Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere Referatul de aprobare nr. RL 2.723 din 28 martie 2012, în conformitate cu prevederile art. 178 alin. (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în temeiul prevederilor art. 7 alin. (1) şi (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin: ART. I Ordinul ministrului sãnãtãţii publice nr. 112/2007 privind criteriile de performanţã în baza cãrora contractul de management poate fi prelungit sau poate înceta înainte de termen, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 101 din 9 februarie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã: 1. La articolul 1, alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins: "(2) Evaluarea activitãţii managerului spitalului public pentru anul calendaristic precedent se face pânã la data de 30 aprilie a anului urmãtor. Sunt evaluaţi managerii care au contractul de management în perioada de valabilitate şi au condus spitalul public respectiv pe o perioadã de cel puţin 6 luni în anul evaluat." 2. La articolul 4 alineatul (1) litera a), punctul 1 va avea urmãtorul cuprins: "1. în cazul indicatorilor C.1-C.5 a obţinut la fiecare 5 puncte". 3. La articolul 4 alineatul (1) litera b), punctul 1 va avea urmãtorul cuprins: "1. în cazul indicatorilor C.1-C.5 a obţinut la fiecare 4 puncte". 4. La articolul 4 alineatul (1) litera c), punctul 1 va avea urmãtorul cuprins: "1. în cazul indicatorilor C.1-C.5 a obţinut la fiecare 3 puncte". 5. Articolul 4^1 va avea urmãtorul cuprins: "Art. 4^1. - (1) Evaluarea anualã a activitãţii managerului de spital public şi/sau reevaluarea în condiţiile art. 4 se fac de comisii de evaluare formate din preşedinte, 4 membri şi un secretariat format din 1-2 persoane, numite prin ordin al ministrului sãnãtãţii sau, dupã caz, prin act administrativ emis de conducãtorul ministerelor sau instituţiilor cu reţea sanitarã proprie. (2) În vederea realizãrii evaluãrii anuale a activitãţii managerului de spital public, managerul înainteazã comisiei de evaluare dosarul, care cuprinde obligatoriu urmãtoarele documente: a) copia contractului de management şi a actelor adiţionale la acesta; b) documentele care susţin punctajul acordat la fiecare indicator de performanţã, dupã cum urmeazã: (i) statul de funcţii pe anul evaluat, aprobat conform legii; (ii) situaţia financiarã încheiatã la data de 31 decembrie a anului evaluat; (iii) formularele tip dare de seamã statisticã pentru anul evaluat (cod MS 60.4.4A, cap. 2; cod MS 60.4.4, cap. 3; cod MS 60.4.4.A, cap. 14), centralizatorul - cod MS 60.4.4, cap. 15 «Personalul mediu şi superior sanitar pe tipuri de unitãţi», centralizatorul - cod MS 60.4.4, cap. 15 «Personalul mediu şi superior sanitar pe tipuri de unitãţi», completate în conformitate cu statul de funcţii aprobat al unitãţii, centralizatorul activitãţii spitalului - cod 19.15, darea de seamã statisticã pentru anul evaluat (cod MS 60.4.2, cap. 1 «Principalii indicatori ai cunoaşterii sãnãtãţii, pe anul evaluat, pentru fiecare spital», câte un document semnat şi ştampilat, completat numai cu pct. 10 «Infecţii interioare din spital»); c) copii de pe actele de control ale tuturor organismelor abilitate; d) raportul de autoevaluare al managerului spitalului public (în cuprinsul acestuia se au în vedere acţiunile organizate şi desfãşurate pe parcursul anului evaluat privind: modul de îndeplinire a indicatorilor şi criteriilor de performanţã, proceduri interne de evaluare şi control, elaborare de acte normative cu caracter intern, mãsuri întreprinse pentru eficientizarea activitãţii unitãţii şi creşterea calitãţii actului medical, gestionarea eventualelor situaţii de crizã apãrute la nivelul spitalului public etc.); managerul spitalului public rãspunde pentru realitatea şi corectitudinea datelor puse la dispoziţia comisiei de evaluare, conform legii; e) alte documente care pot constitui bazã pentru evaluarea îndeplinirii criteriilor de performanţã prevãzute în anexa nr. 2. (3) Comisiile de evaluare menţionate la alin. (1) au urmãtoarele atribuţii: a) sã înregistreze dosarul de evaluare depus de cãtre managerul spitalului public numai dacã acesta conţine toate documentele prevãzute la alin. (2); b) sã verifice concordanţa dintre indicatorii asumaţi prin contract/act adiţional şi cei înscrişi în fişa de evaluare, precum şi dintre valorile indicatorilor realizaţi menţionaţi în fişa de evaluare şi cei transmişi de Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar şi Centrul Naţional de Statisticã şi Informaticã în Sãnãtate Publicã din cadrul Institutului Naţional de Sãnãtate Publicã; c) sã valideze, sub semnãturã, în funcţie de calificativul obţinut în urma evaluãrii, propunerea de menţinere/încetare a contractului de management al managerului spitalului public evaluat; d) sã transmitã comisiei de contestaţii numai dosarele managerilor care au depus contestaţii; e) sã respingã motivat dosarele incomplete şi sã comunice managerului spitalului public documentele lipsã care au determinat aceastã situaţie; f) sã întocmeascã şi sã valideze, sub semnãtura preşedintelui comisiei de evaluare şi a managerului spitalului public respectiv, un opis cuprinzând toate documentele existente în dosarul de evaluare depus de fiecare manager; g) sã întocmeascã pe baza rezultatelor obţinute de fiecare manager de spital fişa de evaluare prevãzutã în anexa nr. 3 şi sã comunice managerului rezultatul evaluãrii. (4) Comisia de contestaţii se constituie prin ordin al ministrului sãnãtãţii sau, dupã caz, prin act administrativ al ministerelor şi instituţiilor cu reţea sanitarã proprie şi este formatã din preşedinte, 4 membri şi un secretariat format din 1-2 persoane. (5) Comisia de contestaţii are rolul de a primi, de a soluţiona şi de a rãspunde la contestaţiile apãrute în cadrul evaluãrii activitãţii managerilor din spitalele publice. (6) Managerul spitalului public, nemulţumit de rezultatul evaluãrii, are dreptul de a depune contestaţie la comisia de contestaţii, în termen de o zi lucrãtoare de la data luãrii la cunoştinţã a conţinutului fişei de evaluare şi a calificativului acordat de comisia de evaluare. (7) Comisia de contestaţii analizeazã şi rezolvã contestaţia în termen de 3 zile lucrãtoare de la data luãrii în evidenţã a acesteia." 6. Articolul 4^2 se abrogã. 7. Anexele nr. 1 şi 3 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezentul ordin. 8. În tot cuprinsul ordinului, sintagmele de mai jos se înlocuiesc dupã cum urmeazã: a) "Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar" se înlocuieşte cu "Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar"; b) "Centrul Naţional pentru Organizarea şi Asigurarea Sistemului Informaţional şi Informatic în Domeniul Sãnãtãţii" se înlocuieşte cu "Centrul Naţional de Statisticã şi Informaticã în Sãnãtate Publicã din cadrul Institutului Naţional de Sãnãtate Publicã"; c) "Ministerul Sãnãtãţii Publice" se înlocuieşte cu "Ministerul Sãnãtãţii". ART. II Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sãnãtãţii, Ritli Ladislau Bucureşti, 28 martie 2012. Nr. 286. ANEXA 1 (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 112/2007) A. Indicatori de management al resurselor umane 1. Proporţia medicilor din totalul personalului
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
Peste 100% 5 puncte
91-100% 5 puncte
81-90% 4 puncte
71-80% 3 puncte
61-70% 2 puncte
41-60% 1 punct
sub 40% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
2. Proporţia personalului medical din totalul personalului angajat al spitalului
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
Peste 100% 5 puncte
91-100% 5 puncte
81-90% 4 puncte
71-80% 3 puncte
61-70% 2 puncte
41-60% 1 punct
sub 40% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
3. Proporţia personalului medical cu studii superioare din totalul personalului medical
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
Peste 100% 5 puncte
91-100% 5 puncte
81-90% 4 puncte
71-80% 3 puncte
61-70% 2 puncte
41-60% 1 punct
sub 40% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
4. Numãrul mediu de consultaţii/medic în ambulatoriu
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 5 puncte
91-100% 5 puncte
81-90% 4 puncte
71-80% 3 puncte
61-70% 2 puncte
41-60% 1 punct
sub 40% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
B. Indicatori de utilizare a serviciilor 1. Durata medie de spitalizare pe spital şi pe fiecare secţie
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 0 puncte
81-100% 5 puncte
71-80% 4 puncte
65-70% 3 puncte
55-64% 2 puncte
50-54% 1 punct
sub 50% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
2. Rata de utilizare a paturilor pe spital şi pe fiecare secţie
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 0 puncte
91-100% 5 puncte
81-90% 4 puncte
71-80% 3 puncte
61-70% 2 puncte
51-60% 1 punct
sub 50% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
3. Indicele de complexitate al cazurilor pe spital şi pe fiecare secţie
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 110% 5 puncte
101-110% 4 puncte
100% 3 puncte
91-99% 2 puncte
80-90% 1 punct
sub 80% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
4. Procentul pacienţilor cu intervenţii chirurgicale din totalul pacienţilor externaţi din secţiile chirurgicale
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 5 puncte
91-100% 5 puncte
81-90% 4 puncte
71-80% 3 puncte
61-70% 2 puncte
40-60% 1 punct
sub 40% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
C. Indicatori economico-financiari 1. Execuţia bugetarã faţã de bugetul de cheltuieli aprobat
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 0 puncte
fãrã acoperire
în servicii
91-100% 5 puncte
81-90% 4 puncte
71-80% 3 puncte
61-70% 2 puncte
40-60% 1 punct
sub 40% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
2. Procentul veniturilor proprii din totalul veniturilor spitalului (Sintagma venituri proprii înseamnã în cazul acestui indicator toate veniturile proprii ale spitalului public, mai puţin sumele încasate în baza contractelor încheiate cu casa de asigurãri de sãnãtate.)
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 5 puncte
91-100% 4 puncte
81-90% 3 puncte
61-80% 2 puncte
50-60% 1 puncte
sub 50% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
3. Procentul cheltuielilor de personal din totalul cheltuielilor spitalului
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 0 puncte
71-100% 5 puncte
61-70% 4 puncte
51-60% 3 puncte
41-50% 2 puncte
30-40% 1 punct
sub 30% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
4. Procentul cheltuielilor cu medicamentele din totalul cheltuielilor spitalului
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 110% 0 puncte
81-110% 5 puncte
71-80% 4 puncte
61-70% 3 puncte
51-60% 2 puncte
40-50% 1 punct
sub 40% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
5. Costul mediu/zi de spitalizare pe fiecare secţie
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 0 puncte
81-100% 5 puncte
75-80% 4 puncte
70-74% 3 puncte
65-69% 2 puncte
60-64% 1 punct
sub 60% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
D. Indicatori de calitate 1. Rata mortalitãţii intraspitaliceşti pe total spital şi pe fiecare secţie (datoritã complicaţiilor survenite în timpul spitalizãrii)
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 0 puncte
91-100% 1 punct
81-90% 2 puncte
71-80% 3 puncte
61-70% 4 puncte
40-60% 5 puncte
sub 40% 6 puncte
───────────────────────────────────────────────────
2. Rata infecţiilor nozocomiale pe total spital şi pe fiecare secţie
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 130% 0 puncte
121-130% 1 punct
111-120% 2 puncte
91%-110% 3 puncte
70-90% 4 puncte
sub 70% 5 puncte
───────────────────────────────────────────────────
3. Indicele de concordanţã între diagnosticul la internare şi diagnosticul la externare
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 100% 5 puncte
91-100% 5 puncte
81-90% 4 puncte
71-80% 3 puncte
61-70% 2 puncte
40-60% 1 punct
sub 40% 0 puncte
───────────────────────────────────────────────────
4. Numãrul de reclamaţii/plângeri ale pacienţilor analizate şi rezolvate
───────────────────────────────────────────────────
Gradul de realizare
faţã de indicatorii Punctajul acordat
asumaţi prin contract
───────────────────────────────────────────────────
peste 130% 0 puncte
121-130% 1 punct
111-120% 2 puncte
91-110% 3 puncte
60-90% 4 puncte
sub 60% 5 puncte
───────────────────────────────────────────────────
ANEXA 2 (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 112/2007) MINISTERUL SĂ?NĂ?TĂ?ŢII COMISIA DE EVALUARE FIŞA DE EVALUARE a activitãţii desfãşurate de ............./(numele şi prenumele)......., managerul ............/(denumirea spitalului public)............, în anul ............................... Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este urmãtoarea: A - Grad de realizare*1) B - Concluzii/Termene de reevaluare
┌───┬────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┬───────┬─────────┬──────────┐
│Nr.│ │Valoare indicator│ │ │ │
│crt│ Indicatori/Criterii de performanţã ├────────┬────────┤ A │Punctajul│ B │
│ │ │asumatã │ reali- │ │acordat │ │
│ │ │ prin │ zatã │ │ │ │
│ │ │contract│ │ │ │ │
├───┴────────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴───────┴─────────┴──────────┤
│ A. Indicatori de management al resurselor umane │
├───┬────────────────────────────────────────────────┬────────┬────────┬───────┬─────────┬──────────┤
│ 1.│Proporţia medicilor din totalul personalului │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ 2.│Proporţia personalului medical din totalul │ │ │ │ │ │
│ │personalului angajat al spitalului │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ 3.│Proporţia personalului medical cu studii │ │ │ │ │ │
│ │superioare din totalul personalului medical │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ 4.│Numãrul mediu de consultaţii/medic în │ │ │ │ │ │
│ │ambulatoriu │ │ │ │ │ │
├───┴────────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴───────┴─────────┴──────────┤
│ B. Indicatori de utilizare a serviciilor │
├───┬────────────────────────────────────────────────┬────────┬────────┬───────┬─────────┬──────────┤
│ 1.│Durata medie de spitalizare pe spital şi pe │ │ │ │ │ │
│ │fiecare secţie*2) │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ 2.│Rata de utilizare a paturilor pe spital şi pe │ │ │ │ │ │
│ │fiecare secţie*2) │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ 3.│Indicele de complexitate al cazurilor pe spital │ │ │ │ │ │
│ │şi pe fiecare secţie*2) │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ 4.│Procentul pacienţilor cu intervenţii chirur- │ │ │ │ │ │
│ │gicale din totalul pacienţilor externaţi din │ │ │ │ │ │
│ │secţiile chirurgicale │ │ │ │ │ │
├───┴────────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴───────┴─────────┴──────────┤
│ C. Indicatori economico-financiari │
├───┬────────────────────────────────────────────────┬────────┬────────┬───────┬─────────┬──────────┤
│ 1.│Execuţia bugetarã faţã de bugetul de cheltuieli │ │ │ │ │ │
│ │aprobat │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┤ │
│ 2.│Procentul veniturilor proprii din totalul │ │ │ │ │ │
│ │veniturilor spitalului │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┤ │
│ 3.│Procentul cheltuielilor de personal din totalul │ │ │ │ │ │
│ │cheltuielilor spitalului │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┤ │
│ 4.│Procentul cheltuielilor cu medicamentele din │ │ │ │ │ │
│ │totalul cheltuielilor spitalului │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┤ │
│ 5.│Costul mediu/zi de spitalizare pe fiecare │ │ │ │ │ │
│ │secţie*2) │ │ │ │ │ │
├───┴────────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴───────┴─────────┴──────────┤
│ D. Indicatori de calitate │
├───┬────────────────────────────────────────────────┬────────┬────────┬───────┬─────────┬──────────┤
│ 1.│Rata mortalitãţii intraspitaliceşti pe total │ │ │ │ │ │
│ │spital şi pe fiecare secţie*2) │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┤ │
│ 2.│Rata infecţiilor nozocomiale pe total spital │ │ │ │ │ │
│ │şi pe fiecare secţie*2) │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┤ │
│ 3.│Indicele de concordanţã dintre diagnosticul │ │ │ │ │ │
│ │la internare şi diagnosticul la externare │ │ │ │ │ │
├───┼────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┤ │
│ 4.│Numãr de reclamaţii/plângeri ale pacienţilor │ │ │ │ │ │
├───┴────────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴───────┴─────────┴──────────┤
│ E. Criterii generale de management │
├─────────────────────┬──────────────┬──────────────┬──────────────┬──────────────┬─────────┬───────┤
│Punctajul acordat de:│ Evaluator 1 │ Evaluator 2 │ Evaluator 3 │Evaluator ....│Punctajul│ │
│ │ ......... │ ......... │ ......... │ ......... │final*3) │ │
│ │(nume,prenume)│(nume,prenume)│(nume,prenume)│(nume,prenume)│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├───┬─────────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼─────────┤ │
│ 1.│Planificare │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼─────────┤ │
│ 2.│Organizare │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼─────────┤ │
│ 3.│Coordonare │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼─────────┤ │
│ 4.│Control │ │ │ │ │ │ │
└───┴─────────────────┴──────────────┴──────────────┴──────────────┴──────────────┴─────────┴───────┘
------- *1) În situaţia în care gradul de realizare are cifrã cu zecimale, rotunjirea se face la întreg, astfel: 0,50-0,99 devine 1, iar 0,01-0,49 devine 0. *2) Se trece valoarea indicatorului la nivel de spital. *3) În situaţia în care punctajul final are cifrã cu zecimale, rotunjirea se face la întreg, astfel: 0,50-0,99 devine 1, iar 0,01-0,49 devine 0. Comisia de evaluare numitã prin Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. ........ din ...................., în baza rezultatelor obţinute, apreciazã cã dl/dna .../(numele şi prenumele)........., managerul ......../(denumirea spitalului public)........., a obţinut calificativul [] Foarte bine [] Bine [] Satisfãcãtor [] Nesatisfãcãtor Prezenta fişã de evaluare a fost întocmitã într-un exemplar, care rãmâne la comisia de evaluare.
Comisia de evaluare Am luat cunoştinţã
Certificãm concordanţa datelor înscrise ..........................
în contractul/actul adiţional la contractul (numele, prenumele şi
de management cu documentele menţionate la semnãtura managerului)
art. 4^1 alin. (2) din Ordinul ministrului
sãnãtãţii publice nr. 112/2007 privind .........................
criteriile de performanţã în baza cãrora (data)
contractul de management poate fi prelungit
sau poate înceta înainte de termen, cu
modificãrile şi completãrile ulterioare,
precum şi concordanţa valorilor indicatorilor
calculate de spital cu cele menţionate în
documentele prevãzute art. 4^1 alin. (2).
Preşedinte: ......................
Vicepreşedinte: ..................
Membri: ..........................
..........................
..........................
(numele, prenumele şi semnãtura)
------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.