Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.903 din 27 decembrie 2018  privind stabilirea structurii situaţiilor referitoare la monitorizarea derulării programului de investiţii publice potrivit prevederilor art. 44 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, precum şi pentru stabilirea conţinutului-cadru al raportărilor privind stadiul de implementare a proiectelor de investiţii publice semnificative potrivit prevederilor art. II din Hotărârea Guvernului nr. 363/2018 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind prioritizarea proiectelor de investiţii publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 225/2014     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 3.903 din 27 decembrie 2018 privind stabilirea structurii situaţiilor referitoare la monitorizarea derulării programului de investiţii publice potrivit prevederilor art. 44 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, precum şi pentru stabilirea conţinutului-cadru al raportărilor privind stadiul de implementare a proiectelor de investiţii publice semnificative potrivit prevederilor art. II din Hotărârea Guvernului nr. 363/2018 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind prioritizarea proiectelor de investiţii publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 225/2014

EMITENT: Ministerul Finanţelor Publice
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 29 din 10 ianuarie 2019
    În temeiul art. 5 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, al art. II din Hotărârea Guvernului nr. 363/2018 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind prioritizarea proiectelor de investiţii publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 225/2014, şi al art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere art. 44 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi art. 27 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:
    ART. 1
    În vederea monitorizării derulării programului de investiţii publice se instituie un sistem de raportare pentru ordonatorii principali de credite ai autorităţilor şi instituţiilor publice finanţate din bugetele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 2
    (1) Raportarea datelor aferente programului de investiţii publice se realizează centralizat de către ordonatorii principali de credite, potrivit anexei nr. 1, care se transmite Ministerului Finanţelor Publice în format electronic, cu semnătură autorizată, lunar, până cel târziu în a zecea zi lucrătoare inclusiv a lunii curente pentru luna anterioară.
    (2) Raportarea indicatorilor de progres şi rezultat corespunzători proiectelor de investiţii publice semnificative se realizează centralizat de către ordonatorii principali de credite şi se transmite Ministerului Finanţelor Publice trimestrial, în format electronic şi/sau letric, cu semnătură autorizată, conform anexei nr. 2, până cel târziu la data de 25 inclusiv a lunii următoare trimestrului pentru care se face raportarea.
    (3) Completarea anexei nr. 2 se face conform instrucţiunilor prevăzute în anexa nr. 3.
    (4) În cazul nerespectării prevederilor alin. (1), Ministerul Finanţelor Publice este autorizat să blocheze deschiderile de credite bugetare pentru ordonatorii principali de credite ai bugetului de stat, bugetului asigurărilor sociale de stat şi bugetelor fondurilor speciale.

    ART. 3
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 4
    Anexele nr. 1 şi 2 vor fi transmise Direcţiei generale de programare bugetară din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.

    ART. 5
    Pe baza informaţiilor prezentate de către ordonatorii principali de credite, Ministerul Finanţelor Publice elaborează rapoarte/informări trimestriale ce vor fi supuse aprobării conducerii ministerului şi, ulterior, publicate la adresa www.mfinante.ro

    ART. 6
    Direcţia generală de programare bugetară, direcţiile de specialitate din Ministerul Finanţelor Publice şi ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art. 1 vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. 7
    (1) Prevederile prezentului ordin se aplică începând cu luna ianuarie 2019.
    (2) Prima raportare a indicatorilor de progres şi rezultat corespunzători proiectelor de investiţii publice semnificative, menţionată la art. 2 alin. (2), se va întocmi şi transmite de către ordonatorii principali de credite Ministerului Finanţelor Publice până cel târziu la data de 25 inclusiv a lunii aprilie pentru trimestrul I al anului 2019.
    (3) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 1.202/2008 privind stabilirea structurii situaţiilor referitoare la monitorizarea derulării programului de investiţii publice prevăzute la art. 5 alin. (2) şi a unor precizări referitoare la prevederile art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, publicat în Monitorul Oficial al României Partea I, nr. 330 din 25 aprilie 2008, se abrogă.

    ART. 8
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul finanţelor publice,
                    Eugen Orlando Teodorovici

    Bucureşti, 27 decembrie 2018.
    Nr. 3.903.
    ANEXA 1

    ^* Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    Ordonator principal de credite,
    (Reprezentant legal)
    ................................................
    (nume, prenume, semnătură)
    L.S.
    RAPORT DE MONITORIZARE
    pentru trimestrul ......../........
    Nr. ............./..................(zz/ll/an)
    1. Denumirea obiectivului/proiectului de investiţii:
    2. Cod Fişă program/obiectiv/proiect de investiţii:
    (În cazul în care obiectivul/proiectul de investiţii este inclus în Programul de investiţii publice în cadrul unei fişe globale se va indica codul acesteia.)

    3. Date privind obiectivul/proiectul de investiţii
    Documente de aprobare/reaprobare/de actualizare:

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│-mii lei- │
├────┬────────────┬───────────┬───────┬───────────┬───────────┬───────────┬────────────┤
│ │Tipul şi │ │ │Durata de │Durata de │Principalii│Perioada de │
│ │data │Valoarea │din │realizare │execuţie a │indicatori/│implementare│
│Nr. │documentului│totală │care: │aprobată/ │lucrărilor │capacităţi │a │
│crt.│de aprobare/│aprobată/ │valoare│reaprobată/│aprobată/ │fizice │proiectului │
│ │reaprobare/ │reaprobată/│C + M │actualizată│reaprobată/│aprobate/ ├─────┬──────┤
│ │actualizare │actualizată│ │(luni) │actualizată│reaprobate/│de la│până │
│ │ │ │ │ │(luni) │actualizate│ │la │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼───────────┼───────────┼───────────┼─────┼──────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼───────────┼───────────┼───────────┼─────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼───────────┼───────────┼───────────┼─────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼───────────┼───────────┼───────────┼─────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼───────────┼───────────┼───────────┼─────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴───────────┴───────┴───────────┴───────────┴───────────┴─────┴──────┘




    4. Descrierea obiectivului/proiectului de investiţii
    4.1. Lista contractelor încheiate/acte administrative aprobate pentru implementarea obiectivului/proiectului de investiţii

┌────┬─────────────┬────────────┬─────────────┬────────────┬────────────┬────────┬─────────┬──────┐
│ │ │ │Valoare │ │ │ │ │ │
│ │ │ │contract în │Data de │Data de │ │ │ │
│ │Denumire │Valoare │urma │semnare a │începere a │Durata │Extindere│ │
│Nr. │contract/ act│estimată a │procedurii de│contractului│contractului│conform │de timp/ │Data │
│crt.│administrativ│contractului│achiziţie │(nr./data │(nr./data │contract│durata │finală│
│ │aprobat │-lei fără │publică/ │ordinului de│ordinului de│(luni) │totală │ │
│ │ │TVA- │valoare act │începere) │începere) │ │(luni) │ │
│ │ │ │administrativ│ │ │ │ │ │
│ │ │ │-lei cu TVA- │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────┼─────────┼──────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │
├────┼─────────────┴────────────┴─────────────┴────────────┴────────────┴────────┴─────────┴──────┤
│A. │Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .......... │
├────┼─────────────┬────────────┬─────────────┬────────────┬────────────┬────────┬─────────┬──────┤
│1. │Contract nr. │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1 - ...... │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────┼─────────┼──────┤
│2. │Contract nr. │ │ │ │ │ │ │ │
│ │2 - ..... │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┴────────────┴─────────────┴────────────┴────────────┴────────┴─────────┴──────┤
│B. │Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .......... │
├────┼─────────────┬────────────┬─────────────┬────────────┬────────────┬────────┬─────────┬──────┤
│ │Contract nr. │ │ │ │ │ │ │ │
│ │1 - ...... │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼────────┼─────────┼──────┤
│ │TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴────────────┴─────────────┴────────────┴────────────┴────────┴─────────┴──────┘



    4.2. Informaţii privind contractele/actele administrative în derulare, pentru implementarea obiectivului/proiectului de investiţii
    A. Informaţii privind contractele/actele administrative în derulare şi plăţile efectuate

┌────┬─────────────┬───────────────┬─────────────┬───────────────────────┬───────┬─────────────┬────────────┐
│ │ │Act adiţional/ │ │ │ │Stadiul │ │
│ │ │modificare act │ │Valoare plăţi efectuate│ │implementării│ │
│ │ │administrativ │ │-lei cu TVA- │ │la data │ │
│ │ │ │Valoare │ │Valoare│raportării │ │
│Nr. │Contract/ act├───────┬───────┤contract/ act├────────────┬──────────┤rest de├─────┬───────┤Obiectul şi │
│crt.│administrativ│ │ │administrativ│Cumulat la │ │plată │ │ │justificarea│
│ │ │ │ │-lei cu TVA- │finele │În │-lei cu│ │ │modificării │
│ │ │Număr/ │Valoare│ │trimestrului│trimestrul│TVA- │Fizic│Valoric│ │
│ │ │Data │(lei) │ │anterior │de │ │% │% │ │
│ │ │ │ │ │celui de │raportare │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │raportare │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────┼───────┼─────┼───────┼────────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │
├────┼─────────────┴───────┴───────┴─────────────┴────────────┴──────────┴───────┴─────┴───────┴────────────┤
│A. │Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .......... │
├────┼─────────────┬───────┬───────┬─────────────┬────────────┬──────────┬───────┬─────┬───────┬────────────┤
│ │Ctr. nr. ....│A.Ad. │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1 │/...... │nr. 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │/......│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────┼───────┼─────┼───────┼────────────┤
│ │ │A.Ad. │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │nr. 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │/......│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────┼───────┼─────┼───────┼────────────┤
│2 │Ctr. nr. ....│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │/...... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┴───────┴───────┴─────────────┴────────────┴──────────┴───────┴─────┴───────┴────────────┤
│B. │Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .......... │
├────┼─────────────┬───────┬───────┬─────────────┬────────────┬──────────┬───────┬─────┬───────┬────────────┤
│1 │Ctr. nr. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │...../..... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────┼───────┼─────┼───────┼────────────┤
│2 │Ctr. nr. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │...../..... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────┼───────┼─────┼───────┼────────────┤
│ │TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴───────┴───────┴─────────────┴────────────┴──────────┴───────┴─────┴───────┴────────────┘


    A.1. Contracte
    Lot/Etapa/Secţiune/Tronson ..........
    Contract nr. .... - (.....................................................)
    Contract nr. …. - (................................................)
    Contract nr. .... - (...............................................)

    A.2. Exproprieri



    5. Implementarea obiectivului/proiectului respectă calendarul de implementare/graficul de realizare.
    5.1. Implementarea proiectului conform calendar de implementare/grafic de realizare

┌────┬─────────────┬─────────────┬──────────┬─────────┬────────┬─────────────┐
│ │ │Calendarul de│Planificat│Realizat │Abaterea│ │
│Nr. │Contract/act │derulare a │pentru │în │de la │Justificarea │
│crt.│administrativ│contractului/│perioada │perioada │calendar│abaterii │
│ │ │actului │de │de │/grafic │ │
│ │ │administrativ│raportare │raportare│ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼──────────┼─────────┼────────┼─────────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │
├────┼─────────────┴─────────────┴──────────┴─────────┴────────┴─────────────┤
│A. │Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .......... │
├────┼─────────────┬─────────────┬──────────┬─────────┬────────┬─────────────┤
│ │ │Activităţi/ │ │ │ │ │
│ │ │etape/termene│ │ │ │ │
│ │ │intermediare/│ │ │ │(Se vor da │
│ │ │faze │ │ │ │informaţii │
│ │ │determinante/│ │ │ │privind │
│ │ │etc., │ │ │ │cauzele care │
│ │ │stabilite │ │ │ │au condus la │
│ │Ctr. nr. ....│prin contract│ │ │ │nerespectarea│
│ │/......... │(Se vor │ │ │ │termenelor │
│ │ │menţiona în │ │ │ │stabilite, │
│ │ │funcţie de │ │ │ │alte │
│ │ │natura │ │ │ │informaţii │
│ │ │contractului │ │ │ │relevante │
│ │ │încheiat, │ │ │ │etc.) │
│ │ │servicii, │ │ │ │ │
│ │ │furnizare, │ │ │ │ │
│ │ │execuţie.) │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼──────────┼─────────┼────────┼─────────────┤
│ │Ctr. nr. ....│ │ │ │ │ │
│ │/......... │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴─────────────┴──────────┴─────────┴────────┴─────────────┘



    5.2. Indicatorii de monitorizare - Indicatori fizici totali/capacităţi totale ai/ale proiectului

┌────┬────────────────────────────────┬──┬─────────┬─────────────────────────────┬────────┬────────┐
│ │ │ │ │Cantitate realizată │ │Stadiu │
│Nr. │ │ │Cantitate├──────────┬──────────┬───────┤Rest de │fizic │
│crt.│Indicator │UM│conform │Raportare │În │ │realizat│realizat│
│ │ │ │contract │precedentă│perioada │Cumulat│ │% │
│ │ │ │ │ │raportării│ │ │ │
├────┼────────────────────────────────┼──┼─────────┼──────────┼──────────┼───────┼────────┼────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │
├────┼────────────────────────────────┴──┴─────────┴──────────┴──────────┴───────┴────────┴────────┤
│A. │Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .......... │
├────┼────────────────────────────────┬──┬─────────┬──────────┬──────────┬───────┬────────┬────────┤
│1 │................................│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────┼──┼─────────┼──────────┼──────────┼───────┼────────┼────────┤
│2 │................................│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────┼──┼─────────┼──────────┼──────────┼───────┼────────┼────────┤
│n │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────────────────────┴──┴─────────┴──────────┴──────────┴───────┴────────┴────────┘




    6. Graficul de achiziţii actualizat la data .............................
    (contractele care urmează a fi încheiate pentru finalizarea obiectivului/proiectului - estimate)

┌────┬────────┬────────┬───────────┬────────┬────────┬────────┬──────────┐
│ │ │Valoare │ │ │ │ │ │
│ │Contract│estimată│Dată anunţ │Dată │Dată │Dată │Dată │
│Nr. │/ Tip │contract│de │anunţ │semnare │începere│finalizare│
│crt.│contract│-lei │participare│depunere│contract│contract│contract │
│ │ │fără │ │ofertă │ │ │ │
│ │ │TVA- │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────┼───────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │
├────┼────────┴────────┴───────────┴────────┴────────┴────────┴──────────┤
│A. │Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .......... │
├────┼────────┬────────┬───────────┬────────┬────────┬────────┬──────────┤
│ │Ctr. nr.│ │ │ │ │ │ │
│1. │..... │ │ │ │ │ │ │
│ │/..... │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────┼───────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
│ │Ctr. nr.│ │ │ │ │ │ │
│2. │.... │ │ │ │ │ │ │
│ │/...... │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┴────────┴───────────┴────────┴────────┴────────┴──────────┤
│B. │Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .......... │
├────┼────────┬────────┬───────────┬────────┬────────┬────────┬──────────┤
│ │Ctr. nr.│ │ │ │ │ │ │
│1. │..... │ │ │ │ │ │ │
│ │/..... │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────┼───────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
│ │Ctr. nr.│ │ │ │ │ │ │
│2. │..... │ │ │ │ │ │ │
│ │/..... │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴────────┴───────────┴────────┴────────┴────────┴──────────┘




    ANEXA 3

    INSTRUCŢIUNI
    de completare a raportului de monitorizare
    3. Date privind obiectivul/proiectul de investiţii
    Documente de aprobare/reaprobare/de actualizare:
    Col. 1 - se vor menţiona tipul/numărul/data documentului de aprobare/reaprobare/de actualizare (de exemplu: hotărâre de Guvern, ordin de ministru etc.) nr. ....../zz/ll/an; datele vor fi completate în conformitate cu toate documentele de aprobare/reaprobare/actualizare;
    Col. 2 - se va menţiona valoarea totală actualizată a obiectivului/proiectului de investiţii, conform prevederilor Legii nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
    Col. 4 - durata de realizare aprobată iniţial, conform documentului de aprobare/reaprobare/actualizare corelată cu stadiul de implementare, nr./dată/tip document justificativ, dacă este cazul;
    Col. 5 - durata de execuţie a lucrărilor aprobată/reaprobată/ actualizată corelată cu stadiul de implementare, nr./dată/tip document justificativ, dacă este cazul;
    Col. 6 - se vor menţiona principalii indicatori/capacităţi fizice care urmează să se realizeze prin obiectivul/proiectul de investiţii, în funcţie de specificul şi obiectul fiecărui proiect, de exemplu, km reţea, capacitate staţie epurare, km drum (în funcţie de categoria de drum), orice alte elemente importante pentru realizarea obiectivului/proiectului etc., în conformitate cu documentul aprobator;
    Col. 7 şi 8 - se va menţiona perioada de implementare a proiectului de investiţii de la data includerii în Programul de investiţii publice, anexă la legea bugetului de stat, până la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi PIF etc.; ulterior, pe măsura implementării proiectului se vor menţiona toate datele/termenele de extindere/decalări ale termenului de finalizare a proiectului, precum şi documentele aprobatoare, dacă este cazul, respectiv tip document/nr. ......./zz/ll/an.


    4. Descrierea obiectivului/proiectului de investiţii
    4.1. Lista contractelor încheiate/acte administrative aprobate pentru implementarea obiectivului/proiectului de investiţii
    NOTĂ:
    - Se va completa pentru toate obiectivele/proiectele de investiţii indiferent de sursele de finanţare, identificate în PIP prin fişe de obiectiv distincte sau incluse în cadrul fişelor globale, pe măsura implementării acestora, conform stadiului aferent fiecărei etape de raportare.
    – În cazul în care implementarea proiectului se realizează pe loturi/etape/secţiuni/tronsoane, conform unei/unui strategii/ calendar de implementare stabilite/stabilit şi aprobate/aprobat, în cadrul acestui subpunct va fi prezentată lista contractelor pentru fiecare lot/etapă/secţiune/tronson etc., în parte coroborat cu graficul de implementare general al proiectului.
    – Pentru exproprieri se va trece valoarea aprobată prin hotărâre a Guvernului.


    4.2. Informaţii privind contractele/actele administrative în derulare, pentru implementarea obiectivului/proiectului de investiţii
    Col. 2 - se vor menţiona toate actele adiţionale (de exemplu, modificare de valoare/extindere termen de finalizare etc.);
    Col. 3 - se va completa cu valoarea actului adiţional în cazul în care se modifică valoarea iniţială a contractului;
    Col. 4 - se va completa cu valoarea contractului rezultată în urma încheierii actului adiţional de modificare a valorii acestuia, dacă este cazul;
    Col. 5 - se va completa cu suma decontată de la începutul contractului până la finele trimestrului anterior de raportare;
    Col. 10 - se va completa cu date privind obiectul modificării (de exemplu, extindere termen finalizare, modificare valoare contract etc.) şi justificarea la modificări (de exemplu, eveniment neprevăzut, note de renunţare, note de comandă suplimentară, actualizare preţ contract).
    NOTĂ pentru A.1. şi A.2.:
    Vor fi prezentate şi justificate, pe scurt, eventualele probleme/întârzieri apărute în implementarea obiectivului/ proiectului, diferenţe între indicatorii tehnici/capacităţile aprobaţi/ aprobate iniţial şi indicatorii tehnici/capacităţile executaţi/ executate, note de renunţare, note de comandă suplimentară şi orice alte informaţii relevante, care să prezinte stadiul de derulare a fiecărui contract/act administrativ, precum şi modul de soluţionare/acţiunile întreprinse în vederea soluţionării.



    5. Implementarea obiectivului/proiectului respectă calendarul de implementare/graficul de realizare
    5.1. Implementarea obiectivului/proiectului conform calendar de implementare/grafic de realizare
    NOTĂ:
    Informaţiile se vor actualiza la fiecare raportare conform stadiului realizat.


    5.2. Indicatorii de monitorizare - indicatori fizici totali/capacităţi totale ai/ale proiectului
    NOTĂ:
    Se va completa conform cantităţilor stabilite potrivit contractelor încheiate [de exemplu, km reţea, capacitate staţie epurare, km drum (în funcţie de categoria de drum), noduri rutiere, poduri, suprafaţă construită, nivel de înălţime sau orice alte/alţi capacităţi/indicatori importante/importanţi specifici pentru realizarea obiectivului/proiectului] şi în funcţie de stadiul de realizare a contractului.



    6. Graficul de achiziţii actualizat la data ...........................
    (contractele care urmează a fi încheiate pentru finalizarea obiectivului/proiectului)
    NOTĂ:
    În cazul în care implementarea obiectivului/proiectului se realizează pe loturi/etape/secţiuni/tronsoane conform unei/unui strategii/grafic de implementare stabilite/stabilit şi aprobate/aprobat, în cadrul acestui subpunct vor fi prezentate toate aspectele legate de implementarea şi realizarea proiectului de investiţii, graficul fiind prezentat pentru fiecare lot/etapă/secţiune/tronson etc., în parte coroborat cu calendarul de implementare general al proiectului.



    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016