Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.578 din 12 decembrie 2011  privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.347/2011 pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 78^1 alin. (1) lit. a) din Codul de procedura fiscala, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 3.578 din 12 decembrie 2011 privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.347/2011 pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 78^1 alin. (1) lit. a) din Codul de procedura fiscala, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare

EMITENT: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 922 din 27 decembrie 2011

    În temeiul art. 12 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al art. 78^1 alin. (1) lit. a), alin. (3) şi (6), precum şi al art. 228 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã emite urmãtorul ordin:

    ART. I
    Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 3.347/2011 pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 78^1 alin. (1) lit. a) din Codul de procedurã fiscalã, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 754 din 26 octombrie 2011, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:

    1. Titlul ordinului se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
                                     "ORDIN
            pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 78^1
           alin. (1) din Codul de procedurã fiscalã, precum şi pentru
              aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare"

    2. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 1. - Se aprobã Procedura privind declararea contribuabililor inactivi potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. a) din Codul de procedurã fiscalã, precum şi Procedura de emitere a deciziei de declarare în inactivitate potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. b) şi c) din Codul de procedurã fiscalã, prevãzute în anexa nr. 1."

    3. Articolul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 2. - Se aprobã Procedura de reactivare a contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 78^1 alin. (1) din Codul de procedurã fiscalã, prevãzutã în anexa nr. 2."

    4. La articolul 5, litera f) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "f) Notificare privind neconcordanţe între documentele furnizate şi evidenţa fiscalã, cod M.F.P. 14.13.07.99/2;".

    5. La articolul 5, dupã litera f) se introduce o nouã literã, litera g), cu urmãtorul cuprins:
    "g) Aviz privind propunerea de declarare în inactivitate potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. b)/lit. c) din Codul de procedurã fiscalã/de reactivare/de îndreptare a erorii materiale, cod M.F.P. 14.13.07.99/a, prevãzute în anexele nr. 5.a)-5.g)."

    6. Dupã articolul 13 se introduce un nou articol, articolul 13^1, cu urmãtorul cuprins:
    "Art. 13^1. - Soluţionarea contestaţiilor împotriva actelor administrative fiscale emise potrivit prezentului ordin se soluţioneazã de compartimentul cu atribuţii în gestionarea registrului contribuabililor din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti ori al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, dupã caz, pe baza documentaţiei şi a motivaţiei formulate de organul fiscal sau organul de inspecţie fiscalã care a formulat propunerea în baza cãreia a fost emis respectivul act administrativ fiscal."

    7. Titlul anexei nr. 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
                                   "PROCEDURA
        privind declararea contribuabililor inactivi potrivit art. 78^1
         alin. (1) lit. a) din Codul de procedurã fiscalã şi procedura
          de emitere a deciziei de declarare în inactivitate potrivit
        art. 78^1 alin. (1) lit. b) şi c) din Codul de procedurã fiscalã"

    8. La anexa nr. 1, dupã secţiunea B se introduce o nouã secţiune, secţiunea C, cu urmãtorul cuprins:
    "C. Emiterea şi comunicarea deciziei de declarare în inactivitate, în cazul contribuabililor care îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 78^1 alin. (1) lit. b) şi c) din Codul de procedurã fiscalã
    1. Organul de inspecţie fiscalã competent care întocmeşte documentaţia privind îndeplinirea condiţiilor pentru declararea inactivitãţii fiscale potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. b) şi c) din Codul de procedurã fiscalã transmite organului fiscal în a cãrui evidenţã este înregistrat respectivul contribuabil avizul privind propunerea de declarare în inactivitate potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. b)/lit. c) din Codul de procedurã fiscalã, semnat de directorul executiv adjunct care coordoneazã activitatea de inspecţie fiscalã. Modelul avizului este prevãzut în anexa nr. 5.g) la ordin. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, documentaţia se avizeazã de directorul general adjunct care coordoneazã activitatea de inspecţie fiscalã.
    2. Pe baza avizului primit de la organul de inspecţie fiscalã competent, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de declarare în inactivitate, care se înainteazã spre semnare directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semneazã de cãtre directorul general. Modelul deciziei de declarare în inactivitate este prevãzut în anexa nr. 5.a) la ordin.
    3. Prevederile pct. 8-10 de la secţiunea B se aplicã corespunzãtor."

    9. Titlul anexei nr. 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
                                   "PROCEDURA
          de reactivare a contribuabililor declaraţi inactivi potrivit
              art. 78^1 alin. (1) din Codul de procedurã fiscalã"

    10. La anexa nr. 2 secţiunea A, punctul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "1. Pentru a fi reactivaţi, contribuabilii declaraţi inactivi potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. a), b) sau c) din Codul de procedurã fiscalã trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
    a) sã îşi îndeplineascã toate obligaţiile declarative prevãzute de lege;
    b) sã îşi îndeplineascã toate obligaţiile de platã;
    c) sã se constate de cãtre organele fiscale cã aceştia funcţioneazã la domiciliul fiscal declarat."

    11. La anexa nr. 2 secţiunea B, punctele 17-19, 22 şi 23 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "17. Ca urmare a controlului, organele de inspecţie fiscalã întocmesc documentaţia specificã, precum şi avizul cuprinzând propunerea de reactivare sau respingerea cererii, pentru fiecare contribuabil, înscriind ca motivaţie dacã a fost îndeplinitã sau nu condiţia de reactivare, prevãzutã la art. 78^1 alin. (3) lit. c) din Codul de procedurã fiscalã.
    18. Avizul se semneazã de directorul executiv adjunct care coordoneazã activitatea de inspecţie fiscalã şi se transmite organului fiscal în a cãrui evidenţã fiscalã este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, avizul se semneazã de directorul general adjunct care coordoneazã activitatea de inspecţie fiscalã.
    19. Pe baza referatului aprobat şi a avizului, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de reactivare, care se înainteazã spre semnare directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semneazã de cãtre directorul general. Modelul deciziei de reactivare este prevãzut în anexa nr. 5.b) la ordin.
    .................................................................
    22. Dacã, în urma solicitãrii depuse de contribuabil, se constatã cã respectivul contribuabil nu îndeplineşte condiţiile de reactivare prevãzute la pct. 1 lit. a) şi b), compartimentul de specialitate întocmeşte o notã care va cuprinde în mod obligatoriu motivaţia respingerii cererii. Nota se supune aprobãrii conducãtorului organului fiscal în a cãrui evidenţã fiscalã este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, nota se aprobã de directorul general adjunct care coordoneazã compartimentul registrul contribuabililor.
    23. În baza notei aprobate sau a avizului privind respingerea cererii, dupã caz, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de respingere a cererii de reactivare, care se înainteazã spre semnare directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semneazã de cãtre directorul general. Modelul deciziei de respingere a cererii de reactivare este prevãzut în anexa nr. 5.d) la ordin."

    12. Anexa nr. 3 "Procedura de îndreptare a erorilor materiale" se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1.

    13. Formularul "Decizie de declarare în inactivitate", cod M.F.P. 14.13.26.90, prevãzut în anexa nr. 5.a) la ordin, se modificã şi se înlocuieşte cu formularul specificat în anexa nr. 2.

    14. Formularul "Decizie de respingere a cererii de reactivare/îndreptare a erorii materiale", cod M.F.P. 14.13.26.93, prevãzut în anexa nr. 5.d) la ordin, se modificã şi se înlocuieşte cu formularul specificat în anexa nr. 3.

    15. Dupã anexa nr. 5.f) se introduce o nouã anexã, anexa nr. 5.g) "Aviz privind propunerea de declarare în inactivitate potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. b)/lit. c) din Codul de procedurã fiscalã/de reactivare/de îndreptare a erorii materiale", al cãrei conţinut este prevãzut în anexa nr. 4.
    ART. II
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    ART. III
    Direcţia generalã proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generalã coordonare inspecţie fiscalã, Direcţia generalã de tehnologia informaţiei, Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. IV
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul ordin.

            Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã,
                                 Sorin Blejnar

    Bucureşti, 12 decembrie 2011.
    Nr. 3.578.


    ANEXA 1
    (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 3.347/2011)

                                   PROCEDURA
                       de îndreptare a erorilor materiale

    A. Dispoziţii generale
    1.1. Îndreptarea erorilor materiale în cazul contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. a) din Codul de procedurã fiscalã se realizeazã, din oficiu, de cãtre organul fiscal competent sau la solicitarea scrisã a reprezentantului legal al contribuabilului declarat inactiv, dupã caz.
    1.2. În cazul în care un contribuabil constatã cã, din eroare, a fost înscris în registrul contribuabililor inactivi, acesta poate solicita îndreptarea erorii materiale, prin depunerea la organul fiscal în a cãrui evidenţã fiscalã este înregistrat, direct sau prin împuternicit, a unei cereri.
    2.1. Îndreptarea erorilor materiale în cazul contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. b) sau c) din Codul de procedurã fiscalã se realizeazã la solicitarea scrisã a reprezentantului legal al contribuabilului declarat inactiv. Cererea se depune la organul fiscal în a cãrui evidenţã este înregistrat contribuabilul.
    2.2. Compartimentul de specialitate transmite cererea spre soluţionare organului de inspecţie fiscalã competent.

    B. Procedura de îndreptare a erorilor materiale în cazul contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. a) din Codul de procedurã fiscalã
    1. Dupã primirea cererii, organul fiscal verificã în evidenţele fiscale proprii dacã respectivul contribuabil a fost declarat inactiv ca urmare a unei erori a organului fiscal.
    2. Dacã între datele şi documentele furnizate de contribuabil prin cerere şi datele din evidenţa fiscalã existã neconcordanţe privitoare la condiţiile pe baza cãrora contribuabilul a fost declarat inactiv, compartimentul de specialitate solicitã prezenţa contribuabilului la sediul sãu, în vederea clarificãrii situaţiei fiscale, prin transmiterea notificãrii prevãzute în anexa nr. 5.f) la ordin.
    3. Notificarea se întocmeşte în douã exemplare, dintre care un exemplar se comunicã contribuabilului, potrivit art. 44 din Codul de procedurã fiscalã, iar cel de-al doilea exemplar se arhiveazã la dosarul fiscal al acestuia.
    4. În cazul în care contribuabilul notificat nu se prezintã pentru clarificarea situaţiei fiscale în termen de 15 zile de la data comunicãrii notificãrii, solicitarea de îndreptare a erorii materiale se respinge.
    5. În acest caz, compartimentul de specialitate întocmeşte o notã care cuprinde în mod obligatoriu motivaţia respingerii şi la care se anexeazã notificarea transmisã contribuabilului. Nota se supune aprobãrii conducãtorului organului fiscal în a cãrui evidenţã fiscalã este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, nota se aprobã de directorul general adjunct care coordoneazã compartimentul registrul contribuabililor.
    6. În baza notei aprobate, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale care se înainteazã, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semneazã de cãtre directorul general. Modelul deciziei de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale este prevãzut în anexa nr. 5.d) la ordin.
    7. Decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale se emite în douã exemplare, din care un exemplar se comunicã contribuabilului, potrivit art. 44 din Codul de procedurã fiscalã, iar un exemplar se arhiveazã la dosarul fiscal.
    8. În cazul în care contribuabilul revine cu o nouã cerere, se reia procedura prevãzutã la pct. 1-7.
    9. Dacã se constatã, din oficiu sau ca urmare a solicitãrii contribuabilului, cã un contribuabil a fost declarat inactiv ca urmare a unei erori, compartimentul de specialitate întocmeşte un referat, care conţine în mod obligatoriu:
    a) datele de identificare ale contribuabilului (denumirea, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscalã);
    b) numãrul şi data deciziei prin care respectivul contribuabil a fost declarat inactiv;
    c) dacã propunerea de scoatere din evidenţa contribuabililor inactivi este fãcutã din oficiu de cãtre organul fiscal sau ca urmare a unei cereri a contribuabilului (numãrul şi data cererii);
    d) descrierea situaţiei care a condus la înscrierea contribuabilului în evidenţa contribuabililor declaraţi inactivi din eroare;
    e) propunerea de îndreptare a erorii materiale.
    10. Referatul se semneazã de cãtre persoana care l-a întocmit, se vizeazã de cãtre conducãtorul compartimentului de specialitate şi se înainteazã spre aprobare conducãtorului organului fiscal în a cãrui evidenţã fiscalã este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, nota se aprobã de directorul general adjunct care coordoneazã compartimentul registrul contribuabililor.
    11. Pe baza referatului aprobat, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate a contribuabilului, cu efect pentru viitor şi pentru trecut. Decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate, prevãzutã în anexa nr. 5.c) la ordin, se înainteazã, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semneazã de cãtre directorul general.
    12. Decizia se emite în douã exemplare, din care un exemplar se comunicã contribuabilului, potrivit art. 44 din Codul de procedurã fiscalã, iar un exemplar se arhiveazã la dosarul fiscal.
    13. Procedura prevãzutã la pct. 9-12 se desfãşoarã în maximum 5 zile lucrãtoare.
    14. Contribuabilii pentru care s-a emis decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate se eliminã din Registrul contribuabililor inactivi/reactivaţi şi îşi pãstreazã calitatea de contribuabili activi pe toatã perioada de la data comunicãrii deciziei de declarare în inactivitate pânã la data comunicãrii deciziei de anulare a acesteia.
    15. În cazul acestor contribuabili se anuleazã şi scoaterea din evidenţa persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA. În acest caz, se menţine data înregistrãrii în scopuri de TVA iniţialã, contribuabilul pãstrându-şi aceastã calitate inclusiv pe perioada cuprinsã între data comunicãrii deciziei de declarare în inactivitate şi data comunicãrii deciziei de anulare a acesteia.
    16. Dacã, în urma solicitãrii depuse de contribuabil, se constatã cã respectivul contribuabil nu a fost declarat inactiv ca urmare a unei erori, compartimentul de specialitate întocmeşte o notã care va cuprinde în mod obligatoriu motivaţia respingerii cererii. Nota se supune aprobãrii conducãtorului organului fiscal în a cãrui evidenţã fiscalã este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, nota se aprobã de directorul general adjunct care coordoneazã compartimentul registrul contribuabililor.
    17. În baza notei aprobate, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale, care se înainteazã, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semneazã de cãtre directorul general. Modelul deciziei de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale este prevãzut în anexa nr. 5.d) la ordin.
    18. Decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale se emite în douã exemplare, din care un exemplar se comunicã contribuabilului, potrivit art. 44 din Codul de procedurã fiscalã, iar un exemplar se arhiveazã la dosarul fiscal.
    19. Documentaţia care a stat la baza aprobãrii/respingerii cererii de îndreptare a erorii materiale se arhiveazã la dosarul fiscal al contribuabilului.

    C. Procedura de emitere a Deciziei de anulare a deciziei de declarare în inactivitate/deciziei de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale, în cazul contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 78^1 alin. (1) lit. b) sau c) din Codul de procedurã fiscalã
    1. Organul de inspecţie fiscalã competent întocmeşte documentaţia privind îndreptarea erorii materiale sau, dupã caz, pentru respingerea acesteia, potrivit procedurii specifice, organului fiscal în a cãrui evidenţã este înregistrat respectivul contribuabil. Pe baza documentaţiei organul de inspecţie fiscalã întocmeşte avizul privind propunerea de aprobare/respingere a îndreptãrii erorii materiale care se semneazã de directorul executiv adjunct coordonator al activitãţii de inspecţie fiscalã. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, documentaţia se avizeazã de directorul general adjunct care coordoneazã activitatea de inspecţie fiscalã.
    2. Dacã organul de inspecţie fiscalã propune respingerea cererii de îndreptare a erorii materiale, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale care cuprinde, în mod obligatoriu, motivaţia organului de inspecţie fiscalã competent şi care se înainteazã, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semneazã de cãtre directorul general. Modelul deciziei de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale este prevãzut în anexa nr. 5.d) la ordin.
    3. Prevederile de la lit. B pct. 18 şi 19 se aplicã corespunzãtor.
    4. Dacã organul de inspecţie fiscalã propune aprobarea cererii de îndreptare a erorii materiale, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate a contribuabilului, cu efect pentru viitor şi pentru trecut. Decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate, prevãzutã în anexa nr. 5.c) la ordin, se înainteazã, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semneazã de cãtre directorul general.
    5. Prevederile de la lit. B pct. 12, 14, 15 şi 19 se aplicã corespunzãtor.


    ANEXA 2
    [Anexa nr. 5.a) la Ordinul nr. 3.347/2011]




         MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
         AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ (SIGLA
(SIGLA Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a .............../ ANAF)
  MPS) Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili
         Nr. .........../............... Adresa:
                                                                         Tel.:
                                                                         Fax:
                                                                         E-mail:



                                    DECIZIE
                          de declarare în inactivitate

    Cãtre:

    Denumirea ................................................................
    Domiciliul fiscal: localitatea ..............., str. ..................... nr. ..., bl. ..., ap. ..., et. ..., judeţul/sectorul .............
    Codul de identificare fiscalã ...........................

    Având în vedere dispoziţiile art. 78^1 alin. (1) lit. a)/lit. b)/lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, vã aducem la cunoştinţã cã, începând cu data comunicãrii prezentei, sunteţi declarat inactiv.
    Motivaţia declarãrii în inactivitate fiscalã:
    ..........................................................................
    În termen de 3 zile de la data comunicãrii prezentei, veţi fi înscris în Registrul contribuabililor inactivi/reactivaţi, afişat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, www.anaf.ro, la secţiunea "Informaţii publice". Prezenta decizie produce efecte faţã de terţi de la data înscrierii în registru, conform art. 78^1 alin. (10) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Conform art. 11 alin. (1^1) şi (1^2) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, autoritãţile fiscale nu vor lua în considerare o tranzacţie efectuatã de un contribuabil declarat inactiv, cu excepţia livrãrilor de bunuri efectuate în cadrul procedurii de executare silitã. De asemenea, nu sunt luate în considerare de autoritãţile fiscale tranzacţiile efectuate cu un contribuabil declarat inactiv, cu excepţia achiziţiilor de bunuri efectuate în cadrul procedurii de executare silitã.
    De asemenea, potrivit art. 2 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea şi funcţionarea cazierului fiscal, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, inactivitatea fiscalã se înscrie atât în cazierul fiscal al contribuabilului declarat inactiv, cât şi al reprezentanţilor legali ai acestuia.

    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în termen de 30 de zile de la data comunicãrii, în conformitate cu dispoziţiile art. 207 alin. (1) şi art. 209 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    Director executiv/Director general,
    Numele şi prenumele ..............
    Semnãtura şi ştampila unitãţii ........

    cod M.F.P. 14.13.26.90


    ANEXA 3
    [Anexa nr. 5.d) la Ordinul nr. 3.347/2011]




         MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
         AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ (SIGLA
(SIGLA Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a .............../ ANAF)
  MPS) Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili
         Nr. .........../............... Adresa:
                                                                         Tel.:
                                                                         Fax:
                                                                         E-mail:



                                    DECIZIE
      de respingere a cererii de reactivare/îndreptare a erorii materiale

    Cãtre:

    Denumirea ................................................................
    Domiciliul fiscal: localitatea ..............., str. ..................... nr. ..., bl. ..., ap. ..., et. ..., judeţul/sectorul .............
    Codul de identificare fiscalã ...........................

    Ca urmare a cererii de reactivare/îndreptare a erorii materiale nr. ........... din data de ........... şi având în vedere dispoziţiile art. 78^1 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 3.347/2011 pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 78^1 alin. (1) din Codul de procedurã fiscalã, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Motivaţia respingerii cererii de reactivare/îndreptare a erorii materiale: ......................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în termen de 30 de zile de la data comunicãrii, în conformitate cu dispoziţiile art. 207 alin. (1) şi art. 209 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    Director executiv/Director general,
    Numele şi prenumele ......................
    Semnãtura şi ştampila unitãţii ................

    cod M.F.P. 14.13.26.93


    ANEXA 4
    [Anexa nr. 5.g) la Ordinul nr. 3.347/2011]





         MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
         AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ (SIGLA
(SIGLA Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a .............../ ANAF)
  MPS) Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili
         Activitatea de inspecţie fiscalã .......................
         Nr. .........../............... Adresa:
                                                                         Tel.:
                                                                         Fax:
                                                                         E-mail:



                                      AVIZ
       privind propunerea de declarare în inactivitate potrivit art. 78^1
          alin. (1) lit. b)/lit. c) din Codul de procedurã fiscalã/de
                  reactivare/de îndreptare a erorii materiale


    Având în vedere dispoziţiile art. 78^1 alin. (1) lit. b)/lit. c)/art. 78^1 alin. (3)/art. 78^1 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, vã înaintãm propunerea de:
    a) declarare a inactivitãţii fiscale;
    b) aprobare/respingere a solicitãrii de reactivare;
    c) aprobare/respingere a solicitãrii de îndreptare a erorii materiale a contribuabilului:

    Denumirea ................................................................
    Domiciliul fiscal: localitatea ..............., str. ..................... nr. ..., bl. ..., ap. ..., et. ..., judeţul/sectorul .............
    Codul de identificare fiscalã ...........................
    Motivaţia propunerii: .....................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................

    Director executiv adjunct/Director general adjunct,
    Numele şi prenumele .....................
    Semnãtura şi ştampila unitãţii ..............

    cod M.F.P. 14.13.26.99/a

                                    -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


angelik
04 Ianuarie 2012
super bine-venit
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016