Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 214 din 6 martie 2003  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2002, rectificat, al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Turism (I.N.C.D.T.), aflat in coordonarea Ministerului Turismului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 214 din 6 martie 2003 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2002, rectificat, al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Turism (I.N.C.D.T.), aflat in coordonarea Ministerului Turismului

EMITENT: MINISTERUL TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 206 din 31 martie 2003
În temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 24/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Turismului, al <>Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalitatii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, precum şi al <>art. 24 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã,

ministrul turismului emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2002, rectificat, al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T.), aflat în coordonarea Ministerului Turismului, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T.) reprezintã limite maxime şi nu pot fi depasite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea prin ordin al ministrului turismului, dupã obţinerea avizului Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale şi al Ministerului Finanţelor Publice.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Direcţia generalã economicã, administrativã şi resurse umane şi Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T.) vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul turismului,
Matei-Agathon Dan

Bucureşti, 6 martie 2003.
Nr. 214.

ANEXA 1

BUGETUL
de venituri şi cheltuieli pe anul 2002,
rectificat al Institutului Naţional
de Cercetare-Dezvoltare în Turism (I.N.C.D.T.)

- mii lei -


┌────────────────────────────────────┬───┬────────────┬───────────┬────────────┐
│ SPECIFICAŢIE │Nr.│ BVC 2002 │ INFLUENTE │ BVC 2002 │
│ │rd.│ aprobat │ (±) │ actualizat │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│1. VENITURI TOTALE, din care: │01 │ 5520000 │ + 1328000│ 6848000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE din care:│02 │ 5510000 │ + 1285000│ 6795000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│a). Venituri din activitatea de │ │ │ │ │
│baza*1) │03 │ 5510000 │ + 1260000│ 6770000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│b). Venituri din alte activitãţi │04 │ - │ + 25000│ 25000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │05 │ 10000 │ + 43000│ 53000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│3. VENITURI EXCEPŢIONALE │06 │ - │ -│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │07 │ 5255958 │ + 1009042│ 6265000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│1. CHELTUIELI PENTRU EXPLOATARE, │ │ │ │ │
│TOTAL, din care: │08 │ 5250958 │ + 1014042│ 6265000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│a). Cheltuieli materiale │09 │ 250000 │ + 122439│ 372439 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│b). Cheltuieli de personal, din │ │ │ │ │
│care: │10 │ 3693572 │ + 205216│ 3898788 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│- salarii brute │11 │ 2787200 │ + 132800│ 2920000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│- C.A.S. │12 │ 531924 │ + 50458│ 582382 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│- ajutor de şomaj │13 │ 123600 │ + 10006│ 133606 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│- contribuţie pentru asigurãri │ │ │ │ │
│sociale de sãnãtate, conf. │ │ │ │ │
│L 145/1997 │14 │ 195104 │ + 9296│ 204400 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│- fond special de solidaritate │ │ │ │ │
│socialã pentru persoanele cu │ │ │ │ │
│handicap (O.U.G. nr.102/1999) │15 │ 55744 │ + 2656│ 58400 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│- fond special de sustinere a │ │ │ │ │
│învãţãmântului de stat │ │ │ │ │
│(O.G.nr.75/1999) │ │ - │ -│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│c). Cheltuieli de exploatare │ │ │ │ │
│privind amortizarea şi │ │ │ │ │
│provizioanele │16 │ 64656 │ + 49617│ 114273 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│d). Cheltuieli prevãzute de │ │ │ │ │
│art. 37 din Legea bugetului de │ │ │ │ │
│stat pe anul 2002 nr. 743/2001 │17 │ 17500 │ -│ 17500 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│e). Cheltuieli de protocol │18 │ 25000 │ - 1000│ 24000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│f). Cheltuieli de reclama şi │ │ │ │ │
│publicitate │19 │ 25000 │ - 25000│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│g). Cheltuieli cu sponsorizarea │20 │ - │ -│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│h). Tichete de masa │21 │ 321300 │ - 53300│ 268000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│l). Alte cheltuieli │22 │ 853930 │ + 716070│ 1570000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│2. CHELTUIELI FINANCIARE │23 │ 5000 │ - 5000│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│3. CHELTUIELI EXCEPŢIONALE │24 │ - │ -│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│III. REZULTAT BRUT │25 │ 264042 │ + 318958│ 583000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE │ │ │ │ │
│STABILITE POTRIVIT LEGII, din care: │ │ │ │ │
│- fond de rezerva │26 │ 6515 │ - 6515│ - │
│ ├───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│ │27 │ 6515 │ - 6515│ - │
└────────────────────────────────────┴───┴────────────┴───────────┴────────────┘


*1) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu
Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii sunt în suma de 2.562.200 mii lei:
50.000 mii lei - contract nr. 1.309 cu AMCSIT (programul RELANSIN);
122.200 mii lei - contract nr. 69/2001 cu USAMV (programul AGRAL);
940.000 mii lei act adiţional la contractul nr. 558/2000; 1.000.000 mii
lei contract nr. 19/2002 cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii; 250.000
mii lei contract nr. 8/2002 cu ICI (programul INFOSOC); 200.000 mii lei
contract nr. 3A01/2002 (programul AMTRANS).



┌────────────────────────────────────┬───┬────────────┬───────────┬────────────┐
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│V. ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII │ │ │ │ │
│PRECEDENTI │28 │ - │ -│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│VI. IMPOZIT PE PROFIT │29 │ 75312 │ + 73403│ 148715 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT │ │ │ │ │
│(potrivit O.G. nr. 64/2001), din │ │ │ │ │
│care: │30 │ 188730 │ - 188730│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│a) Rezerve legale │31 │ 13202 │ - 13202│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│b). Acoperirea pierderilor contabile│ │ │ │ │
│din anii precedenti │32 │ - │ -│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│c). Alte rezerve constituite ca │ │ │ │ │
│surse proprii de finanţare, aferente│ │ │ │ │
│profitului rezultat din vânzãri │ │ │ │ │
│active, respectiv aferente │ │ │ │ │
│facilitãţilor fiscale la impozitul │ │ │ │ │
│pe profit │33 │ - │ -│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│d). Alte repartizari prevãzute de │ │ │ │ │
│lege │34 │ - │ -│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│e). Pana la 10% pentru participarea │ │ │ │ │
│salariaţilor la profit │35 │ 17552 │ - 17552│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│f). Minim 50% vãrsãminte la bugetul │ │ │ │ │
│de stat │36 │ 87764 │ - 87764│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│g). Profitul nerepartizat pe │ │ │ │ │
│destinatiile prevãzute la literele │ │ │ │ │
│a) - f) │37 │ 70212 │ - 70212│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT rãmas │ │ │ │ │
│dupã acoperirea pierderilor │ │ │ │ │
│contabile din anii precedenti │ │ │ │ │
│(potrivit O.G. nr. 57/2002), din │ │ │ │ │
│care: │38 │ - │ + 434285│ 434285 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│a). pentru cointeresarea │ │ │ │ │
│personalului angajat │39 │ - │ + 86857│ 86857 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│b). pentru finanţarea dezvoltãrii │ │ │ │ │
│institutului, în conformitate cu │ │ │ │ │
│planul de investiţii şi dotãri │ │ │ │ │
│aprobat de organul administraţiei │ │ │ │ │
│centrale coordonator │40 │ - │ + 260571│ 260571 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│c). pentru desfãşurarea activitãţii │ │ │ │ │
│curente │41 │ - │ + 86857│ 86857 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│d). vãrsãminte la buget │42 │ - │ -│ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│VIII. SURSE DE FINANŢARE A │ │ │ │ │
│INVESTIŢIILOR, din care: │43 │ 49296 │ + 130372│ 179668 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│1 . Surse proprii │44 │ 49296 │ + 130372│ 179668 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat │ │ │ │ │
│pentru investiţii │45 │ - │ │ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii│46 │ - │ │ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│4. Alte surse │47 │ - │ │ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, │ │ │ │ │
│din care: │48 │ 49296 │ + 130372│ 179668 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│1. Investiţii │49 │ 49296 │ + 130372│ 179668 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│2. Rambursãri rate aferente │ │ │ │ │
│creditelor pentru investiţii │50 │ - │ │ - │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│1. Volumul de activitate │51 │ 5520000 │ + 1328000│ 6848000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│2. Costuri aferente volumului de │ │ │ │ │
│activitate │52 │ 5255958 │ + 1009042│ 6265000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│3. Rezultate (+) │53 │ 264042 │ + 318958│ 583000 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total │ │ │ │ │
│institut, din care: │54 │ 28 │ -│ 28 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│- numãr mediu personal de │ │ │ │ │
│cercetare-dezvoltare │55 │ 24 │ -│ 24 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe │ │ │ │ │
│salariat, total institut**) │56 │ 6172840 │ + 343456│ 6516296 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal │ │ │ │ │
│de cercetare dezvoltare **) │57 │ 6979167 │ - 438297│ 6540870 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│7. Rentabilitatea │ │ │ │ │
│(rd. 53/rd. 52 x 100) │58 │ 5,02 │ + 4,28│ 9,3 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│8. Productivitatea muncii pe total │ │ │ │ │
│personal - mii lei/pers │ │ │ │ │
│(rd. 51/rd. 54) │59 │ 197143 │ + 47428│ 244571 │
├────────────────────────────────────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┤
│9. Rata rentabilitatii financiare │ │ │ │ │
│(rd. 30 sau 38 x 100/capital │ │ │ │ │
│propriu) │60 │ 106,78 │ + 106,4│ 213,18 │
└────────────────────────────────────┴───┴────────────┴───────────┴────────────┘


**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenta sumelor
prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de
Administraţie, a directorului general şi a drepturilor bãneşti ale
persoanelor angajate pe baza de convenţie civilã de prestãri de
servicii.

NOTA:
În cheltuielile cu salariile pe anul 2002 s-au cuprins şi:
● suma de 307.720 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor
consiliului de administraţie;
● suma de 385.000 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale
directorului general;
● suma de 116.000 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale
persoanelor angajate pe baza de convenţie civilã de prestãri de
servicii.

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016