Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul prevederilor <>art. 2 alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţilor de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, ale <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare, şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 168/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi credite externe nr. E.N. 8.549/2006, ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin: ART. 1 Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sãnãtate, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin. ART. 2 (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al institutului, prevãzut la art. 1, reprezintã limitã maximã şi nu poate fi depãşit decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Sãnãtãţii şi cu avizul Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei şi al Ministerului Finanţelor Publice. (2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, institutul va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi. ART. 3 Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii. ART. 4 Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sãnãtãţii, Gheorghe Eugen Nicolãescu Bucureşti, 27 martie 2006. Nr. 298. ANEXĂ INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE IN SANATATE BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2006
-mii lei-
┌────────────────────────────────────────────────────┬──┬───────┬───────┬──────┐
│ INDICATORI │Nr│Preli- │Preve- │ % │
│ │Rd│minat/ │deri │ │
│ │ │Reali- │an │ │
│ │ │zat an │2006 │ │
│ │ │2005 │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
I. VENITURI TOTALE din care: │1 │ 4.043│ 6.140│151.87│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
1. VENITURI DIN EXPLOATARE din care: │2 │ 3.990│ 6.075│152.26│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
a) Venituri din activitatea de baza*) │3 │ 1.784│ 2.030│113.79│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
b) Venituri din alte activitati conexe activitatii │4 │ 2.206│ 4.045│183.36│
de cercetare dezvoltare │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
2. VENITURI FINANCIARE │5 │ 53│ 65│122.64│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
3. VENITURI EXTRAORDINARE │6 │ 0│ 0│ 0│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
II. CHELTUIELI TOTALE din care: │7 │ 3.669│ 5.860│159.71│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: │8 │ 3.663│ 5.845│159.56│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
a) Bunuri si servicii │9 │ 791│ 2.021│255.50│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
b) Cheltuieli de personal, din care: │10│ 2.520│ 3.222│127.85│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- Cheltuieli cu salariile │11│ 1.812│ 2.306│127.26│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- Contributii de asigurari sociale de stat │12│ 385│ 467│121.30│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- Contributii de asigurarile de somaj │13│ 50│ 57│ 114│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- Contributii de asigurarile sociale de sanatate │14│ 125│ 161│128.80│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- Contributii de asigurari pentru accidente de │ │ │ │ │
munca si boli profesionale │15│ 0│ 17│ 0│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- Contributii pentru concedii si indemnizatii │16│ 24│ 31│129.17│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- alte cheltuieli de personal, din care: │17│ 124│ 183│147.58│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- deplasari, detasari │18│ 100│ 145│ 145│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- tichete de masa │19│ 24│ 38│158.33│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea si │20│ 126│ 164│130.16│
provizioanele │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
d) Cheltuieli de protocol │21│ 37│ 45│121.62│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
e) Cheltuieli de reclama si publicitate │22│ 0│ 10│ 0│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
f) Cheltuieli cu sponsorizarea │23│ 0│ 0│ 0│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
g) Cheltuieli prevazute de art. 21(3-litera c) │24│ 5│ 40│ 800│
din Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
h) Alte chltuieli │25│ 184│ 343│186.41│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
2. Cheltuieli financiare, din care: │26│ 6│ 15│ 250│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- cheltuieli privind dobanzile │27│ 0│ 0│ 0│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- alte cheltuieli financiare │28│ 6│ 15│ 250│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
3. Cheltuieli extraordinare │29│ 0│ 0│ 0│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
III.REZULTATUL BRUT (profir/pierdere) │30│ 374│ 280│ 74.86│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE │31│ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
V. IMPOZIT PE PRIFIT │32│ 69│ 51│ 73.91│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
VI. REZULTATUL NET(profit/pierdere) │33│ 305│ 229│ 75.08│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
VII.ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │34│ │ │ │
PRECEDENTI │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
VIII.PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA ACOPERIREA │35│ 305│ 229│ 75.08│
PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI │ │ │ │ │
(potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobata prin Legea │ │ │ │ │
nr. 324/2003), din care: │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
a) pentru cointeresarea personalului angajat in │36│ 61│ 45│ 73.77│
activitatea de cercetare-dezvoltare │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
b) pentru finantarea dezvoltarii Institutului, in │37│ 183│ 138│ 75.40│
conformitate cu planul de investitii si dotari │ │ │ │ │
ale acestuia, aprobat de organul administratiei │ │ │ │ │
centrale coordonator │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
c) pentru desfasurarea activitatii curente │38│ 61│ 46│ 75.40│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
IX. SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: │39│ 128│ 559│436.71│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
1. Surse proprii │40│ 128│ 559│436.71│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
2. Alocatii de la bugetul de stat pt. investitii │41│ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
3. Credite bancare pentru investitii │42│ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- interne │43│ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- externe │44│ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
4. Alte surse │45│ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
X. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: │46│ 128│ 559│436.71│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
1. Investitii, inclusiv investitii in curs la │ │ │ │ │
finele anului │47│ 128│ 559│436.71│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
2. Rambursari de rate aferente creditelor pentru │48│ │ │ │
investitii │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- interne │49│ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- externe │50│ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
1. Venituri totale (rd. 01) │51│ 4.043│ 6.140│151.86│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │52│ 3.669│ 5.860│159.71│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
3. Rezultate (+/-)(rd.51-rd.52) │53│ 374│ 280│ 74.86│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
4. Nr. mediu personal, total institut din care │54│ 68│ 80│117.64│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
- numãr mediu personal de cercetare-dezv. │55│ 56│ 65│116.07│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
5. Cãştigul mediu lunar pe salariat, total │ │ │ │ │
instit**) │56│ 2.10│ 2.32│110.48│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
6. Câştigul mediu lunar pe personal de │57│ 2.32│ 2.55│109.91│
cercetare-dezvoltare │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
7. Rentabilitatea (rd.53/rd.52*100) │58│ 10.19%│ 4.77%│ 46.81│
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
8. Productivitatea muncii pe total personal mii │59│ 58.67/│ 75.94/│129.43│
lei/pers,(rd.02/rd.54) │ │ pers. │ pers.│ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
9. Rata rentabilitãţii financiare │60│ 26.56%│ 20.18%│ 75.97│
rd.35*100/capital propriu │ │ │ │ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
10. Plati restante │61│ 0│ 0│ │
─────────────────────────────────────────────────────┼──┼───────┼───────┼──────┤
11. Creanţe de încasat │62│ 0│ 0│ │
─────────────────────────────────────────────────────┴──┴───────┴───────┴──────┘
________
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare care vor fi încheiate
cu Ministerul Educaţiei si Cercetãrii/Autoritatea Naţionalã pentru
Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele dlin contracte de finanţare pe
programul nucleu, sunt în sumã de 460 mii lei, iar cele realizate din
contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã
programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 0 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor
prevãzute pentru plata, indemnizaţiilor membrilor Consiliul de
Administraţie, şi drepturilee salariale ale directorului general
NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2006 s-au cuprins şi: - suma de 27.993 lei reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie; - suma de 79.489 lei reprezentând drepturile bãneşti ale directoralui general; - la cheltuielile cu salariile sunt incluse şi sumele acordate colaboratorilor (consultanţi angajaţi în cadrul Proiectului cu Fondul Global-TBC) în valoare de 19 mii lei. _____________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.