proprietar ....................,
din localitatea .................., strada ....................... nr. ......,
sectorul ..., codul ....., judeţul ............,pentru urmãtoarele activitãţi:
1 .......;
2 .......;
3 .......;
4 .......;
II. Produsele destinate vazarii directe a produselor primare vor fi obţinute
în cantitate maxima de .........;
III. Produsele primare vor fi comercializate direct cãtre consumatorul final:
1. Direct de la locul de obţinere: .........;
2. Cãtre alte unitãţi cu vânzare cu amãnuntul din localitate sau în
localitatea invecinata a aceluiaşi judeţ: ..........;
3. Valorificare cu ocazia tirgurilor, pieţelor, expozitiilor, sarbatorilor
religioase, etc. ...........................................................;
IV. Produsele primare provin din ........................ (ferme, gospodãrii
proprii, fond de vanatoare, lacuri, etc.) ........., în numãr de ...........,
aflate în localitatea...............;
Nerespectarea condiţiilor care au stat la baza emiterii prezentului
document atrage, dupã caz, suspendare sau interzicerea activitãţii, precum şi
sancţionarea contraveitioiala sau penalã, conform legislaţiei în vigoare.
Director executiv,
............
(semnatura şi ştampila)
AUTORITATEA NATIONALA
SANITARÃ VETERINAEA ŞI
PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Direcţia sanitarã veterinara
şi pentru sigurattfa alimentelor
................................
DOCUMENT DE ÎNREGISTRARE
SANITARÃ VETERINARA
ŞI PENTRU SIGURANTA
ALIMENTELOR PENTRU UNITÃŢILE
DE VÂNZARE CU AMÃNUNTUL
Nr. ...... din ........
I. Denumirea unitãţii :..................., adresa unitãţii, .................
cod unic de înregistrare (CUI) ............, proprietar .....................,
din localitatea ............, strada, ............ nr. ......., sectorul ....,
codul ......., judeţul .............., telefon ..........., e-mail ..........,
peatru obiectivul ............ în care se desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
1. ........;
2. ........;
3. ........;
II. Numãrul vehiculelor utilizate în activitãţile desfãşurate:
mai puţin de 5 ......, între 6 şi 10 ......., între 11 şi 50 ......., peste 50
...........;
III. Sursa de apa utilizata este: din reţeaua publica ........., sursa proprie
...........;
IV. Perioada din timpul anului în care se desfãşoarã activitatea: ...........;
V. Numãrul persoanelor angajate în cadrul unitãţii: ........;
VI. Produsele care vor fi comercializate cãtre alte unitãţi cu vânzare cu
amãnuntul vor fi obţinute în cantitate maxima de .................../saptamana
VII. Produsele vor fi comercializate direct cãtre consumatorul final prin:
1. Unitãţi cu amãnuntul aparţinând producãtorului în numãr de ...... cea mai
departata aflatã la ....... km de locul de producere, din judeţ;
2. Valorificare la locul de producere: ........;
3. Valorificare prin comanda pe internet: .......;
VIII. Materiile prime provin din:
1. Gospodãriile proprii în numãr de ........, aflate în localitatea .........;
2. Unitãţi autorizate veterinar .........;
3. Gospodãriile proprii şi unitãţi autorkate sanitar veterinar ............;
Nerespectarea coiiditiilur care au stat la baza emiterii prezentului
document atrage, dupã caz, suspendarea sau interzicerea activitãţii precum şi
sancţionarea contravenţionalã sau penalã, conform legislaţiei în vigoare.
Dupã eliberarea prezentului document, reprezentantul unitãţii trebuie sa
notifice imediat Direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranta alimentelor
judeţene, respectiv a municipilui Bucureşti orice modificare a condiţiilor din
unitate intervenita ulterior.
Reprezentantul legal al unitãţii, ..........................................
(semnatura, ştampila oficialã)
Director executiv,
................
(semnatura şi ştampila)
┌───┬───────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
│Nr.│ │Tarif de│
│crt│ Unitate │inregis-│
│ │ │trare │
│ │ │RON/ │
│ │ │Unitate │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 1 │ Carne: │ │
│ │ Carmangerie ................................................. │ 300 │
│ │ Macelarie ................................................... │ 300 │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 2 │ Lapte şi produse din lapte: │ │
│ │ Centru de prelucrare lapte .................................. │ 300 │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 3 │ Peste şi produse din pescuit: │ │
│ │ Centru de colectare peste ................................... │ 200 │
│ │ Magazin de comercializare peste (pescarie) .................. │ 200 │
│ │ Centru de colectare a batracienilor, gasteropodelor etc. .... │ 200 │
│ │ Ambarcatiune de pescuit ..................................... │ 100 │
│ │ Punct de debarcare .......................................... │ 200 │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 4 │ Miere şi produse apicole: │ │
│ │ Centru de colectare miere ................................... │ 200 │
│ │ Magazin desfacere a mierii de albine ........................ │ 100 │
│ │ Stupina ..................................................... │ 100 │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 5 │ Unitãţi de alimentaţie publica: │ │
│ │ Restaurant (indiferent de specific) ......................... │ 300 │
│ │ Pizzerie .................................................... │ 200 │
│ │ Cantina ..................................................... │ 200 │
│ │ Laborator de cofetarie/patiserie ............................ │ 300 │
│ │ Pensiuni agroturistice ...................................... │ 300 │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 6 │ Unitãţi cu vânzare en-detail: │ │
│ │ Magazin alimentar ........................................... │ 200 │
│ │ Hipermarket/supermarket ..................................... │ 500 │
│ │ Unitãţi cu vânzare prin intranet ............................ │ 300 │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 7 │ Unitãţi cu aciivitati nespecifice: │ │
│ │ Depozit alimentar fãrã regim termic ......................... │ 200 │
│ │ Catering .................................................... │ 200 │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 8 │ Inregisirarea aciivitatii de vanzre directa a produselor │ 10 │
│ │ primare │ │
└───┴───────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘
AUTORITATEA NATIONALA
SANITARÃ VETERINARA ŞI
PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Direcţia saiitara veterinara şi
pentru siguranta alimentelor
............................
ORDONANTA
privind suspendarea activitãţii
din unitãţile supuse înregistrãrii
sanitare veterinare şi pentru
siguranta alimentetor
Nr. ........ din ......
Directorul direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranta alimentelor .....
..........................., având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernilui
nr. 42/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare Ordonanţei de urgenta
a Guvernului nr. 97/2001 cu modificãrile şi completãrile ulterioare şi Nota
de control/procesul verbal de constatare înregistrat la Direcţia sanitarã
veterinara şi pentru siguranta alimentelor .............................. sub
nr. ........., din data de .........., întocmit de .................... medic
veterinar/inspector pentru siguranta alimentelor în cadrul ........., în baza
verificãrii efectuate la unitatea ..............., din ......................
(adresa completa).................................................,proprietar
...................................,
Dispune:
suspendarea activitãţii, începând cu data de ............., pana la data de
......... a desfãşurãrii activitãţii de ................, desfasurata în baza
înregistrãrii nr. ...... din data de .................. de cãtre ...........,
proprietar .................. .
Reluarea activitãţii se efectueazã, la solicitarea proprietarului, numai
dupã remedierea deficienţelor şi verificarea unitãţii privind asigurarea
condiţiilor sanitare veterinare şi pentru siguranta alimentelor de
funcţionare, conform prevederilor legale.
Neaplicarea mãsurilor corespunzãtoare la termenul stabilit atrage, dupã caz,
sancţionarea contravenţionalã şi anularea înregistrãrii sanitare veterinare şi
pentru siguranta alimentelor a activitãţii.
Director executiv,
...............
(semnatura, ştampila oficialã)
Proprietar/ Reprezentantul legal al unitãţii,
...........................
(semnatura, ştampila oficialã)
AUTOMTATEA NATIONALA
SANITARÃ VETERINARA ŞI
PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Direcţia sanitarã veterinara
şi pentru siguranta alimeiafelor
ORDONANTA
privind interzicerea
activitãţii din unitãţile
supuse înregistrãrii
sanitare veterinare şi
pentru siguranta alimentelor
Nr. ........ din ........
Directorul direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranta alimentelor ..
..........................., având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului
nr. 42/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Ordonanţei de urgenta
a Guvernului nr, 97/2001 cu modificãrile şi completãrile ulterioare şi Nota
de control/procesul verbal de constatare înregistratã la Direcţia sanitarã
veterinara şi peatru siguranta alimentelor judeteana^ respectiv a municipiului
Bucureşti, sub nr, ............, din data de ...................., întocmit de
....................... medic veterinar/inspector pentru siguranta alimentetor
în cadrul ........................., în baza verificãrii efectuate la unitatea
............................., din ...........................................
(adresa completa) ............................................................
...................., proprietar ..........................,
Dispune:
Începând cu data de .............. iuterzicerea desfãşurãrii activitãţii de
............. desfasurata în baza înregistrãrii nr. .............. din data de
........................... de cãtre unitatea ...................., proprietar
...................;
Acordarea înregistrãrii sanitare veterinare şi pentru siguranta alimentelor
şi reluarea activitãţii se efectueazã la solicitarea proprietarului, dupã
remedierea deficienţelor şi asigurarea condiţiilor sanitare veterinare şi
pentru siguranta alimentelor de funcţionare, conform prevederilor legale.
Nerespectarea prezentelor mãsuri atrage, dupã caz, sancţionarea
contravenţionalã sau penalã, conform normelor legale în vigoare.
Director,
............
(semnatura, ştampila oficialã)
Proprietar/Reprezentantul
legal al unitãţii,
.............
(semnatura, ştampila oficialã)
AUTORITATEA NATIONALA
SANITARÃ VETERINARA ŞI
PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Direcţia Sanitarã Veterinara şi pentrii Sigiiraete Alimentelor .........
Circumscripţia Sanitarã Veterinara şi pentru Siguranta Alimentelor .....
DOCUMENT DE SECHESTRARE/REŢINERE OFICIALÃ
Nr. ......... din ........
Subsemnatul ..........., medic veterinar oficial/inspector pentru siguranta
alimentelor din cadrul Direcţie Sanitare Veterinare şi pentru Siguranta
Alimentelor jedeteana, respectiv a municipiului Bucureşti ..............., din
judeţul .................., având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernuilui
nr. 42/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi prevederile
<>Hotãrârii Guvernului nr. 925/2005 , în baza notei de control/proces verbal de
constatare nr ....... din data de ......... întocmitã la ....................,
dispun sechestrarea/reţinerea oficialã pentru produsul (ele): ...............,
pentru o perioada de (pana la data de) ...........................;
Proprietarul produselor: ....................................................;
Adresa proprietarului: .......................................................
.............................................................................;
Locul unde s-a dispus mãsura sechestrãrii/reţinerii oficiale : ..............;
Data şi ora (minute) când s-a dispus mãsura: ................................;
Motivul reţinerii oficiale: .................................................;
Nr. sigiliului sanitar veterinar: ...........................................;
Nr. proces verbal recoltare probe şi analize solicitate (dacã este cazul): ...
.............................................................................;
Rezultatul expertizei sanitare veterinare (nr. buletin analiza, dacã este
cazul): .....................................................................;
Nerespectarea mãsurilor dispuse, atrage dupã caz sancţionarea
contravenţionalã sau penalã în conformitate cu prevederile legislaţiei
sanitare veterinare în vigoare.
Medic veterinar oficial/inspector oficial
....................
(semnatura şi parafa)
L.S,
Luat la cunostinta,
Proprietar/Reprezentantul legal al unitãţii,
.................
(semnatura şi ştampila)
L.S.
AUTORITATEA NATIONALA
SANITARÃ VETERINARA ŞI
PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Direcţia Sanitarã Veterinara şi
pentru Siguranta Alimentelor
............................
PROCES-VERBAL DE CONSTATARE
Subsemnaţii ..................... şi ..................... inspector pentru
siguranta alimentelor din cadrul Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru
Siguranta Alimeiitelor ............................., respectiv a municipiului
Bucureşti, în urma controlului efectuat la unitatea ...................situata
unic de înregistrare (CUI) ............, pendinte de ............... cu sediul
sector (judeţ) ........... în prezenta domnului/doamnei ......................
........., în calitate de ............. am constatat urmãtoarele:
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
În urma celor constatate şi în conformitate cu legislaţia specifica în
vigoare se aplica urmãtoarele mãsuri şi recomandãri se vor specifica expres
prevederile actelor normative care nu au fost respectate:
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
Prezentul proces verbal de constatare conţine .......... pagini şi a fost
întocmit în doua exemplare, dintre care unul rãmâne la .......................
Medici veterinari/Inspectori
Proprietar/Reprezentantul legal al unitãţii
AUTORITATEA NATIONALA
SANITARÃ VETERINARA ŞI
PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Direcţia sanitarã veterinara şi
pentru sigiiranta alimentelor
.............................
DOCUMENT DE ÎNREGISTRARE
PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR
Nr. ....... din ........
Pentru unitatea denumita: ..................., adresa unitãţii, ...........
proprietar ........................, din localitatea ................., strada
............ nr........, sectorul ......., codul ........, judeţul ..........,
telefon .............., e-mail ............................, pentru obiectivul
................................ în care se desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
1. ................. (Cod CAEN ..........);
2. ................. (Cod CAEN ..........);
3. ................. (Cod CAEN ..........);
Dupã eliberarea prezentului document, reprezentantul legal al unitãţii
trebuie sa notifice Direcţiei sanitare veterinare şi pentru siguranta
alimentelor judeteana, respectiv a municipiului Bucureşti, orice modificare a
condiţiilor din unitate intervenita ulterior.
Reprezentantul legal al unitãţii, ........................................
(semnatura, ştampila oficialã)
Director executiv,
............