┌───────────────────────┬──────────────┐
│Numãr de copii înscrişi│Numãr de grupe│
├───────────────────────┼──────────────┤
│Între 15 şi 25 │ 1│
├───────────────────────┼──────────────┤
│Între 26 şi 50 │ 2│
├───────────────────────┼──────────────┤
│Între 51 şi 75 │ 3│
├───────────────────────┼──────────────┤
│Între 76 şi 100 │ 4│
├───────────────────────┼──────────────┤
│Între 101 şi 125 │ 5│
├───────────────────────┼──────────────┤
│Între 126 şi 150 │ 6│
├───────────────────────┼──────────────┤
│Între 151 şi 175 │ 7│
├───────────────────────┼──────────────┤
│Între 176 şi 200 │ 8│
├───────────────────────┼──────────────┤
│Între 201 şi 225 │ 9│
└───────────────────────┴──────────────┘
Nume: ......................................................
Prenume: ...................................................
Unitatea şcolarã: ..........................................
Regiunea/Localitatea: ......................................
Ţara: ......................................................
RAPORT LUNAR
privind activitatea didacticã
luna ....... anul .........
CURSUL DE LIMBÃ, CULTURÃ ŞI CIVILIZAŢIE ROMÂNEASCÃ
I. Indicatori*1)
┌────┬────────────────────┬────────────┬───────────┬───────┬────────────────┐
│Nr. │ │ │ │Numãrul│Numãrul de elevi│
│crt.│Unitatea de învãţare│Tema lecţiei│Clasa/Grupa│de ore │prezenţi │
├────┼────────────────────┼────────────┼───────────┼───────┼────────────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼───────────┼───────┼────────────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼───────────┼───────┼────────────────┤
│ 3.│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼───────────┼───────┼────────────────┤
│....│ │ │ │ │ │
└────┴────────────────────┴────────────┴───────────┴───────┴────────────────┘
II. Descrierea activitãţilor, conform unitãţilor de învãţare*2)
...................................................................
III. Observaţii*3)
..................................................................
Semnãtura conducerii unitãţii şcolare
......................................
Semnãtura personalã
......................
FIŞA
de (auto)evaluare a personalului didactic
Numele şi prenumele .............
Anul şcolar 2010-2011
┌───────────────┬────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
│UNITÃŢI DE │INDICATORI DE PERFORMANŢÃ │ PUNCTAJ │
│COMPETENŢÃ │ ├─────┬─────┬─────┤
│ │ │MAXI-│AUTO-│EVA- │
│ │ │MUM │EVA- │LUARE│
│ │ │ │LUARE│ │
├───────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┤
│A. Proiectarea 𗈕. Cunoaşterea programei şi a materialelor bibliografice│ 5 │ │ │
│ didacticã │recomandate │ │ │ │
│ 20 p 𗈖. Selecţia materialelor şi mijloacelor didactice │ 5 │ │ │
│ 𗈗. Elaborarea planificãrilor calendaristice │ 5 │ │ │
│ │● alegerea unor strategii optime pentru parcurgerea │ │ │ │
│ │programei şi atingerea obiectivelor generale şi │ │ │ │
│ │specifice │ │ │ │
│ 𗈘. Elaborarea proiectelor didactice │ 5 │ │ │
│ │● stabilirea obiectivelor lecţiilor │ │ │ │
│ │● fixarea conţinutului unitãţilor de învãţare │ │ │ │
│ │● corelarea strategiilor didactice cu prevederile │ │ │ │
│ │programei, obiectivele şi conţinuturile │ │ │ │
│ │activitãţilor şi numãrul orelor alocate │ │ │ │
│ │● gestionarea timpului pentru fiecare secvenţã │ │ │ │
│ │de învãţare │ │ │ │
│ │● transmiterea accesibilã a informaţiei conform │ │ │ │
│ │nivelului de pregãtire a elevilor │ │ │ │
├───────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┤
│B. Procesul de 𗈕. Selectarea situaţiilor de învãţare care duc la │ 5 │ │ │
│ învãţare │crearea şi dezvoltarea deprinderilor şi abilitãţilor │ │ │ │
│ 20 p 𗈖. Selecţia procedeelor, tehnicilor şi metodelor de │ 5 │ │ │
│ │predare (în funcţie de obiectivele propuse, de │ │ │ │
│ │particularitãţile de vârstã ale elevilor şi de │ │ │ │
│ │eterogenitatea grupelor) │ │ │ │
│ 𗈗. Organizarea activitãţilor practice şi aplicative │ 5 │ │ │
│ │în procesul de învãţare │ │ │ │
│ 𗈘. Evaluarea elevilor │ 5 │ │ │
│ │● alegerea şi utilizarea instrumentelor de evaluare │ │ │ │
│ │● aprecierea şi valorificarea rezultatelor evaluãrii │ │ │ │
├───────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┤
│C. Raportãri 𗈕. Punctualitatea transmiterii │ 10│ │ │
│ tehnico- 𗈖. Rigurozitatea întocmirii respectând normele de │ 10│ │ │
│ narative │redactare şi completare │ │ │ │
│ 20 p │ │ │ │ │
├───────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┤
│D. Acţiuni │Participarea sau organizarea de expoziţii, cenacluri, │ 10│ │ │
│ extracurs │simpozioane, sesiuni de comunicãri ale elevilor, │ │ │ │
│ 10 p │manifestãri cultural-artistice, sportive şi de │ │ │ │
│ │recreere; elaborarea sau colaborarea la reviste şcolare │ │ │ │
│ │sau alte publicaţii │ │ │ │
├───────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┤
│E. Dezvoltarea 𗈕. Participarea la activitãţi de perfecţionare şi │ 5 │ │ │
│ profesionalã │formare profesionalã organizate la nivelul şcolii │ │ │ │
│ 10 p 𗈖. Participarea la activitãţi de perfecţionare şi │ 5 │ │ │
│ │formare profesionalã organizate de cãtre instituţii la │ │ │ │
│ │nivel regional/naţional │ │ │ │
├───────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┤
│F. Evaluarea 𗈕. Implicarea în promovarea cursului LCCR în unitatea │ 1 │ │ │
│ realizatã de │şcolarã │ │ │ │
│ directorii 𗈖. Activitatea didacticã desfãşuratã în anul şcolar │ 1 │ │ │
│ şcolilor -2010 │ │ │ │
│ 10 p 𗈗. Respectarea regulamentului de organizare şi │ 1 │ │ │
│ │funcţionare a unitãţii de învãţãmânt │ │ │ │
│ 𗈘. Colaborarea cu colectivul de cadre didactice │ 1 │ │ │
│ │şi conducãtorul unitãţii de învãţãmânt │ │ │ │
│ 𗈙. Participarea şi implicarea în activitãţile unitãţii │ 1 │ │ │
│ │şcolare │ │ │ │
│ 𗈚. Organizarea şi desfãşurarea activitãţilor extracurs │ 1 │ │ │
│ 𗈛. Colaborarea cu familiile copiilor │ 1 │ │ │
│ 𗈜. Sprijinul acordat elevilor de origine românã în │ 1 │ │ │
│ │procesul de integrare în ţara de adopţie │ │ │ │
│ 𗈝. Contribuţia la promovarea interculturalitãţii şi │ 1 │ │ │
│ │a multilingvismului │ │ │ │
│ . Impactul realizat prin predarea cursului │ 1 │ │ │
├───────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┤
│G. Raportul │(maximum 3 pagini în limba românã) │ 10 │ │ │
│ anual de │ │ │ │ │
│ activitate │ │ │ │ │
│ 10 p │ │ │ │ │
├───────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┤
│PUNCTAJ TOTAL: │ │ 100 │ │ │
└───────────────┴────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────┴─────┘
┌───────────────┬──────────────┐
│PUNCTAJ TOTAL │CALIFICATIVUL │
├───────────────┼──────────────┤
p-100 p │Foarte bine │
├───────────────┼──────────────┤
p-80 p │Bine │
├───────────────┼──────────────┤
p-70 p │Satisfãcãtor │
├───────────────┼──────────────┤
│Sub 60 p │Nesatisfãcãtor│
└───────────────┴──────────────┘
Calificativul acordat ........
Evaluatori: ................... Semnãtura cadrului didactic evaluat
......................... ...................................
Data ......................