Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere: - Referatul de aprobare al Ministerului Sãnãtãţii şi al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. Cs.A. 729/DG 174/2011; - <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 399/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; - <>art. 296^20 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în temeiul dispoziţiilor <>art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 7 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ministrul sãnãtãţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emit urmãtorul ordin: ART. 1 (1) Se aprobã modelul şi conţinutul formularului "Declaraţie-inventar privind contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de asigurãri sociale de sãnãtate aflatã în sold la data de 31 decembrie 2010 şi neachitatã pânã la data de 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali şi soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate", prevãzute în anexa nr. 1. (2) Persoanele fizice şi juridice prevãzute la art. 296^3 lit. e) şi g), precum şi instituţia publicã prevãzutã la <>art. 296^3 lit. f) pct. 1 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sunt obligate sã depunã la casele de asigurãri de sãnãtate în a cãror razã administrativ-teritorialã îşi au sediul social, pânã la data de 15 februarie 2011, declaraţia prevãzutã la alin. (1). (3) Declaraţia-inventar se depune prin mijloace electronice de transmitere la distanţã, cu respectarea condiţiilor prevãzute în anexa nr. 2. (4) Declaraţia-inventar se depune şi pe un formular editat sau descãrcat de pe site-ul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, de la adresa www.cnas.ro. Formularul editat, semnat şi ştampilat se depune la casele de asigurãri de sãnãtate însoţit de certificatul de atestare fiscalã emis de organul fiscal competent. ART. 2 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin. ART. 3 Direcţiile de specialitate ale Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate şi casele de asigurãri de sãnãtate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. 4 Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul sãnãtãţii, Raed Arafat Preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, Nicolae-Lucian Duţã ANEXA 1 - Model - UNITATEA ............................................. Str. .... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ...., sectorul/judeţul ..................... Localitatea ...................................... Codul fiscal ..................................... Contul ........................................... Trezoreria/Banca ................................. Casa de asigurãri de sãnãtate angajator .......... DECLARAŢIE - INVENTAR privind contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de asigurãri sociale de sãnãtate aflatã în sold la data de 31 decembrie 2010 şi neachitatã pânã la data de 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali şi soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate
┌──────────────────────────────────┬──────────────────────────────┬───────────┐
│Total sume restante la data de │ Din anul │ Sume de │
│31 decembrie 2010 şi neachitate ├──────┬─────┬─────┬─────┬─────┤ recuperat │
│pânã la data de 31 ianuarie 2011*)│ 2006 │2007 │2008 │2009 │2010 │ - lei - │
│ - lei - │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────────────┴──────┴─────┴─────┴─────┴─────┴───────────┘
_________ *) Se înscriu obligaţiile principale, inclusiv accesoriile aferente acestora. Sub sancţiunile aplicate falsului în acte publice, declar cã am examinat aceastã declaraţie şi, în conformitate cu informaţiile furnizate, o declar corectã şi completã. Numele ................. prenumele ...................... Data ........... Funcţia**) .............___________ **) Director general sau altã persoanã autorizatã. ANEXA 2 Declaraţia-inventar în format electronic va conţine un fişier în structura XLS, care va avea în mod obligatoriu denumirea DI_CUI.XLS - unde CUI reprezintã codul unic de înregistrare - şi va conţine urmãtoarele date:
┌─────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nume câmp │ Explicaţii │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CUI │Se completeazã partea numericã a codului unic de înregistrare/ │
│ │cod fiscal. │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│UNITATE │denumirea unitãţii │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│STR │adresa sediului unitãţii - strada │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│NR │adresa sediului unitãţii - numãr │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│BL │adresa sediului unitãţii - bloc │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SC │adresa sediului unitãţii - scara │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ET │adresa sediului unitãţii - etaj │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│AP │adresa sediului unitãţii - apartament │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SECT │adresa sediului unitãţii - sector (numai pentru Bucureşti) │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│JUD │adresa sediului unitãţii - judeţ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│LOCALITATE │adresa sediului unitãţii - localitate │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CONT │cont │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│TREZ │denumire trezorerie │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│BANCA │denumire bancã │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CAS _ ANG │Conţine codificarea casei de asigurãri de sãnãtate la care este │
│ │luat în evidenţã angajatorul pentru concedii şi indemnizaţii*). │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_REST │total sume restante la data de 31 decembrie 2010 şi neachitate │
│ │pânã la data de 31 ianuarie 2011 │
│ │Se înscriu obligaţiile principale, inclusiv accesoriile aferente│
│ │acestora cumulate pentru perioada 2006-2010. │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2006 │sume restante pentru anul 2006 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2007 │sume restante pentru anul 2007 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2008 │sume restante pentru anul 2008 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2009 │sume restante pentru anul 2009 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2010 │sume restante pentru anul 2010 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_RECUP │sume de recuperat = sumele reprezentând indemnizaţii plãtite de │
│ │cãtre angajatori asiguraţilor, care depãşesc suma contribuţiilor│
│ │datorate de aceştia în luna respectivã, pentru care au fost │
│ │depuse cereri de restituire la casele de asigurãri de sãnãtate │
│ │în termenul legal şi care sunt în curs de soluţionare │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│NUME_REP │numele reprezentantului legal │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│PREN_REP │prenumele reprezentantului legal │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│FUNCTIE │funcţia reprezentantului legal │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│DATA │data depunerii declaraţiei-inventar │
└─────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Denumirea câmpurilor date şi ordinea acestora din structurile fişierului sunt obligatorii.__________ *) Codificarea este astfel: de exemplu: _B este CAS a municipiului Bucureşti; pentru restul judeţelor prescurtarea este identicã cu codificarea de la înmatricularea auto. ___________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.