Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 250 din 25 martie 2010  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 250 din 25 martie 2010 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino" Bucuresti pe anul 2010

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 348 din 26 mai 2010

Având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei generale economice nr. CSA 2.974 din 25 martie 2010, avizat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de Ministerul Finanţelor Publice,
în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" Bucureşti pe anul 2010, unitate aflatã în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al institutului prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime ce nu pot fi depãşite.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã nerealizãri ale veniturilor totale aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie "Cantacuzino" Bucureşti va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.


Ministrul sãnãtãţii,
Cseke Attila


Bucureşti, 25 martie 2010.
Nr. 250.


ANEXĂ

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru
Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" Bucureşti


BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2010

- mii lei -


┌──────────────────────────────────────────┬────┬─────────────┐
│ │Nr. │ Program │
│ INDICATORI │rd. │ 2010 │
│ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ A │ 0 │ 1 │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ I. VENITURI TOTALE, din care │ 01 │ 65.025│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:│ 02 │ 64.625│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ a) Venituri din activitatea de bazã*)│ 03 │ 11.285│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b) Venituri din alte activitãţi │ │ │
│ conexe activitãţii de cercetare- │ 04 │ 49.674│
│ dezvoltare │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ c) Alte venituri din exploatare │ 05 │ 3.666│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2. VENITURI FINANCIARE │ 06 │ 400│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 07 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 08 │ 61.930│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1. Cheltuieli de exploatare, totale, │ │ │
│ din care: │ 09 │ 61.756│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ a) Bunuri şi servicii │ 10 │ 34.513│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11 │ 21.720│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b1. cheltuieli cu salariile, din care│ 12 │ 15.909│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - indemnizaţiile membrilor consi- │ │ │
│ liului de administraţie │ 13 │ 75│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - drepturile salariale ale │ │ │
│ directorului(general) │ 14 │ 78│
│ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b2. contribuţii de asigurãri │ │ │
│ sociale de stat │ 15 │ 3.363│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b3. contribuţii de asigurãri de │ │ │
│ şomaj │ 16 │ 117│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b4. contribuţii de asigurãri sociale │ │ │
│ de sãnãtate │ 17 │ 829│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b5. contribuţii de asigurãri pentru │ │ │
│ accidente de muncã şi boli │ 18 │ 43│
│ profesionale │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b6. contribuţii pentru concedii şi │ │ │
│ indemnizaţii │ 19 │ 136│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b7. contribuţii la Fondul de │ │ │
│ garantare a creanţelor salariale │ 20 │ 134│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b8. contribuţii la fondul de pensii │ │ │
│ facultative │ 21 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b9. alte cheltuieli de personal, │ │ │
│ din care: │ 22 │ 1.189│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - tichete de masã │ 23 │ 1.018│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 24 │ 171│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ c) Cheltuieli de exploatare privind │ │ │
│ amortizãrile, provizioanele şi │ 25 │ 5.073│
│ alte ajustãri pentru depreciere │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ d) Cheltuieli de protocol │ 26 │ 25│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ e) Cheltuieli de reclamã şi │ │ │
│ publicitate │ 27 │ 25│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 │ │ │
│ (3) din <>Legea nr. 571/2003 │ 29 │ 400│
│ privind codul fiscal │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ h) Alte cheltuieli │ 30 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31 │ 174│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - cheltuieli privind dobânzile │ 32 │ 4│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - alte cheltuieli financiare │ 33 │ 170│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 3. Cheltuieli extraordinare │ 34 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) │ 35 │ 3.095│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36 │ 495│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ V. REZULTATUL NET │ 37 │ 2.600│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE │ 38 │ │
│ DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS │ │ │
│ DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR │ 39 │ 2.600│
│ CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ a) pentru cointeresarea personalului │ 40 │ 520│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b) pentru finanţarea dezvoltãrii │ │ │
│ institutului, naţional │ 41 │ 1.560│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ c) pentru desfãşurarea activitãţii │ │ │
│ curente, inclusiv pentru │ 42 │ 520│
│ cofinanţarea proiectelor │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- │ │ │
│ ŢIILOR, din care: │ 43 │ 9.660│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1. Surse proprii │ 44 │ 8.660│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2. Subvenţii de la bugetul de stat │ │ │
│ pentru investiţii │ 45 │ 1.000│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 3. Credite bancare pentru investiţii │ 46 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - interne │ 47 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - externe │ 48 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 4. Alte surse │ 49 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ X. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU │ │ │
│ INVESTIŢII, din care: │ 50 │ 9.660│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1. Investiţii, inclusiv investiţii │ │ │
│ în curs la finele anului │ 51 │ 9.660│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2. Rambursãri de rate aferente │ │ │
│ creditelor pentru investiţii │ 52 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - interne │ 53 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - externe │ 54 │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1. Venituri totale (rd.01) │ 55 │ 65.025│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2. Cheltuieli aferente veniturilor │ │ │
│ totale(rd.08) │ 56 │ 61.930│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 3. Rezultate (+/-) (rd.55 - rd.56) │ 57 │ 3.095│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 4. Numãr mediu de personal, total │ │ │
│ institut, din care: │ 58 │ 731│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ - numãr mediu personal de │ │ │
│ cercetare-dezvoltare │ 59 │ 123│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 5. Câştigul mediu lunar pe salariat, │ │ │
│ total institut -(lei/persoanã/lunã│ 60 │ 1798│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 6. Câştig mediu lunar pe personal │ │ │
│ de cercetare-dezvoltare - │ │ │
│ lei/persoanã/lunã │ 61 │ 1378│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56* 100) │ 62 │ 5│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 8. Rata rentabilitãţii financiare │ 63 │ 6│
│ rd.37*100/capital propriu │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 10. Plãţi restante │ 64 │ 4.300│
├──────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 11. Creanţe de încasat │ 65 │ 5.000│
└──────────────────────────────────────────┴────┴─────────────┘


_______
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele realizate din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumã de 11.285 mii lei, încheiate pânã la data de 31.12.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite, care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 0 lei.

___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016