Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 258 din 15 aprilie 2008  privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2008 ale Institutului National de Cercetare Stiintifica in Domeniul Muncii si Protectiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucuresti si Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Protectia Muncii - I.N.C.D.P.M. Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 258 din 15 aprilie 2008 privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2008 ale Institutului National de Cercetare Stiintifica in Domeniul Muncii si Protectiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucuresti si Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Protectia Muncii - I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 512 din 8 iulie 2008

Având în vedere:
- <>Legea privind bugetul de stat pe anul 2008 nr. 388/2007 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse;
- <>Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unitãţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autoritãţilor publice centrale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 176/2007 , cu modificãrile şi ulterioare;
- <>Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor de cercetare-dezvoltare;
- <>Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.772/2004 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii - I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" - Bucureşti;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.773/2004 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţificã în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti;
- referatul de aprobare,
în baza <>art. 15 din Hotãrâre Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse,

ministrul muncii, familiei şi egalitãţii de şanse emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţificã în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti şi Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii - I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont", Bucureşti, institute aflate în coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, prevãzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor prevãzute în bugetele de venituri şi cheltuieli ale institutelor menţionate la art. 1 reprezintã limite maxime şi nu pot fi depãşite decât în cazuri bine justificate, cu aprobarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse şi cu avizul Ministerului Economiei şi Finanţelor.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, institutele nationale vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Direcţia generalã economicã şi financiarã şi institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei
şi egalitãţii de şanse,
Paul Pãcuraru

Bucureşti, 15 aprilie 2008.
Nr. 258.

ANEXA 1

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ
ÎN DOMENIUL MUNCII ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2008





mii lei
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┬─────────┬─────┐
│ INDICATORI │Nr.│Realizat │Prevederi│ % │
│ │rd.│anul 2007│anul 2008│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 1 │ 22.074│ 22.148│100,3│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: │ 2 │ 22.066│ 22.138│100,3│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│a. Venituri din activitatea de bazã │ 3 │ 7.496│ 10.900│145,4│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│b. Venituri din alte activitãţi conexe activitãţii de CD │ 4 │ 14.570│ 11.238│ 77,1│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 5 │ 8│ 10│125,0│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 6 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 7 │ 20.351│ 20.148│ 99,0│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│1. Cheltuieli din exploatare - total, din care: │ 8 │ 20.344│ 20.135│ 99,0│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│a. Bunuri şi servicii │ 9 │ 308│ 380│123,4│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│b. Cheltuieli de personal, din care: │10 │ 16.373│ 15.103│ 92,2│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- cheltuieli cu salariile │11 │ 12.672│ 11.500│ 90,8│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de stat 19,5% │12 │ 2.481│ 2.227│ 89,8│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- contribuţii de asigurãri de şomaj 1% │13 │ 341│ 110│ 32,3│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de sãnãtate 5,5% │14 │ 800│ 633│ 79,1│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- contribuţii de asigurãri pentru accidente de muncã şi boli │15 │ 49│ 46│ 93,9│
│profesionale 0,4% │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 0,85% │16 │ │ 98│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 0,25% │17 │ 30│ 29│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- contribuţii la fondul de pensii facultative │18 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- alte cheltuieli de personal, din care: │19 │ 172│ 460│267,4│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- deplasãri, detaşãri │20 │ 94│ 370│393,6│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- tichete de masã │21 │ 78│ 90│115,4│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│c. Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele │22 │ 325│ 347│106,8│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│d. Cheltuieli de protocol │23 │ 27│ 40│148,1│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│e. Cheltuieli de reclamã şi publicitate │24 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│f. Cheltuieli cu sponsorizarea │25 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│g. Cheltuieli prevãzute de art. 21 (3 - litera c) din legea │26 │ 11│ 40│363,6│
│nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- tichete de creşã │27 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- tichete cadou │28 │ │ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│h. Alte cheltuieli │29 │ 3.300│ 4.225│128,0│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │30 │ 7│ 13│185,7│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- cheltuieli privind dobânzile │31 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- alte cheltuieli financiare │32 │ 7│ 13│185,7│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │33 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│III. REZULTATUL BRUT (profit/pierderi) │34 │ 1.723│ 2.000│116,1│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │35 │ 284│ 320│112,7│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│V. REZULTATUL NET │36 │ 1.439│ 1.680│116,7│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI │37 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR │38 │ 1.439│ 1.680│116,7│
│CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit <>O.G. nr. 57/2002 aprobatã │ │ │ │ │
│prin <>Legea nr. 324/2003 ), din care: │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│a. Pentru cointeresarea personalului │39 │ 288│ 337│117,0│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│b. Pentru finanţarea dezvoltãrii institutului naţional, în │40 │ │ │ │
│conformitate cu planul de investiţii şi dotãri ale acestuia aprobat │ │ │ │ │
│de organul administraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│c. Pentru desfãşurarea activitãţii curente, inclusiv pentru │41 │ 1.151│ 1.343│116,7│
│cofinanţarea proiectelor │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: │42 │ 377│ 400│154,6│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│1. Surse proprii │43 │ 283│ 305│107,8│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii │44 │ 94│ 100│106,7│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │45 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- interne │46 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- externe │47 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│4. Alte surse │48 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: │49 │ 201│ 400│199,0│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului │50 │ 201│ 400│199,0│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│2. Rambursãri de rate aferente creditelor pentru investiţii │51 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- interne │52 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- externe │53 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│1. Venituri totale (rd. 01) │54 │ 22.074│ 22.148│100,3│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │55 │ 20.351│ 20.148│ 99,0│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd. 54 - rd. 55) │56 │ 1.723│ 2.000│116,1│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│4. Numãr mediu de personal - total institut, din care: │57 │ 1.483│ 850│ 57,3│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│- Numãr mediu personal cercetare-dezvoltare │58 │ 48│ 60│125,0│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut - lei │59 │ 841│ 1.101│130,9│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare - lei │60 │ 3.193│ 3.729│116,8│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│7. Rentabilitatea (rd. 56/rd. 55 x 100) │61 │ 8,5│ 9,9│117,2│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│8. Productivitatea muncii pe total personal - mii lei/pers. │62 │ 14,9│ 26,0│175,0│
│(rd. 02/rd. 57) │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare rd.38x100/capital propriu │63 │ 697│ 366│ 52,5│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│10. Plãţi restante │64 │ -│ -│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼─────┤
│11. Creanţe de încasat │65 │ -│ -│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┴─────────┴─────┘


-----------
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu sunt în sumã de 2.565 mii lei, încheiate pânã la data de 25.01.2008.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:
- suma de 120 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 150 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general.


ANEXA 2

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
PENTRU PROTECŢIA MUNCII "ALEXANDRU DARABONT"

BUGETUL PE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2008





mii lei
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┬─────────┬──────┐
│ │Nr.│ Preli- │Prevederi│ % │
│ REALIZAT │rd.│ minat │ an 2008 │ │
│ │ │ realizat│ mii lei │ │
│ SPECIFICAŢIE │ │ an 2007 │ │ │
│ │ │ mii lei │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │01 │ 7.415│ 8.980│121.10│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: │02 │ 7.347│ 8.900│121.13│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*) │03 │ 6.094│ 8.100│132.91│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│b) Venituri din alte activitãţi conexe activitãţii de │04 │ 1.253│ 800│ 63.84│
│cercetare-dezvoltare │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │05 │ 68│ 80│117.65│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │06 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │07 │ 6.992│ 8.430│120.56│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│1. Cheltuieli pentru exploatare - total, din care: │08 │ 6.992│ 8.400│120.14│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│a) Bunuri şi servicii │09 │ 1.428│ 1.826│127.17│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │10 │ 4.192│ 4.978│118.98│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- cheltuieli cu salariile │11 │ 2.954│ 3.540│119.84│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de stat │12 │ 518│ 690│132.24│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii de asigurãri de şomaj │13 │ 56│ 35│ 91.07│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de sãnãtate │14 │ 157│ 195│123.56│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii de asigurãri pentru accidente de muncã şi boli │15 │ 13│ 14│107.69│
│profesionale │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii pt. concedii şi indemnizaţii │16 │ 24│ 30│ 125│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale │17 │ 6│ 9│ 150│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii la fondul de pensii facultative │18 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- alte cheltuieli de personal, din care: │19 │ 443│ 465│104.96│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- deplasãri, detaşãri │20 │ 226│ 250│110.61│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- tichete de masã │21 │ 217│ 215│ 99.07│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele │22 │ 325│ 400│123.07│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│d) cheltuieli de protocol │23 │ 6│ 10│166.66│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│c) cheltuieli de reclamã şi publicitate │24 │ │ 20│ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│f) cheltuieli cu sponsorizarea │25 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 (3 - litera c) din Legea │26 │ 41│ 71│173.17│
│nr. 571/2003 privind codul fiscal din care: │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- tichete de creşã │27 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- tichete cadou │28 │ 18│ 30│166.66│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│h) Alte cheltuieli │29 │ 1.000│ 1.095│109.50│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│2. Cheltuieli financiare │30 │ │ 30│ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- cheltuieli privind dobânzile │31 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- alte cheltuieli financiare │32 │ │ 30│ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │33 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│III. REZULTAT BRUT (profit/pierdere) │34 │ 423│ 550│130.02│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │35 │ 68│ 88│129.41│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│V. REZULTAT NET │36 │ 355│ 462│130.14│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI │37 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR │38 │ 355│ 462│130.14│
│CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit <>O.G. nr. 57/2002 aprobatã │ │ │ │ │
│prin <>Legea nr. 324/2003 cu modificãrile şi completãrile │ │ │ │ │
│ulterioare), din care: │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │39 │ 71│ 92│129.57│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii institutului, în conformitate cu │40 │ 213│ 278│130.51│
│planul de investiţii şi dotãri ale acestuia aprobat de organul │ │ │ │ │
│administraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii curente, inclusiv pentru │41 │ 71│ 92│129.57│
│cofinanţarea proiectelor │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: │42 │ 507│ 800│157.79│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│1. Surse proprii │43 │ 320│ 400│ 125│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii │44 │ 187│ 400│213.90│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │45 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- interne │46 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- externe │47 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│4. Alte surse │48 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: │49 │ 507│ 800│157.79│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului │50 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│2. Rambursãri rate aferente creditelor pentru investiţii │51 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- interne │52 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- externe │53 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│1. Venituri totale (RD. 01) │54 │ 7.415│ 8.980│121.10│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │55 │ 6.992│ 8.430│120.56│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd. 54 - rd. 55) │56 │ 423│ 550│130.02│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│4. Numãr mediu de personal - total institut, din care: │57 │ 123│ 123│ 100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│- numãr mediu personal de cercetare-dezvoltare │58 │ 90│ 90│ 100│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat - total institut**) - lei │59 │ 1.908│ 2.300│120.54│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare - lei │60 │ 2.180│ 2.707│124.17│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│7. Rentabilitatea (rd. 56/rd. 55 x 100) │61 │ 6.05│ 6.52│107.94│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│8. Productivitatea muncii pe total personal - mii lei/pers. │62 │ 59.72│ 72.36│121.16│
│(rd. 02/rd. 57) │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare rd. 38 x 100 │63 │ 12.60│ 16.39│130.07│
│ ─────────────── │ │ │ │ │
│ capital propriu │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│10. Plãţi restante │64 │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤
│11. Creanţe de încasat │65 │ 913│ 1.005│110.07│
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┴─────────┴──────┘


---------
*) Veniturile realizate din contractele încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumã de 2.650 mii lei, încheiate pânã la data de 31.01.2008, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 1.450 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:
- suma de 59.472 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 112.680 lei, reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general;
- suma de 445.104 lei, reprezentând drepturile bãneşti ale personalului auxiliar.

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016