Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 251 din 22 noiembrie 2010  pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice si bunuri materiale necesare la unele structuri din domeniul administratiei publice aflate in subordinea Ministerului Administratiei si Internelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 251 din 22 noiembrie 2010 pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice si bunuri materiale necesare la unele structuri din domeniul administratiei publice aflate in subordinea Ministerului Administratiei si Internelor

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 804 din 2 decembrie 2010

    Având în vedere prevederile <>Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 50/2004 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în vederea stabilirii cadrului organizatoric şi funcţional corespunzãtor desfãşurãrii activitãţilor de eliberare şi evidenţã a cãrţilor de identitate, actelor de stare civilã, paşapoartelor simple, permiselor de conducere şi certificatelor de înmatriculare a vehiculelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 520/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, republicatã, ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.210/2004 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, republicatã, cu modificãrile ulterioare, ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 460/2006 pentru aplicarea unor prevederi ale <>Legii nr. 340/2004 privind prefectul şi instituţia prefectului, cu modificãrile ulterioare, ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 671/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitãţi Publice, cu modificãrile ulterioare,
    în temeiul dispoziţiilor art. 3 alin. (1) lit. c) pct. 8 şi art. 15 alin. (1), respectiv ale <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobã Norma de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare la unele structuri din domeniul administraţiei publice aflate în subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    Structurile centrale şi teritoriale ale administraţiei publice vizate vor lua mãsuri de însuşire şi de aplicare întocmai a prevederilor prezentului ordin.
    ART. 3
    (1) Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    (2) La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 559/2005 pentru aprobarea normei de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare structurilor administraţiei publice*1).
-----
    *1)Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 559/2005 pentru aprobarea normei de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare structurilor administraţiei publice nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementãri din domeniul apãrãrii, ordinii publice şi siguranţei naţionale.

                          p. Ministrul administraţiei
                                 şi internelor,
                                  Mihai Caprã,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 22 noiembrie 2010.
    Nr. 251.

    ANEXĂ
                                NORMĂ DE DOTARE
                    cu mijloace tehnice şi bunuri materiale
                    necesare la unele structuri din domeniul
                  administraţiei publice aflate în subordinea
                   Ministerului Administraţiei şi Internelor



 ┌───┬──────────────────────┬────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │Nr.│Denumirea materialelor│U.M.│ Criterii de înzestrare şi mod de repartizare │
 │crt│ │ ├──────────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────────┬─────────────────────────┤
 │ │ │ │ Agenţia Naţionalã de │ Agenţia Naţionalã a │ Instituţia prefectului │ Autoritatea Naţionalã │
 │ │ │ │ Cadastru şi Publicitate │ Funcţionarilor │ │ de Reglementare pentru │
 │ │ │ │ Imobiliarã │ Publici │ │ Serviciile Comunitare de│
 │ │ │ │ │ │ │ Unitãţi Publice │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 0 │ 1 │ │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 1 │Pistol │cpl.│ - │ - │- câte unul pentru fiecare │ - │
 │ │ │ │ │ │poliţist din cadrul │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. şi │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 2 │Cartuş pentru pistol │U.F.│ - │ - │- câte unul pentru fiecare │ - │
 │ │ │ │ │ │pistol │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 3 │Autoturism de serviciu│cpl.│- câte unul pentru │- douã pentru │- câte unul pentru fiecare │- câte unul pentru │
 │ │ │ │directorul general, │conducerea agenţiei; │prefect şi subprefect; │preşedinte, │
 │ │ │ │fiecare director general │- 5 pentru nevoile │- câte douã pentru fiecare │vicepreşedinte şi │
 │ │ │ │adjunct, direcţie, │agenţiei │S.P.C.E.E.P.S. şi │Direcţia monitorizare, │
 │ │ │ │serviciu, birou şi │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. judeţean; │piaţã şi consultanţã în │
 │ │ │ │compartiment din cadrul │ │- 3 pentru S.P.C.E.E.P.S. │teritoriu; │
 │ │ │ │agenţiei; │ │al Municipiului Bucureşti; │- douã pentru activitatea│
 │ │ │ │- câte 4 pentru Oficiul │ │- câte 5 pentru nevoile │de control; │
 │ │ │ │de Cadastru şi Publicitate│ │fiecãrei prefecturi; │- 4 pentru nevoile │
 │ │ │ │Imobiliarã şi Oficiul │ │- 6 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V.│instituţiei; │
 │ │ │ │Judeţean de Cadastru şi │ │al Municipiului Bucureşti │- 10 pentru agenţiile │
 │ │ │ │Publicitate Imobiliarã │ │ │teritoriale │
 │ │ │ │Tulcea; │ │ │ │
 │ │ │ │- câte 5 pentru fiecare │ │ │ │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │ │ │ │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã │ │ │ │
 │ │ │ │(mai puţin Tulcea), │ │ │ │
 │ │ │ │inclusiv al municipiului │ │ │ │
 │ │ │ │Bucureşti; │ │ │ │
 │ │ │ │- 11 pentru Centrul │ │ │ │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 4 │Ponton │cpl.│- una pentru Oficiul de │ - │- câte unul pentru │ - │
 │ │ │ │Cadastru şi Publicitate │ │prefecturile judeţelor │ │
 │ │ │ │Imobiliarã Tulcea │ │Tulcea şi Galaţi │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 5 │Barcã cu motor │cpl.│- una pentru Oficiul de │ - │ - │ - │
 │ │ │ │Cadastru şi Publicitate │ │ │ │
 │ │ │ │Imobiliarã Tulcea │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 6 │Şalupã │cpl.│- una pentru Oficiul de │ - │- câte una pentru │ - │
 │ │ │ │Cadastru şi Publicitate │ │prefecturile judeţelor │ │
 │ │ │ │Imobiliarã Tulcea │ │Tulcea şi Galaţi │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 7 │Telefax │cpl.│- câte douã pentru fiecare│- 9 pentru nevoile │- câte unul pentru │- câte unul pentru │
 │ │ │ │birou de cadastru şi │agenţiei │cabinetul prefectului, │secretariat, │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã; │ │fiecare direcţie/similar şi│registraturã, fiecare │
 │ │ │ │- 3 pentru Centrul │ │serviciu (mai puţin │direcţie, serviciu din │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │S.P.C.E.E.P.S. şi │aparatul central şi │
 │ │ │ │Cartografie, │ │S.P.C.R.P.C.Î.V.); │agenţie teritorialã │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │- câte douã pentru fiecare │ │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │S.P.C.E.E.P.S. şi │ │
 │ │ │ │- câte 4 pentru fiecare │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. │ │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │ │ │ │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã; │ │ │ │
 │ │ │ │21 pentru nevoile │ │ │ │
 │ │ │ │agenţiei │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 8 │Radiotelefon fix │cpl.│ - │ - │- câte unul pentru fiecare │ - │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. şi │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 9 │Radiotelefon mobil │cpl.│- 20 pentru Centrul │ - │- câte unul pentru fiecare │ - │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │autoturism │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 10│Terminal mobil digital│cpl.│ - │ - │- conform listei de abonaţi│ - │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┤stabilite de Serviciul de ├─────────────────────────┤
 │ 11│Terminal portabil │cpl.│ - │ - │Telecomunicaţii Speciale │ - │
 │ │ digital │ │ │ │pentru structurile │ │
 │ │ │ │ │ │administraţiei publice │ │
 │ │ │ │ │ │locale │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 12│Radiotelefon fix │cpl.│ - │ - │- câte unul pentru fiecare │ - │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. şi │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 13│Radiotelefon mobil │cpl.│- 20 pentru Centrul │ - │- câte unul pentru fiecare │ - │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │autoturism │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────────────┴─────────────────────────┤
 │ 14│Tehnicã de informaticã│cpl.│ - conform notei (pct. 2) │
 │ │(servere şi staţii de │ │ │
 │ │lucru) │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────────┬─────────────────────────┤
 │ 15│Complet de preluare a │cpl.│ - │ - │- câte 3 pentru fiecare │ - │
 │ │datelor personale şi │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. din judeţele│ │
 │ │a elementelor │ │ │ │cu o populaţie sub 500.000 │ │
 │ │biometrice │ │ │ │locuitori; │ │
 │ │ │ │ │ │- câte 4 pentru fiecare │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. din judeţele│ │
 │ │ │ │ │ │cu o populaţie peste │ │
 │ │ │ │ │ │500.000 locuitori; │ │
 │ │ │ │ │ │- 30 pentru S.P.C.E.E.P.S. │ │
 │ │ │ │ │ │al Municipiului Bucureşti │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 16│Complet de scanare a │cpl.│ - │ - │- câte 3 pentru fiecare │ - │
 │ │documentelor │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. din judeţele│ │
 │ │ │ │ │ │cu o populaţie sub 500.000 │ │
 │ │ │ │ │ │locuitori; │ │
 │ │ │ │ │ │- câte 4 pentru fiecare │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. din judeţele│ │
 │ │ │ │ │ │cu o populaţie peste │ │
 │ │ │ │ │ │500.000 locuitori; │ │
 │ │ │ │ │ │- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S. │ │
 │ │ │ │ │ │al Municipiului Bucureşti │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 17│Staţie de tipãrire a │cpl.│ - │ - │- câte unul pentru fiecare │ - │
 │ │paşapoartelor simple │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. din judeţele│ │
 │ │temporare │ │ │ │cu o populaţie sub 500.000 │ │
 │ │ │ │ │ │locuitori; │ │
 │ │ │ │ │ │- câte douã pentru fiecare │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. din judeţele│ │
 │ │ │ │ │ │cu o populaţie peste │ │
 │ │ │ │ │ │500.000 locuitori; │ │
 │ │ │ │ │ │- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S. │ │
 │ │ │ │ │ │al Municipiului Bucureşti │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 18│Complet de eliberare a│cpl.│ - │ - │- câte douã pentru fiecare │ - │
 │ │paşapoartelor simple │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. din judeţele│ │
 │ │electronice şi │ │ │ │cu o populaţie sub 500.000 │ │
 │ │temporare │ │ │ │locuitori; │ │
 │ │ │ │ │ │- câte 3 pentru fiecare │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. din judeţele│ │
 │ │ │ │ │ │cu o populaţie peste │ │
 │ │ │ │ │ │500.000 locuitori; │ │
 │ │ │ │ │ │- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S. │ │
 │ │ │ │ │ │al Municipiului Bucureşti │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 19│Staţie de preluare a │cpl.│ - │ - │- câte una pentru fiecare │ - │
 │ │imaginii pentru │ │ │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. din │ │
 │ │permise de conducere │ │ │ │judeţele cu o populaţie │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┤sub 500.000 locuitori; ├─────────────────────────┤
 │ 20│Staţie de scanare a │cpl.│ - │ - │- câte douã pentru fiecare │ - │
 │ │datelor pentru │ │ │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. din │ │
 │ │permisele de conducere│ │ │ │judeţele cu o populaţie │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┤peste 500.000 locuitori; ├─────────────────────────┤
 │ 21│Staţie de tipãrire a │cpl.│ - │ - │- 7 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V.│ - │
 │ │permiselor de │ │ │ │al Municipiului Bucureşti │ │
 │ │conducere │ │ │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┤ ├─────────────────────────┤
 │ 22│Staţie de eliberare a │cpl.│ - │ - │ │ - │
 │ │permiselor de │ │ │ │ │ │
 │ │conducere │ │ │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 23│Imprimantã de reţea │buc.│- 6 pentru Centrul │- 12 pentru nevoile │- câte una pentru fiecare │- câte una pentru fiecare│
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │agenţiei │prefecturã, S.P.C.E.E.P.S. │sediu din aparatul │
 │ │ │ │Cartografie, │ │şi S.P.C.R.P.C.Î.V. │central şi agenţie │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │teritorialã │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │ │ │
 │ │ │ │- câte 20 pentru nevoile │ │ │ │
 │ │ │ │agenţiei şi fiecare │ │ │ │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │ │ │ │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã, │ │ │ │
 │ │ │ │inclusiv al municipiului │ │ │ │
 │ │ │ │Bucureşti │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 24│Imprimantã individualã│buc.│- câte una la 3 staţii de │- câte una la 4 │- câte una la 2 staţii de │- câte una pentru │
 │ │(cu valoare de mijloc │ │lucru │staţii de lucru │lucru │fiecare serviciu, birou │
 │ │fix) │ │ │ │ │şi agenţie teritorialã │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 25│Sistem video pentru │cpl.│- câte unul pentru nevoile│- unul pentru nevoile│- câte unul pentru fiecare │- unul pentru nevoile │
 │ │conferinţe │ │agenţiei, fiecare oficiu │agenţiei │prefecturã │instituţiei │
 │ │ │ │de cadastru şi publicitate│ │ │ │
 │ │ │ │imobiliarã (inclusiv al │ │ │ │
 │ │ │ │municipiului Bucureşti) şi│ │ │ │
 │ │ │ │Centrul Naţional de │ │ │ │
 │ │ │ │Geodezie, Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 26│Scanner │buc.│- câte 10 pentru fiecare │- 9 pentru nevoile │- câte unul pentru fiecare │- câte unul pentru │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │agenţiei │prefecturã, conform notei │secretariat, pentru │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã │ │(pct. 2); │fiecare direcţie, │
 │ │ │ │(inclusiv al municipiului │ │- câte douã pentru fiecare │serviciu din aparatul │
 │ │ │ │Bucureşti); │ │S.P.C.E.E.P.S. şi │central şi agenţie │
 │ │ │ │- 15 pentru nevoile │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. │teritorialã │
 │ │ │ │agenţiei; │ │ │ │
 │ │ │ │- 16 pentru Centrul │ │ │ │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────────────┴─────────────────────────┤
 │ 27│Reţea LAN (elemente │cpl.│ - câte una pentru nevoile fiecãrei structuri (elemente active şi pasive conform notei - pct. 1) │
 │ │pasive şi active) │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────────┬─────────────────────────┤
 │ 28│Cititor de cod de bare│cpl.│- câte unul pentru │ - │- câte 4 pentru fiecare │ - │
 │ │ │ │nevoile agenţiei, fiecare │ │S.P.C.E.E.P.S.; │ │
 │ │ │ │birou de cadastru şi │ │- câte 8 pentru fiecare │ │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã şi │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. │ │
 │ │ │ │Centrul Naţional de │ │ │ │
 │ │ │ │Geodezie, Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │ │ │
 │ │ │ │- câte douã pentru │ │ │ │
 │ │ │ │fiecare oficiu de │ │ │ │
 │ │ │ │cadastru şi publicitate │ │ │ │
 │ │ │ │imobiliarã (inclusiv al │ │ │ │
 │ │ │ │municipiului Bucureşti) │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────────────┴─────────────────────────┤
 │ 29│Mascã contra gazelor │cpl.│ - câte una pentru fiecare poliţist, funcţionar public şi personal contractual │
 ├───┼──────────────────────┼────┤ │
 │ 30│Pachet de │cpl.│ │
 │ │decontaminare │ │ │
 │ │individualã │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────────┬─────────────────────────┤
 │ 31│Camerã video │cpl.│- câte una pentru fiecare │- 3 pentru nevoile │- câte una pentru nevoile │- câte una pentru │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │agenţiei │fiecãrei prefecturi, │fiecare locaţie a │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã │ │fiecare compartiment de │Aparatului central al │
 │ │ │ │(inclusiv al municipiului │ │informare şi relaţii │Autoritãţii Naţionale de │
 │ │ │ │Bucureşti) şi Centrul │ │publice şi oficiu │Reglementare pentru │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │prefectural │Serviciile Comunitare de │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │Utilitãţi Publice │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │(A.N.R.S.C.U.P.) şi │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │ │agenţie teritorialã │
 │ │ │ │- douã pentru nevoile │ │ │ │
 │ │ │ │agenţiei │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 32│Aparat foto │cpl.│- câte douã pentru nevoile│ - │- câte unul pentru nevoile │- câte unul pentru │
 │ │ │ │agenţiei şi pentru fiecare│ │fiecãrei prefecturi, │fiecare locaţie a │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │ │fiecare compartiment de │Aparatului central al │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã │ │informare şi relaţii │A.N.R.S.C.U.P. şi │
 │ │ │ │(inclusiv al municipiului │ │publice şi oficiu │agenţie teritorialã │
 │ │ │ │Bucureşti); │ │prefectural │ │
 │ │ │ │- 20 pentru Centrul │ │ │ │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 33│Lampã cu raze │buc.│ - │ - │- câte douã pentru fiecare │ - │
 │ │ultraviolete │ │ │ │S.P.C.E.E.P.S. şi │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. │ │
 │ │ │ │ │ │judeţean; │ │
 │ │ │ │ │ │- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S │ │
 │ │ │ │ │ │al Municipiului Bucureşti; │ │
 │ │ │ │ │ │- 12 pentru │ │
 │ │ │ │ │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. al │ │
 │ │ │ │ │ │Municipiului Bucureşti │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 34│Reportofon │cpl.│- câte unul pentru fiecare│- 4 pentru nevoile │- câte unul pentru nevoile │- câte unul pentru │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │agenţiei │fiecãrei prefecturi, │fiecare locaţie a │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã │ │fiecare compartiment de │Aparatului central al │
 │ │ │ │(inclusiv al municipiului │ │informare şi relaţii │A.N.R.S.C.U.P. şi │
 │ │ │ │Bucureşti) şi Centrul │ │publice şi oficiu │agenţie teritorialã │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │prefectural │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │ │ │
 │ │ │ │- 7 pentru nevoile │ │ │ │
 │ │ │ │agenţiei │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┤ │
 │ 35│Videoproiector │cpl.│- câte unul pentru fiecare│- 16 pentru nevoile │- câte unul pentru fiecare │ │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │agenţiei (cursuri de │prefecturã, S.P.C.E.E.P.S. │ │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã │pregãtire şi │şi S.P.C.R.P.C.Î.V. │ │
 │ │ │ │(inclusiv al municipiului │specializare a │ │ │
 │ │ │ │Bucureşti) şi Centrul │funcţionarilor │ │ │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │publici) │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │ │ │
 │ │ │ │- 4 pentru nevoile │ │ │ │
 │ │ │ │agenţiei │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 36│Retroproiector │cpl.│ - │- 15 pentru nevoile │ - │ - │
 │ │ │ │ │agenţiei (cursuri de │ │ │
 │ │ │ │ │pregãtire şi │ │ │
 │ │ │ │ │specializare a │ │ │
 │ │ │ │ │funcţionarilor │ │ │
 │ │ │ │ │publici) │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 37│Ecran de proiecţie │buc.│- câte unul pentru fiecare│- 16 pentru nevoile │- câte unul pentru fiecare │- câte unul pentru │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │agenţiei (cursuri de │videoproiector │fiecare locaţie a │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã │pregãtire şi │ │Aparatului central al │
 │ │ │ │(inclusiv al municipiului │specializare a │ │A.N.R.S.C.U.P. şi │
 │ │ │ │Bucureşti) şi Centrul │funcţionarilor │ │Agenţie teritorialã │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │publici) │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │ │ │
 │ │ │ │- 4 pentru nevoile │ │ │ │
 │ │ │ │agenţiei │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 38│Sistem audio │cpl.│- câte unul pentru nevoile│- trei pentru nevoile│ - │ - │
 │ │sonorizare │ │agenţiei şi Centrul │agenţiei │ │ │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 39│Sistem audio pentru │cpl.│ - │- unul pentru nevoile│ - │ - │
 │ │conferinţe │ │ │agenţiei │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┤ ├───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 40│Sistem audio de │cpl.│ - │ │ - │ - │
 │ │traducere simultanã │ │ │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 41│Aparat de multiplicat │buc.│- câte douã pentru fiecare│- câte unul pentru │- câte unul pentru fiecare │- câte unul pentru │
 │ │ │ │birou de cadastru şi │fiecare departament, │structurã de secretariat, │fiecare direcţie, │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã; │direcţie, serviciu şi│departament, direcţie │serviciu din aparatul │
 │ │ │ │- câte 5 pentru fiecare │secretariat │(similar) şi serviciu (mai │central şi agenţie │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │ │puţin S.P.C.E.E.P.S. şi │teritorialã │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã; │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. din │ │
 │ │ │ │- 15 pentru Centrul │ │municipiul Bucureşti); │ │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │- douã pentru │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │S.P.C.E.E.P.S al │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │Municipiului Bucureşti; │ │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │- 5 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V.│ │
 │ │ │ │- 25 pentru nevoile │ │al Municipiului Bucureşti │ │
 │ │ │ │agenţiei │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 42│Maşinã de tocat hârtie│buc.│- câte 5 pentru fiecare │ - │- câte unul pentru fiecare │- câte unul pentru │
 │ │ │ │birou de cadastru şi │ │structurã de secretariat, │preşedinte, │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã; │ │departament, direcţie │icepreşedinte, fiecare │
 │ │ │ │- 6 pentru Centrul │ │(similar) şi serviciu (mai │direcţie, serviciu din │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │puţin S.P.C.E.E.P.S.şi │aparatul central şi │
 │ │ │ │Cartografie, │ │S.P.C.R.P.C.Î.V. din │agenţie teritorialã │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │municipiul Bucureşti); │ │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │- 5 pentru S.P.C.E.E.P.S. │ │
 │ │ │ │- câte 10 pentru fiecare │ │al Municipiului Bucureşti; │ │
 │ │ │ │oficiu de cadastru şi │ │- 8 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V.│ │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã; │ │al Municipiului Bucureşti │ │
 │ │ │ │- 21 pentru nevoile │ │ │ │
 │ │ │ │agenţiei │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────────────┴─────────────────────────┤
 │ 43│Ladã pentru │buc.│ - câte unul pentru fiecare structurã de secretariat, departament, direcţie (similar), serviciu │
 │ │transportul │ │ şi birou │
 │ │documentelor │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ 44│Sursã portabilã pentru│buc.│ - pentru 10% din efectivele fiecãrei structuri │
 │ │iluminat │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ 45│Frigider de uz casnic │buc.│ - câte unul pentru fiecare serviciu şi birou (similare) │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ 46│Aparat de climatizare │cpl.│ Necesarul se stabileşte în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului administraţiei şi │
 │ │ │ │ internelor nr. 633/2008 privind normele de stabilire a parametrilor necesari desfãşurãrii │
 │ │ │ │ activitãţilor în spaţiile aflate în administrarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, anexa │
 │ │ │ │ nr. 1 "Norme de dotare cu mobilier şi obiecte de inventar pentru spaţii cu destinaţie de birou" │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────────┬─────────────────────────┤
 │ 47│Plotter │buc.│- câte unul pentru fiecare│ - │ - │ - │
 │ │ │ │birou de cadastru şi │ │ │ │
 │ │ │ │publicitate imobiliarã; │ │ │ │
 │ │ │ │- câte douã pentru │ │ │ │
 │ │ │ │fiecare oficiu de cadastru│ │ │ │
 │ │ │ │şi publicitate │ │ │ │
 │ │ │ │imobiliarã; │ │ │ │
 │ │ │ │- 3 pentru Centrul │ │ │ │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie; │ │ │ │
 │ │ │ │- 4 pentru nevoile │ │ │ │
 │ │ │ │agenţiei │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────────────┴─────────────────────────┤
 │ 48│Aspirator │cpl.│ - câte unul pentru fiecare sediu │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────────┬─────────────────────────┤
 │ 49│Centralã de pazã şi │cpl.│ - │ - │- câte unul pentru fiecare │ - │
 │ │alarmare │ │ │ │sediu al S.P.C.E.E.P.S. │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┤ ├─────────────────────────┤
 │ 50│Sistem de supraveghere│cpl.│- câte unul pentru fiecare│ - │ │ - │
 │ │video, antiefracţie şi│ │locaţie │ │ │ │
 │ │incendii │ │ │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 51│Sistem automat de │cpl.│- câte unul pentru fiecare│ - │ - │ - │
 │ │stingere a incendiilor│ │locaţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 52│Centralã telefonicã │cpl.│- câte una pentru fiecare │ - │- câte una pentru nevoile │ - │
 │ │ │ │oficiu judeţean de │ │fiecãrei prefecturi │ │
 │ │ │ │cadastru şi publicitate │ │ │ │
 │ │ │ │imobiliarã │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┤ ├─────────────────────┤ ├─────────────────────────┤
 │ 53│Echipament de │cpl.│ │ - │ │ - │
 │ │comunicaţie pentru │ │ │ │ │ │
 │ │transport │ │ │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 54│Linie tehnologicã │cpl.│- una pentru Centrul │ - │ - │ - │
 │ │topograficã │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────────────┤
 │ 55│Maşinã de capsat │cpl.│- una pentru Centrul │ │ │ │
 │ │hârtie │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┤ │ │ │
 │ 56│Maşinã de tãiat hârtie│cpl.│- douã pentru Centrul │ │ │ │
 │ │ │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┤ │ │ │
 │ 57│Maşinã de balotat │cpl.│- una pentru Centrul │ │ │ │
 │ │hârtie │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 ├───┼──────────────────────┼────┼──────────────────────────┤ │ │ │
 │ 58│Sistem audio-video │cpl.│- douã pentru Centrul │ │ │ │
 │ │digital │ │Naţional de Geodezie, │ │ │ │
 │ │ │ │Cartografie, │ │ │ │
 │ │ │ │Fotogrammetrie şi │ │ │ │
 │ │ │ │Teledetecţie │ │ │ │
 └───┴──────────────────────┴────┴──────────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────────────┴─────────────────────────┘



    NOTE:
    1. Elementele active, pasive şi comunicaţiile de date se stabilesc în funcţie de gradul de dezvoltare al reţelei proprii fiecãrei structuri şi de implementare a reţelelor informatice metropolitanã şi naţionalã a Ministerului Administraţiei şi Internelor (MAI).
    2. Necesarul de tehnicã de informaticã se va stabili în funcţie de concepţia de informatizare a fiecãrei structuri care va fi aprobatã prin ordin sau dispoziţie a şefului acesteia, cu avizul prealabil al Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, Direcţiei generale de paşapoarte şi Direcţiei regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
    3. Terminalele radiotelefonice se vor fi radia din normã odatã cu intrarea în funcţiune a reţelei radiotelefonice de conducere şi cooperare (digitalã) realizatã pe platforma unicã TETRA.
    4. Necesarul de armament şi muniţia aferentã pentru S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V., stabilit conform prevederilor prezentei norme de dotare, se comunicã inspectoratelor de poliţie judeţene de cãtre prefecturi. Armamentul şi muniţia aferentã rãmân în patrimoniul inspectoratelor de poliţie judeţene şi se asigurã de cãtre structurile logistice ale acestora, la solicitarea şefilor serviciilor publice comunitare, din rezerva de 10% constituitã la uzul curent.
    5. La întocmirea planurilor logistice privind asigurarea cu mijloace tehnice şi materiale se vor lua în calcul cantitãţile rezultate din aplicarea criteriilor şi modului de repartizare prevãzute în normã.
    6. Dotarea cu celelalte mijloace şi obiecte de inventar se face în conformitate cu prevederile ordinelor ministrului administraţiei şi internelor în vigoare, astfel: <>Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 503/2008 privind asigurarea structurilor şi efectivelor cu materiale de resortul echipamentului, de întreţinere şi alte materiale specifice; Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 310/2009 privind hrãnirea efectivelor MAI în timp de pace, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. S/256/2007 pentru aprobarea "Normelor privind consumul de muniţii, materiale periculoase, criminalistice şi de dotare cu aparaturã audio-video-T.V.".
    7. S.P.C.E.E.P.S. - serviciul public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple;
    8. S.P.C.R.P.C.Î.V. - serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare vehicule.

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016