Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ORDIN nr. 3.238 din 5 februarie 2021 pentru aprobarea Metodologiei privind dezvoltarea curriculumului la decizia şcolii
În temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 212/2020 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi al art. 65 alin. (4) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în baza prevederilor Contractului de finanţare nr. POCU/254/6/20 al proiectului „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi“ - CRED, Cod SMIS 2014+:118327, al cărui beneficiar este Ministerul Educaţiei, şi ale Ordinului ministrului educaţiei naţionale nr. 5.447/2020 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, în temeiul art. 15 alin. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 24/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, cu modificările ulterioare, ministrul educaţiei emite prezentul ordin. ART. 1 Se aprobă Metodologia privind dezvoltarea curriculumului la decizia şcolii, prevăzută în anexa la prezentul ordin.
ART. 2 Anexa face parte integrantă din prezentul ordin.
ART. 3 Direcţia generală învăţământ preuniversitar, Direcţia generală minorităţi şi relaţia cu Parlamentul, Centrul Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie, inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti şi unităţile de învăţământ duc la îndeplinire prezentul ordin.
ART. 4 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul educaţiei, Gigel Paraschiv, secretar de stat
Bucureşti, 5 februarie 2021. Nr. 3.238. ANEXA 1 METODOLOGIE
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email