Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 25 din 12 ianuarie 2007  privind modificarea anexei nr. 2 la   Ordinul ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei nr. 754/2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 25 din 12 ianuarie 2007 privind modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei nr. 754/2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 48 din 22 ianuarie 2007
Având în vedere:
- <>art. 51 alin. (2) din Legea securitãţii şi sãnãtãţii în muncã nr. 319/2006 ;
- <>art. 36 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor <>Legii securitãţii şi sãnãtãţii în muncã nr. 319/2006 ,
în baza <>art. 16 din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Anexa nr. 2 la <>Ordinul ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. 754/2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securitãţii şi sãnãtãţii în muncã, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 887 din 31 octombrie 2006, se modificã şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu

Bucureşti, 12 ianuarie 2007.
Nr. 25.

ANEXĂ

(Anexa nr. 2


────────────
la <>Ordinul nr. 754/2006 )
────────────────────────

REGULAMENT - CADRU

ART. 1
Prezentul regulament stabileşte componenţa şi regulile generale dupã care funcţioneazã Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securitãţii şi sãnãtãţii în muncã din judeţul ........., denumitã în continuare comisie, constituitã în baza <>Ordinului ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei nr. 754/2006 .
ART. 2
Componenţa comisiei este urmãtoarea:





─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Funcţia Numele
şi prenumele Instituţia
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Preşedinte Direcţia de muncã, solidaritate socialã şi familie
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Membri Inspectoratul teritorial de muncã
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Casa judeţeanã de pensii - structura asigurãtorului
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Comisia de autorizare judeţeanã înfiinţatã de
Consiliul Naţional de Formare Profesionalã a
Adulţilor
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Secretar Direcţia de muncã, solidaritate socialã şi familie
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ART. 3
Preşedintele comisiei este directorul executiv al direcţiei de muncã, solidaritate socialã şi familie teritoriale.
ART. 4
Secretarul comisiei este numit prin decizie a directorului executiv al direcţiei de muncã, solidaritate socialã şi familie teritoriale.
ART. 5
(1) Comisia îşi desfãşoarã lucrãrile numai în prezenţa tuturor membrilor.
(2) Deciziile comisiei se iau prin vot majoritar. Deciziile comisiei sunt puse în aplicare de cãtre preşedinte.
(3) Preşedintele comisiei are drept de vot.
(4) Secretarul comisiei are drept de vot.
ART. 6
(1) Comisia se întruneşte cel puţin o datã pe trimestru, data întrunirii fiind convenitã prin acord între membri şi preşedinte.
(2) Data întrunirii se stabileşte cu cel puţin 30 de zile înainte, se afişeazã la sediul direcţiei de muncã, solidaritate socialã şi familie teritoriale şi se face publicã prin
.....................................................................*1) .
______
*1) Se vor preciza alte mijloace prin care se face publicã data întrunirii.

(3) Secretarul comisiei participã la întruniri.
ART. 7
(1) Lucrãrile comisiei vor fi consemnate într-un proces-verbal de şedinţã, în care se va preciza votul acordat de fiecare membru.
(2) Procesul-verbal de şedinţã este întocmit de secretar.
ART. 8
Preşedintele comisiei are urmãtoarele atribuţii:
a) asigurã conducerea comisiei în intervalul dintre şedinţe;
b) convoacã şedinţele comisiei şi propune ordinea de zi;
c) conduce şedinţele comisiei şi modereazã discuţiile, dând cuvântul participanţilor în ordinea înscrierilor, sintetizeazã şi supune la vot hotãrârile, comunicând rezultatele votului;
d) rãspunde de îndeplinirea hotãrârilor luate de plenul comisiei şi dispune luarea mãsurilor necesare în acest sens de cãtre secretar;
e) poate dispune controlul activitãţii secretarului;
f) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite în sarcina sa de plenul comisiei.
ART. 9
(1) Preşedintele semneazã certificatele de abilitare pentru servicii externe de prevenire şi protecţie, avizele/deciziile de respingere a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securitãţii şi sãnãtãţii în muncã emise ca urmare a hotãrârilor comisiei, rapoartele cãtre Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei - Serviciul sãnãtate şi securitate în muncã, hotãrârile comisiei pentru reglementarea unor mãsuri cu caracter administrativ, precum şi alte documente rezultate din exercitarea atribuţiilor sale.
(2) Formularele necesare completãrii certificatului de abilitare, deciziei şi avizului comisiei vor fi emise la nivel central în regim tipizat şi vor fi transmise comisiei.
(3) Certificatele eliberate de comisie se înregistreazã în registrul unic care se înfiinţeazã la nivelul fiecãrei comisii teritoriale.
ART. 10
Alte prevederi specifice *2).
_________
*2) În funcţie de condiţiile specifice fiecãrei comisii teritoriale, se vor introduce alte prevederi referitoare la funcţionarea acesteia şi la modul de desfãşurare a lucrãrilor.

_________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016