Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 270 din 23 august 1999  pentru aprobarea Procedurii privind modul de evaluare si certificare de catre Agentia Romana de Dezvoltare a programelor de restructurare intocmite de societatile comerciale prevazute la   art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 270 din 23 august 1999 pentru aprobarea Procedurii privind modul de evaluare si certificare de catre Agentia Romana de Dezvoltare a programelor de restructurare intocmite de societatile comerciale prevazute la art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999

EMITENT: AGENTIA ROMANA DE DEZVOLTARE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 437 din 8 septembrie 1999

Preşedintele Agenţiei Romane de Dezvoltare,
având în vedere prevederile art. 6 alin. (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 privind protecţia socialã a persoanelor ale cãror contracte individuale de munca vor fi desfãcute ca urmare a concedier ilor colective, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 624/1999 ,
în temeiul <>art. 3 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 977/1998 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
emite prezentul ordin.

ARTICOL UNIC
Începând cu data prezentului ordin se aproba Procedura privind modul de evaluare şi certificare de cãtre Agenţia Romana de Dezvoltare a programelor de restructurare întocmite de societãţile comerciale prevãzute la <>art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 , conform anexei care face parte integrantã din prezentul ordin.

Preşedintele Agenţiei Romane
de Dezvoltare,
Sorin Fodoreanu

ANEXA 1

PROCEDURA

privind modul de evaluare şi certificare de cãtre Agenţia Romana de Dezvoltare a programelor de restructurare întocmite de societãţile comerciale prevãzute la <>art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999

1. Generalitati
Agenţia Romana de Dezvoltare, conform <>art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 624/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 privind protecţia socialã a persoanelor ale cãror contracte individuale de munca vor fi desfãcute ca urmare a concedierilor colective, este autorizata sa efectueze evaluarea şi certificarea programelor de restructurare a societãţilor comerciale, denumite în continuare angajatori, la care actionarii sunt persoane fizice sau persoane juridice, altele decât statul, şi care deţin drepturi de proprietate asupra unui pachet de acţiuni reprezentând mai mult de doua treimi din totalul drepturilor de vot în adunarea generalã a actionarilor şi care înregistreazã pierderi sau arierate în fiecare luna, timp de 12 luni consecutiv.
Conform legislaţiei în vigoare, programul de restructurare este conceput ca un ansamblu de mãsuri de natura organizatoricã - managerialã, tehnica, tehnologicã şi financiarã -, destinat sa asigure diminuarea sau eliminarea pierderilor şi arieratelor angajatorilor şi care cuprinde şi mãsuri privind concedierile colective.
Pentru o abordare unitarã a prevederilor de mai sus s-au întocmit:
a) conţinutul-cadru al programului de restructurare a societãţii comerciale (anexa P1);
b) formularul tipizat (Certificat) prin care Agenţia Romana de Dezvoltare certifica programul de restructurare a societãţii comerciale, în vederea aprobãrii acestuia de cãtre agenţiile pentru ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti (anexa P2).
Anexele P1 şi P2 fac parte integrantã din prezenta procedura.
2. Etapele certificãrii
A. Angajatorul, prin reprezentantul sau, depune la secretariatul tehnic al Direcţiei generale privatizare din cadrul Agenţiei Romane de Dezvoltare, cu sediul în Str. Ministerului nr. 2-4, sectorul 1, Bucureşti, urmãtoarele documente:
1. Adresa de însoţire:
a) datele de identificare a angajatorului :
. denumirea completa a societãţii comerciale;
. adresa: localitatea, judeţul, strada, numãrul, codul poştal, telefonul/faxul/e-mailul;
. forma juridicã (S.A.; S.R.L. etc., conform <>Legii nr. 31/1990 , republicatã);
. numãrul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului;
. codul fiscal;
. codul CAEN;
. modul de constituire:
- societate comercialã provenitã din privatizarea, reorganizarea, divizarea/fuziunea unei societãţi comerciale la care statul a fost sau este acţionar;
- societate comercialã înfiinţatã cu capital integral privat;
- societate comercialã înfiinţatã prin asociere;
b) opisul documentelor depuse, cu numerotarea tuturor filelor;
c) declaraţia administratorului privind corectitudinea datelor furnizate de cãtre conducerea societãţii comerciale prin documentele depuse.
2. Programul de restructurare, în doua exemplare, întocmit conformã anexei P1
3. Copie de pe hotãrârea adunãrii generale a actionarilor privind aprobarea programului de restructurare
4. Copie de pe procesul-verbal încheiat cu sindicatele sau cu reprezentanţii salariaţilor privind acordul asupra programului de restructurare
5. Copie de pe actul constitutiv al societãţii comerciale
6. Copie de pe cererile de înscriere/menţiuni eliberate de oficiul registrului comerţului
7. Copie de pe contractul de vânzare-cumpãrare de acţiuni, încheiat cu Fondul Proprietãţii de Stat sau cu alta instituţie publica implicata (dacã este cazul)
8. Convenţie-angajament a administratorului societãţii comerciale privind aplicarea programului de restructurare
9. Declaraţia administratorului, data pe proprie rãspundere, ca societatea comercialã nu se afla în una dintre urmãtoarele situaţii: divizare, fuziune, lichidare sau faliment
10. Copie de pe contractul colectiv de munca, dupã caz
11. Balantele lunare de verificare din ultimele 12 luni dinaintea depunerii programului de restructurare
12. Ultimul bilanţ contabil încheiat
13. Adresa de comunicare a salariului mediu net pe societatea comercialã, realizat în luna anterioarã depunerii programului de restructurare, întocmitã conform modelului prezentat în anexa nr. 2 la normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 , aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 624/1999 .
B. Secretariatul tehnic va verifica existenta tuturor documentelor şi îndeplinirea condiţiilor legale. Dacã documentaţia depusa este incompleta sau dacã nu sunt respectate dispoziţiile legale, solicitarea de evaluare şi certificare a programului de restructurare va fi respinsã.
C. În cazul acceptãrii documentelor de cãtre secretariatul tehnic, societatea comercialã va achitã, în termen de 5 zile calendaristice, tariful de expertizare a programului de restructurare în contul Oficiului de Prestãri Servicii şi Editare din cadrul Agenţiei Romane de Dezvoltare (contul nr. 500311618369 deschis la Trezoreria statului a sectorului 1, Bucureşti).
D. Evaluarea şi certificarea, respectiv expertizarea, programului de restructurare se vor face ţinând seama de urmãtoarele criterii:
a) situaţia pierderilor sau a arieratelor şi cauzele care le-au generat;
b) mãsurile de ordin organizatoric, tehnic, tehnologic, managerial şi financiar propuse pentru redresarea economico-financiarã a societãţii comerciale;
c) estimarea costurilor economice ale restructurãrii şi sursele de finanţare a acestora;
d) efectele economice ale restructurãrii;
e) numãrul personalului existent în societatea comercialã;
f) numãrul personalului care urmeazã sa fie disponibilizat prin concedieri colective, ca urmare a aplicãrii programelor de restructurare;
g) numãrul personalului cu care societatea comercialã îşi va desfasura activitatea dupã restructurare;
h) modul de realizare (rezultatele sau efectele economice) a unor programe de restructurare anterioare.
E. Consiliul de experţi va expertiza programul de restructurare şi va întocmi, dupã caz, avizul de certificare.
În cazul în care programul de restructurare nu este avizat, consiliul de experţi va întocmi o nota justificativã care va fi transmisã angajatorului prin secretariatul tehnic.
F. În cazul în care programul de restructurare a fost avizat, secretariatul tehnic va înştiinţa angajatorul ca trebuie sa achite tariful de evaluare şi certificare în contul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj.
G. Avizul consiliului de experţi va fi înaintat preşedintelui Agenţiei Romane de Dezvoltare în vederea emiterii Certificatului.
H. Societatea comercialã se va prezenta la secretariatul tehnic al consiliului de experţi cu copii de pe ordinele de plata a tarifelor de expertizare, respectiv de evaluare şi certificare, menţionate la lit. C şi F. Angajatorul va primi Certificatul şi un exemplar al programului de restructurare, stampilat pe fiecare pagina.
3. Observaţii
a) Administratorul societãţii comerciale are obligaţia sa aplice programul de restructurare certificat de Agenţia Romana de Dezvoltare şi aprobat de cãtre agenţiile pentru ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. Societatea comercialã va informa semestrial Agenţia Romana de Dezvoltare despre aplicarea mãsurilor cuprinse în programul de restructurare, mãsuri devenite obligatorii pentru conducerea societãţii comerciale.
b) Nu vor putea fi acceptate programele de restructurare a societãţilor comerciale pentru care:
- a fost depusa cerere de declansare a falimentului la tribunalul în a cãrui raza teritorialã societatea comercialã îşi are sediul, în temeiul cãreia urmeazã a fi declansata procedura de lichidare judiciarã conform Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizãrii judiciare şi a falimentului, cu modificãrile ulterioare;
- adunarea generalã a actionarilor a aprobat divizarea/fuziunea, lichidarea administrativã a societãţii comerciale;
- exista contracte de vânzare-cumpãrare a unui pachet de acţiuni, încheiate cu Fondul Proprietãţii de Stat sau cu o alta instituţie publica implicata şi ale cãror clauze nu au fost respectate de cumpãrãtor;
- exista contracte de vânzare-cumpãrare a unui pachet de acţiuni, încheiate cu Fondul Proprietãţii de Stat sau cu o alta instituţie publica implicata, care au clauze privind menţinerea numãrului de salariaţi sau privind disponibilizari de personal.


ANEXA P1
---------
la procedura
-------------

PROGRAM DE RESTRUCTURARE A SOCIETĂŢII COMERCIALE,
întocmit în vederea aplicãrii prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999
(conţinut-cadru)
1. Prezentarea societãţii comerciale
1.1. Date generale:

. sediul principal (adresa, telefon/fax, e-mail);
. forma juridicã S.A./S.R.L. etc.;
. numãrul de înregistrare la oficiul registrului comerţului;
. codul fiscal;
. sectorul de activitate (codul CAEN conform Hotãrârii Guvernului nr. 656/1997);
. principalele activitãţi, produse, servicii (cu pondere peste 15% din totalul veniturilor);
. capitalul social (mii lei);
. numãrul total de acţiuni/pãrţi sociale;
. valoarea nominalã a unei acţiuni/tipul acţiunilor;
. structura actionariatului:



Acţionar/asociat Numãr de acţiuni/pãrţi sociale % din dreptul de vot
--------------------------------------------------------------------------------
Alţi acţionari
semnificativi
--------------------------------------------------------------------------------
F.P.S./Instituţia
implicata
--------------------------------------------------------------------------------

. numãrul angajaţilor*);
. stadiul privatizãrii, dacã este cazul;
. litigii în curs privind patrimoniul sau dacã are bunuri grevate de sarcini;
. dacã societatea comercialã a mai beneficiat de programe de restructurare, data aprobãrii acestora.
----------------
*) Indicatori din ultima situaţie economico-financiarã lunarã, încheiatã anterior depunerii documentaţiei.

1.2. Evoluţia indicatorilor economico-financiari
Corespunzãtor datelor din ultimii 2 ani financiari incheiati şi din ultimele 12 luni dinaintea depunerii documentaţiei la Agenţia Romana de Dezvoltare se va comenta evoluţia urmãtorilor indicatori, conform balantelor lunare:
. producţia fizica;
. cifra de afaceri;
. veniturile totale;
. cheltuielile totale;
. profitul brut (+)/pierderile (-)
- efectiv înregistrat în fiecare luna şi cumulat pe sold;
. plãţile restante totale (arierate)
- efectiv înregistrate în fiecare luna şi cumulat pe sold,
din care:
- plati restante la bugetul de stat, asigurãri sociale şi bugete locale;
. creanţe.
Evoluţia indicatorilor va fi prezentatã conform urmatorului tabel (în mii lei):



ultimele 12 luni (specificand care sunt acestea)
--------------------------------------------------------------------------------
1997 1998 1999**) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10) (11) (12)*)
--------------------------------------------------------------------------------
indi-
cator
--------------------------------------------------------------------------------
. Dupã caz, se va evidenţia evoluţia principalelor exporturi, astfel:
--------------------------------------------------------------------------------
1997 1998 *) 1999
Nr. Ţara -----------------------------------------------------------------
crt. mii dolari % cifra mii dolari % cifra mii dolari % cifra
S.U.A. de afaceri S.U.A. de afaceri S.U.A. de afaceri
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

1.3. Concluzii privind activitatea economicã a societãţii comerciale
În ansamblu, societatea comercialã a înregistrat o activitate în regres din cauza unui complex de factori, dintre care enumeram urmãtoarele:
a) cauze de ordin intern;
b) cauze de ordin extern sau de conjunctura.
2. Programul de restructurare a societãţii comerciale
2.1. Strategia de dezvoltare a societãţii comerciale pentru perioada ......
Mãsuri pentru realizarea programului de restructurare (anexa nr. 1):
a) mãsuri de natura organizatoricã şi managerialã;
b) mãsuri de natura tehnica şi tehnologicã;
c) mãsuri de natura financiarã;
d) alte mãsuri specifice activitãţii desfãşurate.
Fiecare mãsura prevãzutã în programul de restructurare trebuie sa aibã ca suport prezentarea efortului financiar şi a eficientei aplicãrii ei.
Eficienta reducerii a ............ posturi este estimatã sa conducã la scãderea cheltuielilor cu munca vie de ............ mii lei pe perioada de derulare a programului de restructurare, structura acestor cheltuieli fiind prezentatã în anexa nr. 3.
2.2. Evaluarea financiarã a rezultatelor aplicãrii programului de restructurare
2.2.1. Se va prezenta evoluţia urmãtorilor indicatori (în mii lei), însoţitã de comentarii:
. producţia fizica;
. cifra de afaceri;
. veniturile totale;
. cheltuielile totale;
. profitul brut (+)/pierderile (-);
----------------
*) Indicatori din ultima situaţie economico-financiarã lunarã, încheiatã anterior depunerii documentaţiei.
**) Situaţie semestriala.
. plati restante totale (arierate),
din care:
- plati restante la bugetul de stat, asigurãri sociale şi bugete locale
. creanţe la începutul programului de restructurare*), dupã 6 luni de aplicare a acestuia şi la finele aplicãrii programului de restructurare.
Evoluţia indicatorilor va fi prezentatã conform urmatorului tabel (în mii lei):



Indicatorul Valoarea*) Valoarea dupã 6 luni Valoarea la sfârşitul
programului de
restructurare
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Anexele nr. 2a), 2b) şi 2c) cuprind veniturile estimate a fi realizate din vânzãri pe perioada derulãrii programului de restructurare.
2.2.2. Situaţia personalului:
- numãrul personalului existent la data depunerii documentaţiei (structura);
- numãrul persoanelor care urmeazã a fi disponibilizate;
- numãrul personalului, structura (în procente), necesar pentru desfãşurarea activitãţii în urma aplicãrii programului de restructurare.
Reducerea cheltuielilor ca efect al disponibilizarilor de personal conform programului de restructurare (anexa nr. 3).
2.2.3. Prezentarea situaţiei patrimoniului, a contului de profit şi pierderi, precum şi a situaţiei plãţilor restante se va face corelat cu anexele A, B şi C, întocmite conform formularelor de raportare anuala aprobate prin Normele metodologice nr. 370.542/1999 , emise de Ministerul Finanţelor, completate corespunzãtor lunii anterioare aplicãrii programului de restructurare şi dupã aplicarea acestuia.
2.2.4. Comentariu privind eficienta scontata, la finele perioadei (12 luni), ca urmare a aplicãrii programului de restructurare



Eficienta Valoarea (mii lei) %
--------------------------------------------------------------------------------
Reducerea cheltuielilor
--------------------------------------------------------------------------------
Diminuarea plãţilor restante (arierate)
--------------------------------------------------------------------------------
Creşterea veniturilor
--------------------------------------------------------------------------------

2.3. Sursele de finanţare a programului de restructurare:
. surse proprii (detalii);
. alte surse (detalii).
2.4. Programe de restructurare anterioare:
Dacã este cazul, vor fi prezentate date sintetice privind mãsurile întreprinse şi eficienta lor.
3. Concluzii
Prin aplicarea programului de restructurare se preconizeaza depãşirea situaţiei de criza financiarã, diminuarea sau eliminarea pierderilor, asigurându-se astfel funcţionarea eficienta a societãţii comerciale.
La sfârşitul perioadei de aplicare a programului de restructurare se estimeaza ca societatea comercialã sa înregistreze (mii lei):



Indicatorul *) Sfârşitul programului
de restructurare
--------------------------------------------------------------------------------
Cifra de afaceri
--------------------------------------------------------------------------------
Profitul (+)/pierderile (-)
--------------------------------------------------------------------------------
Plãţile restante (arieratele)
--------------------------------------------------------------------------------
- din care, la bugetul de stat
--------------------------------------------------------------------------------

NOTA:
Administratorul societãţii comerciale va rãspunde de aplicarea mãsurilor cuprinse în programul de restructurare.
--------------
*) Indicatori din ultima situaţie economico-financiarã lunarã, încheiatã anterior depunerii documentaţiei.
4. Anexele la programul de restructurare


Anexa nr. 1 Mãsuri pentru realizarea programului de
restructurare a societãţii comerciale
Anexele nr. 2a) şi 2b) Venituri estimate din vânzãri de mãrfuri la
intern şi la export
Anexa nr. 2c) Venituri din vânzare de active şi de alte
mijloace fixe
Anexa nr. 3 Structura cheltuielilor cu munca vie, pentru
persoanele disponibilizate, pe intreaga perioada
de derulare a programului de restructurare
Anexa nr. 4 Fişa sinteticã
Anexa A Situaţia patrimoniului, ACTIV/PASIV, conform
formularului de raportare elaborat de Ministerul
Finanţelor - completat**)
Anexa B Contul de profit şi pierderi, conform
formularului de raportare elaborat de Ministerul
Finanţelor - completat**)
Anexa C Situaţia plãţilor restante, conform formularului
de raportare elaborat de Ministerul Finanţelor -
completat**)
Anexa D Bilanţul contabil corespunzãtor ultimului an
financiar încheiat.


Anexele prezentate mai sus vor fi semnate de cenzori (în cazul în care societãţile comerciale au cenzori), de conducerea societãţii comerciale şi vor fi stampilate.
---------------
*) Indicatori din ultima situaţie economico-financiarã lunarã, încheiatã anterior depunerii documentaţiei.
**) Soldurile vor fi corespunzãtoare lunii*), dupã primele 6 luni de aplicare a programului de restructurare şi la sfârşitul acestuia.


ANEXA P2
--------
la procedura
--------------
GUVERNUL ROMÂNIEI
AGENŢIA ROMANA DE DEZVOLTARE

CERTIFICAT
Nr. .......

În conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 624/1999 ,

Agenţia Romana de Dezvoltare certifica Programul de restructurare a
Societãţii Comerciale .................., având codul fiscal ........., numãrul de înregistrare la Oficiul registrului comerţului ..........., întocmit pentru o perioada de .......... luni, începând cu data de ...............

Programul de restructurare a fost aprobat în adunarea generalã a actionarilor din data de ......... şi a fost depus, în vederea certificãrii la Agenţia Romana de Dezvoltare, cu nr. ......./........ .
Ca urmare a aplicãrii programului de restructurare prezentat, numãrul personalului disponibilizat propus sa beneficieze de prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 este de .......... persoane. Pe perioada aplicãrii programului de restructurare numãrul efectiv al personalului nu va depãşi ........ salariaţi.
Programul de restructurare, aprobat de Agenţia pentru ocupare şi formare profesionalã a judeţului/municipiului ................., devine obligatoriu pentru administratorul societãţii comerciale, care va fi direct rãspunzãtor de aplicarea acestuia.
Administratorul societãţii comerciale va prezenta semestrial Agenţiei Romane de Dezvoltare stadiul realizãrii mãsurilor cuprinse în programul de restructurare.

Preşedinte,
Data ............ ..................

ANEXA 1
-------
MĂSURI
pentru realizarea programului de restructurare a Societãţii Comerciale ....................


(mii lei)


Efortul financiar
acoperit din: Efecte
-----------------------------------------
Nr. Surse Alte Diminuari Cres-
crt. Mãsura Terme- Comen- proprii surse*) ------------- terea
nul tarii plati chel- venitu-
tuieli rilor
--------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8
--------------------------------------------------------------------------------
a) Mãsuri de natura organizatoricã şi managerialã
--------------------------------------------------------------------------------
1. Stabilirea personalului necesar
pentru desfãşurarea activitãţii în
urma aplicãrii programului de
restructurare
--------------------------------------------------------------------------------
2. Organizarea societãţii comerciale
pe centre de profit
--------------------------------------------------------------------------------
3. Divizari, asocieri, fuziuni
--------------------------------------------------------------------------------
4. Vânzãri de active şi de mijloace fixe
--------------------------------------------------------------------------------
5. Închiderea operationala a activelor
nerentabile
--------------------------------------------------------------------------------
6. Alte mãsuri
b) Mãsuri de natura tehnica şi tehnologicã
1. Modernizãri de tehnologii
--------------------------------------------------------------------------------
2. Optimizari de flux
--------------------------------------------------------------------------------
3. Alte mãsuri
c) Mãsuri de natura financiarã
1. Concilieri cu creditorii
2. Valorificari de stocuri
3. Încasãri de creanţe
4. Alte mãsuri
d) Alte mãsuri specifice activitãţii desfãşurate
--------------------------------------------------------------------------------
*) Se va specifica distinct sursa de finanţare, iar sumele vor fi puse de acord cu instituţia (firma) finanţatoare.

Director general, Director economic,
................... ......................


ANEXA 2a)

Societatea Comercialã ........................

VENITURI
estimate din vânzãri de mãrfuri la intern pe perioada ...............



dupã primele la sfârşitul programului
Nr. Marfa *) 6 luni de restructurare Total % cifra Obs**) crt. (produse/ de
servicii) afaceri
--------------------------------------------
mii lei mii lei mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5=3+4 6 7
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL:
--------------------------------------------------------------------------------

*) Situaţia corespunzãtoare ultimei luni premergãtoare aplicãrii programului de restructurare.
**) Se va specifica dacã marfa face obiectul unui contract ferm în derulare în perioada previzionata sau, dupã caz, previzionat a fi încheiat.

Director general, Director economic,
................. ...................


ANEXA 2b)

Societatea Comercialã .......................

VENITURI
estimate din vânzãri de mãrfuri la export pe perioada .................



dupã primele la sfârşitul programului
Nr. Marfa *) 6 luni de restructurare Total Ta- % ci- Obs
crt. (produse/ -------------------------------------------- ra fra **)
servicii) mii do- mii do- mii lei dolari de
lei lari lei lari afa-
ceri
--------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5=3+4 6 7 8
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL:
--------------------------------------------------------------------------------
*) Situaţia corespunzãtoare ultimei luni premergãtoare aplicãrii programului de restructurare.
**) Se va specifica dacã marfa face obiectul unui contract ferm în derulare în perioada previzionata sau, dupã caz, previzionat a fi încheiat.

Director general, Director economic,
................... ....................


ANEXA 2c)

Societatea Comercialã ..................

VENITURI
din vânzãri de active şi de alte mijloace fixe



Venitul previzionat
Nr. Denumirea Anul punerii Valoarea --------------------- Observaţii
crt. în funcţiune rãmasã dupã la sfârşitul
primele programului de
6 luni restructurare
--------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Director general, Director economic,
................... ....................


ANEXA 3
--------

Societatea Comercialã ..................

STRUCTURA
cheltuielilor cu munca vie, pentru persoanele disponibilizate, pe intreaga perioada de derulare a programului de restructurare

Determinarea reducerii costurilor ca efect al disponibilizarii de personal, pe elemente de cheltuiala, pe perioada aplicãrii programului de restructurare:



1. Numãrul personalului disponibilizat persoane
--------------------------------------------------------------------------------
2. Perioada de aplicare a programului de restructurare luni
--------------------------------------------------------------------------------
3. Cheltuieli cu personalul, mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
din care:
--------------------------------------------------------------------------------
3.1. cheltuieli cu remuneraţiile personalului mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
3.2. cheltuieli privind asigurãrile sociale şi protecţia
socialã, din care: mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
3.2.1. cheltuieli cu ajutorul de şomaj mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
3.2.2. alte cheltuieli cu asigurãrile sociale mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
3.2.3. cheltuieli cu CAS mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
4. Cheltuieli cu biletele de odihna şi tratament mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
5. Cheltuieli cu echipamentul de protecţie mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
6. Cheltuieli cu protecţia muncii, din care: mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
6.1. cheltuieli cu antidotul mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
6.2. cheltuieli cu igiena muncii mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
7. Cheltuieli cu alimentaţia de protecţie mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
8. Cheltuieli cu S.D.V. mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
9. Cheltuieli materiale şi birotica mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
10. Alte cheltuieli, în funcţie de profilul societãţii comerciale mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL (3+4+5+6+7+8+9+10): mii lei
--------------------------------------------------------------------------------

Director general, Director economic,
................... ...................


ANEXA 4
--------

FIŞA SINTETICĂ
cuprinzând principalii indicatori economico-financiari ai Societãţii Comerciale ...............



Nr. Realizat la Realizat la
crt. Denumirea U.M. 31 decembrie *) sfârşitul
indicatorului 1998 programului de
restructurare
--------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5
--------------------------------------------------------------------------------
1. Capital social mii lei
2. Capital propriu mii lei
3. Numãrul personalului
(efectiv) persoane
4. Salariul mediu net mii lei
pe societatea
comercialã/luna
5. Cifra de afaceri mii lei
6. Venituri totale,
din care: mii lei
6.1. Venituri din
exploatare mii lei
6.2. Venituri financiare mii lei
6.3. Venituri mii lei
excepţionale
7. Cheltuieli totale, mii lei
din care:
7.1. Cheltuieli pentru mii lei
exploatare
7.2. Cheltuieli
financiare mii lei
7.3. Cheltuieli
excepţionale mii lei
8. Rezultatul brut
al exerciţiului
8.1. Profit mii lei
8.2. Pierdere mii lei
9. Profit net mii lei
10. Pierdere neacoperita mii lei
11. Active circulante mii lei
12. Resurse financiare
pentru active circulante mii lei
12.1. Fonduri proprii
(11-12.2-12.3) mii lei
12.2. Surse atrase (datorii
pentru active circulante
minus credite bancare) mii lei
12.3. Credite bancare mii lei
13. Viteza de rotaţie a
mijloacelor circulante
(activ circulant x
365/cifra de afaceri) zile
14. Creanţe - total mii lei
15. Datorii totale, din care:
plati restante mii lei
16. Credite restante
nerambursate la scadenta mii lei
17. Rata profitului (profitul
brut x 100/cifra de
afaceri) %
18. Productivitatea muncii
(cifra de afaceri/numãrul
total de personal) mii lei
19. Indicele autonomiei
financiare (capitalul
propriu x 100/datorii) %
20. Gradul de utilizare a
capitalului (veniturile
totale x 100/capitalul
social) %
21. Ponderea salariilor în
costuri (salariile
directe x 100/costurile
directe de producţie) %
22. Cheltuieli la 1000 lei
venituri din exploatare
(total), din care: mii lei
22.1. la intern mii lei
22.2. la extern mii lei
--------------------------------------------------------------------------------
*) Situaţia corespunzãtoare ultimei luni premergãtoare aplicãrii programului de restructurare.

Director general, Director economic,
................... .....................

---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016