Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere prevederile art. 24 alin. (3) lit. c) şi d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calităţii educaţiei, aprobată cu modificări prin Legea nr. 87/2006, cu modificările şi completările ulterioare, luând în considerare dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 993/2020 privind aprobarea Metodologiei de evaluare instituţională în vederea autorizării, acreditării şi evaluării periodice a organizaţiilor furnizoare de educaţie, având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 994/2020 privind aprobarea standardelor de autorizare de funcţionare provizorie şi a standardelor de acreditare şi de evaluare externă periodică în învăţământul preuniversitar, având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 918/2013 privind aprobarea Cadrului naţional al calificărilor, cu modificările şi completările ulterioare, luând în considerare Hotărârea Consiliului Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar nr. 20 din 15.12.2021 privind propunerea de acordare a autorizaţiei de funcţionare provizorie pentru unităţile de învăţământ preuniversitar particular evaluate în perioada 23 noiembrie-10 decembrie 2021, văzând Referatul de aprobare nr. 245 din 19.01.2022 privind acordarea autorizaţiei de funcţionare provizorie pentru nivelul de învăţământ „liceal“, profilul „real“, specializarea „matematică-informatică“ (bilingv limba engleză) din cadrul unităţii de învăţământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul Bucureşti, în temeiul art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 369/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul educaţiei emite prezentul ordin. ART. 1 Se acordă autorizaţia de funcţionare provizorie Asociaţiei Centrul Creştin Bucureşti din municipiul Bucureşti pentru unitatea de învăţământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“, cu sediul în municipiul Bucureşti, Strada Răsăritului nr. 59, sectorul 6, pentru nivelul de învăţământ „liceal“ (nivelul 4, conform Hotărârii Guvernului nr. 918/2013, cu modificările şi completările ulterioare), profilul „real“, specializarea „matematică-informatică“ (bilingv limba engleză), începând cu anul şcolar 2022-2023, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin. ART. 2 Autorizarea de funcţionare provizorie conferă Asociaţiei Centrul Creştin Bucureşti din municipiul Bucureşti dreptul de organizare a admiterii, precum şi de desfăşurare a procesului de învăţământ pentru nivelul de învăţământ „liceal“, profilul „real“, specializarea „matematică-informatică“ (bilingv limba engleză), din cadrul unităţii de învăţământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul Bucureşti. ART. 3 Unitatea de învăţământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul Bucureşti are următoarele obligaţii: a) de a angaja personal didactic de conducere şi de predare, cu respectarea prevederilor Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a tuturor celorlalte reglementări legale în vigoare; b) de a solicita acreditarea în termen de maximum 3 ani de la absolvirea primei promoţii, conform prevederilor legale în vigoare, dar nu mai târziu de anul şcolar 2028-2029, pentru nivelul de învăţământ „liceal“, profilul „real“, specializarea „matematică-informatică“ (bilingv limba engleză), sub sancţiunea ridicării autorizaţiei de funcţionare provizorie; c) de a întocmi şi înainta la Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar raportul anual de evaluare internă a calităţii, până cel mai târziu la data de 15 octombrie a fiecărui an (https://calitatearacip.eu). ART. 4 Unitatea de învăţământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul Bucureşti este monitorizată şi controlată periodic de Ministerul Educaţiei, Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar şi de Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti în vederea verificării respectării standardelor care au stat la baza acordării autorizaţiei de funcţionare provizorie. ART. 5 Ministerul Educaţiei, unitatea de învăţământ preuniversitar particular Liceul „Româno-Finlandez“ din municipiul Bucureşti, Asociaţia Centrul Creştin Bucureşti din municipiul Bucureşti, Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti şi Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. 6 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul educaţiei, Gigel Paraschiv, secretar de stat Bucureşti, 9 februarie 2022. Nr. 3.109. ANEXA 1 Municipiul Bucureşti, sectorul 6
┌────┬──────────────────┬──────────┬───────────┬───────────────────────────┬────────────┬──────────┬──────────┬──────────────────────┬───────┬──────────┐
│ │ │Hotărârea │Denumirea │Adresa unităţii de │Nivelul de │ │Domeniul │Calificarea │Limba │ │
│Nr. │Denumirea unităţii│ARACIP de │persoanei │învăţământ, tel./fax, │învăţământ/ │Domeniul/ │pregătirii│profesională/ │de │Forma de │
│crt.│de învăţământ │evaluare/ │juridice │e-mail │Nivelul de │Profilul │de bază │Specializarea │predare│învăţământ│
│ │ │data │iniţiatoare│ │calificare │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼──────────┼───────────┼───────────────────────────┼────────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │Liceal/ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Nivel 4 │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │(conform │ │ │ │ │ │
│ │ │ │Asociaţia │Municipiul Bucureşti, │Hotărârii │ │ │ │ │ │
│ │ │21/ │„Centrul │Str. Răsăritului nr. 59, │Guvernului │Real │ │Matematică-informatică│ │Cu │
│ │ │24.11.2021│Creştin │sectorul 6, │nr. 918/ │(filiera │ │(bilingv limba │Română │frecvenţă │
│ │ │ │Bucureşti“ │tel.: 021/7770795, │2013, cu │teoretică)│ │engleză) │ │ │
│ │Liceul │ │ │contact@scoalafinlandeza.ro│modificările│ │ │ │ │ │
│1. │„Româno-Finlandez“│ │ │ │şi │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │completările│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ulterioare) │ │ │ │ │ │
│ │ ├──────────┴───────────┴───────────────────────────┴────────────┴──────────┴──────────┴──────────────────────┴───────┴──────────┤
│ │ │Capacitate maximă de şcolarizare*): 72 de formaţiuni de studiu/2 schimburi │
│ │ │(maximum 53 de formaţiuni de studiu/schimbul 1 şi maximum 19 formaţiuni de │
│ │ │studiu/schimbul 2) │
│ │ │Număr de formaţiuni de studiu ce pot fi şcolarizate, conform resursei umane │
│ │ │calificate identificate: 4 formaţiuni de studiu │
└────┴──────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
*) Capacitatea de şcolarizare reprezintă numărul maxim de formaţiuni de studiu care pot fi şcolarizate în 2 schimburi în sălile de clasă şi cabinete (excluzând laboratoare, ateliere) la nivelul unităţii de învăţământ. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.