Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 26 din 29 ianuarie 2025  pentru aprobarea modelului, conţinutului şi caracteristicilor de tipărire ale formularului tipizat Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 26 din 29 ianuarie 2025 pentru aprobarea modelului, conţinutului şi caracteristicilor de tipărire ale formularului tipizat "Proces-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor", utilizat de personalul Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice

EMITENT: Agenţia pentru monitorizarea şi evaluarea performanţelor Întreprinderilor publice
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 109 din 6 februarie 2025
    Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 617/2023 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice, cu modificările ulterioare,
    luând în considerare dispoziţiile:
    - Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Procedurii de sistem privind efectuarea controlului şi întocmirea actelor de control, de constatare şi sancţionare a contravenţiilor în domeniul guvernanţei corporative cod PS-08 din 14.01.2025,

    în temeiul prevederilor art. 9 alin. (1), (2) şi alin. (5) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 617/2023 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice, cu modificările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice, interimar, emite prezentul ordin.
    ART. 1
    Se aprobă modelul şi conţinutul formularului tipizat „Proces-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor“, destinat utilizării în activitatea de control a personalului Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice, prevăzut în anexa nr. 1.

    ART. 2
    Se aprobă caracteristicile de tipărire, utilizare şi păstrare a formularului tipizat menţionat la art. 1, prevăzute în anexa nr. 2.

    ART. 3
    Formularul prevăzut la art. 1 are regim special şi se tipăreşte prin unităţi specializate, pe baza comenzilor primite din partea Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice.

    ART. 4
    Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor contravenţionale se fac de către agenţii constatatori din cadrul Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice, împuterniciţi prin ordin al preşedintelui agenţiei.

    ART. 5
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 6
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice, interimar,
                    Corina Creţu

    Bucureşti, 29 ianuarie 2025.
    Nr. 26.
    ANEXA 1






┌──────────────────────────┬───────────┐
│AGENŢIA PENTRU │ │
│MONITORIZAREA ŞI EVALUAREA│ │
│PERFORMANŢELOR │ │
├──────────────────────────┼───────────┤
│ │Seria │
│ÎNTREPRINDERILOR PUBLICE │...... nr. │
│ │....... │
└──────────────────────────┴───────────┘

    PROCES-VERBAL
    de constatare şi sancţionare a contravenţiilor
    Încheiat astăzi, ...... luna .......... anul ........., în localitatea ........, judeţul/sectorul ..........
    Agent(agenţi) constatator(i): numele şi prenumele ..........., având funcţia(ile) de .......... la ..................., în temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 617/2023 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice, cu modificările ulterioare, în baza legitimaţiilor de serviciu nr. .......... şi nr. ........... şi a Ordinului preşedintelui Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice nr. ..........., în urma:*)
    *) Se anulează lit. a) sau b) sau nu se anulează niciuna, după caz.
    a) constatării la faţa locului efectuate în ziua ....... luna .......... anul ......, ora ....., la ................, din localitatea ..............., bd./str. ................ nr. ...., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ..........., cod de identificare fiscală ...................;
    b) cererii de furnizare a informaţiilor/înscrisurilor din data ...............,
    am constatat săvârşirea următoarelor fapte:
    1. ....................
    2. ....................
    3. ....................

    Fapta(ele) de mai sus constituie contravenţie(ii) prevăzută(e) la:
    1. art. ..... alin. ..... lit. ..... din .................................;
    2. art. ..... alin. ..... lit. ..... din .................................;
    3. art. ..... alin. ..... lit. ..... din ................................ .

    De săvârşirea acestor fapte se face vinovat contravenientul:
    a) Persoana juridică .....(denumirea)....., cod de identificare fiscală ..........., înmatriculată la oficiul registrului comerţului/autorizată .............. cu nr. ..............., cu sediul/domiciliul fiscal în localitatea .........., bd./str. ............... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul .............., reprezentată de ......., în calitate de ............., cu CNP ............., cu domiciliul în localitatea ..............., bd./str. ...... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ............., născut(ă) la data de ................ în localitatea .............., judeţul/sectorul ........, legitimat(ă) cu CI/paşaport seria ...... nr. ........, emis(ă) de ............... la data de ............
    b) Persoana fizică .....(numele şi prenumele)..., născut(ă) la data de .............. în localitatea ......., judeţul/sectorul ........, fiul/fiica lui ......... şi al/a .............., CNP ................, domiciliat(ă) în oraşul (comuna) ............, bd./str. ............... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ........., legitimat(ă) cu CI/paşaport seria ..... nr. .........., emis(ă) de ............ la data de .........., ocupaţia ............., locul de muncă ............ .

    Fapta(ele) prevăzută(e) în actul(ele) normativ(e) menţionat(e) se sancţionează, conform:
    1. art. ..... alin. ..... lit. ..... din ............., cu amendă de la .......... lei la ......... lei;
    2. art. ..... alin. ..... lit. ..... din ............., cu amendă de la .......... lei la ......... lei;
    3. art. ..... alin. ..... lit. ..... din ............., cu amendă de la .......... lei la ......... lei,
    stabilindu-se cuantumul amenzii pentru fapta(ele) de la pct.:
    1. în sumă de ............... (................) lei;
    2. în sumă de ............... (................) lei;
    3. în sumă de ............... (................) lei,
    suma totală fiind de ............ (................) lei.





┌──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│Agent constatator, │Contravenient, │Martor(i), │
│..................................│..................................│..................................│
└──────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘

    PROCES-VERBAL DE ÎNDEPLINIRE A PROCEDURII**)
    **) Se detaşează de prezentul proces-verbal şi se anexează exemplarului transmis organelor fiscale spre executare.
    Astăzi, ...................., agentul constatator .................. din cadrul ......................., având de înmânat Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor seria ......... nr. .................... şi Înştiinţarea de plată nr. ..................., m-am deplasat la domiciliul fiscal al contribuabilului persoană juridică/persoană fizică ......................, din localitatea ................, bd./str. .................. nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ..................., găsind pe contravenient sau pe ....(persoana care locuieşte la această adresă).........../ administrator/împuternicitul contravenientului***), care, primind actul, a semnat în faţa noastră.
    ***) Se anulează cuvintele care nu sunt necesare. În caz de afişare, actul se va lipi numai la colţuri şi, după caz, cu înştiinţarea de plată în faţă.

    Semnătura primitorului şi actul de identitate
    ...................

    Formular aprobat prin ordin al preşedintelui Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice
    Amenda/Amenzile se va/vor achita la Trezoreria Finanţelor Publice ............., în contul nr. ............. .
    În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările şi completările ulterioare, în caz de neachitare a amenzii(lor) în termen de 15 zile de la data înmânării/comunicării procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, se va proceda la executarea silită conform prevederilor legale.
    Alte menţiuni
    La cererea contravenientului s-au formulat următoarele obiecţii:
    ...................
    ...................

    În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva prezentului proces-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării sau comunicării.
    Plângerea se va depune la judecătoria în a cărei circumscripţie a fost săvârşită contravenţia şi va fi însoţită de o copie a procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, precum şi de alte acte doveditoare în susţinerea plângerii.
    Prezentul proces-verbal s-a încheiat în trei exemplare, din care exemplarul 2 s-a înmânat contravenientului, astăzi, ............., sau se va comunica acestuia în termen de cel mult două luni de la data încheierii.

┌──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│Agent constatator, │Contravenient, │Martor(i), │
│..................................│..................................│..................................│
└──────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘

    Martor(i) - (date complete privind identitatea)
    ...................
    ...................
    ...................

    NOTE:
    În cazul în care la unele rubrici spaţiul alocat este insuficient, se continuă scrierea separat în trei exemplare semnate de toate părţile, aceasta constituind anexa, parte integrantă a prezentului proces-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor.
    În cazul în care contravenientul refuză semnarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, acest lucru se atestă de martor(i).
    Refuzând primirea (negăsind nicio persoană), s-a afişat procesul-verbal pe uşa principală a sediului/ domiciliului contravenientului. Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal de îndeplinire a procedurii.


┌──────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Martor(i) - (date complete privind │ │
│identitatea) │Agent constatator, │
│..........................................│...............................│
│..........................................│ │
└──────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

    Formular aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice
    Agenţia pentru Monitorizarea şi Evaluarea Performanţelor Întreprinderilor Publice prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016.

    ANEXA 2

    Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a
    formularului „Proces-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor“
    1. Denumire: „Proces-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor“
    2. Format: A4/t2
    3. Caracteristici de tipărire:
    - se tipăreşte pe ambele feţe, în 3 exemplare (negru, roşu şi verde);
    – este înseriat şi numerotat;
    – se broşează în carnete de câte 150 de file (50 de seturi).

    4. Se difuzează gratuit.
    5. Se utilizează la constatarea unor fapte de care se face vinovat contravenientul şi la stabilirea sancţiunilor prevăzute de lege.
    6. Se întocmeşte în 3 exemplare de agentul constatator.
    7. Circulă şi se arhivează:
    - exemplarul 1 la agentul constatator care a efectuat constatarea faptei;
    – exemplarul 2 la contravenient;
    – exemplarul 3 la organul fiscal de administrare competent.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016