Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Văzând Referatul de aprobare nr. 259.195 din 7.07.2017 al Direcţiei generale politici agricole, în baza Regulamentului nr. 1.165/2017 de stabilire a unor măsuri de sprijin excepţionale cu caracter temporar pentru producătorii de anumite fructe, având în vedere prevederileRegulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a pieţelor produselor agricole şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 922/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 şi (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului, cu completările ulterioare, ale Regulamentului nr. 891 din 13 martie 2017 de completare a Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte sectorul fructelor şi legumelor şi sectorul fructelor şi legumelor prelucrate, de completare a Regulamentului (UE) nr. 1.306/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte sancţiunile care trebuie aplicate în sectoarele menţionate şi de modificare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) nr. 543/2011 al Comisiei, precum şi ale Regulamentului nr. 892 din 13 martie 2017 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte sectorul fructelor şi legumelor şi sectorul fructelor şi legumelor prelucrate, în temeiul art. 9 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 30/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi pentru modificarea art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.186/2014 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Administrarea Sistemului Naţional Antigrindină şi de Creştere a Precipitaţiilor, cu modificările ulterioare, ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul ordin: ART. 1 (1) Prezentul ordin statuează cadrul legal necesar punerii în aplicare a prevederilor Regulamentului nr. 1.165/2017 de stabilire a unor măsuri de sprijin excepţionale cu caracter temporar pentru producătorii de anumite fructe. (2) Sprijinul financiar excepţional se acordă organizaţiilor de producători din sectorul fructelor, recunoscute în conformitate cu art. 154 din Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a pieţelor produselor agricole şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 922/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 şi (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului, cu completările ulterioare, precum şi producătorilor care nu sunt membri ai acestor organizaţii. (3) Măsura pentru care se acordă sprijin financiar este retragerea de pe piaţă în vederea distribuirii gratuite, pentru o cantitate totală de 2.000 tone. (4) Prevederile prezentului ordin se aplică pentru următoarele produse destinate consumului în stare proaspătă: a) merele clasificate la codul NC 0808 10; b) perele clasificate la codul NC 0808 30; c) prunele clasificate la codul NC 0809 40 05; d) piersicile şi nectarinele încadrate la codul NC 0809 30; e) cireşele clasificate la codul NC 0809 29 00. (5) Beneficiarii produselor sunt persoanele cărora li se asigură asistenţă specializată de către destinatarii prevăzuţi la art. 41^1 alin. (3) din Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 694/2008 privind condiţiile de recunoaştere a organizaţiilor de producători şi a grupurilor de producători recunoscute preliminar în sectorul fructe şi legume, precum şi modul de accesare a sprijinului financiar de către acestea, cu modificările şi completările ulterioare, şi care beneficiază de aceste cantităţi suplimentar faţă de cantităţile din aceste produse pe care destinatarii le achiziţionează în mod obişnuit. (6) Cantitatea eligibilă pentru sprijinul financiar menţionat la alin. (2) este de maximum 500 g/săptămână/persoană. Distribuirea produselor către destinatarii prevăzuţi la art. 41^1 alin. (3) lit. b) din Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 694/2008, cu modificările şi completările ulterioare, se va face cel puţin o dată pe săptămână. (7) Destinatarii măsurii prevăzute la alin. (3) trebuie: a) să respecte normele prevăzute în Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013, precum şi pe cele emise în temeiul acestuia; b) să ţină o contabilitate a stocurilor separată în cazul operaţiunilor respective; c) să se supună controalelor prevăzute de dreptul Uniunii Europene; şi d) să prezinte documentele justificative privind destinaţia finală a fiecărui produs în cauză, sub forma unui certificat de recepţie sau a unui document echivalent care să ateste faptul că produsele retrase au fost preluate de o parte terţă în vederea distribuirii lor gratuite, după caz. ART. 2 (1) Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale asigură, prin structurile sale cu atribuţii în inspecţii tehnice, eliberarea certificatelor de conformitate, conform atribuţiilor prevăzute în legislaţia naţională şi comunitară, pentru produsele retrase de pe piaţă cu destinaţie gratuită. (2) Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură asigură: a) primirea, înregistrarea şi gestionarea notificărilor depuse de producători şi a cererilor de plată; b) notificarea către Comisia Europeană a informaţiilor în conformitate cu art. 11 din Regulamentul (UE) nr. 1.165/2017; c) elaborarea procedurilor pentru realizarea controalelor la faţa locului şi gestionarea cererilor de plată, după caz; d) realizarea controalelor la organizaţii de producători/ producători/destinatari ai produselor retrase; e) plata sprijinului financiar către organizaţiile de producători şi producătorii individuali. ART. 3 (1) Pentru măsura de retragere de pe piaţă, notificările efectuate conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 se depun la centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură. (2) Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură monitorizează zilnic cantităţile de produse care fac obiectul măsurii de la art. 1 alin. (3) şi decide oprirea aplicării acesteia în vederea încadrării în cantitatea stabilită la art. 1 alin. (3). (3) Cererile de plată se depun la centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, după finalizarea operaţiunilor de către fiecare solicitant, dar nu mai târziu de 30 de zile lucrătoare de la stoparea măsurii, potrivit prevederilor alin. (2), conform modelului prevăzut în anexa nr. 1. (4) Cererea de plată trebuie să fie însoţită de documentul privind identitatea financiară emis de instituţia bancară la care a fost deschis contul în care se solicită efectuarea plăţii. ART. 4 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. ART. 5 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării. Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, Petre Daea Bucureşti, 17 iulie 2017. Nr. 243. ANEXA NR. 1
CERERE DE PLATĂ
┌──────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│1. Nr. Unic de identificare │ │
│ │ │
├──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬───────┴──────────────────────────────┘
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┘
Nr. Înregistrare A.P.I.A. ...................
2. Denumire solicitant
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ SOLICIT OBŢINEREA UNEI PLĂŢI ÎN VALOARE DE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │,│ │L│E│I│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
3. Nume/prenume reprezentant │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
4. Nr. Ordine │J│/│ │ │/│ │ │ │ │/│ │ │ │ │ 5. Cod │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
(Registrul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ numeric │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
Comerţului) └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ personal└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ (CNP)
6. C.U.I. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
7. Adresa sediu social:
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
8. Cod poştal │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
9. Judeţ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
10. Telefon │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
11. Fax │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
12. E-mail │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
13. Adresa de corespondenţă:
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
14. Numărul contului bancar format IBAN, numele băncii la care este deschis:
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
15. Declaraţia beneficiarului:
● Declar pe proprie răspundere că am citit prevederile Regulamentului (UE)
nr. 1165/2017 al Comisiei (UE) şi mă angajez să le respect.
● Îmi dau acordul pentru procesarea datelor mele personale în scop
administrativ.
● Declar că sunt persoană juridică faţă de care nu sunt în curs proceduri de
faliment, de dizolvare sau de lichidare judiciară.
● Declar că sunt de acord să răspund conform legii pentru declaraţiile
neadevărate sau pentru ascunderea adevărului în tot ceea ce am declarat.
● Declar pe proprie răspundere că nu am primit dublă finanţare din partea
Uniunii sau a autorităţilor naţionale, nici compensaţii în cadrul unei poliţe
de asigurare în ceea ce priveşte operaţiunile eligibile pentru ajutor din
partea Uniunii în temeiul Regulamentului Comisiei (UE) nr. 1165/2017.
Nume şi prenume beneficiar/
reprezentant beneficiar:
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌────────────────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ Data: │ Semnătura: │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤ ┌─┬─┐ ┌─┬─┐ ┌─┬─┬─┬─┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │.│ │ │.│ │ │ │ │ │
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤ └─┴─┘ └─┴─┘ └─┴─┴─┴─┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └────────────────────────┘
A. Centralizatorul produselor retrase
┌──────────────┬───────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐
│ Produs │ Suprafaţa │ Cantitate │ Cantitate │ Cantitate │
│ │ cultivată │ recoltată │comercializată │ retrasă │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘
Data:.............
Semnătură/Ştampilă beneficiar .............
B. Centralizator privind destinaţia produselor retrase
┌──────────────┬───────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐
│ Produs │ Data │ Cantitate │ Destinaţia │ Distanţa │
│ │ retragerii │ retrasă │ produsului │ până la │
│ │ │ │ retras │ destinatarul │
│ │ │ │ │ produsului*) │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘
Data:.............
Semnătură/Ştampilă beneficiar .................
---------
*) În cazul în care cu un transport au fost efectuate mai multe livrări se va indica distanţa parcursă
de la punctul de plecare până la destinatarul fiecărei partiţii din cantitatea totală.
ANEXA NR. 2 NOTIFICARE privind cantităţile ce urmează a fi retrase ca urmare a pierderilor cauzate de embargoul Federaţiei Ruse produselor agroalimentare ale Uniunii Europene Denumire Organizaţie de producători/producător individual Date de contact
┌────┬────────┬──────────┬──────────────────────┬────────┬─────────────────────┐
│Nr. │Produsul│Cantitatea│ Locul de desfăşurare │Perioada│Destinaţia prevăzută │
│crt.│ │ │ a acţiunii │ │ (denumirea │
│ │ │ │ │ │ destinatarului │
├────┼────────┼──────────┼──────────────────────┼────────┼─────────────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────────┼──────────────────────┼────────┼─────────────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────────┼──────────────────────┼────────┼─────────────────────┤
│ 3 │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────────┼──────────────────────┼────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────────┼──────────────────────┼────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────────┼──────────────────────┼────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼──────────┼──────────────────────┼────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴──────────┴──────────────────────┴────────┴─────────────────────┘
Declar că produsele care urmează să fie retrase respectă standardele de comercializare aplicabile sau cerinţele minime menţionate la art. 15 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/892. Semnătura/Ştampila ……...................…… ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.