Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 25 din 19 ianuarie 2011  pentru aprobarea modelului si continutului formularului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 25 din 19 ianuarie 2011 pentru aprobarea modelului si continutului formularului "Declaratie-inventar privind contributia pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate aflata in sold la data de 31 decembrie 2010 si neachitata pana la data de 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali si soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate"

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 85 din 2 februarie 2011

    Având în vedere:
    - Referatul de aprobare al Ministerului Sãnãtãţii şi al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. Cs.A. 729/DG 174/2011;
    - <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 399/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    - <>art. 296^20 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul dispoziţiilor <>art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 7 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul sãnãtãţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emit urmãtorul ordin:

    ART. 1
    (1) Se aprobã modelul şi conţinutul formularului "Declaraţie-inventar privind contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de asigurãri sociale de sãnãtate aflatã în sold la data de 31 decembrie 2010 şi neachitatã pânã la data de 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali şi soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate", prevãzute în anexa nr. 1.
    (2) Persoanele fizice şi juridice prevãzute la art. 296^3 lit. e) şi g), precum şi instituţia publicã prevãzutã la <>art. 296^3 lit. f) pct. 1 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sunt obligate sã depunã la casele de asigurãri de sãnãtate în a cãror razã administrativ-teritorialã îşi au sediul social, pânã la data de 15 februarie 2011, declaraţia prevãzutã la alin. (1).
    (3) Declaraţia-inventar se depune prin mijloace electronice de transmitere la distanţã, cu respectarea condiţiilor prevãzute în anexa nr. 2.
    (4) Declaraţia-inventar se depune şi pe un formular editat sau descãrcat de pe site-ul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, de la adresa www.cnas.ro. Formularul editat, semnat şi ştampilat se depune la casele de asigurãri de sãnãtate însoţit de certificatul de atestare fiscalã emis de organul fiscal competent.
    ART. 2
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 3
    Direcţiile de specialitate ale Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate şi casele de asigurãri de sãnãtate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.


                p. Ministrul sãnãtãţii,
                     Raed Arafat

              Preşedintele Casei Naţionale
               de Asigurãri de Sãnãtate,
                  Nicolae-Lucian Duţã


    ANEXA 1

                          - Model -

    UNITATEA
    .............................................
    Str. .... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ...., sectorul/judeţul .....................
    Localitatea ......................................
    Codul fiscal .....................................
    Contul ...........................................
    Trezoreria/Banca .................................
    Casa de asigurãri de sãnãtate angajator ..........


                           DECLARAŢIE - INVENTAR
      privind contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de asigurãri sociale
      de sãnãtate aflatã în sold la data de 31 decembrie 2010 şi neachitatã
       pânã la data de 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani
       fiscali şi soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului naţional
                     unic de asigurãri sociale de sãnãtate


┌──────────────────────────────────┬──────────────────────────────┬───────────┐
│Total sume restante la data de │ Din anul │ Sume de │
│31 decembrie 2010 şi neachitate ├──────┬─────┬─────┬─────┬─────┤ recuperat │
│pânã la data de 31 ianuarie 2011*)│ 2006 │2007 │2008 │2009 │2010 │ - lei - │
│ - lei - │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────────────┴──────┴─────┴─────┴─────┴─────┴───────────┘


_________
    *) Se înscriu obligaţiile principale, inclusiv accesoriile aferente acestora.


    Sub sancţiunile aplicate falsului în acte publice, declar cã am examinat aceastã declaraţie şi, în conformitate cu informaţiile furnizate, o declar corectã şi completã.

    Numele ................. prenumele ......................
    Data ...........
    Funcţia**) .............
___________
    **) Director general sau altã persoanã autorizatã.


    ANEXA 2

    Declaraţia-inventar în format electronic va conţine un fişier în structura XLS, care va avea în mod obligatoriu denumirea DI_CUI.XLS - unde CUI reprezintã codul unic de înregistrare - şi va conţine urmãtoarele date:


┌─────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nume câmp │ Explicaţii │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CUI │Se completeazã partea numericã a codului unic de înregistrare/ │
│ │cod fiscal. │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│UNITATE │denumirea unitãţii │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│STR │adresa sediului unitãţii - strada │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│NR │adresa sediului unitãţii - numãr │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│BL │adresa sediului unitãţii - bloc │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SC │adresa sediului unitãţii - scara │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ET │adresa sediului unitãţii - etaj │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│AP │adresa sediului unitãţii - apartament │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SECT │adresa sediului unitãţii - sector (numai pentru Bucureşti) │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│JUD │adresa sediului unitãţii - judeţ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│LOCALITATE │adresa sediului unitãţii - localitate │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CONT │cont │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│TREZ │denumire trezorerie │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│BANCA │denumire bancã │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CAS _ ANG │Conţine codificarea casei de asigurãri de sãnãtate la care este │
│ │luat în evidenţã angajatorul pentru concedii şi indemnizaţii*). │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_REST │total sume restante la data de 31 decembrie 2010 şi neachitate │
│ │pânã la data de 31 ianuarie 2011 │
│ │Se înscriu obligaţiile principale, inclusiv accesoriile aferente│
│ │acestora cumulate pentru perioada 2006-2010. │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2006 │sume restante pentru anul 2006 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2007 │sume restante pentru anul 2007 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2008 │sume restante pentru anul 2008 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2009 │sume restante pentru anul 2009 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_2010 │sume restante pentru anul 2010 │
│ │obligaţia principalã (reprezentând contribuţia pentru concedii │
│ │şi indemnizaţii datoratã) + accesoriile aferente │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SUM_RECUP │sume de recuperat = sumele reprezentând indemnizaţii plãtite de │
│ │cãtre angajatori asiguraţilor, care depãşesc suma contribuţiilor│
│ │datorate de aceştia în luna respectivã, pentru care au fost │
│ │depuse cereri de restituire la casele de asigurãri de sãnãtate │
│ │în termenul legal şi care sunt în curs de soluţionare │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│NUME_REP │numele reprezentantului legal │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│PREN_REP │prenumele reprezentantului legal │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│FUNCTIE │funcţia reprezentantului legal │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│DATA │data depunerii declaraţiei-inventar │
└─────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    Denumirea câmpurilor date şi ordinea acestora din structurile fişierului sunt obligatorii.
__________
    *) Codificarea este astfel: de exemplu: _B este CAS a municipiului Bucureşti; pentru restul judeţelor prescurtarea este identicã cu codificarea de la înmatricularea auto.

                   ___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016